Dovozce automobilů značky Fiat nabízí také v létě slevy na nejprodávanější modelové řady. Z tradičních nabídek vystupuje speciální cena nejmenšího modelu, která dělá z tohoto Fiatu nejlevnější nový automobil českého trhu.
To je cenovka, kterou nesly naposledy nové škodovky v éře Felicií! ?????
Chlape prober se!!! Nejlevnější felda stála 219tis Kč s morotem 1,3 40KW - ve výbavě LX. Patrně jsi chtěl napsat v éře Favoritů ne???
Jsem zvědav, nakolik tato nabídka zvýší prodejnost Fiatů v ČR. Podle mého názoru se jich prodá max. o 15 % více, tedy žádný Fiat-boom tato akce nepřinese. Prodejnost ostatních značek, zejména Německých (vč. Škody) to rozhodně neohrozí. Češi jsou mnohem a mnohem bohatší, než si Italové vůbec myslí. My si - na rozdíl od nich - můžeme dovolit vyhazovat peníze oknem a cena nového automobilu je pro nás naprosto bezvýznamná. My na to máme!
Myslím, že důvodem pro jeho znovuuvedení jsou kolínští prckové a Fox. Je to laciné auto se vším, co k tomu patří. Mám teď Cinquecento, tak vím, o čem mluvím. Tohle je jen upravené Cinque (tehdy jej zřejmě odlili z čokolády a dali na chvíli na sluníčko a měli Seicento ). Až budu kupovat nové, raději něco přisypu a půjdu do Pandy Dynamic, ta je o mnoho lepší, cenu má vzhledem k výbavě skvělou a navíc se mi líbí!
Tak pánové, já zkontroloval kalendář - tohle není radakční Apríl. Ty kritické hlasy, co jezdí proti tirákům s beranidlem bych vážně nebral. Malej FIAT je za stopade. A to je pro mně hláška sezony. Jak to čtu, tak to vypadá, že jezdíme zásadně v Mercedesech a nad touhle nabídkou ohrnujem nos. Tak já ho neohrnuju. Nemusím s každým autem jezdit rovnou do Chorvatska koukat na vlny... A je-li tu někdo, kdo neuvažuje o VW FOX, pak za cenu trochu lepší televize máš parádní Fiat - lítačku
Nahoře píši, že ne s každým autem jezdím do Chorvatska předvádět tam plavky... asi tedy je to auto spíše vhodné do města... možná i u vás na vsi už víte, že ve městech platí omezená rychlost - 50 km... P.S. Nehodláš teď doufám odrazovat potenciální kupce výsledkem testu - srážka Fiátka s tankem T 34, že ne.
Nikoho nechci odrazovat, každý ať se sám rozhodne. Máš pravdu, i u nás na vsi je stanovena 50, ale málokdo ji dodržuje (to je ale jiná věc). Pokud tě zajímá hodnocení Seicenta, tak se podívej na : [odkaz]
Není to moje hodnocení, jen jsem se podíval na jinou stránku AUTO.CZ
Jestli ti to vyhovuje, tak do toho jdi.
Shlédl jsem. Klid. Do Delvity pro sekanou ideální. I když uznávám, že se do Delvity dá jezdit i v něčem mnohem bezpečnějším. Možná bych zase ale potom nejezdil pro sekanou
Cena je dobrá, ale to Seico je mizerie. Za takový auto to zas takovej kauf není. Nová Panda je za 190 tisíc a to není takovej rozdíl. Když připočítám k těm 160 tisícům 10 tisíc za pětidveřovou karosérii (tuto částku si účtuje většina výrobců za pár zadních dveří), je rozdíl jen 20 000 Kč, což za podstatně novějsí, větší a hlavně hezčí a mnohem bezpečnější model není moc. To bych raději šetřil o rok dýl na Pandu, než dalších 10 - 15 let jezdit v Seicu a litovat unáhlenosti. Ta nová Panda bude možná za těch 10 - 15 let ještě ve výrobě.
Ale jóó´. Já tu Pandu chválím, jak to jen jde. Krásné auto. Ale jde o ten slogan - za stopade. Jinak samozřejmě souhlasím - když kolem 200, tak pak PANDA
No když se Seico ještě vyrábí (ač se tomu divím - raději bych viděl faceliftovanou Pandu první generace (byl jsem jejím spokojeným majitelem - viz: [odkaz] )), byla by škoda toho nevyužít a nenabídnout jako nejlevnější auto v Evropě.
Jen ten motor 1.1 co má Seico a Panda by mohli nahradit něčím jako má nová C1!
Nevim, proč si každej myslí, že takové auto je jen na nákupy. Právě jsem se vrátil s Cinquem ze Španěl a pohoda - ve dvou máš dost místa na všechno, najeto 5500 km, jízda 100 - 120 km/h a spotřeba kolem pěti. Až jsem si říkal (přestože se mi moc líbí nová Panda), že kdyby to ještě dělali s o něco silnějším motorem (mám poute 900 ccm), tak bych do toho možná šel. A ejhle, najednou je tu Seico za 159 k a mám za to, že v něm bude 1,1 litru. Hm, zdá se, že je zde věc k rozhodnutí.
Pokud cloevek chce druhe auto do rodiny respektive auto na jezdeni par km do prace a na nakupy po meste tak tohle je v podstate idealni auto se super cenu. kdyz uz nic tak alespon na semaforech clevek bude nechavat za zady fabie v zakladu jako nic protoze v tomhle neni zadna motorova mizerie
jen takovy maly postreh: je zajimave ze na strankach fiatu jeste nic takoveho nenabizeji tak se ptam kde je chyba....
O Seicu může říct že je špatné jen někdo kdo v něm nejel. Pokud jde o ten Crash test, tak co se týká bodů, tak to takovej rozdíl není od ostatních "bezpečnějších" vozů. A ten Crash test byl dělaný pokud se nemýlím bez Airbagů, dnes už Seico bez bagu nedostaneš. A co se týká živosti...Bez problémů jede i 150 a je potřeba si uvědomit, že ta cena je jako za lepší SKŮTR. Takže já bych ho bral...(spotřeba tam ani o moc vyšší než u toho skůtru není...A co se týká bezpečnosti a komfortu určitě lepší než smart za stejnou cenu!!! Tak nevím, co zde furt tady kdo řeší...Mezi nama ani třeba BMW a nebo Volvo z té doby těch hvězdiček moc neposbíralo...
A musíte porovnávat s auty proti kterým je to namířené...Obluda Agila, Tico a podobné potvory... Zlaté Seico...
Nechci nějak rýpat, ale ta bezpečnost bude fakt mizerná podívej se jaké karpaty zůstaly na střeše toho auta. Mimochodem smart je předražená potvora, ale tuhost karoserie je velmi solidní. Jinak nehoda je pro každého ať jezdí po městě nebo mimo.
Smart je prakticky bez deformačních zón. Sází na využití těch protijedoucího. Ale nechtěl bych vidět srážku Smart versus Smart. Nebo Smart versus pevná zeď (NCAP používá deformovatelnou).
Naštěstí pravděpodobnost srážky dvou stejných aut (nemyslím třídu) je velmi nízká. S tou zdí to bude trošičku horší i přesto si myslím že by dopadl líp než seicento.
Chyba bude ve Fiatu ČR Seičo je slušné auto, jezdil sem v něm a připomínalo mi motokáru, myšleno v tom nejlepším. Přesné řízení, výborné zrychlení, slušné brzdy, parádní ovladatelnost. Do města ideál, na křižovatce to natře leckomu. Za ty prachy supr kauf, stačí se podívat do inzerátů, 4 roky staré seičo se pohybuje kolem stovky, tahle nabídka je fakt dobrá, uvidíme, kdy ji ostatní začnou kopírovat. Vidím to na začátek cenové války.
Predminuly tyzden(?) prinieslo AUTO.CZ spravu, ze Fiat chysta male jednopriestorove auto (pod Pandou) s posuvnymi bocnymi dverami. Bola tam prebrana aj nejaka nie prilis podarena fotomontaz z Quattroroute. Fiat sam teraz pustil obrazok pripravovaneho auta (a je to uz par dni, tak sa divim, ze to mediam uniklo). Podla mna to vypada dobre, ma to stylisticke prvky z Trepiuna: [odkaz] fiat/07/fiat_500/fiat_microcar_101.jpg
Tak tvůj odkaz nefungoval, protože obsahuje mezeru navíc. Tenhle odkaz snad bude lepší. [odkaz]
Jinak doufam, že je to jen fotomontáž, protože by to mohlo znamenat, že Trepiúno tak jak ho známe by asi nebylo. A to by byla škoda. Je totiž mnohem hezčí než toto.
Aha...sorry, neoveril som si to . Fotomontaz to asi nie je - vypustil to Fiat sam a nie je vylucene, ze to ako koncept uvidime na IAA. A ano, mohloby to znamenat, ze Trepiuno nebude. Na druhu stranu, vyuziva to nejake prvky z toho auta a tym padom by mohol byt v ponuke aj maly 5dv. cestak Trepiuno aj jeho 3dv. microMPV verzia, ktoru tu vidime.
Já se na ten obrázek koukal, a ta kapota je podstatně kratší, než má Trepiúno, takže možná jistá naděje, že by se dělali oba tu je.
Doufám v tento postup:
Panda - 5D - jako základ minifiatů (+4x4,SVU, snad i kabrio (viz. [odkaz] - v sekci automobily - Panda)s cenou od 190 000 Kč.
Trepiúno - 3D - luxusní stylovka(konkurence pro mini)za cca 380 000 Kč.
Mikrofiat - 3D - jako nástupce Seica, navazující na 500 rozměrově (Trepi spíš designově)za nějakých 150 - 160 000Kč
A když už máš takový dobrý info od Fiata, nevíš, jestli už konečně nehodlají vyměnit ten motor 1.1 za něco trochu menšího a úspornějšího (třeba jako má C1)? Četl jsem totiž článek, že nový mikrofiat má mít tříválcové benzínové i naftové motory.
S tym motorom Ta sklamem...az tak do detailov (buduce motorarske varianty) buducnost nepoznam. Ani Fiatu, ani nikoho ineho. //// Ten postup co si nacrtol: ano, tak som to myslel aj ja. Logicky to tak dav zmysel. Naviac si myslim, ze ak je pravda co Fiat hovori, ze Trepiuno je drahe (vyvojovo) tak tento micro-MPV z jeho podvozkom a prvkami by naklady mohol znizit "rozdelenim" na dva modelove rady.
Na této adrese: [odkaz] jsem našel tuto větičku ohledně očekávané motorizace Trepiúna:Benzina e Multijet. Piů avanti potrebbe arrivare una Abarth
Due motorizzazioni a benzina ed un turbodiesel potrebbero essere le prime unitŕ ad essere abbinate alla Trepiůno. Al “classico” benzina da 1.2 litri da 60 CV potrebbe affiancarsi anche una unitŕ da un litro, a quattro cilindri, sviluppata in collaborazione con General Motors, mentre sul fronte del diesel č scontata la presenza 1.3 Multijet.
Non dovrebbe mancare una versione sportiva Abarth dotata di propulsori piů potenti ed una specifica “taratura” meccanica ed estetica. Vzhledem k tomu, že motor 1.1 plní jen Euro 3, které končí rokem 2006, dalo se soudit, že bude nahrazen jiným motorem. Z předchozí věty (ač italština není můj kobyl) se dá usuzovat, že vedle motoru 1.2 se dá očekávat čtyřválcový motor 1.0, který vzejde ze spolupráce s GM (Oplem) (spolupráce na motorech totiž pokračuje i po rozchodu s GM)
....no tak....z talianciny to ja veru neprelozim. Ale ano, ta veta je vcelku jednoznacna a pri dosadeni suvislosti, ktore si spomenul, je to jasne ako facka.
Městský fiat je silně podobný Opelu Trixx!!!!Když se podíváš na tento odkaz: [odkaz] - tak je vidno, podobná - byť hranatější - kapota, podobný bok a totožný! C - sloupek. I systém posuvných - byť na opačnou stranu zde je. Takže ten obrázek co jsi dal k dobru je, zdá se velmi reálný. On automobilový svět je velká skládačka. Tady se podle mě začíná tvořit slušná mozaika.
No ved ja stale hovorim, ze to je realna preview buduceho modelu. Ten obrazok ukazal Lapo Elkan (marketingsef koncernu Fiat) na nejakom press-meetingu v Milane. Urcite by nieco neukazoval iba tak. Rovnaky postup bol naviac zvoleny aj pred uvedenim Pandy a Trepiuna. Toto je bez debat buduci maly Fiat. (Teraz uz len ostava otazka toho Trepiuna).
Krásný, sportovní předek, famozní světla... malej dravec. Boční pohled to umocní. Ten zadek je nutno vidět. Takhle to vypadá na klasickej "Puntoproblém" - neharmonizující předek se zadkem. Jinak samozřejmě je to škola pro ty, co se snažej udělat pěkné malé auto.
[odkaz] Ci treba to vidiet nazivo? Mne sa tam nepaci na predku to vykradanie Maserati. Ale je lepsi nez som cakal. zato ten zadok je fakt taky ...simplexny (?).
No ten předek mě příjde sportovní až moc - ta maska chladiče by šla spíš na Barchetu, než Punto, bok je OK, ale ten zadek je strašně masivní. Ten C sloupek je strašně silnej. No uvidíme, jak bude vypadat ve skutečnosti. Třeba já chci Pandu, když si ji ale prohlížím v časopisech, tak o ní chvílemi pochybuju, ale jak ji vidím naživo, nebo v ní sedím, jsou všechny pochybnosti okamžitě pryč. Novému Puntu přeju úspěch Pandy, nebo Punta I. generace.
Musíte si uvědomit, že tohle je 3D, u 5D ten sloupek tak velký nebude, ale i tak vypadá nádherně, snad jen ten předek mohl mít tu masku větší,jak bylo vidět na fotkách dřív, ale i tak z toho dýchá supr sportovní duch, uplně ho vidím a slyším v rally verzi, jak oddychuje turbo a hvízdají pneu.... mňam
Asi prestanem jazdit so skodovkou 120 , lebo je to nebezpecne.
Ked to uz tak porovname:
Nove auto za 159000.
Alebo za 130000 5 rocnu feliciu co ani nebol na crashteste.lebo by bol dopadol velmi zle tak ju tam radsej nedali.
Ludia ked uz tu porovnavate nemozne:Videli ste uz niekto CrashTest na BMW3/ 1997.
Take velke auto s airbagom ale ma menej bodov ako seicento/2000 bez airbagu.