Takhle se dělá moderní auto - sedíš, čučíš, a první co tě napadne, že na to tedy nemáš. Ne na kontě, ale v očích. Po chvíli ti dojde, že oni to oprvdu umí střihnout. Tohle je škola pro mimoevropké designéry. A tak jako my víme, i oni ví, že tohle, to je ta Evropská dokonalost... to je ten předvoj... tak jo, jen ať jich tu hodně jezdí - koukám na cenu, hotově se to platit nedá, to by nás finanční policie prohnala, ale stačí jen příkaz do své banky a "citron" je v ruksaku
Tak teda je pěkně drahý, za tuhle cenu můžu mít stejně velké auto prémiové značky. A design, pokud by se objevil na korejském autě, bude tu nekompromisně ztrhán jako totální úlet. A jako důkaz korejského nevkusu, který je nám, Evropanům, cizí.
No tak namátkou C6 2,7 HDI 1 365 000. M-B E 280CDI 1 319 000. (!) Ne že já bych toužil mít zrovna Mercedes, ale ta cena C6 je vážně silná káva. I když možná bude mít v sérii bohatší výbavu než E-class (nevím, jen tipuju), tak i tak je ta cena...darmo mluvit.
Cena vysoká, auto bude napěchované technikou... takové Apollo z Paříže U toho M-B musíš počítat tak se čtvrt milionem navíc, aby ses tam cítil jako doma. Každopádně cena bude asi posazená výše nad 607. Myslím, že C6kou se chce Citroen vrátit mezi elitu, a to svým charakterem jakožto technický novátor s uchvacujícím kabátem... a tou Koreou nehroz, protože tohle by tam nevymysleli ani s pomocí Čim-long-Ila
Předek beru. Ale zadek s tím bumerangem namísto světel...je to zatočený až směrem dovnitř...to se snad skoro nikomu nemůže líbit. To není jako překlopená světla Caddyho. No a já Koreou nehrozím. Hodně asijských aut designově uznávám. Ale tohle je vážně podivné. Já obdivoval od Citroenu koncept Airlounge. Tak bych chtěl aby vypadaly nové Citroeny.
Ja nemuzu rict ,ze by se mi to nelibilo ,ale asi me nedate za pravdu kdyz reknu ,ze se na to divam tak trochu z praktickeho pohledu .Tak napr.to priserne velike predni sklo a co to s sebou nese .Potom ta vsechna technika a ten vsechen luxus uvnitr=?? 2t materialu pro jednoho cloveka ? Pak si delam tak trochu starosti aby se v te technice vubec nekdo vyznal .Kdyz to vidim jak to dnes funguje (ale treba se na to da 100%spolehnout) .S kladivkem a sroubovakem na to kazdopadne nechod .Asi to vidim z pohledu doby kamene v ktere se asi osobne porad nachazim ,protoze si nejak radeji sam vypomaham kdyz se neco prihodi a nerad jsem otrokem specialistu .Ale co se tyce napadu a desingu ,je obdivuhodne ,ze ta firma ma takovou odvahu .O tom jestli se mi neco libi´a nebo nikoliv se diskutovat stejne neda ,to je to same jako kdych se bavil o tom zda jsou lepsi knedliky a nebo nudle ......
Technicky aj priestorovo je na tom citroen o hodne lepsie. Co to je premiova znacka? Citroen bol vzdy priekopnikom v oblasti dizajnu a pouzitia novych technologii, osobne by som za tu cenu volil jednozdacne Citroen
No prémiová značka... samozřejmě není zde pravidla, které by mě umožnilo nezpochybnitelné škatulkování ale naznačím to jinak: jaký je rozdíl v ceně střední třídy od M-B a stř. třídy od Citroenu? 200 000? Asi tak. Stejnou výhodnost bych čekal i o třídu výše.
Kdepak má teda Citroen místo pro auto vyšší střední? Bude se jmenovat C 5,5 ? Ne vážně se nechci nijak navážet, ale mám rád klasické sedany a ta záď na boční fotce vypadá jako kdyby byla zaškrcená. Je překombinovaná a velmi rychle vyjde z módy.
Má něco do sebe,ale cena je přestřelená.A ještě nevím na jaký typ zákazníka je namířenej,staří dědci jsou konzervativní a mladší si spíš koupí "báwo".Tak kdo to doprčic koupí:UFONI?????????
Rekni mi co je na tom interieru designove jak z minuleho stoleti? Ale to je tipicka reakce : pokud to neni BMW ci M-B tak uz je to onicem......... achjo
Extravagantné? To hej, a poriadne. Ale predsa Citroeny také boli vždy. A preto si ich ľudia kupujú. A konečne sa aj v triede luxusných aút prelomili presudky a niekto sa odvážil vyrukovať so zaujímavým a hlavne neokukaným dizajnom.
Mám takový dojem, že Citroën se stále snaží vymyslet a navrhnout zajímavé a extravagantní auto (nevypadá celkově vůbec špatně, má pár zajímavých detailů), ale elegatní až geniální křivky své "modly" DS ne a ne dosáhnout...
Vel Satis je podľa mňa tiež ako tento Citrák veľmi zaujímavé auto no mysím, že mimo Francúzka sa to bude predávať dosť mizerne. Citrák má navyše božské hydropneu pruženie no to vedia oceniť iba ľudia ktorý ho niekedy vyskúšali napr. v XM alebo C5. Skočte si do nejakého bazáru a zahrajte sa na záujemcu o C5, dohodnite si jazdu a cestou trafte pár kanálov, je to sila!
citroen bylo a bude vždy auto pro speciální sortu lidí. Je to srdcová záležitost, to fašounům s BMW a mercedesem nevysvětlíš. Né že bych je nemohl,to jo, ale citroen šel jinou cestou a proto je jiný, ale né špatný.Já jsem měl XM, Xantiu a ted mám C5 break a každou jízdu si vychutnávám.
Citroeny a Peugeoty jsou největší dreky co znám. Právě jezdím s Peugeotem a Mercedesem a při koupi Peugeotu jsem počítal s životností alespoň 5 let. Po 3 letech(letos) jsem zjistil na Peugeotu korozi. Tímto jsem chtěl říci. U Mercedesu(U Němců) kupujete jak kvalitu tak i značku, ale co kupujeme u Citroenu(U Francouzů) to vážně nevím.
ehm....inak MB E-class ma aj overenu minulost: kazi sa kde sa len da...! za tie prachy by som radsej bral Citrona s HDi....a typkovi s "nickom" Hnus z Francie: s tym Peugeotom: vacsiu p**ovinu som este ani nepocul...
JE DOBŘE, ŽE SE O CITRÓNECH PÍŠE, ZNAMENÁ TO, ŽE VZBUZUJÍ EMOCE !POKUD MÁ NĚKDO RÁD POLNÍ ŠEĎ, VOLÍ (VESMĚS) NĚMECKÁ AUTA - SICE NIKOHO NEURAZÍ, ALE TEP SE ZÁVRATNĚ NEZRYCHLUJE. PEUGEOTY (TŘEBA 407) A CITRÓNKY (TŘEBA C4)TO UŽ JE ALE JINÉ KAFE. VÍM, O ČEM MLUVÍM - MÁM S TÍM PO PŮL ROCE JEŽDĚNÍ JEN KLADNÉ ZKUŠENOSTI V OKOLÍ ! NO...A TEĎ KLIDNĚ DO MNE, KRITICI ! MÁM RADĚJI PRAXI, NEŽ "BLA BLA" NA CHATU !
Jen k tomu zrychlování tepu...mě se tep určitě nezrychlí vzhledem vozu, ale rychlou jízdou, ve které francouzká auta za německou konkurencí více méně pokulhávají Jinak design "francouzů" chválím, jsou to vzhledově velmi zajímavá auta, ale tep mi rozhodně nezrychlují
Katastrofa, fuj, len sa nato pozrite: také neforemné auto som ešte nevidel. Design interieru je úplne k ničomu, čo má znamenať tá hrozná búdka v strede palubovky? alebo tie nechutné digitálne ukazovatele? To ani nieje extravagancia, ale zúfalá snaha vytvoriť niečo výnimočné, v podstate tak ako všetky modely Ciroen...
Normálne sa mi zdvihli raňajky v žalúdku ked som tje fotky zbadal. Ja neviem čo si tí Citróni od tohto kvázy auta sľubujú! Najskôr sa pekne krásne spália ako ich rovesníci s Vel Satisom.
Mě se C6 velmi líbí, cením nespornou originalitu (která se ale nemusí líbit všem), technické vychytávky a jistě i pohodlí pro budoucí majitele. Nicméně se domnívám, že na interiéru mohli hoši ještě zapracovat, ale možná bude vypadat v jiných barevných kombinacích lépe. Osobně bych stejně radši koupil e90 v dobré náloži, ale doufám, že C6 budu vídat na našich silnicích často - už jen kvůli tomu zadnímu oknu