Technika
..mám takovej pocit, že na světě jezdí je VW.. a že v Brně nebude krom Nissanu nic jiného... asi si jdu nalejt a udělám si Brněnskej pátek.. Tohle fakt nemůžu přežit...
Kdybych nehledal GTImu obrázky Cadillaců, abych mu pod Polem dokázal, že nevypadají všechny stejně, tak bych další nášup fotek VW už nevydržel. Rohypnol ne, ale jak říká kapitán Picar😜 "Earl Grey, horký!"
..tak aspoň s rumem...
Ne - litr rumu s trochou čaje P.S. Brno je jinak samozřejmě zlatá loď. To jen na nadcházející týden to bude - VWBRNO P.P.S. Ach ty pátky... i když ani čtvrtky nejsou k zahození
..no pokud sem vletí ještě jeden článek od VW.. tak jen samotnej rum...
Ten napor VW "novinek", vsech tech etalonu, guru a apostolu je ne na litr, ale celou basu rumu! Proste hanba vystrizlivet, dokud je Brno VWBrno Videl bych to "brnensky tyden"! Vse v nejasnem rumovem oparu, dokud to vsechno neshrnou na kamion a neodvezou do vlciho doupete
Jo, jo, jen se smějte. Brno to rozhodne. FOX, POLO, GOLF, PASSAT, GOLF+, BEDUIN, TURAN, TUAREG. Tohle postav vedle sebe do jedné řady. Zbledne i slunce v západu...
..jo a jak to tam takhle bude stát... tak paní učitlka všem dětem ze třídy řekne...: "Tak děti, teď se podívejte, za co jsou lidi schopni utratit víc peněz než by museli... a proto... penězi šetřte a zbytečně neutrácejte... Tímto skončila přednáška ekonomiky a půjdeme se podívat na technické vymoženosti 21 století do jiného pavilonu....!!"
Ovšem odraz, odraz jim utkví v paměti navždy.... Ikona za ikonou...
Hej, GTI, proc nemá VW poradnou 1,6-ku? (archivní 75kw neberem, rovnako tak fsi-drahe,98 benzín atd...)
Pak už můžu doporučit jen šlapací autíčko.
Ja jen ze by mohli nahradit tu staru 1,6-ku, konkurence je nekde jinde a fsi sa mi nezda to spravne reseni, ale mozna se mylim a zachvili fsi natolko zdokonalí ze se budu omlouvat za to co jsem prave napsal...dovtedy se ale asi budem muset poohlednout mimo koncern VW.
Do 2.0 můžeš lít i 95ku. Tak já myslím, že do 1,6FSI také. Jinak ten dvoulitr je klenot. Zatahuje od spodu, podívej se na křivku krouťáku a výkonu... to není vysokorychlostní vrtačka Honda. To je přívětivost motorů VW, s kroutákem od 2.500 do 5.000 přesně jak potřebuješ. A to už od dob brouka...
Pánové, to už tady dlouho nebylo. Ne že bych se chtěl opakovat, ale vidět takový Touareg W12... pootevřená ústa, přivřené oči, pozvednuté smysly, myšlenky jak co nejrychleji sehnat tolik peněz abych si ho mohl pořídit... Jo, to je nový Touareg, opět prvenství pro VW za motor v této kategorii. Viva la VW
Ty taky? Uz dalsiho GTI nakazil Vyzyvam redakci, aby GTImu povolila posilat prispevky pouze s prezervativem!!!!!!!
mno ono vyždímat z 1,2 40kw dá asi zabrat -to ji novej matiz pardon spark má z necelejch 0,8 38kw ...možná by to chtělo zapracovat i jinde
Motory 1,2 koncernu VW, jsou především o spotřebě a životnosti. Srovnávat ho se Sparkem opravdu nelze, výkon není vše a navzdory tomu, že je Spark o 200 kg lehčí, jeho dynamika neoslní... Prostě výkon není vše. A jen bych dodal, že kterýkoliv motor od VW, ať je to 1,2 či 3,2 je vždy osvědčen.
souhlas v tom, že nejde srovnávat uvedené motory,ale porovnej VW motory s japonskejma např... - řek bych že VW maj co dohánět.
Jasně, ono Japonci jsou v autech hodně daleko, v posledních letech se tiše, ale o to znatelně dostávají na špici, resp. si pozice utvrzují. Každý výrobce má jinou filozofii, kupují si je odlišní zákazníci. Ano, třeba Yaris s 1,0 50 kW, to je špice. Ale zase, Yaris je lehký a je to čtyřválec, takže VW muselo u 1,2 zvýšit objem. Japonci a Němci jsou prostě na auta nej...
jenom škoda že by nešlo zkombinovat motor se např od suzuki 1,3 do škoda yeti
Hm, dal bych si říct.. Těch 63 kW to by tam dělalo pěkný tanec... Ikdyž abych pravdu řekl, motor 2,0 85 kW co se mimochodem dává i do Fabie bych tam viděl radši..
Paule, papírová hodnota spotřeby u 1,2 je jen pozlátka, skutečnost je jiná, kolega ji má a na ten kýžený průměr se nedostane, soused to samé, oba jsou to zralí padesátníci, vyježdění, s citem pro auto. Jezdí s nima do práce, asi tak 20 km, z toho jeden posledních 5 ve městě, druhý jen 2. Žádné plné kufry, žádné lítání. Nejdříve ji zkus, než budeš dělat soudy. Ten motor byl "vyvinut" pro cenu, ne technicky.
Fabii 1,2 jsem zkoušel, najel jsem s ní asi 500 km, byla to ta slabší verze s výkonem 40 kW, a byl jsem celkem spokojený. Dynamika není sice kdovíjaká, ale na těch 500 km, což byl výhradně kombinovaný provoz jsem nakonec zajel se spotřebou 5.8 l, což je podle mě pěkná spotřeba a to jsem se neloudal. Nevím, nenapsal jsi kolik ji jejich Fabky berou, aleje to rozhodně lepší než 44 kW avšak s vyšší pojistnou sazbou. Jinak motor 1,2 se montuje jak do VW, tak i do Seatu.
Dovolím si na závěr dnešního dne uvést jeden vtip... Jedou tak proti sobě řidiči Mercedesu a kývají na sebe. Za chvíli se míjejí řidiči Volkswagenu a taky na sebe kývají. A nakonec jedou proti sobě řidiči Cadillacu, ale ti se nezdraví. Viděli se totiž ráno v servisu...
Tak, ještě, že Lones spí....
Dobře že spí, alespoň můžeme zanadávat na ty americké žrouty Jinak teď se opravdu rozplývám nad nabídkou naší Škodovky, akční modely EDITION 100 ke stému výročí výroby automobilů... Jak se to hezky doplňuje, VW 100 mil. a Škoda 100 let... Jinak ta výbava... Opravdu smekám
Já nikdy nespím. Vlastně jsem se probudil zpocený hrůzou, že je něco špatně a hned běžel k počítači. A ono jo! Zrada od proněmecké kliky. Takže aby vám ta radost dlouho nevydržela: aktuální VDS J.D.Power: Cadillac 196 poruch na 100 vozů za první 3 roky provozu. Mercedes: 327 poruch a VW 386 poruch. zdroj: [odkaz] Dobrou noc.
Potkají se majitelé Cadillacu a Mercedesu. Majitel Cadillacu říká: Já mám v autě i postel. Majitel Mercedesu se naštve a odejde. V servisu si pak nechá do Mercedesu namontovat rozkládací lůžko. Běží hned za majitelem Cadillacu a ťuká na okýnko. Po chvíli chlap zevnitř okýnko stáhne a ven se vyvalí pára. "Tak já mám taky v Mercedesu postel." "A kvůli tomu mě taháš z vany?" odpoví majitel Cadillacu.
No už jsem myslel že spíš.. Jinak ten vtip... nic moc, ja jsem ale psal vtip ze života Ikdyž abych pravdu řekl, ten Tvůj vtip je taky skutečný, avšak ta pára není myšlena z vany, ale z chladiče... Ne, vážně, myšleme logicky. Co chceme za auto? No přece kvalitní, prostorné, rychlé, luxusní a s dlouhou životností a také s určitou dávkou image... Moment, na Maybach ani Mercedes-Benz nemáme, a tudíž... ano, rožněte světla, otevřete oči, sundejte klobouky, ten vrcholný okamžik nastává.. Přijíždí náš vyvolený vůz..Už je tady.. Ano, přivítejme nový Volkswagen Passat 3,2 FSI... Přeji dobrou noc.
passat se jim fakt nepoved,vuubec se mi nelibi
Hm, jestli se jim povedl či ne, si řekneme za rok, až bude zase lámat rekordy v prodejích
..ale u těchto aut nerozhoduje prodej o tom jestli se povedl nebo ne...!! To už se tu rozebíralo... Jo a lámat ještě neznamená na všech trzích... podívej jaký je německo (tam je doma) a srovnej tu kupní sílu ve srovnání s evropou... dám ruku do ohně, že ani v Italii, ani ve Franci nic nezlomí... Jo a to bych taky mohl říct.. že nová Octavia láme rekordy...
Ano, když je v naší malé zemi s nízkou kupní silou nejprodávanější manažerský vůz ve své třídě (mimo Octavii), takže v Německu... Golf, resp. Passat patří k Němci jako Fabia či Octavia k čechovi... A jinak viděl jsi výseldky J.D. ve Velké Británii? Škodovka tam je druhé nejoblíbenější auto vůbec.. A prodeje o něčem svědčí... Takže kdo chce tvrdit, že se Němcům nepovedl Passat, ať si třeba koupí Hyundai Elantra...
Touareg proč se dělají takové vozy opravdu nechápu když v nich jezdí zazobaný * sám spotřebu to má 25l na volný chod, dal bych podmínku že kdo si koupí toto auto (jakoby off road) taxi musí nalepit že je * který nešetří přírodní zdroje pro příští generace a ničí ŽP.
Tu rovnost jsem nějak nepochopil, cos tím chtěl říct. Že já na to nemám? No to máš určitě pravdu ale můj názor bude stejný i s + 10 000 00 kšč.
A jestli jsem někoho urazil tak pardón.