Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TAK TOHLE JE NA ŠAMPAŇSKÉ
neregistrovaný "GTI"
| 31. 5. 2005 10:58
Pánové, kolegové, partáci, tohle to snad dodělá už každého. Já s vámi cítím, chápu, je to pro vás těžká chvíle. Ovšem zase takové trauma z toho mít nemusíme. Prostě nebýt druhý je ambicí každého. Ovšem vydržet na trůnu desetiletí, to umí jen mistři. Dnes slavím. Otevírám šampaňské - nalévám do sklenice ve tvaru mme Pompadoure (žádné flétny) a nechávám k nebi... k VW nebi... vyprchávat pár bublinek... Tak na další úspěchy VW P.S. BRNO? NE. VWBRNO.
TAK TOHLE JE NA ŠAMPAŇSKÉ
neregistrovaný "Saki"
| 31. 5. 2005 11:14
Šampaňské a proč? Být průměrný je normální a to VW jde dokonale. Ničím nevýrazný design, ničím nevyrazné technologie, naprostá sterilita každého výrobku který z této jakobyautomobilky vychází.(Fox mi silně připomíná tvarem fiat punto naprcaný Peugeotem 307 ale více usedlý abych neurážel Italy a Frantíky. A ten interiér DĚS všude mříže jak v base)
Touareg proč se dělají takové vozy opravdu nechápu když v nich jezdí zazobaný * sám spotřebu to má 25l na volný chod, dal bych podmínku že kdo si koupí toto auto (jakoby off road) taxi musí nalepit že je * který nešetří přírodní zdroje pro příští generace a ničí ŽP.
TAK TOHLE JE NA ŠAMPAŇSKÉ
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 5. 2005 11:18
Další blázen, co si myslí, že kupovat si benzín je nemorální. Kdo chce SUV, ať si ho koupí. Bude škodit životnímu prostředí míň než stará stopětka, co má zfixlovaný STK.
TAK TOHLE JE NA ŠAMPAŇSKÉ
neregistrovaný "GTI"
| 31. 5. 2005 11:42
TAK TOHLE JE NA ŠAMPAŇSKÉ
neregistrovaný "Saki"
| 31. 5. 2005 12:22
A tobě se to zdá normální? No s tou 105 bych se teda hádal, sice smrdí jak *** všechny ale když něco "žere" 20 litrů a něco 9 litrů tak je to snad jasné nebo matematika nekalpe? PS: nikde jsem nepsal že je to nemorální. Nenormální je spíše tvůj názor. Holt my češi musíme dospět.
eko-teror
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 5. 2005 12:40
Ne, vážně jsi nepoužil doslova "nemorální". Použil jsi kombinaci urážek a rádoby-ekologických narážek. Tvůj ideál je asi totální rovnost, když nedokážeš překousnout, že někdo jezdí za 10 a jiný za 20. Rovnost je sice pěkná věc. Ale rovnost příležitostí nikoliv výsledků. Ano, někdo tu musít vyrůst z komunismu.
eko-teror
neregistrovaný "Saki"
| 31. 5. 2005 13:35
Je mi jedno kdo v čem jezdí říkám že nenormální je jezdit v 2T voze a tvrdit že je více ekologický než Š 105, je to prostě blbost, a hlad čechů po luxusu je bohužel obrovský takže jakékoliv jiné pohledy nebere (viz TY) tento stav postminulé éry tady ještě bude trvat dlouhé roky.

Tu rovnost jsem nějak nepochopil, cos tím chtěl říct. Že já na to nemám? No to máš určitě pravdu ale můj názor bude stejný i s + 10 000 00 kšč.
A jestli jsem někoho urazil tak pardón.
eko-teror
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 5. 2005 13:48
Ne, nijak jsem nehodnotil tvojí koupěschopnost. K tomu se tu nesnižuju. Naopak nemám rád, když se tu řešení aut zvrhne v řešení bohatsví, inteligence, vzhledu oponenta. Jen naznačuju, že když nejsi schopný tolerovat to, že někdo bude jezdit v autě s vyšší spořebou než někdo druhý, zavání mi to komunismem. Ten tvůj nápad s nálepkama, byť asi nebyl míněn úplně vážně, mě velmi popudil.
eko-teror
neregistrovaný "ciello"
| 31. 5. 2005 14:22
..jo jo... holt my češi můsíme dospět... musíme dospět a vyléčit se ze závisti... Máš jedinečnou příležitost na sobě pracovat a vím, že to bude těžká práce... závist je ***.. ale zase závidět je lehčí než pořádně pracovat a vydělat kačky... S tou závistí to nepřeháněj..!! A svinský komunistický manýry sem netahej... To jako podle tebe nemám právo na luxus..?? a mám chodit nakupovat k vietnamcům abych nepopudil nějakýho Sakiho a dalších 10 000 00 kšč (nevím co to znamená.. tak moc nehodnotím.. )...
eko-teror
neregistrovaný "Saki"
| 31. 5. 2005 15:09
Jo závidím těm co mají pěkná auta, ale v dobrém. Přece si nebudu lhát. Kšč to mělo být Kč každý se upíše. Ty stikerky myslím vážně, je to zhovadilost aby jeden člověk jezdil v takovém monstru až mi to tady obhájíte a přestanete mi tady nadhazovat něco o komunismu tak si můžem popovídat, zdáte se mi nějak agresivní nevím čím se vás toto téma tak dotklo.
eko-teror
neregistrovaný "ciello"
| 31. 5. 2005 15:50
..protože mi připadne, že jdeš moc do extrému... Tak to prostě je.. Už se asi v životě nebudeš dívat na černobílou televizi.. nebo ano..?? takže si tím dopřáváš luxus..! Pokud někdo má koně, tak snad po něm nechceš, aby je tahal Fabií..!!??! pokud je někdo z okrajových lokalit.. tak to využije, stejně jako vinaři, lesáci, hajnej, stavby-vedoucí, dobrodruh, plynaři, energetici, kdo pořád něco tahá, sedláci, a mnoho dalších co to využijí a k nim ti co to mají jako image, nebo životní styl, nebo dětskej sen... nebo jen důkaz "nadřazenosti".. touha po prostoru, touha po průchodnosti v létě v zimě, ve sněhu a blátě, vyšší auto, pohon všech kol.. větší prostor nebo pocit většího bezpečí... Žádnej problém v tom nevidím.. Nebo jsi i ten komu vadí všechny ty super-hyper markety a globalizace světa..?? Tak to prostě je.. a jiné to nebude.. a třeba přijde nová moda a všichni budem jezdit na motorkách...
eko-teror
neregistrovaný "GTI"
| 31. 5. 2005 16:10
Tady to "jede" a já tam leštím POLO
eko-teror
neregistrovaný "mates"
| 31. 5. 2005 16:45
No doufam, ze lestis jen to Polo
eko-teror
neregistrovaný "Saki"
| 31. 5. 2005 18:56
Jo pěkné důvody, akorát bych je nedával do stejné škatulky, to že někdo něco potřebuje a něco nepotřebuje je rozdíl. A zdá se mi zbytečné aby někdo jezdil v takovém Autě pro radost. Prostě je to přežitek a hloupost dnešní doby, společnosti.
eko-teror
neregistrovaný "repec"
| 2. 6. 2005 13:24
A na co se sakra všichni snažíme vydělávat peníze? Takhle stačí být na podpoře, dloubat se v nose a peníze na přežití dostaneš od státu. Né,mě jde opravdu o něco jiného. Vydělat si tolik,abych se nemusel starat, jestli jídlo v restauraci stojí 100 nebo 500, abych mohl bydlet v pěkné domě a abych si jednou mohl pořídit třeba něco jako Touarega, protože budu mít něco jiného,než ostatní,něco pohodlnějšího,něco rychlejšího. Pomalu se k tomu blížím a každý stupínek mě naplnuje štěstím a sebevědomím. To vy, komunisti, nikdy nemůžete pochopit, protože vám šlo vždy jen o to, vozit se na práci ostatních. Míru zdar!
eko-teror
neregistrovaný "Free"
| 31. 5. 2005 13:25
Věř tomu že ekologie není jenom o tom kolik to auto žere.
eko-teror
neregistrovaný "Layne"
| 31. 5. 2005 20:19
Vedle, podléháš pouze dojmům. Zjisti s emise na km u W12 - má sedmkrát větší produkci CO2 než Prius (562g/km proti 103), šestkrát převyšuje nadlimitní množství síranů a siřičitanů a je nadlimitní v produkci kyanoskupin a nitrosaminů. Toť fakta. Jasně škodovka je průser. A nemyslím si, že kupovat benzín je nemorální, poněvadž pak bych si nemohl koupit nic z PVC, vzhledem k tomu, že se to dělá z ropy.
eko-teror
neregistrovaný "Alex"
| 31. 5. 2005 13:54
Ty seš opravdu primitiv a * k tomu.Není důvod proč by se TOUAREG neměl dělat.Je to velice dobré ,bezpečné.A nezáleží na tom jestli žere 12l nebo 30l.Ty výf. plyny, co vychází z touaregu jsou určitě méně škodlivé než třeba u těch sraček vyrobenejch před rokem1995.Já mám dome VW Touareg V10 TDI a sem s nim náramně spokojen. Moc by mne zajímalo čím jezdíš ty?Určitě to bude nějaká piksla, která ničí ŽP víc..
eko-teror
neregistrovaný "Saki"
| 31. 5. 2005 15:11
Kdo tady mluví o výfukových plynech pane inteligente?
eko-teror
neregistrovaný "Layne"
| 31. 5. 2005 20:28
ne, primitiv seš ty a nevzdělanec k tomu. Kup si učebnici Chemie pro základní školu a dojde, jaké nesmysly tady píšeš. Jo, a jestli se mě taky chceš ptát čím jezdím, aby si své moudré argumenty podložil Touaregem V10 v garáži, ušetřím ti práci: RX-8, Xedos 9 a nově A6
eko-teror
neregistrovaný "125S"
| 31. 5. 2005 13:30
Fox=ČTVRTŽIVOT.
eko-teror
neregistrovaný "guma"
| 31. 5. 2005 16:05
len ma tak napadli sportove uspechy koncernu : totalny prepad a tragedia menom Skoda v rally, sklamanie z Dakaru Touareg , ktory siel na vitazstvo, neuspech Lamborghini v okruhovych zavodoch minuly rok, priemerne vysledky Seatu v WTCC ci ci to je, o Bugatti ani nevraviac,cest zachranuje Audi z Le Mans a Ekstrom titulom v DTM last year...tak teda nazdravie a pozdravujte svojho dealera VW pri kupe produktu vo vakuovom sedivom igelitovom baleni s ciarovym kodom na kapote
eko-teror
neregistrovaný "m.x.5."
| 31. 5. 2005 22:11
zas bychto neprehanel..na trunu je,bylo a bude BMW
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "ciello"
| 31. 5. 2005 11:10
..mám takovej pocit, že na světě jezdí je VW.. a že v Brně nebude krom Nissanu nic jiného... asi si jdu nalejt a udělám si Brněnskej pátek.. Tohle fakt nemůžu přežit...
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 5. 2005 11:15
Kdybych nehledal GTImu obrázky Cadillaců, abych mu pod Polem dokázal, že nevypadají všechny stejně, tak bych další nášup fotek VW už nevydržel. Rohypnol ne, ale jak říká kapitán Picard: "Earl Grey, horký!"
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "ciello"
| 31. 5. 2005 11:22
..tak aspoň s rumem...
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "GTI"
| 31. 5. 2005 11:45
Ne - litr rumu s trochou čaje P.S. Brno je jinak samozřejmě zlatá loď. To jen na nadcházející týden to bude - VWBRNO P.P.S. Ach ty pátky... i když ani čtvrtky nejsou k zahození
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "ciello"
| 31. 5. 2005 11:54
..no pokud sem vletí ještě jeden článek od VW.. tak jen samotnej rum...
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 5. 2005 12:09
Nebuď tak příkrej. Třeba má redakce právě připravený nádherný článek o slevách na Phaetony (Phaeton tu už dlouho nebyl) a teď tam všichni sedí celí rozpačití kolem stolu, chvíli mlčky, a pak začnou tahat sirky. Kdo vytáhne nejkratší, bude se muset pod ten článek podepsat.
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "mates"
| 31. 5. 2005 11:56
Ten napor VW "novinek", vsech tech etalonu, guru a apostolu je ne na litr, ale celou basu rumu! Proste hanba vystrizlivet, dokud je Brno VWBrno Videl bych to "brnensky tyden"! Vse v nejasnem rumovem oparu, dokud to vsechno neshrnou na kamion a neodvezou do vlciho doupete
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "GTI"
| 31. 5. 2005 12:15
Jo, jo, jen se smějte. Brno to rozhodne. FOX, POLO, GOLF, PASSAT, GOLF+, BEDUIN, TURAN, TUAREG. Tohle postav vedle sebe do jedné řady. Zbledne i slunce v západu...
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "ciello"
| 31. 5. 2005 14:28
..jo a jak to tam takhle bude stát... tak paní učitlka všem dětem ze třídy řekne...: "Tak děti, teď se podívejte, za co jsou lidi schopni utratit víc peněz než by museli... a proto... penězi šetřte a zbytečně neutrácejte... Tímto skončila přednáška ekonomiky a půjdeme se podívat na technické vymoženosti 21 století do jiného pavilonu....!!"
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "GTI"
| 31. 5. 2005 14:43
Ovšem odraz, odraz jim utkví v paměti navždy.... Ikona za ikonou...
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "hmmm"
| 31. 5. 2005 14:59
možná jako varovný strašák
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "M"
| 31. 5. 2005 17:43
Hej, GTI, proc nemá VW poradnou 1,6-ku? (archivní 75kw neberem, rovnako tak fsi-drahe,98 benzín atd...)
tak tohle je na ten rohypnol..
| 31. 5. 2005 17:48
Pak už můžu doporučit jen šlapací autíčko.
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "M"
| 31. 5. 2005 18:09
Ja jen ze by mohli nahradit tu staru 1,6-ku, konkurence je nekde jinde a fsi sa mi nezda to spravne reseni, ale mozna se mylim a zachvili fsi natolko zdokonalí ze se budu omlouvat za to co jsem prave napsal...dovtedy se ale asi budem muset poohlednout mimo koncern VW.
tak tohle je na ten rohypnol..
| 31. 5. 2005 20:36
Do 2.0 můžeš lít i 95ku. Tak já myslím, že do 1,6FSI také. Jinak ten dvoulitr je klenot. Zatahuje od spodu, podívej se na křivku krouťáku a výkonu... to není vysokorychlostní vrtačka Honda. To je přívětivost motorů VW, s kroutákem od 2.500 do 5.000 přesně jak potřebuješ. A to už od dob brouka...
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "JiriM"
| 31. 5. 2005 21:54
Tedy já mám raději, když to vysokorychlostně jede a ne když se to přívětivě táhne...
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "Jozki."
| 1. 6. 2005 08:43
1,6 102 PS je stara ale je aj zla ? Ja tvrdim ze nie. Je to len 8 ventil ale pekne taha aj odspodu ma dobru spotrebu. Ked som s nim isiel tak ostatny ostavali za mnou a spotrebu som mal v poho pod 7. Takze netreba brat do uvahy len vek.
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "Paul"
| 31. 5. 2005 19:16
Ciello, uz nepij a pojez, mluvis z hladu..
tak tohle je na ten rohypnol..
neregistrovaný "mates"
| 31. 5. 2005 16:47
Kdyz si vsechno tohle predstavim vedle sebe, tak ne zte zbledne sluce, ale vsechen rum pujde ven a obed k tomu
tak tohle je na ten rohypnol..
| 31. 5. 2005 17:49
Vím že s tebou je práce, ale klid, čas pracuje pro mě.
VW opět na špici
neregistrovaný "Paul"
| 31. 5. 2005 19:21
Pánové, to už tady dlouho nebylo. Ne že bych se chtěl opakovat, ale vidět takový Touareg W12... pootevřená ústa, přivřené oči, pozvednuté smysly, myšlenky jak co nejrychleji sehnat tolik peněz abych si ho mohl pořídit... Jo, to je nový Touareg, opět prvenství pro VW za motor v této kategorii. Viva la VW
VW opět na špici
neregistrovaný "mates"
| 31. 5. 2005 20:07
Ty taky? Uz dalsiho GTI nakazil Vyzyvam redakci, aby GTImu povolila posilat prispevky pouze s prezervativem!!!!!!!
VW opět na špici
neregistrovaný "Paul"
| 31. 5. 2005 20:28
jo jo, šíří se tady VWmánie, nakazí každého kdo má rád krásná, kvalitní a výkonná auta
VW opět na špici
| 31. 5. 2005 20:33
Konečně, já už tady jedu na tři šichty.
VW opět na špici
| 31. 5. 2005 20:33
VW opět na špici
neregistrovaný "pepa z depa"
| 31. 5. 2005 21:10
mno ono vyždímat z 1,2 40kw dá asi zabrat -to ji novej matiz pardon spark má z necelejch 0,8 38kw ...možná by to chtělo zapracovat i jinde
VW opět na špici
neregistrovaný "Paul"
| 31. 5. 2005 21:19
Motory 1,2 koncernu VW, jsou především o spotřebě a životnosti. Srovnávat ho se Sparkem opravdu nelze, výkon není vše a navzdory tomu, že je Spark o 200 kg lehčí, jeho dynamika neoslní... Prostě výkon není vše. A jen bych dodal, že kterýkoliv motor od VW, ať je to 1,2 či 3,2 je vždy osvědčen.
VW opět na špici
neregistrovaný "pepa z depa"
| 31. 5. 2005 21:31
souhlas v tom, že nejde srovnávat uvedené motory,ale porovnej VW motory s japonskejma např... - řek bych že VW maj co dohánět.
VW opět na špici
neregistrovaný "Paul"
| 31. 5. 2005 21:42
Jasně, ono Japonci jsou v autech hodně daleko, v posledních letech se tiše, ale o to znatelně dostávají na špici, resp. si pozice utvrzují. Každý výrobce má jinou filozofii, kupují si je odlišní zákazníci. Ano, třeba Yaris s 1,0 50 kW, to je špice. Ale zase, Yaris je lehký a je to čtyřválec, takže VW muselo u 1,2 zvýšit objem. Japonci a Němci jsou prostě na auta nej...
VW opět na špici
neregistrovaný "pepa z depa"
| 31. 5. 2005 21:57
jenom škoda že by nešlo zkombinovat motor se např od suzuki 1,3 do škoda yeti
VW opět na špici
neregistrovaný "Paul"
| 31. 5. 2005 22:10
Hm, dal bych si říct.. Těch 63 kW to by tam dělalo pěkný tanec... Ikdyž abych pravdu řekl, motor 2,0 85 kW co se mimochodem dává i do Fabie bych tam viděl radši..
VW opět na špici
neregistrovaný "hmmm"
| 1. 6. 2005 08:30
Paule, papírová hodnota spotřeby u 1,2 je jen pozlátka, skutečnost je jiná, kolega ji má a na ten kýžený průměr se nedostane, soused to samé, oba jsou to zralí padesátníci, vyježdění, s citem pro auto. Jezdí s nima do práce, asi tak 20 km, z toho jeden posledních 5 ve městě, druhý jen 2. Žádné plné kufry, žádné lítání. Nejdříve ji zkus, než budeš dělat soudy. Ten motor byl "vyvinut" pro cenu, ne technicky.
VW opět na špici
neregistrovaný "Paul"
| 1. 6. 2005 08:44
Fabii 1,2 jsem zkoušel, najel jsem s ní asi 500 km, byla to ta slabší verze s výkonem 40 kW, a byl jsem celkem spokojený. Dynamika není sice kdovíjaká, ale na těch 500 km, což byl výhradně kombinovaný provoz jsem nakonec zajel se spotřebou 5.8 l, což je podle mě pěkná spotřeba a to jsem se neloudal. Nevím, nenapsal jsi kolik ji jejich Fabky berou, aleje to rozhodně lepší než 44 kW avšak s vyšší pojistnou sazbou. Jinak motor 1,2 se montuje jak do VW, tak i do Seatu.
Vtip na perfektní závěr krásného dne
neregistrovaný "Paul"
| 31. 5. 2005 21:24
Dovolím si na závěr dnešního dne uvést jeden vtip... Jedou tak proti sobě řidiči Mercedesu a kývají na sebe. Za chvíli se míjejí řidiči Volkswagenu a taky na sebe kývají. A nakonec jedou proti sobě řidiči Cadillacu, ale ti se nezdraví. Viděli se totiž ráno v servisu...
Vtip na perfektní závěr krásného dne
| 31. 5. 2005 21:36
Tak, ještě, že Lones spí....
Vtip na perfektní závěr krásného dne
neregistrovaný "Paul"
| 31. 5. 2005 21:46
Dobře že spí, alespoň můžeme zanadávat na ty americké žrouty Jinak teď se opravdu rozplývám nad nabídkou naší Škodovky, akční modely EDITION 100 ke stému výročí výroby automobilů... Jak se to hezky doplňuje, VW 100 mil. a Škoda 100 let... Jinak ta výbava... Opravdu smekám
Lones nikdy nespí
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 5. 2005 22:12
Já nikdy nespím. Vlastně jsem se probudil zpocený hrůzou, že je něco špatně a hned běžel k počítači. A ono jo! Zrada od proněmecké kliky. Takže aby vám ta radost dlouho nevydržela: aktuální VDS J.D.Power: Cadillac 196 poruch na 100 vozů za první 3 roky provozu. Mercedes: 327 poruch a VW 386 poruch. zdroj: [odkaz] Dobrou noc.
Skutečně vtipný vtip
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 5. 2005 22:09
Potkají se majitelé Cadillacu a Mercedesu. Majitel Cadillacu říká: Já mám v autě i postel. Majitel Mercedesu se naštve a odejde. V servisu si pak nechá do Mercedesu namontovat rozkládací lůžko. Běží hned za majitelem Cadillacu a ťuká na okýnko. Po chvíli chlap zevnitř okýnko stáhne a ven se vyvalí pára. "Tak já mám taky v Mercedesu postel." "A kvůli tomu mě taháš z vany?" odpoví majitel Cadillacu.
Skutečně vtipný vtip
neregistrovaný "Paul"
| 31. 5. 2005 22:21
No už jsem myslel že spíš.. Jinak ten vtip... nic moc, ja jsem ale psal vtip ze života Ikdyž abych pravdu řekl, ten Tvůj vtip je taky skutečný, avšak ta pára není myšlena z vany, ale z chladiče... Ne, vážně, myšleme logicky. Co chceme za auto? No přece kvalitní, prostorné, rychlé, luxusní a s dlouhou životností a také s určitou dávkou image... Moment, na Maybach ani Mercedes-Benz nemáme, a tudíž... ano, rožněte světla, otevřete oči, sundejte klobouky, ten vrcholný okamžik nastává.. Přijíždí náš vyvolený vůz..Už je tady.. Ano, přivítejme nový Volkswagen Passat 3,2 FSI... Přeji dobrou noc.
Skutečně vtipný vtip
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 5. 2005 22:26
Dobrá noc? Po tom cos mi provedl? Ovšem shodneme se na tom, že VW je pro lidi, kteří skrytě touží po něčem ze slavné německé trojky a nemají na to. (potutelný úsměv)
Skutečně vtipný vtip
| 31. 5. 2005 22:34
Dobrou noc.
PAssat¨:no:
neregistrovaný "m.x.5."
| 31. 5. 2005 22:09
passat se jim fakt nepoved,vuubec se mi nelibi
PAssat¨:no:
neregistrovaný "Paul"
| 1. 6. 2005 07:41
Hm, jestli se jim povedl či ne, si řekneme za rok, až bude zase lámat rekordy v prodejích
PAssat¨:no:
neregistrovaný "ciello"
| 1. 6. 2005 13:54
..ale u těchto aut nerozhoduje prodej o tom jestli se povedl nebo ne...!! To už se tu rozebíralo... Jo a lámat ještě neznamená na všech trzích... podívej jaký je německo (tam je doma) a srovnej tu kupní sílu ve srovnání s evropou... dám ruku do ohně, že ani v Italii, ani ve Franci nic nezlomí... Jo a to bych taky mohl říct.. že nová Octavia láme rekordy...
PAssat¨:no:
neregistrovaný "Paul"
| 1. 6. 2005 16:05
Ano, když je v naší malé zemi s nízkou kupní silou nejprodávanější manažerský vůz ve své třídě (mimo Octavii), takže v Německu... Golf, resp. Passat patří k Němci jako Fabia či Octavia k čechovi... A jinak viděl jsi výseldky J.D. ve Velké Británii? Škodovka tam je druhé nejoblíbenější auto vůbec.. A prodeje o něčem svědčí... Takže kdo chce tvrdit, že se Němcům nepovedl Passat, ať si třeba koupí Hyundai Elantra...
PAssat¨:no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 1. 6. 2005 16:35
Jenže za cenu Passata nedostanu Elantru nýbrž Sonatu.
PAssat¨:no:
neregistrovaný "Paul"
| 1. 6. 2005 16:59
Ale pořád je to Hyundai..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku