Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia Logan pokračuje v expanzi

Dacia potvrdila zahájení prodeje Loganu v západní Evropě. Jako první se 9. června dočkají Francouzi. Od „našeho“ loganu má ten západoevropský několik odlišností.
Zpět na článek
10. 5. 2005 12:26
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 12:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 12:38
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:59
neregistrovaný "Johny"
11. 5. 2005 10:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 13:05
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 13:12
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 14:17
neregistrovaný "jozef77"
11. 5. 2005 07:54
neregistrovaný "Radko"
11. 5. 2005 09:12
neregistrovaný "Pepa"
11. 5. 2005 09:29
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:38
neregistrovaný "Petr T."
11. 5. 2005 09:49
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 11:26
neregistrovaný "Tomm"
12. 5. 2005 15:28
neregistrovaný "Novák"
10. 5. 2005 14:08
neregistrovaný "Tomm"
10. 5. 2005 14:39
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:21
neregistrovaný "Haya"
10. 5. 2005 15:30
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:35
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 15:42
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:43
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 18:36
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 18:58
10. 5. 2005 15:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 16:53
neregistrovaný "Petan"
10. 5. 2005 19:22
neregistrovaný "Preceda"
16. 5. 2005 18:49
neregistrovaný "anonym"
10. 5. 2005 19:29
neregistrovaný "Bobb"
10. 5. 2005 20:01
10. 5. 2005 20:19
neregistrovaný "Conan"
10. 5. 2005 20:35
10. 5. 2005 20:10
11. 5. 2005 00:01
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2005 04:40
11. 5. 2005 08:50
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2005 09:05
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:59
neregistrovaný "Pavel"
11. 5. 2005 10:08
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 11:20
neregistrovaný "Pavel"
11. 5. 2005 12:52
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 11:25
neregistrovaný "Petr"
11. 5. 2005 20:35
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2005 21:00
12. 5. 2005 16:41
neregistrovaný "Bobb"
12. 5. 2005 16:54
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 11:15
neregistrovaný "Vena"
11. 5. 2005 01:33
neregistrovaný "Ultra"
11. 5. 2005 10:38
neregistrovaný "Tomm"
11. 5. 2005 11:22
neregistrovaný "Vena"
11. 5. 2005 11:32
neregistrovaný "Tomm"
11. 5. 2005 21:58
12. 5. 2005 10:05
neregistrovaný "Dr. Taby"
12. 5. 2005 11:49
neregistrovaný "GTI"
12. 5. 2005 17:05
neregistrovaný "ivo"
12. 5. 2005 17:16
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 21:54
neregistrovaný "Pepa"
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 12:26
LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
DACIA LOGAN 1,4 MPi, výbava Lauréate (240.900,-).Není to tak dávno, co jsme tu LOGANa dotáhli snad k 200 příspěvkům a četba toho by vydala na tři parádní horory.// Tak dobře, vlezu do Showroomu Renault, tančím na podlaze z níž by se dalo snídat a blížím se opatrně (varován dostatečně) k oddělení DACIA. Pěknej pořez. Velké plochy, vysokej. Působí hodně, hodně jistě. Předek kazí jen nehezké logo DACIA - to bych uměl navrhout lépe i já. Obtančím ho a sjedu ten Lonesovský zadek se svislejma blinkrama. OK, no problem. Koukám do papírů - 9 barev. Každá krásná. Kola 15-185/60, hmm docela mu sedí. Tři výbavy, i ta nejlevnější je samo s pytlem. 199.900 královskejch korun. To tady má hodně lidí za měsíc, cena dobrá. Cena výborná. I k průměrné mzdě. Ještě to obcházím - tohle je ten zatracovanej LOGAN? Tohle je malé auto? To tedy rozhodně ne. Tvary jsou usedlé, ale nikoliv bez možnosti poskytnout příjemný zážitek. Předek je vysloveně osobitý, pevný, s dobře padnoucíma mlhovkama. Žádná trága se nekoná. Výborná kvalita laku, žádnej pomeranč. Přebírám klíček s dálkou, otevírám, sedím. Sedák bez výrazného vedení, opěradlo o poznání lepší. Mohu i nahoru a dolů. Volant je napevno, ale asi mě znali - během 10sekund sedím jak ve fotelu. Kaplička mě doslova přizemní - jo, to okoukali u BMW, ty seřízlé spodky okruží. Orámování budíků je v matném stříbře a tedy tohle je dotažené v rámci své třídy hodně daleko. Uprostřed mezi rychloměrem a otáčkoměrem je počítač - to chválím a digi ukazatel paliva a teploty s grafickým znázorněním. Vkusné, stylové, výborně čitelné, jsem vlastně hodně překvapen. Koukám na kulaté výdechy, středový panel, který už obdobné pocity nevyvolává, přesto - je strohý, trochu utopený dole, ale pasuje sem. Mezitím poslouchám výklad - převodovka z Meganu, Motor s Clia, prý budu mile překvapen - uvidím. Vystoupím ještě, koukám na zadní, místa habaděj, aby ne - rozvor snad větší než Octavia... Před nasednutím ještě z boku mrknu a líbí se mi malé přesahy karoserie.// Navléknu pas, netáhne. Startuji. Motor na volnoběh v normálu, registruji, ale mohu i šeptat. Spojka má sametový odpor, to je příjemné, řadím jedna a jedu. Sázím jedna až pět - jako kdybych ho vodil každý den, rychlosti nehledám. Motor je poměrně pružný, nijak moc hlučný. Po pár kilometrech jedu po okreskách 110 - 120 a pocitově mi připadá, že jedu 80. Moc příjemná jízda. Podvozek hezky přitvrdlý - jen mírně se naklání v zatáčkách, neodskakuje, jsem hodně překvapen. Čekal jsem rozpačitý dojem a teď jedu úplně spokojen. Ohlašuji spolujezdci, že půjdu na brzdu - nástup rychlý, zpomalení znatelné, brzda jak má být... Vracím se, parkuji a přemýšlím - designově žádný guru ale tak nějak sympatickej, takovej kamarád. Kaplička a přístroje s matným stříbrným rámečkem, to mě teda vzalo hodně (dodává se u nejvyšší výbavy) je radost se na ni koukat. Kupodivu mi nevadila absence seřízení volantu, neboť ergonomie je tedy zvládnutá perfektně. Brzdy bez připomínek, spojka super, výhled bez kazu. Za jízdy žádné vrzání (plasty jsou tvrdé, jistě). A pak ta šíře vpředu... špica.// LOGAN je auťák, co si na nic nehraje, jen naplní očekávání těch, co chtěj kufr a jiné auto než Fabiu. Tohle je podle mě ta správná evropská odpověď na záplavu korejskejch konkurentů. Je to podařené auto. Hodně podařené. Za 199.900,-...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 12:34
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Dobrý testík. S logem, které moc propracovanosti nepobralo souhlasím. Ale hlasitě protestuji proti označení "lonesovský zadek". Cadillac to nepřipomíná. A ne a ne a ne
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 12:38
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Akceptuji samozřejmě autorský poplatek. I když cítování Klasiků je nezpoplatněno.
neregistrovaný "Johny"
10. 5. 2005 15:59
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
To teda nie. Ale vies co nieco jemne americke v tom fakt je. Neviem povedat presne odkial, ale typoval by som nieco skor od Ford-u, nap.Mercury.no mozno sa mylim. V kazdom pripade ten Logan stoji za to. Ma to 4 kolesa, volant, je to prijemne, da sa to jazdit a fakt je ze u Octavie II mate posr*ty 1.4 v zakladnej vybave(v ktorej mate ledva aj kolesa a volant) 500.000Sk, t.j. cca. 450,000Kc. Fakt to nema zmysel.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 10:51
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Jo, to už jsem myslím kdysi GTImu psal, že pokud něco, tak v těch zadních svítilnách je patrný vliv New Edge. Jsou totiž do trojúhelníku. S tím se dá souhlasit.
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 13:05
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
No ja som zase rad, ze to je v reale take, aky som mal z toho auta pocit. Velmi slusne auto za relativne malo penazi. Dost sebavedome. A bez zbytocnych vystrelkov, s ktorymi by sa hralo na nieco, co nie je. Poctivy autak.
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 13:12
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Jo, přesně tak. Já jsem moc mile překvapenej.
neregistrovaný "jozef77"
10. 5. 2005 14:17
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Dobre napísané, avšak nesúhlasím s porovnaním "kórejská konkurencia". Myslím si, že Logan sa može porovnávať s ľubovoľnou lacnou konkurenciou (európska, japonská...). Na kvalitnejšie auto (ani kórejské) nemá. Ja sám mám "kórejca" a som presvedčený, čo sa kvality týka, že Logan naňho nemá.
neregistrovaný "Radko"
11. 5. 2005 07:54
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Už se teším na kombika. Pokud bude o cca 20-30 tis. dražší, tak tady nebude mít konkurenci.
A pick-up Dacia? Tak to bude pro řemselníky úplná bomba.
neregistrovaný "Pepa"
11. 5. 2005 09:12
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Za 199.900,-... V nejvyšší výbavě... To asi těžko...
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:29
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Četl jsi to pozorně? Druhá číslovka je cena modelu, který jsem řídil. Tohle je opravdu to jediné, k čemu ses chtěl vyjádřit?
neregistrovaný "Petr T."
11. 5. 2005 09:38
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Ač by Tvůj názor mohl někoumu připadat jako PR, nepodezřívám Tě z toho a hodnotím Tvůj příspěvek za 1. Já mám Mondeo TDCI takže bych mohl trpět předsudky proti "levnějším" automobilům. Když si soused koupil Logana v základní verzi, 10 minut jsem ho obcházel a hledal na něm nějaké mouchy - nenašel. Možná jsem divný, ale mně se tento strohý design líbí a mohu ho označit slovy spol. Škoda Auto jako "nadčasový". Už vidím jak se ve Škodě těší na Logana diesela a Logana kombi...
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:49
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Jo
neregistrovaný "Tomm"
11. 5. 2005 11:26
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
K tomu mohu jen říct,že se ve Škodě těší na logana diesela a na logana combi asi tak,jako se těší BMW, když Škoda udělá diesela nebo kombi. Nová Octávka je taky větší a levnější než BMW3, ale u BMW si z ní vlasy netrhají. Levnější není lepší...
neregistrovaný "Novák"
12. 5. 2005 15:28
Re: LOGAN - GTI ZPRUBNUL LOGANa
Poslyšte člověče, nepřipadáte si ani trochu jako PSYCHOPAT ?
neregistrovaný "Tomm"
10. 5. 2005 14:08
Logan ?
Podle toho jak to GTI popisuje, tak ho v Renaultu posadili do Megana a tvrdili mu, že je to Logan... Třeba to jak popisuje, že řadí jedna až pět, rychlosti nehledá. Převodovka z Megana - měl jsem Megana nějaký pátek a rychlosti jsem tam hledal pokaždé, prostě francouzká převodovka. Vůbec mi to po přečtení přijde, že jsme každý seděli v jiném autě. Já teda opravdu seděl v Loganu. Nevím co se z toho dělá za překvapení, ale takové auto, s touto kvalitou, zpracováním a cenou se tu už pár let prodává. Jmenuje se Lada a není o nic horší než Logan. Jen nemá tak dobrý marketing, ale jinak srovnatelný vůz.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 14:39
Re: Logan ?
Pokud neumíš řadit, tak se to nauč. Napsal jsi asi pět vět, Tomme, a jedna popírá druhou. Tak tuhle schizofrenii oceňuji. A závěru o Ladě nerozumím také. On tu někdo popírá jiná auta? Nahoře jsem zaznamenal mé dojmy z Logana. To je vše. Chceš-li nás seznámit s Ladou, nikdo ti nebrání. Rád si přečtu tvé dojmy.
neregistrovaný "Haya"
10. 5. 2005 15:21
Re: Logan ?
myslím, že nejvíce to vystihuje věta: za 199.900,-...Pro lidičky co jezdí o víkendu na chajdu nebo důchodce, proč ne? Asi lepší než staré 120 nebo Favority. Ale jinak-Děkuji, nechci.
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:30
Re: Logan ?
Cením vyhraněnost názoru. No, fakt je, že pokud si bereš na Gumball 3000 dovolenou, tak na startovní čáře Logana nenajdeš. Nevím, co za 200 čekáš ty. Já čekal trapáka, co bude cestou ztrácet tu výfuk, tu naději. Jenže hochu, ja ho (asi narozdíl od tebe) sjel a jsem moc mile překvapenej. Mimochodem, proč myslíš, že důchodci? To je nějaká komunita k zatracení? Za pár let jsi mezi nimi také. Ani bys nevěřil jak rychle ti to utěče...
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 15:35
Re: Logan ?
... tu vyfuk, tu nadeji... Dneska je nejaky zvlastni den. GTI, Marko, ciello, Lones ti vsichni pisou jako Andrzeni!
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:42
Re: Logan ?
Jo, také to sleduji
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:43
Re: Logan ?
ale chyba tu Radio.
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 18:36
Re: Logan ?
To jo, asi pracuje
10. 5. 2005 18:58
Re: Logan ?
On se určitě časem chytí.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 15:48
Re: Logan ?
Tak to prrr. Nový Lady vydapadají nekvalitně už na deset metrů. Na křivo pospojovaný díly atd. Logan je IMHO o dost výše. I když je to ekonomická volba. Žádný zázrak.
neregistrovaný "Petan"
10. 5. 2005 16:53
bez titulku
Porovnavaly ste to nekdo s Thalii ? Vyrovna se ji?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 19:22
Re: bez titulku
Tak Thalii se vyrovna snad všechno, ne? Pomineme-li kotouč (pro toho, kdo neví co je kotouč - kolečko), ten dře nohama po zemi.
neregistrovaný "anonym"
16. 5. 2005 18:49
Re: bez titulku
Thalie byla porovnávaná ve SVĚTĚ MOTORŮ s Loganem, a prohrála
neregistrovaný "Bobb"
10. 5. 2005 19:29
PR GTI
GTI ty me pripadas jak kdyby ses tady snazil o nejakou levnou PR, server je navstevovany, diskuse taky, tvych odpovedi je plny kufr a test je az romantika. Az na par chyb, za 199t dostanes oskubany auto na gumach 165 ane 185, rozhodne bez dalky i centralu, cerny narazniky atd, renaultovsky razeni ma hodne daleko do "sazim 1-5 a rychlosti nehledam", jet 120 a citi se jak 80 na techto gumach, nebudu tvy pocity komentovat. Uz vubec ne posledni crashtest Loganu nebo reportaz nemeckyho Sternu z jeho vyroby (k autu se dostanou 2 stroje za celou dobu vyroby, zbytek dela armada rumunu) Delej si reklamu za penize a jinde. Tohle auto je proste levny s peknym kabatem, nic proti nemu nemam, ma resit problem chudsich trhu ci studentu jak driv Seat Marbella za 9.900 DM. Verim ze taxikari v Egypte nebo duchodci v CR budou spokojeni, clovek co chce vic by si mel dat treba si 10-15% ceny a koupit si Skodu, Fiat ci Getze.
Rozbalit vlákno
18
10. 5. 2005 20:01
Re: PR GTI
Nahoře máš jako druhou číslovku uvedenou cenu modelu, který jsem řídil Když už mě chceš kritizovat, pořádně mě čti, abys tu příště nebyl za naivku. Asi jsi ho nezkusil projet, protože jinak bys nemohl shazovat mé pocity. Ty máš opravdu dojem, že jsem testoval Porsche Turbo? Mohu ti doporučit jen jedno. Pokus se žít tak, aby pro tebe chvála něčeho nemusale být podezřelá a koneckonců vyzkoušej ho ty a pak nám sem napiš "kontratestík" Co ty na to? Nebo máš akorát na to koukat do monitoru a nesmyslně kritizovat snahu někoho jiného. Tak co, zkušíš ho? A napíšeš? Já bych si to tolik přál. A určitě by se našlo takových víc.
neregistrovaný "Conan"
10. 5. 2005 20:19
Re: PR GTI
Pockat,pockat.Neni to nahodou ten Bob co se minule prel s Lonesem az jsem padal ze zidle?Jinak s reportazi nemeckyho Sternu,to se snad ani nebudu vyjadrovat.Auto je to za ty prachy docela solidni a uvnitr je neuveritelne prostorne.Cekal jsem ze Logana tady strhne vlna negativnich odpovedi na ten testik,ale byl jsem mile prekvapen.Jinak tomuhle auticku docela fandim, i kdyz to neni moje krevni skupina.A neni to tim ze oba pochazime ze stejny zeme.
10. 5. 2005 20:35
Re: PR GTI
Nevybavuji si duel. Také jsem čekal, že tu bude víc příspěvků. Jo, je to povedené. Já po té minulé doskuzi o Loganu se ho trochu bál Někdo ho tam vylíčil jako absolutní zmetek. Takže jsem ho prubnul a je to jinak.
10. 5. 2005 20:10
Re: PR GTI
Tak přijímáš mou výzvu? Zkusíš LOGANA a napíšeš sem kontratestík? Nebo seš taková padavka, která umí akorát plivat přes monitor, a když má dojít na činy, tak raději uteče?
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2005 00:01
Re: PR GTI
Uz jen tva uporna snaha abych psal kontratestik a tvy aktivisticky vyjadrovani je podezrely, bojujes tak i za jiny vozy? Ja proti tomu vozu nic nemam, jak rikam, pro egyptskyho taxikare, ceskyho duchodce nebo firmu co chce levny sluzebni vuz je to ok, vypada to pekne, kufr to ma super, jen sakra co tolik nadseni jak kdyby slo o nejaky auto-ikonu a ne o levnej rukama sestavenej vuz s levnyma plastama a motorem x let starym? Haji tady nekdo tak zurive Fiat Panda? Nebo Hyundai Getz za tu samou cenu? Pise tady nekdo romanticke reporty o testu Seatu Ibiza v cene 248t? Navic - jen malo lidi cte Stern, to ze o te reportazi vis znamena, ze bud ctes nemecky periodika jak ja (takovych lidi znam malo) nebo ze to mas v popisu sve PR cinnosti znat kde jaky clanek. Je to prost normalni levny auto, ktery nestoji za to timto stylem velebit... Btw crashtest EuroNCAP dost spatny...
11. 5. 2005 04:40
Re: PR GTI
Máš to nějaké zmatené. Já přece nehájím ZUŘIVĚ Logana, kdes to vyčetl? Já zaznamenal to, jak na mě Logan zapůsobil potom, co jsem ho vyzkoušel. Racionálně, chladně s rozvahou. A ty se do něho ani neposadíš a suverénně se tu rozepisuješ o mně, kritizuješ mě, dokonce mě napadáš, že jsem za to placenej. To je až ubohé. Tak si srovnej svoje postoje, vlez do Logana a napiš, jak působí na tebe. Já Stern nečtu, nevím z čeho to dovozuješ. Žádný popis činnosti PR nemám, připadáš mi nějaký padlý na hlavu. Cesta z toho je jen jedna. Jdi a zkus si naživo LOGANA. A tvá otázka, zda tu bojuju i za jiný vozy je v kontextu k právě uplynulých 14ti dní a článku o Passatu, nebo před tím o Golfu, o testíku Focusu pod článkem o Mini ani nemluvím. Myslím, že po téhle tvé větě tady padlo smíchy pár lidí pod stůl, tomu věř. A můj tip je, že nedokážeš jít do Logana a tady něco napat.
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2005 08:50
Re: PR GTI
11 prispevku uvozenych romantickym testem mluvi samo za sebe. Takhle se racionalne a s rozvahou nejedna. o mekkym podvozku, francouzkym razeni, tvrdych plastech, motoru x let starym, crashTestu s dvema hvezedama, ja nemam potrebu vic se tomu vozu venovat natoz do nej lezt, neni to moje cilova ani cenova skupina, fandim ji at to dotahnou aspon tak daleko jak Skoda, tot vse. To auto nestoji vic nez za prispevek libi/nelibi.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:05
Re: PR GTI
Opět ti musím připomenout se posuzuješ něco, co jsi nevyzkoušel. Věděl jsem to, Bobbe, že nemáš na to jít do něj, napsat tu něco a případně se obhájit. A přitom je to záležitost 2 hodin - 1 hodina jízda, 2. hodina napsání testíku. A vidíš, nedokážeš, jen dokola blábolíš, že o Loganovi se musí napsat něco jiného, než jsem napsal já. Dole máš příspěvek kolegy Ultra. Ten není ode mně, tak si ho přečti a můžeš případně své teorie o spiknutí uplatňovat i na něho.
neregistrovaný "Pavel"
11. 5. 2005 09:59
Re: PR GTI
Proč tolik fanatismu chlape? Přečti si to tady po sobě a pochopíš,že jsi velmi zaujatý. Dobře máš Logana, líbí se ti, fajn, já ti to přeju, ale proč vyžaduješ aby tu s tebou každý souhlasil? Já jsem s Loganem jezdil, ale v mnohém přeháníš. Takhle oslavný článek bych napsal na BMW 320d se kterým jsem nedávno jezdil, protože je to vyjimečné auto, ale Logan??? Prober se, je to levné ošizené auto, které má hlučný, ne moc výkoný motor(1,4), převodovka je taky slyšet, jízdní vlastnosti slabý průměr, řízení šílené(jezdil jsem bez posilovače) a brzdy bez ABS podprůměr(dlouhá brzdná dráha)
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 10:08
Re: PR GTI
Ale já nemám, a nepochybně ani mít nebudu Logana. Jak na tohle jsi prosím tě přišel? Jaký fanatismus? Nahoře bobb ho viděl jen na obrázku a napadá mě, že jsem Logana nemohl popsat reálně. Tak já ho jen žádám, aby, pokud na to má, ho zkusil a napsal kontratestík. A zároveň tvrdím, že Bobb na ten kontratestík nemá. A jak jsi dospěl k názoru, že je to oslavný článek? Jako, že když napíšu, že dobře řadí, tak to je oslavné? Divím se ti, žes nic nenapsal o BMW 3, už tady byla na tapetě vícekrát. A proč bych měl být zaujatý? Nebylo by nejlepší, abys teď, když jsi Logana už jel, napsal ten kontratestík tady ty? Neměly by z tebe padat nahodílé výkřiky. Zkus to napsat alespoň ve 20 větách. Bude to nepochybně přínosem.
neregistrovaný "Pavel"
11. 5. 2005 11:20
Re: PR GTI
1)Jaký fanatismus? např tiulek Re: BOBBE BOBBE BOBBE BOBBE To není normální
2)A proč bych měl být zaujatý? Znovu si přečti počet tvých příspěvků a jejich tón
3)A jak jsi dospěl k názoru, že je to oslavný článek?
Celý článek tak vyznívá ( jak z PR )
4)Mé zhodnocení Logana tam je. Čekáš popis jak jsem odemykal, otevíral dveře a nasedal? Sorry ale to nejsou žádné informace
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 12:52
Re: PR GTI
Bobbe je vizuálně zvýrazněno, aby si toho všiml, když roluje. Počet příspěvků je v harmoniik dotazům. Článek vyznívá tak, jak na mě Logan zapůsobil. Jde jen o jedno - tvůj dojem je jiný než můj. Každý ho může zkusit, a každý posoudí kdo má ojektivnější pohled. A to odemykání, vidíš, na to jsem zapoměl - velký, skutečně velký otevírací úhel - výborně se nastupuje a vysutpuje.
neregistrovaný "Petr"
11. 5. 2005 11:25
Re: PR GTI
Ono to opravdu vypadá jako PR článek. Na začátku sice píšeš, že jsi jel autem za 240 klacků, ale pak tam píšeš jaké je to super auto za 199 tisíc. Ten základní model je totiž o ničem, nemá výškově stavitelné pásy, zrcátka musíš nastavovat zvenku jako u 120ky, protože NEMÁ manuální nastavení zrcátek zevnitř vozu !!! Dále nemá osvětlený kufr, takže večer si musíš vyndavat nákup za pomoci baterky a taky nemá pozink, takže je zde velké riziko, že brzo zrezne. Navíc je to auto v ČR předražené, protože ten základní model se v některých zemích v přepočtu prodává za cca 150tisíc a základní model, který se bude prodávat v Německu stojí u nás o více než 20tisíc víc !!!
Jinak u BMW 3 jsem byl taky šokován, v Autosalonu na Primě ho testovali a to auto taky nemá výškově stavitelné pásy
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2005 20:35
Re: PR GTI
Uz sem na to prisel! Jak tak koukam okolo, ty nejses PR akter, na to uz ses moc lacinej, ty ses nejakej mladej hrebecek co ma skryty ambice stat se ctivym automobilovym novinarem aktivite a rozkvetlymu peru chvaly se neda branit, tak hura do toho, drzim ti palce (jen vic kriticismu by neuskodilo, viz. spicky v BBC Top Gear nebo DSF Motorvision, co sejmou i Maranello a jeste se clovek zasmeje)
11. 5. 2005 21:00
Re: PR GTI
Nejsem ani mladej, ani hřebeček, a ani lacinej. Jsem pěkně usazenej, vošlehanej, a když jde o job, poměrně drahej. Nemám ambice stát se novinářem. Píšeš to jen proto, že tvá parketa je jen šťouchat, zpochybňovat. A tu jedinou pádnou odpověď, to je vlézt do Logana a napsat kontratestík, tu neuděláš. Můžeš to okecávat jak chceš. Tohle, to je středobod. Je tu jeden problém, viď. Možná bys musel napsat, že podepisuješ, co jsem nahoře o Loganovi napsal. A to se ti nechce. I když vlastně nechápu proč. Ale proč bych to měl vlastně chápat.
neregistrovaný "Bobb"
12. 5. 2005 16:41
Re: PR GTI
"Dobreej pantaato!" volam uz zdalky na safare Melinka, kterej ma v sousedni vsi krasnej dvorek z vozama, co prodavam jak panstvu, tak celedinum, nuz kdo prijde a da zlatku, tomu postavi kocar nebo vuz na zahumenek, co mesec tohoz dovoli. "Inu pantato, sousedovic GTI o nich povejda, ze maj nejakou novinku, prej za lacinej peniz, hodnou do naseho kraja, povedej mi neco o tom!" Pantata Melinka se nafoukl pychou, jak kdyby prodaval kocar samotnymu zameckymu panovi. "Tak tak, mam tu ted neco specialniho, az z Besarabie a Sedmihradska to vozej tovarysi, co to tam stloukaj! To vite, drevo z Karpat," nedal se dlouho pobizet a vedl me do stodoly. Krasnej kousek stojiz v rozku jak pomenka: "Ja jim povedic, po prvni trech kusech se jen zaprasilo!" Hranate tvary, nekolik pytlu slamy, brambor, par celedinu, i nacini se do vozu vleze, no i lecjaka devecka by se na to na tancovacce dala ulovit a pak ve vozejcku za blahych noci oklatit, toz proc to nezkusit, ze? "A pantato, jak se na ten zazrak vubec leze?" "Toz jakby, hup nahoru". Krasna lavice, kvlaitni vyroba! Hned tu byl vozka, zaprahl valacha a prask do koni, inu pelasili sme az do Horni Lidce, inu povim vam, jeli sme skoro 120 metru, ja se citil na 80 let, kdyby mi satkem oci zavazali, asi bych z vozu spadl a natloukl si. Jednicka, dvojka, az petka, vsech pet koniku se vystridalo jako by nic a krasne zapadali, povetsinou do blata. Zazitek skvely! Inu dam to svemu zetackovi radu, aby az do hospodarstvi vozik potrebovati bude, po velkem a krasnem vozu z Besarabie a Sedmihradska sahl a za laciny peniz si tak radost udelal!
neregistrovaný "GTI"
12. 5. 2005 16:54
Re: PR GTI
Bobbe - tohle beru. Beru i literární inspiraci, a musím napsat, žes to sem pěkně zapasoval.
neregistrovaný "Vena"
11. 5. 2005 11:15
Re: PR GTI
No on de taky o to ze tohle auto je o DOST vetsi nez Getz,Fabia,ci Punto.....ma rozvor skoro jako Ocavia I a neni uplne maly.....
neregistrovaný "Ultra"
11. 5. 2005 01:33
Jen to jméno to kazí....
Kdysi jsem lítal po vlasti s Dacií 1300 z roku 78'. Na tu dobu to byla super kára. Pak se to rumunům nějak zvrtlo a z dobrého licenčního Renaultu 12, se stal hnijící paskvil. Logicky jsem očekával, že Logan bude cosi obdobně obludného. Zaparkoval jsem svoji postarší Audi A4 a vedle mne si to přihasila dáma středního věku s Loganem. Když odešla nevydržel jsem to a jal jsem se obhlédnout toto vozítko. Již na první pohled bylo zcela jasné, že nejde o vozítko, ale naopak o pořádný kus auta! Moje A4 není zrovna prcek, ovšem Logan se mi zdál větší! Barvou to nebylo, neboť obě auta disponovala téměř stejným odstínem. Logana jsem zrentgenoval jak jen to šlo a když se majitelka vracela k vozu nevydržel jsem to a dal se s ní do řeči. Umožnila mi si Logana prohlédnout zevnitř, nahlédnout do motorového prostoru i do obřího kufru. Po chvíli přemlouvání a když jsem jí dal do zástavy klíče a doklady od mého vozu mne pustila i za volant a já mohl (s majitelkou coby spolujezdcem)učinit zkušební jízdu. Gentlemansky jsem za toto dámě nabízel finanční kompenzaci za použití vozu a spotřebované palivo. Majitelka to však odmítlas tím, že jí lichotí zájem o její nové autíčko. Vážení, sice to není Audi, ale kdyby mi někdo zavázal oči a posadil mne do Logana, nechal mne projet a pak bych měl tipovat s jakým vozem jsem to vlastně jel, tipoval bych zcela určitě vozy vyšší střední třídy renomovaných západních značek!!! Mé dojmy z Logana byly vskutku překvapivé a určitě bych si jej dovedl představit jako druhé vozidlo do rodiny, nebo jako auto v rodině s průměrnými příjmy. Logan zdá se mi nabízí ve své třídě výrazný nadprůměr.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tomm"
11. 5. 2005 10:38
Re: Jen to jméno to kazí....
Bla bla bla.... Buď jsi blázen, nebo děláš v PR oddělení Renaultu. Napsat takovou kravinu, že je to pocit jako ve voze vyšší střední třídy renomované západní značky... . To je fakt legrační. Spíš mi to přijde jako ironie na GTI-ho pokus o vtip. Myslíš svezení něco jako v P607 nebo třeba v Renaultu Vel Satis . Fakt dobrý. Taky jsem ho prubnul (logana), a je fakt, že za 200 to není úplná troska, ale jinak je to vrak, který, jak tady zmínil Bob, nestojí ani za zmínku. Snad jen, že kdo si neváží života a má max. 200 na novou káru, tak OK.
neregistrovaný "Vena"
11. 5. 2005 11:22
Re: Jen to jméno to kazí....
Vidis "za 200 to neni uplna troska ale jinak je to vrak" - no a vcem je to teda vrak ?? Takze Fabia ktera stoji o 50t vic uz vrak neni ? Jasne je to 1/4 ceny zakladniho Loganu.....No mozna tam budou lepsi materialy?....ale nekterym lidem je to ukradeny a usetri aspon penizky!
neregistrovaný "Tomm"
11. 5. 2005 11:32
Re: Jen to jméno to kazí....
Jestliže je to auto viloženě nebezpečné, nemá ani pozinkovanou karoserii a používá techniku, kterou už Renault vyhodil, tak je to prostě auto udělané na cenu, bez ohledu na ostatní kriteria. Logan je k Fábii tak daleko, jako třeba škodovka k BMW. Proto jsem napsal, že pro někoho, kdo si neváží vlastního zdraví a nutně chce za 200 nové auto - OK.
11. 5. 2005 21:58
LOGAN TO TU SMETE
Jedno je jisté, kdo čeká od Logana nářez jak v 911turbo, ten se neukojí. Kdo naopak očekává solidní auto, co pěkně vypadá, má velkej kufr a obstojné jízdní vlastnosti, tak tomu stačí něco mezi 200 až 250 a bude určitě spokojený. Je to silnej hráč na tomhle nahuštěném poli. Navíc hráč s evropskou maskou a s výbornou matkou. Tak bravo, Logane.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Dr. Taby"
12. 5. 2005 10:05
Re: Pro GTI
Můžu hodit tvojí recenzi na diskuzní fórum dacia.phorum.cz Díky
neregistrovaný "GTI"
12. 5. 2005 11:49
Re: Pro GTI
Můžeš to tam dát. Na úvod prosím napiš, že prezentuješ testik čtenáře auto.cz a se svolením autora. Tedy bude to tam tvůj příspěvek, ne, že by to tam bylo prezentováno pod nickem GTI (píši jen tady).
neregistrovaný "ivo"
12. 5. 2005 17:05
dobrá volba
Při rozhodování, které auto koupit, jsem prolezl a vyzkoušel vše, co bylo za přijatelnou cenu dostupné. Mohu zodpovědně prohlásit, že výhodnější auto v poměru cena/výkon na současném trhu není. Objednal jsem Logana v nejvyšší výbavě s motorem 1,6. S GTI ve všem souhlasím, jen se mu divím, že reaguje na příspěvky lidí, kteří evidentně o tom autě nic nevědí a jen kritizují. Ten, kdo kritizuje, musí napsat PROČ. Pokud neumí svá tvrzení zdůvodnit, nemá cenu jeho příspěvky číst.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
12. 5. 2005 17:16
Re: dobrá volba
Gratuluji k volbě auta. Až ho projedeš, napiš někam tady svou zkušenost. To je tady běžná praxe, že ti co o tom kterém autu toho ví nejméně vynášejí ty nejrozhodnější soudy, a to jak o autu, tak o autorovi... Mimochodem, budeš mít auto, které málokdo předjede na silnici... A to se tady v Česku, zejména od Dacie těžko tráví... Tak hodně štěstí
neregistrovaný "Pepa"
16. 5. 2005 21:54
Re: dobrá volba
Logana 1.6 jsem koupil na vánoce 2004/23.12.2004/zatím ujeto 14000km,be potíží,spotřeba 7.1l/100km.Auto je vprovozu denně,asi70%je ujeto po dálnici,spousta řidičů ve starých i nových vozech od renomovaných výrobců si bude muset na tento typ auta zvyknot.Auto jde krytizovat až s ním máš něco najeto,jinak je to kecání o ničem,Jsem zatím spokojen.