Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spolehlivost??
neregistrovaný "Peťa"
| 18. 2. 2005 16:58
Už s verzí T5 a Multivan se jede super, ale těch aut přitažených odtahovkou kvůli naprosto zásadním závadám (převodovky, rozvody - pracuji v autorizovaném servisu VW)!!! Obávám se, že větší luxus nebude znamenat větší spolehlivost. Navíc mi nepřijde, že by Caravelle byl tradičně mostem mezi Multivanem a T5, u T4 byl Caravelle vrcholem modelpvé řady.
Spolehlivost??
neregistrovaný "petrumr"
| 18. 2. 2005 17:33
Já su též automechanik a každýmu to říkám o spolehlivosti a nedají si říct.Každý vidí ve WV spolehlivého a v ducatu křáp,ale zapomíná,že ty ducata mají stašně moc nalítanýho a sou to pořádný držáky.Aspon máme práci-němci nás budou pořád živit.
Spolehlivost??
neregistrovaný "Peťa"
| 18. 2. 2005 19:11
Mě ten ůpadek spolehlivosti docela mrzí, dříve byly VW opravdu držáky, ještě i Golf IV (až na motor 1.4 16v) mezi ně řadím. Myslím, že na sanitky se 700tis. km, jako tomu často u T4 bývá, můžeme v případě T5 klidně zapomenout.
kvalita
neregistrovaný "petrumr"
| 19. 2. 2005 08:30
Ja sem měl před 10lety WV Golfa2,a jak sem chtěl novýho a vydím kolik to stojí,tak semse opět vrátil k Fiatu.Před golfem bylo polo,tobyl držák,myslím že WV se pokazil,jak začal šetřit ohledně Seatu a Škody.Třeba takové Volvo také není jaké bylo-to se jadná jak o autobus,nakladák a osobák.Já si myslím,že zlatý časy z 90 let jsou pryč.V té době nebyla skoro práce a ted plný dílny.
kvalita
neregistrovaný "Jezdec.."
| 19. 2. 2005 08:52
Prosím???Před Golfem , že bylo Polo???Nenech se vysmát , před Golfem ,byl VW Brouk.On se totiž Golf dělá bezmála 50 let . Polo je jiná třída .Ovšem , nejvíc mně rozesmálo , že VW se pokazil když začal šetřit ohledně Seatu a škodovky .Mněl by jsi vědět , že škodovka a je to zřejmně stejné i u Seatu je nestála ani korunu.Jen když se privatizovala tak něco málo platil státu.Jinak co se týče rozvoje , všechno si škodovka financovala sama a na vše si brala úvěr . VW poskytl jen záruku .Každej z modelů co se ve škodovce vyrobil , musel automaticky vydělat na model následující a ještě vytvořit zisk..Kterej vlastně spolkne držitel akcií což je VW jen letos bylo posláno akcionářům přes miliardu a půl eur..
Víš je dobré se nejdřív o něco zajímat a pak to publikovat..
kvalita
neregistrovaný "Peťa"
| 19. 2. 2005 11:09
.....měl nejspíš na mysli, že před Golfem vlastnil Polo. A jestli ti 31 let připadá jako bezmála 50 let, tak to umíš pěkně zaokrouhlovat. Narodil jsem se ve stejném roce jako Golf I a jako padesátiletý si nepřipadám. Ani bezmála! Takže než budeš příště něco publikovat... Nevím, čím se VW pokazil, je to možná všeobecný trend automobilek, priority se možná posunily jinam, než k dlouhé životnosti. Auta nabízí špičkové svezení, vysokou bezpečnost, ale také vysoké naklady na údržbu.
kvalita
neregistrovaný "Adam"
| 19. 2. 2005 11:38
taky bych rek, ze na 1. miste uz neni dlouhodoba spolehlivost-dejme tomu 10-15let. dnesni trend je takovej, ze se auta stridaj po par letech. u nas to tak dela z financnich duvodu ne zrovna mnoho lidi, ale v zahranici to je bezny
kvalita
neregistrovaný "Jezdec.."
| 19. 2. 2005 12:07
No Jedničkovej Golf vyjel v roce 1974 máš peavdu v tom , že bezmála není padesát let , ale třicet jedna.Když jsem si znovu přečetl jeho příspěvek tak ti dávám za pravdu i v tom , že asi opravdu měl na mysli , že vlastnil Polo před Golfem , ale to ostatní co napsal byla hloupost.Ještě se ti jednou omlouvám , za to přirovnáni bezmála padesát let , i když mně je 40 a někdy se cejtim na šedesát..
polo
neregistrovaný "petrumr"
| 19. 2. 2005 20:31
Jo to polo jsem vlastnil před golfem,každý si za svojema názorama musí stát,když se na volvu pokazí po 60 000Km startér,tak to je muška,aji taxikáři začínali ventama a proč nepřešli na boru?
výdrž
neregistrovaný "radio"
| 20. 2. 2005 11:21
ta kvalita souvisí s tím, že automobilky potřebují dostat zpátky peníze vynaložené do vývoje a používají k tomu fintu, kdy dostanou svoji marži od dealera, ale ten chudák, na něm vydělá málo, protože nemá sám dostatečnou marži a tak ty peníze dostává ze servisu, kde jsou drahé sazby, a z marže na náhradních originálních dílech. navíc jsou automobilky rády, pokud se zkracuje doba životnosti automobilu, prodá přece víc, jen to trochu nabourávají korejci a japonci, ale evropani to dohánějí image, PR a reklamou, na čež si opět musejí vydělat a tak pořád dokola ...
T5 a spol.
neregistrovaný "Peťa"
| 20. 2. 2005 18:18
Abych jen nekritizoval- T5 a jeho odnože posunuli laťku, vysoce nasazenou modelem T4, opět o něco víš. Komfortem, ovládáním a jízdními parametry uspokojí i ty nejnáročnější. Překvapuje mě, jak dobře si vede druhý nejslabší motor - 1.9 TDI 77 kw, o 2.5 TDI 128kw ani nemluvím, s tím se dá jezdit opravdu sportovně, ikdyž to může znít divně Jen mi připadá, že vnitřní prostor je užší, než u T4, jízda ve třech je vpředu nerealná(což samozřejmě majitele Multivanů a Caravelle netrápí) a pedály kladou nepřirozeně malý odpor. Jinak se už těším na svezení s novým VW Caravelle. Snad se mi nerozpadne převodovka

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku