Novinky
0
kamarat ma Ford Scorpio 2,5 D ma najazdene cez 600 000 km a viac menej bez problemov
Přejít do diskuze
Jo, ten chlapek to najel, ale pokud si dobre pamatuju, tak min 4x menil motor. O ostatnich dilech se nezminovali.
No jo, když on blízký východ nemá vlastní značky. Tudíž moje "pravidlo patriotismu" nelze uplatnit.
stare mercedesy nejezdili jen v nemecku ale na celem blizkem vychodu jako Taxi, -BMW, audi, ford, vw, opel nikdy nemeli sanci.
Momentalne prechazi hodne nemeckych taxikaru k vuli elektron. problemu na toyotu avensis
Momentalne prechazi hodne nemeckych taxikaru k vuli elektron. problemu na toyotu avensis
v guinesove knize rekordu je nejaky rek ktery najezdil ze svojim 1977 medakem 4 miliony! ty stare mercedesy platili v celem svete jako nepokazitelne auta u novych uz se kazi elektronika, ale motory stale hodne vydrzi
Honzo a nemyslis, ze prave taxikari musi mit sve vozy neustale v poradku? Oni jim totiz vydelavaj penize!
No tak v Německu jezdí taxikáři něměckýma autama. To je toho. V USA zas má 99% taxikářů Ford Crown Victoria. Nějaký důkaz o super výdrži bych v tom nehledal. To samé u firemních aut. I u těch se víc než na co jiného hledí na patriotická měřítka.
Mercedes robí pre taxikárov špeciálne modely ktoré majú zosilnené podvozkové časti, brzdy a ešte pár maličkostí aby tie autá vydržali viac. Potom si robia reklamu, že nejaký Aldo v Nemecku s taxáčom najazdil milión kilometrov... No na taxi sa v Nemecku využívajú viac E-klase ako C-klase.
mercede c klasse jezdi skoro v kazdem meste jako taxi (i par bmw5) ten najezdi rocne pres 100tisic, proto je urcte lepsi jak letni auta jako slk nebo mx5. Taxikari k vuli vydrznosti motoru jine auta ani neberou.
VW Passat je v nemecku prevazne firemni auto, hlavne u obchodnich a pojistovacich zastupcu, ten taky urcite vic najezdi jak prumerny ridic 406, accord, vectra atd...
Dalsi vec by byla zajimava z jakeho duvodu neprosli TÜVem. Tlumice, brzdove desticky, prasknute predni okno ?? jine zavazne problemy jsem u 6leteho Volva nemel
VW Passat je v nemecku prevazne firemni auto, hlavne u obchodnich a pojistovacich zastupcu, ten taky urcite vic najezdi jak prumerny ridic 406, accord, vectra atd...
Dalsi vec by byla zajimava z jakeho duvodu neprosli TÜVem. Tlumice, brzdove desticky, prasknute predni okno ?? jine zavazne problemy jsem u 6leteho Volva nemel