Volkswagen Passat CC od ledna zlevnil o 42 tisíc Kč. Zvýhodnění o dalších 30 tisíc Kč VW k tomuto modelu nabízí v podobě paketu výbavy, která je dodávána zdarma. První cena je 703.300,- Kč, turbodiesel stojí od 714.800,- Kč.
Za ty prachy dobře vybavené krásné auto s vynikajícím motorem. :yes: příplatek za TDI jen 11500,- a paket R-Line za 36500! Já si připadám jak GTI >:D ale tady fakt nelze říct ani půl křivého slova. :yes: V té bílé mu to moc sluší ;-) Podle mě nejhezčí současný Volkswagen. To v tom zadním logu je couvací kamera?Hezky schovaná.
Tak prosím jedno CC v bílé barvě, klidně základní výbavu s R-Line paketem a interiér v černé s tím česaným hliníkem.
Me se tohle auto taky libi (jedno z mala aut od VW, ktere se mi opravdu libi), ale prijde mi, ze ten interier dost zaostava za tim jak to vypada zvenku.
Souhlas, k těm jednoduchým tvarům se širokými lištami dřevo nepasuje, leda něco ve stylu světlé a matné "překližky" á la Volvo, ale leštěné lišty z tmavého dřeva ne, ten "kartáč" je o.k.
Přidám se ke chválospěvu - nejkrásnější současný vůz VW :yes: Trošku škoda, že interiér neodlišili od běžného pašíka, ale zjevně budget nepustil. Je to běžné praxe i u jiných, třeba Laguna vs. Laguna Coupé. ;-\
Ta recenze je vostra, ale to co ten clovek popisuje s Porsche Prosek (predpokladam, ze to je stejna banda jako Porsche Smichov) zcela sedi s mymi zkusenostmi u 2ou ruznych koncernovych znacek co jsem tam mel na kontrole .... brrr
Hmm ten přístup to je škoda ;-\ možná by i ty problémy co popisuje bylo možný odstranit kdyby se k tomu prodejce postavil čelem, ale na druhou stranu tam stejný závady popisuje víc lidí v diskuzi. :'-( škoda, auto je to překrásný, ale nedělám si iluze, že to u jiných značek není podobný.
Myslel jsem spíš různé dramata jiných zákazníků skutečných prémiovek, kde je situace velice podobná. No a Porsche Prosek má i Audi, tak jsem předpokládal, že častečně by se taky mohlo jednat o "prémiový" servis :-)
Ono je dneska lepší si to auto nejen koupit v Německu, ale taky tam jezdit do servisu. Arogance českých servisů tzv. prémiových značek je trvalý jev, něco podobného jsem ovšem taky zažil před deseti lety u AR. Na druhou stranu u japonců se tohle nestane. Jak Honda tak Mazda měly (resp. mají) perfektní servis a s BMW, Porsche Praha a dalšími se to skutečně nedá srovnat. Mám pocit, že ti "servismani" od prémiových značek své klienty nenávidí za tro, že si taková auta mohou dovolit. :-)
No, ja nevim. Mel jsem Primeru, ted mam druheho Accorda a nic podobneho jsem nepoznal ani u jedne z techto znacek. Trochu jsem skripal zuby nad dlouhou dodaci lhutou u Accordu (ktere jdou z Japonska). Ale od doby kdy jsem ta auta prevzal nebyl nikdy problem.
....a kolik to máte penízků? Hm, zavolám Vám kolegu z "Auto Emotion" oddělení.... budeš muset přitlačit na kůži ať to nevypadá jak holajn dodávka vevnitř.... ;-) ale jo, je pěkné.
Jo, kdo ho viděl, ocení mistrovství VW :yes: Zdá se mi, že mu to více sluší ve světlých barvách a na bronzové metalíze je to těžkej řízek. Souhlas s drásaným hliníkem, kořen se hodí pro... kořena.
Cena bere dech. Ráj fakt trvá. Viděl bych to na dvoulitrový benzín. Vynikající cena, vynikající motor. Optimum do garáže.
Tedy... upřímně. Docela bych rád viděl člověka, kterému se CC nelíbí. Neumím si představit, že se takovej "estét" může vůbec v Evropě narodit.
Závěr - CC je vizuální prémie, technický supermainstream a cenový... lowend. Znám u konkurence kontrastní konfigurace. Většinou.
pravda. hodne povedeny a elegantni vuz, ale jak je to se spolehlivosti tu nekdo popisoval na moje.auto.cz mam pocit, nicmene treba uz se zlepsili. ja bych to spis videl na 3.6FSI 4motion pro spravneho eurodrzciho elegana v padnoucim obleku, ktery ma lehce pres 40 a ve vlasech se mu objevuji prvni sediny.. (ten mozna bude mit i tu claudii cardinal vedle sebe na sedadle) ;-):yes:
já taky :-) Jahreswageny 3.6 v plný již od 26k Euro - jenže kdyby mi měla drkat přístrojovka a cvrkat budíky tak by mě asi mrsklo, protože na pazvuky jsem audiophile :-!
Takže spíš se klaním k názoru že vysvětlení proč auto s cenovkou 1,4M jde po roce za půlku je jednoduše nekvalita.
Mno, světla - skupinové svítilny - v zadu. Dodnes jsem si nezvykl - je to jak ČTYŘ***NÍ OPICE...ale jinak krása a ta bronzová, to je krása. Interier v hnědé kůži, kartáčovaná hlína.....působí opravdu o třídu výše a opravdu, opravdu, opravdu prémiově. Držet volant to je krása....k tomu DycinkiSvižnáGvedlačka a 3,6 benďa - opravdu radost z jízdy.
PS: CC je krásné jako ....... Ckarel Cgott :yes:
Je to phešák, jen co je pravda....
Ronault, teď jsi to přesně, ale naprosto přesně trefil. A o tohle mi taky šlo. Nezaujatost a objektivita. Protože jinak to má tyhle dopady a skutečnost je úplně jiná. Ty víš, o čem mluvím.
Pro mne jsou u tohohle auta dvě roviny - krásný - prémiovkám - dotýkající se design vnějšku a naprosto otřesný vnitřek, který ukazuje, že auto patří k střední třídě - nic více nic méně. A to je škoda, protože má na víc....