Sportovní kompaktní limuzíny se již nějakou dobu nespokojí se čtyřválcovými motory, výkonný šestiválec je standard, který již někteří výrobci povýšili na osmiválce. Mercedes-Benz samozřejmě nesmí chybět.
no hezky, ale kolik ta sranda bude stat ?? C 32 AMG stoji 1,97 milionu, kupé CLK 55 AMG 2,61 mil, tak asi nekde mezi tim ?
S4 prijde na 1,75 milionu....to mi prijde jako o dost lepsi ta S4 - sestikvalt+quattro, AMG jsou jen "zadohraby" s petistupnovym automatem...co vy na to ?
pokud nebudou vyrabet C32, ktera je skoro temer vykonna a na M3 i S4 uplne v pohode staci, tak by mela byt tak okolo 2 milionu. Brabus ale jiz od roku 2001 nabizi C 6,1 s vykonem kolem 420 koni a zrychlenim kolem 4,5s.
a kde se jako pise o 7G-tronic??
psal jsem o C 32 AMG a ta ma petikvalt!
ani ostatni 55 AMG Mercedesy( CL, CLK, E, S, SL, ML, G ) jej ZATIM nemaji a mozna ani nebudou. 7G-tronic ZATIM maji jen osmivalce x 500...
Bude to stacit??? Uz ted to nestaci! M3/M4 bude disponovat premiérově zcela novým hořčíkovým osmiválcem 4,0 L, 294 kW a 19“ koly, počítá se i s odlehčenou supersportovní verzí CSL s obsahem 4,5 litru a výkonem 330 kW - o par clanku niz se to pise...
Jel jsem v M3 cabriu a S55AMG (ta byla super - mela drtivou silu porad, na jakykoliv stupen - i kdyz jsem ani nevedel, jaky stupen tam je, no a ten luxus!!! S klidnym svedomim reknu, ze ma intros nejlepsi ze vsech vyrobcu aut vubec - pohlazeni pro oci; prejizdeli jsme koleje a jenom to odkudsi neznatelne lehce zabrnkalo, jiny kary litaly nahoru a dolu - super vyvazeni luxus a sport).
M3 cabrio - trochu "techno" interier, ale motor tocici se se do zavratnych vysin s tvrdym podvozkem - co to vydrzelo ale ne zase tak brutalne silny jako AMG, zato ve vysokejch otackach to drtilo mozek, az sem mistama zapominal. A zvuk...
Ach jo, proc nejsem bohatej, budu ted jenom dlouho vzpominat na tyhle 2 dabelsky svezeni (a obe jeste nebyly na doraz)...
Absolutním vrcholem nabídky AMG se ovšem stanou dvanáctiválcové řady S, CL a SL. Vybaveny zcela novým 6,05 V12 s dvojitým turbodmychadlem budou dávat výkon 474 kW (650 k) pro S a CL a dokonce neskutečných 511 kW (700 k) pro exkluzivní SL (konkrétní číselné označení není známo), které se bude vyrábět výhradně na objednávku!!!!!!!!!!!!
Škoda, že tady je řeč o M3 vs C (nejradši bych to nepsal) ale i S4...
BTW: O CL sem slyšel a i četl, že už motor ve verzy 65 AMG je pro podvozek prakticky nezvladatelnej... takže sem zvědavej s čím přídou pro nový CL... protože jinak IMHO budou muset ke každýmu kousku poskytovat i soukromou odtahovku, která rovnou bude ty CLka sbírat ze stromů a škarp :D
Taky mi přijde kapku trapný, že nabízej do všech řad stejnej motor...
Jinak přesně jak uvedl "us" tak jim to bude stačit do příchodu NEW M3/M4...
BMW Power Forever!!!
Re: „SARA“ (Short range Automotive Radar frequency Allocatio
Přesně tak... Kór designově mi přijdou za opicema... A ty podvozky taky nic moc... Třeba M3 CSL... s tim se nedá jezdit...
SPADNI ZPÁTKY NA ZEM PLS :D
BMW Power Forever!!!
Ja myslim, ze BMW je na spisce s motorama, kdyby MB nepouzival kompresory ( ktery jenom pridavaj vahu ) a radsi udelal poradnej tocivej motor viz new M5 az 9 tis. otacek, tak by udelal daleko lip...
BMW forever
Mne uz se zdal ten osmivalec v novy S4 zbytecnej... ale proti gustu zadnej disputat. :) Spis bych rek, ze 55 ////AMG v cecku degraduje prakticky ten samej motor v Sku, nerku-li v SLku. Prece jenom, mel by to bej vrchol nabidky - a to C-Klasse proste neni. Takze se to bude resit tim, ze AMG bude delat konecne 12ti valce, za deset let to naka hlava zase naslape pod kapotu cecka a to pak bude hukot. :) miluju mercedes....
Kde si k tomu přišel? Nedávno jsem četl srovnávací test nového audi S4 a bmw M3. Jeli určitý úsek za sucha i za mokra a M3 při obouch jízdách bylo rychlejší a dokonce za mokra mělo větší náskok!!! Přitom S4 je čtyřkolka.
Pozor! Srovnavate jablka s hruskama! Proc furt nekdo stavi na obycejnou silnici, okresni, ci 1.tridy sportovni auta? Proc je nedaj na okruh? Na klikatou silnci s kvalitnim povrchem a velkym prevysenim? Daji jim to, pro co jsou delana? AMG je delany luxusne, M series nekompromisne sportovne! Tak bacha na nejaky zavery!!! Dejte je tam, kam patri, vsechny je postavte vedle sebe, a pak se uvidi! A myslim ze to poradi, co tady nekdo psal, bude od nejmene vhodne pro sportovni jizdu po nejlepe vybavene!
Ten test, ktery tady nekdo vzpominal M3 vs S4 byl v Autocaru a byl na okruhu. V podstate z toho M3 vysla vytezne. Ja osobne si nemyslim, ze M3 je lepsi nebo horsi nez S4 nebo AMG. Dle meho je to otazka osobnich preferenci a sympatii. Me osobne je fuk jestli ma nekdo auto, ktery je na okruhu o 2 sec. rychlesi.
Jenom mam pocit, ze ta M3 mela slicky gumy. Ale mozna si to uz nepamatuju presne. Jinak mas naprostou pravdu, myslim ze 90% prispevku typu "BMW power forever" je vypuzeno pouze ve snaze sam sebe presvedcit, ze jsem ty prachy prece nemohl vysolit za horsi auto... ale je zabava to cist : )))
Although it looks virtually the same, the headlights, rear light clusters, bumpers and boot handle are all subtly different. There are many new parts, 30 technical innovations and 340 patents have been taken out. Most of which are invisible, but it does go to show that there's been little sitting-on of laurels at Mercedes-Benz.
Môj názor. Na rovinkách vynikajúci záťah, v zákrutach príliš ťažký motor na predok, takže pravého športovca treba hľadať niekde inde. Myslím si že je to ideálne auto pre amerického snoba.
Jsem fakt zvědavej, kdy Mercedes začne dávat šestilitrovej dvanáctiválec se dvěma turbama do Áčka To by tak odpovídalo jejich politice. Nevím, jsem jen prostý strojní inženýr, ale mým snem nadále zůstává základní BMW M3 a mám dojem, že bych ho, ani přes svoji lásku ke sportovní jízdě, nedokázal přivést k hranici možností. (A obávám se, že ani valná většina zde přítomných kecalů-obdivovatelů kroutitího momentu 500 a víc).
2 Baldi, Gee Bee: Souhlasím, do ryze sportovního auta "na blbnutí" jako je M3 patří pořádně točivý motor s relativně malým objemem a bez turba. Ten co je tam teď to splňuje na 100% (pro jistotu: V6 3.2/252kW). S tím bych se vážně chtěl svézt. Dvanáctiválce se čtyřma turbama, nízkým zvukem a komfortním podvozkem přenechám starým dědkům s Medvědem.
Vašku, lišti si! Tomu říkáš argumentace? Kdybych si měl vybrat, tak spíš to "éčko" nahoře, vypadá fakt majestátně. Já se ale hlavně těším se na tu Mazdu MPS, doufám, že bude vypadat minimálně stejně dobře jako ten prototyp (viz plakáty na auto.cz)
MB + AMG je auto pro naprosto husty, nechutny a uniformni snoby...
mam dva zname oba tezce za vodou.....oba maji MB(AMG)
samozrejme dalsi jejich zmani to same.......
neni nad to byt jiny nepodlehnout tomu ze v MB jsem KING
VIVAT AUDI RS6