Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes C 55 AMG: kladivo na M3 a S4

Sportovní kompaktní limuzíny se již nějakou dobu nespokojí se čtyřválcovými motory, výkonný šestiválec je standard, který již někteří výrobci povýšili na osmiválce. Mercedes-Benz samozřejmě nesmí chybět.
Zpět na článek
19. 1. 2004 16:15
neregistrovaný "Ace2"
22. 1. 2004 00:41
neregistrovaný "Lorinzer"
22. 1. 2004 00:43
neregistrovaný "Lorinzer"
22. 1. 2004 00:45
neregistrovaný "Lorinzer"
22. 1. 2004 02:13
neregistrovaný "Kenny"
22. 1. 2004 02:15
neregistrovaný "Kenny"
23. 1. 2004 23:51
neregistrovaný "geroi"
24. 1. 2004 14:31
neregistrovaný "Venca"
25. 1. 2004 17:07
neregistrovaný "Ozzy"
22. 1. 2004 02:39
neregistrovaný "Sovička"
22. 1. 2004 13:05
neregistrovaný "Brabus"
22. 1. 2004 13:22
neregistrovaný "Galerie"
22. 1. 2004 22:55
neregistrovaný "Fanatic"
27. 1. 2004 13:31
neregistrovaný "Thomas"
22. 1. 2004 23:47
neregistrovaný "Lalida"
23. 1. 2004 21:46
neregistrovaný "S 320 CDI: Plus 1.218 Euro"
29. 1. 2004 16:20
neregistrovaný "CL vs. Bentley"
19. 1. 2004 16:18
neregistrovaný "careless"
19. 1. 2004 16:37
neregistrovaný "merc"
19. 1. 2004 19:11
neregistrovaný "Carlsson"
19. 1. 2004 19:58
neregistrovaný "careless"
19. 1. 2004 21:53
neregistrovaný "Ace2"
19. 1. 2004 22:45
neregistrovaný "Carlsson"
21. 1. 2004 19:39
neregistrovaný "Dejf"
21. 1. 2004 23:06
neregistrovaný "Nano"
19. 1. 2004 17:11
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2004 18:27
neregistrovaný "merc"
27. 1. 2004 13:40
neregistrovaný "RADEK"
19. 1. 2004 19:29
neregistrovaný "us"
19. 1. 2004 21:12
neregistrovaný "AMG"
19. 1. 2004 22:02
neregistrovaný "HALELUJA"
19. 1. 2004 22:50
neregistrovaný "E 55 AMG"
19. 1. 2004 22:51
neregistrovaný "E 55 AMG"
19. 1. 2004 22:52
neregistrovaný "E 55 AMG"
19. 1. 2004 23:36
neregistrovaný "HALELUJA"
21. 1. 2004 22:01
neregistrovaný "abdul"
22. 1. 2004 12:56
neregistrovaný "Macho"
22. 1. 2004 23:28
neregistrovaný "hanz"
19. 1. 2004 23:16
neregistrovaný "Jarda;"
25. 1. 2004 14:45
neregistrovaný "E 500"
19. 1. 2004 23:36
neregistrovaný "vedeni"
20. 1. 2004 00:29
neregistrovaný "Tomaš"
20. 1. 2004 09:48
neregistrovaný "Vacmar"
20. 1. 2004 11:16
neregistrovaný "Tomaš"
20. 1. 2004 21:06
neregistrovaný "us"
21. 1. 2004 15:17
neregistrovaný "mates"
25. 1. 2004 13:15
neregistrovaný "Daft"
4. 2. 2004 12:40
neregistrovaný "Kingus"
20. 1. 2004 16:39
neregistrovaný "AMG"
21. 1. 2004 23:11
neregistrovaný "Fanda"
22. 1. 2004 13:41
neregistrovaný "Gear"
20. 1. 2004 10:21
neregistrovaný "Baldi"
20. 1. 2004 12:36
neregistrovaný "Gee Bee"
20. 1. 2004 15:32
neregistrovaný "Michal"
20. 1. 2004 16:04
neregistrovaný "doubt"
20. 1. 2004 21:53
neregistrovaný "chudačci dědkovééé"
20. 1. 2004 22:24
neregistrovaný "Lamas"
21. 1. 2004 00:36
neregistrovaný "Ondra"
21. 1. 2004 00:38
neregistrovaný "Ondra"
22. 2. 2004 14:08
neregistrovaný "accor"
21. 1. 2004 10:17
neregistrovaný "Permon"
21. 1. 2004 15:27
neregistrovaný "Vašek"
21. 1. 2004 16:19
neregistrovaný "doubt"
21. 1. 2004 16:23
neregistrovaný "doubt"
21. 1. 2004 19:16
neregistrovaný "Vašek"
21. 1. 2004 19:27
neregistrovaný "Benny"
22. 1. 2004 00:08
neregistrovaný "john"
22. 1. 2004 02:38
neregistrovaný "Sovička"
22. 1. 2004 13:01
neregistrovaný "kenig"
26. 1. 2004 23:09
neregistrovaný "Milouš"
22. 1. 2004 00:36
neregistrovaný "doubt"
22. 1. 2004 16:29
neregistrovaný "ferda"
22. 1. 2004 00:14
neregistrovaný "Hamer"
22. 1. 2004 13:10
neregistrovaný "Deep"
22. 1. 2004 15:49
neregistrovaný "A klasse 360ps"
22. 1. 2004 16:01
neregistrovaný "ferda"
22. 1. 2004 20:18
neregistrovaný "ZZ-R"
22. 1. 2004 22:51
neregistrovaný "Mimon"
22. 1. 2004 22:51
neregistrovaný "Mimon"
27. 1. 2004 23:29
neregistrovaný "deif"
22. 1. 2004 23:27
neregistrovaný "Karel"
22. 1. 2004 23:41
neregistrovaný "Lucky"
23. 1. 2004 21:30
neregistrovaný "Mirek"
24. 1. 2004 00:01
neregistrovaný "Gipo"
24. 1. 2004 14:51
neregistrovaný "Dan"
25. 1. 2004 00:52
neregistrovaný "Cico"
30. 1. 2004 13:44
neregistrovaný "ALEŠ"
25. 1. 2004 20:42
neregistrovaný "Rossi"
26. 1. 2004 13:49
neregistrovaný "Patrik"
26. 1. 2004 18:24
neregistrovaný "šimi"
27. 1. 2004 21:42
neregistrovaný "deedee"
31. 1. 2004 01:00
neregistrovaný "motyčka"
4. 2. 2004 12:44
neregistrovaný "Kingus"
20. 2. 2004 21:00
neregistrovaný "JSEM KING"
6. 2. 2004 18:05
neregistrovaný "Jaroslav"
6. 2. 2004 18:10
neregistrovaný "Jaroslav"
neregistrovaný "Ace2"
19. 1. 2004 16:15
:-)
škyt, až mi z toho zaskočilo.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Lorinzer"
22. 1. 2004 00:41
Re: Spica
neregistrovaný "Lorinzer"
22. 1. 2004 00:43
Re: Spica
neregistrovaný "Lorinzer"
22. 1. 2004 00:45
Re: Spica
neregistrovaný "Kenny"
22. 1. 2004 02:13
Re: Spica
parádní fotky kucí,kde jste je pohonili?? Tomu říkam perfektní DESIGN,Mercedes se nezapře.Bombový.
neregistrovaný "Kenny"
22. 1. 2004 02:15
Re: Parametry??
nevíte technický parametry tech Ceček??
neregistrovaný "geroi"
23. 1. 2004 23:51
Re: C180 192PS
1,8-Liter-(192 PS)???
neregistrovaný "Venca"
24. 1. 2004 14:31
Re: C180 192PS
co to jsou za udaje?? 180TKA 192 PS, NEVEŘÍM!
neregistrovaný "Ozzy"
25. 1. 2004 17:07
Re: C180 192PS
neregistrovaný "Sovička"
22. 1. 2004 02:39
Re: C180 192PS
Ten COMBI je natěr.
neregistrovaný "Brabus"
22. 1. 2004 13:05
Re: C180 192PS
skvotný...................
neregistrovaný "Galerie"
22. 1. 2004 13:22
Re: C180 192PS
koukám tady si někdo udělal fotogalerii ,musím jí pochvalit.
neregistrovaný "Fanatic"
22. 1. 2004 22:55
Re: C180 192PS
C 32 AMG je dělo natož C 55 AMG
neregistrovaný "Thomas"
27. 1. 2004 13:31
Re: C180 192PS
Super Tuning, moc pěkně udělaný.
neregistrovaný "Lalida"
22. 1. 2004 23:47
Re: C 30 CDI AMG
a co CDI žadna novinka?
neregistrovaný "S 320 CDI: Plus 1.218 Euro"
23. 1. 2004 21:46
Re: Mercedes zdražuje Bmw zlevnuje
S 320 CDI: Plus 1.218 Euro-0.9 procent zvedá ceny
neregistrovaný "CL vs. Bentley"
29. 1. 2004 16:20
Re: <a href="http://www.automotorundsport.de/d/52014" target
[odkaz]
neregistrovaný "careless"
19. 1. 2004 16:18
cena?
no hezky, ale kolik ta sranda bude stat ?? C 32 AMG stoji 1,97 milionu, kupé CLK 55 AMG 2,61 mil, tak asi nekde mezi tim ?
S4 prijde na 1,75 milionu....to mi prijde jako o dost lepsi ta S4 - sestikvalt+quattro, AMG jsou jen "zadohraby" s petistupnovym automatem...co vy na to ?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "merc"
19. 1. 2004 16:37
Re: cena?
pokud nebudou vyrabet C32, ktera je skoro temer vykonna a na M3 i S4 uplne v pohode staci, tak by mela byt tak okolo 2 milionu. Brabus ale jiz od roku 2001 nabizi C 6,1 s vykonem kolem 420 koni a zrychlenim kolem 4,5s.
neregistrovaný "Carlsson"
19. 1. 2004 19:11
Re: 7G-Tronic
7G-Tronic ,sorry ale to není pětistupnovej automat
neregistrovaný "careless"
19. 1. 2004 19:58
Re: 7G-Tronic
a kde se jako pise o 7G-tronic??
psal jsem o C 32 AMG a ta ma petikvalt!
ani ostatni 55 AMG Mercedesy( CL, CLK, E, S, SL, ML, G ) jej ZATIM nemaji a mozna ani nebudou. 7G-tronic ZATIM maji jen osmivalce x 500...
neregistrovaný "Ace2"
19. 1. 2004 21:53
Re: 7G-Tronic
taky to je ve 430
neregistrovaný "Carlsson"
19. 1. 2004 22:45
Re: 7G-Tronic
myslím že si psal AMG!!! OBECNĚ. … jsou jen "zadohraby" s petistupnovym automatem...
neregistrovaný "Dejf"
21. 1. 2004 19:39
Re: Moje garaž :::)) buci
neregistrovaný "Nano"
21. 1. 2004 23:06
Re: Moje garaž :::)) buci
určitě C 32 AMG.
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2004 17:11
bez titulku
nic tak divnýho to není, C55 AMG se vyrábělo již jako starý C řady W202...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "merc"
19. 1. 2004 18:27
Re: bez titulku
svata pravda, ale vyrobilo se jich asi strasne malo. Vyrabely se pouze na pozadani jako AMG specials, AMG series bylo C 43.
neregistrovaný "RADEK"
27. 1. 2004 13:40
Re: FOTO C 55 AMG W 202
neregistrovaný "us"
19. 1. 2004 19:29
bez titulku
Bude to stacit??? Uz ted to nestaci! M3/M4 bude disponovat premiérově zcela novým hořčíkovým osmiválcem 4,0 L, 294 kW a 19“ koly, počítá se i s odlehčenou supersportovní verzí CSL s obsahem 4,5 litru a výkonem 330 kW - o par clanku niz se to pise...
Jel jsem v M3 cabriu a S55AMG (ta byla super - mela drtivou silu porad, na jakykoliv stupen - i kdyz jsem ani nevedel, jaky stupen tam je, no a ten luxus!!! S klidnym svedomim reknu, ze ma intros nejlepsi ze vsech vyrobcu aut vubec - pohlazeni pro oci; prejizdeli jsme koleje a jenom to odkudsi neznatelne lehce zabrnkalo, jiny kary litaly nahoru a dolu - super vyvazeni luxus a sport).
M3 cabrio - trochu "techno" interier, ale motor tocici se se do zavratnych vysin s tvrdym podvozkem - co to vydrzelo ale ne zase tak brutalne silny jako AMG, zato ve vysokejch otackach to drtilo mozek, az sem mistama zapominal. A zvuk...
Ach jo, proc nejsem bohatej, budu ted jenom dlouho vzpominat na tyhle 2 dabelsky svezeni (a obe jeste nebyly na doraz)...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "AMG"
19. 1. 2004 21:12
Re: 511 KW
Absolutním vrcholem nabídky AMG se ovšem stanou dvanáctiválcové řady S, CL a SL. Vybaveny zcela novým 6,05 V12 s dvojitým turbodmychadlem budou dávat výkon 474 kW (650 k) pro S a CL a dokonce neskutečných 511 kW (700 k) pro exkluzivní SL (konkrétní číselné označení není známo), které se bude vyrábět výhradně na objednávku!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "HALELUJA"
19. 1. 2004 22:02
Re: 511 KW
Škoda, že tady je řeč o M3 vs C (nejradši bych to nepsal) ale i S4...
BTW: O CL sem slyšel a i četl, že už motor ve verzy 65 AMG je pro podvozek prakticky nezvladatelnej... takže sem zvědavej s čím přídou pro nový CL... protože jinak IMHO budou muset ke každýmu kousku poskytovat i soukromou odtahovku, která rovnou bude ty CLka sbírat ze stromů a škarp :D
Taky mi přijde kapku trapný, že nabízej do všech řad stejnej motor...
Jinak přesně jak uvedl "us" tak jim to bude stačit do příchodu NEW M3/M4...
BMW Power Forever!!!
neregistrovaný "E 55 AMG"
19. 1. 2004 22:50
Re: „SARA“ (Short range Automotive Radar frequency Allocatio
bmw
neregistrovaný "E 55 AMG"
19. 1. 2004 22:51
Re: „SARA“ (Short range Automotive Radar frequency Allocatio
je
neregistrovaný "E 55 AMG"
19. 1. 2004 22:52
Re: „SARA“ (Short range Automotive Radar frequency Allocatio
zaostalé až na motory, jinak nic neumí!
neregistrovaný "HALELUJA"
19. 1. 2004 23:36
Re: „SARA“ (Short range Automotive Radar frequency Allocatio
Přesně tak... Kór designově mi přijdou za opicema... A ty podvozky taky nic moc... Třeba M3 CSL... s tim se nedá jezdit...
SPADNI ZPÁTKY NA ZEM PLS :D
BMW Power Forever!!!
neregistrovaný "abdul"
21. 1. 2004 22:01
Re: Vzdyt to píšu
Kór designově mi přijdou za opicema...To maš pravdu!!
neregistrovaný "Macho"
22. 1. 2004 12:56
Re: Vzdyt to píšu
Jo bmw je v * a né jen Disignem. 7 je toho živoucím dukazem.
neregistrovaný "hanz"
22. 1. 2004 23:28
Re: Vzdyt to píšu
neregistrovaný "Jarda;"
19. 1. 2004 23:16
bez titulku
Ja myslim, ze BMW je na spisce s motorama, kdyby MB nepouzival kompresory ( ktery jenom pridavaj vahu ) a radsi udelal poradnej tocivej motor viz new M5 az 9 tis. otacek, tak by udelal daleko lip...
BMW forever
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "E 500"
25. 1. 2004 14:45
Re: Obsach ničím nenachradíš
jen tak dál MB je špička v automobilověm průmyslu
neregistrovaný "vedeni"
19. 1. 2004 23:36
bez titulku
Mne uz se zdal ten osmivalec v novy S4 zbytecnej... ale proti gustu zadnej disputat. :) Spis bych rek, ze 55 ////AMG v cecku degraduje prakticky ten samej motor v Sku, nerku-li v SLku. Prece jenom, mel by to bej vrchol nabidky - a to C-Klasse proste neni. Takze se to bude resit tim, ze AMG bude delat konecne 12ti valce, za deset let to naka hlava zase naslape pod kapotu cecka a to pak bude hukot. :) miluju mercedes....
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Tomaš"
20. 1. 2004 00:29
Re: TEST - MERCEDES NO.1
1. Benz C 32 AMG,- 2.Audi S4,- 3.BMW M3
neregistrovaný "Vacmar"
20. 1. 2004 09:48
Re: TEST - MERCEDES NO.1
Kde si k tomu přišel? Nedávno jsem četl srovnávací test nového audi S4 a bmw M3. Jeli určitý úsek za sucha i za mokra a M3 při obouch jízdách bylo rychlejší a dokonce za mokra mělo větší náskok!!! Přitom S4 je čtyřkolka.
neregistrovaný "Tomaš"
20. 1. 2004 11:16
Re: TEST - MERCEDES NO.1
AUTOBILD ! je to kompletní test ne jen 0-100!!
neregistrovaný "us"
20. 1. 2004 21:06
Re: TEST - MERCEDES NO.1
Pozor! Srovnavate jablka s hruskama! Proc furt nekdo stavi na obycejnou silnici, okresni, ci 1.tridy sportovni auta? Proc je nedaj na okruh? Na klikatou silnci s kvalitnim povrchem a velkym prevysenim? Daji jim to, pro co jsou delana? AMG je delany luxusne, M series nekompromisne sportovne! Tak bacha na nejaky zavery!!! Dejte je tam, kam patri, vsechny je postavte vedle sebe, a pak se uvidi! A myslim ze to poradi, co tady nekdo psal, bude od nejmene vhodne pro sportovni jizdu po nejlepe vybavene!
neregistrovaný "mates"
21. 1. 2004 15:17
Re: TEST - MERCEDES NO.1
Ten test, ktery tady nekdo vzpominal M3 vs S4 byl v Autocaru a byl na okruhu. V podstate z toho M3 vysla vytezne. Ja osobne si nemyslim, ze M3 je lepsi nebo horsi nez S4 nebo AMG. Dle meho je to otazka osobnich preferenci a sympatii. Me osobne je fuk jestli ma nekdo auto, ktery je na okruhu o 2 sec. rychlesi.
neregistrovaný "Daft"
25. 1. 2004 13:15
Re: TEST - MERCEDES NO.1
Jenom mam pocit, ze ta M3 mela slicky gumy. Ale mozna si to uz nepamatuju presne. Jinak mas naprostou pravdu, myslim ze 90% prispevku typu "BMW power forever" je vypuzeno pouze ve snaze sam sebe presvedcit, ze jsem ty prachy prece nemohl vysolit za horsi auto... ale je zabava to cist : )))
neregistrovaný "Kingus"
4. 2. 2004 12:40
Re: TEST - MERCEDES NO.1
:)
neregistrovaný "AMG"
20. 1. 2004 16:39
Re: C-275kW S,SL,CL-370KW
stejne označení neznamená stejný výkon!
neregistrovaný "Fanda"
21. 1. 2004 23:11
Re: C-275kW S,SL,CL-370KW
neregistrovaný "Gear"
22. 1. 2004 13:41
Re: C-275kW S,SL,CL-370KW
Although it looks virtually the same, the headlights, rear light clusters, bumpers and boot handle are all subtly different. There are many new parts, 30 technical innovations and 340 patents have been taken out. Most of which are invisible, but it does go to show that there's been little sitting-on of laurels at Mercedes-Benz.
neregistrovaný "Baldi"
20. 1. 2004 10:21
bez titulku
Môj názor. Na rovinkách vynikajúci záťah, v zákrutach príliš ťažký motor na predok, takže pravého športovca treba hľadať niekde inde. Myslím si že je to ideálne auto pre amerického snoba.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gee Bee"
20. 1. 2004 12:36
Megalomanie
Jsem fakt zvědavej, kdy Mercedes začne dávat šestilitrovej dvanáctiválec se dvěma turbama do Áčka To by tak odpovídalo jejich politice. Nevím, jsem jen prostý strojní inženýr, ale mým snem nadále zůstává základní BMW M3 a mám dojem, že bych ho, ani přes svoji lásku ke sportovní jízdě, nedokázal přivést k hranici možností. (A obávám se, že ani valná většina zde přítomných kecalů-obdivovatelů kroutitího momentu 500 a víc).
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Michal"
20. 1. 2004 15:32
Re: Do noveho modelu
budou dávat 16 walec, blbe
neregistrovaný "doubt"
20. 1. 2004 16:04
Re: Do noveho modelu
2 Baldi, Gee Bee: Souhlasím, do ryze sportovního auta "na blbnutí" jako je M3 patří pořádně točivý motor s relativně malým objemem a bez turba. Ten co je tam teď to splňuje na 100% (pro jistotu: V6 3.2/252kW). S tím bych se vážně chtěl svézt. Dvanáctiválce se čtyřma turbama, nízkým zvukem a komfortním podvozkem přenechám starým dědkům s Medvědem.
neregistrovaný "chudačci dědkovééé"
20. 1. 2004 21:53
Re: BRABUS 3.7 K 404 hp / 297 kW, 538 Nm, 290 km/h !!
neregistrovaný "Lamas"
20. 1. 2004 22:24
Re: KUA
te je super dělo, musí stát bombu? Asi
neregistrovaný "Ondra"
21. 1. 2004 00:36
Re: bez titulku
3
C-Klasse
125.206

4
Audi A4
120.320

...
neregistrovaný "Ondra"
21. 1. 2004 00:38
Re: Prodej v D.
C-klasse 125.206 Audi A4 120.320
neregistrovaný "accor"
22. 2. 2004 14:08
Re: Prodej v D.
pro tvoji jistotu v emtrojce je 6 valcu pekne zasebou. jo a taky na ni setrim ;-))
neregistrovaný "Permon"
21. 1. 2004 10:17
MAZDA 6 MPS = 300 koni!
Ale na jare 2005 pujdete vsichni do kelu, prijde totiz nova Mazda 6 MPS, 4x4, 2x preplnovany sestivalec 2,5l = 300 koní!
P.S. overena informace!!!
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "Vašek"
21. 1. 2004 15:27
Re: NIKDO NEMÁ ŠANCI
neregistrovaný "doubt"
21. 1. 2004 16:19
Re: NIKDO NEMÁ ŠANCI
Vašku, lišti si! Tomu říkáš argumentace? Kdybych si měl vybrat, tak spíš to "éčko" nahoře, vypadá fakt majestátně. Já se ale hlavně těším se na tu Mazdu MPS, doufám, že bude vypadat minimálně stejně dobře jako ten prototyp (viz plakáty na auto.cz)
neregistrovaný "doubt"
21. 1. 2004 16:23
Re: NIKDO NEMÁ ŠANCI
ehm, samozřejmě sem chtěl napsat "céčko"
neregistrovaný "Vašek"
21. 1. 2004 19:16
Re: NIKDO NEMÁ ŠANCI
jasan pochopil jsem to
neregistrovaný "Benny"
21. 1. 2004 19:27
Re: Já zase CL
neregistrovaný "john"
22. 1. 2004 00:08
Re: Já zase CL
taky bych dal ...... CL
neregistrovaný "Sovička"
22. 1. 2004 02:38
Re: Nové motory
Diese neuen V6-Motoren kommen dann auch im Laufe des Jahres 2004 in die C-Klasse und den CLK.
neregistrovaný "kenig"
22. 1. 2004 13:01
Re: Nové motory
jo to by byla asi drahá připlatkova výbava
neregistrovaný "Milouš"
26. 1. 2004 23:09
Re: Nové motory
co si vybrat slečnu nebo CL ?? Asi CL pak bude moc slečen ::::))))
neregistrovaný "doubt"
22. 1. 2004 00:36
Re: Nové motory
CL je rádoby sporťák pro snoby ... ovšem pokud ta slečna je standardní příslušenství, snad bych se nechal ukecat :))
neregistrovaný "ferda"
22. 1. 2004 16:29
Re: Nové motory
Mercedes S-Klasse
9.865
26,3


BMW 7er
7.881

Audi A8/S8
6.988
neregistrovaný "Hamer"
22. 1. 2004 00:14
Re: Nové motory
C 55 AMG. Er bietet eine V8-Saugmotor mit 360 PS und 510 NM. Er beschleunigt in 4,9s auf 100 km/h.
neregistrovaný "Deep"
22. 1. 2004 13:10
Re: Nové motory
di někam z mazdou
neregistrovaný "A klasse 360ps"
22. 1. 2004 15:49
Re: Nové motory
neregistrovaný "ferda"
22. 1. 2004 16:01
Re: A-klasse 360PS
panebože to bude mrtvejch :)
neregistrovaný "ZZ-R"
22. 1. 2004 20:18
Re: Ví někdo cenu??
neregistrovaný "Mimon"
22. 1. 2004 22:51
Re: C 55
dostanou všichni na *
neregistrovaný "Mimon"
22. 1. 2004 22:51
Re: C 55
jestě jak to bude vypadat s maskou z CLK
neregistrovaný "deif"
27. 1. 2004 23:29
Re: C 55
proč tam chybí kompressor,to je veliká škoda,nebo aspon turbíčko.
neregistrovaný "Karel"
22. 1. 2004 23:27
Re: C 55
Co to je za A??čko, to je serie?? není možny
neregistrovaný "Lucky"
22. 1. 2004 23:41
Re: céčko není žádné béčko
neregistrovaný "Mirek"
23. 1. 2004 21:30
Re: FOTO - FACELIFT C-KLASSE
neregistrovaný "Gipo"
24. 1. 2004 00:01
Re: C 400 CDI
bude taky nějaky silnější CDI motor??????
neregistrovaný "Dan"
24. 1. 2004 14:51
Re: Der Carlsson CK55 RS mit 560 PS auf Basis des E 55 AMG
neregistrovaný "Cico"
25. 1. 2004 00:52
Re: Der Carlsson CK55 RS mit 560 PS auf Basis des E 55 AMG
je vidět že to je killer a ne kladivo
neregistrovaný "ALEŠ"
30. 1. 2004 13:44
Re: MERCEDES DÁVÁ DALŠÍ NÁŘEZ BMW
neregistrovaný "Rossi"
25. 1. 2004 20:42
Re: MERCEDES DÁVÁ DALŠÍ NÁŘEZ BMW
je to škoda ale asi nebude.
neregistrovaný "Patrik"
26. 1. 2004 13:49
Re: MERCEDES DÁVÁ DALŠÍ NÁŘEZ BMW
neregistrovaný "šimi"
26. 1. 2004 18:24
Re: E 320 CDI: Diesel-Premiere in den USA
První diesel v USA je Mercedes.
neregistrovaný "deedee"
27. 1. 2004 21:42
Re: E 320 CDI: Diesel-Premiere in den USA
MB prodával už W126 300D, a to hodně dlouho
neregistrovaný "motyčka"
31. 1. 2004 01:00
Re: E 320 CDI: Diesel-Premiere in den USA
označení neslo S 300 SD
neregistrovaný "Kingus"
4. 2. 2004 12:44
Re: E 320 CDI: Diesel-Premiere in den USA
MB + AMG je auto pro naprosto husty, nechutny a uniformni snoby...
mam dva zname oba tezce za vodou.....oba maji MB(AMG)
samozrejme dalsi jejich zmani to same.......
neni nad to byt jiny nepodlehnout tomu ze v MB jsem KING
VIVAT AUDI RS6
neregistrovaný "JSEM KING"
20. 2. 2004 21:00
Re: E 320 CDI: Diesel-Premiere in den USA
neregistrovaný "Jaroslav"
6. 2. 2004 18:05
S 400 CDI Bi-Turbo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jaroslav"
6. 2. 2004 18:10
bez titulku
Rozbalit vlákno
0