Novinky
fiat tohle potřeboval jako sůl. v době, kdy doznívá jeho finanční afera by to opět mohlo pozdvihnout veřejné mínění o této značce. sice jsem čekal vítězství mazdy 3, uznávám, že tahle kárka se ve svém segmentu velmi povedla.
Skor ide o to, ze kto sa v Pande zviezol, alebo aspon si tam sadol to tak vidiet nemusi. T.j. ze sa vezie v europskom aute roku 2004. Ja som mal tu moznost sa v Pande zviest, avsak bol som velmi sklamany. Vela ludi tvrdi, ze vsetky autaa su dnes dobre... Podla mna, existuju aj vynimky.
A mozno tato volba bolo o boji Golfa a Mazdy 3, a popritom sa im tam dopredu smykla Panda.
V kazdom pripade som hlboko sklamany......
A mozno tato volba bolo o boji Golfa a Mazdy 3, a popritom sa im tam dopredu smykla Panda.
V kazdom pripade som hlboko sklamany......
já v pandě nejel, hodnotím k ní jen vzhled a co mám načteno.
... pises, ze se podle tebe povedla; takze se Panda libi???
Ja v Pande jel (JTD Multijet) a fakt nevim, co se ti Andre nelibi, ze nevyhral Citroen?
Prosim Vas, nie ze by som to nesledoval ale C3-ka uz figurovala v minulej sutazi Auto roku? A co C2-ka. Som fanaticky fanusik Citroenu ale nerobim si z toho nic ze v sutaziach tohto typu Citroen nie je uspesny. Proste mam ho rad napriek vsetkemu..Ale ze by sa C2-ka neumiestnila vobec? To mi nejde do hlavy, ked sa umiestnila na prvom mieste medzi malymi autami v nemeckej sutazi "Zlaty volant" (je to tak spravne, nemylim sa)? Diky predem za mi niekto na toto odpovie.
Nominace tento rok:
Audi A3
BMW Z4
BMW 5-Series
Citroën C2
Citroën C3 Pluriel
Daewo Evanda
Daewo Nubira/Lacetti
Fiat Panda
Ford Focus C-Max
Honda Accord
Jaguar XJ
Lancia Ypsilon
Lexus RX300
Mazda2
Mazda3
Mazda RX8
Mercedes-Benz Viano
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Outlander
Nissan Micra
Nissan 350Z
Opel/Vauxhall Meriva
Opel/Vauxhall Signum
Porsche Cayenne
Renault Scénic
Smart Roadster/Coupe
Subaru Justy
Subaru Legacy
Toyota Land Cruiser
Toyota Avensis
Volkswagen Golf
Volkswagen Multivan
Volkswagen Touareg
Volkswagen Touran
Volvo S40
Audi A3
BMW Z4
BMW 5-Series
Citroën C2
Citroën C3 Pluriel
Daewo Evanda
Daewo Nubira/Lacetti
Fiat Panda
Ford Focus C-Max
Honda Accord
Jaguar XJ
Lancia Ypsilon
Lexus RX300
Mazda2
Mazda3
Mazda RX8
Mercedes-Benz Viano
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Outlander
Nissan Micra
Nissan 350Z
Opel/Vauxhall Meriva
Opel/Vauxhall Signum
Porsche Cayenne
Renault Scénic
Smart Roadster/Coupe
Subaru Justy
Subaru Legacy
Toyota Land Cruiser
Toyota Avensis
Volkswagen Golf
Volkswagen Multivan
Volkswagen Touareg
Volkswagen Touran
Volvo S40
C2 je hezká a sportovní, ale nesplňuje "value for money" Prostě za svoje prachy dostaneš sice hezký, ale fakt malý auto. U Pandy je ten poměr přecijen lepší. Asi proto se hezká C2 nenominovala 😉
A ake to bolo ?
Moje vytky nesmerovali na motor.
V kazdom pripade si myslim, ze tam boli LEPSIE auta na titul "Auto roka 2004"!
Moje vytky nesmerovali na motor.
V kazdom pripade si myslim, ze tam boli LEPSIE auta na titul "Auto roka 2004"!
Lepsi auta tam URCITE byly. Bohuzel jsou ted v mode auta tyhle velikosti, takze asi vyhralo to, ze FIAT dokazal do tak malyho auta dat vsechno, co nekdy nemaji ani auta o tridu vys. Ten motor me fakt uchvatil, neuveritelne zivy auto, melo najeto asi 4000 km, prumerna spotreba za tech 4000 k pod 5 litru. Zvenku to auticko celkem ujde, vnitrek vazne nic moc. Ale jako 2., 3. auto by se to kousnout dalo. Jsem rad, ze nevyhral zadny VW hnus.
Já se musím smát .proč se hádáte?Pokud mi je známo , porota složená z 58 novinářů rozhodovala o autě roku . Novinář není pro mě odborník na slovo vzatej , takže tomuto vyhlášení nepřikládám zvláštní význam . Novináři hlasujou většinou podle toho , kdo a kolik jim nasype někdo do volátka.Pro mě je ukazatelem prodejnost automobilu, a spokojenost zákazniků , kteří auto dokážou ohodnotit stejně dobře jako kterejkoliv novinář..
Nikdy jsem v tom nesedel a mozna precenuju design, ale pro me je to sok; a napadlo me neco o male vypomoci pro Fiat ala "hele voni to ted dost potrebujou, tak jim to dame" ...
Myslim si, ze prodeje budou opet slabe - a (mam-li soudit podle toho vzhledu) IMHO zaslouzene ... Proste typickej Fiat, a Stilo 3D bylo nejspis "takovej ulet", ze kteryho se Fiat rychle oklepal a ted nam bude zase servirovat ty svoje seredky (ala Doblo a tahle nova P nda).
Myslim si, ze prodeje budou opet slabe - a (mam-li soudit podle toho vzhledu) IMHO zaslouzene ... Proste typickej Fiat, a Stilo 3D bylo nejspis "takovej ulet", ze kteryho se Fiat rychle oklepal a ted nam bude zase servirovat ty svoje seredky (ala Doblo a tahle nova P nda).
Velmi me potesilo, ze evropsti novinari zvolili Pandu a nenechali se zlakat jen libivym kabatem jako novinari v pripade ceskeho hlasovani, ale ocenili, ze Panda opravdu prinesla nejvic noveho do sve tridy.
No podle mě ta Panda nebude špatná (ještě jsem v ní nejel), spíš naopak, ale u mě by to nevyhrála kvůli designu, sorry. Navíc, ač jsem příznivec Fiatu, zdá se mi, že to vyhrává nějak moc často 😊
Ačkoliv k Fiatu mám takový neutrální vztah, tak Panda mi přijde být z letošní produkce jako nejsympatičtější vozítko. Už ve Frankfurtu se mi zalíbila, se svými dvěma metry jsem se do ní v pohodě vešel a připadal si poměrně komfortně...
Prostě Pandě to přeju😄
Prostě Pandě to přeju😄
No aspon ze nevyhral ten VW.TAk hnusne skopirovane auto jsem uz dlouho nevidel.Misto aby udelali novy kabat tak daji stary.Rekl bych ze je to spis lehky facelifte,nic vic.
Mozna mel vetsi sanci dostat Scenik ale asi tam sedi malo francouzu nebo se dohodli s italama ze podpori pandu.Francouzi jim to asi vraci za MEgane loni kdy jim asi pomohli italove.To je evropa co?
Mozna mel vetsi sanci dostat Scenik ale asi tam sedi malo francouzu nebo se dohodli s italama ze podpori pandu.Francouzi jim to asi vraci za MEgane loni kdy jim asi pomohli italove.To je evropa co?
Je Scénik vůbec auto???? Mě přijde prapodivný, prostě "na blití"....
AŤ ŽIJE VW (a to vím o čem mluvím)
AŤ ŽIJE VW (a to vím o čem mluvím)
Je VW vůbec auto???? Mě přijde prapodivný, prostě "na blití"....
AŤ ŽIJE Renault (a to vím o čem mluvím)
AŤ ŽIJE Renault (a to vím o čem mluvím)
Šumíku jsi vůl !
Vy jste ňáký komouši nebo co????? To už nemůžu ani říct, že Renault vyrábí prapodivnosti....
Ty jsi podle svých příspěvků komunismus ani nezažil, takže sklapni a nezapomeň si u ochcávky TDI svýho fotra zapínat pásy. Fotr by moh třeba dostat pokutu.
Měls nějaký špatný spaní, tak jsi přišel na mě bezdůvodně útočit??????Soudě podle tvých přípěvků, předpokládám, že ještě chodíš do mateřský školky....
ty ses ale kus *, kouknise na sebe jak utocis an vsechny okolo a sam sedis v kourici avii!!!!!!!!!!!!!!!
Keď som bol v Brne na autosalóne tak najhoršie a najškaredšie auto bolo Panda. Na obrázku vyzerá dobre ale skutočnosť je hrozná. Hlavne palubná doska. Brr.
Ono se na design ale nejezdí, a oceňuje se přínos za něco nového, a to letos Panda jasně vyhrála.
kdyby se ocenovali novinky tak by to muselo uz nekolikrat vyhrat BMW. napred proto ze maji za prknem schizofrenika ( rada7) pak za to ze ho jeste stale maji ( z4) pak za * ve vedeni protoze ho nevyhodili.ale vazne ja nevi nemam ted moc kontakt s tim co se deje okolo aut ale treba takove rizeni v nove 5 a spousta jinych vychytavek ktere to auto v podstate zachranuji od krachu by se za urcitou novinku povazovat dali ne?jenze to auto je prote pouze pro vyvolene.nebude nikdy tak masove rozsirene jako mensi vozy.pro spoustu lidi je nedostupne atd. cili nerikejte mi ze hodnoceni spociva v prinosu pro danou tridu protoze jinak by to porad vyhraval jenom MB se svoji S klasse a BMW ostatni automobilky toho sami moc nevymysli a nektere nevymysli vubec nic...
Autem roku je oprávněně. V polsku byla a zatím je plánována roční výrobní kapacita asi 300 000 Ks. Ale během prvních 2.měsíců prodeje je už jen v Itálii 94 000 objednávek. A to ještě není v prodeji naftová verze, ani verze 4x4!!!
Během prvních dvou měsíců vyprodat třetinu roční produkce a to jen v jednom státě (a kde je zbytek Evropy)-to je úctyhodný.Asi to takovej krám nebude.
Zvykni si na ni - za chvíli ji budeš potkávat na každém kroku.
I já ji beru - hned jak bude mít motor JTD
Během prvních dvou měsíců vyprodat třetinu roční produkce a to jen v jednom státě (a kde je zbytek Evropy)-to je úctyhodný.Asi to takovej krám nebude.
Zvykni si na ni - za chvíli ji budeš potkávat na každém kroku.
I já ji beru - hned jak bude mít motor JTD
Musim se ze zacatku priznat ,ze nejsem zadny odbornik..jen jsem v Pande sedel a navic jsem tak trochu fiatackej fanda😊) a vubec vsech italskejch vozitek..uznavam, ze co do zpracovani asi na urovni nemcu nebudou,ale zase maji jina prednosti..pro me spise subjektivniho charakteru.Jsem tedy rad ze panda zase po nejake dobe vyhrala pro FIAT tuto anketu. Nesouhlasim, ale s tvrzenim ,ze novinari co maji jiste najezdeno s mnoha ruznymi vozi tisice kilometru, nejsou dostatecne odborne zpusobili, a tedy ze vysledek nema velkou vahu. Pro me osobne ma tento vysledek mnohem vetsi vahu nez samotna prodejnost jednotlivych typu. Ano take si myslim ,ze novy golf bude opet prodejnim trhakem..ale proc? usuzuji ze Golfa si polovina lidi koupi jen kvuli jeho povesti..a proto ze se na koupi neda nijak vyrazne pochybit.To je jiste plus, avsak ja bych si pro tuto vlastnost auto nekoupil. Navic nevim ,proc tu tolik lidi nesouhlasi s vysledkem..pokud si dobre vzpominam anketu na tomto vebu s prehledem vyhrala prave PAnda, a to hlasovali "obycejni" lide.
jako téměř každoročně. Pánové, tahle anketa je záležitost bysnysu a ne nějakého odborného hodnocení. Proč v hodnocení nikdy nevyhraje opravdové auto (BMW5, Honda Accord apod.), ale téměř vždy takové "prdítko" jako Panda. Nic tak převratného to není, ale je to "za málo peněz hodně muziky. Tak tomu říkám odborné hodnocení. Víc bych si považoval hodnocení dětí z mateřské školky. Auto roku je anketa na nic.
Při pozorném čtení výše se dá zjistit že důležitým kriteriem této ankety je value for money.Což jistě BMW a MB mají taky o tom nelze pochybovat,ale moderní Pandu v tomhle nedostihnou. Už i na bohatém západě se novináři,kteří testují auta začínají ptát, kolik auta vlastně človek potřebuje?Přepravit se pohodlně z A do B, a taky bezpečně a ekonomicky - viz Panda.
Účel Pandy je jasný, její kouzlo je v tom že mimoto umí být i komfortní a bezpečná. Za 300000 úplně vybavená.
Účel Pandy je jasný, její kouzlo je v tom že mimoto umí být i komfortní a bezpečná. Za 300000 úplně vybavená.
Pripada mi, jako by nekteri z ctenaru nevedeli, jak a o co se hlasuje v te soutezi. Tam jede o cenu za design, ani o cenu za robustnost, Mazda 3 je designove hodnotna, Golf kvalitne zpracovany a vazne dobry, ale to ke vsechno. Dal se hodnoti pomer ceny a uzitne hodnoty, co to auto vneslo noveho atd. Golf? Mazda3? Prilis mnoho ne. Nafukuji se, zkvalitnuji a robustneji. Panda je opravdu mezi minivozy kral a skok jak blazen (srovnej s Matizem), jaky skok od minule Pandy. Cena? Supr. Golf bude tradicne predrazeny az hruza. A Mazda je krasna, ale na svou tridu a vnejsi rozmery vevnitr (kufr napr.) mala. Vsechny Cmaxy a Scenicy jsou pak uz jen kvalitni variaci na stejne tema. Nikdo me ale nepresvedci, ze historicky nejlepsi auto roku bylo Porsche 928 😃)
z dálky je to nákupní taška a jinak je to nákupní taška. Hnus.S cenovkou Matize cca 189k je to něco jiného,ale šmejd co se rovná asiatovi a je o 20%dražší ???Lituji kupce. Jen ichtil si koupí tuhle ludru za 240k kč.
P.S. až se ve FIATU naučí technici měnit žárovku tak pak se kvalitou vzdálí od Koreii
P.S. až se ve FIATU naučí technici měnit žárovku tak pak se kvalitou vzdálí od Koreii
kdo myslis ze vynalezl primej strik u naftaku..ne VW to nebyl..a vsichni vyrobci na to postupne presli..ver ci ne,ale cetl jsem v novinach ze FIAT je na spici co do vyvoje tudbodieslovych motoru..namitnes ze TDI ma 150k oproti fiatovu 140k z 1.9..ok ,ale o vykonu to jen neni..to je jen jedno z mnoha hledisek.
O motor nejde,ať sesnaží sebevíc tak to stejně pos...u kvalitu. a já trvám na tom ,že když technik u "Dojáčka" neumí vyměnit žárovku u světla {pracuje tam roky} tak ta značka stojí za ho..o a já nexci fiata vidět ,maximalně jako nákupní tašku pro ženu. A mám ještě story s druhé ruky: měnili olej,ale zapoměli nalít nový 😃)zákazník na to přišel po 100m ,protože svítila kontrolka.
Přímý vstřik je odVW, od Fiata je Common Rail.
Není příteli, první ho použilo Iveco a první civil byla F. Croma tuším 86 a rok poté přišlo Audi s dokonalejším zpracováním a technikou.
Autem roku je oprávněně. V polsku byla a zatím je plánována roční výrobní kapacita asi 300 000 Ks. Ale během prvních 2.měsíců prodeje je už jen v Itálii 94 000 objednávek. A to ještě není v prodeji naftová verze, ani verze 4x4!!!
Během prvních dvou měsíců vyprodat třetinu roční produkce a to jen v jednom státě (a kde je zbytek Evropy)-to je úctyhodný.Asi to takovej krám nebude.
Zvykni si na ni - za chvíli ji budeš potkávat na každém kroku.
I já ji beru - hned jak bude mít motor JTD
Během prvních dvou měsíců vyprodat třetinu roční produkce a to jen v jednom státě (a kde je zbytek Evropy)-to je úctyhodný.Asi to takovej krám nebude.
Zvykni si na ni - za chvíli ji budeš potkávat na každém kroku.
I já ji beru - hned jak bude mít motor JTD
Pokud se někomu výsledek nelíbí,nechť si laskavě uvědomí,že do hodnocení vozu patří velkou měrou poměr užitné hodnoty a ceny vozidla a v tom,přes některé jiné výhrady je Fiat Panda vynikající.Co je platná technika např BMW řady 5,když poměr k ceně je nesmyslný a nemluvě o sporně odporném designu vozu.
Nechápu,který *** může psát o nějaké mafii,či jiné nesmysly.To co Fiat nabízí za své peníze je bezkonkurenční,přes určité výhrady.
Mas uplnu pravdu. Fiat Panda je bezkonkurencne auto, nikde inde totiz nenajdes tak odporne platy na pristrojovke (navyse v hnusnej farbe). Tiez volant, ktory doslova derie kozu pri dotyku (drsny ako raspla), dalej neskutocne vadny uhol otvorenych zadnych vyklopnych dveri (aj 170 cm vysoky /alebo maly - ako chces/ clovek sa musi zohynat aby si neudrel hlavu). Mozem pokracovat nestabilnym podvozkom, ktory je navyse tvrdsi nez akekolvek nemecke auto. Skor by som tento novy Fiat pomenoval KOZA a nie Panda (iba co urazili vsetky zijuce pandy na svete, tusim ich je 7), pretoze vdaka tomu podvozku skace na ceste ako spominane zviera. A s pokojnym svedomim mozem vyhlasit, ze technici Fiatu asi v skole chybali, ked sa ostatni ucili o ergonomii interieru. Nic tam nie je ako v normalnom aute, nic!! Takze mas uplnu pravdu, Fiat Panda je bezkonkurencne auto, lebo v ziadnom inom aute nie je tolko nezmyslov, nedostatkov, chybnych rieseni a pod... Tak len tolko som chcel.
těch živých pand je určitě víc než 7 blbečku.
Autem roku je oprávněně. V polsku byla a zatím je plánována roční výrobní kapacita asi 300 000 Ks. Ale během prvních 2.měsíců prodeje je už jen v Itálii 94 000 objednávek. A to ještě není v prodeji naftová verze, ani verze 4x4!!!
Během prvních dvou měsíců vyprodat třetinu roční produkce a to jen v jednom státě (a kde je zbytek Evropy)-to je úctyhodný.Asi to takovej krám nebude.
Zvykni si na ni - za chvíli ji budeš potkávat na každém kroku.
I já ji beru - hned jak bude mít motor JTD
Během prvních dvou měsíců vyprodat třetinu roční produkce a to jen v jednom státě (a kde je zbytek Evropy)-to je úctyhodný.Asi to takovej krám nebude.
Zvykni si na ni - za chvíli ji budeš potkávat na každém kroku.
I já ji beru - hned jak bude mít motor JTD
Panda je libová a Fiatu hodně pomůže.... pro ženskou nejlepší auto do města a za tu cenu 😃)
Nechci se nikoho dotknou, ale třeba v benzinových motorech byl Fiat vždycky mezi špičkou a je i doposud. Stačí si vzpomenou, že v roce 1984 otevřel výrobní linku na motory FIRE. Motor kompletně navržený v CADu a vyrobený bez zásahu člověka....dneska to používají všechny automobilky ale Fiat byl první 😃)
Nechci se nikoho dotknou, ale třeba v benzinových motorech byl Fiat vždycky mezi špičkou a je i doposud. Stačí si vzpomenou, že v roce 1984 otevřel výrobní linku na motory FIRE. Motor kompletně navržený v CADu a vyrobený bez zásahu člověka....dneska to používají všechny automobilky ale Fiat byl první 😃)
No, ak Fiat produkuje špičkové benzínové motory, tak neviem, ako nazvať motor FSI od VW, benziňáky od Volva či Toyoty alebo ešte lepšie, akýkoľvek motor od Hondy, ktorá je absolútnym lídrom v benzínových agregátoch. Čo sa týka Fiaťáckeho motora FIRE, viem o čom hovoríš. Na svoju dobu to bol veľmi vydarený motor a ešte aj dnes s ním môže akékoľvek Uno konkurovať modernejším motorom, ale v dnešnej dobe Fiat nemá tak prevratné motory. Zober si výkon a krútiaci moment napr. 1.6 16V v Stile a porovnaj s inými. Nedá sa hovoriť o špičkovom motore (nemyslím tým spotrebu, tá je teraz irelevantná).
co se týká těch benzínových motorů, asi jsi zapomněl na Saaba, který stojí na absolutní špici všech těch zmíněných.....!!!!!!!!! ale jinak viva Panda nebo Mazda... a co tam dělá fádní obyčejnej masovej předraženej golf fakt nevim... Jo a k těm prodejů.. (že se "nejvíc" prodává golf... jak by ne, když jsme ve světě bez identity a každej si to koupí protože chce zapadnou do stáda těch rádoby úspěnejch s nokii na krku a bez vkusu nebo bez svýho názoru...... a navíc ten prodej musí být vysokej, když to auto se ti za 2-3 roky rozsype nebo ti ho ukradnou a ty neleníš a jdeš si ho koupit znova.... sečteno to dává 2prodaný golfy k jednomu japoncovi nebo nečemu jinýmu, se kterým jezdíš přes 5 let protože furt drží bez poruchy...!!!!!
Ty jsi, ale ***!! Slovenský ex - bratře. Ty jsi chytrý jako opice a všichni taloši jsou ***i, ne?? Zamysli se nad tím co píšeš.
... a ty budeš asi jeden z tých najmúdrejších a najbystrejších na svete. Tak ti blahoželám. Drúhá možnosť je, že tie Pindy, pardon Pandy vo Fiate predávaš a neznesieš kritiku. Tak sa radšej nad sebou zamysli TY...
trepes dobre picoviny fiat je zadlzeny po usi nerobi dobre auta padol image fiatu a nebude sa predavat tie ich pokusi dnes su naozaj aj lepsie auta taky focus co mu chyba ja ho mam auto bez chybi to je dolezite a inac je focus najpredavanejsie auto na svete a predava sa aj v amerike to je uspech to keby sa podarilo fiatu klobuk dolu ale s tou pandou nic neurobia
Co kdyby ses věnoval těm kozám a nepindal tady voloviny.
Neznesieš pravdu, tak nadávaš? To sú vlastné skúsenosti. Keď prišli prvé kusy do Bratislavy, mal som možnosť to vyskúšať a to, čo som napísal, boli moje dojmy z tohto "auta roka". Nie je na ňom nič inovatívne, nič prevratné... nič, čo by v segmente B už nebolo predtým (teda okrem tých vadných plastov a veciach, o ktorých som predčasom písal). Iba tuctové auto z nekvalitnej produkcie. Ale čo by sme chceli od auta, ktorého výrobná cena možno nedosiahla ani 40.000 korún. A tak ako to tu už padlo, dôvodom "akoževýhry" tohto Fiatu sú buď veľké peniaze vo vreckách porotcov, alebo ich ľútosť nad ÚBOHÝM Fiatom. Budem mnohých opakovať, ak tu napíšem, že v hre boli lepšie, o mnoho lepšie autá...
58 porodců z různých zemí jsou teda naprostí volové, zato Ty jsi letadlo-že? Když jsi takový odborník na auta, kterej je obklopenej takovejma pakama, tak si udělej anketu vlastní. Můžeš pak volit co Tě napadně. Možná by to obohatilo život v tom Tvým Prešpurku
Četl jsi správně , 58 porodců jak píšeš , ale novinářů , přičemž každej novinář píše podle toho jak je placenej .Pokud by vše co noviny napíšou měl brát člověk vážně tak ,by Fiat neměl takový výrobní a odbytový problémy.Nevěřím , že už je 93000objednávek , to už bylo i unás , Kdy Korejce přišli s Getzem a zaručený zprávy byly , že je taky hodně objednávek desetitisíce , nakonec se ukázalo , že prodaj zhruba něco kolem 3000 tisíc za rok..
Ty budeš tiež veľmi chápavý človek... Opisoval som vlastné dojmy z tohto auta a fakty okolo neho. Už to tu padlo mnohokrát, v ankete boli aj lepšie autá, než je Panda...
Kdyz se ti to nelibi tak to prece nemusis kupovat. I nejlepsi auto roku nemusi byt nejlepsi pro kazdeho. Pro mne je meritkem muj kamarad. Po te co vyzkousel snad desitku aut, ze zasekl i fiata Punto a nyni si poridil opet novy model Punta. vzhledem k tomu ze znam jeho styl jizdy musim konstatovat ze snad lepsi auto nikdo jiny net fiat neumi vyrobit. A blaboly ze honda je lidr v benzinovych motorech si take muzes nechat od cesty. aneb, dobre bys mel vedet ze hodnota max.vykonu a toc.momentu neni rozhodujci. Nejdulezitejsi je prubeh tociveho momentu a tady honda trosku pokulhava.
Co vidíte na tom vašem idolu,co se vyrábí už X let stále na jedno kopyto a navíc ta letošní verze s palubovkou a lá ubohá Fabie,to je síla.
Osobně mám fiat pandu a když jí srovnám s firemní Fabkou, tak tu Fabku by museli prodávat pod 200 000 kč.
Jiné auto než Panda ani vyhrát nemohlo - zamálo peněz hodně muziky, nebo za hodně peněz postaví každý cokoli, ale zamálo už je to horší.
Jiné auto než Panda ani vyhrát nemohlo - zamálo peněz hodně muziky, nebo za hodně peněz postaví každý cokoli, ale zamálo už je to horší.
Heh tak doufám,že jsi ji nafasoval do limitu ve firmě {ale jaký??}. Jinak za málo peněz = malá nákupní taška. Jestli jsi to kupoval "za svoje" tak to tě lituji. Ještě by tě omlouvalo ,že jsi ženská,ale chlap v "Pandě". Fabii nemám ,ale palubka je něco jinýho než ty zmatený knyply ve Fiaatu.A o dílenským zpacováním asi nemá smysl mluvit.
jen si to užij...za 200 litrů komický pohled na velkou hlavu ve fijátku.
jen si to užij...za 200 litrů komický pohled na velkou hlavu ve fijátku.
Sumiku, ja vazne zasnu...skutecne si asi trosku jinej!!! Rekni mi par duvodu, ale OPRAVDOVEJCH duvodu, proc tak zeres ty sunky z Wolfsburgu a spol (koncern)!!! VW spolkne Skodu a ty se z nich muzes podelat??? Nebo te uchvacuje TDI, co akorat smrdi a cudi (Napr. Frantici uz maj FAP pekne dlouho a koncern na ten nechutnej smrad z jeho agregatu z vysoka sere) a jedinou vyhodou je spotreba??? Nebo te dostava to, ze kazda generace prave golfu (kdyz ho tak milujes a opevujes) vypada temer totozne??? Prosimte napis mi PROC??? PROC se ta priserna politika VW a jeji nechutny produkty tolik zamlouva takovejm slepcum, jako jsi TY!!!
Take bych rad apeloval na vsechny milovniky VW...a na vsechny odpurce italskych vozu (i kdyz to jsou asi ti sami lide) !!! Ja vlastnim Alfu Romeo 156 GTA a...: Klidne natrhnu zadek JAKEMUKOLIV VW 6tivalci...s 4MOTION nebo bez... -dale- vohanite se uzasnym dilenskym zpracovanim=rad bych tedy srovnal zpracovani me Alfy a Golfa V...a bojim se, ze opet prohraje!!! -dale- Alfa a vubec italove maji design, o ktrem se VW ani nesnilo...a bude to tak dale (bohuzel...nebo nastesi???) -dale- tolik opevovana ergonomie Golfu...ehm ehm...milovnci VW by si meli sednout do JAKEKOLIV Alfy a to nemluvim o tom, jak vypada interier Alfy oproti Golfu!!!... ... ...mohl bych pokracovat dale, ale radeji si pockam na reakce vas oslepenych milovniku uboheho koncernu!!!
Jak tu vidím, tak se tady diskutující dělí na dva tábory. Jedni hájí francouze a italy(Peugeot, Renault, Fiat), druzí zas VW. Ať si jakkoli navzájem přesvědčují různými argumenty, stejně toho druhého nepřesvědčí. Já tady píši z vlastních zkušeností a mých přátel a známých. S VW, Škodou, Seatem(které jsem koneckonců vlastnil) mám jen dobré zkušenosti, ale s takovým Fordem Mondeem to bylo opravdu špatný(výfuk, rychle sjeté brzdy, elektrika atd.). Pravda, francouze nebo itala (auto) jsem měl jen půjčený, ale prostě mi přišly laciný, hlavně aby to vypadalo, ale technika nic moc. A mí známí mají s např. Peugeotem 307 opravdu špatný zkušenosti a byli rádi, že to prodali a rychle přešli k VW. S Renaultem totéž.!!! Uvědomili si že krásný design není vše a navíc se za chvíli okouká. Co se týče kvality VW, moje slova můžou potvrzovat např. testy aut, kde Golf IV měl vždy nej. kvalitu a motor (hlavně TDI), v tomhle ostaní auta byla vždy pozadu. Takže nejsem zaslepenej, jenom jsem s ním nejspokojenější.....a navíc nepotřebuji autem poutat pozornost (kolemjdocí, zloději)
ahoj.predem rikam ze se nechci nikoho dotknout nebo nekoho urazit( tohle se totiz bohuzel stava hlavnim cilem vsech debat na tomto serveru-smutne),protoze si sem nechodim lecit mindraky jako hromada jinych.
takze proc bych preferoval radsi smejdy z koncernu?no takze ty mas Alfu 156 GTA hmm tak to jsi borec. asi fanda do alfy co? musim rict ze se mi vzdycky libila a chtel bych se povozit a tech 184KW to musi byt bomba.A to ma vsechno na predni naprave?ja svoje auto nemam ale jezdil jsem s koncernovym 6.valcem a nemuzu si stezovat sice ted po 220 000 uz se zacina podepisovat unava ale porad jezdi jak drak.Na to abych si koupil alfu bych musel byt asi hodne velkej fanda.mam fakt obavy z italskych aut.neverim jim.libi se mi ale neverim.a panda opravdu nepatri ( aspon pro me )mezi auta.Kdyz se lidem libi kupovat golfy tak co? jejich rozhodnuti.stado volu? no zase jejich vec.oni jsou spokojeni.ja taky nechapu jak se nekdo muze rozplyvat nad fiatem -pro me kram na nic pro jineho idealni vozitko.proste kazdemu sedi neco jineho.a stim ze ridic koncernoveho kramu= * s mobilem co predjizdi zprava,na ceste akorat smrdi a je naprosty bezmozek jdete opravdi do *!!!vul zustane volem v jakemkoli aute.no i kdyz par jedincu obcas tuto hypotezu potvrzuje to jo...Me taky stve ze VW fakt sam nic nevymyslí.taky me nasere kdyz do noveho modelu furt donekonecna cpe dily ktere se poprve objevily v passatu r.97 a podobne.Ale lidi to koupi a VW to vi tak proc to menit? jemu je to jedno zadna automobilka nic nezmeni dokud nemusi.Tak jo jsme zakaznici?Jsme? tak to prestaneme kupovat a pak se treba zacne neco menit ale dokud bude odbyt a VW vi ze ten bude zdycky ( nebo si to mysli) bude dal novy golf k nerozeznani od stareho a v superbu knofliky z passata atd. mejte se zdar
takze proc bych preferoval radsi smejdy z koncernu?no takze ty mas Alfu 156 GTA hmm tak to jsi borec. asi fanda do alfy co? musim rict ze se mi vzdycky libila a chtel bych se povozit a tech 184KW to musi byt bomba.A to ma vsechno na predni naprave?ja svoje auto nemam ale jezdil jsem s koncernovym 6.valcem a nemuzu si stezovat sice ted po 220 000 uz se zacina podepisovat unava ale porad jezdi jak drak.Na to abych si koupil alfu bych musel byt asi hodne velkej fanda.mam fakt obavy z italskych aut.neverim jim.libi se mi ale neverim.a panda opravdu nepatri ( aspon pro me )mezi auta.Kdyz se lidem libi kupovat golfy tak co? jejich rozhodnuti.stado volu? no zase jejich vec.oni jsou spokojeni.ja taky nechapu jak se nekdo muze rozplyvat nad fiatem -pro me kram na nic pro jineho idealni vozitko.proste kazdemu sedi neco jineho.a stim ze ridic koncernoveho kramu= * s mobilem co predjizdi zprava,na ceste akorat smrdi a je naprosty bezmozek jdete opravdi do *!!!vul zustane volem v jakemkoli aute.no i kdyz par jedincu obcas tuto hypotezu potvrzuje to jo...Me taky stve ze VW fakt sam nic nevymyslí.taky me nasere kdyz do noveho modelu furt donekonecna cpe dily ktere se poprve objevily v passatu r.97 a podobne.Ale lidi to koupi a VW to vi tak proc to menit? jemu je to jedno zadna automobilka nic nezmeni dokud nemusi.Tak jo jsme zakaznici?Jsme? tak to prestaneme kupovat a pak se treba zacne neco menit ale dokud bude odbyt a VW vi ze ten bude zdycky ( nebo si to mysli) bude dal novy golf k nerozeznani od stareho a v superbu knofliky z passata atd. mejte se zdar
Vis, co je UUUPLNE nejsmutnejsi??? Ze mas Uplnou pravdu!!! Dal ne treba mluvit...vse dulezite jsi vice mene popsal !!! Jen bych rad reagoval na 184kw na predni naprave "me lasky" (opravdu jsem fanda Alfy)...neni to tak zly, jen musis byt pri 1. a 2. opatrnejsi..na 3. uz muzes dat plnej a pak se ti UPLNE samovolne objevi na tvari tohle ---!!!!
no jo to ti verim kolego ale na mokru ci snehu mam na tvari ten usmev ja v koncernove sunce(syncro),ale fanda prece nebude jezdit s GTA v brecce ze? nebo se mylim?tam uz je to docela prca to ukocirovat ne?
To jsem chtěl říct. Možná bude Sanders s Alfou na suchu o chlup rychlejší(184Kw versus 177Kw), ale na mokru nebo sněhu by na Golfa R32 s pohonem všech kol neměl, tam by dostal pěkně na***
No ted nevim jestli je to stranka o autech nebo o hadani.Šumik je kazdy den na netu(my ostatni jen zavidime co) a jeste si tu na kazdeho vyskakuje.Je sice pekne ze kazdy treti nazor je od tebe ale jsou tu i ostatni a ty tvuj nazor zas tolik nezajima.Vsichni vime ze milujes nemce,ja zas moravu a co mam delat?Boze to je diskuze,fakt jak v materske skolce.
to je pohoda kde se objevi tam nekoho nasss..nechme mu to.treba z toho vyroste.ja se tu s nekym bavim,mame v celku povedenou vymenu nazoru a pak prijde nekdo s nadavkama ( šumik ).tak si ho nebudeme vsimat a az bude debatovat sam se sebou tak se treba zamysli ze?
No jo ale vetsina lidi na ty jeho nadavky odpovida.Boze to jsou dneska lidi.
Samozrejme priteli, jakmile je "osklivo",Alficce ustelu v garazi a vyrazim s firemnim Ducatem...je to vzdycky silene "charakteristicka" zmena !!! Ale zpatky do ni???Pripadal by jsi si jako v nejvetsi formuli!!!!!!! A jinak...do snehu jsem ji vytahl jen !jedenkrat! a to jsem byl jeste tak opatrnej, ze jsem se do zadnych potizi nedostal...ale jinak (na plno) by to byl asi zahul to zmaknout, to je bez debat!!! Ale tohle auto neni na zavodeni v hnusnym pocasi...je to kara na zabavu pokud mozno v idealnich podminkach...a...VO TOM JE PRECE CUORE SPORTIVO, NEBO NE???
Me by se tech tvych 184 kW taky libilo, to je jasny. Ale zpatky k Pande, sedl jsem si do ni a prekvapive dobry pocit, z posezu, prostoru (na to jak to je maly) a tak. To auto se mi libi i zvenku, ale mohli by tam do toho nacpat tu sestnactiventilovou 1,2, co je v Puntu, to by to pak jinak litalo. To sem zvedavej, jestli se tam casem v nejaky verzi Sporting objevi.
jasne ze bude verze sporting..a myslym ,ze i abarth..benzijak bude mit 103k a JTD 130K..tak to alspon pisou na Italiaspeed.com😒/a>)
italispeed doporučuju. A vysokotlakému vstrřikování nafty. První osobní auto byla Alfa 156 JTD. Common rail je pouze jedna z technologii vstřikování nafty. Celkově jsou 3. A u každé automobilky se jmenují jinak němci TDI francouzi HDI italové JTD dnes (JTD mulitijet) a ford TDCI atd. Japonské vozy nevím. VW vymyslel TDI pd což čerpadlo tryska pohon trysky od vačky na vačkovém hřídeli. Výborné vstřikovací tlaky ale přílišná technická naročnost nemožnost použití u více než 4-válcových motorů.
A jinak k německým sporťákům. Auta umí dělat každý.Ale sportovní auto pouze pár vyvolených což jsou italové. Nebudu mluvit o ferrari ale o obyčejné Alfa Romeo která má stejné ceny jako VW Golf. Když si koupím Alfu aspoň nepotkám dodávku stejné značky a mám za svoje prachy aspoň trochu exluzivity. Viz mercedes. prostě němci.
A jinak k německým sporťákům. Auta umí dělat každý.Ale sportovní auto pouze pár vyvolených což jsou italové. Nebudu mluvit o ferrari ale o obyčejné Alfa Romeo která má stejné ceny jako VW Golf. Když si koupím Alfu aspoň nepotkám dodávku stejné značky a mám za svoje prachy aspoň trochu exluzivity. Viz mercedes. prostě němci.
Jentak mimochodem: 'Sportovni vozy maji Italska jmena.'
A co jako ze to ma na jedny naprave. Takovy Coupe 20V Turbo je na tom stejne, ale co vlastne povidam vid-vzdyt je to taky Fiat. Jenom nechapu proc se mu nerekne jineak nez: "Ferrari pro chudy!" A proc nehudrujes ze Bmw pouziva taky jednu pohanenou napravu, a vlestne vetsina sportovnich aut az po F1. Ale zase vsechno jsou to zadokolky a oni maj predek, no jo. Ale udelat predek tak aby fungoval to je asi kumst. A kdyz tak sleduju ETCC jak si tam Alficky pohravaj se slavnym Bmw -parada. To auto samozrejme vnimas jako celek, ale alfa by mela byt prohravajici jak po strance jizdnich vlastnosti (predek), tak i motorove (4-valec proti 6-ti valci(Bmw)).
A co jako ze to ma na jedny naprave. Takovy Coupe 20V Turbo je na tom stejne, ale co vlastne povidam vid-vzdyt je to taky Fiat. Jenom nechapu proc se mu nerekne jineak nez: "Ferrari pro chudy!" A proc nehudrujes ze Bmw pouziva taky jednu pohanenou napravu, a vlestne vetsina sportovnich aut az po F1. Ale zase vsechno jsou to zadokolky a oni maj predek, no jo. Ale udelat predek tak aby fungoval to je asi kumst. A kdyz tak sleduju ETCC jak si tam Alficky pohravaj se slavnym Bmw -parada. To auto samozrejme vnimas jako celek, ale alfa by mela byt prohravajici jak po strance jizdnich vlastnosti (predek), tak i motorove (4-valec proti 6-ti valci(Bmw)).
Abych furt nepindal jen o Alfe (je to pro me tezky )...Panda nevypada tak osklive...myslim, ze exterier celkem ujde, ale zevnitr se mi moc nelibi...mozna na fotkach vypada hur, nez ve skutecnosti, ale nemuzu soudit, na vlastni oci jsem ji jeste nevidel...kazdopadne si ji lze velmi slusne vybavit a uz v zakladu neni nejchudsi a to vse za slusne penize! Kdyz se k tomu prida tech par novinek v teto tride, asi neni jeji vytezstvi v ankete tolik diskutabilni...Akorat ty motory...Ale pry pribudou dalsi a take 4x4...Uvidime...
Já si Pandu vyzkoušel v prostřední výbavě s motorem 1.2 44kW z Punta. Zvenčí pěkná, zevnitř prostorná a ergonomicky dobře vyřešená (nevím jak tady v této diskusi mohl někdo napsat, že právě tohle Fiat neumí - pravý opak je pravdou a vždycky byl). Když si odmyslím, že jsem do ní přesedl ze své Alfičky, tak jízdní vlastnosti byly na tento segment fajn, ale je třeba si uvědomit kam se auto řadí a komu a kde má sloužit. Potom beru její titul Auto roku jako zcela oprávněný.
Pracuji jiz delsi dobu v Italii a vim, ze krize Fiatu je hlubsi, nez si kdokoliv pripousti. Italska lobby se snazi zachranit co se da a mi mistni kolegove sami komentuji vitezstvi Pandy slovy: no to vite....musime zachranit povest Fiatu a podporit jeho prodej.
Osobne si myslim, ze mela vyhrat Mazda 3, ktera je opravdu povedena a bude to hlavni auto pro rodinu. Panda bude spise hrat roli druheho auta v domacnosti. Je to hezke auticko, ale dekuji, kdybych chtel manzelce koupit nove auto, tak spise Micru nebo Yarise.
Navic mam svuj nazor na mentalitu Italu, kteri jsou prvotridni flakaci, co nemusi, to neudelaji a i z toho se zkousi vyvliknout jak to jde. Pojde sem zit a brzy se zazijete jako omluvu italskeho nehorazneho chaosu a bordelu omluvne heslo s pokrcenim ramen: TII - this is Italy.
Osobne si myslim, ze mela vyhrat Mazda 3, ktera je opravdu povedena a bude to hlavni auto pro rodinu. Panda bude spise hrat roli druheho auta v domacnosti. Je to hezke auticko, ale dekuji, kdybych chtel manzelce koupit nove auto, tak spise Micru nebo Yarise.
Navic mam svuj nazor na mentalitu Italu, kteri jsou prvotridni flakaci, co nemusi, to neudelaji a i z toho se zkousi vyvliknout jak to jde. Pojde sem zit a brzy se zazijete jako omluvu italskeho nehorazneho chaosu a bordelu omluvne heslo s pokrcenim ramen: TII - this is Italy.
mrkněte na to caroftheyear.org, jak hlasovali němci....
Hlasovalo jich tam jak much a kromě dvou dali všichni Golfu snad maximum bodů
Jak to pak mohlo dopadnout????
Podle mně je jasné, že italská mafie v tom musí mít prsty!!!
Jinak by člověk - novinář, který střída týden co týden jiný auto a môže tedy nejlépe porovnávat, nemohl svobodně prohlásit, že Panda je lepší jako Mazda 3, neboo Golf !!!
Upřímně-raději budu mít doma slušně vybavenou Pandu za 290 000 včetně skleněný střechy a 6ti airbagů, než snít o podobně vybaveným Golfu za 600 000.
Ne nadarmo se říká - lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše
Takze sem s tim obsahlym seznam (napr. zrcatka v zakladni vybave, volant jen za priplatek 5630,- bez DPH, atd.....)
co sedi na hnusnejch golfoidnich lavicich, klepe se v tom traktoru zimou a musi mit na navych shnilejch usich co mu z nich tece sliz sluchatka aby neohluchnul od rachotu Traktor Drnci Insaid a od praskani palubky, fuj hnus, chce se mi z tebe blejt!!!