No pani tak to vam teda zavidim, punto za 229 tisic, o takom niecom sa nam nemoze ani snivat. Meciara aj s Klausom by som zavesil za gule do prievanu ..
česká koruna je poněkud silnější. A byly to hlavně Slováci, kteří potřebovali zadostiučinění a chtěli se trhnout tak teď si holt spapejte co jste si nadrobili, ikdyž pokud tady bude dlouho Špidla, tak na tom budeme za chvíli hůř než vy. Jinak je , ale fajn, že byste k nám vždycky, chtěli jen když z toho má něco kápnout.
Jen tak mimochodem auta na slovensku jsou po prepoctu kurzu o dost levnejsi nez tady. napr zakladni Peugeot 307 pres kurz vyjde na 398 000(504300)kc zatim co tady stoji 424 000 . Nebo Fabia Classic 1.4 55 kW 5-stup. mech. 341900Kc a v Sk po prepoctu 327000kc(413990sk). A to ted Sk o hodne posilila byly casy kdyz ten peugeot vysel na 350 000. Kamos si ho tam koupil.
Kdyby tenhle kybl delali ve ctyrkolce, jako tu prapuvodni Pandu, tak by jim vsichni urvali ruce !!! To aoto by ziskalo UPLNE novej vyznam!!! Napriklad na horach byla stara Panda 4x4 neprekonatelny auto a natrhlo zadek kdejakymu offroadu!!! Sam jsem s ni lital po Harrachove!!! Prosim, at tyhle YOUNGPANDE daji 4x4---slibuju, ze zacnu setrit !!!
Clovece, co to trepes. Prave v mmotoroch je fiat silný. Pozri sa na Fire motor. Mám taký vo svojom Punte mod97. Zacal v UNE v 80-tych rokoch a dozil sa vdaka premyslenej technike, jednoduchosti a uspore az dodnes. Z neho totiz pochadza 1,2 16V. Sadni si do Fiata Marea 1,6 16V a uvidis, co to auto dokaze. Mimochodom, od objemu 1,2 Fiat uz nema iny motor, nez so 4-ventilovou technikou. Pozri na Peugeot 1,4e a budes vidiet, ze to s Tvojim nazorm nie je v kostolnom poriadku. Ak sa napokon v historii prehrabes, tak prides na to, ze Common-rail je Fiatov nápad. Preto: Radsej hamuj ako banuj.
Jestli to je napad fiata nebo ne opravdu nevim. Jenom vim ze fiatova nafta ma po 200.000 vymalovano a se svym starym BXem (tedy peugeot motorek) sem bez generalky natocil pres 700.000 a i pri minus dvaceti chytal lip nez cokoli jinyho.
fiat ma dobre benzinaky diesle su na * aj cely fiat slabne nevie si naist miesto na trhu a ten jeden model co sa predaval ich nezachrani a to nova panda to ich nevytrhne dnes je naozaj silna konkurencia posledne dobre auto bolo uno na tu dobu ale teraz nic aj stilo sa podarilo ale cena je vysoka nepredava sa to je este pekne ale ich aj nici lebo sa nepredava a kolko stalo fiatu jeho vyvoj a vyroba to sa im ani nevrati a s tymi zlavami to neni dobra politika kupis si auto a za mesiac je zlacnene ten zakaznik sa uz nevrati kupit druhe
Panda v zakladu za tech 214.900 ma mit i lakovane narazniky, ale nekde jsem videl fotku i s plastovymi, takze by me zajimalo, jestli se bude i u nas prodavat verze "Junior" treba za nejakych 199.900?
Vcelku male sikovne auto. Az na ten interier... videl som ho na autosalone a horsie plasty su mozno len v Lade alebo v Dacii. Skoda ..maju sa co ucit od Opla. Taka Corsa im moze ist prikladom.
Proboha, tady jde o auto pod 200000 v základu, o třídu níže než je např. Opel Corsa, takže co? To tam má být povrch z leštěného dřeva nebo titanu? Nevím, v čem může jít zrovna Corsa se svým jednoduchým a strohým německým stylem příkladem? Pandu jsem projel v prostřední výbavě a s motorem 1.2 a ve své třídě to nemá chybu. Hlavně parkování a město jsou jeho doménou.
koukni se na palubku ve Fabii, to by se člověk s těch plastů zeblil. porovnej s koncernovým polem a pak mi říkej co je hnusnej plast. Ten materiál škodovvku degraduje tak o 30 - 50 tisíc.
Nevím, kterou verzi interiéru ve Fabii máš na mysli. Já mám interiér verze Elegence onyx/onyx a při porovnání s Polem není o nic horší. Interiér v Polu působí trošku lépe než u Fabie (mé osobní hodnocení interiéru u koncernových trojčat je: 1. Polo, 2. Fabie, 3. Ibiza), ale když budu brát Polo jako etalon s 10-ti body, tak Fabie (Elegance) dostane tak 8,5. Samozřejmě introš v Classicu nebo Junioru je díky šedým plastům a látkovému potahu horní části dveří tak za 5 bodíků. Ale podle mě neshazuje cenu auta o 50.tis. Kč.