Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Aston Martin DB9 - první fotografie a informace

Ušlechtilá značka koncernu Ford-Aston Martin-představí na frankfurtském autosalonu novinku s názvem DB9, která brzy vystřídá model DB7, vyráběný od roku 1993.
Zpět na článek
4. 9. 2003 09:52
neregistrovaný "Marko"
4. 9. 2003 10:31
neregistrovaný "Fechta"
4. 9. 2003 12:44
neregistrovaný "Marko"
5. 9. 2003 08:24
neregistrovaný "Fechta"
7. 9. 2003 17:26
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 9. 2003 10:54
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2003 11:09
neregistrovaný "anonym"
4. 9. 2003 11:47
neregistrovaný "jeffo"
4. 9. 2003 12:18
neregistrovaný "Ace2"
4. 9. 2003 12:40
neregistrovaný "Marko"
4. 9. 2003 12:41
neregistrovaný "jeffo"
4. 9. 2003 12:53
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2003 17:29
neregistrovaný "Ace2"
4. 9. 2003 18:40
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2003 10:21
neregistrovaný "Jarek"
4. 9. 2003 12:44
neregistrovaný "morris"
4. 9. 2003 12:56
neregistrovaný "koroptev"
4. 9. 2003 13:20
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 9. 2003 13:24
neregistrovaný "Marko"
4. 9. 2003 14:17
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2003 19:56
neregistrovaný "Ivan"
4. 9. 2003 20:38
neregistrovaný "Quattro"
28. 8. 2008 11:57
neregistrovaný "Marko"
4. 9. 2003 09:52
Paradicka
Bal som sa ze novy sefdizajner Astonu (teraz si nespomeniem ako sa vola, ale je z Benelexu) predefinuje povodny Callumov dizajn. Ale to ze ho iba "vyhladil" a zagresivnil je super. Toto auto je ovela vacsia parada nez ktorekolvek Ferrari. (Ferraristi prepacia, je to samozrejme moj nazor). Proste toto mat , som v siedmom nebi!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fechta"
4. 9. 2003 10:31
kupátko
opravdu krásné kupátko, co k tomu dodat ...
PS: k Ferrari bych to nepřirovnával (i když to taky jde), ale spíš k nějakému GT. Aston dělá pohodový autíčka.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
4. 9. 2003 12:44
Re: kupátko
Neviem ci som to zrovna prirovnaval, len som sa nejak slusne snazil vyjadrit, ze ma radsej britsku noblesu, nez taliansku ...... (doplnte si slovo, neviem to presne vyjadrit, aniz by sa tu na mna nespustila lavina reakcii frraristov). Ale aj tak by som povedal, ze z hladiska konkurencie je Aston pre Ferrari najvacsia konkurencia (hlavne "menom")
neregistrovaný "Fechta"
5. 9. 2003 08:24
Re: kupátko
nemyslel jsem to ve zlém, mám sice Ferrari rád, ale Ferarista nejsem. Spíš mám blíž k Jaguaru. Mimochodem už jsi slyšel, že nová XK bude taky z hliníku? Ta samá technologie. Bohužel se nedočkaj parádiček typu V12 6 litrů.
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 9. 2003 17:26
Re: kupátko
doufam, ze to nebude nejakej extravagantni ulet ala ten koncept s "X" v nazvu (i kdyz to mel beyt supersport) ... neco takovyho bych u Jaguaru videl nerad ("a musel bych si s nima o tom pohovorit" ;o)
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2003 10:54
Aston proste zeru!
Aston je super. Snad kazdy model je parada.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
4. 9. 2003 11:09
okoukanej ...
... sice je pěknej, Astona můžu, ale už ten model připravujou tak dlouho, že mi připadá okoukanej :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jeffo"
4. 9. 2003 11:47
Bugatti Veyron má problémy se stabilitou
Bugatti Veyron wird eingebremstDer VW-Ableger Bugatti bekommt die Aerodynamik-Probleme mit dem Supersportwagen 16.4 Veyron nicht in den Griff. Der 1001 PS starke 16-Zylinder-Bolide gilt im Hochgeschwindigkeitsbereich als nahezu unfahrbar.
Die intern bereits seit gut einem Jahr bekannten Fahrstabilitätsprobleme - sehr nervöser Geradeauslauf - waren nicht zuletzt der Auslöser für die Absetzung von Bugatti-Chef Karl-Heinz Neumann. Um die vom damaligen VW-Konzernchef Ferdiand Piëch angepeilte Höchstgeschwindigkeit von 406 km/h erreichen zu können, müsste das Auto aerodynamisch komplett umgebaut werden. Dies ist aus Zeit-, Kosten- und Stylinggründen nicht zu schaffen - VW-Chef Bernd Pischetsrieder wird daher auf der IAA bekannt geben, dass die Höchstgeschwindigkeit des eine Million Euro teuren Bugatti Veyron auf 330 km/h begrenzt wird.
Neuer Bugatti-Chef wird zur IAA bekannt gegeben
Natürlich sind dafür dann auch keine 1001 PS mehr nötig, womit sich die Probleme mit der Kühlung des Triebwerks, dem hoch belasteten Getriebe und den spezialgefertigten Reifen aufösen. Außerdem wird Pischetsrieder auf der IAA auch den Nachfolger Neumanns bekannt geben.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ace2"
4. 9. 2003 12:18
Re: Bugatti Veyron má problémy se stabilitou
mě by to bylo jedno, přes 300 bych s ním stejně nejezdil... kdo pak má čistit pořád okno od tý hmyzoidní havěti...
neregistrovaný "Marko"
4. 9. 2003 12:40
Re: Bugatti Veyron má problémy se stabilitou
Uz to, ze clovek vycaluje nekrestanske prachy za nieco take, a ono to ma este nedostatky je na povazenie. Inak, taka technicka obluda, pri nej sa vecne nejaky problem da cakat. Ja by som radsej Bugatti prepozicionoval na znacku ktora by normalne konkurovala Lambu, Ferrari, astonu na jednej strane, a Maybachu, Rollsu, Bentleyu na druhej strane s nejakym modelom "La Nouvelle Royale"
neregistrovaný "jeffo"
4. 9. 2003 12:41
Re: Bugatti Veyron má problémy se stabilitou
Čau Ace2,
člověče, jak to ty děláš? Jseš pořád na auto.cz a přitom stíháš zadělat na meďoura E 320 CDI. Poraď, jak to děláš chlape???
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2003 12:53
Re: Bugatti Veyron má problémy se stabilitou
Kdo setri ma za 3, kdo krade ma za 10 a kdo setri a krade ma za 13
Tak uz vis, jak se to dela?
neregistrovaný "Ace2"
4. 9. 2003 17:29
Re: Bugatti Veyron má problémy se stabilitou
éééé špatně, nejsem žádný mafiánský big-boss mám jen dobrý job, tedy jsem normální zaměstnanec, který mimo ostatní výhody např. 8 týdnů placené dovolené, ale co je zcela nejlepší zdarma stravenky a zdarma bazén, má i tu výhodu, že si můžu každých 90 tis vybrat auto do určitého limitu, a to více méně jakékoliv značky jen s tím, že musím dodržet nějaké pravidla jakožto, že to musí být auto které bude vhodně reprezentovat firmu a musí mít 4 dveře. Jméno firmy pochopitelně neprozradím snad jen to, že je celosvětová což vám asi pomohlo :) ok tak snad, že ještě pochází z Evropy.
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2003 18:40
Re: Bugatti Veyron má problémy se stabilitou
Ja to nemyslel ve zlem! Melo to byt neco ve stylu " na blbou otazku blba odpoved", takze sorry, jestli sis to spatne vylozil! Zrovna ja urcite nejsem clovek, ktery povazuje kazdeho v lepsim aute za lumpa (byl bych taky).
neregistrovaný "Jarek"
5. 9. 2003 10:21
Re: Bugatti Veyron má problémy se stabilitou
No teda chlape, začnu se asi dívat po lepším místě. Taky dělám pro zahraniční firmu (evropskou), mám 4 týdny dovolené a teď sem dostal po říďovi oktávku s najetejma 200tis.. Jo a bazén?? Ten mám hlavně v létě, kdy se koupu ve vlastní šťávě..
Tak si to Ečko užij ve zdraví
neregistrovaný "morris"
4. 9. 2003 12:44
prevodovka
Auto vyzera perfektne, je to krasna masina. Astony sa mi vzdy pacili, ale nerozumiem, preco tam pchaju automat. Co je teraz taka nejaka divna moda, ludom sa nechce stlacat tvrda spojka (570 Nm), mali ju dat dvojkotucovu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "koroptev"
4. 9. 2003 12:56
aston
nádhera. skoro tak krásné jak DB7 Zagato!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 9. 2003 13:20
V cem je rozdil?
Jak tu uz nekdo naznacil - prijde mi to okoukane. Mozna je to jenom malou fotkou, ale mne to ani neprijde jako novy model.
Ale mozna to byl zamer; stejne tak leckdo mozna nepozna na novem XJ, ze je nove. :o)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
4. 9. 2003 13:24
Re: V cem je rozdil?
Bol to zamer, DB7 bol genilany, netrebalo nic moc menit
neregistrovaný "mates"
4. 9. 2003 14:17
Re: V cem je rozdil?
Ja to poznam A kdo ne, je ignorant a nezaslouzi si nic jinyho nez Oktavku SDI
neregistrovaný "Ivan"
4. 9. 2003 19:56
Je to krasavec
Musím se přidat k těm,co řekli,že nový Aston je paráda!Je fakt pěkný,ale možná až moc konzervativní.Je to hold anglan.Ale v jednoduchosti je síla,ne?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Quattro"
4. 9. 2003 20:38
Je to nádhera!
Je to nádhera. Co víc si oči mohou přát!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CIZEK
28. 8. 2008 11:57
dost dobrý
Fajt pěknej auták!!
Rozbalit vlákno
0