Ušlechtilá značka koncernu Ford-Aston Martin-představí na frankfurtském autosalonu novinku s názvem DB9, která brzy vystřídá model DB7, vyráběný od roku 1993.
Bal som sa ze novy sefdizajner Astonu (teraz si nespomeniem ako sa vola, ale je z Benelexu) predefinuje povodny Callumov dizajn. Ale to ze ho iba "vyhladil" a zagresivnil je super. Toto auto je ovela vacsia parada nez ktorekolvek Ferrari. (Ferraristi prepacia, je to samozrejme moj nazor). Proste toto mat , som v siedmom nebi!
opravdu krásné kupátko, co k tomu dodat ...
PS: k Ferrari bych to nepřirovnával (i když to taky jde), ale spíš k nějakému GT. Aston dělá pohodový autíčka.
Neviem ci som to zrovna prirovnaval, len som sa nejak slusne snazil vyjadrit, ze ma radsej britsku noblesu, nez taliansku ...... (doplnte si slovo, neviem to presne vyjadrit, aniz by sa tu na mna nespustila lavina reakcii frraristov). Ale aj tak by som povedal, ze z hladiska konkurencie je Aston pre Ferrari najvacsia konkurencia (hlavne "menom")
nemyslel jsem to ve zlém, mám sice Ferrari rád, ale Ferarista nejsem. Spíš mám blíž k Jaguaru. Mimochodem už jsi slyšel, že nová XK bude taky z hliníku? Ta samá technologie. Bohužel se nedočkaj parádiček typu V12 6 litrů.
doufam, ze to nebude nejakej extravagantni ulet ala ten koncept s "X" v nazvu (i kdyz to mel beyt supersport) ... neco takovyho bych u Jaguaru videl nerad ("a musel bych si s nima o tom pohovorit" ;o)
Bugatti Veyron wird eingebremstDer VW-Ableger Bugatti bekommt die Aerodynamik-Probleme mit dem Supersportwagen 16.4 Veyron nicht in den Griff. Der 1001 PS starke 16-Zylinder-Bolide gilt im Hochgeschwindigkeitsbereich als nahezu unfahrbar.
Die intern bereits seit gut einem Jahr bekannten Fahrstabilitätsprobleme - sehr nervöser Geradeauslauf - waren nicht zuletzt der Auslöser für die Absetzung von Bugatti-Chef Karl-Heinz Neumann. Um die vom damaligen VW-Konzernchef Ferdiand Piëch angepeilte Höchstgeschwindigkeit von 406 km/h erreichen zu können, müsste das Auto aerodynamisch komplett umgebaut werden. Dies ist aus Zeit-, Kosten- und Stylinggründen nicht zu schaffen - VW-Chef Bernd Pischetsrieder wird daher auf der IAA bekannt geben, dass die Höchstgeschwindigkeit des eine Million Euro teuren Bugatti Veyron auf 330 km/h begrenzt wird.
Neuer Bugatti-Chef wird zur IAA bekannt gegeben
Natürlich sind dafür dann auch keine 1001 PS mehr nötig, womit sich die Probleme mit der Kühlung des Triebwerks, dem hoch belasteten Getriebe und den spezialgefertigten Reifen aufösen. Außerdem wird Pischetsrieder auf der IAA auch den Nachfolger Neumanns bekannt geben.
Uz to, ze clovek vycaluje nekrestanske prachy za nieco take, a ono to ma este nedostatky je na povazenie. Inak, taka technicka obluda, pri nej sa vecne nejaky problem da cakat. Ja by som radsej Bugatti prepozicionoval na znacku ktora by normalne konkurovala Lambu, Ferrari, astonu na jednej strane, a Maybachu, Rollsu, Bentleyu na druhej strane s nejakym modelom "La Nouvelle Royale"
éééé špatně, nejsem žádný mafiánský big-boss mám jen dobrý job, tedy jsem normální zaměstnanec, který mimo ostatní výhody např. 8 týdnů placené dovolené, ale co je zcela nejlepší zdarma stravenky a zdarma bazén, má i tu výhodu, že si můžu každých 90 tis vybrat auto do určitého limitu, a to více méně jakékoliv značky jen s tím, že musím dodržet nějaké pravidla jakožto, že to musí být auto které bude vhodně reprezentovat firmu a musí mít 4 dveře. Jméno firmy pochopitelně neprozradím snad jen to, že je celosvětová což vám asi pomohlo :) ok tak snad, že ještě pochází z Evropy.
Ja to nemyslel ve zlem! Melo to byt neco ve stylu " na blbou otazku blba odpoved", takze sorry, jestli sis to spatne vylozil! Zrovna ja urcite nejsem clovek, ktery povazuje kazdeho v lepsim aute za lumpa (byl bych taky).
No teda chlape, začnu se asi dívat po lepším místě. Taky dělám pro zahraniční firmu (evropskou), mám 4 týdny dovolené a teď sem dostal po říďovi oktávku s najetejma 200tis.. Jo a bazén?? Ten mám hlavně v létě, kdy se koupu ve vlastní šťávě..
Tak si to Ečko užij ve zdraví
Auto vyzera perfektne, je to krasna masina. Astony sa mi vzdy pacili, ale nerozumiem, preco tam pchaju automat. Co je teraz taka nejaka divna moda, ludom sa nechce stlacat tvrda spojka (570 Nm), mali ju dat dvojkotucovu.
Jak tu uz nekdo naznacil - prijde mi to okoukane. Mozna je to jenom malou fotkou, ale mne to ani neprijde jako novy model.
Ale mozna to byl zamer; stejne tak leckdo mozna nepozna na novem XJ, ze je nove. :o)