Testy
Na Multiair som čakal už s príchodom Brava v roku 2007. Neskoro, už som kúpil iné auto :-!
tak pisou 170 koniku...v tabulce je jen 114 kw....tak kde pak je chybicka? 😄 zvlastni je ze slabsi multiair ma 6 st. manula a 99 kwatovy ma 5st. prevodovku? tak ja nevim nevim 😄
V tabulce ale Quadrifoglio Verde není, tam jsou jen dva MultiAiry a starší 1,4T (TurboJet) se 114 kW. Nejsilnější MultiAir bude jen pro Quadrifoglio Verde a zatím se neprodává, proto chybička žádná 😉
A koncerňákům nezbývá než čumět.
vedla mna parkuje jedno MITO. čierne avšak v odraze ma akýsi bordový odlesk. TO auto je jednoducho nádherne, nikdy sa naň neviem vynadívať. naozaj radosť pozerať 😄 vždy svieti na parkovisku svojou originalitou akoby tam stálo jedine.vždy si hovorim toto je ta prava alfička :yes: moja 120 vyzera trochu "suchá" popri nej >😁 (ak by som nepotreboval 4 dvere, mito je jasna volba) :yes: :yes:
A zase ten koncern. Ani nevim, co na takovou blbost napsat. Hlavně si zase kopnout do koncernu, jaký jsou bl*ci.
Na tuhle 1 řadu motorů, jde z koncernu odpovědět X komponenty/auty, na které zase může čumět Alfa. Nesmysl.
Na tuhle 1 řadu motorů, jde z koncernu odpovědět X komponenty/auty, na které zase může čumět Alfa. Nesmysl.
Pravdou je, že niekedy sa tu predvádzajú zbytočné "pästné súboje". Teším sa z toho, že máme k dispozícii fajn motory, každý si aspoň má možnosť vybrať podľa svojej chuti.
Přesně. A hlavně ve vztahu ke koncernu, jako koncentraci "největšího automobilového zla na celé planetě". Vždyť přeci nikdo nikoho nenutí si koupit jen tu jednu značku (ať už jakoukoliv).
Vezmi to teraz z tej reálnej stránky (bez ohľadu na to, že máš pravdu) - ktorý model z koncernu VW by si proti tejto "multiAlfičke" postavil?
Žádný. Okomentoval bych to tak, že pro mne jako zákazníka je to další možná volba, která nabízí něco "trochu jiného" než třeba zrovna to VW. A stejně tak i obráceně. U koncernu by se také našla auta proti kterým by nebyla alternativa u Alfy (a teď nemyslím "nesmyslné" značky typu Bentley, Lambo atd..). Mito je mi osobně velmi sympatické, ale pořád to není důvod k vysmívání se koncernu.
Každopádně Alfě :yes:
Každopádně Alfě :yes:
Tak zrovna toto som ako výslovný výsmech nepochopil (prvý príspevok na vlákne), preto som sa ozval - vieš, ja mám občas zas pocit, že stačí malá poznámka voči koncernu, a hneď zase skáče opačná strana - takže si myslím, že "koncern" a "antikoncern" si nemajú absolútne čo vyčítať. 😉
Mimochodom, Seat ani VW si ako proťajšok MiTa veľmi predstaviť neviem. VW je príliš chladný a drsný, Seat zas s nálepkou outsidera po posledných neúspechoch. Čo tak malá športová štýlová škodovienka?
Mimochodom, Seat ani VW si ako proťajšok MiTa veľmi predstaviť neviem. VW je príliš chladný a drsný, Seat zas s nálepkou outsidera po posledných neúspechoch. Čo tak malá športová štýlová škodovienka?
Píšu to výš-prostě nějak nemohu pochopit,proč se při sebemenší zmínce o čemkoliv jiném začne psát ihned o tzv."koncernu"...Myslím, co tak sleduji,primárně mají "nějaký problém" s koncernem někteří nemajitelé.Já bych navrhoval jeho likvidaci bez náhrady se všemi dopady a pak,hoši(ty ne) povídejte.Nebutede mít možná v práci ani ten blbej internet...Navíc by se zkrátily blekotačky, zvané diskuse... :yes:
Dobře, vyloženě výsměch ne, ale proč degradovat článek o velmi povedeném autě a motoru naprosto hloupou poznámkou. Spíš mi to přijde jako nějaký mindrák za každou cenu dokazovat koncernu, že někdo jiný umí něco dělat lépe. Zbytečnost a hloupost.
Myslím, že koncern ani nechce (nemůže) postavit přímého soupeře pro MiTo. Stačí se vedle sebe podívat na MiTo a Polo. Školácky hravé, veselé a tak trochu mladě bláznivé MiTo proti relativně ostře řezané, vážněji se tváří lehké německé aroganci. A ve vztahu k oboum těm značkám každé z těch aut dokonale zapadá do definice těch značek. A každé je také "uplně" jiné. Dobré.
Nechci koncern hájit, ale reagovat na blbosti (ať už k jakékoliv značce) budu.
Bohužel se sportovní stylovou Škodovkou to nevidim reálně. Postavení značky v koncernu, portfolio modelů... už Yeti je dle mne pro Škodovku malá "revoluce". V rámci koncernu by to "slušelo" Seatu, ale už se o to nějakou dobu snaží a pořád "nic". V případě, kdyby se koncern zbavil Seatu bych viděl možný prostor pro posunutí Škody někam dál resp. trochu jinam.
Myslím, že koncern ani nechce (nemůže) postavit přímého soupeře pro MiTo. Stačí se vedle sebe podívat na MiTo a Polo. Školácky hravé, veselé a tak trochu mladě bláznivé MiTo proti relativně ostře řezané, vážněji se tváří lehké německé aroganci. A ve vztahu k oboum těm značkám každé z těch aut dokonale zapadá do definice těch značek. A každé je také "uplně" jiné. Dobré.
Nechci koncern hájit, ale reagovat na blbosti (ať už k jakékoliv značce) budu.
Bohužel se sportovní stylovou Škodovkou to nevidim reálně. Postavení značky v koncernu, portfolio modelů... už Yeti je dle mne pro Škodovku malá "revoluce". V rámci koncernu by to "slušelo" Seatu, ale už se o to nějakou dobu snaží a pořád "nic". V případě, kdyby se koncern zbavil Seatu bych viděl možný prostor pro posunutí Škody někam dál resp. trochu jinam.
Nadherne auto, skvele motory. Alfa is back. :yes:
Ad autor: to prirovnanie máte presne naopak: Dr. Jekyll je ten dobrý a Mr. Hyde jeho temná stránka.
Este hosi nemam tu spominanu alfu 147 😄 co sa chystam kupit , samozrejme jazdenu ale ak by Mito bolo lacnejsie tak idem do neho.
MiTo je skvost zvlast v bielej farbe s tmavym interierom a poriadnymi diskami. Niekolko ich vzdy denne stretnem a az sa divim ked pozeram do tabulky predajnosti Alfy u nas kolko malo ich eviduju, ja mam pocit akoby ich aspon u nas v KE jazdilo tolko ako pisu v tabulke pre cele SK.
Krasne auto, skvele motory, dizajn od toho najvyssieho :yes:
MiTo je skvost zvlast v bielej farbe s tmavym interierom a poriadnymi diskami. Niekolko ich vzdy denne stretnem a az sa divim ked pozeram do tabulky predajnosti Alfy u nas kolko malo ich eviduju, ja mam pocit akoby ich aspon u nas v KE jazdilo tolko ako pisu v tabulke pre cele SK.
Krasne auto, skvele motory, dizajn od toho najvyssieho :yes:
Nechce se mi gůglit - ono to tedy nemá vačkový hřídel? A můžou se v tom tedy potkat ventily? Doufám že tuto featuru taloši ponechali .... >😁
talošom sa stretali ventily? som sa stretol skor s inými značkami( skor si ale myslim že chyba nieje vo výrobcovi )
ako vravíš, chyba je vo väčšine prípadov v majiteľovi...a rozhodne sa to netýka len talianskych áut...
Musí to mít alespoň jeden vačkový hřídel, čistě hydraulicky ovládané ventily jsou v autech zatím problém. Multiair má jednu vačku, která pohání výfukové ventily, sací jsou pak ovládané hydraulicky. Ale potřebný tlak v hydraulickém systému je opět vyvozován vačkovým hřídelem.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Včera jsem přečetl testík Alfy 159 s novým motorem 1.8 TBi.
Pamatuju si, jak tady nad ním místní fiatomilci doslova slintali a vysmívali se všemu kolem. A jaká je realita? Doporučuju přečíst ten test.
Žádnej super přelomovej motor se nekonná. :-!
Pamatuju si, jak tady nad ním místní fiatomilci doslova slintali a vysmívali se všemu kolem. A jaká je realita? Doporučuju přečíst ten test.
Žádnej super přelomovej motor se nekonná. :-!
159tka v tom testu dopadla fantasticky, motor je zřejmě vynikající. :yes😒br />
Nevím, z čeho se raduješ...
(Všímám si, Jossalito, že jsi takový "antifanda" - ne, že by jsi "fandil" nějaké své oblíbené značce, ale naopak tě těší neúspěch některých značek, které zřejmě "nemáš rád". Osobně tomu moc nerozumím, ale každý jsme nějaký. Tak proto ta poznámka, že nevím, z čeho se raduješ, když ten zmiňovaný test Alfu - pro mě velmi překvapivě - prakticky vychvaluje do nebes.)
Nevím, z čeho se raduješ...
(Všímám si, Jossalito, že jsi takový "antifanda" - ne, že by jsi "fandil" nějaké své oblíbené značce, ale naopak tě těší neúspěch některých značek, které zřejmě "nemáš rád". Osobně tomu moc nerozumím, ale každý jsme nějaký. Tak proto ta poznámka, že nevím, z čeho se raduješ, když ten zmiňovaný test Alfu - pro mě velmi překvapivě - prakticky vychvaluje do nebes.)
A mimochodem v Autocaru píší o 159 s tímto motorem také velmi pozitivně, možná ještě lépe. Přičemž český Autocar pokládám za jeden z nejméně závislých časopisů, jaký se o autech u nás dá číst. Čili :yes: pro Autocar a :yes: :yes: pro Alfu.
Pokud jde o MiTo, vnímám jedinou chybu: nevypínatelnou stabilizaci. To je u sportovně laděného auta opravdu škoda, nicméně kalibrace je snad v pořádku a snad alespoň u GTA půjde elektronický strážný anděl vyřadit úplně.
Pokud jde o MiTo, vnímám jedinou chybu: nevypínatelnou stabilizaci. To je u sportovně laděného auta opravdu škoda, nicméně kalibrace je snad v pořádku a snad alespoň u GTA půjde elektronický strážný anděl vyřadit úplně.
taky mi ten test připadal (zejména) z motorické stránky jako pozitivní - vždyť vetšinou porovnávali prakticky 1.75 s 2.0 a v podstatě obstál se ctí :yes:
Se ctí? 9 Litrů při 130km/h? Kde to jsme?
možná jsi přehlédl v tom testu, že se jedná o benzinový motor 😉
ale teď vážně - za kolik myslíš bude jezdit oturbený motor podobného objemu a výkonu u konkurence? Nebo snad si kupuješ benzinové 200k turbo abys lítal po dálnici za 4.99l?
ale teď vážně - za kolik myslíš bude jezdit oturbený motor podobného objemu a výkonu u konkurence? Nebo snad si kupuješ benzinové 200k turbo abys lítal po dálnici za 4.99l?
No to je sice pěkný, že to je benzínový turbo, ale za 9 jsem nejezdil ani s benzínovou V6. :-!
A nemůže to třeba být tím, kde a jak se s tím autem jezdí? Já třeba střídám dvě dvoulitrová turba a s jedním (soft turbo 150 koní) jezdím za 10 -11 a s druhým (V6 turbo, 200 koní) za 11 - 14 litrů. Čili průměr 9 litrů na sto mi přijde na 200 koní docela fajn.
Tobě ano, mě nikoli.
Tys zvyklý z užraných Alf nevidět rozdíly.
Já to tam vidím a jako něco super hyper moderního mi to nepřijde. :-!
Tys zvyklý z užraných Alf nevidět rozdíly.
Já to tam vidím a jako něco super hyper moderního mi to nepřijde. :-!
Ale ono to "super hyper moderné" je...len je potrebné si uvedomiť, že hlavne prvé testy sa nerobia na spotrebu.
Aby PP ukazoval při 130km/h 9 litrů, to je jak z hororového filmu. 8-s
Za 9 při 130 nejezdí ani HaŤaPka. >😒]
Za 9 při 130 nejezdí ani HaŤaPka. >😒]
Vždy do hry vstupuje viacero faktorov, ja by som si počkal na neskoršie skúsenosti. Chce to autíčko dobre zabehnúť a potom bude možné reálnejšie posudzovať hodnoty v rôznych jazdných režimoch. Tak ako pri všetkom, čas a skúsenosti nám ukážu skutočnú pravdu.
Mě to přijde jako další otáčkmi vyhoněný motor, který není schopen slušné reálné spotřeby.
Uvidíme. Ale nemyslím, že tento turbomotor bude v otáčkach naháňať twin sparky. V porovnaní to bude rádovo predpokladám točiť o 1000-ku nižšie.
promiň, ale pořád nerozumím, co ti na 9l při 130km/h u 200k benzinového turba přijde divný.
Tohle je aktuální údaj - ok, berme to že to ukazovalo při jízdě po rovině, bezvětří a i jinak optimálních podmínkách.
Mně u auta o třídu níž s atmosferickou 1.4 při podobném profilu ukazuje kolem 8l a to mám jen 40% koní.
Jestli znáš motor podobných charakteristik, který bude výrazně spořivější, rád se nechám poučit. Rozdíl 0.5l neberu jako zásadní 😉
Vždyť i moderní diesly si při podobné rychlosti, a výkonu kolem 160-180k poptají 7-8 litrů běžně.
Tohle je aktuální údaj - ok, berme to že to ukazovalo při jízdě po rovině, bezvětří a i jinak optimálních podmínkách.
Mně u auta o třídu níž s atmosferickou 1.4 při podobném profilu ukazuje kolem 8l a to mám jen 40% koní.
Jestli znáš motor podobných charakteristik, který bude výrazně spořivější, rád se nechám poučit. Rozdíl 0.5l neberu jako zásadní 😉
Vždyť i moderní diesly si při podobné rychlosti, a výkonu kolem 160-180k poptají 7-8 litrů běžně.
Samozrejme, vsichni krome jelita vedi, ze spotreba 9 litru pri 130 km/h a benzinovem turbomotoru neni nic prekvapiveho. S vyssimi otackami holt spotreba roste rychleji nez u atmosfery - pri 100km/h si rekne o prijatelnych 6.2 litru. Podobne je to u koncernovych TSI. Jenomze jelito je jednim z tech, kteri si prectou papirovou spotrebu 5.6 litru a veri, ze ten motor si vic proste nevezme a budou vsechny kolem presvedcovat, ze to tak proste musi byt. Kdyby si nekdy sedl do auta s TSI a zkusil si spotrebu v realnem provozu, rychle by prozrel.
Na okraj: z jossalitových příspěvků mám tentýž pocit jako Donovan.
hoši, ten pocit tu zrejme zdieľa 90% účastníkov fóra 😉
Jossalitovi není jasné, že šestikvalt V6 TB si kroutí při 130ti svých 2000 otáček, což bývá u benzínů pod limitem spuštění turba. Totéž znám ze svého pětikvaltu... Jiným zase nedochází, že Jossalito je kyborg s programovanou pravou nohou s módy "cukej" (ten nepoužívá) a "ani hnout", což používá často - to pak znamená vypínání asistence turba a nižší spotřebu. Já za devět jezdím se starým šestiválcovým TB pětikvaltem s viskozitou oleje 10, i když to občas pořádně provětrám...
Na škodu bude, že 159-ke žiaľ asi nepomôže ani tento fakt. Pritom je to auto, ktoré sa svojimi jazdnými vlastnosťami bez problémov vyrovná prémiovým autám v triede alebo ich i prekonáva. Vo verzii TI (a nielen v nej) je to i pekná porcia luxusu.
S "tiež účastníkom" to vidím podobne, ale každý sme nejaký, a má (síce veľmi výnimočne) i svetlejšie dni 😄
S "tiež účastníkom" to vidím podobne, ale každý sme nejaký, a má (síce veľmi výnimočne) i svetlejšie dni 😄
Zkus se zaměřit na to co píši, ne na to, kdo to píše.
Italomilci zde při představení prohlašovali, jaký to bude super motor, který doslova rozmetá parametrově koncernovou 2.0 turbo. A jaká je realita? Ta je v článku napsana. O to šlo. :-!
Italomilci zde při představení prohlašovali, jaký to bude super motor, který doslova rozmetá parametrově koncernovou 2.0 turbo. A jaká je realita? Ta je v článku napsana. O to šlo. :-!
Tiež by niekedy bolo dobré zamerať sa lepšie na to, čo píšu niektorí "Italomilci". Nepamätám si, že by niekto niečo "prohlašoval", ale každý fanda áut sa poteší novej technike u akejkoľvek značky, a práve o tom píše Donovan. Tvojím hobby je na všetko (samozrejme "nekoncernové") pozerať predovšetkým pohľadom kydala.
Odkazuji tě na článek a diskuzi o tom motoru. Pak možná pochopíš, o čem tu píšu. :-!
nemám problém s chápaním a čítal som už viacero testov 159-ky s motorom, pre ktorý používa AR označenie 1.75 TBi a nie tak, ako si ty uviedol nesprávne v titulku 1.8 TBi.
Já taky odkazuji na test "Test: Alfa Romeo 159 1,8 TBi – Přeplňovaná Italka po dietě" na zdejším webu.
Označení reklamuj u redakce, nikoli u mne. :-!
Označení reklamuj u redakce, nikoli u mne. :-!
A ty musíš opakovať chyby po druhých? 😲
Osobne sa snažím i o vlastné poznatky a názory.
A nehul tu! 😄
Osobne sa snažím i o vlastné poznatky a názory.
A nehul tu! 😄
Kde si ho četl?
To je totiž podstatné.
Já jich četl snad pět,a všude tento motor, jeho parametry, vynášeli do nebes. (snad kromě spotřeby)
Ale to co tady předvádíš ty, to je trapárna.
Radši si přečti v AMS 11 nebo 12/09 test na motor 1,6 TDI v polu - "těžký rozjezd" a to doslova. To je průser.
To je totiž podstatné.
Já jich četl snad pět,a všude tento motor, jeho parametry, vynášeli do nebes. (snad kromě spotřeby)
Ale to co tady předvádíš ty, to je trapárna.
Radši si přečti v AMS 11 nebo 12/09 test na motor 1,6 TDI v polu - "těžký rozjezd" a to doslova. To je průser.
Hej, priekak ja Brno.
Hlavne keď jedna z prvých viet znie: " Ano, bez přehánění můžeme hned na úvod říci, že lepší přeplňovanou jedna osmičku (nebo spíše jedna sedmičku, protože objem válců je 1742 cm3) dnes nenajdete."
Hlavne keď jedna z prvých viet znie: " Ano, bez přehánění můžeme hned na úvod říci, že lepší přeplňovanou jedna osmičku (nebo spíše jedna sedmičku, protože objem válců je 1742 cm3) dnes nenajdete."
Protože ji taky snad nikdo jiný nevyrábí.
Stejně jako bych prohlásil, že je nejlepší 4.2 diesel je od audi - nikdo jinej takový objem nedělá. :-!
Stejně jako bych prohlásil, že je nejlepší 4.2 diesel je od audi - nikdo jinej takový objem nedělá. :-!
Co 1.8 TSI? 😉
Ech...vyhrávaš čokoládového mikuláša. :😉
hej, zaostávame, zrovna tak ako to 1.8 TSI >😁
pre objektivitu by mali porovnávať 1,75Tbi s novou 1,8TSI, výkonové parametre a spotrebu a nie 1,75 TBi s 2,0 TSI...aj ked 1,75 TBi vie z menšieho objemu vymačknúť prakticky rovnaký výkon ako nemecký dvojliter..
Ještě kdyby těch uškrcených italských 200 koní nežralo i trávu kolem cesty. :-!
Ono už VW prestali 1,8 TSI vyrábať?
To já nevím. V tom se neorientuju.
potom ako mozes povedatat toto: "Protože ji taky snad nikdo jiný nevyrábí"
Ale oni tam píšu primárne 1.8-ičku, a tú má predsa preplňovanú i VW.
Aha, já nevím, jestli se vyrábí nebo ne, minimálně jde ale o poměrně starý motor.
Co vím, všude se cpe 2.0 TFSI od Audi.
EDIT: Tak 1.8 se montuje bežně do Octavií.
Co vím, všude se cpe 2.0 TFSI od Audi.
EDIT: Tak 1.8 se montuje bežně do Octavií.
1.8 je také nejsilnější turbobenzín pro Superb, dává se běžně do Passatu... někteří si ho chválí víc, než 2.0TSI.
No, to mi nějak uniklo. 😄
No Alfa je hodně dobrá, když vyrobila 1,75 motor, který v některých měřítkách překonává konkurenční dvoulitr. A to se jedná teprve o základní specifikaci. Vyšší výkonové specifikace budou následovat.
Imho řešit spotřebu u auta, které je nezajeté a kde se především hodnotí jízdní vlastnosti... řekl bych je opravdu umění hodné...jossalita... 😄
Tak si to užij... >😁
Imho řešit spotřebu u auta, které je nezajeté a kde se především hodnotí jízdní vlastnosti... řekl bych je opravdu umění hodné...jossalita... 😄
Tak si to užij... >😁
No ta 1,8 TSI zas tak stará není, ale hlavně je pořád dobře hodnocená. Neplést s 1,8T, která se montuje do Exea, to je opravdu starý motor z 90tých let.
1.8T (už v 150-koňovej verzii) bol inak na dynamiku slušný motor, ale bol to tiež dobrý "žrútik". Benzínové turbomotory sú omnoho náchylnejšie na štýl zaobchádzania s plynovým pedálom. Dá sa s tým jazdiť i relatívne úsporne, ale ak človek jazdí veľmi dynamicky, tak sa to na spotrebe priamo úmerne odzrkadľuje. To je jednoducho fakt, ale väčší potenciál pod pravou nohou nikdy nie je na zahodenie.
Ondřeji Láníkovi velká pochavala za článek. No ono se lehce píše, když předmětem je něco svělýho.
Mito vídávám docela často. Na fotkách auto pro holky, na silnici je to ale chlapák. S multiairem to bude AR taková jakou jsme znali z historie.
A což teprv, když přijede nova Giulietta s tímhle multiairem. To bude auto pro novodobý petrolheady. 😉
Mito vídávám docela často. Na fotkách auto pro holky, na silnici je to ale chlapák. S multiairem to bude AR taková jakou jsme znali z historie.
A což teprv, když přijede nova Giulietta s tímhle multiairem. To bude auto pro novodobý petrolheady. 😉
Jeden z evidentne veľmi dobre informovaných dopisovateľov tu mal pocit, že priemerná spotreba nového 200 koňového benzínu 1.75 Tbi je pri 9 litroch tragická!!! Len pre zaujímavosť, v našom podniku sú 2 Octavie II s motorom 1.4TSI. Auto s nimi „chodí“ veľmi dobre, ale pri väčšom zaťažení je bežný priemer 10-12 litrov na 100km. A to nie je žiaden 200 koňový býk. Iný príklad, kolegov Leon s motorom 1.8TSI, bežný reál 12 litrov. Nepozerajte na ružové a hlavne absolútne neobjektívne tabuľkové spotreby, sú viac menej nereálne.
Staci se podivat treba sem: [odkaz]
Testovany Golf 1.4 TSI 122PS mel v testu prumernou spotrebu 8.3L/100km i kdyz deklarovana je 5.8L/100km. Silnejsi 160PS braska vysel z testu se spotrebou 8.8L/100km. Yeti s 1.8TSI se nedostal pod 9.5L/100km. To, ze papirova spoteba TSI je prakticky nedosazitelna je fakt, o kterem pochybuje jenom zadubenec.
Testovany Golf 1.4 TSI 122PS mel v testu prumernou spotrebu 8.3L/100km i kdyz deklarovana je 5.8L/100km. Silnejsi 160PS braska vysel z testu se spotrebou 8.8L/100km. Yeti s 1.8TSI se nedostal pod 9.5L/100km. To, ze papirova spoteba TSI je prakticky nedosazitelna je fakt, o kterem pochybuje jenom zadubenec.
Klasicky vynikající článek. Alfu nutno pochválit, odspodu to u ní začíná dobře hicovat. Míťa je nepřehlédnutelné, milé auto. Má dobrou silniční pozici, umí pohledově zaujmout a jak čteme, jízda v něm je s předmětným motorem především o radosti, nikoliv o starosti, jestli máš ještě pořád sedmiletou záruku...
Nezbývá než se dobrat cílové věkové a sociální skupiny. Pro chlapa je to asi nepřijatelné, na to je přeci jenom Míťa příliš dětský. Takže řekněme (klučina) někde mezi 20 - 25? To by tak asi šlo. Tedy... na přednášky na vejšce, nějakej ten mimoměstskej mejdánek. Po státnicích bych to viděl už rovnou na Julii. Ne?
Nezbývá než se dobrat cílové věkové a sociální skupiny. Pro chlapa je to asi nepřijatelné, na to je přeci jenom Míťa příliš dětský. Takže řekněme (klučina) někde mezi 20 - 25? To by tak asi šlo. Tedy... na přednášky na vejšce, nějakej ten mimoměstskej mejdánek. Po státnicích bych to viděl už rovnou na Julii. Ne?
Cielova skupina?Keby sa vyrabalo aj ruzove,bol by si ty cielova skupina. >😁
Ta cílová skupina je velmi zajímavé téma.
Viděl bych to (při odpovídající úrovni konta) na výbornou volbu za ženské městské vozítko. Muž kupec by asi neměl příliš problémů partnerce to auto "prosadit" (roztomilé autí) a zároveň by měl možnost zlepšit si náladu víkendovou ranní cestou "pro rohlíky" (motor). Vidět "borce" jak peláší od delvity s pytlem rohlíků a úsměvem k Míťovi a záhy mizí, tak z toho mám dobrou náladu ještě večer. Vidět "borce" v Míťovi v ranní zácpě v saku a kravatě, tak se "jen" směju ješte večer.
Viděl bych to (při odpovídající úrovni konta) na výbornou volbu za ženské městské vozítko. Muž kupec by asi neměl příliš problémů partnerce to auto "prosadit" (roztomilé autí) a zároveň by měl možnost zlepšit si náladu víkendovou ranní cestou "pro rohlíky" (motor). Vidět "borce" jak peláší od delvity s pytlem rohlíků a úsměvem k Míťovi a záhy mizí, tak z toho mám dobrou náladu ještě večer. Vidět "borce" v Míťovi v ranní zácpě v saku a kravatě, tak se "jen" směju ješte večer.
Tak tohle poránu potěší 😉 :yes😒br />
PS: krásný fotky, a ty sedačky s logem žeru >😁
PS: Co myslíš, že by Fiat postavil proti Octavii? Myslím tedy to, co má stejně velkej kufr. :-!
Prosím, ty si si vypýtal túto odpoveď...ak ide len o kufor, tak k Octavii kombi môžeme kľudne postaviť Cromu...
Síce v základe je pomer 580 l vs. 500 l v prospech Octavie, ale po sklopení sedadiel sa pomer objemov vzácne vyrovnáva na hodnoty 1620 l vs. 1610 l.
Jedinec, ktorý obe autá pozná (alebo uvažuje logicky) si bez problémov odvodí i dôvod "hendikepu" Cromy oproti Octavii v základnom usporiadaní (pri nesklopených sedadlách).
Ku čiastočnej cti OII slúži fakt, že oproti OI sa priestor na zadných sedadlách zlepšil.
Já vezu častěji někoho vzadu než lednici 😉 Ale pokud rozvážíš pro Datart, tak to chápu 😄
Každému čo jeho je...
Hlavne netreba byť zo všetkého hneď podráždený.
Len si dovolím podotknúť (zabrdnúť), že jenik1 nie je Slovák, ktorých máš ty tak rád. >😁
>😁 Nuž, všetci máme nejaké skúsenosti...
1. Mit kufr 500litru u MPV s delkou skoro 4,8metru, tomu rikam fakt "uspech" >😁 Takovy Renault Grand Scenic, ktery ma necelych 4,6m, tedy kratsi o 20cm, nabizi 645l, Citroen C4 Grand Picasso 4,6m kufr 576l, VW Touran 4,4m kufr 695l.
2. Mam 183cm a v O2 se za sebe vlezu bez problemu se slusnou rezervou, takze mas asi nejake zahadne proporce (nebo ti tvoji basketbalisti v crome, viz. bod 3)
3. Nastuduj si vnitrni rozmery Cromy a Octavky😒br /> Vyska nad zadnim sedadlem - Croma 945mm, O2 930mm, rozdil fatalnich 1,5cm, a to je Croma o 14cm vyssi!
Podelny prostor
- Croma vpredu min./max. 860 / 1060, vzadu min./max. 700 / 920
- O2 vpredu min./max. 920 / 1050, vzadu min./max. 820 / 910
Viz.
[odkaz]
[odkaz]
1. Cromu osobne neradím do kategórie MPV, je to kombi s mierne vyššou stavbou. Takže porovnanie s OII Combi mi príde reálnejšie ako s Grand Scénic, C4 Grand Picasso alebo Touranom.
2. Na zadné sedadlá OII tiež vleziem bez problémov, ale necítim sa tam pohodlne. Na posudzovanie pohodlia mám asi vyššie kritériá.
3. Výška nad zadným sedadlom, hm...hovoria ti niečo vyššie položené sedáky? Áno, to je jeden z faktorov, ktorý zabezpečí, aby si mal pekne podopreté stehná a cítil sa v aute i na zadných sedadlách pohodlne a "neutopene" (veď nie sme ani v jednom prípade v športiaku), a práve preto iba ten 1,5 cm rozdiel navyše oproti OII. No v pohodlí je rozdiel oveľa, oveľa markantnejší. Chce to len vyskúšať.
😉
ja osobne tiež považujem Cromu skor za velké kombi s prvkami MPV (vyššia stavba karosérie, vyšší posez). Myslím, že je trochu nedocenená, ale je to súčasť vývoja - slepá ulička.
2. ze ho nekdo srovnava s O2, jake to je o hodne vetsi vevnitr, basketbalisti blablabla a vysledek je, ze je to uvnitr naprosto romerove srovnatelne, takze proste nekdo tady pekne kecal. No a kdyz to vyplynulo na povrch, je na to odpoved, ale je pohodlnejsi 😄 To je fakt s prominutim argumentace stylem "a vy zase mlatite cernochy", pokud ten joke z doby davno minule znate.
Muzu se zeptat kolik km mas najeto v te Crome?
1. kam ji radis ty je nepodstatne, podstatne je kam spada svymi rozmery a na vysku ma rozhodne blize k MPV nez ke combi (to taky muzes rikat kazdemu MPV zvysene kombi, pro lepsi pocit) - vyska O2 1462mm, Croma 1603, Scenic 1620, Touran 1635, Grand Scenic 1645, Grand Picasso 1690
2. ok, subjektivni hodnoceni, beru
3. ono vyse nebo nize polozene sedadlo ovlivni to jak vysoky clovek se tam posadi?! Jeden by si myslel ze je dulezite co se mezi ten sedak a strechu vejde, nebo myslis ze ten zmineny basketbalista bude stasty ze sedi o centimetr vys ale stejne bude mit hlavu zalomenou u stropu? Kdyz uz jsme u toho, neni pravidlem, ze vyssi auto=automaticky vyssi sedaky, muze byt a nemusi, pokud mas vysku toho sedaku zmerenou, sem s ni 😉 Jen pro tvoji informaci - ty "utopene" sedaky v O2 jsou stejne "utopene" jako napr. v Citroenu Grand Picasso.