Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo S60: První jízdní dojmy

Dlouhých 10 let vydržel model S60 v portfoliu švédské značky. Nyní ho však střídá zbrusu nová generace, která se může pochlubit i jedním světovým bezpečnostním prvenstvím v automobilovém světě. Obstojí ale v dravém prémiovém segmentu střední třídy?
Zpět na článek
14. 6. 2010 10:17
dvojspojka od Fordu..zkusenosti
Par zkusenosti s novym motorem Ecoboost a svojspojka..
MAm tuhle tu kombinaci teprve tyden a kousek a prvnich 2 tisic km za sebou.
Co se tyce zvukoveho projevu motoru: ticho ticho ticho (i prodejce a technik byli prekvapeni jak je motor neslysitelny) Az pri vytoceni nad 4tis zacne se projevovat sportovnim zvukem.
Co se tyka zatahu a zrychlovani: motor tahne od volnobeznych otacek ..krasne az do 7 tis. Takovy prubeh jsem uz dlouho nezazil.
Spotreba: prvotnich 9,4l /100km klesa a momentalne jsem na 9,0

Razeni prevodovky: velmi rychle...celkem predvidatelne at nahoru nebo dolu. Nejvice zalezi na tom jak moc mackate na plyn, pokud na doraz...da o dva stupne vic, pokud treba pul tak jen jeden, pokud jeste jemneji tak se snazi zvizne zrychlovat na prave zarazeny stupen. Pri klidne jizde prerazuje na dalsi stupen okolo 2-2,3 tis otacek.

Ted me ceka cesta na Sicilii a zpet, tak uvidime jak se auto bude dale chovat, tedy zejmena motor a prevodovka. Jinak jezdivam obcas s otcovym 2,5T a tenhle motor ma krasny zvuk...moc moc
neregistrovaný "jarek.V740"
10. 6. 2010 19:06
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Já taky netvrdím, že Volvo má všechno nejlepší. Některé modely a provedení mají mouchy ( tak jak všechny automobilky )a hodně záleží na zemi původu ( skutečné zemi kde se auto vyrobilo ) Protože to co leze z italských výrobních linek, je někdy jako nepodařený vtip. Bohužel globalizace tomu všemu dala korunu a tak si dnes automobilky vzájemně vypomáhají a pokud je něco špatně, tak se to objeví u více značek. Tak např. výše zmiňované řízení. Jen S60 má 6 druhů řízení a některé jezdí ve Fordech, jiné v Mitsu evo, jiné v Renaultech. jiné podvozky jsou vyvíjené ve spolupráci se Subaru.
Co se týká zadohrabů, musím jen souhlasit, že některé rádoby řidiče a řidičky bych v klasickém zadohrabu jen nerad potkal v běžném provozu, natož v zimě. Na druhou stranu si myslím, že ke sportovní jízdě zadní náhon prostě patří.
neregistrovaný "adalbert"
10. 6. 2010 03:34
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Řekl bych, že přišli na to, že přetáčivý zadohrab s 200 koni je v rukou nezkušeného řidiče s velkým egem zatraceně nebezpečná zbraň. A mrtví zákazníci nejsou zrovna dobrá reklama, zvlášť když až donedávna BMW u řady modelů stěží dosáhlo na 4 hvězdičky. A když se podívám na lidi, co s Bavoráky jezdí ...

No nicméně máte pravdu - jsem proti Volvu osobně zaujatý, jako automobil to pro mne bylo v životě největší zklamání v ose cena - očekávání - skutečnost. Větší, než Škoda 120. To nicméně nic nemění na tom, co jsem zde na několika místech napsal. Kdybych se snažil, asi bych i pár pozitivních věcí našel - sedačky, velký kufr, materiály, jednoduché ovládání, kvalitní manuální převodovka (ne tak spojka), motor D5, když jsem se s ním naučil jezdit a když se mu zrovna chělo ...
neregistrovaný "jarek.V740"
9. 6. 2010 18:24
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
S bavoráky jezdím také, ale právě jízdní vlastnosti mě hodně zklamaly. Nechápu proč se snaží u BMW s klasickou koncepcí dotlačit auto k tomu, aby se chovalo jako předohrab. To je hodně smutné. To je další důvod proč mám raději starší auta. Tam si na nic nehrajou. Staré bavoráky i Volva se zadohrabem měli úplně krásné vlastnosti a jízda s nimi byla velmi hravá. Ovšem málokdo z nových řidičů to dokáže ocenit. Prostě zadohrab má být přetáčivý a ne co dělají s novými bavoráky, že jim vnucují nedotáčivé jízdní vlastnosti. Prostě mělo by se to chovat jak na videu ( sice s volvy ) z youtube s názvem - Volvo snowrace
neregistrovaný "adalbert"
9. 6. 2010 07:49
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Nejspíš taky patřím mezi ty chytráky - Volvo opravdu má nepřesné řízení - ve srovnání s VW, Škodovkou, Mercedesem. O Fordu a BMW ani nemluvě ...
neregistrovaný "adalbert"
9. 6. 2010 01:01
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Hledal jsem hledal, ale nenašel jsem. Hledal jsem Bingem, Googlem, Seznamem a vše marné. Hledal jsem na youtube, oficiálních stránkách Volva, ve Volvoklubu a nic.
O srovnání absolutně seriových aut podle vašeho seznamu tam nic není. Nejblíže tomu bylo S40 T4 AWD (přečipované) proti 330 - závod ve zrychlení. Nebudu vymýšlet vlastní komentáře, jen citovat jeden z tam přiložených - "... absolutně nezkušený řidič BMW - odstartoval o půlsekundu sekundu později a začal brzdit v polovině dráhy ...". Pak jsem ještě našel spoustu videí ze závodů upravených speciálů ve Švédsku, ale nic, co by se blížilo vašemu popisu.

Takže mi nezbývá, než se domnívat, že to s tím videem je jako s yetim (myslím toho chlupatého) - všichni o něm slyšeli ale nikdo ho nikdy neviděl ...

Nicméně domněnky nepíšu. Řídil jsem několik Volv (starou V40, S50, S60, V70 a S80) a dvě BMW (525d a 320d) a kromě té V50 se jízdními vlastnostmi seriové Volvo těm bavorákům ani neblíží.
Třeba byste si v Avisu nebo Hertzu měl nějaké to BMW na den půjčit abyste i vy měl praktické srovnání a nešířil informace z druhé ruky bez jejich verifikace.
Ještě podotýkám, že nejsem fanda BMW a už jsem jel i v lepším autě.
neregistrovaný "adalbert"
9. 6. 2010 00:55
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Tak přesně to, co popisujete se mi stalo uvolváckého 2,4 D 96 kW. A to jsem do něj bral jen premiovou naftu. V jednom zk... značkovém servisu pak měnili vstřiky, EG ventil, turbo, řídící jednotku. Cca 150 tisíc. Za to bych u Forda měl celý nový motor a pět motorů ve slušném stavu z vrakoviště.
A zastoupení, když jsem to reklamoval, ze mne ještě dělalo blbce.
Nakonec to dali dohromady u Haseho a já to pak se slovy "Volvo never more" rychle prodal.
neregistrovaný "jarek.V740"
8. 6. 2010 20:04
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Mám takový pocit, že tu je někdo buď děsně negativní, nebo zaujatý proti Volvu. A hlavně píše jen doměnky. Loeb konkrétně s Volvem občas spolupracuje a podílel se např. na jízdních vlastnostech C30. Navíc Volvo jezdí rallye hlavně u našich jižních sousedů, ale nemá tovární tým. Rallye není prioritou. Zato navazuje na úspěchy při závodech na okruzích.
Těch informací je na internetu opravdu spousta a není problém je vyhledat. Stačí se podívat na oficiální stránky Volvo Cars Media Site
neregistrovaný "jarek.V740"
8. 6. 2010 19:48
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
D5 je právě daleko spolehlivější. Podle popisu problému nejsem schopný určit v čem byl problém, na to mám málo informací. Tento problém ale není běžný u 120, nebo 125kW verze. U 136kW verze se takový problém objevuje poměrně často při natankování nekvalitní nafty. Motory 1,6 a 2,0D mají problémů daleko více. Většinou se projeví až po najetí minimálně 80 000 km. pak začíná ztráta výkonu, padání do nouzového režimu, netěsnost motoru, vysoká úmrtnost vysokotlakých čerpadel atd. Znám hodně lidí co přešli z těchto motorů na 5 válce a jsou spokojení.
Je pravda, že v dnešní době globalizace si automobilky vyměňují komponenty a není to nic divného. Ovšem většinou se automobilky tak urputně nechlubí, že to je zrovna jejich vynález a patent.
neregistrovaný "adalbert"
8. 6. 2010 04:42
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
A odkázek by nebyl?
Nedovedu si představit, že by některé z těch aut mělo na okruhu na 320 nebo 530. To museli ti řidiči těch BMW být pěkní trotlové, protože Loeb by se asi s Volvem nezahodil. Jedině V40 s 2,4i by na 525 a 318 mohlo mít.
neregistrovaný "adalbert"
8. 6. 2010 04:36
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Podvozek - Podle téhle logiky by se nikdo nemohl chlubit svým domem, pokud si ho sám, cihličku po cihličce nepostavil. ford si ten podvozek objednal a zaplatil.
Ropácké motory - nevím, z čeho soudíte, že motory PSA/Ford jsou nepovedené. Podle výkonu? 1,6ka byla svého času seriovým dieselem s nejvyšším litrovým výkonem. Podle spotřeby? U VW PD byla vykoupena naprostou nepružností mimo cca 2000-3000 otáček. Spolehlivostí? Mně se ve dvou Volvech vys... právě ty jejich pětiválcové dieselové motory. Turboefekt - horší, než u D5 jsem u jiného dieselu nezažil. Přál bych vám ten pocit, když se snažíte ujet z křižovatky před rozjetým náklaďákem a ono to nejede, nejede a nejede. A pak najednou gumujete silnici protáčejícími se koly.
Jasně 535d jede mnohem líp, ale taky stojí 3x tolik.
neregistrovaný "jarek.V740"
7. 6. 2010 19:38
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
První 5 válce se ve Volvu objevili v r.1992. Volvo má nejvíce světových patentů v automobilovém průmyslu na světě vůbec. Podvozek, kterým se Ford opět neoprávněně chlubí, je původně Lotus. Poměrně nepovedené ropácké motory ze spolupráce Ford, Volvo, PSA, Mitsubishi, jsou spíše ostudou. A to nejzajímavější, původní T5, byl vyvíjen ve spolupráci s Renaultem. Ford o spolupráci tehdy ještě ani neuvažoval.
neregistrovaný "jarek.V740"
7. 6. 2010 19:23
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Vozy, které se porovnávaly byly Volvo 360, V40, V50, V70II, V70III, 850. BMW 530, 320, 525, 318. Z toho Volva V40 a V50 byly pouze s atmosférickými motory. Je to zdokumentované na videu, které má k dispozici Volvoklub, Bavaria klub a je údajně i někde na youtube. Není to výmysl, je to realita.
neregistrovaný "adalbert"
7. 6. 2010 04:08
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
No tohle si rád přečtu. Kde to píšou?
O motoru z 850 se hádat nebudu - nevím, jak daleko zpátky se táhne historie benzínových pětiválců Volvo. Jedno je ale jisté - C30, S40 a V50 jezdí na podvozku focus a některé z nich i s motory Focus (Peugeot).
A co se těch Amíků týká - byli by hloupí, kdyby si z Volva v době, kdy jim patřilo, nevybrali to nejlepší. Převod patentů z dcery na matku není ničím neobvyklým ani nezákonným. Koho chleba jíš ...
neregistrovaný "adalbert"
7. 6. 2010 03:49
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Pardon, špatně jsem se vyjádřil - není to vůle ale rozsah kolem nulové polohy, ve kterém se při otáčení volantem nic neděje.

Ad. ten postřeh - protože jsem seděl v pár Volvech a taky v BMW, nedovedu si to dost dobře představit. Jedině snad S40, což je Focus se silnějším motorem a díky tomu sedí jako Focus a řídí se skoro jako Focus. S Motorem 2,5 T bych věřil, že to na 316ku stačilo.
neregistrovaný "jarek.V740"
6. 6. 2010 10:33
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Já tedy s novou S60R 220 ještě nejel. Ale jinak mimo verzí XC problémy nejsou. Navíc pokud by byla vůle v řízení větší jak 2,5° , tak by takové auto nikdo nepustil do výroby, takže nějakých 20° se mi nějak nezdá.
Ještě jeden postřeh, na autodromu jsme pořádně zatopili úplně sériovým Volvem i nesériovým BMW. Jasně za hodně může i řidič, ale pokud by bylo Volvo tak špatné na jízdní vlastnosti, asi by to nebylo možné ne ?
neregistrovaný "adalbert"
6. 6. 2010 05:30
Re: S60
V70 - nejhorší auto, co Volvo dělalo. Ještě ho navíc montují belgická paka.
neregistrovaný "adalbert"
6. 6. 2010 05:10
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Já tam taky sportovní vlastnosti nehledám, jen bych u auta za meloun a víc čekal, že se s ním dá bez korekcí trefit do zatáčky a že okolo nulové polohy volantu nebude mít 20 stupňů vůle. To vám pak ve dvoustovce připadají i německé dálnice úzké a divíte se, jak to ty Bavoráky zvládají o 40 km rychleji ... než si sednete do toho Bavoráku ...
Mimochodem jsem teď vymáčkl 220 (podle tachometru) na stejné dálnici z S-Maxe a bylo to v podobné pohodě, jako u toho BMW.
neregistrovaný "adalbert"
6. 6. 2010 04:58
Re: PowerShift
S tím tedy souhlasím!
Jezdil jsem ve Volvech 7 let a teď přesedl do Fordu (máme doma dva) a rozdíl v sezení na silnici a zatáčení pozná i moje manželka. Škoda jen, že Fordův nejsilnější diesel je 2.2 z Peugeotu. Dělají tedy i pětiválec 3,2 a je to prý nářez, ale bohužel ho dávají jen do Tranzitů.
neregistrovaný "jarek.V740"
4. 6. 2010 10:19
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
V příspěvku na který navazuješ není o D5 zmínka. Ale pokud se budeme bavit o hystorii D5, je potřeba si ujasnit, jestli podle starého, nebo nového značení.
neregistrovaný "jarek.V740"
4. 6. 2010 09:29
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Chyba byla na mé straně, špatně jsem to formuloval. Poslední dobou se chrlí recenze na spoustu automobilů a je i spousta recenzí na Volva. Málokterá recenze je ovšem nezaujatá. Tuto recenzi chválím, že se nedrží zaběhnutého systému a to srovnávání s VW a Škodovkou. Zarazili mě ty sedáky a to žeby mělo Volvo nepřesné řízení mimo modely R. Často se stává, že se novináři střídají na jednom autě, a nezachází s ním zrovna jak se svým a tyto předváděčky podle toho vypadají. Navíc málokdo ví, že je třeba kus cesty, aby se převodovka přispůsobila z jednoho řidiče na druhého. Nevím proč jí to tak trvá, ale je to tak. Vzhledem k tomu, že jsem u Volva skoro od úplných začátků v ČR, tak jsem četl spoustu recenzí, takže to bylo myšleno všeobecně, ne jen na tuto konkrétní. Pokud to tak bylo pochopeno, tak se omlouvám. Navíc recenze obyčejně není to co mě vytáčí nejvíce, ale to co tu píšou pak následně někteří "chytráci" a překrucují skutečnosti. Ale to už je úplně o něčem jiném
neregistrovaný "jarek.V740"
4. 6. 2010 09:15
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
S lidmi, co tu páchají bláboly se nebavím
4. 6. 2010 03:37
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Za vse muze Ford ze nespolupracoval, jasne...

Veskutecnosti vytunelovat davno 20-let nebylo ve Volvu moc co, proto se nakupují motory a prevodovky od Fordu. Nebo dokonce vlastni "novy" T5, T6 musel byt vyvijen pod Fordem.

Ale Geely udela poradek, ne ze ne, ty se s Vami tolik s... nebudou. Tovarny presunou... ne ze ne... >:D :yes: :yes: :yes:
4. 6. 2010 03:20
Re: Vážně zajímavá recenze
A nečteš ty nějakou jinou recenzi? >:D
4. 6. 2010 03:19
Re: Vážně zajímavá recenze
Trefa do černého. Je to diletant.
4. 6. 2010 01:27
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
To nejsou, ale jsou v MB na rozdíl od Taty.
4. 6. 2010 01:26
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Larini už tam ani neni...
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2010 01:20
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
WTCC raději ne... Leon, Cruze a jediný auto v závodě, BMW 3er...
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2010 01:19
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
?? Tata nejsou arabové...
4. 6. 2010 01:14
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Tam asi nebude o čem. Arabové by to zcenzurovali.
4. 6. 2010 01:12
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Nojo Larini, to se to dejvu machruje ;-) A taky Lada je supersport.
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2010 00:08
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
S Tatou a MB jste mě teda hodně překvapil... Podělte se s námi o vícero informací, pokud to jde. ;-)
Avatar - Michal Fokt
3. 6. 2010 23:48
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Recenze tu píše více lidí, tuto jsem napsal já. Z vašeho příspěvku jsem ale bohužel nevyrozuměl, jaký problém s ní přesně máte...

Pokud byste četl pozorně, dověděl byste se hned v úvodu, že slova S60 a Sport dalo dohromady Volvo samo, a jak se ukázalo v praxi, nebylo to rozhodně nějak zvláště mimo, ačkoli zůstala i celá řada typických volvovlastností, které auto posouvají trošku jianm, než jiné zástupce prémiové třídy.

Dokonalost sedáků z krátkých jízd posoudit neumím, zato dokáži posoudit schopnost opěradla držet tělo v zatáčkách. Ani v tomto případě ale nevím, co přesně rozporujete.

S tím kopytem to bylo hodně laciné. :-)

Mimochodem - okruhy jezdí i Chevrolet Cruze a atakuje první příčky ve WTCC. Asi to bude špičkové sportovní auto. :-!
3. 6. 2010 22:51
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Tebe by si dal místní deadlift k snídani ;-)
Nevíš historii D5?
neregistrovaný "jarek.V740"
3. 6. 2010 22:28
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
No spolupráce s Fordem ´probíhala spíš způsobem typicky americkým - vytunelovat, co se dá. Takže úspěšný motor Focusu není nic jiného než přebastlený motor z 850. Volvo nemohlo kopírovat Focus a dělat z něj C30, protože první prototyp pod označením VCC ( je možnost zhlédnout ve firemním museu v Göteborgu ), existoval dříve, než se o Focusu začalo vůbec uvažovat. Amíci nespolupracovali, jen vykrádali nápady a tvrdili, že jsou jejich. S Geely to bude sice podobné, jen s tím rozdílem, že za to budou platit. Je to rozhodně lepší volba, jak když indická TATA úplně v tichosti skupuje Mercedes a dobré úmysly s ním rozhodně nemá.
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 22:07
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Zdarec Jarku, z tvého prvního příspěvku to vypadalo, žes bazarnickým kovbojem sedlajícím nějaké to staré Volvo (940). Tipoval jsem tě ba i na tuzing 850. Ale je vidět, že jsem se v tobě hrubě zmýlil. Přijmi mou upřímnou omluvu...
S Volvy mám jakous takous zkušenost, ale rozhodně se nedá mluvit o jakékoliv delší řidičské zkušenosti. Volvo jsem vlastnil 1 x v životě a to ještě po dobu asi tří měsíců.
A teď k těm novodobým Volvům. Mám dobrého známého ve vedení českého importéra. Takže nemám problém si projet jakýkoliv model a motorizaci, co se knám dostane. Limituje mne pouze můj nedostatek času a také časový plán importéra, kdy to či ono auto bylo zapůjčeno na předváděcí jízdy třeba novinářům na sronávání s konkurenčními auty...
Se sedačkami jsem rozhodně problémy neměl ani v základu a ani u verzí "T anebo R". Záda rozhodně nebolela a po Mercedesech považuji sezení u Volva za to nejlepší, co dnes za rozumné peníze pořídíš. Automatické převodovky ve Volvu mi stejně tak nepřišly nikterak zlé, pro zaměření těhle aut optimální. Jedinou výtku mám k dieselovým motorům D5. Sám jezdím naftou (německou) již nějaký ten rok starou a stále mi Volví ropák nepřijde jako optimální motorizace.
A tahat sem Fokyko převlečeného za Vikinga?? No kostým mu sluší ale svůj stín nepřekročí. Takže jestli hledáš chyby v C30, věz že se jedná o převlečený Focus, po technické stránce poněkud nedotažený... a vlastně za podstatně dražší peníze výrazně horší než výchozí ... Focus... ;-)
3. 6. 2010 18:21
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Dík za vysvětlení. To "učení" znám z BMW, to je známější věc. Nevěděl jsem o ZF ve Volvu, kde jí používaj? Ta Aisin mě vydržela 90 tisíc, ale údajně díky tomu, že v servisu kašlou na výměnu oleje. Ta kombinace s D5 se 163k je naprostej očistec.
Avatar - mrvolvo
3. 6. 2010 16:20
S60
Jako Mr. Volvo bych k tomu něco měl říct:) A říkám: Volvo už udělalo hezčí modely. Techniku komentovat nebudu, ta je bezkonkurenční, ale design...Je hezké, o tom žádná, ale jakoby mu něco chybělo. Hlavně přední pohled mě mate. Ale zadku bych se držel i u dalších modelů, ten se povedl! U mě stejně stále vítězí V70.
neregistrovaný "jarek.V740"
3. 6. 2010 16:05
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Takto. Nové ř.j. automatických převodovek mají učící mód, který se přizpůsobuje stylu jízdy. Prakticky to funguje tak, že pokud pojedeš úsporně s lehkou nohou a nebudeš využívat na plno výkon motoru, bude převodovky řadit vyšší rychlosti už při nižších otáčkách a bude daleko dříve zamykat měnič. Pokud jede člověk s využitím výkonu, sportovnější jízdou, řadí rychlosti při vyšších otáčkách ve spektru ideálního poměru výkonu a kroutícího momentu. Přenastavení řazení ovšem neproběhne okamžitě, ale trvá pár minut. Takže člověk pokud chce jezdit na úsporu a pak nutně potřebuje svižně vyrazit, musí si systém řazení přepnout manuálně tlačítkem. Volvo používá automaty buď německé ZF ( používají se i u BMW ), nebo japonské Aisin. U těchto převodovek je možno použít řazení i plynovým pedálem. Co se konkrétně XC 90 týká, tak nejhorší jsou v provedení D5 a manuální převodovkou, kdy je opravdu sladění ne moc dokonalé. Jinak ještě co se týká XC90 a automatu. U starších je automat 50-51 a u novějších 50-55 a jsou schválně kvůli životnosti a velkému valivému odporu nastaveny na prokluz, aby se nesnižovala životnost komponentů. U S80, pokud je převodovka v pořádku je pružné zrychlení tak slušné, že jí málokterý manuál stačí. Ovšem S80 s motory T6 a sekvenčním řazením trpěly spočátku nízkou životností, protože konstruktéři museli dostat pod kapotu řadový šestiválec biturbo napříč a ještě automat se sekvencí, tak se pokusili ušetřit na automatce. Více informací se dovíš na www.volvoklub.cz
3. 6. 2010 15:39
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Rozveď ty aut. převodovky. Pro mě je to největší slabina u Volva. V XC90 mě (krom počtu stupňů) připadá v modelu 03 a 09 nafta úplně stejná. U S80 D5 je to podobný. Neskutečně líná a o naučení se nedá vůbec mluvit.
Avatar - white label
3. 6. 2010 14:45
Re: PowerShift
Nepsal jsem, že ho musíš srovnávat. Rozepsal jsem sice se o tom pětiválci více směrem k FoST/RS, ale když chci něco "hodnotit", snažím se proto najít nějaké "měřítko"/srovnání... Podle čeho chceš potom o něčem říct jak moc je to dobré?
Že je něco více Volvo snad neznamená automaticky nějakou "dehonestaci"..., nebavíme se přece o "Dacii", ale o Volvu...
neregistrovaný "jarek.V740"
3. 6. 2010 13:11
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Jsem fandou a příznivcem Volva už od roku 1994. Nemám nic proti novým vozům, kromě toho, že je na levnějších modelech a řadách vidět snaha o úspory. Takové sedáky v C30 v nejnižší výbavě už nejsou nic moc, pokud to srovnám s těmi nádhernými křesly ve výbavě executive. Volva pořád závodí na okruzích a po letech začaly znova vloni slavit úspěchy. Jedná se o modely C 30 a S 60. Já sportovní ambice u Volva nehledám, ale autor článku ano.
Co se týká řidičské znalosti, nebo neznalosti nových Volv, tak upozorňuji, že mám možnost se svézt s novými auty kolikrát dříve, než kterýkoli zákazník a to přímo na polygonu Volva v Göteborgu. Pierro, co víš o moderních automatech ve Volvu ? Já si troufám tvrdit, že díky nějakým školením o nich něco vím. Ten příspěvek byl myšlen lehce ironicky, ale pěkně se to rozjelo.
Avatar - white label
3. 6. 2010 13:03
Re: PowerShift
To je škoda, na tu RS5 vs M3 bych jel klidně i jen jako spolujezdec...
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 12:55
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Tomu nerozumíš... >:-[]
Avatar - Dinar
3. 6. 2010 12:46
Re: PowerShift
Podívej, tohle se zdá příznivcům každé značky, trocha kritiky jejich oblíbence a je oheň na střeše. Přečti si některé testy p. Fokta, určitě patří k těm objektivnějším novinářům, i když má samo svoje oblíbence. Ale S60 vychází z "Prvních dojmů" s hlavou vztyčenou, to že se fordu nepovedla dvojspojka, kterou má tahle S60 k 2,0T je možné, těžko polemizovat, když s tím zatím nikdo z nás nejel.
3. 6. 2010 12:27
Re: PowerShift
A proč ho musím srovnávat??? Jen jsem napsal, že podle mě má nádherný zvuk, opravuji, nemám s ním tolik zkušeností jako dinar, znám ho pouze ze starší S80. V ST zní nepochybně lépe, R32 zní krásně, TTRS určitě taky, ale jak tohle můžete srovnávat??? ale to V8 v A6 a V8 v M3 taky...Asi je zbytečný psát že by R32 měla jiný zvuk s výfukovým potrubím z golfu 1,6 FSI, nebo se pletu?? Zatímco, alespoň v té verzi co znám já, v nízkých otáčkách je slyšet jen lehké ševelení, při překročení 4000otáček se dostavuje krásný sytý zvuk, jak říkáte víceválcového, motoru, kterého už právě kuli těm pěti válcům žádný čtyřválec dosáhnout nemůže. Ale souhlasim, že clio RS nebo EVO budou mít mnohem sportovnější, agresivnější zvuk, ale koho by napadlo srovnávat EVO s volvem?! Recenzi jsem četl znovu a pečlivě a pořád z ní mám pocit, že bych snad udělal lépe, kdybych si koupil favorita než tuto S60. Jen jeden příklad - automatická převodovka, která se zřejmě příliš nepovedla - "dělá z S60 více volvo než bychom čekali" - tak nějak to je napsáno v poslední větě. To je dehonestující a dává tušit co nelichotivého si dotyčný autor o značce myslí a taktéž co podle mě přenáší do tohoto testu. Podobná vyjádření e německé konkurenci se dozvíte spíš už v Německu než u nás! Už slyším to skřípání zubů, ale všímám si toho už velmi dlouho a stojím si za tim.
Avatar - Dinar
3. 6. 2010 12:26
Re: PowerShift
No, a navíc, už jen do listopadu. :'-(
Pak budu muset začít věřit novinářům. >:D ;-)
Avatar - Dinar
3. 6. 2010 11:56
Re: PowerShift
Blbě jsem to napsal, AT jsem myslel Rakousko, klasická testovačka marketingu bavorů, nově poladěná M3 (dle zdroje právě kvůli příchodu RS5) proti RS5. Sice v tom termínu něco mám, ale půjde-li to zrušit, tak jedu. ;-)
Avatar - white label
3. 6. 2010 11:05
Re: PowerShift
Svezení s TTRS je docela velký problém, u dealerů není vůbec vidět... Jedno měl jen přímo import, ani nevím jestli si ho u nás už někdo objednal...
To RS5 by bylo možné i řídit, asi ne co? RS5 je jen se 7DSG, což by mi vůbec nevadilo, navíc je "naladěno" tak sportovně, že ti v "manuálním" režimu neodřadí dokonce ani po zásahu omezovače...
:-)
3. 6. 2010 10:58
Re: Hmmm
to víš, nastoupila spousta nováčků, kteří budou chvíli potřebovat aby pochopili všechny "zákonitosti" a terminologii >:-[]

ale bez těch shrnovaček to fakt nebylo one, díky Horo ;-)
Avatar - Dinar
3. 6. 2010 10:56
Re: PowerShift
K tomu TTRS se furt nemůžu dostat, nevíš, kde by se dalo zkusit?
Jinak, RS5 bude začátkem července, ale klasicky v AT.
Avatar - Dinar
3. 6. 2010 10:54
Re: PowerShift
Je to takové intermezzo při čekání, než se vychytají mouchy na F10ce, další E60 jsem už nechtěl, a Volvo je mi sympatické. Z mého pohledu stačilo trochu customizace, a je to pro daný účel, pohodlné cestování, naprosto schopné auto s minimem slabin, že se v testech dočteš, jak neumí zatáčet a podobné ***, to spadá do kategorie novinářských klišé. Mondeo se stejným podvozkem je hvězda, Volvo, protože etalon pohodlnosti, je nezatáčivá mrcha. Kdo v tom chce žít, ať žije. Co se průserů týká, tak v podstatě jen toho člověka, co kalibroval u S80 řízení, bych nakopal do slabin, ale jinak je to o.k. A navíc, víš jak se teď na mě dívá okolí? V bavoráku jsem byl agresivní chudák s malým ptákem, teď je ze mě umírněný džentlmen... někde jsem to tu četl, holt já jsem ten případ, že kupec značky X, by si nikdy nekoupil značku Y, podobně to mám s SUV, každej odborník ti vysvětlí, že fluktuace mezi VW a BMW není možná, já s tím problém nemám, buď mi auto vyhovuje nebo ne. ;-)
Avatar - Dinar
3. 6. 2010 10:41
Re: Vážně zajímavá recenze
A nečteš nějakou jinou recenzi? Já tu od p. Fokta vidím prakticky jen pochvalu, a to je nutno jej brát jako člověka oceňujícího na autě mnohem více to, jak umí zatáčet, než jestli mají sedačky odvětrávání ve dvou nebo třech stupních. Zlepšilo se řízení i agilita podvozku, nemluvě o pérování, standardně vysoká kvalita vnitřku, krásný design, co bys chtěl víc? Rozhodně tohle pro S60 vyznívá dobře. ;-)
Avatar - white label
3. 6. 2010 10:34
Re: PowerShift
Taky mě svou Volv/bou (už loni) docela překvapil... ;-) :-)
Avatar - white label
3. 6. 2010 10:30
Re: PowerShift
Já naopak mohu (v tomto ohledu) musím s Dinarem souhlasit (mimochodem sám tuto motorizaci aktuálně opravdu má v S80).
Co se týká aplikace této motorizace v FoST, příp FoRS a jejího zvuku (z místa řidiče!), tak v ST má (na pětivál) dost zajímavý zvuk (zejména díky rezonátoru) od volnoběhu až do středních otáček, ve vyšších a vysokých otáčkách už je ale zvuk trochu "rozplizlý" a rozhodně ne nijak vyloženě sportovní, nebo dokonce agresivní..., ve vyšších/vysokých otáčkách jej strčí do kapsy i leckterý sportovněji laděný čtyřválec...
Ovšem opravdovým zklamáním pro mě byl zvuk FocusuII RS, od kterého jsem si (vzhledem k tomu, co je slyšet z jeho výfuků venku) logicky sliboval opravdu sportovní až lehce hardcoreový zvuk i za jeho volantem... Bohužel spoza volantu je jeho agresivita sotva poloviční a navíc velmi výrazně rušena až vysavačovým "hlukem" sání... V nižších a středních otáčkách nedosahuje ani úrovně zajímavosti a "čistoty" charakteristického zvuku ST, který ovšem bývá často až trochu přehnaně glorifikován.
Jak píše Dinar, otázka je s čím ho srovnáváš. Čtyřválce překonává především v nižších a středních otáčkách, na sportovněji laděné šestiválce nestačí vůbec. Takový R6 v BMW je zvukově jinde a podobně taky třeba V6 v Golfu R32...
A co se týká přeplňováných pětiválů, tam zvukově neochvějně kraluje motor z TTRS, jehož zvuk může (v navození husí kůže) směle konkurovat i některým sportovněji laděným osmiválcům (např. od AMG)...
Avatar - iudex
3. 6. 2010 10:24
Re: PowerShift
Dlho si tu nebol, veci sa menia nielen v ceskej politike. ;-)
neregistrovaný "trubadur"
3. 6. 2010 10:19
Re: SUPER reklama na S60
Opravdu se takové věci stávají? Můžeš uvést jiný podobný příklad? Jinak tenhle systém NENÍ úplná novinka - už roky s se dá koupit pro V70, XC70, S80 a XC60. Když to nedokázali vyladit po několika letech, co asi ten systém dělá u prvních aut?
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 09:58
Re: PowerShift
Dinare ale ruku na srdce, i přes své nezpochybnitelné zkušenosti s víceválci jak do vé tak i do řady musíš uznat jednu skutečnost. A tou je zvuk stodvaciášku. Ten prostě poznáš i kdyby tě vzbudili o půlnoci v naprosté tmě... a když ho miluješ - pak není co řešit... ;-)
P.S. brácho, odkdy sedláš Volvo?? Měl jsem v povědomí jiná auta, která ti říkala pane... ;-)
Avatar - Ricardo
3. 6. 2010 09:57
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Tak to ta nová C4 dopadla ještě dobře >:D
Avatar - Dinar
3. 6. 2010 09:52
Re: PowerShift
Pak se ptám, s čím srovnáváš, se čtyřválci nebo šestiválci, máš-li vůbec s čím srovnat, pak prosím konkrétně, proti které konkurenci ten motor zní líp?

Moje zkušenost s tím motorem je projetí prakticky všech jeho variant v S60 vč. erka i aktuálního mondea. V denním používání pak s jedním kusem, zatím cca padesát tisíc, mám ho v akt. S80. Hanit ho nechci, sám jsem si ten motor vybral, ale zvuk mezi jeho přednosti nepatří. Beru ho jako víceválec, jenže od stř. otáček neumí nic jiného než čtyřválce (a to i mezi nimi jsou zvukově lepší motory), se šestiválcem, véčkem, se srovnat nedá, o koncertu řadových šestiválců ani nemluvím.
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 09:30
Re: Hmmm
děkuji. Přeci jen to tu poslední dobou nějak zkomírá a člověku je smutno když čte ta moudra co se tu občas objevují. Prostě pořádnou shrnovačku jsem tu nečet ani nepamatuju. Takže nezbylo než aby hora přišla za Mohamedem... ;-)
3. 6. 2010 09:27
Vážně zajímavá recenze
člověk by si po přečtení téhle "recenze" myslel, že volvo vyrobilo nějaký paskvil na půl cesty mezi trabantem a velorexem:-))... - nic proti nim.
Jsem si jist, že tak hrozný to nebude, kéž by byl autor obdobně nekompromisní i aut jiných značek...třeba německých...nechci se dotknout žádného fanouška, ale tohle je už vážně přehnané..to snad dáte zapravdu..bylo v tom testu vůbec něco jiného než kritika..?:-)
3. 6. 2010 09:21
Re: Hmmm
Pierro, bravwo :yes:

Vidím, že období absence jsi využil na zrání, makání na sobě, pilování jazyků a ladění formy.

A tvůj návrat je BOMBASTICKÝ!!!!

:yes: :yes: ;-)
3. 6. 2010 09:14
Re: PowerShift
V žádném případě nemáš pravdu! Ano, v st je značně vylepšen rezonenční trubicí, ale i sám o sobě v klasickém volvu, zvlášt ve vyšších otáčkách má nádherný zvuk uvnitř vozu a vně, když okolo Vás projede je to ještě krásnější, jen je samozřejmě upravena intenzita zvuku povaze auta. ale zvuk je to krásněj. A já s timhle motorem mám určitě víc zkušeností než ty...:-))
3. 6. 2010 07:58
IKEA
Exterier na 1.
Interier na 2. Skoda toho vydechu vetraku pod navigaci...
Ale jinak Volvo vali, interiery na mne pusobi velmi osvezujicim dojmem.
Skutecne paradni doplnek k velke trojce :yes:
Avatar - Dinar
3. 6. 2010 07:29
Re: PowerShift
Jo, je to tak, a právě proto, že 2,5T není zvukově nic moc má ST zvuk řešen jen a jen výfukem, motorový, mechanický, projev tak neslyšíš, sound tvoří čistě zvuk od výfuku, je to taková z nouze ctnost, nutno ale říct, že se fordu v ST povedla, v žádném jiném autě vč. mondea nezní 2,5T tak povedeně. Já jsem měl ale na mysli 2,5T obecně, ten motor má dvě polohy, ticho - do stř. otáček (podkres víceválcovým brumláním) a pak hučení - od stř. otáček nahoru, a to lze buď zamaskovat laufem nebo nic. :-) ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 02:03
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Raději jdu. Teď na mě svítí Ricardova a yaroukhova zelená, to bych se mohl ještě zakecat. Dobrou noc, ať na tebe vlci vyjou celou noc. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 02:00
Re: 60 ŽÍŽALEK
No právě, zase ten osvědčený Guru sloupek... Kdy už to pochopí, že tvar Golfu je výsledkem logiky. Dneska jsem se tomu venku zvlášť věnoval. Koukal jsem na všechno "hatch". Je tvar Golfu, který přináší dostatek prostoru a určité proporce mezi pontonem a prosklením a pak tvary, které jsou sportovnější, třeba staré Civicy, atd. Kdyby měl Golf strmější zadek a tedy větší prostor vzadu nahoře, tak už to bude VW Caddy.
Avatar - white label
3. 6. 2010 01:56
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Tak dobrou, norníci... ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:54
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Já už spím, takže jsem to jako přeslech. ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 01:51
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
No nic, už já jdu spát... a ty už taky zalez do nějaké díry >:-[]
Avatar - white label
3. 6. 2010 01:49
Re: 60 ŽÍŽALEK
Tak VW udělal díru do světa s Broukem a Golfem, Renault má zase pro změnu "díru" na masce... ;-) >:-[]

P.S. Neboj, Golf VII tu bude co by dup... :-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:46
Re: 60 ŽÍŽALEK
O to víc by se měli snažit přijít s něčím novým... ;-) >:D >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:44
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
To si docela zjednodušil práci. Takhle dokonalej kosočtverec jsem ještě neviděl. I když... ne neviděl. >:D >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:42
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Jeho vlčí s(l)(a)mečka. >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 01:41
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Pan Renault si nechal patentovat turbo, které mělo v té době ale ještě velkou turbodíru, proto to logo >:-[] >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:41
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Já nic nepíšu, já jdu. Jdu spát. Sám. :-!
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 01:40
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
No jo, sotva se tady vkročí na tenký led, hned sem dojde WL a s ním jeho samci 8-s >:-[] >:-[]
Avatar - white label
3. 6. 2010 01:39
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Jak "nic", snad pitschu ne? :-O >:D
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:39
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
S těma se dá jezdit jen na 4 procenta výkonu. A to mě nijak nebere...
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:38
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
CitroQn vymyslel šípový převod, tak si to dal do znaku, Renault nevymyslel nic a... >:-[] To zas pravil jiný klasik.
Avatar - white label
3. 6. 2010 01:37
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Jen bacha na převlečené "samce"... :-O 8-s >:-[]
Avatar - white label
3. 6. 2010 01:36
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
...že se ti nelíbí všechny, je normální, ale že se ti líbí zrovna ty "škaredé", to už je trochu na pováženou... :-O >:D >:-[]
Zřejmě ti stačí to správné logo... ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 01:35
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Inu kdo Renaulta dobře namaže, ten jede, jak se říká v jednom klasickém přísloví >:-[] >:D
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:33
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Jj, některé mají divné tvary. Ale se skoro se všema se dá nakonec jezdit. 8-s >:D ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 01:32
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Chtěl jsem vysvětlit na přírodním úkazu vysvětlit, proč se mi líbí Renaulty, i když i ne všechny, což vlastně odpovídá i té přírodě, kde všechny... nejsou pěkné >:-[] >:D >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:32
Re: a vůle Tvá tě uzdraví, amen
ZZlobíš, jdu spát. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:29
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
No jo, tak mi se ti za ten eko elektromobil smát nebudem... A teď s pravdou ven. >:D
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 01:27
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Já s Maruškou za les na palouček nechodím, na to jsem moc mainstreamový kovboj :-( 8-s >:-[] Já to ale myslel s těmi zvířátky trochu jinak ;-)
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 01:25
Re: 60 ŽÍŽALEK
Golf sem, Golf tam, 36 let, tam se těch pár let nějak schová >:-[] ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:25
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Jestli máš problém s mravenci, když jdeš s Maruškou na palouček za lesem, tak si pořiď mravenečníka. A jestli se nudíte, tak medvídka mývala. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:23
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Je pěkný. Mám z něj pocit, že se z něj lecos objeví v řadě DS.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:23
Re: Nedá mi to...
Ani ne. Tedy raději už ne. Ale to sem nepatří. :-!
Avatar - white label
3. 6. 2010 01:22
Re: 60 ŽÍŽALEK
První Golfy se začaly bouchat už o deset let dřív, máš v tom trochu hokej... ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:21
Severská milenka
Je pěkný. Mám z něj pocit, že se z něj lecos objeví v řadě DS.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:18
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
No někdo radši zvířátka, no... Já se i s takovým světem dokážu vyrovnat. ;-) >:-[]
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 01:15
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Jo jo, to je on... :'-(
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:15
Re: 60 ŽÍŽALEK
Si piš, jsem nejednal ani nepamatuju. No jo, holt nejsem subprémie... >:D
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 01:12
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Mě se v přírodě líbí... a proto... a raději nic >:-[] >:-[] >:D >:D
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 01:12
Re: 60 ŽÍŽALEK
doktora na tebe hambo.... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:12
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Asi si měl na mysli tohle. [odkaz] V diskuzi pod C4 jsem napsal, že bych tu linku na boku nedělil a táhnul jí dolu pod světla. A to přísahám, že jsem si na tenhle obrázek nevzpoměl.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:10
Re: 60 ŽÍŽALEK
Pošli adresu, já to vočíhnu. ;-)
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 01:08
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
já měl vopici naposled v neděli nad ránem a taky to nebylo zrovna ono... >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 01:08
Re: 60 ŽÍŽALEK
Rychlosklopný sedačky máš? Nic nezkazí tuhle jízdu více jak sekané sklápění sedačky pomocí otočné růžice na boku 8-s
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 01:06
Re: 60 ŽÍŽALEK
když musíš, tak musíš... >:D
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 01:05
Re: 60 ŽÍŽALEK
hlavně ať si Maruška nebere vostrý podpatky. Mám ve stodvaciášku na stropě novou alcantru. a víš jak tyhle divošky dokážou kolem sebe nejen kopat nohama....
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 01:04
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Pro Cída si běž, pro Cída nikoliv. Kde to berete, tu podobnost u C4... Jinak mravenečník je krásný zvíře, ale mě se vždy líbily kdejaké paskvily přírody - lenochod, koala, chameleon, lemur,žirafa, harpyje, labuť, Jaguar a určitě bych jich ještě pár našel. Ale nesnáším opice.
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 01:01
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
A čelní kukuč u nového Volva S60?? Stačí se juknout na již jezdící XC60 a je jasno. Ani u tohoto jinak krásného auta se mi přední lampy + maska nelíbí...
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 00:59
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Micko, Cerato dnes vedle mne stálo na semaforech a já si tu zadní partii docela prohlíd. A věř nebo ne, ta podoba tam prostě je. U A3 tonení zas tolik okaté, ale jisté prvky se tam nezapřou a to Stilo měla moje italská sestřenice, takže vím o čem mluvím... Bohužel ale je to tak. Počkám jakej bude naživo, ale každopádně pro mne zklamání... :no:
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:58
Re: 60 ŽÍŽALEK
Vzkážu Marušce, že mám kamaráda, co to umí táhle dlouze, třeba to výjde >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:57
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Nezbývá než se pod tohleto podepsat :-( Ale co, prý jsme plakátoví kovbojové, takže to máš jedno ;-) Já doufám a věřím v obrodu Peugeota, poslední modely mne mile překvapily.

Jinak po C3 Picasso a C4 Picasso jakožto autech opravdu podařených (i když spíše jsem ten Renoltista, tak přiznám, že scénic ze předu vypadá kontroverzně) jsem čekal něco jiného než agresivní nabroušený styl, který se spíše hodí k tomu Golfu. No snad se to bude dobře prodávat.
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 00:56
Re: 60 ŽÍŽALEK
Táhlej dlouhej je moje hřišťátko. Spousta mladejch ubrečenejch drzků ve vytuněnejch Golfech a Fokáčích by ti mohla plačky vyprávět... :-!
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:54
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Ta záď hodně připomíná tvarem Cerato, světla tvar skla atd. Není to určitě záměr kopírovat, ale ta podoba tam je.
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 00:53
Re: Nedá mi to...
zdarec micko, jak se vede??
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 00:51
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
No po tomhle pro mne ne zrovna milém překvapení od DS4 nic zvláštního nečekám. Viděl jsem před dvěma roky jednu z variant nové C4, které rozvíjela design té současné. Pak se asi někdo ve fabrice zhlédl v rádoby německých tvarech hatchbacku a do světa pustili tohodle suchara. To auto apriori nevypadá až zas tak zle, ale to by mu nesměla předcházet současná C4 a snad ani ne ta Xsara. Tohle je jak nástupce staré ZX. Ta byla podobně nudná. Mě se Citroeny vždy líbily svou neotřelstí, odvážným designem, nápaditostí. Než však tohle, tak to i stávající C4 v sedanu vypadá lépe. Jediné co se mi na tomhle autě líbí je interier a dejme tomu předek. Od B-sloupku dozadu je to však zoufalý pokus o klasiku alá Golf, který se jednoznačně nepovedl a hlavně se vůbec neslučuje s designem Citroenu... :-(
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 00:51
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Že v tom dottore vidí A3, to mě nepřekvapuje.. Ale ty? Tebe spíš naočkovala ta diskuze, pochybuju, že by si někdo vzpoměl na Cerato. A Stilo? No já nevím... Jinak ono to tak zlý nebude, jen to prostě není to co jsme čekali. Jinak číhám, že ten novej kukuč Volva bude maximálně ok. Zvlášť naživo.
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:50
Re: 60 ŽÍŽALEK
Ty potahy jsou na nic, na tom by ses s tou dámou zapotil ještě více, dokonce více jak ve stodvaciášku v táhlém dlouhém >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 00:45
Re: 60 ŽÍŽALEK
Jsou to mrchy, jako biopaliva... ;-)
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 00:43
Re: 60 ŽÍŽALEK
no snad i ty tygří potahy s chlupatym volantem navrch.... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
3. 6. 2010 00:42
Re: Nedá mi to...
Nic. Ale fotky vznikly při autorově výletu za S60.
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:39
Re: 60 ŽÍŽALEK
Co by člověk dal v ten moment za odvětrávanou prémiovou sedačku, co? >:-[] >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:38
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Já to tu nechci psát, protože bych byl postaven k soudu a můj právník včera teprve státnicoval, takže proti dottoremu by to byl těžký boj... Ale ten čumák mi příjde otřesný. Připomíná mi to mravenečníka... je to sice roztomilé zvířátko, ale že by bylo hezké, to ne ;-\

C4 stejně, ty 3 auta tam vidím taky i tu Cerato :-O Pokud DS4 nepříjde s něčím revolučním, tak je to pro mne zklamání kvartálu. Ať si říká kdo chce co chce, že Citroen není avantgarní a je to vlastně normální auto (s Dinarem v tom nesouhlasím), tak minulá C4 byla odlišná od celého zbytku segmentu. Ta kulatá záď 5D verze byla jedinečná, milá a přitom i dotažená do každého detailu, i když byl jednoduchý. V tom je kouzlo Citroenu, že některé tvary prostě nečekáš, linky jsou jinak než běžně, ale kupodivu to po pár shlédnutí dává komplexní myšlenku.

Tady ale vidím jakési zaleknutí a třeba těch pár lidí, co si C4 koupila právě pro ten design teď bude zklamáno, že to vypadá tak nějak... průměrně. Inu i Renault se nepochlapil s Meganem... 308 je podle mě nejškaredější Peugeot posledních 30 let, takže já snad půjdu pro toho Cída >:-[] >:D

A teď se do mne všichni pustí >:D
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 00:37
Re: 60 ŽÍŽALEK
no dneska to bylo po jednání až po kostrč.... >:-[]
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 00:31
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Ty Ronaulte brácho, ale mám-li být upřímný, mě se ten novývolví kukuč taky zrovna moc nelíbí Ta dělená šikmá přední světla jsou dost hrozná... A teˇmalinko OT - včera večer jsem koukal tady na novinky a zahlédl novo C4. Nejdřív jsem se lekl, pak si nadělal do pemprsky a na závěr proplakal skoro celou noc. Pro mě zklamání roku. Kombinace Audi A3 sportback, Fiat Stilo a KIA Cerato... :-( :'-( :no:
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:31
Re: 60 ŽÍŽALEK
Inu na Marušku, na tu musíš minimálně s prémii, tam Volvo nestačí, ani z reichu >:-[]

Gaťky jak gaťky, ale tanga by se ti zařízla setsakramentsky hluboko >:-[]
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 00:25
Re: 60 ŽÍŽALEK
ty vole, troufám si říct, že před maruškou bych sázel meziplyny jak dottore na vokruhu. Akorát že do gaťjek.... >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:21
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Inu představ si lednici ve sportovní úpravě, že ano >:-[] Nic proti řadám R, svezení to je báječné. ;-) To aby mě tu nějaký pátý element nesrovnal >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:17
Re: 60 ŽÍŽALEK
No jo, jenže to byl rok 1984, to ještě v německu začínali bouchat první Golfy, to byl stodvaciášek Alfou i Romeou ;-)
Podle toho před jakou ženskou... před Maruškou by i prémiový kovboj roztál jak hošík z lowendovýho Loganu >:-[]
Avatar - Pierro
3. 6. 2010 00:13
Re: 60 ŽÍŽALEK
No tak takovej stodvaciášek se tam dostal s nástupem liftované verze "M", v roce 1984. Tzn. že předběhl i jinou "M" - E30 od BMW... >:-[] Připadáš si taky někdy před ženskejma jako subprémie?? Já měl dnes jednání s jednou dámou a musím říct, že mi cukal i sedmej kvalt... >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 6. 2010 00:09
Re: 60 ŽÍŽALEK
No jsem zvědav, která značka se dostane do subprémie za pár let ;-)
Avatar - Pierro
2. 6. 2010 23:57
Re: Kdo proboha píše ty recenze ?
Zdar Jarku. Je vidět, že jsi fandou Volva, především toho, dnes již skorem klasického hranatého Volva. Bohužel tvůj entuziasmus a zalíbení v krabicoidních klasicích a zároveň neznalost (řidičská) nových produktů tvé oblíbené značky ti lehce zatemňují úsudek. Kde jsi vzal, že sedačky současných Volv jsou špatné?? Kde jsi přišel na to, že převodovka auta bude reagovat na tvé (či kohokoliv jiného) řidičské neumění tím, že auto bude mizerně řadit a tím i jezdit?? Proboha chlapče, prober se, jinak tě tu jeden nejmenovanej advokát požene až k nejvyššímu soudu... >:-[] A k tomu sportu - ty snad hledáš u Volva ambice sportovního vozu?? Ano, byly doby, kdy i taková krabice jako Volvo 850 jezila celkem úspěšně okruhy. Sice vypadala jako stará Blažková v tretrách, ale jisté úspěchy tam byly. Jestlipak pamatuješ modely "R" pak se posunem v tom sportovnu zas o průček dále. Ale ani jedno z těhle aut se nesnažilo být sportovní. Stejně jako modely T5 a T6. Vždy šlo o rychlé silniční pekáče, kombinující rozumnou dávku komfortu a výkonu. Mějme za to Volvo dodnes rádi. Málokdo dokáže takhle namíchat tenhle elixír s dávkou bezpečí, noblesy, originality a pohodových jízdních vlastností. Nemluvě o solidní pověsti, která od nepaměti tuhle tradiční švédskou značku provází... ;-)
2. 6. 2010 23:53
Severská milenka
Keď som v Ženeve 2009 naživo pozoroval koncept S60, tušil som, že sa môžeme tešiť na evolúciu švédskeho designu a „severského prístupu“ k luxusu... Pre mňa zostáva sklamaním, že sa celkové linky predných partií štúdie nezachovali aj v sériovej verzii, na druhej strane automobil získal ešte viac na osobitosti a len tak s niečím si ho na cestách nepomýlite. V tomto oceňujem odlišný prístup, než aký má napr. automobilka Audi, ktorá hromadným aplikovaním svojho „single frame“ konceptu a liniek pera Waltera d. Silvu na čelné masky robí v spätných zrkadlách z jednotlivých modelov „UDO“ – unknown driving objects.

Ale k samotnému Volvu. Mám taký nepríjemný pocit, že predaj Volva čínskemu Geely nie je pre automobilku šťastným riešením. Jasne, mnohí budú namietať, že napr. arabskí šejkovia vlastnia značné percento akcií Daimleru, ale predsa len, je rozdiel, keď je akcionárom „šejk“, ktorý za môjho skromného predpokladu necháva managementu absolútne voľnú ruku, a čínska automobilka, ktorá predsa len bude do vývoja „ kafrať “ viac. Už medzinárodná prezentácia vyvrcholená trapasom (a pravdepodobne spôsobená nie 100%-nou prípravou) čo to naznačila, aj keď samozrejme z toho nemožno vyvodzovať jednoznačné závery. Z môjho pohľadu si ale chyby v spracovaní, ako v „teste“ spomínané čalúnenie stropu, prípadne detail ovládača osvetlenia, resp. nepresné spasovanie karosárskych dielov v oblasti zadného veka automobilka, ktorá žiada za svoj model priemerne milión, nemôže dovoliť...

Škoda aj odhalených senzorov adaptívneho tempomatu a bezpečnostných systémov v mriežke čelnej masky...

Mám rád Volvo spolu s jeho filozofiou a akousi zvláštne neodolateľnou severskou aurou, no čím ďalej tým viac musím pripustiť, že tento „milenecký“ vzťah sa stáva minulosťou...
Avatar - Pierro
2. 6. 2010 23:42
Re: Nedá mi to...
Trochu OT ale Stratos je nádherná klasika... Snd jen co to má společné s S60 Volvem???
Avatar - Pierro
2. 6. 2010 23:38
Re: 60 ŽÍŽALEK
tak tohle bylo silný... ;-) že by slovo uživatele???? :*)
Avatar - Pierro
2. 6. 2010 23:35
Re: Hmmm
ale ale, hombre, co to tady čtu?? kdes nechal své zkušené, autosvětem protřelé voko?? odkdy se ti nezamlouvá severské pojetí kvality?? snad sis nepořídil WOK a hůlky kámo... Dám ti jednu dobrou přátelskou radu - vypulíruj kopyta, opraš oblek (třeba i ten maturitní) ohol třídenní strniště, plácni přes zadek svou drahou polovičku, vyměň si tanga a pemprsku a neboj se a s úsměvem spokojeného rentiéra vyraž do nejbližšího dealerství Volva. Tm už ti hošani z prodeje vysvětlí v čem tkví kouzlo severské jednoduchosti a kvality. A pamatuj brácho, tohle není apoštol co v něm jezdí Čenda Benda od sousedství, tohle je tvůj doposud neobjevenej sen, tvá královna polární záře. Veleb Volvo a nevykládej nám tu o katastrofách. Jediná katastrofa nastane až ti tahle severská krasavice v dlouhym táhlym zařídí hnědej race-použek a vytaženou nudli... >:-[]
Jinak ale vážně, jak se vede?? Už dlouho jsem tě tu neviděl... ;-)
2. 6. 2010 23:13
Re: Nedá mi to...
tak to je trošku jiná liga :yes:
neregistrovaný "jarek.V740"
2. 6. 2010 22:46
Kdo proboha píše ty recenze ?
Kolikrát je úplně šílené sledovat, jak někteří popisují auto a přitom ho srovnávají s něčím co bylo od základu projektováno za jiným účelem. Volvo je vyhlášené tím, že má v automobilovém průmyslu jedny z nejdokonalejších sedáků vůbec. Bohužel, v některých výbavách tomu tak není, asi v rámci úspor. Řídící jednotka převodovky se učí podle stylu jízdy řadit, ovšem pokud je řidič kopyto, řadit dobře asi nebude. Staré "krabice" měly styl a duši ( mimo obrovského pohodlí, spolehlivosti a bezpečnosti ). Ty nové auto tohle už bohužel nabídnout neumí. A ještě k té sportovní jízdě. Volvo jezdí i okruhy a vede pohár konstruktérů a boduje na prvních místech a to asi proto, že je tak špatné sportovní auto.
2. 6. 2010 21:26
Re: 60 ŽÍŽALEK
Kde jeden končí, tam druhý začíná. Do toho volva už skoro nic neobjednáš u Audi skončíš někde za dvojkou, což je taky dost, ne?
2. 6. 2010 21:05
Re: 60 ŽÍŽALEK
Jo, je to nezpochybnitelnej doplněk řady 3,A4,C...i když já tenhle vypouklej žabí kukuč nemůžu pořád skousnout, oproti krásné XC60 je u mne S60 posun do Asie ;-\ Ovšem ty ceny 8-s T6 summum za 1,42 mio?!? Tady zhruba začíná Audi S5 Sportback 3.0 TFSI, pokud zůstanu ve stejné třídě. Těma cenama to Volvo drobátko přeťáplo...uvidíme, za jak dlouho bude ceník v.1.1 :-) Já bych tohle auto podle fotek (a ceníku) nekoupil ;-)
2. 6. 2010 20:58
S 60
Podle fotek si nejsem jistej snad realita by překvapila.
Avatar - Katikakus
2. 6. 2010 19:42
Re: SUPER reklama na S60
Ale prosimte, takove veci se holt stavaji. Je to uplna novinka, tak museji vychytat vsechny musky. Volvo melo proste smulu, ze u toho byli novinari. S podobnymi problemy se potykaji vsichni vyrobci.
Avatar - white label
2. 6. 2010 18:20
Re: 60 ŽÍŽALEK
Právě, že na ten tradiční "severský VOLVOdesign" je to místy (exterier) "vizuálně nejmilejší" až příliš..., čímž pochopitelně neříkám, že je to jako celek přímo nějaká "hrůza"...
Avatar - white label
2. 6. 2010 17:31
Re: 60 ŽÍŽALEK
Prý "Karviný"! 8-s Dyť to rve uši a zní to jak "kraviny"... >:-[]

P.S. Nedovedu si nějak představit, že by třeba YoYoBand zpíval: "...jeden den, tam v Karviný..." >:D
Avatar - Ronault.
2. 6. 2010 17:09
Re: 60 ŽÍŽALEK
Co máš proti Karviné, ty cype??! >:-[] ;-\ ;-\ ;-)
2. 6. 2010 17:07
Re: 60 ŽÍŽALEK
No, to se to fotí, když to neni v Karviný ;-)
2. 6. 2010 16:40
Re: NARYCHLO VYKVASENA BUCHTA
příště ;-)
Avatar - white label
2. 6. 2010 16:39
Re: S60
Ta maska s tím přopomíná policejní R36 a i ta to má lépe schované...
;-)
2. 6. 2010 16:18
60 ŽÍŽALEK
Prvních (dobře zaznamenaných) 60 dojmů. Je tam všechno jak má být, a to jak v textu tak i v... autě.

Co se týká auta, je především nutno si uvědomit, jak by asi dopadl autorův první dojem z... tvého posledního draka. Kapiš? Tedy ničím jiným, než přes svou garáž na texty AUTO.CZ :yes: nenahlížej. Já vím, byl by to první horor na těchto stránkách. Tak se uklidni a než něco napíšeš, čti horní dojmy třikrát za sebou.

Asi nejpodstatnější je poslední odstavec. Ano, (naštěstí) je to stále Volvo. Kdo ví, co to slovo znamená, chápe. V čem tedy spatřovat sílu přitažlivosti současného Volva? No především v míře... sympatičnosti, v míře (považme) živočišnosti, v míře "jinakosti", a v neposlední řadě v míře soustředění.

Sympatičnost je jasná, Volvo tvoří dnes vizuálně nejmilejší auta, auta, která přesahují svůj technický status rozměrem užité estetiky, rozměrem vkusu a stylu. V kontextu konkurence pak věrně odráží svůj naturel a ideálně tak doplňuje BMW 3, MB-C a AUDI A4.

Živočišnost je snad to, co nejvíce překvapuje. Dnes tedy nikoliv (takřka sterilní) italský design staví hráze technicistní dokonalosti německé produkci, nýbrž design severský. Jistá vtělená horkost do karoserií (počínaje modelem XC60) jistá dravost, citelné spojení se světem přírody... to vše povyšuje a zkvalitňuje postavení volv v konkurenčním klání.

Jinakost je také myslím pochopitelná. Volvo dokázalo vykřesat maximum možného ze svých designových originalit. Nové cesty nachází nenásilně, a je znát, že volvo ví, kam má směřovat.

Také předznačená míra soustředění je výrazným rysem Volv. Akcent jak na celek, tak na detail. Detail je u Volva dokonce povýšený na "zákon". Kokpity spolutvoří ženy, materiály se slaďují v tom nejvyšším představitelném estetickém, vkusovém patru. Novátorství (překližka) nese své ovoce. Interiéry Volv jsou dnes bezvýhradně jedním z nejcennějších vkladů do světa aut.

Daní své nedávné historii je technická střídmost ve vztahu k motorům a převodovkám. A i když Volvo nespí, vždyť je tu nedávná rozsáhlá modernizace depětky, v této oblasti je jasným králem silnic německá prémiová trojka.

Zbývá se jen zamyslet nad vlastní prioritou. Totiž vlastnictví BMW 3, MB-C či AUDI A4 je stejně tak pochopitelné, jako vlastnictví horní šedesátky. Tohle se samozřejmě nedá říct o produkci aut obecně... :-) A právě za to náleží Volvu velká poklona, a čestný, přímý a upřímný hold.

BRAVOLVO :yes:

P.S. Doslova úchvatné, profesionální snímky :yes: :yes: A vůz samotný? Doslovný designový klenot. Síla, dravost, jistota, příroda, je tam všechno ve správném poměru. A... fantastickej posaz na silnici.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 6. 2010 16:16
Re: S60
Jo a taky by mohli dát do *** tu hroznou krabičku v masce, ten sensor či co to je... Asi to nejde ani schovat za znak, že to je tak vystrčený.
Avatar - white label
2. 6. 2010 16:08
Re: NARYCHLO VYKVASENA BUCHTA
Jo, tou "překulaceností" (zejména předku) to k designově líbivému stylu Infiniti (bohužel) taky docela směřuje... ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
2. 6. 2010 16:00
Re: Obstojí ale v dravém prémiovém segmentu střední třídy?
No i z podobného důvodu mám rád Jaguar, mimo jiných, důležitějších věci. Ale ukázalo se, že tahle láska prodeje nedělá. Volvo sice prodává víc a snad mu to vydrží. Naštěstí nové XJ je stále daleko od image Mercedesu, která je bohužel taková dvojjedinná.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 6. 2010 15:58
Re: Obstojí ale v dravém prémiovém segmentu střední třídy?
Špatně směrovaný příspěvek. Přesunuto.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 6. 2010 15:51
Re: NARYCHLO VYKVASENA BUCHTA
s to posr4l, měl si napsat oni... ach jo, kazivtipe :-)
Avatar - iudex
2. 6. 2010 15:50
Re: Ty si sportovní, já jsem sportovní, všichni jsme sportov
>:D
2. 6. 2010 15:48
Re: NARYCHLO VYKVASENA BUCHTA
to ještě chvíli potrvá než se tady víc uchytí. Ale já jim fandím. Myslím že mají v některých třídách na to dostat se před Lexus. :yes:
Avatar - pelikoš
2. 6. 2010 15:45
Re: Nedá mi to...
někde na půdě ji mám jako model od polistilu...návrat do dětství :-)
2. 6. 2010 15:45
Re: Obstojí ale v dravém prémiovém segmentu střední třídy?
co je "neagresivní"? ;-)

já bych to spíš formuloval, že v prémiovém segmentu nabízí alternativu vůči německé prémiové trojce, jakýsi jiný přístup.

Osobně znám jednoho majitele Volvo který zodpovídá tvé definici - BMW ani Audi nechtěl, přišli mu prostě jako značky "zkompromitované" určitým typem majitelů. Nad MB ani neuvažoval, takže zůstalo Volvo. 20 koní rozdíl nebo kolik stupňů má automat neřešil.
Ale nemyslím, že tohle by byl typický zákazník >:-[]
Avatar - pelikoš
2. 6. 2010 15:42
Re: NARYCHLO VYKVASENA BUCHTA
a což takhle infiniti ;-)
2. 6. 2010 15:37
Obstojí ale v dravém prémiovém segmentu střední třídy?
No... Volvo má jednu ohromnou výhodu a nevýhodu dohromady. Je to snad jediná _neagresivní_ prémiová značka. A má díky tomu celkem odlišnou cílovou skupinu ve srovnání s BMW, Audi, MB. Stejně tak, jak ji tahle vlastnost přihrává zákazníky, kteří by nikdy nekoupili třeba BMW, tak si díky tomu zákazník Audi asi nikdy nekoupí Volvo. Osobně jsem za to rád a držím Volvu pěsti, aby takové zůstalo, i když to bude mít v dnešním dravém světě, ve kterém je býti dravým "in", těžké... :yes: :-!
2. 6. 2010 15:35
Re: Nedá mi to...
:yes:

to prdění motoru bych si teda rád poslechl :yes: :-)
2. 6. 2010 15:29
Re: PowerShift
to je mi jasný :-!

dobře že se toho Volva už zbavil. Už je si pohlídat svoje věci, ať jim zase PSA něco neukradne jako naposled to HDI a bude to v richtigu :yes:
neregistrovaný "trubadur"
2. 6. 2010 15:28
SUPER reklama na S60
Každý by si měl prohlédnout tohle, pak se to auto bude prodávat samo >:D

[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
2. 6. 2010 15:26
S60
Proč musí mít ta oranžová mat. stříbrnou úpravu těch rámečků atd. Zdá se, že to není možností volby...
2. 6. 2010 15:26
Re: Ty si sportovní, já jsem sportovní, všichni jsme sportov
>:D :yes:
2. 6. 2010 15:23
Re: Po svém
tady bych to viděl jinak.

Mezi S40 a S80 je docela mezera, která právě potřeboval zaplnit. (V70 asi tohle neohrozí) No a pak bude docela cenový skok z S40 na S60, takže bych je jako konkurenci neviděl, možná částečně spíš pro S80.

XC-60 vs. XC-90, když pominu věk 90tky, tak její prodeje jsou stále relativně stabilní. Přece jen je to největší model + v extrémně silné konkurenci (X5/Q7/teď nový Toureg/Land Cruiser). Jí XC-60 podle mě hodně nevzala, spíš přitáhla nové lidi k Volvu, nebo je přetáhla od klasických řad.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 6. 2010 15:19
Re: Ty si sportovní, já jsem sportovní, všichni jsme sportov
Mluvící čudlík není nic složitýho, stačí aby ti řídil Jensen Button. ;-) >:D
Avatar - Michal Fokt
2. 6. 2010 15:11
Nedá mi to...
Krom toho, že pro mne bylo příjemným překvapením už Volvo S60 samotné, krom něj se mi povedlo nafotit v místě konání i auto, které na silnici hned tak neuvidíte. Takže vás zvu na AUTOFUN na článek [odkaz] ;-)
Avatar - iudex
2. 6. 2010 15:05
Re: PowerShift
JJ, tiez som to cítal. A zvuk R5 turbo v ST by som rozhodne neoznacil za nepríjemný. :-)
Avatar - Ricardo
2. 6. 2010 14:37
Re: Po svém
Taky si myslím, že u S60 to zabere stejně, včetně negativního dopadu na další sedany Volvo, tak jako ve vztahu XC60-XC90
Avatar - Ricardo
2. 6. 2010 14:36
Re: PowerShift
Teď si nejsem 100% jistý, ale nemá Focus ST nějakou fičůrku, která vylepšuje zvuk a vede ho přímo do kabiny? Nevím už, kde jsem to četl/slyšel, ale pokud je to tak, může být zvuková kulisa Focusu skutečně lepší...
Avatar - Ricardo
2. 6. 2010 14:35
Re: PowerShift
Když dva dělají totéž, není to totéž... Volvo je vlastně horší a dražší Ford, což ti rád potvrdí Deadlift i Dinarovi oblíbení britští novináři >:D
Avatar - Dinar
2. 6. 2010 14:25
Re: Po svém
Řekl bych, že dokonce voLVÍ podíl. ;-)
Avatar - Dinar
2. 6. 2010 14:23
Re: PowerShift
Je, nezbývá než doufat, že se zasekl někde mezi patry. ;-) A když ne, tak se dozvíš, že ho ford prakticky celý předělal, vylepšil a nabarvil na modro tak, že to vlastně žádný motor volvo není.
2. 6. 2010 14:18
Re: PowerShift
není to náhodou ten motor co dávají do Focusu ST? Počkejte fešáci, on si vás už Výtahář najde! :-)
Avatar - Ricardo
2. 6. 2010 14:16
Re: Ty si sportovní, já jsem sportovní, všichni jsme sportov
Jo, mluvící čudlíky >:D jednou by z toho mohl být i teleshoppingovej hit >:D
2. 6. 2010 14:14
Re: Po svém
podobně bych to viděl i já. XC-60 se podle mně prodává nad očekávání dobře, a myslím, že lví podíl na tom má právě dizajn.
Avatar - Dinar
2. 6. 2010 14:08
Re: PowerShift
2,5T opravdu nemá nijak extra lahodný zvuk, v nižších otáčkách by se sice dal přirovnat i k bublání osmiválce, ale ve středních začne hučet a už žádnou finesu nepřidá, hučí a hučí, vytočený zní až nehezky. ;-)
Avatar - Dinar
2. 6. 2010 14:05
Re: Po svém
Nemyslím, podívej kolik jezdí XC60tek, lidem se ten design líbí, a volvo nemá tak vyhrocený cenový problém jako jag nebo alfa, tj. najdou se kupci ochotni vysolit za něj to, co za adekvátní německou trojku. K těm cenám přijde za nějaký měsíc první kolo "cenového jemnocitu" S60 bude o pár desítek níž než A4ka a je vymalováno, ten design to v pohodě prodá. ;-)
2. 6. 2010 14:04
Re: PowerShift
uším, zmlsaným osmiválcem z UK bude znít i elektromotor dieslově :-! ;-)
2. 6. 2010 14:02
Re: Ty si sportovní, já jsem sportovní, všichni jsme sportov
toho se nechci dožít! >:-[]

to bych si pak do takové káry musel ty čudlíky dodělat samodomo růčo :-)
2. 6. 2010 13:58
NARYCHLO VYKVASENA BUCHTA
tazky rypak,divné proporcie siluety, prapodivne interior. svojich kupcov si isto najde, takisto ako multipla.
zaujimalo by ma kolko kupcov uprednostni toto pred BMW, MERC, AUDI.(tí ozajstni kupci)
Avatar - Ricardo
2. 6. 2010 13:47
PowerShift
Takže dvouspojková převodovka se zřejmě nedokáže komfortem ani logikou řazení vyrovnat automatu. Mě to příliš nepřekvapuje, jen je o to víc škoda, že ten 2,0 Turbo nedělají v manuálu. Nepřekvapuje mě ani zmiňovaný nepřesvědčivý projev toho motoru. Volvo to asi jinak "neumí", např. motor T5 (verze 2,5 l) mně zněl až příliš dieselově a udávaný výkon bych mu rozhodně netipoval.
2. 6. 2010 13:42
Re: Hmmm
Vidím to obdobně. Exteriérový design hodnotím za jedna. Palubní deska je katastrofa, ano, v jednoduchosti je prý krása, ale zas až tak jednoduché/"krásné" to tedy být nemusí.
Cenu nechám bez delšího komentáře, za Volvo je to poměrně dost. Rozhodne trh.
Avatar - Ricardo
2. 6. 2010 13:41
Re: Ty si sportovní, já jsem sportovní, všichni jsme sportov
Švédsko se asi připravuje na okamžik, kdy se bdue vše ovládat hlasem a ne tlačítky >:D
2. 6. 2010 13:41
Re: Po svém
No, aby se spíš neválelo v šourůmech. :-!
2. 6. 2010 13:29
Ty si sportovní, já jsem sportovní, všichni jsme sportovní
Ráno jezdím do práce kolem prodejny traktorů. Asi se tam jednou zastavím, a zeptám se, který model je nesportovnější...

S60 - jsem velice zvědavý na živé setkání. Stará S60 je docela velký kus švédské oceli, nová S60 mi na fotkách příjde jako trošku větší S40.
Interiér na fotkách mi příjde kapánek podivný - když pominu nesymetrický horní výdech klimošky, chybí mi tam prostě víc čudliků.
Avatar - Dinar
2. 6. 2010 13:26
Po svém
si to Volvo dělá, žádná změna. Postřehy k věci, jako vždy, výtky či chvála jdou na margo klasických volvo záležitostí, tj. skvělý interier, odhlučnění, pohoda, ale motory s papírovými předpoklady a zklamáním v reálu, pořád stejná automatická převodovka. Co vidím jako mezigenerační přínos je zlepšení řízení (největší slabina volva) a nastavení odpružení, tj. celkově auto působí agilnějším dojmem. To v kombinaci s nádherným designem a standardními kvalitami volvo šedesátku posune prodejně mezi silné hráče. Volvo jede!!! :yes: ;-)
2. 6. 2010 13:17
Hmmm
tak nevím, předek celkem ok, profil + zadek hmm, v interiéru zůstal příšerný (opravdu příšerný) středový panel a cena přes 1 mega :-) myslím, že tuhle herku na silnicích moc neuvidíme