Toyota Urban Cruiser si od Euro NCAP v celkovém hodnocení vysloužila jen 3 hvězdy, zejména díky neefektivnímu působení kolenního a hlavového airbagu. Zlepšit by se určitě měla i ochrana dětí a chodců.
Nechci omlouvat problémy které nastali při testu jednoho vozu, ale pokud jde snížené hodnocení na vrub né zcela funkčnímu komponentu (zde Airbag), nebudu tady vykřikovat, že to auto je špatný. Konstrukvce vozu je pokud jsem vyrozuměl z článku v pořádku, a nefunkční komponent se bohužel může objevit v kterémkoliv voze. Co se týče svolávacích akcí, tak tady si všechny velké automobilky mohou podat ruce, protože skutečně veškeré problémy spočívají ve vadných komponentech, které dodávají subdodavatelé a to vesměs ti samí ... Takže je zajímavé např. sledovat, jak se vyvíjí kvality vozů, vybavených komponenty od evropských dodavatelů (viz pokles kvality u vozů Toyota a Honda, vyráběných v evropě a z evropských komponentů). Mimochodem zrovna nedávno byl zajímavý článek o problémech s motory Mercedes kvůli vadním vstřikům od nejmenovaného výrobce. Znamená to sna, že Mercedes jsou špatná auta?
Pokud vim, jde o tesnici penu u predpinacu pasu, kde pri nehode a aktivaci predpinacu pasu muze teoreticky - v praxi se to pokud vim nestalo - dojit ke vzplanuti teto tesnici peny od pyrotechnicke naloze predpinacu. I proto se mi pristup Toyoty libi - radsi to preventivne stahneme a opravime.
Tady máš statistiku vyšetřování NHTSA a statistiku recallů.[odkaz]
No tak pro koncern VW to nevypadá moc dobře,vzhledem k počtům prodávaných aut i počtu modelů.Těch vyšetřování má koncern na triku více než Toyota.I podle tohoto raději Toyotu než koncern.
Nevim. Mozna v USA. Na ceskem trhu urcite ne. Projdi si ceniky. Nicmene to je ta myslenka - vezmeme levne auto v USA, trochu ho posolichame, prejmenujeme a v Evrope ho prodame za dvojnasobek. Marketingove to jde, ale objektivni technicka mereni prozradi tu habaduru. A to je taky jedna z pricin, proc jich v CR prodavaji 5 do mesice.
Coz je dobre. Pri letni serii vysledku dosahly snad vsechny auta na 5* a v mistni diskuzi se vyrojila hromada expertu, kteri hned vedeli, ze nova metodika je nanic, protoze produkuje sama 5ti* auta. Jak je videt, mylili se.
Tak jednoduchý to není. On ten UrbanCruiser je vlasně Scion xD. Auto, který stojí cca 15000$, takže nějakejch 10500€. Cenově je to tomu Loganu dost podobný.
Koncern občas nezvoláva, ani keď je to treba. Asi spolieha na loajalitu svojich zákazníkov, alebo si proste verí, že sa daná chyba prejaví iba zriedka...
S těma kotoučema jsem neměl problém jen já. To se mělo svolávat. Servisák nadával jak dlaždič. Že prej si VW nechtěl uříznout ostudu, tak se nesvolávalo a tisíce golfů brzdilo hodně špatně.
Ono to svolávání je občas správná věc.
Tak Roomstera nezpochybňuju. A vlnící se kotouče... no, s tímto problémem se nepotýká jen tvůj Golf, ale poměrně více aut a co vím, tak třeba u Opelu o tom něchtěli ani slyšet. :-!
U Fábie šlo o kabel v motoru, který měl špatnou ilozaci. Žádné svolávání neproběhlo a dělalo se to až při pravidelné prohlídce. U Berlinga výměna krytu světlometu - kupodivu jen pravého - taky až při prohlídce. Jumper r.v.2006 ve 20000 km, výměna hadice vzduchu k turbu a nové upevnění, protože se prodřela o část karoserie - oprava provedena a do měsíce přišla svolávačka.
Co vím, ta jde o konstrukční vadu, která by měla být v servisu do hodiny opravena. Ani vlastník Yarisu, kterého znám, nevěděl co na autě dělali a trvalo to den.
Nevím, nesoudím. Jde o typ závady, jestli je vážná, tak určitě nebudou otálet, jestli je to nějaký drobek ovlivňující max tak "dojivost jedné krávy v JZD Horní Dolní" tak se vlažnému přístupu nedivím.
komentare ake to je zle auto.A VW sciroco ci ako sa pise dostal 5 hviedz a nefungoval mu pri teste tiez airbag a hrozilo vazne opskodenie hlavy vodica.Skratka Euro Ncap-u ide len o to kto si vysledky predom zaplati.
Zaujimave ako ste sa do Toyoty hned pustili a na auto.cz som clanok o crash teste toho sciroca nenasiel.
Bohužel je to tak... Toyota patří mezi automobilky, které svolávají nejvíce aut. Kdosi tu nedávno přilepil onen žebříček.
Otázka je, jestli je to dobře, či špatně.
Mnozí odpůrci koncernu zde při každé svolávačce vykřikují, jaké jsou to šmejdy, a že toto potvrzuje jejich pravdu.
Já jsem v tomto ohledu poměrně zdrženlivý, protože to považuji za projev zájmu na vyřešení možných problémů.
Mimo Japonsko má pak být staženo 830 000 vozů subkompaktu Vitz, které jsou na mnoha světových trzích, včetně toho českého, prodávány pod názvem Yaris. Zveřejněno 28.1.2009
Podle mě to dotáhnou a daj do testu znova, ale jde vidět, jak šíleně se změnily pravidla. Když před 2 lety(?) měl číňan stejný výsledek a vypadal hůř jak zkorodovaná 120, dnes stačí špatně naplněný airbag a 2 hvězdy jsou v pr..