Novinky
Bílá a základní červená jsou jediné dvě barvy, které jsou bez příplatku. Zmiňovaná modrá se šplhá k příplatku 20 tis. Kč, což je u auta za 380 tis. dost. Souhlasím ale s tím, že pokud si koupíš Bravo se 121 kW, které stojí přes půl baňky, 20 tis. příplatku už nehraje roli. Autor článku má pravdu v tom, že drtivá většina kupujících sáhne po verzi Formula 105 k, která stojí o 150 tis. méně než Sport a udělá skoro stejnou službu. Sám jsem vlastníkem bílé Formuly, neříkám, že bych někdy nechtěl, aby trhala asfalt, ale za ten příplatek nee. Mám už k Bravu nachystanou i recenzi, ale čekám, až bude mít auto aspoň rok, abych mohl objektivněji posoudit kvalitu a poruchovost. Recenze dělané po ujetých 5 tis. km a dvou měsících soužití nechápu, za tu dobu se snad nepokazí ani Volha nebo Moskvič, ne?
Tak všichni snad nekupují jen ty social verze za 380tis. ne 😉
Ja to tipuji u nas tak 80% pod 380tkč no a zbytek.....
Tak to typuješ špatně. Těch levnějších se asi ani moc neprodá. Svého času šly na odbyt nejlépe dynamiky se sport paketem a také 88 kW Emotiony (jak je to dneska už ale netuším to je pravda).
Dost sem po tom co sem si koupil svého Sporta viděl i tyto specifikace v bílé jak mám já. Bílá podle mě Bravu sluší... a to hodně. Taky sem tu barvu chtěl.
P.S. Navtech ty si vážně píp. Deset tisíc u auta za půl milionu opravdu není nic a nikdo to neřeší, ale rozdíl 150 000 u auta za půl milionu už prostě poznat de. Ale až si ty jednou koupíš auto, nedej bože nové, sám to poznáš. Myslím, že zrovna ty budeš skučet nad každou vynaloženou korunou. Ale na internetu dělat frajera na to si kabrňák... (p.s čím dražší auto tím víc ten daný člověk skučí, tak je možné, že ty u té Dacie skušet o halíře ani nebudeš).
Dost sem po tom co sem si koupil svého Sporta viděl i tyto specifikace v bílé jak mám já. Bílá podle mě Bravu sluší... a to hodně. Taky sem tu barvu chtěl.
P.S. Navtech ty si vážně píp. Deset tisíc u auta za půl milionu opravdu není nic a nikdo to neřeší, ale rozdíl 150 000 u auta za půl milionu už prostě poznat de. Ale až si ty jednou koupíš auto, nedej bože nové, sám to poznáš. Myslím, že zrovna ty budeš skučet nad každou vynaloženou korunou. Ale na internetu dělat frajera na to si kabrňák... (p.s čím dražší auto tím víc ten daný člověk skučí, tak je možné, že ty u té Dacie skušet o halíře ani nebudeš).
Tak ja hlavně myslim prodej za posledni dejme tomu rok a to z duvodu že před tim byli ceny někde jinde a to u všech automobilek.
Jinak proč u nas Fiat nenabizi pro mě zahadny Multiair 103kw ? A podle recenze viz odkaz je tak trochu Fiat mimo i na Slovensku.
[odkaz]
PS:škoda že Onlyme nepřihodi vic foto ta bila bravu sekne a navic žadne foto interieru.
Jinak proč u nas Fiat nenabizi pro mě zahadny Multiair 103kw ? A podle recenze viz odkaz je tak trochu Fiat mimo i na Slovensku.
[odkaz]
PS:škoda že Onlyme nepřihodi vic foto ta bila bravu sekne a navic žadne foto interieru.
Ja je to teď fakt nevím. Ty výbavy jsou te´d nastaveny úplně jinak. Bravo v době po prvních slevách bylo extra výhodné auto právě ve výbavě Emotion a Sport, případně v podobě skladovky ve výbavě Dynamic s nějakou výbavou navíc.
Je to podobné, jako že se třeba u nás hodně prodávají Popíci F 500 s manuální klimou. Všude jinde jodu nejvíc na odbyt Sportíky a Lounge.. 😉
Je to podobné, jako že se třeba u nás hodně prodávají Popíci F 500 s manuální klimou. Všude jinde jodu nejvíc na odbyt Sportíky a Lounge.. 😉
Vsetko bude, len teraz prave nie je fotogenicke pocasie (teda uz asi od vtedy, ako som ho kupil). A ono si zasluzi krajsie exteriery... Chystam sa taktiez trocha rozpisat, kedze som odvtedy nadobudol dalsie skusenosti a mozno sa na neho dokazem pozerat uz trocha objektivnejsie (ano, stale je to fantasticke auto 😊).
"Taky sem tu barvu chtěl." >😁 Taky to byla jediná, ve které tu tvou skladovku měli. Aspoň si necintej pentli těmi radami Navtechovi, wolffe, v "oboru" nákupu aut tu není většího kašpárka nad tebe, a tYpuju, že v příští pětiletce tě jen těžko někdo trumfne. 😉
No vidíš to.. Na tebe sem taky zapomněl (a už ses šášulko taky ozval). P.S. Já nějaký auta koupil, ale ty si stále ten stejný anonymní internetový oufalý kašpar s pár nic neříkajícími blogy, jako je Navtech.
P.S. O tom, že u nás v rodině byly a jsou hlavně bílá auta a sem na ně zvyklý a já sám měl s jedinou výjimkou vždy bílé auto se jaksi zmiňovat nemusím... To kašpar tvého kalibru samozřejmě ví a zná, on si jen musí napsat tu svoji denní porci kravin, že Dinárku?
Tak si splnil svůj limit a už si zase můžeš jít psát závistivý ubožáku ty svoje blbosti někam jinam. Nejlépe pod škodovku, bmw, či jinou tvou oblíbenou značku. 😉.
P.S. O tom, že u nás v rodině byly a jsou hlavně bílá auta a sem na ně zvyklý a já sám měl s jedinou výjimkou vždy bílé auto se jaksi zmiňovat nemusím... To kašpar tvého kalibru samozřejmě ví a zná, on si jen musí napsat tu svoji denní porci kravin, že Dinárku?
Tak si splnil svůj limit a už si zase můžeš jít psát závistivý ubožáku ty svoje blbosti někam jinam. Nejlépe pod škodovku, bmw, či jinou tvou oblíbenou značku. 😉.
Súhlas. Dať recenziu na auto, ktoré mám dva dni vrátane cesty z autosalónu a rozoberať jazdné vlastnosti alebo spotrebu sa mi javí mierne od veci. Zmysel to má v prípade horúcej novinky, ktorá ešte v recenziách nie je a kde sa akcentujú skôr prvé dojmy, výbava, cena, proces kúpy. Reálne dojmy sa dajú zistiť až po cca. roku prevádzky (teda po odskúšaní vo všetkých režimoch: sneh vs. horúčava, plne naložený na dovolenku vs. šantenie na okreskách atď.).
Jizda pod vlivem alkoholu drog a podobnych podpurnych latek....... >😒]
Ja, a určite nebudem sám, by som namiesto debát o ničom pod bezduchým článkom tiež o ničom, PRIVÍTAL možnosť diskusie pod testami, resp. pod všetkými článkami v MAGAZÍNE.
Bolo to sľúbené, podobne ako nová podoba stránok auto.cz, a to v priebehu roka 2010.
Rok sa už dávno prehupol za svoju polovicu, a nič viditeľné sa zatiaľ nestalo.
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
AKO TO TEDA BUDE? DOČKÁME SA, ALEBO TO BOLI LEN PRÁZDNE SĽUBY?
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Bolo to sľúbené, podobne ako nová podoba stránok auto.cz, a to v priebehu roka 2010.
Rok sa už dávno prehupol za svoju polovicu, a nič viditeľné sa zatiaľ nestalo.
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
AKO TO TEDA BUDE? DOČKÁME SA, ALEBO TO BOLI LEN PRÁZDNE SĽUBY?
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
řeknu ti to asi tak.. nic nebude, protože každý moderátor a admin by se z té diskuze leda pos.. >😁
Aký moderátor/admin? Myslíš, že niekto z redakcie poctivo číta všetkých 400 príspevkov pod každou vášnivou debatou o Škode/VW/Fiate? 8-s
Inak ak by bola možnosť debatovať priamo pod testami, úmerne tomu by klesli príspevky pod news a všelijaké off-topic príspevky, reagujúce práve na testy na hlavnej.
Inak ak by bola možnosť debatovať priamo pod testami, úmerne tomu by klesli príspevky pod news a všelijaké off-topic príspevky, reagujúce práve na testy na hlavnej.
tomu sám nevěříš. tohle lidi budou flejmovat všude 😉
tak něteří co se tím živí a nemají jinou vhodnou práci a ktěří nic jiného než kafrat, pomlouvat a lhát neumí (jako např. Navtech, tak jak se dnes opět předvedl) sampozřejmě nepřestanou,ale ostatní co se chtějí bavit jen o autech by to asi uvítali... je fakt, že když usvědčís redaktora (případně kohokoliv) s očividné lži pod tetsem je to efektivnější a průkaznější, než když o tom píšeš v jiném prostoru a čase..
Mám pocit, že som sa akurát trochu trafil do termínu jednej veľkej zmeny. 😄
Takže zatiaľ za jeden bod. Uvidíme, či sa dočkáme aj viac.
😉 :yes😒br />
Jedna vec mi nie je jasná - prečo sú diskusie, a vlastne aj celá stránka spútané zas takým úzkym stĺpcom? Veď hlavne stromová štruktúra vyžaduje čo najväčšiu dĺžku riadka.
Takže zatiaľ za jeden bod. Uvidíme, či sa dočkáme aj viac.
😉 :yes😒br />
Jedna vec mi nie je jasná - prečo sú diskusie, a vlastne aj celá stránka spútané zas takým úzkym stĺpcom? Veď hlavne stromová štruktúra vyžaduje čo najväčšiu dĺžku riadka.
.... na MACZ nic psát nebudu, z toho už jsem opravdu vyrostl, nicméně pár dojmů po 40tkm s T-jetem 150k
- motor bez výhrad, spotřeba oleje 0, jede úměrně těm turbokoním, spotřebu mám dlouhodobě lehce pod 8 (režim 140/100/60, ale nehoním to, pokud to není nutné)
- podvozek normál, na 16" slušné pohodlí a jakžtakž to sedí, ikdyž že by drcení zatáček byla nějaká zábava tak to zas ne
- zpracování taky v klidu, né že by to bylo dokonalé, ale asi tak nějak průměr
- reklamace: olezlá kůže na volantu, občas blbnoucí aretace páček pod volantem - oboje vyměněno za nové
- jinak vše funguje, na žádný spotřebák se ještě nesáhlo....
Koupil jsem to před dvěma lety za 450 a za tu cenu tehdy paráda. Dnes už by za ty prachy byla konkurence mnohem větší (308 THP, Civic Sport atd....)
Jinak je tam málo místa vzadu, ale to neřeším, mám to pro sebe a max. jezdím s přítelkyní....
Takže za mě dobrý 😉 A hlavně se mi auto pořád líbí zvenku i zevnitř a rád ho řídím, co víc si přát 😉
- motor bez výhrad, spotřeba oleje 0, jede úměrně těm turbokoním, spotřebu mám dlouhodobě lehce pod 8 (režim 140/100/60, ale nehoním to, pokud to není nutné)
- podvozek normál, na 16" slušné pohodlí a jakžtakž to sedí, ikdyž že by drcení zatáček byla nějaká zábava tak to zas ne
- zpracování taky v klidu, né že by to bylo dokonalé, ale asi tak nějak průměr
- reklamace: olezlá kůže na volantu, občas blbnoucí aretace páček pod volantem - oboje vyměněno za nové
- jinak vše funguje, na žádný spotřebák se ještě nesáhlo....
Koupil jsem to před dvěma lety za 450 a za tu cenu tehdy paráda. Dnes už by za ty prachy byla konkurence mnohem větší (308 THP, Civic Sport atd....)
Jinak je tam málo místa vzadu, ale to neřeším, mám to pro sebe a max. jezdím s přítelkyní....
Takže za mě dobrý 😉 A hlavně se mi auto pořád líbí zvenku i zevnitř a rád ho řídím, co víc si přát 😉
:yes:
Jasné. Mám to podobně až na ty páčky po volantem, mám zatím jen 30 km, vyšší spotřebu, vyšší jízdní průměr a větší podíl krátkých tras a VELKOMĚSTA.
Spotřebák se taky zatím žádný neozval s výjimkou věcí co se dělají na servisce. Kupodivu i gumy mám ještě v obstojném stavu na můj styl jízdy a rozměr pneu 225/40/18.
Jasné. Mám to podobně až na ty páčky po volantem, mám zatím jen 30 km, vyšší spotřebu, vyšší jízdní průměr a větší podíl krátkých tras a VELKOMĚSTA.
Spotřebák se taky zatím žádný neozval s výjimkou věcí co se dělají na servisce. Kupodivu i gumy mám ještě v obstojném stavu na můj styl jízdy a rozměr pneu 225/40/18.
VW group
- Je jasné, že redaktor je určitě podplacený, protože blabla
- prosím tebe, kdy ty jsi v něčem od nich seděl?
- hele mě ta kára bere 4litry při 250km/h. R8 mi nemohla ujet!
- Opět potvrzení toho, že správní drzci sedlají supermainstream. blablabla
- blablala
- blablabla
cokoliv neněmeckého
- Je jasné, že redaktor je určitě podplacený, protože blabla
- prosím tebe, kdy ty jsi v něčem od nich seděl?
- hele mě ta kára bere 4litry při 250km/h. R8 mi nemohla ujet!
- Opět potvrzení toho, že správní drzci sedlají supermainstream. blablabla
- blablala
- blablabla
😄
- Je jasné, že redaktor je určitě podplacený, protože blabla
- prosím tebe, kdy ty jsi v něčem od nich seděl?
- hele mě ta kára bere 4litry při 250km/h. R8 mi nemohla ujet!
- Opět potvrzení toho, že správní drzci sedlají supermainstream. blablabla
- blablala
- blablabla
cokoliv neněmeckého
- Je jasné, že redaktor je určitě podplacený, protože blabla
- prosím tebe, kdy ty jsi v něčem od nich seděl?
- hele mě ta kára bere 4litry při 250km/h. R8 mi nemohla ujet!
- Opět potvrzení toho, že správní drzci sedlají supermainstream. blablabla
- blablala
- blablabla
😄
VW Group😒br />
- Takovou hnusnou krabici bych si nikdy nekoupil
- Je to jen technika z Golfu v jiném kabátu
- Milý duševní chudáku, zastav se a přemýšlej. Vnímáš tu chladnou krásu a se slzou v oku si přiznáváš, že na dokonalý vůz z produkce VW nemáš... (GTI)
Itálie😒br />
- dojedu s tím aspoň do servisu?
- to auto má duši
- já mám patent na objektivní posuzování designu, protože mám Alfu
- Fiat je nejlepší! Lancie vzkvétá! Alfy nemaj stejnej čumák! (wolff)
- Takovou hnusnou krabici bych si nikdy nekoupil
- Je to jen technika z Golfu v jiném kabátu
- Milý duševní chudáku, zastav se a přemýšlej. Vnímáš tu chladnou krásu a se slzou v oku si přiznáváš, že na dokonalý vůz z produkce VW nemáš... (GTI)
Itálie😒br />
- dojedu s tím aspoň do servisu?
- to auto má duši
- já mám patent na objektivní posuzování designu, protože mám Alfu
- Fiat je nejlepší! Lancie vzkvétá! Alfy nemaj stejnej čumák! (wolff)
Spýtam sa inak: je to pri diskusiách pod news inak?
Je komentár pod článkom o prvom zvezení s autom prípustný a pod plnohodnotným testom nie?
Pod článkami v news komentáre typu "Je jasné, že redaktor je určitě podplacený, protože blabla" nevadia, ale pod testami by vadili?
Ak niekto zdr.be autora testu na vlastnom blogu, pretože sa mu test nepáči (GTI, Dinar...), je to OK, ale v komentári pod testami by to už útlocitný autor nezvládol?
???
Je komentár pod článkom o prvom zvezení s autom prípustný a pod plnohodnotným testom nie?
Pod článkami v news komentáre typu "Je jasné, že redaktor je určitě podplacený, protože blabla" nevadia, ale pod testami by vadili?
Ak niekto zdr.be autora testu na vlastnom blogu, pretože sa mu test nepáči (GTI, Dinar...), je to OK, ale v komentári pod testami by to už útlocitný autor nezvládol?
???
Zdravim, na web si teprve zvykam a moc nadseny nejsem...snad si zvyknu, uvidime 😄 Ale chci se zeptat, zda konecne povolili komentare a diskuzi k testum, jelikoz to je asi jedna z nejdulezitejsich veci, ktere na takovem webu jako je tento musi byt. Nechapu proc to tu chybelo, u testu notebooku, grafikych karet, hifi sestav, televizi a vseho mozneho kde se testy na webu v redakcich delaji samozrejme diskuze povolena je.
V pripade ze testy konecne povoleny jsou, prosim o specifika kde najdu takove tlacitko, doposud jsem to v soucasnych testech (napr OII DSG nebo X6) nenasel. Diky vsem 😄
V pripade ze testy konecne povoleny jsou, prosim o specifika kde najdu takove tlacitko, doposud jsem to v soucasnych testech (napr OII DSG nebo X6) nenasel. Diky vsem 😄
Mohl by mít přehled...