Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Bravo: 13 uživatelských recenzí na moje.auto.cz

V databázi recenzí na Moje.auto.cz má početné zastoupení Fiat Bravo nové generace. Nejstarší vůz je z roku 2007, nejnovější z nich si majitel převzal v srpnu 2010.
Zpět na článek
6. 9. 2010 03:37
neregistrovaný "RayBan"
6. 9. 2010 08:01
6. 9. 2010 11:20
6. 9. 2010 11:48
6. 9. 2010 12:01
Avatar - euro89
6. 9. 2010 00:33
žádný Maserati
Škoda, že neni žádný z nich v modrý Maserati:( Je to jedna z vůbec nejhezčích barev co znám, nechápu, že si lidi těch pár korun nepřiplatěj. V běžnym provozu jsem v týhle barvě viděl Bravo asi jen 2x a je to škoda. Přece, když už si kupuju nový auto (většinou na několik let) za v průměru 500tis., tak nebudu řešit pár tisícovek příplatek za perleť, ne. A ani ta červená Maranello se moc nevídá ;-\
Rozbalit vlákno
32
Avatar - miromen
6. 9. 2010 00:55
Re: žádný Maserati
No vidiš a ja bych si rad připlatil i za bilou proti ktere je ta modra hm Maseratti u mě jen pěkna. :-)
6. 9. 2010 02:38
Re: žádný Maserati
Jasně, za bílou se "připlácí" nejlíp >:D
Avatar - miromen
6. 9. 2010 02:49
Re: žádný Maserati
Maš něco proti ? >:-[] Tu touhu po bile ve mě vzbudila automobilka BMW na tušim Ženevskem autosaloně roku 2006 ?
Avatar - KANKUNEN
6. 9. 2010 06:50
Re: žádný Maserati
Oni vyrobili pračku? >:D
6. 9. 2010 09:25
Re: žádný Maserati
Ono se u fiatu připlácí za bílou?
Avatar - miromen
6. 9. 2010 09:31
Re: žádný Maserati
To nevim ale pokud nema Fiat Bilou metlu nebo perleť tak asi ne. Mě se všeobecně libi bila barva na autech. No a jak už jsem psal zbusobila to automobilka BMW ktera představila všechny sve vozy na autosaloně tušim že to byla ta Ženeva 2006 v bile barvě. No auto jsem si bile sice koupil al bohužel BMW to neni. >:D
Avatar - Dinar
6. 9. 2010 09:47
Re: žádný Maserati
Jasně, není bílá jako bílá, od "kredence" až po tu bmw "alpine white", která je mmch. bez příplatku. ;-)
Avatar - miromen
6. 9. 2010 10:29
Re: žádný Maserati
Prom mě jistě vyhoda nepřiplacet za něco co se mi libi ale u BMW mam akorat na tu bilou barvu. >:-[]
6. 9. 2010 10:13
Re: žádný Maserati
Ano třeba bílá funk za 28 300 Kč. Ale to ti mohl napsat Dinárek, který to auto vybíral pro svoji milovanou maminku. ;-)
Mohl by mít přehled...
Avatar - Dinar
6. 9. 2010 10:35
Re: žádný Maserati
>:D Nechci ti brát iluze, ale opravdu nenosím v hlavě ceny za barvy ventilků všech modelů Fiatu, na to tu máme jiný špecialisti. Pokud se pamatuju, za barvu jsem nic nepřiplácel, to auto bylo v základu vč. barvy.
Avatar - euro89
6. 9. 2010 08:11
Re: žádný Maserati
co je to, prosim tě, "MaseraTTi"??
Avatar - miromen
6. 9. 2010 08:30
Re: žádný Maserati
To viš ja už počitam s tim že VW koupi toho Fiata takže dojde i k mirnym upravam nazvu. ;-)
6. 9. 2010 13:45
Re: žádný Maserati
Myslels něco jako Yetti ? :-O
6. 9. 2010 02:36
Re: žádný Maserati
To víš... vem si wolffa, ten si málem kvůli rádiu koupil forda, tak se nediv, že u aut v této třídě a zvlášť u fiatů lidi žmolaj každou pětku. ;-)
neregistrovaný "RayBan"
6. 9. 2010 03:37
Re: žádný Maserati
Býval jsi vtipný, no jo no, býval ...
Avatar - Katikakus
6. 9. 2010 06:47
Re: žádný Maserati
To uz je ale hodne davno.... :-( :no:
6. 9. 2010 08:03
Re: žádný Maserati
Nejde o vtip, ale o realitu. Euro89 tady rozhazuje na výbavě jako kdyby kupoval Bentley, ale zapomíná na to, že v této třídě, navíc v základních motorech, je rozhodující pro kupce každá koruna.
Avatar - ethicon
6. 9. 2010 08:54
Re: žádný Maserati
ale je tu skupina ludí, ktorá si kupuje práve túto triedu, lebo väčšie auto nechce či nepotrebuje a je ochotná dať za auto v nižšej strednej 28-30 tisíc euro....a dokonca napriek niektorým pseudovtipálkom na týchto stránkach aj za auto talianskej produkcie....
6. 9. 2010 16:57
Re: žádný Maserati
To chápu, ale kdo zaplatí 30 tis. Euro za nižší střední, tak chce taky tomu odpovídající motor ;-) Nevím co všechno bys musel do Brava navolit,aby ses dostal na tu sumu? Cihly zlata do kufru? :-)
Avatar - ethicon
6. 9. 2010 19:24
Re: žádný Maserati
bavíme sa o triede ako takej nemyslím len Bravo
6. 9. 2010 09:22
Re: žádný Maserati
To je tím, že nepoznáš vtip od reality. Stejně, jako ten tajtrdlík s palečkem pod tebou.
6. 9. 2010 10:08
Re: žádný Maserati
No ještě ale musíš příště detailně napsat, kde ten vtip mají ostatní (zřejmě duševně jinde než ty) hledat...
6. 9. 2010 12:42
Re: žádný Maserati
U tebe je to pochopitelný, ale nejde o vtip. To, jak si jako ředitel fiatu málem koupil forda je realita. Pochlub se sám, jak si svojí srdeční záležitost málem prodal za přípojku na mp3.
6. 9. 2010 08:00
Re: žádný Maserati
To bude asi tím, že skuteční kupci Brava jsou soudný (narozdíl od vás internetových) a nekupují sportovní modrou na auta, které k tomu nedodává odpovídající motor. Modrá patří na Focus RS, Imprezu STI apod. ;-)
Avatar - ethicon
6. 9. 2010 09:03
Re: žádný Maserati
ale nooo...akýže výkon má "športová" naftová Oktávia RS v porovnaní s tým 121 kW Bravom (kde je oproti AR znížený o 4kW), žeby 125kW??? Tam ti tá modrá neprekáža....??toto je už len na smiech tu... >:D Alebo prečo rovno nenapíšeš, že napríklad červená patrí len na Ferrari?
6. 9. 2010 16:59
Re: žádný Maserati
Naftová Octavia RS je kategorie sama o sobě >:D Ale teď se bavíme o Bravu s motorem 1,4 ;-)
Avatar - ethicon
6. 9. 2010 19:27
Re: žádný Maserati
pokial viem narážalo sa tu na test toho modrého naftového Brava na to som reagoval....to, že Oktávia RS TDI je kategoria sama o sebe nepochybujem...teda na tomto serveri určite, ale nikde inde >:D
Avatar - strýček BOB
6. 9. 2010 09:10
Re: žádný Maserati
Mám rád, když majitel zablešeného BMW lamentuje nad tím, proč si ti oškliví kupci nových fiatů nepřiplácí za modrou metalízu. Chlapče, připlatek za maserati blue je cca 20k Kč, což je zhruba hodnota toho tvého vraku. Až jednou budeš kupovat novou káru, tak to poznáš sám, co to znamená "...že si lidi těch pár korun nepřiplatěj.".
Avatar - iudex
6. 9. 2010 09:26
Re: žádný Maserati
Bobo, pokiaľ iba všeobecne ironizuješ kórejskú produkciu, dá sa to tolerovať (hoci opakovaný vtip prestáva byť vtipný). Takéto osobné útoky si však nechaj pre domácu kuchynskú komunikáciu, ak sa to u vás doma toleruje; tu Ti tie podpásové argumenty a žumpový štýl nikto nebude akceptovať. :-!
Avatar - ethicon
6. 9. 2010 09:35
Re: žádný Maserati
v tejto diskusii a nielen tu však nie je jediný..pozri sa o pár riadkov hore na známeho "milovníka" Fiatov, ktorý sa väčšinou zmôže tak na jednu rozvitú vetu, ale čo slovo to prízemnejší skvôst....
6. 9. 2010 13:01
Re: žádný Maserati
jestli taky nebude problém v tom, že perleťový lak je poněkud nepraktický z pohledu případných oprav. Známému někdo u 156 na parkovišti odřel dveře a přední blatník a i když to dal opravit do dobré lakovny, tak právě u toho laku co měla Alfa to bylo při určitým úhlu pohledu vidět. Od té doby nikdo z nás co jsme to viděli perleťový lak nechce...
6. 9. 2010 08:01
Bílá barva
Bílá a základní červená jsou jediné dvě barvy, které jsou bez příplatku. Zmiňovaná modrá se šplhá k příplatku 20 tis. Kč, což je u auta za 380 tis. dost. Souhlasím ale s tím, že pokud si koupíš Bravo se 121 kW, které stojí přes půl baňky, 20 tis. příplatku už nehraje roli. Autor článku má pravdu v tom, že drtivá většina kupujících sáhne po verzi Formula 105 k, která stojí o 150 tis. méně než Sport a udělá skoro stejnou službu. Sám jsem vlastníkem bílé Formuly, neříkám, že bych někdy nechtěl, aby trhala asfalt, ale za ten příplatek nee. Mám už k Bravu nachystanou i recenzi, ale čekám, až bude mít auto aspoň rok, abych mohl objektivněji posoudit kvalitu a poruchovost. Recenze dělané po ujetých 5 tis. km a dvou měsících soužití nechápu, za tu dobu se snad nepokazí ani Volha nebo Moskvič, ne?
Rozbalit vlákno
15
Avatar - euro89
6. 9. 2010 08:21
Re: Bílá barva
Tak všichni snad nekupují jen ty social verze za 380tis. ne ;-)
Avatar - miromen
6. 9. 2010 08:34
Re: Bílá barva
Ja to tipuji u nas tak 80% pod 380tkč no a zbytek.....
6. 9. 2010 09:07
Re: Bílá barva
Tak to typuješ špatně. Těch levnějších se asi ani moc neprodá. Svého času šly na odbyt nejlépe dynamiky se sport paketem a také 88 kW Emotiony (jak je to dneska už ale netuším to je pravda).

Dost sem po tom co sem si koupil svého Sporta viděl i tyto specifikace v bílé jak mám já. Bílá podle mě Bravu sluší... a to hodně. Taky sem tu barvu chtěl.

P.S. Navtech ty si vážně píp. Deset tisíc u auta za půl milionu opravdu není nic a nikdo to neřeší, ale rozdíl 150 000 u auta za půl milionu už prostě poznat de. Ale až si ty jednou koupíš auto, nedej bože nové, sám to poznáš. Myslím, že zrovna ty budeš skučet nad každou vynaloženou korunou. Ale na internetu dělat frajera na to si kabrňák... (p.s čím dražší auto tím víc ten daný člověk skučí, tak je možné, že ty u té Dacie skušet o halíře ani nebudeš).
Avatar - miromen
6. 9. 2010 09:24
Re: Bílá barva
Tak ja hlavně myslim prodej za posledni dejme tomu rok a to z duvodu že před tim byli ceny někde jinde a to u všech automobilek.
Jinak proč u nas Fiat nenabizi pro mě zahadny Multiair 103kw ? A podle recenze viz odkaz je tak trochu Fiat mimo i na Slovensku.
[odkaz]

PS:škoda že Onlyme nepřihodi vic foto ta bila bravu sekne a navic žadne foto interieru.
6. 9. 2010 10:04
Re: Bílá barva
Ja je to teď fakt nevím. Ty výbavy jsou te´d nastaveny úplně jinak. Bravo v době po prvních slevách bylo extra výhodné auto právě ve výbavě Emotion a Sport, případně v podobě skladovky ve výbavě Dynamic s nějakou výbavou navíc.

Je to podobné, jako že se třeba u nás hodně prodávají Popíci F 500 s manuální klimou. Všude jinde jodu nejvíc na odbyt Sportíky a Lounge.. ;-)
Avatar - whatever
6. 9. 2010 17:22
Re: Bílá barva
Vsetko bude, len teraz prave nie je fotogenicke pocasie (teda uz asi od vtedy, ako som ho kupil). A ono si zasluzi krajsie exteriery... Chystam sa taktiez trocha rozpisat, kedze som odvtedy nadobudol dalsie skusenosti a mozno sa na neho dokazem pozerat uz trocha objektivnejsie (ano, stale je to fantasticke auto :)).
Avatar - Dinar
6. 9. 2010 09:31
Re: Bílá barva
"Taky sem tu barvu chtěl." >:D Taky to byla jediná, ve které tu tvou skladovku měli. Aspoň si necintej pentli těmi radami Navtechovi, wolffe, v "oboru" nákupu aut tu není většího kašpárka nad tebe, a tYpuju, že v příští pětiletce tě jen těžko někdo trumfne. ;-)
6. 9. 2010 10:02
Re: Bílá barva
No vidíš to.. Na tebe sem taky zapomněl (a už ses šášulko taky ozval). P.S. Já nějaký auta koupil, ale ty si stále ten stejný anonymní internetový oufalý kašpar s pár nic neříkajícími blogy, jako je Navtech.

P.S. O tom, že u nás v rodině byly a jsou hlavně bílá auta a sem na ně zvyklý a já sám měl s jedinou výjimkou vždy bílé auto se jaksi zmiňovat nemusím... To kašpar tvého kalibru samozřejmě ví a zná, on si jen musí napsat tu svoji denní porci kravin, že Dinárku?
Tak si splnil svůj limit a už si zase můžeš jít psát závistivý ubožáku ty svoje blbosti někam jinam. Nejlépe pod škodovku, bmw, či jinou tvou oblíbenou značku. ;-).
Avatar - Dinar
6. 9. 2010 10:17
Re: Bílá barva
Dupy, dup nožičkou. Netrap se, udělá se ti opar. :-) ;-) Na nervy je třeba dávat pozor, a věř, že vím o čem mluvím, mám už totiž ouplně okousaný nehty od toho, jak ti ten tvůj bílý turboaudiv6hamr závidím. ;-)
Avatar - iudex
6. 9. 2010 09:33
Re: Bílá barva
Súhlas. Dať recenziu na auto, ktoré mám dva dni vrátane cesty z autosalónu a rozoberať jazdné vlastnosti alebo spotrebu sa mi javí mierne od veci. Zmysel to má v prípade horúcej novinky, ktorá ešte v recenziách nie je a kde sa akcentujú skôr prvé dojmy, výbava, cena, proces kúpy. Reálne dojmy sa dajú zistiť až po cca. roku prevádzky (teda po odskúšaní vo všetkých režimoch: sneh vs. horúčava, plne naložený na dovolenku vs. šantenie na okreskách atď.).
Avatar - miromen
6. 9. 2010 09:34
Re: Bílá barva
Jizda pod vlivem alkoholu drog a podobnych podpurnych latek....... >:-[]
Avatar - iudex
6. 9. 2010 10:09
Re: Bílá barva
No vidíš, hneď máš tip na to, ako by Tvoja recenzia mohla byť čitateľsky atraktívnejšia... >:D
Avatar - miromen
6. 9. 2010 10:26
Re: Bílá barva
Neřikej dvakrat ja jsem lehce ovlivnitelny.... >:D
Avatar - Dinar
6. 9. 2010 09:43
Re: Bílá barva
"šantenie" :-) jedno z nejhezčích slovenských slov. ;-)
6. 9. 2010 11:01
ABY BOLO JASNO...
Ja, a určite nebudem sám, by som namiesto debát o ničom pod bezduchým článkom tiež o ničom, PRIVÍTAL možnosť diskusie pod testami, resp. pod všetkými článkami v MAGAZÍNE.

Bolo to sľúbené, podobne ako nová podoba stránok auto.cz, a to v priebehu roka 2010.
Rok sa už dávno prehupol za svoju polovicu, a nič viditeľné sa zatiaľ nestalo.

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
AKO TO TEDA BUDE? DOČKÁME SA, ALEBO TO BOLI LEN PRÁZDNE SĽUBY?
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - T613
6. 9. 2010 11:13
Re: ABY BOLO JASNO...
řeknu ti to asi tak.. nic nebude, protože každý moderátor a admin by se z té diskuze leda pos.. >:D
6. 9. 2010 11:21
Re: ABY BOLO JASNO...
pos...čo?
Avatar - iudex
6. 9. 2010 11:27
Re: ABY BOLO JASNO...
Aký moderátor/admin? Myslíš, že niekto z redakcie poctivo číta všetkých 400 príspevkov pod každou vášnivou debatou o Škode/VW/Fiate? 8-s
Inak ak by bola možnosť debatovať priamo pod testami, úmerne tomu by klesli príspevky pod news a všelijaké off-topic príspevky, reagujúce práve na testy na hlavnej.
Avatar - T613
6. 9. 2010 11:32
Re: ABY BOLO JASNO...
tomu sám nevěříš. tohle lidi budou flejmovat všude ;-)
6. 9. 2010 11:51
Re: ABY BOLO JASNO...
tak něteří co se tím živí a nemají jinou vhodnou práci a ktěří nic jiného než kafrat, pomlouvat a lhát neumí (jako např. Navtech, tak jak se dnes opět předvedl) sampozřejmě nepřestanou,ale ostatní co se chtějí bavit jen o autech by to asi uvítali... je fakt, že když usvědčís redaktora (případně kohokoliv) s očividné lži pod tetsem je to efektivnější a průkaznější, než když o tom píšeš v jiném prostoru a čase..
6. 9. 2010 15:38
Re: ABY BOLO JASNO...
Vhodné by bolo rozlišovať medzi lžou, omylom a neznalosťou.
6. 9. 2010 16:10
Re: ABY BOLO JASNO...
Subjektivní názor je věc na kterou má každý nárok.
7. 9. 2010 06:35
Re: ABY BOLO JASNO...
Mám pocit, že som sa akurát trochu trafil do termínu jednej veľkej zmeny. :-)
Takže zatiaľ za jeden bod. Uvidíme, či sa dočkáme aj viac.
;-) :yes:

Jedna vec mi nie je jasná - prečo sú diskusie, a vlastne aj celá stránka spútané zas takým úzkym stĺpcom? Veď hlavne stromová štruktúra vyžaduje čo najväčšiu dĺžku riadka.
6. 9. 2010 11:20
Bravo....
.... na MACZ nic psát nebudu, z toho už jsem opravdu vyrostl, nicméně pár dojmů po 40tkm s T-jetem 150k

- motor bez výhrad, spotřeba oleje 0, jede úměrně těm turbokoním, spotřebu mám dlouhodobě lehce pod 8 (režim 140/100/60, ale nehoním to, pokud to není nutné)
- podvozek normál, na 16" slušné pohodlí a jakžtakž to sedí, ikdyž že by drcení zatáček byla nějaká zábava tak to zas ne
- zpracování taky v klidu, né že by to bylo dokonalé, ale asi tak nějak průměr
- reklamace: olezlá kůže na volantu, občas blbnoucí aretace páček pod volantem - oboje vyměněno za nové
- jinak vše funguje, na žádný spotřebák se ještě nesáhlo....

Koupil jsem to před dvěma lety za 450 a za tu cenu tehdy paráda. Dnes už by za ty prachy byla konkurence mnohem větší (308 THP, Civic Sport atd....)

Jinak je tam málo místa vzadu, ale to neřeším, mám to pro sebe a max. jezdím s přítelkyní....

Takže za mě dobrý ;-) A hlavně se mi auto pořád líbí zvenku i zevnitř a rád ho řídím, co víc si přát ;-)
Rozbalit vlákno
1
6. 9. 2010 11:48
Re: Bravo....
:yes:
Jasné. Mám to podobně až na ty páčky po volantem, mám zatím jen 30 km, vyšší spotřebu, vyšší jízdní průměr a větší podíl krátkých tras a VELKOMĚSTA.

Spotřebák se taky zatím žádný neozval s výjimkou věcí co se dělají na servisce. Kupodivu i gumy mám ještě v obstojném stavu na můj styl jízdy a rozměr pneu 225/40/18.
Avatar - T613
6. 9. 2010 11:41
Klaudius: ukázka diskuze k testům
VW group
- Je jasné, že redaktor je určitě podplacený, protože blabla
- prosím tebe, kdy ty jsi v něčem od nich seděl?
- hele mě ta kára bere 4litry při 250km/h. R8 mi nemohla ujet!
- Opět potvrzení toho, že správní drzci sedlají supermainstream. blablabla
- blablala
- blablabla

cokoliv neněmeckého
- Je jasné, že redaktor je určitě podplacený, protože blabla
- prosím tebe, kdy ty jsi v něčem od nich seděl?
- hele mě ta kára bere 4litry při 250km/h. R8 mi nemohla ujet!
- Opět potvrzení toho, že správní drzci sedlají supermainstream. blablabla
- blablala
- blablabla

:-)
Rozbalit vlákno
8
6. 9. 2010 11:44
Re: Klaudius: ukázka diskuze k testům
:yes:
Avatar - Krispos
6. 9. 2010 11:52
Re: Klaudius: ukázka diskuze k testům
VW Group:

- Takovou hnusnou krabici bych si nikdy nekoupil
- Je to jen technika z Golfu v jiném kabátu
- Milý duševní chudáku, zastav se a přemýšlej. Vnímáš tu chladnou krásu a se slzou v oku si přiznáváš, že na dokonalý vůz z produkce VW nemáš... (GTI)

Itálie:

- dojedu s tím aspoň do servisu?
- to auto má duši
- já mám patent na objektivní posuzování designu, protože mám Alfu
- Fiat je nejlepší! Lancie vzkvétá! Alfy nemaj stejnej čumák! (wolff)
Avatar - iudex
6. 9. 2010 11:53
Re: Klaudius: ukázka diskuze k testům
Spýtam sa inak: je to pri diskusiách pod news inak?
Je komentár pod článkom o prvom zvezení s autom prípustný a pod plnohodnotným testom nie?
Pod článkami v news komentáre typu "Je jasné, že redaktor je určitě podplacený, protože blabla" nevadia, ale pod testami by vadili?
Ak niekto zdr.be autora testu na vlastnom blogu, pretože sa mu test nepáči (GTI, Dinar...), je to OK, ale v komentári pod testami by to už útlocitný autor nezvládol?
???
Avatar - T613
6. 9. 2010 11:55
Re: Klaudius: ukázka diskuze k testům
V diskuzích pod news to bude tak o 400 příspěvků méně jinak. ;-)
6. 9. 2010 15:39
Re: Klaudius: ukázka diskuze k testům
O čo ti akože ide? :-O Nejak tvoje počínanie nechápem kokso.
Avatar - T613
6. 9. 2010 16:31
Re: Klaudius: ukázka diskuze k testům
o nic mi nejde.. jen si z tebe dělám srandu :P
7. 9. 2010 09:34
Re: Klaudius: ukázka diskuze k testům
To som sa nasmial, kokso... :-!
Avatar - iudex
6. 9. 2010 12:01
Re: OT: testy
Mimochodom kde sú dnešné testy na hlavnej? Neviem o žiadnom sviatku v ČR...
7. 9. 2010 17:24
KOMENTARE A DISKUZE V TESTECH
Zdravim, na web si teprve zvykam a moc nadseny nejsem...snad si zvyknu, uvidime :-) Ale chci se zeptat, zda konecne povolili komentare a diskuzi k testum, jelikoz to je asi jedna z nejdulezitejsich veci, ktere na takovem webu jako je tento musi byt. Nechapu proc to tu chybelo, u testu notebooku, grafikych karet, hifi sestav, televizi a vseho mozneho kde se testy na webu v redakcich delaji samozrejme diskuze povolena je.

V pripade ze testy konecne povoleny jsou, prosim o specifika kde najdu takove tlacitko, doposud jsem to v soucasnych testech (napr OII DSG nebo X6) nenasel. Diky vsem :-)
Rozbalit vlákno
0