CLS vs. A7, přímá konkurence, z hlediska designu je na nich vidět různé pojetí obou značek, audi technicistní chladná elegance s ostrými linkami, MB tvarově rozmáchlejší luxus. Obojí je působivé, osobně se mi víc líbí MB, i když interier A7 je dokonalý. ;-)
Presne si to vystihol. Myslím, že takéto autá by mali byť o emóciách(alebo luxuse). Žiaľ Audi vsadilo na chladnú krásu a mne to proste nesedí. Ale iným to zase vyhovuje a preto je tento svet taký krásny... ;-)
mě osobně se ta kombinace "dřeva" a hran nelíbí, přirovnal bych to k obývacímu pokoji z 80 let. Audi interier se mi líbí podstatně víc, je moderní, vzdušný, elegantní, prostě radost pohledět. Tenhle mercedesácký interier a jeho design už je dávno překonanej :no:
Podle mě jsou kazem kliky (Mercedes má jedny z nejhnusnějších klik současnosti a v pěkném designu CLS to bije do očí), zrcátka na stopkách a seatí vlna na boku. Podivná je i ta chromovaná lišta na zadku. Na povislou perdel jsem si u CLS už zvykl a třeba to nebude na živo tak výrazné.
Auto se víceméně povedlo. Je vyvážené, i když interiér me trochu zklamal. To co předvedli u mivulé generace bylo dokonalé, ale tenhle interiér na mě působí na čtyřdveřové kupé prostě obyčejně :-( . No a díky vysokému pontonu na mě působí trochu jako SUV, což je problém u všech novějších limuzín ;-\ .
Tady není co psát. Zcela přirozenej, dotaženej, absolutní luxus na kolech, luxus s dokonale nadávkovanou sportovní emocí. Kdo seděl v céčku, či éčku ví, jak zřetelně bylo do CLS 1 zakomponováno to, co z toho auta udělá v mžiku snovou pecku. Detaily v kabině, které posouvaly auto o patro výše. Potvrdila se slova Marka, který nás kdysi informoval o záměrech MB s CLS - má jít (a jde) o solitér, vyčleňující se ze zavedené modelové struktury, je to prostě ještě tak trochu něco víc než "běžný" cca vyšší střední Mercedes-Benz.
Nová ceeleska má v sobě znatelný ostřejší, sportovnější náboj. Tatam je topornější převislá záď předchůdce, tatam je menší pohledová dravost. Nový CLS je vizuální tvůrce své doby. Tvrdá, dominantní, charakterní tvář, sebevědomé rozkročení, vjemová pozice - komfortní tvrďák.
Pokud tchýně nenosí příliš vysokej drdol, je dilema, zda E-Klasse nebo CLS rozhodnuto za tři vteřiny. jasná volba.
Ano, v kontexte voľby, či E-Klasse, alebo CLS (bez potreby robiť taxikára) je voľbe CLS jasná.
V medziznačkovom porovnaní CLS: [odkaz] a A7: [odkaz] je jasná voľba štyroch kruhov. Opticky ľahšia, menej načačkaná a pritom nie fádna karoséria s hladkými, dokonalými kupé-tvarmi, vyšperkovaná tradične perfekcionisticky spracovaným interiérom na úrovni A8. A ako malý bonus, ktorý nerozhoduje, ale poteší - praktický päťdverový liftback.
Oproti predesle verzi jde o radny krok vpred. Prvni verze CLS byla dobrym vozem, mam s ni osobni zkusenost. I pres otravne Mercedesoviny (napr. v podobe pacek pod volantem), ktere s sebou MB vzdy vozi, jde o "imidzovy" vuz o vesmir vzdaleny zde zminenemu Audi A7.
Nemam rad pouziti dreva v interieu automobilu. Ma jit o zvyseni pocitu luxusu. V mnoha pripadech to vypada az moc cirkusove. Pouzity plast nekdy vypada jako drevo vice nez drevo, ktery bohuzel vypada jako plast. Kdyz uz drevo, radsi bych v interieru videl olsi nebo brizu, nez mahagon. Tyto drahe dreviny dovazene z jizni ameriky a afriky jsou jiz zkratka okoukane a nemaji jiz takovy efekt. Kdo kdy byl na zaoceanskym cruiselineru mi da za pravdu, ze ceho je moc, toho je prilis. V automobilech 21. stoleti bych rad videl vice materialu z 21. stoleti. Mahagon, teak a podobne nechme minulosti, popr. automobilum o 2 tridy vys.
Tohle auto mě dostalo do kolen. Nádhera s odkazem na Gulwinga, zakomponovaná do současné moderní doby. Úplně mě dostala příď a zadní dveře se zadními blatníky. Ještě s té matné šedé, je to dokonalost. Kloubouk dolů.
Ba naopak A7 je pouze mdlou kopií. Nemastná neslaná, be nějaké výraznější kreativity. Hlavně od B sloupku dozadu je to vozidlo úplně nijaké.
Tak se mi zdá, že Mercedes se stává designovou jedničkou minimálně z německé trojky a to v minulosti nebývalo pravidlem.
Nové CLS je podle mě super a je důstojným nástupcem předschozí generace, která udělala tak trochu díru do světa senzačních BMW nedávné doby.
Chybi tu moznost nastaveni barevneho schematu jako treba na seznamu ci centrumu atd. ku spokojenosti kazdeho.. Tohle schema hodilo auto.cz do prumeru ostatnich stranek o autech,skoda. I ja osobne jsem mel radeji minuly vzhled, ktery byl i pres stari skutecne nadcasovy a mel byt jen dale rozvijen o vychytavky, ktere mame treba tady. Neco, jako porsche 911. Novy vzhled z toho udelal nizsi stredni.
>:D Nerozsekáš, bohužiaľ ;-\ . Aj mňa tie reklamy tu už se.. Obzvlášť tá na Auto ESA, z ktorej seká celý prehliadač a nikdy sa nedá - "mrcha" - vypnúť na prvý raz. :-!