Novinky
xpaja
0
uz prechod z 996 na 997 byl velkym krokem vpred (tzn. priblizeni designu zpet k nejpovedenejsi 911 tzn. 993) a 998 by se mela 993 jeste o kousek priblizit, tak jsme na vysledek zvedav.
Přejít do diskuze
Já bych ho už designově ani moc nepřebrušoval, a když tak jen velejemně a stačí spíš "leštit"... 😄
Copak 918 Spyder není hybrid? 😉
P.S. Porovnáním designu 996 a 997 lze snadno zjistit, že v tomto případě méně ("brousit") znamená spíš celkově "více"...
Copak 918 Spyder není hybrid? 😉
P.S. Porovnáním designu 996 a 997 lze snadno zjistit, že v tomto případě méně ("brousit") znamená spíš celkově "více"...
PORSCHE 911 :yes: je důkazem toho, jak silniční pravda a láska vítězí nad silniční lží a nenávistí...
Absolutní auto, absolutní technika, absolutní styl. V předmětné limitce pak ještě navíc absolutní... touha.
BRAVO PORSCHE :yes:
Absolutní auto, absolutní technika, absolutní styl. V předmětné limitce pak ještě navíc absolutní... touha.
BRAVO PORSCHE :yes:
Otázka je jak dlouho jde přebrušovat tenhle diamant. 911 je krásnou ukázkou kaizenu, neustálé jemné zlepšování a upravování. Z kulatých světel postupný přechod k elipse, ale ono to nepůjde pořád. Souhlasím s tím, že nějaké masivní zásahy do vzhledu nejsou na místě. No uvidíme snad nás Porsche neřekvapí hybridem. 😄
souhlas.. na designové e😜erimenty má Porsche jiné řady než 911. Ta je prostě skvostná i po letech.
Vidíš, to já zase veřejně doufám, že se právě 911ce (podobně jako třeba Golfu) nějaké vyložené designové revoluce obloukem vyhnou..., na případné designové revoluce může být dost prostoru v jiných nových modelech, kde by eventuelně nenápachaly tak velké škody, jako v tomto případě... 😉