Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Linea 1,4 (57 kW) s klimatizací za 239.900,-Kč, nový diesel 1,6 Multijet (77 kW)

Fiat zúžil nabídku motorizací pro sedan Linea a přidal nový diesel 1,6 MultiJet.
Zpět na článek
21. 12. 2010 08:30
21. 12. 2010 08:46
21. 12. 2010 10:04
21. 12. 2010 10:31
21. 12. 2010 11:28
21. 12. 2010 12:38
21. 12. 2010 15:01
21. 12. 2010 12:34
21. 12. 2010 13:47
21. 12. 2010 14:19
21. 12. 2010 23:09
21. 12. 2010 08:30
ok
Celkom sikovne auticko tato Linea, ktovie preco sa slabsie predava... :-|
Rozbalit vlákno
2
21. 12. 2010 08:46
Re: ok
To je chyba mizerného marketingu Fiat. Hodně lidí ani neví, že nějaká Linea exstuje. Naopak Fluence a Cruze tady zná snad každej.
21. 12. 2010 10:04
Re: ok
Přesně tak ;-\ marketing Fiatu je prachbídnej,přitom je to poměrně povedené autíčko.
21. 12. 2010 10:31
motor 1.4t 88kw
Zbavili se toho nejzajímavějšího na celém autě...škoda.
Rozbalit vlákno
22
21. 12. 2010 10:50
Re: motor 1.4t 88kw
Tohle "středomořské myšlení" nechápu. Takhle je Linea odsouzená k záhubě (ve "vyspělé" Evropě). Nikdy nebyla extra úspěšná, ba co víc - ani se nedá říct, že se dobře prodávala. Ale takhle ji očesat, to si nezaslouží.
Kdyby italové dokopali turky k lepší práci, byla by Linea 1,4t vážným konkurentem Octavie. Je vidět, že pro Fiat je hlavním trhem pro Lineu Brazílie, Indie a Rusko...
21. 12. 2010 11:28
Re: motor 1.4t 88kw
Nemôžem súhlasiť. Keby sa šli Turci roztrhať, nikdy by Linea nebola a ani nemohla byť vážnym konkurentom Octavie. To Octavia sa šplhá skôr už k Audi. Linea jej je na nemalé míle vzdialená. Stačí si sadnúť a porovnať. Netreba ani štartovať motor.
21. 12. 2010 12:04
Re: motor 1.4t 88kw
Boze... co bude priste, kam vys se Octavka vysplha... jde to vubec dal nez k Audi? Jo vlastne jde - Maybach, RR, Bentley atd... Octavia 3 se jim pravdepodobne vyrovna, prinejhorsim bude jen o krok maleho ditete vzad... a uspesni podnikatele a manazeri budou volit okridleny sip >:D
Tohle je skoro na utopisticky roman >:D
21. 12. 2010 12:38
Re: motor 1.4t 88kw
"uspesni podnikatele a manazeri budou volit okridleny sip" - tak oni už v tom Superbe aj naozaj jazdia... ;-)

A neboj s Maybachom, RR a pod. Škodu nezrovnávam a nebudem. Ja škodu zrovnávam v rámci koncernu VW, konkrétne v trojke Audi, VW a Škoda. Kde škoda mi aspoň v nižšej strednej a v strednej triede predbieha VW. A ak porovnám Octaviu a A3, tak ja by som volil Octaviu.

Ak chceš hladať v tom nejakú utópiu, márne. Utópia je porovnávať Octaviu s Lineou...
:-) :yes:
21. 12. 2010 14:59
Re: motor 1.4t 88kw
Z bys dal prednost Octe pred A3 radeji nepis, je to nebezpecny. >:-[]
21. 12. 2010 15:01
Re: motor 1.4t 88kw
A rovnako napíšem že aj Golfu by som dal prednosť pred A3. ;-)
Avatar - petrumr
21. 12. 2010 21:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2010 15:23
Re: motor 1.4t 88kw
Uspesnym podnikatelem a manazerem jsem myslel trochu jiny druh ridice, nez ridice Supa... i kdyz tim samozrejme nevylucuji, ze neni uspesny. Kazdopadne pred kolegy z EU by si musel takovy manager pripadat docela hloupe... :-) Predpokladam, ze v sousednich statech nevidi nikdo v Supu vic, nez zmineny superkombik pro rodinu... to ze u nas je to modla je zpusobeno nemoznosti str. tridy dosahnout vys, nez na nizsi stredni - po velkych slevach - dva-tri roky zpatky to tu bylo uplne jinak. Mam jednu hitovku od meho nadrizeneho, kdyz prijel do sidla meho zamestnavatele v Essenu a divizni kolegove z jinych zemi EU (podobne a stejne urovne) vsichni ridili Audi A6. Nasledujici rok manageri ceske divize rozhodli o zmene vozoveho parku... to bylo v dobach Supu 1...
Asi tak jsem to myslel...
21. 12. 2010 12:20
Re: motor 1.4t 88kw
Víš, já narozdíl od Tebe mám osobní zkušennost jak s Octavií, tak i s Lineou. Kdyby turci neflákali "dílenské zpracování" a udrželi kvalitu na úrovni italů, byla by Linea naprosto srovnatelná s Octávií. Jediný rozdíl je v tom, že je Linea sedan a Octavie liftback.
21. 12. 2010 12:34
Re: motor 1.4t 88kw
"Kdyby..." Ono sa ale to "kdyby" nekoná. A sám si to potvrdil. Dielenské spracovanie a kvalita je jednoducho oveľa horšia ako u Octavie. Preto je to nezrovnateľné. Podľa mňa je aj Fluence a Cruze (čo by bola bližšia konkurencia) na ďaleko vyššej úrovni ako Linea. Kľudne ma za to ukamenujte, ale je to holá pravda. A mimo to, zaostáva u mňa Linea aj po dizajnovej stránke. Ale to už je subjektívny názor. Nakoniec čísla predajov hovoria samé za seba...
21. 12. 2010 13:25
Re: motor 1.4t 88kw
Prosím, nepleť si kvalitu a kvalitu výroby. Kvalita jako "celek" je u FIATU už dlooouho na standardní evropské úrovni. Á, ano, už slyším - má tvrdé plasty! Má, jenže kvalitní, s výbornou povrchovou úpravou, kdy jak vzhledem tak i omakem je jakoby pogumovaná (ala měkčené plasty). A hlavně - měl bys vědět, že díky technologii výroby měkčených plastů se jedná o toxické výrobky, jejichž toxicita vzrůstá s teplotou. Sice splňují normy, nicméně každý onkolog Ti vysvětlí, co dlouhodobě znamená častý pobyt v uzavřeném prostoru s tímto svinstvem...
Mimochodem, proč je Cruze a Fluenc "bližším" konkurentem Octavie?
21. 12. 2010 13:47
Re: motor 1.4t 88kw
"Mimochodem, proč je Cruze a Fluenc "bližším" konkurentem Octavie?" - Nie Octavie, ale Liney. Octavii je konkurenciou Golf, Astra, Focus, Megane atď.

Linea je postavená na platforme Grande Punto. Takže aj keď je Linea mierne väčšia, tak adekvátnou konkurenciou by jej bola Fabia sedan, Thalia a podobne.

Ešte aby som dodal. Vôbec nie som odporca Fiatu. Nové Bravo je napríklad podľa mňa nedocenené auto a čo sa týka plastov, ak to príjemne a kvalitne pôsobí a nijak to nevrže, tak nemám nič proti. Základnou chybou Fiatu je jeho samotný manažment. Marketingové oddelenie by si zaslúžilo komplet vyhodiť...
21. 12. 2010 14:05
Re: motor 1.4t 88kw
Kamaráde, v tomhle jseš vedle jak ta jedle!!!
Ano, je použito platformy GP, ale ta je (respektive rozvor) prodloužená o 10cm. Takže je rozvor je delší než u Octavie o 3,5cm. Celkové vnější rozměry jsou téměř totožné, rozdíly jen v centimetrech, v něčem "vyhrává" Linea, v něčem zase Octavia.
Vnitřní prostor je na tom podobně - Linea je širší, v podélném směru jsou stejné, výška "do stropu" je nižší než u Octavie.
U kufru je rozdíl, neb Octavie těží z toho, že je liftback.

Prosím Tě - a nejen Tebe, ale i ostatní "zažrance" koncernu - uvědomte si, že zařazení Octavie do střední třídy je jen marketingový tah. Je typickým představitelem nižší střední třídy. Čili: Octavia, Linea, Cruze, Fluence, Focus, Astra (poslední dva ve stávajícím modelu, ne nové verze)....
21. 12. 2010 14:19
Re: motor 1.4t 88kw
Ja nie som zažranec koncernu, neboj. Ja som len realista a súdim podľa mojich subjektívnych dojmov a skúseností. Keby som bol koncernista, objednám si Octaviu alebo Golfa, ale ja som objednal novú Astru. Takže koncernista určite nie som. To ale nič nemení na fakte, že tie koncernové autá majú veľmi čo ponúknuť.

A kto tu hovoril, že Octavia je stredná trieda? Ja ju odjakživa radím do nižšej strednej. V strednej je od Škody Superb.

Mne len jednoducho Linea podstatne pripomína svojím pôvodom Thaliu od Renaultu. Tak ako je Thalia odvodená od Clia, tak je Linea odvodená od Punta. V Liney aj Thalii som sedel. Zabi ma, ale k Octavii majú jednoducho oba vozy náramne ďaleko. A môžu mi byť ukradnuté aj rozmery. Pocit je u Octavie minimálne o triedu vyšší. Aspoň teda môj subjektívny názor. Konieckoncov tomu zodpovedá aj tá cena.
21. 12. 2010 23:09
Re: motor 1.4t 88kw
Octavia šplhá k Audi >:D To sis trošku zapřeháněl viď >:D
21. 12. 2010 12:06
Re: motor 1.4t 88kw
No fakt ze jo, uz neni ani v konfiguratoru... v podstate jediny volitelny benzin je fuc... 8-s :no:
21. 12. 2010 12:24
Re: motor 1.4t 88kw
Otázka je, jestli zmizel z nabídky jen u nás nebo ho opravdu přestali vyrábět???

Linea sice není auto přesně podle mých představ, ale s 1.4t mi vždycky přišla jako sympatická nabídka. Atmosféra 57kw má problémy s Puntem, natož s Lineou, stačí se podívat na zrychlení ala HTP... :no:
21. 12. 2010 12:26
Re: motor 1.4t 88kw
U germánců je stále turbo v nabídce a vypadá to, že i ve Španělsku...
Jinak zrychlení má odost lepší než HTP. A i se čtyřmi dospělími lidmi (dohromady skoro 400kg) jsem nemusel podřazovat, pořád na pětku (dálnice Plzeň - Praha - Liberec). A držela svých 130km/h.

Upřesňuji - v Německu je taky jen jeden benzín 1,4t. Potom 2x 1,3MJT a 1,6MJT.
21. 12. 2010 12:43
Re: motor 1.4t 88kw
Tak to vypadá, že 1.4t vypadla jen na vybraných trzích, asi nebyl zájem - ty sám jsi toho nejlepším důkazem :-)

Mimochodem, velmi pěkná, objektivní recenze na Lineu. Je vidět, že i když jsi fanda Fiatu, není tvá láska slepá :yes: V černé moc pěkná, ať slouží.

Já jel před lety Puntem III (nyní actual) 57kw a přišlo mi hodně mdlé (byla to funglovka). Na dálnici už se možná projeví nějaké ty newtonmetry k dobru oproti HTP...
21. 12. 2010 13:18
Re: motor 1.4t 88kw
No, já nemohl (nechtěl) čekat na výrobu objednávky, tak jsem vzal vystavenou v salonu. Ale věděl jsem, do čeho jdu, takže si nestěžuju. ;-)
21. 12. 2010 15:03
Re: motor 1.4t 88kw
No jo no, v Puntu sem s tím motorem jezdil a šlo to. Ale je fakt, že je to na klidné cestování a spíše po tom městě, tedy tak jak máš to auto ty. Naložit to, na střechu dát rakev a myslet si, že ve 4 lidech to na dálnici v italských Alpách pomažeš 150 kopec nekopec to asi nejde... Takže tady potud v klidu. Je fakt, že v F 500 máme 1,4 ale 100 koňovou a tam mi to přijde tak akorát. Je pravda, že čím víc koní tím lépe, ale asi se u nás objednávala opravdu Linea s 1,4 57 kW. Kdybych chtěl druhé auto na litání po městě, tak to vemu taky s tímto motorem. Kdo chce T-jet musí do Brava (Delty, Giulietty...). A kdo chce prostě Lineu i na delší cesty musí volit 1,6 MJTD..., která je pro tento účel asi vhodnější než ten T-Jet. Takže plakat asi v tomto případě není proč.

Ad kvalita a srovnávání z Octavií... Liena je především levné auto, ale při tom prostě nějakou kvalitu nabízí. A při tom v dosavadní výbavě Emotion (dvoubarevná přístrojová deska a plná výbava) vč. semišových potahů (oproti těm hnusným látkovým v Octavii) byla podle mě i lepší alternativou než ta škodovka....
21. 12. 2010 15:37
Re: motor 1.4t 88kw
Je to zhruba takhle...
Kolega si koupil Octavii. Pak nějakým způsobem dostal nabídku na Lineu, 1,4t, Emotion plus něco navíc z výbavy (aby odpovédala té Octavii II facelift) - a byl pěkně *, protože Linea vyšla o 100 000,- levněji. Přitom kvalitou jsou na tom stejně.
21. 12. 2010 21:43
Dotaz na redakci...
Myslíte, že by se dalo zjistit, koli se těhle aut tady třeba letos prodalo?

Viděl jsem za celou dobu všehovšudy dvě - jedno bylo s polepem prodejce a druhé byl žlutý taxík v Praze na letišti.
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2010 22:18
Re: Dotaz na redakci...
Mezek (nick) má tu třetí v černé >:D

A teď vážně - od ledna do srpna 2010 prodáno (registrováno) 79 ks v ČR.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud