Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Fiat se zajímá o podíly VW ve firmách MAN a Scania

11 komentářů

simson33
Že by došlo na výměnný obchod Scania za Alfu ?
To se podle mě nestane, to by se jim kapku nevyplatilo. Nákladní auta jsou daleko lepším zdrojem příjmů a Volkswagen na tomto poli nehodlá zůstat pozadu.
frk
Taky mě to napadlo >😁
Avatar - Norge
Norge
Spojenie je mozne v ramci spoluprace vo vyvoji urcitych komponetov, ...ale myslim ze ludia co sa rozumeju veci nakl.vozidiel a autobusov ...maju urcite husiu kozu !
Scania je POJEM, vyrabaju jedni z najlepsich motorov,ale i ako celok vo svojom segmente, a je to kult : King of the Road ! ..nasa-ich V8 je proste parada, neprokonatelna nicim vo svojom segmente uz ca.30 rokov, ale aj R motory su na spici...
MAN je doma skor v autobusoch, netvrdim ze su zly v nakl.autach, ale Griffin je trochu inde ..a zas to chcu drbat spajanim a pod. Jedneho Griffin-a uz vybrakoval GM, a teraz zacina VW z druhym ... K.rva aj z majetnimi tabulkovmi egoisticimi pajacmi v kravatach ;-\
Dalo by sa povedat ze stvorka : Scania,Paccar,Volvo a Cat je to najlepsie co na nasej planete teraz mame, tak dufam ze VW chce nieco co posledneho Griffina posle na vrchol a nie opacne
Dobre pozname vztahy nemec s nemcom vzdy bez ohladu ..VW-MAN ...
Koniec koncov, tieto dve skupinky uz v 80.rokoch uz v minulosti spolupracovali a vytvorili spolocny produkt .
Mozno by bolo Scanii v rukach Italov lepsie, i ked dokazeme financne prezit aj sami :yes:
wolff
Ty Griffine.., zatímco Iveco a CNH dělá samé ***, co? Nechci ti do toho kecat, ale Iveco je na poli NA a autobusů velmi slný hráč a o CNH na poli průmyslových strojů netřeba diskutovat. V této oblasti je Fiat industrial tuším druhým největším hráčem na světě. Jediným k onkuretnem pro něj není MAN a nebo Scania a nebo kdokoliv jiný, jediným opravdovým konkurentem (světovým) je Mercedes.
BeranK
Ty brepto, ty prostě nikdy nezklameš. Jediným konkurentem je Mercedes? V nákladních autech? Bóže, tak o tom neviš už vůbec nic. I tady seš tak mimo, až se tomu člověk ani nemůže smát.....ale je dobře, že zase vylejzáš z tý svý díry, pobavíš vždycky.
LudaBaxa
Nechci se zastávat Wolfa.. ale ty seš naprosto stejný brepta, svými řečmi to jen dokazuješ, beránku.
chytrak1
A vís ty borce ze Iveco vyrabí min nakladaku nez Man. Takze pred mercedesem se muzou leda hluboce klanet.
Avatar - Norge
Norge
..bol by som rad keby ste pisali k veci, trochu viac fundovane pani !
Scania nema nijaku fabriku na motory v turecku, to si pleties z MB a MAN.
Scania ma fabriky vo Svedsku a NL, na autobusy v PL , plus nejake mini veci v EU.Pri objednavani vozidla si mozes, az na nejake vynimky urcit fabriku, kde ti ho vyrobia ..a je tam nasledny rozdiel v cene. Dopravcovia co si objednali tahace zo Svedska, v CR a SR vedia preco !
Nemotajte tu velkost fabriky, to nehovori nic o znacke a jej historii,kvalite ci celku ako takom.

K MB - posladna dobra rada motorov v MB bola v rade SK a este skvela vec od MB sa naziva Unimog, ale inak su dobry tak v dampingovych cennikoch, mierne nadpremiernych busoch a v sirke sortimetu ...hovorime o LKW, len pre poriadok !
Iveco ma skvely motor 520-530 v Stralise a v tazkej stavebnej rade, ale inak su to tazko porovnatelne znacky. MImochodom klud, to ze si najvedcsi, neznamena ze si aj najlepsi ...ok ! To iste plati pre MB. Stralis bol milovy krok, od EuroTechu a Staru, ale inak to chce este cas, aby predbehol severanov !

Griffin a Volvo a Pac. je to naj co dnes mozes v Europe mat, ak hovorime o nak.vozidlach na 18.ton.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
chytrak1
Ty si s wolffem podej ruku, Takovy blbosti. POmerne dlouho uz plati ze nemeckou jednickou je Mercedes a svedskou Volvo. Dvojky jsou Man a Scania. A Nicmene v objemech vyrobenej nakladaku jsou jak man tak MB vetsi nez jejich konkurenti z svedska.

Pro Wollfa Samozrejme ze Iveco je mezi nakladaky to same co fiat mezi osobaky - levny auta, ale kuli kvalite volba az tretiho ci ctvrtyho radu. Cili prodavaj jen cenou.