Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Garáž Auto.cz: Hyundai ix35 1,6 GDI – Co vás zajímá?

Hyundai ix35 se usadil na čelních příčkách prodejních statistik. My právě testujeme neslabší provedení s pohonem 4x2.
Zpět na článek
14. 1. 2011 19:23
15. 1. 2011 13:26
14. 1. 2011 19:58
14. 1. 2011 21:43
15. 1. 2011 08:30
neregistrovaný "liwest"
15. 1. 2011 17:00
15. 1. 2011 19:37
15. 1. 2011 20:50
15. 1. 2011 22:26
15. 1. 2011 22:45
16. 1. 2011 08:07
16. 1. 2011 18:56
16. 1. 2011 19:19
16. 1. 2011 08:19
16. 1. 2011 11:51
16. 1. 2011 19:04
16. 1. 2011 19:18
16. 1. 2011 13:04
21. 1. 2011 14:09
23. 1. 2011 09:18
3. 2. 2011 00:03
16. 1. 2011 15:40
14. 1. 2011 18:23
nastavení podvozku
Dobrý den,
jedna z věcí, která byla ix35 vytýkána byl tvrdý, nepohodlný podvozek. Zajímalo by mě, jestli má lehčí předokolka jiné nastavení a pohodlnější projev než dieselové čtyřkolky. Nebo jestli třeba náhodou nedostala celá řada ix35 nový update po vzoru pohodlnější Sportage.
Dále by mě zajímalo, jestli je u předokolky jiná světlá výška.

Děkuji
:-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 1. 2011 20:07
Re: nastavení podvozku
Dobrý večer,
ix35 má opravdu tvrdý podvozek, i když slovo "nepohodlný" bych považoval za přehnané. Komfort tlumení nerovností je u testovaného auta o něco lepší než u dosavadních 4x4, ale to proto, že současná 1,6 GDI má jako první ix35 16palcová kola (ty tři předchozí měly 17'' nebo i 18''). Jisté drobné rozdíly zejména ve srovnání 2,0 CRDi 4x4 vůči 1,6 GDI 4x2 jsou, jejich vysvětlení si ale nechám až na samotný článek testu :-)
Světlá výška je u všech verzí ix35 170 mm.
S pozdravem
LV
14. 1. 2011 20:22
Re: nastavení podvozku
Děkuji za rychlou reakci, už se těším na test :-)

P.S. Jak tak koukám na ty 16ky...raději bych připlatil a "přitvrdil" na 17ky ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 1. 2011 20:35
Re: nastavení podvozku
Z hlediska vzhledu u kol nabízených pro ix35 jednoznačně platí, čím větší - tím lepší. Od přechodu z 18'' na 16'' žádnou zázračnou změnu očekávat nelze.
Avatar - FISHkaa
16. 1. 2011 15:33
Re: nastavení podvozku
dle diskuzí tam opravdu změna konfortu je ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 1. 2011 21:09
Re: nastavení podvozku
To samozřejmě ano, ale komu vadí kvalita jízdy ix35 na vyšších kolech, ten nebude spokojen ani s 16'' obutím
Avatar - FISHkaa
14. 1. 2011 19:23
spotřeba
dobrý den,
zajímá mě reálná spotřeba 1,6 motorizace a to: Město, Dálnice.
děkuji
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 1. 2011 20:17
Re: spotřeba
Dobrý večer,
součástí všech našich testů je průměrná spotřeba při konstantní reálné rychlosti 100 a 130 km/h. Pokud to jen trochu časové možnosti dovolí, vždy se snažím zjistit spotřebu paliva nejen ve městě, ale i při delší jízdě mimo město. Tento test určitě nebude výjimkou.
S pozdravem
LV
Avatar - saldy
14. 1. 2011 19:58
tento
motor obsahuje mnoho inovací a i s absencí přeplňování a statutem základního motoru slibuje solidní výkony, i proto bych rád viděl výkonnový graf.
Jestli se na něj v nějaké diskuzi opakovaně útočilo, bylo to pro náchylnost k poruchám přímovstřiků v případě méně kvalitního benzinu, jestli je to případ i tohoto motoru toť otázka.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 1. 2011 20:20
Re: tento
Odpověď na vaši otázku i mnoho dalších technických aspektů rozebírá video od Hyundaie [odkaz]
Graf v podobě obrázku jsem umístil také na facebookovou stránku Auto.cz - vizte [odkaz]
14. 1. 2011 21:43
Re: tento
Takovy motor byt v oktavce, cesi by prodejcum utrhali ruce.
15. 1. 2011 00:09
Vy se ptáte, my odpovídáme
Dobrý večer!
Chtěl jsem se jen zeptat, jestli si podobný model automobilů za "přijatelnou cenu", nekupují zejména občané, kteří nejvíce lamentují nad všeobecnou smysluplností SUV, ale přitom se chtějí stát součástí této skupiny obyvatel za co nejmenší peníze a působit na ostatní svou "nadřazeností" alespoň svým pocitem?

Děkuji za odpověď!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ronault.
15. 1. 2011 02:01
Re: Vy se ptáte, my odpovídáme
Dle teorie na blbé otázky blbá odpověď odpovídáme, že ne, nejlepší pití k knedlo vepřo zelo je čepovaná dvanáctka.
15. 1. 2011 04:59
Re: Vy se ptáte, my odpovídáme
>:D :yes:
Avatar - zdravy rozum
15. 1. 2011 12:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - saldy
15. 1. 2011 13:43
Re: Vy se ptáte, my odpovídáme
Das ist doch normal [odkaz] >:D
neregistrovaný "liwest"
15. 1. 2011 08:30
Re: Vy se ptáte, my odpovídáme
A nemůže to být třeba tím,že se jim to auto líbí????Jsou lidé,kteří nemusí projevovat svou nadřazenost...Stačí jim úplně stačí předokolka a tento motor..Sám jsem měl možnost jet s tím motorem 500km i když ve Sportagi..Na jezdění na silnici naprosto dostačující i při plném zatížení..
Objednal jsem si toto auto a o nějaké nadřazenosti jsem nikdy v životě nepřemýšlel....Prostě se mi líbí a to je všechno.. ;-)
Myslím,že právě ty lidé co vznáší tyto úvahy o nadřazenosti mají problémy sami se sebou...A jestli je ta cena přijatelná nebo ne to bych asi nijak neřešil spíš bych možná mluvil o závisti apod..
At si každý pořidí auto jaké chce je to jen a jen jeho věc.. :yes:
Že se tato auta povedla svědčí zájem a množství testů a příspěvků a to nejen u nás ,ale i v jiných zemích....Každému bych doporučoval ,aby si v těchto autech sjel a nehodnotil jen z toho co si kde přečetl..Myslím,že hodně lidí by změnilo názor...Omlouvám se jestli jsem někoho urazil... :-)
15. 1. 2011 16:00
Re: Vy se ptáte, my odpovídáme
Trefne jste poukazal... a nepredpokladam, ze jste cetl vsechny tazatelovy predesle dotazy, ci reakce v jinych diskusich.

Tento virtualni jedinec (podle neurotickych a agresivne-ironickych prispevku) odpovida skutecne osobe s rozvinutym komplexem nadrazenosti (upresnim - tento plyne z pocitu menecenosti - pravdepodobne uz od detstvi).

Doporucena literatura:

A. Adler - Porozumeni zivotu, Smysl zivota
Avatar - zdravy rozum
15. 1. 2011 00:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 1. 2011 20:43
Re: Hlucnost - viz renault
Odpovím vám ve stejném smyslu jako kolega u Renaultu - měření hlučnosti v současné době při testech neprovádíme, takže vám žádný exaktně zjištěný číselný údaj sdělit nemůžu.
Avatar - petrumr
15. 1. 2011 17:00
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Ronault.
15. 1. 2011 19:37
Re: výbava
Roletu v kufru to má, teď ještě tu cirkulaci vzduchu při zařazené zpátečce a mohlo by to být pro tebe auto, co splňuje vše, jo? >:-[] Ale co s tím přebytečným válcem? :-O >:D

EDIT: A umí Fabia s automatickou klimou to, že když zapneš ostřikovač skla, tak zapne vnitřní cirkulaci vzduchu?
Avatar - saldy
15. 1. 2011 20:50
Re: výbava
fabia umí i masáž prostaty :yes: ....jinak já jsem vlez do salonu když byla novinka Soul, auto tenkrát nemělo vůbec žádnej PP, tak se ptám prodavače co s tim a on na to, že Soul přeci žádnej pp nepotřebuje když to auto patří do města >:D
Avatar - miromen
15. 1. 2011 22:26
Re: výbava
Nevim jestli knk. Fabia ale koncernova auta to umi+ ty dalši vychytavečky co jsou vyše zminěny.
Avatar - Ronault.
15. 1. 2011 22:45
Re: výbava
Tak moje auto to neumí, což je škoda, proto si vybírám vodu do ostřikovače, co pěkně voní >:D Ale já mám jen manuální klimu, tak asi proto.

Ale třeba Favorit neměl žádnou klimu a uvnitř auta nikdy nešlo cítit vodu z ostřikovače. I když asi těžko to byl záměr konstruktérů to tak dobře vymyslet >:-[]
Avatar - petrumr
16. 1. 2011 08:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 1. 2011 15:17
Re: výbava
- ix35 má dle ceníku 6 reproduktorů, rádio má zvlášť nastavení fader a balance
- roletka je manuální (automatická je snad až v autech typu Mercedes-Benz E...?)
- žárovky jsem neměnil a u nového auta mě to snad ani nečeká. Patice u předních světel jsou ale - jak je prakticky u všech Hyundaiů a Kií dobrým zvykem - velmi dobře viditelné a přístupné
- údaj spotřeby ve městě, který zveřejníme v testu bude odpovídat rozptylu několika hodnot se studeným startem na trase zhruba do 20 km - tak, jak to odpovídá běžnému použití auta.
Avatar - petrumr
16. 1. 2011 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2011 19:19
Re: výbava
Dvouma rukama? Kdes na to přišel, zatáhnu, pustím, sroluje se samo. Nic světoborného. Tam či tam musím použít ruce.
A vysvětli nám, jak otevíraáš kufr? Některé tvé myšlenkové a logické pochody mě totiž dost baví >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 1. 2011 19:24
Re: výbava
V ix35 se roleta z obou háčků odjistí zatažením dozadu a navinuje se pak sama.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 1. 2011 20:59
Re: výbava
Dobrý večer,
význam přepínání cirkulace vzduchu při couvání moc nechápu, resp. jsem toto u žádného auta zatím nezpozoroval. Nicméně k ostatním otázkám:
- stahování oken je na jeden dotyk oběma směry u řidiče
- žárovka se nespálila a při stavu 6000 km to ani do konce testu neočekávám - v tomto nemůžu sloužit
- zadní stěrač se zapíná po otočení konce páčky stěračů
Ze zajímavých detailů pak má ix35 už ve verzi Comfort
- automatické světlomety (včetně denního svícení) a funkci "follow me home"
- vyhřívání čelního skla pod stěrači
- automatické ukládání stanic v rádiu (je k tomu určena speciální paměť FMA - mimo FM1 a FM2)
- středová loketní opěrka vpředu i vzadu už v nejlevnější verzi
a další
Avatar - petrumr
16. 1. 2011 08:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 1. 2011 11:51
Re: výbava
A přepne se cirkulace automaticky když jedeš za starou avií,starým TDI,kde hnojí zemědělci pole,kolem kafilerie,atd?A od ostřikovačů to cítit není,od výfuku jó?
Avatar - petrumr
16. 1. 2011 19:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 1. 2011 19:18
Re: výbava
No tak z toho co píšeš mi vychází to zapínání při couvání poněkud zbytečné.No ale každého věc,co mu na autě připadá důležité.
Bezpečnost.Jak to je třeba s aktivními opěrkami hlavy?
Avatar - Ronault.
16. 1. 2011 13:04
Re: výbava
Moderní auta nesmrdí a abych řekl pravdu, tak jsem nikdy necítil ani Favorita, když jsem s ním couval dlouze a že je těch případů více, protože máme komplikovaný výjezd z garáže. Navíc auto má pylový a prachový filtr, který toho taky hodně proředí.
Kvůli takovému neustálému přepínání dříve odepíšeš ten mechanismus, který to ovládá.
Prostě fajn, ale nechápu, že by tohle byla vlastnost, která by nějak měnila výběr auta. Spíše bych dal přednost lepšímu motoru před rádiem s balancem.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 1. 2011 15:23
Re: výbava
Automatická aktivace zadního stěrače je jistě příjemným detailem (pro toho, kdo necouvá na zrcátka - v autě bez parkovací kamery), ovšem určitě není rozhodující při výběru auta. Stejně tak automatický dojezd, ten má Hyundai je u řidiče, což je dle mého názoru u auta s takovým poměrem cena/užitná hodnota z praktického hlediska dostačující.
V žádných materiálech, které mám teď k dispozici, nejsou uvedeny převody pro motor 1,6 GDI. Pokusím se toto zjistit, ale neslibuji, že se to podaří.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
18. 1. 2011 16:19
Re: výbava
Převod zpátečky je 3,545 a 1. převod je 3,769 - obojí se stálým převodem 4,563. Údaje sice pochází od Kia Sportage 1,6 GDI, převodovka je ale stejná s ix35
21. 1. 2011 14:09
Re: výbava
Miluju...člověk si koupí Fabii...doufám že ne tříválec a nejdůležitější pro něj je to jestli se zapne cirkulace, když couvá. Jiné auto bez této "vyfikundace" by si nekoupil...ach jo. To že si za kaslík před spolujezdcem připlácí (a za spoustu naprosto samozřejmých prvků výbavy v normálním autě) ho už nezajímá...hlavně že mu to na zpátečku cirkuluje...
Avatar - petrumr
23. 1. 2011 09:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
3. 2. 2011 00:03
Re: výbava
Vzhledem k tomu, že píšeš ve své recenzi o tom, že za 2,5 měsíce jsi udělal 1750 km, čili 8400 km ročně, tak pokud autem nejezdíš jen na zpátečku, tak raději o tvém nájezdu nemluv, vypadá to trapně.

Můj nebožtík dědeček v 81 letech ročně najezdil více km než ty.
Avatar - FISHkaa
16. 1. 2011 15:40
Re: výbava
odpovím vám dle vlastních zkušeností:
- vnitřní cirkulace se přepíná, tuším, pouze v plně automatickém režimu klimatizace v případě velkého rozdílu vnitřní/vnější teploty (rychlejší ochlazení interiéru). Při zařazení zpátečky ne.
- ve standartu to má automatický dojezd pouze u řidiče
- při spálení žárovky se nepřepíná na "alternativu"
- zadní stěrač se zapíná manuálně (cykly, pořád), nebo při odstřikování zadního skla.
Avatar - strýček BOB
15. 1. 2011 18:59
Palubní počítač
Dobrý den, disponuje tento moderní korejský vůz tak dokonale propracovaným palubním počítačem, že se po každém natankování automaticky vymaže hodnota průměrné spotřeby paliva?
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ronault.
15. 1. 2011 19:17
Re: Palubní počítač
A na co je to dobré, že se ti sám přemaže pal. pc po natankování?
Avatar - petrumr
15. 1. 2011 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 1. 2011 21:04
Re: Palubní počítač
Dobrý večer, ano, údaj průměrné spotřeby se automaticky vynuluje chvíli po dotankování. Denní počítadlo kilometrů se nuluje po dosažení hodnoty 1000 km. Aktuální spotřeba se zobrazuje číselným údajem (nikoliv ve formě proužku).
16. 1. 2011 10:51
Re: Palubní počítač
Takže jestli to dobře chápu, na dané trase si prostě spotřebu nezměříte, protože jakmile tankujete, jsou data ztracena? To nemá víc pamětí? U škody jsou s klasickými palubními počítači dvě, denní a dlouhodobá. Pokud bych nějakou postrádal, tak právě tu nulovací jako doplněk stávajících, ne naopak.
Avatar - strýček BOB
16. 1. 2011 10:59
Re: Palubní počítač
Ano, chápeš to dobře, natankuješ a průměrná spotřeba se vynuluje, prostě do detailu propracovaný vůz >:D
Avatar - Katikakus
16. 1. 2011 18:02
Re: Palubní počítač
Ano, palubni pocitac je takto nasteven, stejne jako napr. u Touranu pred FL, Avensisu predchozi generace a dalsich desitek vozu ruznych znacek, u kterych se udaj o prumerne spotrebe pri natankovani vymaze.
Avatar - petrumr
16. 1. 2011 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2011 13:01
Re: Palubní počítač
Takovou prkotinu přehlídne každý, kdo není ultrafans škodovky. Je to asi jako tvůj problém s roletou a platem.
Ty potřebuješ roletu, která se sama sroluje, když do ní ťukneš loktem. Ti, co nejsou ultrafans použijí mozek a zjistí, že:
1. Když není roleta, tak se plato většinou zvedne samo s 5. dveřmi, protože je na šňůrkách.
2. I když máš roletu a neseš těžkou velkou věc, tak ji musíš položit, protože Fabia nemá elektricky otevíratelné dveře, takže ta tvá roletka je stejně jen zbytečnost, která se ráda kazí (už jsem jí sháněl novou)

A s tím pal. pc je to totéž. Jestli si někde zaznamenáváš spotřebu, tak si ji prostě zapíšeš před tím, než jsi natankoval. Prostě asi korejci tolik neřeší jestli jedou za 7,4 nebo 7,3
16. 1. 2011 14:43
Re: Palubní počítač
Nádrž 58 litrů, spotřeba (když pomineme optimismus výrobce a verzi s ISG) dejme tomu 8 litrů, takže něco přes 700 km dojezd. V ČR jsou všechny cíle obvykle blíž. Respektive je to dojezd k Baltu nebo víceméně do Benátek, Dachstein je něco přes 400. A kdo jezdí profesionálně a nemá elektronickou knihu jízd, stejně se papíru, tužce a elementární algebře nevyhne. Spíš bych poprosil redakci o porovnání spotřeby na různých profilech trati (hory, dálnice...) a za různého počasí, možná i s uvedením startovního a cílového bodu trasy (může někoho zajímat), samozřejmě při defenzivní jízdě (nátlakově přece nejezdíme, že :-). A celkový průměr spotřeby za celou dobu testu. Celkový dojem redakce z charakteru motoru. Také bych chtěl poprosit o uvedení výrobce a modelu pneumatik, na to se obvykle zapomíná. Díky :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 1. 2011 19:05
Re: Palubní počítač
tento konkrétní vůz má zimní pneumatiky Nokian WR G2 ve standardním rozměru 215/70 R16. Jinak ale na ix35 patří osobní obutí Hankook Optimo K415, alespoň v těch větších rozměrech, co jsme zatím testovali.
17. 1. 2011 01:20
Re: Palubní počítač
Díky :yes: WR G2 by měly být OK, tedy nijak negativně nezkreslovat vlastnosti. Budu zvědav, k čemu dojdete.
16. 1. 2011 15:11
Re: Palubní počítač
ono ani tak nejde o zaznamenávání, ale spíš o to, že údaj o průměrné spotřebě není o jednom tankování. za další, pokud jedu na delší cestu, nemám úplně chuť počítat spotřebu z celého výletu. v mojem autě mně přišla jako nedodělávka, když se denní počítadlo kilometrů vynuluje po dosažení 2000km. poslední tour po francii byla o polovinu delší. je příjemné vidět, že to může být i mnohem horší :-)

"už jsem jí sháněl novou" - ženě? jinak plato je taky můj favorit, když je půlený jako v OII, tak je to i pro dlouhý kufry. pokud to teda nemá automatický odjištění jako u SII..
Avatar - Ronault.
16. 1. 2011 15:25
Re: Palubní počítač
Já to řeším jinak, pokud jde o celý průměr, tak si to stejně píšu spritmonitoru, protože mě často zajímá i průměr za daný úsek cesty a ne jen do vynulování.

Ne, pro strýce, kterému se přestala sama rolovat ve Fabii I. Něco v tom ruplo, křuplo a bylo to na nic. A sháněl jsem jí já, protože on jaksi nemá aukro ;-) Jinak je mi to celkem jedno, jezdím 2 auto, oba kombíky, a jedno má roletu a jedno plato. Plato je lepší v tom, že se na něj dá něco položit, i když to není nejbezpečnější a roleta má tu výhodu, že se dá lepe složit do kufru, ale to jak tak přemýšlím jde i s tím platem na novém autě. Takže je to fakt jedno.
16. 1. 2011 16:13
Re: Palubní počítač
No a ještě by nebylo od věci testovat nepřesnosti spotřeby dle PP a skutečné.Leckdy se dost rozcházejí.Jenže to chce opravdu dlouhodobé ježdění.Jinak je to jen debata do zdejší diskuze,nebo do hospody.
Nejlepší metoda jak získat údaje o skutečné spotřebě je opravdu jak píše Ronault systém spritmonitoru.
16. 1. 2011 17:52
Re: Palubní počítač
já si píšu po natankování kilometry a na sledování výdajů mám stejně tabulku. z té vim, že spotřeba je na pal. pc velmi velmi přesná. samozřejmě závisí to na narvání nádrže při natankování, ale odchylky jsou v řádu několika málo deci nahoru a dolů
16. 1. 2011 18:13
Re: Palubní počítač
Gratuluji ti k přesnému PP,ale to nemusí být vždy pravidlem.I PP má své tolerance a jak píšeš,záleží také jak narveš nádrž.
Je vidět,že se na PP dlouhodobě stejně nespoléháš,takže má funkce opravdu smysl?Mě třeba baví koukat na okamžitou spotřebu,ale ta dlouhodobá mně moc nezájímá,respektive u každého auta jsem si ji první rok psal,tak jako ty.Pak mě to přestalo bavit.Dovedu si ale představit,že v tom někdo pokračuje stále.
Avatar - petrumr
16. 1. 2011 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2011 20:57
Re: Palubní počítač
Tak ještě jednou a pomalu, ale nejsem si jistý, jestli to pochopíš.
Nesež velký předmět v obou rukou. Chceš otevřít kufr, ale máš obě ruce plné. Jak otevřeš kufr, když musíš zmáčknout onen čudlík a pak ZVEDNOUT dveře kufru?
Jak? To přece není žádná výhoda, protože ač tomu nevěříš, tak se to dá srolovat opravdu jednou rukou i v tem systému, který používají ostatní značky.

To, že pak loktem ťukneš do roletky je jedno, protože prvně musíš otevřít kufr. Kapiš to?

A ještě.... Když už použiješ tu jednu ruku k otevíraní dveří, proč ji rovnou nemůžeš použít k popotažení roletky a ona se pak sroluje?

No a není potom jednodušší mít plato, které se zvedne společně s dveřma?

To není nic, co bych nepřekousl, protože tahle roletka není žádná výbava navíc, jak se ti snažím vysvětlit, ale naprostá ptákovina, kterou ty považuješ za něco extra.

PS: O můj motor se nestarej, má o 30 kW víc než tvůj a rozhodně nemá problémy s přehříváním oleje ;-)
16. 1. 2011 16:52
Re: Palubní počítač
A co třeba bezpečnost a aktivní opěrky?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 1. 2011 15:31
Re: Palubní počítač
Ano, Škoda (a VW a Seat) mají dvě paměti na údaj o průměrné spotřebě - alespoň tedy "lepší" verze boardcomputeru, u základního provedení si nejsem jistý. Ale u těch aut se vám zase 1. paměť vynuluje vždy po delším stání (jako třeba "after start" u Mercedesů), Hyundai resetuje chvíli po dotankování a má paměť "jen" jednu (jako spousta podobně drahých, resp. levných aut). Je to hlavně softwarová záležitost a na všechny způsoby se dá zvyknout a upravit jim své návyky. Když změníte značku mobilního telefonu, taky v tom novém bude mnoho věcí fungovat trochu jinak.
Mimochodem, jestli si dobře pamatuji, tak po dotankování se vynuluje spotřeba i u Lexusu.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2011 15:36
Re: Palubní počítač
Nebude to mít původ v tom, že jak Lexus, tak Hyundai se prvně původně směřovaly spíše na USA trh a tato vlastnost jim zůstala i pro evropské vozy? Třeba právě toto naopak v USA považují za standard.
Avatar - FISHkaa
16. 1. 2011 15:44
Re: Palubní počítač
funkce PP a vlastně celé elektriky odpovídají ostatním značkám se zemí "vycházejícího slunce" ;-)
Avatar - FISHkaa
16. 1. 2011 15:46
Elektrika Hyu iX35
Pokud máte nějaké dotazy na ix35 (s vyjímkou motoru 1,6), tak, jako šťastný majitel, se Vám pokusím odpověď - napište mi dotaz do diskuze [odkaz] .
Rozbalit vlákno
1
19. 10. 2012 19:09
Re: Elektrika Hyu iX35
Dobrý den, jak si poradit se spárováním přes blutooth telefonu s autem ? Nedaří se mi to.