Ježíši, co pořád máte proti sedanům?! Když vezmu okruh lidí, které vídám každý den (rodina, kolegové), tak combi potřebuje zhruba 5% z nich. Ostatním bohatě stačí hatchback. A to ještě jen kvůli tomu, že sedan nevyzkoušeli. To, co vozí, naloží bez sebemenších problémů i do sedanu. A ten má oproti hatchi další výhody: lepší tuhost karoserie, lepší aerodynamiku. Nevýhodou je o něco vyšší váha.
Občas něco nadměrnějšího potřebuješ převézt, třeba z Ikey apod. Zatímco z HB uděláš během chvilky doslova dvoumístné kombi, u sedanu je to problém.
Nehledě na to, že HB je kratší, což je výhoda při parkování, nebo při garážování v menší garáži, kde délka může být limitující. Třeba já mám dvougaráž, kde je jedno místo na i na velmi dlouhé auto, ale na to druhé, už se vleze jen HB velikosti Golfu. Navíc třeba kočár, který jsem dal do hodně hlubokého kufru Golfu i bez sklopených sedaček, už by se mi do (minulé) Jetty (díky limitující výšce víka) nevešel.
občas potřebuješ něco nadměrnějšího převézt na vozejku a stejně má tažné zařízení a vozejk doma v garáži jen velmi málo lidí. já jsem odvezl najednou spotřebiče do kuchyně (myčka, trouba, deska, odsavač), sokly, a všechny dveře. chlápek na to čučel, že prej musim dvakrát. pak čučel podruhý, když jsem po něm chtěl tu poslední věc. pravda, nebyl to sedan, ale roomster. na druhou stranu kuchyň nekupuju každej tejden a ta tisícovka za dopravu je pakatel. takže za sebe bych se sedanu vůbec nebránil. ale je pravda, že jetta se mně moc líbí a čekám jenom na podobu combi, abych si moh vybrat kterou vezmu :-)
mimochodem, může někdo spolehlivě potvrdit, že podvozek verze pro evropu je platforma A7?
Já třeba tažné zařízení nikdy neměl a doufám, že ani mít nebudu muset.
Jetta combi bude dost těžko, kdy už je Golf combi... ;-)
Ale taky bych byl raději proto, udělat Jettu i jako combi a Golf nechat jen jako HB, případně cabrio...
:-) hele ty takovej odborník - jen a pouze ;-) - na vw že bys nevěděl že Golf a Bora a Jetta byly jsou a budou vždycky stejný auta? A že se v prodejních tabulkách taky uvádí jako jeden model?
Tak kdybys to náhodou fakt jako jedinej na světě nevěděl, tak současnej Golf je jen facelift toho minulýho a Jetta je tentokrát holt "jako napřed" a ten vopravdu novej Golf bude .... tramtarará ..
... tahle Jetta jen bez kufru >:-[]
Dokonce tuhle sjednocovací metodu ještě vylepšili a do budoucna budou společnou techniku používat nejen Golf a Jetta ale tentokrát i Passat - a samozřejmě i všechny další podznačky koncernu ;-)
Co bude je jedna věc a co už je, je věc druhá. Golf 7 je ještě pořád budoucnost, navíc se nebude (jako Jetta) dělat jen za mořem, takže tvou jistotu, že to bude nemlich to samé jako tahle Jetta, bych poněkud krotil.
Příště se zkus nejdřív mrknout, na co jsem původně reagoval, aby tvá reakce nevypadala tak "nepřítomně".
Pokud chce někdo čekat na to, jak bude vypadat Jetta v kombíku, nemá to podle mě smysl, protože VW už nebude dělat dva stejné kombíky ve stejné třídě (vyjímkou byla jen Bora/Golf IV combi). Prostě bude jen Golf kombi, případně jen Jetta combi. Vzhledem k tomu, že faceliftovaný Golf |combi na trhu momentálně je, nečekám, že teď přijde i Jetta combi. Pokud bys měl něco k tomu, bylo by to konečně k věci, na kterou jsem původně reagoval.
P.S. Zeptej se třeba bojlera, proč chce čekat na nějakou Jettu combi, když by to podle tebe bylo úplně stejné auto, jako současný Golf combi..., myslím, že jemu tvá "argumentace" tabulkama nebude stačit... :*);-)
Údajně by mělo být i combi. Sice později, ale mělo. Co je na tom pravdy, toť otázka. Ostatně existovala Bora Variant i Golf Variant, takže nakonec můžou bejt vedle sebe dva modely. Jetta se mně líbila už když sem ju viděl loni na jaře, takže když combi nebude, zlobit se nebudu a vezmu sedan.
mám miniMPV, předtím jsem měl combi. vim jak vypadá vozit tunu krámů. vim, že je super mít možnost převézt téměř cokoli. odvezl jsem i čtyři židle včetně sedadel a pěti velých zavazadel na dovolenou. u dětí může vadit maximálně tak kočárek. pokud se vejde, padá poslední hypotetický důvod.
Je fakt že momentálně můžeš rozdělovat Jettu a Golf jako dvě různý auta, ale tipnul bych že když se např. Golf cabrio dělalo ještě na starý platformě a další generace Golfu už na nový tak jsi to taky na dvě auta nerozděloval. A nikdy to nerozlišovali ani v tabulkách prodejů i když to - stejně jako teď Golf a Jetta - byly de facto dvě různý auta.
Prostě nová Jetta je už na novym o trochu delšim podvozku a myslim že je jasny že na tom bude i novej Golf, neb teď má snad nejkratší rozvor ze všech. Prostě tentokrát to díky vlastně jen faceliftu současnýho Golfu vyšlo, že na novym podvozku je nejdřív Jetta, ale jak myslim všichni víme byl to je to a asi i navždycky bude to Golf sedan - jen jinak pojmenovanej, narozdíl od ostatních značek který k původnímu jménu přidaj jen to sedan. No a proto taky asi nikdy nebude Jetta combi, protože to by vlastně byla blbost - prostě to že se Golf sedan menuje narozdíl od ostatních verzí jinak je marketingový rozhodnutí a popravdě ne špatný.
PS: Stejný auto to není podle mě, ale co pamatuju tak VŽDY to tak bylo prezentováno naprosto "oficiálně" a vsaď se že i příští měsíce budou v prodejních tabulkách dál uváděný společně jako jedno auto a zrovna tak až bude konečně novej Golf a třeba to cabrio bude dál na starý platformě tak se to bude stále počítat jako jedno auto s popiskem Golf/Jetta
No a bojlera neznám ale jeho pohled na desítky let opakovaný praxi nejspíš nic nezmění ;-)
Golf 7 nebude vycházet z Jetty, ale bude mít zbrusu novou platformu MQB, která bude mít za rok premiéru v nové A3. Ta slibuje výrazné snížení už teď relativně nízké hmotnosti (až 100 kg) při současném zvýšení torzní tuhosti skeletu.
To jako že poprvé v historii od teď budou všechny verze Golfu na jedný platformě a Golf sedan zvaný Jetta bude na jiné platformě byť se stejným rozvorem?
To je tak "nevolkswagenosvké" ;-)
PS: Ok - tak co je tahle platforma na který je nová Jetta? Zase ta stará z Golfu jen o něco prodloužená? Takže do budoucna už nebude Golf a Jetta jedno auto? A myslíš že je začnou v prodejních statistikách teda uvádět jak Golf + mnoho jeho variant do jednoho součtu a zcela jiné auto Jetta samostatně??
Tak to jsem fakt zvědavej'! :-)
Ty jsi snad tou tabulkovou statistikou úplně postižený. Normálním lidem je úplně jedno, jestli bude v tabulkách Golf s Jettou, nebo jen s verzí Combi, nebo Cabrio a kolik toho budou mít společného "podle" těchto tabulek.. Nebo ty se snad třeba před nákupem vozu orientuješ podle těchto tabulek...? 8-s
Asi neumíš moc zpracovávat informace co? :-)
Tak polopatě. Golf sedan se vždycky jmenoval jinak než ostatní verze Golfu ale pochopitelně to vždycky byl normální Golf jako všechny ostatní verze. A protože všechny varianty od cabria po ten sedan nepřešly na nofou platformu jeden den tak se samozřejmě a logicky občas stalo že to vlastně nebylo jedno auto a dvě, respektive jeho starší a novější verze.
Teď "najednou" se tady vanos a ty snažíte tvářit že ode dneška to bude najednou úplně jinak, že třídvéřko pětidvéřko cabrio combi i plus a A3 a asi i všechno další bude na jedný platformě a Golf sedan bude taky nový, rozměrově asi stejný, přitom ale úplně jiný platformě. Což asi uznáš zní jako dost velká blbost - že by u vw vyvíjeli platformu jen pro Jettu.
To s těma prodejníma statistikama je jen takovej bonbonek o kterym nejspíš víš i ty - Golf i jeho verze karoserie sedan jsou vždycky uváděný jako jedno auto a nikdy to nebylo jinak - tak by mně zajímalo jak si to představujete dál? ;-)
Jo a výhradně a pouze pro míň prodávanou verzi Golf sedan zvanou Jetta vyvinuli zcela originální platformu - i když stejných rozměrů jako má zbytek jejich vozů v nižší střední od Leonu po A3ku? Tomu přece sám nevěříš >:D
Někdo používá prodlouženou platformu u kombíků, no a VW a Citroën u sedanů - mně to teda nebere, ale budiž ... jen nechápu ty kecy že to je najednou nějaký jiný auto než dárce orgánů Golf ;-)
Prostě C4 sedan je sedan od C4 a Jetta je sedan od Golfu - nebere mě ani jeden z nich ;-\
Platforma je o něco prodloužená stará klasická A5 (octávka II,golf V-VI,...), přistrojovka ještě pamatuje IV Golfa i když kompletně předelaná...proto mohli s cenou trochu dolů.
V USA jsou ještě levnější (od 15tis.USD), akurát motory jsou staré dobré spolehlivé klasiky (2.0 a 2.5 v 5-válci v benzínu... :-)
Vzhledem je víc vyvážená než americkej passat NMS, o tom EU raději nic neříkám... :-(
Z druhé strany je 21. století, komunismus je 20 let za námi, takže co si dnes neobjednáš přes internet, to ti často i zdarma dovezou.
Taktéž dneska už se dá jet na dovolenou se stravou, dokonce all-inclusive, tkaže do kufru stačí plavky a foťák. A dokonce! se dají pučit i kola v místě dovolené.
...vzhledově je sedan jednoznačně nejvzhlednější typ karoserie,....ale u nás se prostě řeší praktičnost, v Americe si to jednoduše nechají přivézt, ...u nás to narvem až po střechu a zbytek rodiny necháme před Ikeou >:D
"Jednoznačně nejvzhlednější" je třeba pro tebe, naopak zrovna mě se malé sedany (od střední třídy dolů) vůbec nelíbí a vždy bych dal raději přednost jiné karosářské variantě, od kupé přes HB až po kombi. Pokud dávám přednost vzhledu, beru kupé..., pokud vzhledu a praktičnosti beru HB a pokud praktičnosti,beru kombi. Malé sedany se mi ani nelíbí a ani mi nedávájí žádný smysl, navíc do většiny z nich si stejně dozadu dospělý pohodlně nesedne (až na velikost "vietnamce"), takže název sedan spíš slibuje něco, co v těchto třídách stejně nesplní...
Co se týká aut, tak zrovna vkus američanů, bych za příkladný rozhodně nedával, ti mají navíc k autům mnohem spotřebnější vztah, než většina evropanů.
se mi líbí jak KAŽDÝ v tomto státě musí co měsíc stěhovat almaru nebo ledničku, sklízet pytle brambor atd. Sedan je pro ty, kteří nezahradničí ani se neživí stěhováním. Je to alternativy pro ty, kteří nechtějí, aby cestujícím fučelo na krk, když je třeba jít do kufru a v zimě, aby se jim nevyfoukalo z auta všechno teplo, když do toho budou dávat zabijačku.
Mě to topí dobře, takže toho moc do auta nenafouká, to je minimální výhoda. Spíše by mě štvalo, kdyby pes skákal na zadních sedadlech... ono i když mu tam dáš deku, tak je za chvíli na tvých zádech, to v kufru pěkně sedí a je klid. A asi by se mu nelíbilo v kufru sedanu >:D
Samozřejmě každému dle jeho chuti. Teď se mi hodí kombík, až budu mít padesát a odchované děcka, tak si pořídím 911, kde mi stačí kufr na plavky, zubní kartáček a kreditku.
vlčka vozím autem minimálně, jedině na veterinu nebo na dovolenou, a tu chvilku vzadu přežije. Vozil jsem ho předtím v krátké Felicii, a to řádila v kufru jak čert. Teď si vzadu lehne a spí. Asi klaustrofobik. >:D
Děcka nemám, stěhováním se neživím, na poli brambory nekradu, takže mi sedan plně vyhovuje. A co bude další auto netuším, je to daleko.
Blahoslavení chudí duchem neboť jejich je království nebeské...
Automatická klimatizace má ve své podstatě za úkol udržovat nastavenou teplotu v režimu auto, to znamená když větráš, tak klesne teplota, auto musí topit. V létě to funguje naopak. A věř mi, že tohle umí automatická klimatizace ve všech značkách, proto se tomu říká automatická klimatizace.
A ad. klimatizace, až nebudeš muset klimatizaci vypínat v každém prudším kopci, tak se budeme bavit o klimatizaci.
ale ako ty tak aj ostatni sa idete pototo z velkosti kufra v octavke.. Aj ked realne kolko krat ho clovek do roka zaplni? Nestaci tym ludom aj focus alebo astra? Nac im je nosit 500 litrov vzduchu denne do prace? Je to stejne uvazovanie ako to tvoje takze by som moc nevyskakoval.
co je na tom za stejné uvažování?? Já snad někomu nutím, že ten kdo si nekoupí sedana je hlupák? Každý má právo volby. Nepotřebuješ kombi, líbí se ti sedan? Kup si sedana. Z 95% všech jízd NIKDY nepocítí potřebu mít kombi nebo hatchback.
Takže to máme jedinou výhodu hrany a tou je stání v kopci, když převážíš ping pongové míčky nebo kulečníkové koule, samozřejmě pokud v kufru nemáš síťku.
Když ale chceš něco většího a těžšího naložit, tak musíš buď přijít o prsty, věc nemůžeš šoupnout, nejde si na kufr sednout, což lidé kupující kombík ocení, protože je předpoklad, že kombi si kupují lidé cestující, takže třeba přezutí bot ze zimních na tenisky, pauza na odpočívadle, piknik, atd, prostě nic z toho. Ale jo, kulečníkové koule, beru, na to jsem fakt zapomněl ;-)
No já třeba v "kombíku" rovnou plochu mám, ale klidně bych ji hned vyměnil za o něco hlubší kufr, protože ten meziprostor stejně nikdy nevyužiju a občas mi ta hloubka docela hodně chybí..., asi by to mělo být volitelné podle toho, co každý z nás preferuje..., ideálně asi rovná plocha a hluboký kufr k tomu (až těsně nad úroveň dojezdového kola)..., ale tím se zase o něco zhorší tuhost karoserie...
Krásně jsi shrnul to, proč mě osobně fascinuje řešení u Superba. Jen s tím, že když je potřeba, můžeš i zahradničit a přiživovat se jako stěhovák... >:D
Bude k mání 1.8 TSI, ani v tubulce u 6golfu posledně nebyla... dodává se vubec golf6 s 1.8 TSI myslel jsem že jo... ale ani v konfigurátoru sem ji nenašel
;-\
Nedodává, pro Golf VI se dodává dvakrát přeplňovaná 1,4 TSI, se shodným výkonem 118kW.
Ale pro německý trh se nějakou dobu tato motorizace dodávala v akčním Golfu, protože nestíhala výroba poptávce u 1,4 TSI.
Momentálně se proslýchá, že VW výrobu dvakrát přeplňované 1,4 TSI ukončí z důvodu velkých nákladů na její výrobu. Jednak ji lze výkonově nahradit 1,8TSI, ale hlavně nové generace turba, by měly být schopny dosáhnout podobných parametrů i bez nákladnějšího kompresoru navíc...
To se nejen proslýchá, to je ofic. oznámení VW - 1.4ka s turbem i kompresorem dohromady je sice teoreticky zajímavej motor, v praxi má ale spíš jen mínusy. Začíná to až nesmyslnou cenou a končí servisní složitostí a případnejma nákladama, když na to šlápneš spotřeba je docela přes míru a v maximálních rychlostech je to furt jen rozzuřená 1.4ka. Prostě teoreticky fakt dobrý a je dobře že se někdo odhodlal něco takovýho vyrobit, v praxi to ale neni tak slavný jak to na první pohled vypadalo.. a v reálnym provozu je 1.8ka prostě lepší, levnější a ve vyšší zátěži má dokonce nižší spotřebu.
Ted jsme koukal do vw configuratoru a nabizej tam 1.4 tsi co ma 200koni.... to je asi proto, ze ten jejich 2.0 z gticka tam davat nechteli a ani nechteli pouzit starej co ted ma octavia rs, tak tam svihli tu 1.4.... 200 koni, to by fakt zajimalo, jestli to ten motor vydrzi alespon dva roky do konce zaruky... ;-\
Já jsem si spíš, než na Vento vzpomněl na Boru, která měla zadní část "naroubovanou" citlivěji, než Vento, ale tohle se zatím povedlo nejlépe ze všech podobných pokusů, čemuž pomohlo i prodloužení vozu...
Vsak ten novej passat nevypada nazivo nijak valne. Par jsem jich uz videl na silnici . Predek nuda, zadek jeste vetsi a vypada lacinejc, nez ten predchozi. Da se rict, ze je to auto klasickych tvaru.
Ty tam jsou doby, kdy do tebe dloubl kamarad, ukazujic na novou b5ku se slovy Tý vole folcvágn..
Jetta je rozhodne rozumnejsi volbou, nejpovedenejsi vw dneska :yes:
Sedan je ok, rozmernejsi veci priveze dodavka, sportak do kufru vleze, cestovni kufry ci nakup jakbysmet. Jen se v nem musi obcas kapku lovit a davat pozor na kalhoty. A na malyho nefouka studenej vzduch, kdyz kufr otevru.
Nejlepsi by ovsem byla Jetta twindoor, to by byla konkurence pro octu.
ale vypadá mnohem lépe, než větší brácha Passat. U Jetty mi to přijde jako mnohem lepší vyvážení proporcí toho vozu. Jenom cena je trošilinku hoch, pokud si představím ještě dovybavování alá ceník VW - to se potom u špičkového vozu dostaneme klidně přes 800 kolíků. Ale jinak se tenhle vlčáček povedl. :yes:
paradoxně, když si klikneš konfigurátor, tak je jetta volkswagenem se snad nejmenším rozsahem příplatkové výbavy (pokud jde teda o 2.0 TSI highline, která obsahuje téměř vše >:-[] ).. podle mých preferencí (+Akční paket "Highline 1",Akční paket "Highline 2", Bezklíčkové odemykání a startování "Keyless Access", Zásuvka 230 V na středové konzole vzadu, Metalický lak / lak s perleťovým efektem, Paket "Sport 2", Střešní okno) jsem se dostal na 670k včetně dph, mínus případná sleva a jsme na někde okolo 600k s dph za prostorný, kvalitní, moderní sedan v plné palbě.. tudíž pochybnosti o ceně imho nejsou na místě..
Marně pátrám v paměti, co lze proti nové Jettě postavit, aby to nevypadalo, že se snad chce volkswagen někomu vysmívat. Není nic, co by se vedle Jetty nemuselo červenat. Jetta svojí karoserií ukazuje především na jednu podstatnou věc. Ukazuje na náskok Volkswagenu díky... vkusu.
Zatímco se okolní konkurence topí ve vizuálních bachratcích, až v ropuších vzhledových anomáliích, až v kýčovitě barokních designových úchylkách, auta jsou jak po porci nášupu hrachové kaše, je to zase Volkswagen, který nadiktoval budoucí styl, a to jak novým Apoštolem tak novou Jettou - elegance, návrat ke klasickým konfiguračním tradicím, mírně zostřené linie, zcela přirozená harmonie, pohledová lehkost. Napiš si to do deníčku, za tři roky na tom pojede komplet Evropa.
Pro toho, kdo si v této třídě může dovolit luxus horšího uživatelského prostředí oproti hatchbackům či kombíkům (kufr), pro toho, pro něhož má být Jetta především autem k báječnému ježdění, pro toho, kdo vyžaduje vskutku výraznou stopu klasické elegance a moderního stylu v dané třídě, je tu nová, a bezkonkurenční - Jetta. Vizuálně není co kritizovat.
Tak technika. Má tu snad někdo s aktuálními benzínovými i naftovými motorty Koncernu problém? Snad jenom ten, kdo tu techniku... neužívá. Jak benzínová jednadvojka tak jednačtyřka jsou tím nejlepším, co lze na světě ve třídě koupit, a to nepíšu o třikrát obhájeném světovém dvoulitru na pozici - nejlepší dvoulitr světa... Dvojitě přeplňovaná jednačtyřka je ostatně aktuálním světovým úřadujícím motorem roku. O DSG snad raději nepišme, nebo se tu citroenisti doslova rozpláčou. A nejen oni... V technice tedy taktéž není problém.
Problém spatřuji (speciálně ve východním postbloku) snad jen v tom, že střed společnosti, tedy ten střed, který všude jinde běžně takovéto vozy jezdí, tak tedy, že ten náš střed zatím na tu Jettu automaticky nedosáhne. V Česku holt zatím ten střed pojímá za svůj přirozený prostředek auta o třídu menší. Toto však není kritika, jde o konstatování faktu, který by nás neměl strhávat k neuvážené sebekritice, totiž k úsměvným tezím o údajné předraženosti aut od Volksweagenu. Ona totiž nejsou předražená auta, jsou jen podmražená konta. Věřme, že se to tu bude stále lepšit, a že dostupnost nejlepšího (super)mainstreamu ve třídě nižší střední bude zcela přirozenou realitou střední třídy od Olomouce po Aš.
Tedy jak ve vztahu ke garáži? No, Jetta, to není vůz pro mladého nevyskákaného hošíka, takže oslavná oratoria na úrovni mégana za pod dvěpade tu nemůže nikdo čekat, koneckonců o autech kalibru Jetty se snad ani nemusí tolik diskutovat, ta je nejlepší rovnou... kupovat.
Napadlo me to samy ;-) Ale souhlasim s GTIm, sedanisti jsou lide konzervativni vyzadujici povetsinou kvalitu a pro ne je Jetta fantasticka nabidka, pro me osobne na prvni dojem jednicka v tehle mikrotride.
Když se odpoutáme od různých pocitů a metafor, a zůstaneme u faktů, pak cílová skupina pro takové auto je jasná: ten kdo chce sedan na pomezí nižší střední/střední.¨třídy,
Relevantní konkurencí je chtě-nechtě Fluence, a zajímavý by byl srovnávací test; padni komu padni.
Přesně tak. Obě auta jsou elegantní, zajímavá, vybavená, sedany v té samé třídě...... cena bude odlišná. Ale testík by byl určitě fajn. Jen doufám, že ho nebude dělat Mr. žežulka..... >:D
Pěkný vagen, osobně, pokud bych lovil tento rybník, tak bych mu dal asi přednost před Fluence, ale nejdříve bych si je prubnul oba. Jetta bude mít vrch ve výbavách, zřejmě. Ale co v autě pro práci a denní šourání potřebuju - 1. bezpečnost, 2. motor - přijatelně svižný, přijatelná spotřeba (1.8tsi je paráda), 3. xenony, 4. klimu a podobné serepetičky beru jako samozřejmost, 5. záruky, 6. cena
Myslím, že Jettou vw cílí na uživatele, kterým dosluhuje starý passat - verze 2001 (neznám označení), kteří do passatu už nejdou, protože jim došla jeho užitná hodnota a tak si zaplatí za to samé o dvě až tři kilka méně. Logiku to má. ...... ale jinak fakt pěkné. ;-)
Jako levnější alternativa k premiovým malým sedanům je jetta zajímavá. Nabouchaná výbavou s 2,0tfsi za 700k se dá zvážit, trojka nebo céčko budou s podobně výkonným motorem a výbavou jinde.
Nevidím důvod, proč to tak prožívat, za ty peníze dostaneš u premie max. slevněnou skladovku v holobytu, tady kromě zadního náhonu máš všechno. Ostatní je spíš záležitostí koulí, tj. mít nebo nemít koule na to, dát za vw nižší střední 700k, když to nemá tu imidž, že. ;-)
No nevím, jestli zrovna Renault nebo Opel poslední léta u nás má nějaké silné image před sousedy, to už spíše ta Jetta. A ona třeba Laguna není až o tolik větší, nechce se mi hledat o kolik, než Jetta.
Ano, tohle je taková svěží, povedená mrška. Proč pořizovat velkou mrchu, když na obchodní jednání do Mostu jezdím z Hodonína 1 max 2x měsíčně? Proč v takovém případě brát Passat, když Jetta se mi víc líbí? A klidně v plné palbě. Nejde o sousedy, jde jenom a jenom o MĚ! Image je nanic.
Však já ti nic nenutím, jen podotýkám, že bys za dané penéze mohl mít třeba pohodlí podvozku Hydraactive + (říkám to správně?) C5 nebo 4 Control Laguny GT a nebo u Insignie... eeee... možná by se něco našlo. >:-[]
....jako řidič, který bude auto používat hlavně na služebky z Ho do Mo to jistě ocení ;-) >:D
I když prostor na zadních sedadlech není na škodu..... >:-[]
Taky si myslím, ono prostě dneska má u nás v naší kotlině VW image dost vysoko a někteří možná ani na provní pohled nepoznají Jettu od Passatu, což třeba v minulé generaci dělalo problém i mě :*)
No však jsem myslel ze zadu. Jednou u Sepetné měla nějaká firma "slet" a stál tam jeden černý Passat vedle druhého. Až cestou z večeře nazpět jsem si všiml nápisu Jetta na jednom z nich.
No tak to víš, že jsem si ty auta neprohlížel jedno po druhém, však šlo o Passaty na první pohled, takže nic zajimavého, ale prostě pro člověka jako já, co minimálně periférním pohledem a podvědomě pojmenovává všechna auta, co kolem vidí, to nebylo jen tak poznat.
Jinak jediný Passat, který je něčíím zajímavý, je R36, bohužel když ho člověk rozliší od normálních Passatů, tak už bývá většinou pozdě 8-s >:D