Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Flai
Bude k mání 1.8 TSI, ani v tubulce u 6golfu posledně nebyla... dodává se vubec golf6 s 1.8 TSI myslel jsem že jo... ale ani v konfigurátoru sem ji nenašel
;-\
;-\
Nedodává, pro Golf VI se dodává dvakrát přeplňovaná 1,4 TSI, se shodným výkonem 118kW.
Ale pro německý trh se nějakou dobu tato motorizace dodávala v akčním Golfu, protože nestíhala výroba poptávce u 1,4 TSI.
Momentálně se proslýchá, že VW výrobu dvakrát přeplňované 1,4 TSI ukončí z důvodu velkých nákladů na její výrobu. Jednak ji lze výkonově nahradit 1,8TSI, ale hlavně nové generace turba, by měly být schopny dosáhnout podobných parametrů i bez nákladnějšího kompresoru navíc...
Ale pro německý trh se nějakou dobu tato motorizace dodávala v akčním Golfu, protože nestíhala výroba poptávce u 1,4 TSI.
Momentálně se proslýchá, že VW výrobu dvakrát přeplňované 1,4 TSI ukončí z důvodu velkých nákladů na její výrobu. Jednak ji lze výkonově nahradit 1,8TSI, ale hlavně nové generace turba, by měly být schopny dosáhnout podobných parametrů i bez nákladnějšího kompresoru navíc...
To se nejen proslýchá, to je ofic. oznámení VW - 1.4ka s turbem i kompresorem dohromady je sice teoreticky zajímavej motor, v praxi má ale spíš jen mínusy. Začíná to až nesmyslnou cenou a končí servisní složitostí a případnejma nákladama, když na to šlápneš spotřeba je docela přes míru a v maximálních rychlostech je to furt jen rozzuřená 1.4ka. Prostě teoreticky fakt dobrý a je dobře že se někdo odhodlal něco takovýho vyrobit, v praxi to ale neni tak slavný jak to na první pohled vypadalo.. a v reálnym provozu je 1.8ka prostě lepší, levnější a ve vyšší zátěži má dokonce nižší spotřebu.
Ted jsme koukal do vw configuratoru a nabizej tam 1.4 tsi co ma 200koni.... to je asi proto, ze ten jejich 2.0 z gticka tam davat nechteli a ani nechteli pouzit starej co ted ma octavia rs, tak tam svihli tu 1.4.... 200 koni, to by fakt zajimalo, jestli to ten motor vydrzi alespon dva roky do konce zaruky... ;-\
white label
Já jsem si spíš, než na Vento vzpomněl na Boru, která měla zadní část "naroubovanou" citlivěji, než Vento, ale tohle se zatím povedlo nejlépe ze všech podobných pokusů, čemuž pomohlo i prodloužení vozu...
RS
Jak na to koukám, majitelé starších Passatů mohou s klidem přejít do nové Jetty. Rozměrově je širší a na délku ztrácí jen zanedbatelných 5cm.
Vsak ten novej passat nevypada nazivo nijak valne. Par jsem jich uz videl na silnici . Predek nuda, zadek jeste vetsi a vypada lacinejc, nez ten predchozi. Da se rict, ze je to auto klasickych tvaru.
Ty tam jsou doby, kdy do tebe dloubl kamarad, ukazujic na novou b5ku se slovy Tý vole folcvágn..
Jetta je rozhodne rozumnejsi volbou, nejpovedenejsi vw dneska :yes:
Sedan je ok, rozmernejsi veci priveze dodavka, sportak do kufru vleze, cestovni kufry ci nakup jakbysmet. Jen se v nem musi obcas kapku lovit a davat pozor na kalhoty. A na malyho nefouka studenej vzduch, kdyz kufr otevru.
Nejlepsi by ovsem byla Jetta twindoor, to by byla konkurence pro octu.
Ty tam jsou doby, kdy do tebe dloubl kamarad, ukazujic na novou b5ku se slovy Tý vole folcvágn..
Jetta je rozhodne rozumnejsi volbou, nejpovedenejsi vw dneska :yes:
Sedan je ok, rozmernejsi veci priveze dodavka, sportak do kufru vleze, cestovni kufry ci nakup jakbysmet. Jen se v nem musi obcas kapku lovit a davat pozor na kalhoty. A na malyho nefouka studenej vzduch, kdyz kufr otevru.
Nejlepsi by ovsem byla Jetta twindoor, to by byla konkurence pro octu.
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ozawasan
ale vypadá mnohem lépe, než větší brácha Passat. U Jetty mi to přijde jako mnohem lepší vyvážení proporcí toho vozu. Jenom cena je trošilinku hoch, pokud si představím ještě dovybavování alá ceník VW - to se potom u špičkového vozu dostaneme klidně přes 800 kolíků. Ale jinak se tenhle vlčáček povedl. :yes:
paradoxně, když si klikneš konfigurátor, tak je jetta volkswagenem se snad nejmenším rozsahem příplatkové výbavy (pokud jde teda o 2.0 TSI highline, která obsahuje téměř vše >😒] ).. podle mých preferencí (+Akční paket "Highline 1",Akční paket "Highline 2", Bezklíčkové odemykání a startování "Keyless Access", Zásuvka 230 V na středové konzole vzadu, Metalický lak / lak s perleťovým efektem, Paket "Sport 2", Střešní okno) jsem se dostal na 670k včetně dph, mínus případná sleva a jsme na někde okolo 600k s dph za prostorný, kvalitní, moderní sedan v plné palbě.. tudíž pochybnosti o ceně imho nejsou na místě..
Hombre_71
Pořád čekám na oslavnou ódu na ten "nejlepší možný příklad dokonalého prémiového kousku, ETALON nižší střední třídy" >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Ji/Ri
výborné, pracovna řidiče výborná, technika slušná, kabátek slušivý........ moooc dobré....... souhlas, dává větší smysl než passat..... 😉 :yes:
GTI
Marně pátrám v paměti, co lze proti nové Jettě postavit, aby to nevypadalo, že se snad chce volkswagen někomu vysmívat. Není nic, co by se vedle Jetty nemuselo červenat. Jetta svojí karoserií ukazuje především na jednu podstatnou věc. Ukazuje na náskok Volkswagenu díky... vkusu.
Zatímco se okolní konkurence topí ve vizuálních bachratcích, až v ropuších vzhledových anomáliích, až v kýčovitě barokních designových úchylkách, auta jsou jak po porci nášupu hrachové kaše, je to zase Volkswagen, který nadiktoval budoucí styl, a to jak novým Apoštolem tak novou Jettou - elegance, návrat ke klasickým konfiguračním tradicím, mírně zostřené linie, zcela přirozená harmonie, pohledová lehkost. Napiš si to do deníčku, za tři roky na tom pojede komplet Evropa.
Pro toho, kdo si v této třídě může dovolit luxus horšího uživatelského prostředí oproti hatchbackům či kombíkům (kufr), pro toho, pro něhož má být Jetta především autem k báječnému ježdění, pro toho, kdo vyžaduje vskutku výraznou stopu klasické elegance a moderního stylu v dané třídě, je tu nová, a bezkonkurenční - Jetta. Vizuálně není co kritizovat.
Tak technika. Má tu snad někdo s aktuálními benzínovými i naftovými motorty Koncernu problém? Snad jenom ten, kdo tu techniku... neužívá. Jak benzínová jednadvojka tak jednačtyřka jsou tím nejlepším, co lze na světě ve třídě koupit, a to nepíšu o třikrát obhájeném světovém dvoulitru na pozici - nejlepší dvoulitr světa... Dvojitě přeplňovaná jednačtyřka je ostatně aktuálním světovým úřadujícím motorem roku. O DSG snad raději nepišme, nebo se tu citroenisti doslova rozpláčou. A nejen oni... V technice tedy taktéž není problém.
Problém spatřuji (speciálně ve východním postbloku) snad jen v tom, že střed společnosti, tedy ten střed, který všude jinde běžně takovéto vozy jezdí, tak tedy, že ten náš střed zatím na tu Jettu automaticky nedosáhne. V Česku holt zatím ten střed pojímá za svůj přirozený prostředek auta o třídu menší. Toto však není kritika, jde o konstatování faktu, který by nás neměl strhávat k neuvážené sebekritice, totiž k úsměvným tezím o údajné předraženosti aut od Volksweagenu. Ona totiž nejsou předražená auta, jsou jen podmražená konta. Věřme, že se to tu bude stále lepšit, a že dostupnost nejlepšího (super)mainstreamu ve třídě nižší střední bude zcela přirozenou realitou střední třídy od Olomouce po Aš.
Tedy jak ve vztahu ke garáži? No, Jetta, to není vůz pro mladého nevyskákaného hošíka, takže oslavná oratoria na úrovni mégana za pod dvěpade tu nemůže nikdo čekat, koneckonců o autech kalibru Jetty se snad ani nemusí tolik diskutovat, ta je nejlepší rovnou... kupovat.
Zvedám palec, BRAVWO, BRAVWO :yes:
Zatímco se okolní konkurence topí ve vizuálních bachratcích, až v ropuších vzhledových anomáliích, až v kýčovitě barokních designových úchylkách, auta jsou jak po porci nášupu hrachové kaše, je to zase Volkswagen, který nadiktoval budoucí styl, a to jak novým Apoštolem tak novou Jettou - elegance, návrat ke klasickým konfiguračním tradicím, mírně zostřené linie, zcela přirozená harmonie, pohledová lehkost. Napiš si to do deníčku, za tři roky na tom pojede komplet Evropa.
Pro toho, kdo si v této třídě může dovolit luxus horšího uživatelského prostředí oproti hatchbackům či kombíkům (kufr), pro toho, pro něhož má být Jetta především autem k báječnému ježdění, pro toho, kdo vyžaduje vskutku výraznou stopu klasické elegance a moderního stylu v dané třídě, je tu nová, a bezkonkurenční - Jetta. Vizuálně není co kritizovat.
Tak technika. Má tu snad někdo s aktuálními benzínovými i naftovými motorty Koncernu problém? Snad jenom ten, kdo tu techniku... neužívá. Jak benzínová jednadvojka tak jednačtyřka jsou tím nejlepším, co lze na světě ve třídě koupit, a to nepíšu o třikrát obhájeném světovém dvoulitru na pozici - nejlepší dvoulitr světa... Dvojitě přeplňovaná jednačtyřka je ostatně aktuálním světovým úřadujícím motorem roku. O DSG snad raději nepišme, nebo se tu citroenisti doslova rozpláčou. A nejen oni... V technice tedy taktéž není problém.
Problém spatřuji (speciálně ve východním postbloku) snad jen v tom, že střed společnosti, tedy ten střed, který všude jinde běžně takovéto vozy jezdí, tak tedy, že ten náš střed zatím na tu Jettu automaticky nedosáhne. V Česku holt zatím ten střed pojímá za svůj přirozený prostředek auta o třídu menší. Toto však není kritika, jde o konstatování faktu, který by nás neměl strhávat k neuvážené sebekritice, totiž k úsměvným tezím o údajné předraženosti aut od Volksweagenu. Ona totiž nejsou předražená auta, jsou jen podmražená konta. Věřme, že se to tu bude stále lepšit, a že dostupnost nejlepšího (super)mainstreamu ve třídě nižší střední bude zcela přirozenou realitou střední třídy od Olomouce po Aš.
Tedy jak ve vztahu ke garáži? No, Jetta, to není vůz pro mladého nevyskákaného hošíka, takže oslavná oratoria na úrovni mégana za pod dvěpade tu nemůže nikdo čekat, koneckonců o autech kalibru Jetty se snad ani nemusí tolik diskutovat, ta je nejlepší rovnou... kupovat.
Zvedám palec, BRAVWO, BRAVWO :yes:
vážně je olomouc to nejvýchodnější město moravy kreré znáš? >😁
Napadlo me to samy 😉 Ale souhlasim s GTIm, sedanisti jsou lide konzervativni vyzadujici povetsinou kvalitu a pro ne je Jetta fantasticka nabidka, pro me osobne na prvni dojem jednicka v tehle mikrotride.
Když se odpoutáme od různých pocitů a metafor, a zůstaneme u faktů, pak cílová skupina pro takové auto je jasná: ten kdo chce sedan na pomezí nižší střední/střední.¨třídy,
Relevantní konkurencí je chtě-nechtě Fluence, a zajímavý by byl srovnávací test; padni komu padni.
>😁
Relevantní konkurencí je chtě-nechtě Fluence, a zajímavý by byl srovnávací test; padni komu padni.
>😁
Přesně tak. Obě auta jsou elegantní, zajímavá, vybavená, sedany v té samé třídě...... cena bude odlišná. Ale testík by byl určitě fajn. Jen doufám, že ho nebude dělat Mr. žežulka..... >😁
Pěkný vagen, osobně, pokud bych lovil tento rybník, tak bych mu dal asi přednost před Fluence, ale nejdříve bych si je prubnul oba. Jetta bude mít vrch ve výbavách, zřejmě. Ale co v autě pro práci a denní šourání potřebuju - 1. bezpečnost, 2. motor - přijatelně svižný, přijatelná spotřeba (1.8tsi je paráda), 3. xenony, 4. klimu a podobné serepetičky beru jako samozřejmost, 5. záruky, 6. cena
Myslím, že Jettou vw cílí na uživatele, kterým dosluhuje starý passat - verze 2001 (neznám označení), kteří do passatu už nejdou, protože jim došla jeho užitná hodnota a tak si zaplatí za to samé o dvě až tři kilka méně. Logiku to má. ...... ale jinak fakt pěkné. 😉
Pěkný vagen, osobně, pokud bych lovil tento rybník, tak bych mu dal asi přednost před Fluence, ale nejdříve bych si je prubnul oba. Jetta bude mít vrch ve výbavách, zřejmě. Ale co v autě pro práci a denní šourání potřebuju - 1. bezpečnost, 2. motor - přijatelně svižný, přijatelná spotřeba (1.8tsi je paráda), 3. xenony, 4. klimu a podobné serepetičky beru jako samozřejmost, 5. záruky, 6. cena
Myslím, že Jettou vw cílí na uživatele, kterým dosluhuje starý passat - verze 2001 (neznám označení), kteří do passatu už nejdou, protože jim došla jeho užitná hodnota a tak si zaplatí za to samé o dvě až tři kilka méně. Logiku to má. ...... ale jinak fakt pěkné. 😉
lled
V té stříbrné ji to moc sluší a pěkná kola, dobrá cena :yes:
Dinar
Jako levnější alternativa k premiovým malým sedanům je jetta zajímavá. Nabouchaná výbavou s 2,0tfsi za 700k se dá zvážit, trojka nebo céčko budou s podobně výkonným motorem a výbavou jinde.
mna naopak laka zaklad za 399.000...motor staci, vybava tiez...jedine co by som dokupil su 17ky elektrony na leto a tie plechace 16ky nechal na zimu
Za tohle 700? ....neblázni..... to nedává smysl. I když pro někoho to smysl má..... Hele co teď máš? Ty, vzal jsem Jettu, ale ve fullu...... hm. >😁
Nevidím důvod, proč to tak prožívat, za ty peníze dostaneš u premie max. slevněnou skladovku v holobytu, tady kromě zadního náhonu máš všechno. Ostatní je spíš záležitostí koulí, tj. mít nebo nemít koule na to, dát za vw nižší střední 700k, když to nemá tu imidž, že. 😉
No a není za 700 třeba jiná možnost ve střední třídě s dobrým podvozkem, slušným motorem? 😉 C5, Laguna GT, možná by se našla i Mazda 6, Insignia.
Je, ale někteří lidé nemusí mít za každou cenu největší auto za nejmenší peníze. Všechno není jenom o ceníku nebo touze ukázat se sousedům.
No nevím, jestli zrovna Renault nebo Opel poslední léta u nás má nějaké silné image před sousedy, to už spíše ta Jetta. A ona třeba Laguna není až o tolik větší, nechce se mi hledat o kolik, než Jetta.
Ano, tohle je taková svěží, povedená mrška. Proč pořizovat velkou mrchu, když na obchodní jednání do Mostu jezdím z Hodonína 1 max 2x měsíčně? Proč v takovém případě brát Passat, když Jetta se mi víc líbí? A klidně v plné palbě. Nejde o sousedy, jde jenom a jenom o MĚ! Image je nanic.
Však já ti nic nenutím, jen podotýkám, že bys za dané penéze mohl mít třeba pohodlí podvozku Hydraactive + (říkám to správně?) C5 nebo 4 Control Laguny GT a nebo u Insignie... eeee... možná by se něco našlo. >😒]
U Insignie..., třeba málo místa na hlavu vzadu (u sedanu)... >😁
Jo, jo. Neboj, nepochybuji ve své víře. Jasně, že když Jettu postavím vedle C 5 s hydractivem, tak beru C 5. 😄
Myslím, že tahle Jetta nebude mít až tak rozdílnou image ve srovnání s Passatem, zvlášť pokud jde o "sousedy"... 😉
Taky si myslím, ono prostě dneska má u nás v naší kotlině VW image dost vysoko a někteří možná ani na provní pohled nepoznají Jettu od Passatu, což třeba v minulé generaci dělalo problém i mě :😉
Možná zezadu, ale třeba zepředu je snad musel rozlišit i "slepý"... 😉
No však jsem myslel ze zadu. Jednou u Sepetné měla nějaká firma "slet" a stál tam jeden černý Passat vedle druhého. Až cestou z večeře nazpět jsem si všiml nápisu Jetta na jednom z nich.
Až tak jo? Ale zezadu byla ta podoba určitě největší...
No tak to víš, že jsem si ty auta neprohlížel jedno po druhém, však šlo o Passaty na první pohled, takže nic zajimavého, ale prostě pro člověka jako já, co minimálně periférním pohledem a podvědomě pojmenovává všechna auta, co kolem vidí, to nebylo jen tak poznat.
Jinak jediný Passat, který je něčíím zajímavý, je R36, bohužel když ho člověk rozliší od normálních Passatů, tak už bývá většinou pozdě 8-s >😁
Jinak jediný Passat, který je něčíím zajímavý, je R36, bohužel když ho člověk rozliší od normálních Passatů, tak už bývá většinou pozdě 8-s >😁
...ano, to jsem měl na mysli. Mi prostě přijde za dělńasa 700 nějak přespříliš..... ale je to věcí každého..... 😉
Nehledě na to, že HB je kratší, což je výhoda při parkování, nebo při garážování v menší garáži, kde délka může být limitující. Třeba já mám dvougaráž, kde je jedno místo na i na velmi dlouhé auto, ale na to druhé, už se vleze jen HB velikosti Golfu. Navíc třeba kočár, který jsem dal do hodně hlubokého kufru Golfu i bez sklopených sedaček, už by se mi do (minulé) Jetty (díky limitující výšce víka) nevešel.
mimochodem, může někdo spolehlivě potvrdit, že podvozek verze pro evropu je platforma A7?
Jetta combi bude dost těžko, kdy už je Golf combi... 😉
Ale taky bych byl raději proto, udělat Jettu i jako combi a Golf nechat jen jako HB, případně cabrio...
Tak kdybys to náhodou fakt jako jedinej na světě nevěděl, tak současnej Golf je jen facelift toho minulýho a Jetta je tentokrát holt "jako napřed" a ten vopravdu novej Golf bude .... tramtarará ..
... tahle Jetta jen bez kufru >😒]
Dokonce tuhle sjednocovací metodu ještě vylepšili a do budoucna budou společnou techniku používat nejen Golf a Jetta ale tentokrát i Passat - a samozřejmě i všechny další podznačky koncernu 😉
Příště se zkus nejdřív mrknout, na co jsem původně reagoval, aby tvá reakce nevypadala tak "nepřítomně".
Pokud chce někdo čekat na to, jak bude vypadat Jetta v kombíku, nemá to podle mě smysl, protože VW už nebude dělat dva stejné kombíky ve stejné třídě (vyjímkou byla jen Bora/Golf IV combi). Prostě bude jen Golf kombi, případně jen Jetta combi. Vzhledem k tomu, že faceliftovaný Golf |combi na trhu momentálně je, nečekám, že teď přijde i Jetta combi. Pokud bys měl něco k tomu, bylo by to konečně k věci, na kterou jsem původně reagoval.
P.S. Zeptej se třeba bojlera, proč chce čekat na nějakou Jettu combi, když by to podle tebe bylo úplně stejné auto, jako současný Golf combi..., myslím, že jemu tvá "argumentace" tabulkama nebude stačit... :😉 😉
Jinak my máme doma přívěs a dva auta bez tažného, tak jsem zvědav, co s tím provedeme. >😁
Prostě nová Jetta je už na novym o trochu delšim podvozku a myslim že je jasny že na tom bude i novej Golf, neb teď má snad nejkratší rozvor ze všech. Prostě tentokrát to díky vlastně jen faceliftu současnýho Golfu vyšlo, že na novym podvozku je nejdřív Jetta, ale jak myslim všichni víme byl to je to a asi i navždycky bude to Golf sedan - jen jinak pojmenovanej, narozdíl od ostatních značek který k původnímu jménu přidaj jen to sedan. No a proto taky asi nikdy nebude Jetta combi, protože to by vlastně byla blbost - prostě to že se Golf sedan menuje narozdíl od ostatních verzí jinak je marketingový rozhodnutí a popravdě ne špatný.
PS: Stejný auto to není podle mě, ale co pamatuju tak VŽDY to tak bylo prezentováno naprosto "oficiálně" a vsaď se že i příští měsíce budou v prodejních tabulkách dál uváděný společně jako jedno auto a zrovna tak až bude konečně novej Golf a třeba to cabrio bude dál na starý platformě tak se to bude stále počítat jako jedno auto s popiskem Golf/Jetta
No a bojlera neznám ale jeho pohled na desítky let opakovaný praxi nejspíš nic nezmění 😉
To je tak "nevolkswagenosvké" 😉
PS: Ok - tak co je tahle platforma na který je nová Jetta? Zase ta stará z Golfu jen o něco prodloužená? Takže do budoucna už nebude Golf a Jetta jedno auto? A myslíš že je začnou v prodejních statistikách teda uvádět jak Golf + mnoho jeho variant do jednoho součtu a zcela jiné auto Jetta samostatně??
Tak to jsem fakt zvědavej'! 😄
Tak polopatě. Golf sedan se vždycky jmenoval jinak než ostatní verze Golfu ale pochopitelně to vždycky byl normální Golf jako všechny ostatní verze. A protože všechny varianty od cabria po ten sedan nepřešly na nofou platformu jeden den tak se samozřejmě a logicky občas stalo že to vlastně nebylo jedno auto a dvě, respektive jeho starší a novější verze.
Teď "najednou" se tady vanos a ty snažíte tvářit že ode dneška to bude najednou úplně jinak, že třídvéřko pětidvéřko cabrio combi i plus a A3 a asi i všechno další bude na jedný platformě a Golf sedan bude taky nový, rozměrově asi stejný, přitom ale úplně jiný platformě. Což asi uznáš zní jako dost velká blbost - že by u vw vyvíjeli platformu jen pro Jettu.
To s těma prodejníma statistikama je jen takovej bonbonek o kterym nejspíš víš i ty - Golf i jeho verze karoserie sedan jsou vždycky uváděný jako jedno auto a nikdy to nebylo jinak - tak by mně zajímalo jak si to představujete dál? 😉
Prostě C4 sedan je sedan od C4 a Jetta je sedan od Golfu - nebere mě ani jeden z nich ;-\
V USA jsou ještě levnější (od 15tis.USD), akurát motory jsou staré dobré spolehlivé klasiky (2.0 a 2.5 v 5-válci v benzínu... 😄
Vzhledem je víc vyvážená než americkej passat NMS, o tom EU raději nic neříkám... 😒
Taktéž dneska už se dá jet na dovolenou se stravou, dokonce all-inclusive, tkaže do kufru stačí plavky a foťák. A dokonce! se dají pučit i kola v místě dovolené.
Co se týká aut, tak zrovna vkus američanů, bych za příkladný rozhodně nedával, ti mají navíc k autům mnohem spotřebnější vztah, než většina evropanů.
Samozřejmě každému dle jeho chuti. Teď se mi hodí kombík, až budu mít padesát a odchované děcka, tak si pořídím 911, kde mi stačí kufr na plavky, zubní kartáček a kreditku.
Děcka nemám, stěhováním se neživím, na poli brambory nekradu, takže mi sedan plně vyhovuje. A co bude další auto netuším, je to daleko.
[odkaz]
nebo
[odkaz]
nebo
[odkaz]
nebo
[odkaz] ,[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
PS😜acha na služebně starší kolegy
[odkaz]
>😒]
Dostal mě tenhle: [odkaz]
[odkaz] ,[odkaz]
a[odkaz]
[odkaz]
a toto je síla - [odkaz]
+ těžký kalibr [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a tohle je věčný 😉
[odkaz]
Automatická klimatizace má ve své podstatě za úkol udržovat nastavenou teplotu v režimu auto, to znamená když větráš, tak klesne teplota, auto musí topit. V létě to funguje naopak. A věř mi, že tohle umí automatická klimatizace ve všech značkách, proto se tomu říká automatická klimatizace.
A ad. klimatizace, až nebudeš muset klimatizaci vypínat v každém prudším kopci, tak se budeme bavit o klimatizaci.
A víš co dělá ostudu Fabii Combi? Ty >😒] >😁 >😁
Když ale chceš něco většího a těžšího naložit, tak musíš buď přijít o prsty, věc nemůžeš šoupnout, nejde si na kufr sednout, což lidé kupující kombík ocení, protože je předpoklad, že kombi si kupují lidé cestující, takže třeba přezutí bot ze zimních na tenisky, pauza na odpočívadle, piknik, atd, prostě nic z toho. Ale jo, kulečníkové koule, beru, na to jsem fakt zapomněl 😉