Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari FF: První maranellské 4x4

Italové rázně ukončili spekulace – nový model Ferrari je čtyřmístný, má karoserii shooting brake a pod kapotou dvanáctiválec.
Zpět na článek
21. 1. 2011 13:07
21. 1. 2011 13:45
21. 1. 2011 13:13
21. 1. 2011 13:45
21. 1. 2011 13:17
21. 1. 2011 16:54
28. 1. 2011 09:43
21. 1. 2011 13:18
21. 1. 2011 13:24
21. 1. 2011 14:14
21. 1. 2011 14:59
21. 1. 2011 13:42
21. 1. 2011 13:51
21. 1. 2011 13:59
21. 1. 2011 14:30
21. 1. 2011 21:48
21. 1. 2011 23:01
21. 1. 2011 23:16
22. 1. 2011 06:19
22. 1. 2011 11:11
25. 1. 2011 00:30
22. 1. 2011 06:15
22. 1. 2011 11:50
21. 1. 2011 13:23
21. 1. 2011 13:45
21. 1. 2011 13:52
21. 1. 2011 14:44
21. 1. 2011 14:41
21. 1. 2011 13:23
21. 1. 2011 13:27
21. 1. 2011 13:57
21. 1. 2011 14:14
21. 1. 2011 14:55
21. 1. 2011 14:35
21. 1. 2011 14:55
21. 1. 2011 15:23
21. 1. 2011 15:52
21. 1. 2011 16:08
22. 1. 2011 11:30
21. 1. 2011 16:01
21. 1. 2011 16:57
21. 1. 2011 21:32
21. 1. 2011 18:18
21. 1. 2011 21:34
21. 1. 2011 22:27
22. 1. 2011 00:43
21. 1. 2011 16:15
21. 1. 2011 16:19
21. 1. 2011 16:23
21. 1. 2011 22:32
21. 1. 2011 22:32
21. 1. 2011 14:19
21. 1. 2011 14:25
neregistrovaný "PT Cruiser"
21. 1. 2011 14:52
neregistrovaný "kamil322"
21. 1. 2011 15:37
21. 1. 2011 16:09
21. 1. 2011 16:21
21. 1. 2011 21:52
21. 1. 2011 22:11
21. 1. 2011 17:12
21. 1. 2011 22:24
21. 1. 2011 17:18
21. 1. 2011 19:15
21. 1. 2011 21:19
21. 1. 2011 21:36
21. 1. 2011 16:15
21. 1. 2011 17:25
21. 1. 2011 17:29
21. 1. 2011 17:41
21. 1. 2011 17:55
21. 1. 2011 18:30
21. 1. 2011 21:01
21. 1. 2011 19:06
21. 1. 2011 19:05
21. 1. 2011 19:34
21. 1. 2011 22:33
21. 1. 2011 22:45
21. 1. 2011 22:49
21. 1. 2011 22:53
21. 1. 2011 23:07
22. 1. 2011 00:55
21. 1. 2011 22:47
21. 1. 2011 22:50
21. 1. 2011 22:53
21. 1. 2011 22:56
21. 1. 2011 23:04
21. 1. 2011 23:04
21. 1. 2011 23:22
21. 1. 2011 23:30
22. 1. 2011 00:56
21. 1. 2011 19:05
21. 1. 2011 19:32
21. 1. 2011 22:36
21. 1. 2011 19:28
23. 1. 2011 12:00
neregistrovaný "Topspeed"
26. 1. 2011 10:56
neregistrovaný "Dezider"
26. 1. 2011 20:42
21. 1. 2011 13:07
Za rychlost redakci 1! :-)
Do Maranella samozřejmě také ;-) Tolik odvahy bych u nástupce Scaglietti nečekal. Podle špionážních snímku si myslím, že tradiční kupé přijde také.

P.S.: Blog stažen, neměl již dále smysl
Rozbalit vlákno
18
Avatar - T613
21. 1. 2011 13:12
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
konečně nádherné Ferrari pro lidi s vlčkem :-! :yes:
Avatar - Dinar
21. 1. 2011 14:34
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Je to nádhera, naprosto dotažený design. Jen je mi trochu líto féro fanatiků, přišli o možnost pohrdavého odfrkávání nad čtyřkolkou u býčí konkurence. ;-)

Ferrari má za tuhle káru :yes: :-)
Avatar - white label
21. 1. 2011 15:08
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Přesně tak, ovšem jak vidíš i podle reakce wolffa, tak 4x4 bude u Ferrrari, něco naprosto jiného/převratného, než u nějakého Lamba apod., navíc pohotově zapomněl(i), že by někdy něco podobného o konkurenci Ferrari někdo z nich napsal... >:-[]
21. 1. 2011 15:48
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Ty ses nám v tom nějak ztratil... Když pominu tvoji připomínku (bez předmětnou na jiném místě zde), pak opravdu nechápu.

Pokud by si kdy četl cokoliv o prohlášeních Ferrari v minulosti k pohonu 4X4, tak vždy se komentáře týkaly neopodstatněného navýšení hmotnosti. Uznávám, Ferrari není koncern, tak se v tom pravděpodobně neorientuješ.

A já předpokládám (nemám však relevantní podklady, ale i z tohoto článku to vyznívá), že Ferrari má řešení pohonu 4x4 o 50% lehčí než je např. v Bugatti a nebo v tom Lambu, tedy nasadili ho až po tom co se jim největší problém (tedy hmotnost) podařilo vyřešit.

PROČ máš proboha potřebu ze sebe dělat hlupáka a ještě si tam nabíhat ... nechápu.

P.S. Jediné yvsvtlení yb bylo, že by si snad za koankurenci považoval pro Ferrari Octavii s Haldexem a ne to lambo. Ale u tebe by mě to nepřekvapilo.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
21. 1. 2011 23:11
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Když chlastáš, tak nepiš! :-!
Avatar - white label
21. 1. 2011 23:30
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Proč mě nepřekvapuje, že opět nemáš ty relevantní podklady a vůbec ti to nepřekáží dělat tu jasné závěry. Fakt, že by mělo Ferrari 4x4 s poloviční hmtností proti srovnatelným modelům Lamba (Bugatti sem raději netahej, to je trochu jiná písnička), při srovnatelných! schopnostech těchto 4x4, je prostě velmi nepravděpodobný, a kdyby tomu tak bylo, nemusí to marketing "obcházet" slovem "konvenční" 4x4 a mohli by napsat třeba proti (přímé) konkurenci.
Ale jinak sem píšu už po třetí, že pokud by se to Ferrari podařilo, bylo by to skoro na "Nobelovku"...
21. 1. 2011 23:42
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Napiš mu slova, jako "třeba, například"... Bude ještě větší legrace >:D >:D
22. 1. 2011 12:32
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Přesně tak:D:D :yes: konečně někdo tady, kdo nemá na čele vyražený jeden velký znak vw a aspoň má trochu přehled a nemele hovadiny
Avatar - white label
22. 1. 2011 14:37
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
...a někteří tu mají na čele vyražený svůj nick, potom aby sis nerozumněl zrovna s wolffíkem... ;-)
Avatar - Ricardo
21. 1. 2011 17:04
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Ty se tomu zatím směješ, ale ono je dost pravděpodobné, že ta 4x4 bude převratná a jiná. Možná totiž bude řešená elektricky - viz patent, experimenty s elektrickým pohonem, nízká spotřeba tohoto auta a k tomu všemu prohlášení Ferrari, že "hybridy zachrání V12"
Avatar - Astene
21. 1. 2011 22:47
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Píše se akorát, že je "o 50% lehčí než konvenční řešení 4x4". Co je konvenční řešení? Hezké číslo, ale absolutně nicneříkající. A elektrika s nižší hmotností mi taky moc nepasuje dohromady. Ale rád se nechám překvapit:-)
Avatar - white label
21. 1. 2011 23:02
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Já se směju hlavně wolffovi a té marketingově neurčité hmotnosti konvenčnímho 4x4, pokud ovšem bude mít poloviční hmotnost jako 4x4 v Lambu, pak je to na "Nobelovku", viz i P.S. v mém příspěvku z 15:20... ;-)
Avatar - Ricardo
22. 1. 2011 00:29
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Tak Ferrari toho na první balíček informací odhalilo docela dost. Počkáme si v čem je ta finta, já větřím elektriku nebo nějaké skutečně lightweight řešení. Půjde hlavně o spotřebu.
Nezapomeň, že toto nemá s Fiatem společného vůbec nic. U tohoto modelu sice jde o cenu - ale o to, aby byla co nejvyšší, takže na vývoji se rozhodně nešetří. Tomu potenciálu z koncernu VW může konkurovat leda tak Bugatti, nanejvýš ještě nástupce Murcielaga.
Avatar - white label
22. 1. 2011 14:54
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Přesně tak, srovnání hmotností 4x4 beru třeba právě s Aventadorem, pokud bude 4x4 ve Ferrari vážit jen polovinu, při jeho obdobných schopnostech, bude to svým způsobem revoluce, což ale považuju za nepravděpodobné, nic víc, nic míň..., to že členové olivafunklubu to slaví už teď, mě nepřekvapuje... :-)
Avatar - Ricardo
22. 1. 2011 17:55
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Nicméně víc je konkurentem tohoto auta třeba bentley Continental nebo Mercedes CL, než budoucí Lambo...
22. 1. 2011 12:35
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Konvenčního tím myslím běžného. Jestli cheš, tak Ti přeložím: Tím mysleli, že jejich řešení bude o 50% lehčí, než 4x4 u jiných konkurentů(Lamborghini..)
Avatar - white label
22. 1. 2011 14:44
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Na tvůj zasvěceně objektivní překlad tu celou dobu čekám. Zřejmě jsi studoval "jazykovku" s Wolffem, který už to tu "přeložil" včera a taky bez relevantních podkladů...
22. 1. 2011 06:08
Re: Za rychlost redakci 1! :-)
Takhle si představuju neprůstřelnost ;-)
21. 1. 2011 13:07
Difuzor
Všimli sjte si toho křídla pod zadním nárazníkem? Viděli jste už tohle řešení někde?:)
Rozbalit vlákno
1
21. 1. 2011 13:45
Re: Difuzor
To je držák na samurajský meč. ;-)
Avatar - euro89
21. 1. 2011 13:13
Shooting brake
Za tuhle karoserii dávám Ferrari :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: ;-) Auto je nádherný a pokud se nepletu, je to první italský shooting brake od ukončení Bety HPE (když nepočítám zakázkový karoserie). Bylo by fajn, kdyby Fiat přišel i s nějakym lidovějšim shooting brakem a je jedno, jestli pod značkou Lancia, Fiat nebo Alfa Romeo... tenhle typ karoserie prostě zbožňuju! :yes:
Rozbalit vlákno
2
21. 1. 2011 13:45
Re: Shooting brake
Lidově bych to nazval malým kombíkem, ale to nic nemění na tom, že to vypadá výborně :yes:
21. 1. 2011 14:15
Re: Shooting brake
Jak by pak vypadalo VELKÉ Kombi, když tohle má 5m délky. Ale jo. Chápu jak si to myslel a nemusím rýt za každou cenu.
21. 1. 2011 13:17
Konečně
i něco pro nás, co máme rodinu. Nádhera. :yes:
Rozbalit vlákno
3
21. 1. 2011 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2011 09:49
Re: Konečně
Predstav si, ze my vime jak RS6 vypada.
28. 1. 2011 09:43
Re: Konečně
..a bydlíme v Liberci ;-)
dovolím si vzkaz nejen do redakce - tato karoserie se správněji nazývá "SHOOTING BREAK" - viz [odkaz]
také jsem čekal aspoň pietní vzpomínku na jiné FF - tedy Jensen Interceptor Fergusson Formula
jinak ode mě :yes:
21. 1. 2011 13:18
Tak...
...teď ještě SUV, turbodiesel a můžou si s Porsche podat ruku :o( Nebo co takhle čtyřdveřový sedan (koncept Pinin nepočítám) a MPV? Co vy na to, kluci maranellští? Ach jo, při vzpomínce na 250 TR se mi chce brečet.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - white label
21. 1. 2011 13:24
Re: Tak...
No, docela by mě zajímalo, co na to řeknou místní ortodoxní "oregáni", párkrát jsem tu od nich četl, že Ferrari a 4x4 vůbec nepřichází v úvahu...
21. 1. 2011 14:14
Re: Tak...
No za prvé
Nikdo se, myslím tady takhle o 4x4 ve vztahu k Ferrari nevyjadřoval. Myslím, že maximálně tady byla diskuze na téma, že Ferrari je své právě takové jaké je a jede výborně i s jednou poháněnou nápravou, což asi nezpochybní sebevětší klaun. Tedy ani ty ne.

Za druhé.
Nicméně, vzhledem k tomu, žes nevzdělaný a pravděpodobně i méně chápavý, tak se pokusím sem nahodit odpověd, proč možná právě teď (teprve) přišlo Ferrari s pohonem 4 kol.

Tu odpověď najdeš zde, cituji:

Pohon všech kol zajišťuje patentovaný systém 4RM, o 50 % lehčí než konvenční řešení 4x4.
Avatar - white label
21. 1. 2011 14:59
Re: Tak...
Zrovna od tebe jsem ani jinou odpověď nečekal, ale bylo jasné, že se ozveš mezi prvními... Největší a nejaktivnější klaun seš tady ty, v tom ti tu nemůže nikdo konkurovat, ty náš vzdělaný wolffe... >:-[]
Avatar - T613
21. 1. 2011 13:42
Re: Tak...
tenhle pláč upřímně nechápu.. co je na shooting brake špatného?
Avatar - white label
21. 1. 2011 13:51
Re: Tak...
Myslím, že ten jeho povzdech nebyl ani tak nad karoserií, jako nad 4x4, viz nadpis k článku...
Avatar - T613
21. 1. 2011 13:59
Re: Tak...
ve Ferrari nic nového, viz můj blog o obrněném automobilu co Ferrari navrhl a pokoušel se prodat >:D
21. 1. 2011 13:53
Re: Tak...
Čtyřdveřová limuzína by asi zbytečně konkurovala Quatroporte, takže pochybuju, že by Fiat něco takovýho Ferrari dovolil...
21. 1. 2011 21:48
Re: Tak...
Sleepere, zrovna od tebe mě tvoje podobný názory na SUV a podobný spekulace udivujou. Sám asi žiješ "autama", nebo kolem nich a pořád je to hlavně business a vývoj prostě nezastavíš a z nostalgie evidentně žádná automobilka nepřežije. Svýho času taky lidi mysleli, že bude svět jezdit jenom na koních a nic jinýho nepřipadalo v úvahu a dneska má kdejakej majitel papundeklovýho baráku za 2.5 mega v garáži raketoplán, víš? ;-)
Avatar - Astene
21. 1. 2011 23:01
Re: Tak...
Jenže Ferrari se daří po finanční stránce dobře, takže podobná auta podle mě nemá zapotřebí, na rozdíl třeba kdysi od Porsche. Je to čistě jen její snaha o další navýšení zisku mírně proti dosavadnímu směřování značky. Ne vždy se to musí vyplatit.
21. 1. 2011 23:16
Re: Tak...
No, já si bez urážky na můj názor/reakci počkám na Sleepera...

Ale i tak si myslím, že je to pořád koncernová záležitost Fiatu, takže jak se lejou prachy sem a tam, je věc záhadná, nebo ne/jasná. Asi těžko dneska někdo rozklíčuje, jestli je třeba (a to pro ty jednodušší wolffy zdůrazňuji slovo "třeba") Lancie na světě díky Ferdům.
22. 1. 2011 06:19
Re: Tak...
Je to schizofrenní koncern...na jednu stranu potenciál a možná reálně nejlepší sportovní vozy na světě, na druhou prázdná Lancia, nevyužitá Alfa atd.

Za FF je to ale s hlavou nahoru... ;-)
22. 1. 2011 11:11
Re: Tak...
Navtechu, asi nevíš, že mluvíš s totálním magorem, který navštíví regionální výstavu aut a nejvííc času stráví u prodejce Lady, aby si nafotil poslední model Nivy.... :-) A to opravdu NENÍ SUV, i když se nám o tom někteří kolegové z jiných médií snaží přesvědčit. Na SUV mám svůj názor, který jsem mnohokrát prezentoval, byť většinou na Facebooku.
25. 1. 2011 00:30
Re: Tak...
Facebook neznám, já si nechávám dělat maximálně facebook ksichtu ;-)
22. 1. 2011 06:15
Re: Tak...
Tohle byl jeden z nejlogičtějších kroků makarónního krále. To není pláč, to je vztek malého děcka, kterému někdo řekl, že měsíc nevrhá odraz světla slunce stále stejně.

Geniální design, podpořený skvělou technikou a vůbec poprvý možnost mazat s eFkem téměř kdykoliv kamkoliv. Není o čem...mám konečně kombíka jakýho jsem chtěl. ;-)
Avatar - Ricardo
22. 1. 2011 11:50
Re: Tak...
Myslím, že Marchionne s tím nemá nic společného. Ferrari vede pevnou rukou Luca di Montezemolo a jediný, kdo by mu do toho mohl aspoň teoreticky kecat je ten Elkann
Avatar - gld
21. 1. 2011 13:22
Maranelský ventilátor
Ferarri 4x4...enzo sa musí v hrobe obracať >:D

Doteraz sa to snažili vymanévrovať rôznymi e-diffmi a podobne ale zrejme nadišiel čas skočiť do toho po hlave
Rozbalit vlákno
7
21. 1. 2011 13:31
Re: Maranelský ventilátor
co sa snazili vymanevrovat?
Avatar - white label
21. 1. 2011 13:54
Re: Maranelský ventilátor
No zřejmě absenci 4x4 a s tím spojené případné problémy s trakcí...
Avatar - gld
21. 1. 2011 13:59
Re: Maranelský ventilátor
bingo ;-)
21. 1. 2011 14:01
Re: Maranelský ventilátor
jasne.... ;-)
Avatar - T613
21. 1. 2011 13:46
Re: Maranelský ventilátor
Enzo navrhl i obrněné auto, tohle ho do vrtule nedostane
Avatar - gld
21. 1. 2011 14:00
Re: Maranelský ventilátor
a malo to obrnené auto pohon 4x4? >:D
Avatar - T613
21. 1. 2011 14:14
Re: Maranelský ventilátor
[odkaz] aj kulomet mělo ;-)
21. 1. 2011 13:23
Ne
Ač shooting-brake karoserie miluji, tak tohle prosim ne.
Subjektivne se mi to auto zda vylozene osklive, obzvlast pohled zepredu je chutovka. O ctyrmistnosti pochybuju, ze si dozadu sedne nekdo mimo malych deti vidim nerealne(uz vzhledem k sirce zadnich kol).

Technicky je FF dokonale, ted jen prosim Pininfarinu o novou karoserii.

OT: Schvalne, jestli udelaji hrbace i z Quattroporte.
Rozbalit vlákno
4
21. 1. 2011 13:45
Re: Ne
K OT: Už se stalo, jen to není přímo od Maserati:
[odkaz]
[odkaz]
Náhodou jsem to viděl naživo a vypadá to velmi dobře. Mít v garáži vlastní QP, docela bych o přestavbě uvažoval.
21. 1. 2011 13:52
Re: Ne
JJ, vim o nem, bohuzel jsem ho nikdy nazivo nevidel. Zcela nepokryte Ti zavidim.
Tohle je nadherne auto, udelali ho s citem a nebojim se rict, ze se da postavit na roven sedanu.
Pokud by Quattroporte ?Fastback? vypadalo podobne, nezlobil bych se. Pokud by vsak k nemu prilepili batoh ve stylu Panamery a soucasne zarizli sedan, dalsi ikona by zmizela.
21. 1. 2011 14:44
Re: Ne
no podla mna aj toto zle >:D
21. 1. 2011 14:41
Re: Ne
musim sa pripojit, tiez sa mi to nepaci..bocny pohlad ako zpred 20 rokov, predok je miesanina 458 so zvyskom portfolia a akosi to do seba nepasuje... 8-s
21. 1. 2011 13:23
škoda
Mrzí mě, že nejsem milionář :-|
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
21. 1. 2011 13:27
Re: škoda
"Milionář" je u nás dneska kde kdo, bohužel za milion si tu nic podobného nekoupíš... ;-)
21. 1. 2011 13:57
Re: škoda
Nu ja mel dojem, ze milionarem je ten kdo ma volne disponovane prostredky minimalne $ 1 mil $ ?

Ti podnim jsou jen bohati lide, ale ne milionari...nebo jeto jinak?
21. 1. 2011 14:12
Re: škoda
Milionar je clovek, ktery kdyz v krbu spali milion, muze rict: "No jo, stane se, zivot jde dal". :-)
JInak je to jak pises, milionar ma cisty financni majetek ve vysi minimalne milionu USD.
21. 1. 2011 13:37
som zvedavy na skutocnu mierku
napriklad 612 je obrovske coupé a velmi dobre vyzera, trocha sa obavam ako bude vyzerat FF nazivo. ci nebude na shooting brake az prilis velke... treba vidiet nazi(tajne verim ze bude neskutocne krasne)
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2011 13:50
čím dál hůř ..
Nová Ferrari se mi vůbec nelíbí .... Italia vypadá zepředu příšerně a tohle auto jak "masovka".
Ani silný motor to nezachrání ..... Snad se jednoho krásného dne vrátí klasická nádherná Ferrari jako 348, 355 nebo F430 Spider (z těch novějších). Design aut poslední doby mi připadá jako děs a běs .... přijde mi, že lidem se líbí všechno, co jim kdo naservíruje, hlavně, když to má koníka na karoserii....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - da_b0mb
21. 1. 2011 13:52
Konečně Ferrari pro vášnivý lyžaře
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
21. 1. 2011 14:08
No tohle je teda mega hnus!
Ať s tím jdou do *! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2011 14:14
FOUR SEASON
Tak a je to tady. Konečně máš důvod proč si nekoupit Ferrari...

Za sebe zvedám jak všechny palce tak zejména své mužství, erektuju ho až nekam k nebeským eurodrzčím výšinám.

Techniku nehodnotím, na to tu máme jiné diskuzní kádry, co však považuji za živou vodu, to je typ karoserie, a to je dokonalá společenská trefa, vždyť i v 599 sis musel už pomalu připadat jak malý dítě, co si koupilo jen rychlou hračku. Konečně začínají mit tedy i auta od Ferrari ten správnej spodní proud, bravo.

No a proč ta zřetelná adorace karoserie, no přece proto, že tohle Ferrari otevírá estetická stavidla do nižších pater. Jakkoli se ROCCO od Volkswagenu či C30 od Volva jemně třou o styl karoserií "shooting brake" (nechytej mě za péro) pak znovuzrození karosářské legendy potřebovalo ten potřebnej kopanec. Doufám tu sílu úderu cítíš.

P.S. Tak co ten pohon? Vadí ti to? Mně ne, a to nikoliv z důvodů, že tohle Ferrari asi nikdy vlastnit nebudu...
Rozbalit vlákno
37
21. 1. 2011 14:27
Re: FOUR SEASON
:yes: (nejen) za spodní proud.
21. 1. 2011 15:03
Re: FOUR SEASON
dnes sa tu rozdavaju palecky >:-[]
21. 1. 2011 22:21
Re: FOUR SEASON
Někdo palečky a ty, jako vždy šermuješ vrabečkem. To si nevybereš...
Avatar - white label
21. 1. 2011 15:13
Re: FOUR SEASON
Určitě souhlas, jen nevím co myslíš tím pouhým jemným třením o styl karoserie "shooting brake" u současného rocca a C30? Já je spíš považuju za docela typické zástupce této karosářské variace, aspoň ze současné produkce rozhodně...
21. 1. 2011 15:23
Re: FOUR SEASON
No jde o to, že klasická konfigurace vychází vlastně z kombíku, jemuž se odeberou zadní boční dveře, tedy jakýsi dvoudveřový kombík, ROCCO a C30 jsou přeci jenom menší auta. Musel jsem se diskuzně sichrovat, aby mě tu nějaký klasik nesejmul kozlicí... :-)
Avatar - white label
21. 1. 2011 15:35
Re: FOUR SEASON
Jo, s tím se dá souhlasit, v souvislosti s touto karoserií často hovoří i o jakémsi "kříženci" mezi kupé a kombíkem... a ano, rocco a C30 je menší/kompaktní shooting brake, podobně jako bylo třeba Z3 coupé.
21. 1. 2011 15:52
Re: FOUR SEASON
Ano. Já myslím, že ten návrat přijde, a přesně v tom gardu jak ty píšeš, Kuko, ne tedy náš kolega, ale kupé-kombi.
Avatar - white label
21. 1. 2011 16:03
Re: FOUR SEASON
Jj a u těch menších/kratších vozů by se zase dalo hovořit o "HaKu", tedy o hatch-kupé...
Avatar - white label
21. 1. 2011 16:28
Re: FOUR SEASON
Taky hodně zajímavý ShBr...:
[odkaz]

nebo tahle klasika:
[odkaz]
Avatar - PlumJelinek
21. 1. 2011 18:02
Re: FOUR SEASON
A co teprv tahle klasika :-) [odkaz]
Avatar - gld
21. 1. 2011 16:01
Re: FOUR SEASON
Odkedy je široko alebo c 30 shooting brake? To je už značné deformovanie pojmu. Rocco je pseudo coupé (rozplacnutý 3 dverový hatch) a c30 je 3-dverový hatch s divnými 3. dverami :-O
Avatar - white label
21. 1. 2011 16:08
Re: FOUR SEASON
A odkdy nejsou, žádná kategorie "pseudo coupé" není, tak kam jinam chceš zařadit třeba to rocco? a co předchůdce C30, 480ka? To taky nebyl ShBr?

Podívej se např. tady, jsou přímo na seznamu, 480ka, C30 i rocco III, stejně jako to Volvo 1800 ES estate:
[odkaz]

P.S. A je mezi nima třeba i třídveřový BMW 1er.
Avatar - gld
21. 1. 2011 16:57
Re: FOUR SEASON
Predchádzajúce roccá aj staršie volvá možno boli shooting breaky ale nové rocco ani c30 mi tam vôbec nepasujú. Sú to 3 dverové hatche..(keď sa teda nehráme na kategóriu akože-coupé, "falošné coupé" alebo "marketingové coupé")
Avatar - white label
21. 1. 2011 17:27
Re: FOUR SEASON
Proč ti tam pasuje třeba ta 480ka a C30 už ne?
Scirocco I a II je obvykle řazeno mezi 3dv. sportkupé, současná III. generace mezi shooting brake.
Samozřejmě, že třeba do velkém techničáku se karoserie shooting brake nepíše, takže je tam buď 3dv. hb, nebo kupé. U nás se třeba u současného rocca uvádí (v techničáku) karoserie kupé...
Avatar - gld
21. 1. 2011 21:32
Re: FOUR SEASON
Pod starším volvom som myslel najmä modely, kde je to neoddiskutovateľný shooting brake:

[odkaz]

U 480-ky som sa stretol skôr z výrazom "fastback"..ale úprimne povedané, to neviem čo je >:D
Avatar - Ricardo
21. 1. 2011 17:09
Re: FOUR SEASON
No u Scirocca je to hodně diskutabilní, ale určitě je víc shooting brake než "kupé"
Avatar - white label
21. 1. 2011 17:35
Re: FOUR SEASON
Pokud se může kategorie shooting brake dělit na (spíš větší) combi-coupé a (spíš menší) hatch-kupé (vše výhradně třídveřové) pak rocco III je právě hatch-kupé, podobně jako to C30, nebo třídv. 1er.
Avatar - beibej
21. 1. 2011 18:18
Re: FOUR SEASON
pro mě není rocco ani kupé ani shotbreak. je to čistej 3dv hatch.
Avatar - white label
21. 1. 2011 20:53
Re: FOUR SEASON
Čistý hb to není, na hb je moc nízký/rozpláclý, má uspořádání 2+2 a bezrámová skla dveří..., navíc čistý třídveřový HB od VW je Golf, ze kterého rocco technicky vychází...
Rocco má celkově k ShBr. blíž, než třeba 3dv. 1er, která se mezi ně také řadí...
Avatar - gld
21. 1. 2011 21:34
Re: FOUR SEASON
No, veď to ti vravím odzačiatku, že rocco je rozplácnutý 3d hatchback...viz môj príspevok zo 16:01

A wikipedie ako ultimatívneho zdroja poznania sa príliš nedrž, lebo tam pôjdem a prepíšem to >:-[]
Avatar - white label
21. 1. 2011 22:03
Re: FOUR SEASON
Fastback je karoserie charakteristická především splývavou linní střechy směrem k zadní části vozu. Můžou být dvou (Porsche 356) i čtyřdveřové (Tatraplan) a vlastně i ty dnešní tzv. čtyřdveřové kupé jsou jen čtyřdveřové fastbacky...
V případě hb/lb apod. může být Fastback i 3/5 dv.

[odkaz]
Avatar - white label
21. 1. 2011 22:17
Re: FOUR SEASON
Můžeš sem dát "důvěryhodnější" odkazy, které to případně vyvrací... ;-)
Avatar - gld
21. 1. 2011 22:27
Re: FOUR SEASON
tak ja to pôjdem prepísať.. >:D
21. 1. 2011 22:31
Re: FOUR SEASON
Že GTIho chytáš "za péro"?! :-O
Avatar - gld
22. 1. 2011 00:43
Re: FOUR SEASON
Na gti-ho som nereagoval..bavím sa tu s labelom
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2011 16:15
Re: FOUR SEASON
:yes: GTI is back
21. 1. 2011 22:26
Re: FOUR SEASON
Já jsem pro každou "špatnost" od každý automobilky. Když se ti to nelíbí, můžeš hodit sedlo na tchýni a uhánět krajinou, jako John Wayne. ;-)
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2011 22:32
Re: FOUR SEASON
>:D :yes: jako na Pompadůrce ;-)
Avatar - ManInBlack
21. 1. 2011 14:19
Mno
Zepředu - poměrně dobrý. Zezadu - dost dobrý. Z boku - proboha! Někdo mu ukrad zadek! Volejte carabinieri! (omlouvám se uživateli s velice podobnou přezdívkou).

Ale ok. S hodnocením designu hlavně přídě bych počkal na živé setkání. Jednou jsem fotil Californii na výstavě. Do té doby jsem ji viděl jen na fotkách a vůbec se mi zepředu nelíbila, ale když jsem ji viděl naživo, tak ta perspektiva a přirozený 3D pohled udělají své a uvědomil jsem si, že jsem jí trochu křivdil. To samé zepředu očekávám u FF. Ovšem z profilu - sebelepší 3D nespraví ten chybějící zadek! 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PT Cruiser"
21. 1. 2011 14:25
Nechápu ...
proč jej tak vášnivě zatracujete.. když jste předněkolika lety slintaly nad Z5kou Coupé.. :-!

Myslím že ve skutečnosti to bude vzbuzovat respekt, takové Ferarri pro individualisty..
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2011 14:26
Vylepšená verze dokonalosti
Renesance karoserie shooting brake je tu. Vsázím se o tohle Ferrari od Buraga, že do pěti let přijde německá prémie s něčím podobným. V tom autě je všechno - sport, říz, zběsilot, lehkost, agresivita, elegance - a všechno je to dávkováno tak, že pro výsledný koktejl existuje ve všech jazycích světa jen jedno slovo - Ferrari. :yes:
Rozbalit vlákno
6
21. 1. 2011 14:48
Re: Vylepšená verze dokonalosti
Já znám ještě lepší slovo na to co jsi vyjmenoval---Lamborghini >:-[]

Myslím, že na tomhle autě si pánové z Top Gearu smlsnou...

Podle mně tomu museli dát velký výkon, aby se šejkové mohli vytahovat, kdo má víc koní, ptz jinak by si to auto nikdo nekoupil.
21. 1. 2011 15:05
Re: Vylepšená verze dokonalosti
:yes: To se ti povedlo.
21. 1. 2011 22:28
Re: Vylepšená verze dokonalosti
Já se zase sázím, že nejdřív s tím přijde "němec" a jako vždy až ti ostatní ;-)
Avatar - white label
22. 1. 2011 16:03
Re: Vylepšená verze dokonalosti
Německá prémie přišla s concepty a studiemi na sériový ShBr už minimálně před pěti lety, takže nevím k čemu by potřebovala dalších pět let, nehledě na concept MB, jehož výroba už je pomalu na "spadnutí"? U větších prémiových aut je v tomto ohledu limitující chybějící zadní pár dveří, proto ty "čtyřdveřová kupé" a ShBr od MB.

[odkaz]
[odkaz]

A možná se taky loni v Ženevě zalíbil Ferrari tenhle "milánský Bentley":
[odkaz]
22. 1. 2011 23:10
Re: Vylepšená verze dokonalosti
Koncepty tu vždy byly a vždy budou, jsou tu od toho, aby nacházely hranice možného. Ale jistě sám chápeš rozdíl mezi designovým cvičením a obrozením legendy v podobě seriového modelu (nota bene patřícího do páteřového portfolia značky).

Chci tím říct - Shooting Brake ve 21. století je extrémně náročné zadání a chce to nejen výjimečné tvůrčí nasazení, ale taky výjimečnou image, aby se mohlo tohle stavidlo znovu otevřít.

Bentley není folklór, většina lidí ani neví, že něco jako Bentley existuje. Totéž Maybach. Rolls Royce je zase zcela jinde - všichni vědí, že vrchol ve světě limuzín umí Rolls - ale touží někdo po limuzíně? Podle mého skromného názoru je jen několik málo značek, které mohly přijít s pravověrnou kastlí Shooting Brake se vším, co k tomu patří, v rámci svého kmenového portfolia modelů (a ještě s nějakým impaktem na autosvět vůbec), a to Maserati, Ferrari, Mercedes a Porsche. Přišlo s tím Ferrari, a tak to má být.
Avatar - white label
22. 1. 2011 23:34
Re: Vylepšená verze dokonalosti
Jo, tak s tím se určitě dá souhlasit...
neregistrovaný "kamil322"
21. 1. 2011 14:52
komb. spotřeba
12válec se 485kw má kombi spotřebu 15,4? To je možná sen a zároveň splnění nějaké emisní normy... jinak takovou spotřebu bych počítal např. ve 4,2 od Audi s polovičním výkonem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
21. 1. 2011 14:55
Ferrari Fantastico
tak to se mně velmi líbí :yes: Stejně jako 458 Italia (nebo i Jaguar XJ) průkopník zcela nového přístupu k designu aut :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pekelná Micinka
21. 1. 2011 19:13
Re: Ferrari Fantastico
V čem vidíš výjimečnost 458 Italia? Mimo těch třech laufů, pochopitelně... >:D
Avatar - Ricardo
21. 1. 2011 19:22
Re: Ferrari Fantastico
Živočišné tvary, propojení sportovního designu a prostorné kabiny, hadí čumák, zamaskovaná aktivní aerodynamika... prostě to není taková konzerva jako F430 nebo Gallardo. Je to úplně nové pojetí s pouze několika decentními odkazy na starší modely
Avatar - Astene
21. 1. 2011 23:16
Re: Ferrari Fantastico
Sorry, ale podle mě to co jsi vyjmenoval, není žádný nový designový přístup, ale "jen" další evoluce stylu, který se ti líbí...
Avatar - Ricardo
22. 1. 2011 00:31
Re: Ferrari Fantastico
Ano, ale zcela novým směrem!
Výplody šílené kreativity, jako Mercedes Biome nebo některé koncepty Mazdy, neakceptuju
Avatar - Astene
22. 1. 2011 16:26
Re: Ferrari Fantastico
Ano, Italia nastolila u Ferrari nový designový směr. Stejně jako to ale dělá každá automobilka pro svoji novou generaci aut. Takže nový přístup k designu aut Ferrari - ano, nový přístup k designu aut obecně - ani náhodou.
Avatar - Ricardo
22. 1. 2011 17:58
Re: Ferrari Fantastico
Ty mě asi nechceš pochopit, pak je složité se o něčem bavit...
21. 1. 2011 15:10
Maranelská křížová palba
Maranello Crossfire ..........super tak tu máme nástupce Chrysleru - to jsem rád, že bude v červené a z Itálie.
Asi takhle - Ferrari je ikona. Je krásné, je červené, je dechberoucí a hlavně pro drtivou většinu smrtelníků z levelu kolem českého finančního úřadu nedostižné - asi jako holky z plakátů......... Takže diskuze - koupil bych si/nekoupil bych si jsou stejně plodné jako jako moje rozhodnutí zítra smáznout zadlužení našeho rozpočtu............
Tohle se jim, s ohledem na "dosavadní tvorbu" tak nějak vymklo. Jasně - chtějí být jiní, lepší.... Chtějí být vyjímeční a zároveň hodně prodávat(tedy hodně v levelu šejků). A tak stvořili něco, co moje starší duše jaksi neakceptuje jako TO Ferrari, ke kterému jsem vždycky trošku vzhlížel.... Ale to asi názor budoucích kupců, kteří chtějí mít v garáži další kousek do sbírky nebo babolap platinovku v terminálu nezkroutí.......
Takže uvidíme, jak si povede. Každopádně plus za náhon na všechna kola - jen by mne zajímalo, jak je to udělané, když je to o 50% lehčí než "konvenční" pohon - to bude zase nějaká reklamní fiškuntálie......
A na závěr platí............kdyby mi ho dali zadáčo - budu v něm jezdit a rád a to si piště, že pěkně pomalu - aby všichni u nás před kravínem viděli........... viď mámo................
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
21. 1. 2011 15:20
Re: Maranelská křížová palba
Přesně, taky mě hned napadl všehoschopný marketing při "nadpřirozené" informaci o 50% hmotnosti "konvečního" pohonu. Co je tím "konvenčním" pohonem myšleno zcela konkrétně je druhá (ale dost podstatná) věc..., ale chápu. že takové "detaily", nebudou "wolffy" vůbec trápit... >:-[]

P.S. Ale pokud by náhodou 4x4 u Ferrari vážilo 50% toho, co třeba u Lamba, pak je to skoro na Nobelovku... ;-)
21. 1. 2011 15:49
Re: Maranelská křížová palba
Ono nebude takovy problem udelat lehky pohon vsech kol. Jen by pak ale po dupnuti na plyn mohla byt ze spojovaciho hridele vyvrtka. :-)
21. 1. 2011 15:58
Re: Maranelská křížová palba
no tak v porovnání se systémem třeba Tatry 815 to asi lehčí trošku bude ;-)
21. 1. 2011 15:16
shooting barke - no pro boha
Teda to je rána. Ale pro mě ne pozitivní. Ferrari Combi -co to proboha je?

Osobně se mi shooting brakey docela líbí, ale tohle teda ne. Navíc si myslíim že tenhle typ karoserie je dost neprodejny, o čemž se přesvědčilo mnoho výrobců v minulosti namátkou třeba BMW Z3.

Totiž to auto oslovuje praktičtějším tvarem a svou sportovností a praktičtěji orientovené řidiče, ti ale na pořádnýho sporťáka nemaj. Ten kdo na něj, u tkaovýhlho auta řeší jiný věci chece být vidět tvarem co bnikdo nemá a působí mladě - uzkazovat ladný či agresivní křivky svého coup - sosportovního-tudíž aerodynamickýho auta. Na kolmej zadek jako u golfu, u auta za miliony není nikdo zvědavej. Navíc tohle konkrétní ztvárnění se moc nepovedlo. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
21. 1. 2011 15:25
Ferrari's Fault
No, prodávat se asi bude, líbí se mi i některé detaily, ale celková koncepce, s pravděpodobně absentující alternativou a la Scaglietti mi prostě nesedí. 599 se natolik povedlo, že v mých očích ho stěží něco překoná, Italia naživo vypadá moc pěkně, ale bohužel se u ní pro FF příliš mnoho inspirovali, předek (ano, dojem jen z té jedné fotky), mi svým výrazem dost připomíná tento filmový. plakát.[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
21. 1. 2011 15:38
Re: Ferrari's Fault
A nějaký další odkaz na plakát svých nejoblíbenějších (hororových) filmů už tam nemáš? :-O :*) >:D
Avatar - Pekelná Micinka
21. 1. 2011 15:53
Re: Ferrari's Fault
Nemám. Zkus pohledat na internetu. ;-) Nicméně, že ten čumák má výraz lehce smějícího se žraloka, což mi k Ferrari nesedí, to mi asi nevymluvíš. Prostě celkově mě FF nijak netěší, po pěkné Italii a nadpozemském Fioranu je mi tenhle krok jinam cizí. Je to asi tak trochu tím, že já mám jen dvě modly - sedan (vč. tzv. 4 dv. kupé) a coupé/GT klasického střihu. Pak možná ještě supersport klasikého střihu, s motorem za řidičem a nízkým Cx. Kombi, neřku-li kupé se zavazadelníkem, to není nic pro mě. Působí to obdobně disproporčně jako 8 metrová limuzína s 6ti dveřmi. FF je sice velmi pohledné ve své velmi těžko definovatelné třídě, ale není to můj šálek čaje.
Avatar - Righ
21. 1. 2011 15:37
Senzace
Pred hodinou mi volal kamos, ze prej se musim okamzite podivat na auto.cz, ze je tam novy fero, ze kteryho mne spadne celist. A mel pravdu, tohle auto je naprosta senzace, technicky ani designove mu nemam co vytknout. Naopak vysostne ocenuju progresivni a novatorskej pristup v obou oblastech. Jen houst, uz aby Fiat dokopal Alfu k necemu podobnymu - mohlo by to vypadat treba jako Brera s kufrem. :-)

Jinak v souvislosti s clankem sem davam par fotek starych Ferrari individualne prestavenych na shooting-brake:

Ferrari 365 GTB / 4 Daytona - [odkaz]

Ferrari 330 GT by Vignale - [odkaz]

A na zaver si neodpustim aspon jedno foto podle me nejkrasnejsiho shooting-brake vsech dob, Volva p1800es - [odkaz]
Rozbalit vlákno
17
21. 1. 2011 15:52
Re: Senzace
To Volvo je dokonaly. :yes:
Avatar - white label
21. 1. 2011 16:13
Re: Senzace
To se pak snadno kreslilo C30 s takovými parádními předky... ;-)
Vypadá to, že C30 nečerpalo jen z odkazu 480ky, ale minimálně i z tohoto krasavce...
21. 1. 2011 16:21
Re: Senzace
:-) jo, je to parádička.
Avatar - Righ
21. 1. 2011 21:52
Re: Senzace
Jo jo, jak 480, tak dnesni C30ka cerpaji z puvodni osmnactistovky, prikladam vymluvny srovnani:

P1800ES [odkaz]

480 [odkaz]

C30 [odkaz]

Dobry primy srovnani P1800ES a 480ky je pak tady - [odkaz] . Je krasne videt, jak se posunutim teziste smerem dopredu a zkracenim zadniho previsu stal z nezamenitelnyho auta obycejnej hatchback, na kterym krome mrkacek nebylo pranic zajimavyho. C30ka pak byla opet krasna, lec vykuleny facelift ji uplne zmrsil.
Avatar - Righ
21. 1. 2011 22:11
Re: Senzace
Pro velky zajem davam jeste dalsi 2 fota z jinych uhlu, ktery jenom potvrzujou, jakej bylo tohle Volvo skvost. ;-) [odkaz] [odkaz]

Mimochodem i dneska je mozny jeden fantastickej SB vidat v provozu, a to BMW Z3 - [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
21. 1. 2011 17:04
Re: Senzace
Problém je, že Brera už skoro jako SB vypadá. Přesto je to coupé, přičemž třeba Scirocco vypadá jako hatchback a přesto je to SB. Proto se mi FF nijak zvlášť nelíbí, protože je to vzhledově prostě velký hatchback (s kvalitami Ferrari), nebo kombi bez páru dveří..
Avatar - Ricardo
21. 1. 2011 17:12
Re: Senzace
Tak v tomto kontextu se FF víc než povedlo :-)
Avatar - Righ
21. 1. 2011 22:24
Re: Senzace
Souhlas, nejsou to zadny krasavci, zvlaste pak ten od Vignaleho. O neco zajimavejsi se mi zda sedmikusova miniserie postavena na legendarnim Ferrari 456 ve stylu klasickyho petidverovyho kombi - [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
21. 1. 2011 22:47
Re: Senzace
Tedy na té první fotce ze skoro boku a ještě ve stříbrné, nevědět, že to je Ferrari, myslel bych si, že to je upravený Ford Probe... >:D 8-s :-)
21. 1. 2011 17:18
Re: Senzace
To s tim volvem máš pravdu. A když se podíváš kolik se jich vyrobilo celkem, tak je jasny že tenhle typ karoserie nikdy nebyl a nebude prodejni trhák. Takže ani tomu Ferrari nevěřím. A navíc se mit ot nelíbí, byť jinak tyhle combi-coupé mám rád. Ale jako Ferrari opravdu ne.
21. 1. 2011 19:15
Re: Senzace
Brera s kufrem? Tak tu ti už pátým rokem vyrábí a jmenuje se 159 ;-)
Avatar - white label
21. 1. 2011 21:06
Re: Senzace
Ale ta má zbytečně hodně dveří, na rozdíl od té Brery, nebo zde diskutovaných ShBr... :-)
Avatar - Ricardo
21. 1. 2011 21:19
Re: Senzace
Tak zatím jediný čtyřdveřový shooting brake je koncept od Mercedesu. V tomto vidím do budoucna velký potenciál >:D
Avatar - white label
21. 1. 2011 21:50
Re: Senzace
Po "čtyřdveřovém kupé" je to už jen naprosto logická marketinková obdoba... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 1. 2011 22:50
Re: Senzace
Z obdobného důvodu si dovolím tvrdit, že stejně tak lze tvrdit o Sciroccu, že to je prostě 3dv. hatchback. Abych předešel případnému diskuznímu konfliktu, tvrdím, že na tom stejně nesejde, protože klasický SB je prostě kombi záď postavená na základě klasického coupé. Tedy dobrý příklad - to pěkné Volvo P1800ES (za tovární modely), nebo nádherný Lynx Eventer (za úpravce).
Avatar - Righ
21. 1. 2011 21:36
Re: Senzace
Jak pise Label, 159ce prebyva jeden par dveri. :-)
21. 1. 2011 15:56
Večerníček pro dospělé
intro [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
22. 1. 2011 11:40
Re: Večerníček pro dospělé
O LA LÁÁÁ ! víc asi nemusím dodávat...

Kristova noho to auto je prostě úžasný ! >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2011 16:15
PDK
Pekelně dobrá kára.....a taky je super, že se nepos...rali a dali tam pořádný motor....
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ricardo
21. 1. 2011 17:25
Re: PDK
Já jsem doteď žil v omylu, že PDK znamená jenom Porsche DoppelKupplung >:D
Avatar - white label
21. 1. 2011 17:29
Re: PDK
Ne ne, znamená to "Pekelně Dobrá Kupplung"... ;-)
Avatar - Ricardo
21. 1. 2011 17:41
Re: PDK
A nebo pomalejší, ale dobrá? >:-[]
Avatar - white label
21. 1. 2011 17:55
Re: PDK
Anebo taky Pekelně Drahá... 8-s
Avatar - Ricardo
21. 1. 2011 18:30
Re: PDK
težko dražší než vysypaný multitronic :-)
Avatar - white label
21. 1. 2011 21:01
Re: PDK
Každý "variátor" je zadarmo drahý, i když je nový... :no: 8-s
Avatar - da_b0mb
21. 1. 2011 19:34
Re: PDK
Host vyhazuje číšníka!
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2011 22:33
Re: PDK
sa tu plúžiš jak dajaká lemra....
Avatar - white label
21. 1. 2011 22:45
Re: PDK
...jak Nejaká lemra...
a ...host vyhazuje Vrchního (ne číšníka)...
Pochop, že kdyby to nebylo z tak kultovního filmu, tak vám tyto detaily samozřejmě odpustím... >:-[]

[odkaz]
21. 1. 2011 22:49
Re: PDK
Vůbec bych to neřešil. Lidi neznaj ani hymnu, natož podobný skvosty! ;-)
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2011 22:53
Re: PDK
NO tak to prrrrrrrrrr........ Nebo ti rozhodím sandál ty prd.e ;-) >:D
21. 1. 2011 23:07
Re: PDK
Ješiš, ty si snad potkal toho Gotta u šulína na svoboďáku, či co? :-O Nevíš, kolik je hodin? Mě je tak blbě, že nemám ani tužku...
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2011 00:55
Re: PDK
To máš z toho salámu, co se neprodá a který se pak prodá.
Doktore, zaplať.
Avatar - white label
21. 1. 2011 22:50
Re: PDK
Původní i současná dvouspojka od Porsche.
PDK (Porsche DoppelKupplungsgetriebe)
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2011 22:53
Re: PDK
....ale to sem měl přece říct jááá ;-) >:D
Avatar - white label
21. 1. 2011 22:56
Re: PDK
To klidně můžeš, já to stejně jen napsal... ;-)
21. 1. 2011 23:04
Re: PDK
O tom jsem někde slyšel, ale co to má společnýho s tim dalším textem? Že je kvedlání kult jen v Miláně? >:D
21. 1. 2011 23:30
Re: PDK
Tak to mám v šatníku >:D
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2011 00:56
Re: PDK
...to všichni jednou :-| 8-s
21. 1. 2011 17:08
Sen českých chalupářů
Objem kufru 450 litrů, pohon 4x4, co víc může chlalupář chtít. Snad jen motor 1,9 TDI PD co jezdí za 4,9999 l/100 km.. ;-)
Ale vážně, tohle auto je krásné, ne svérázně krásné jako MB SLS, ale prostě nádherné. Pokud anketa auto roku nebude ani příští rok brát v potaz parametr jako dostupnost (nebo masovost - vyber si sám), tak tohle Ferrari musí vyhrát... Vítej, Auto roku 2012 v ČR. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2011 18:34
Re: Sen českých chalupářů
no ja by som bol radsej keby to bola Kia rio ;)
22. 1. 2011 09:32
Re: Sen českých chalupářů
Pokud porota při volbě auta roku bude mít zase koule, jako tenhle rok, tak zde bude ještě jeden velmi silný hráč a to nástupce Murcielaga.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 1. 2011 19:03
Ferrari Fantozzi
Řekl bych, že ideálním SB dneška by byla A5 Allroad, pokud by byla. Tvrdil bych, že odvaha Ferrari je záslužná, ale také neopakovatelná u méně exotických značek. Celé to tkví v tom, jak a proč označení SB vzniklo. Vzhledem k tomu je celkem nelogické označovat jako SB třeba Scirocco. Lze řict, že mimo prestiže, kterou zákazníci získají u značek jako Ferrari, Bentley, AM atd. jsou dostatečnou náhradou SB kombi vyšší střední, nebo crossovery a SUV od německé trojice. Mě tedy SB nedává žádný smysl, vyjma toho, že chci prostor od značky, k jejíž běžným přednostem zrovna nepatří velký a zezadu přístupný zavazadlový prostor. Takže absence velkého 2+2 Ferrari mi (samozřejmě jen hypoteticky) bude chybět.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - T613
21. 1. 2011 20:01
Re: Ferrari Fantozzi
smysl SB je v tom, že si na projížďku můžeš vzít psa, nebo lyže, nebo tu brokovnici. Prostě vše co se ti nevleze "důstojně" do normálního kupé. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
21. 1. 2011 23:00
Re: Ferrari Fantozzi
No právě. Takže mi předveď, jak do Sciroccs da
Avatar - white label
21. 1. 2011 23:04
Re: Ferrari Fantozzi
Co dáš třeba do Z3 coupé? Nebo to snad taky není ShBr?
Avatar - Pekelná Micinka
22. 1. 2011 00:01
Re: Ferrari Fantozzi
chtěl jsem to dopsat dřív, moje chyba. No Z3 může být cokoliv, pro mě je to jedno z nejodpornějších aut, skoro kdyby to mělo místo toho plátěnou nástavbu, bylo by to lepší... Každopádně, smysl mi u značek jako BMW atd. SB nedává v době, kdy z praktických důvodů je tu kombi nebo SUV a ze sportovních je tu kupé/GT. Smysl mělo opravdu v době, kdy vznikl jeho název, časem se rozšířilo i do nižších pater, viz to Volvo a dnes má smysl jen u značek Ferrari apod., kde není běžné mít velký a snadno dostupný prostor pro zavazadla. Ukaž mi kolik lidí si Scirocco pořídilo pro takový prostor. Stěží to srovnávat s tímto... [odkaz]
Avatar - white label
22. 1. 2011 15:41
Re: Ferrari Fantozzi
Kde bereš tu zbytečnou energii hledat dnes u různých "typů" karosérií nějaký hlubší smysl, logiku, racionalitu...(viz čtyřdveřové kupé)? SHBr je přísně třídveřová karoserie, tak sem zbytečně netpleť alternativy v podobě 5dv. SUV a kombíků (M5 touring apod.). Kdo chce 4-5 dveří pro toho ShBr. není. ShBr není jen jakési dvoudveřové kombi, je to třídveřová karoserie vycházející zpravidla z kupé (ale nejen z něj), kdy se aplikací třetích, na kupé rešlativně "kolmě-ji" postavených dveří (a stím spojené prodloužení střechy) zvětší prostor vzadu, tedy především zavazadlový prostor a jeho využití... To že i ShBr mají různou velikost/délku (a s tím spojenou i velikost zavazadlového prostoru) je věc druhá. Tvé srovnání rocca s Jagem z odkazu je mimo zejména proto, že se jedná o zcela jinou třídu (i velikostně!) automobilů. Kdyby nemělo současné rocco třetí dveře ve stylu kombi/hb a mělo "položené" zadní okno jako klasické kupé, nebyl by to ShBr, ale kupé a mělo by podstatně menší zavazadlový prostor, než teď, stejně jako místo pro hlavy zadních cestujících...
Avatar - Pekelná Micinka
22. 1. 2011 00:10
Re: Re:Ferrari Fantozzi
A to je právě to, ukaž mi důvod, i estetický, proč si pořídit nastavené kupé, když si dnes můžeš koupit M5 Touring, nebo X6M... Ono jde o to, že to co je dle definice dnes SB,vypadá jako hatchback a jediným rozdílem je dělení oken a jedná se o samostojící modely (C30, Scirocco). Já jsem konzerva a pro mě je SB ne jen způsob karosování, ale také určitý charakter, což dobře ilustruje Volvo P1800ES a XJS/LYNX Eventer a to mi u všech těch aut vycházejících i technicky z hatchbacků střední třídy, potažmo z celé rodiny modelů jako 1er, není velice chybí, byť co technické definice je asi možné je jako SB nazírat.
Avatar - T613
22. 1. 2011 10:06
Re: Re:Ferrari Fantozzi
Důvod je prostý, protože nechci kombík nebo SUV. Chci sportovní auto, do kterého naložím víc než kreditku. Sciro a C30 bych do toho vůbec nepletl. To pár pomatenců nejdříve označovalo za kupé, a teď to zas označují SB. Přitom je to jen "obyčejný" hatch. Jediným sériovým SB, z poslední doby, bylo Z3 kupé.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 1. 2011 15:48
Re: Re:Ferrari Fantozzi
A jsme zase u toho, samozřejmě, každému dle libosti. Nicméně o kolik líp se hypoteticky, svezeš v TT se zadkem z kombi, oproti odladěné M5 Touring?...
Avatar - white label
22. 1. 2011 16:13
Re: Re:Ferrari Fantozzi
Ale o tom přece žádné třídění/dělení karosérií vůbec není. M5 T je klasické 5dv. kombi, což ale neznamená, že nemůže být celkově lepší, než jiný ShBr.
Nechápu co má společného zadek TT kupé s kombíkem?
Právě když vedle sebe postavíš TT kupé a rocco III (oba na shodné platformě), vidíš přesně rozdíl mezi kupé a ShBr., a to jak zvenku tak uvnitř.
Rocco je plnohodnotné 2+2 a dozadu si klidně sednou i průměrně vzrostlí dospělí a kufr má velice slušný objem a hlavně praktickou hloubku/výšku, kterou neomezuje zadní víko/dveře...
Avatar - Pekelná Micinka
22. 1. 2011 17:55
Re: Re:Ferrari Fantozzi
Vlastně máš pravdu, asi jsem nějak nerozdejchal, že italové mají auto, který má shooting ve specifikaci. Myslel jsem, že potřebují vozit jen sazenice hroznů a mouku na pastu a pizzu. No nic, jsem těžce z formy, tak odvolávám co jsem odvolal a neslibuji co jsem slíbil. ;-\
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2011 19:05
TO je Věc
....kdyby s takovou kastlí přišla kia nebo hyundai, tak tu možná hážem kosy jeden přes druhého...... Ale že nám to tu přitáhl koník z Maranella tak jen tu a tam protne tichou modlitbu a úžas hlasité aaaach
;-) >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pocitac
21. 1. 2011 19:32
Re: TO je Věc
asi tak ;-) :yes: ... líbí se mi ten úsměv, líbí se mi i na Peugeotu a na Mazdě a líbí se mi i na Ferrari ;-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2011 22:36
Re: TO je Věc
Taky mám rád vysmáté auta. To je na Mazdě sympatické, i na Peugeotu.... to třeba MB má takový zmrzlý úsměv, Kia zubatý úsměv, Hyundai přiblblý úsměv, škodovka je typický čech - superb zuby cení, oktávka ještě taky,ale už se nemračí a fabka je už umírněná a připravená ke kompromisu. ..... a dalo by se pokračovat. Ameriky mají třeba ty tlamy tak velké po vzoru keep smailing američanů s vybělenými zuby (chrom) ... >:D >:D >:D >:D
Avatar - mr.modena
21. 1. 2011 19:28
Další foto
Auto ve stříbrné barvě: [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - da_b0mb
21. 1. 2011 19:40
Re: Další foto
Ferrari se evidentně nelíbí, že v F1 budou od roku 2013 oturbeny jednašestky...a plánuje vstup do WRC ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
22. 1. 2011 00:08
Re: Další foto
A komu by se líbilo koukat na F1, kde by klidně mohla jezdit upravená platforma z ce'dníku bez kastle. Rovnou mohli ustanovit motor vpředu napříč, aspoň by klesly náklady. Je to komedie, podle mě se obsah nikdy neměl dostat pod 2,5l, turbo neturbo.
Avatar - da_b0mb
22. 1. 2011 10:17
Re: Další foto
:yes: já samozřejmě souhlasím...jen bych dodal, že pod 2,5 litru a 6 válců...
Avatar - Astene
21. 1. 2011 23:42
Re: Další foto
Koukám, že u Ferrari věděli, proč nevypustit žádnou oficiální fotku šikmo zezadu. Nějak na mě po skouknutí odkazu začalo působit "levně hatchbackovsky" ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
22. 1. 2011 00:38
Re: Další foto
Neboj! Nastříká se to bílou metalízou a u velbloudářů to půjde na dračku... Možná z toho udělaj i novou tématickou prolejzačku v F-worldu.
Avatar - zdravy rozum
21. 1. 2011 21:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - zdravy rozum
24. 1. 2011 21:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - hogo_fogo
22. 1. 2011 01:24
Pche - z predu GT-R, z boku a zozadu - Z4 Coupe
:no:
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2011 10:27
soudruzi chce to prodloužit a zvýšit podvozek
pořád to má malej kufr a SUV to taky není
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mr.modena
22. 1. 2011 21:55
Ferrari FF - barevná paleta
Ferrari FF - barevná paleta: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
22. 1. 2011 23:21
Re: Ferrari FF - barevná paleta
Tak se mi zdá, že ta červená, ve které to odprezentovali, tomu sluší skoro nejméně. Bohužel, nevím jak moc těm obrázkům věřit, "11 Rosso Mugello" totiž vypadá jak z photoshopu. Ostatní vypadají důvěryhodněji, tak z nich bych vybral. Asi jednu ze žlutých, nevím jak vypadá ona Hanus Gold, pokud má metalicky zlatavý povrch, tak by se mi asi příliš nelíbila, nebo Blue California.
Avatar - white label
22. 1. 2011 23:36
Re: Ferrari FF - barevná paleta
Zajímavý odkaz..., já bych volil něco z těch tří prostředních: bílá, červená, tmavě šedá...
neregistrovaný "Topspeed"
23. 1. 2011 12:00
Bravo FF
Líbí se mi. Moc. Nejen, že se nevzdali motoru V12, ale i pro odvahu Ferrari udělat něco zcela technicky a designově jiného (lepšího) než byla 612. Pokud někdo považuje stejně jako já za vrchol automobilismu velká kupé GT, pak v současné době nemá asi konkurenci. Buď tu máme "nepravá" kupé ve stylu Panamera a CLS, která sice přidávají dveře, ale kupé to nikdy nebudou. Panamera je dle mého subjektivního názoru exteriérově nepovedená, zejména zadní část. Nové CLS je krásné, ale AMG zatím nedělá 4*4 a je to podstatně levnější
model na platformě řady E. Ještě bychom mohli vzít v úvahu nový Bentley Conti GT, ale ten má poněkud zastaralý motor W12, o 100 koní méně (i přes přeplňování), a půl tuny navíc. A to se nezmiňuji o tom novém modelu/faceliftu, který jsem dodnes nějak nepochopil. Snad nový Mercedes CL AMG, který by mohl přijít někdy kolem roku 2013 by mohl být konkurentem. Podle všeho však nebude mít V12 a nejsem si jist, že AMG přijde se 4*4.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dezider"
26. 1. 2011 10:56
Nissan GT-R
má zrychlení 0-100 za 3,05 s a bude pravděpodobně za 50% ceny FF.Snadná volba.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Subaru4ever
26. 1. 2011 11:29
Re: Nissan GT-R
Jen bych chtěl upozornit na pár faktických detailů:

a) Výše udávané zrychlení jde docílit pouze se zapnutým systémem Lounch Control, který není automobilkou doporučován používat, respektive si řídící jednotka hlídá maximální počet použití tohoto režimu rozjezdu. Jinými slovy, když budeš na každých semaforech sprintovat za 3 s, po týdnu si můžes jít za plácnu půl mega pro novou převodovku. S Ferrari si můžeš plnohodnotné plnotučné V12kové dynamiky užívat od rána do večera a potutelně se při tom usmívat >:-[]

b) GT-R je japonský digitální bijec supersportů, kdežto FF je čistokrevné urozené GT

c) Pokud Ferrari stojí 2x tolik co GT-R, je opravdu velmi levné. Protože ta prestiž představovaná vozem Ferrari je nespočetněkrát vyšší než prestiž GT-R ;-)
26. 1. 2011 20:42
Re: Nissan GT-R
Když už zminuješ náklady na novou převodovku, tak na druhou stranu se domnívám, že provozní náklady ferka budou větší i když po nějaké době budeš investovat do nové převodovky...
27. 1. 2011 06:40
Re: Nissan GT-R
Jablka a hrušky? :-) Milé děti, jak úsměvné :-)