Autosalon Ženeva
První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.
Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.
Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.
Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.
Autosalon Ženeva 2020 |
|
Autosalon Ženeva 2018 | Autosalon Ženeva 2017 |
Autosalon Ženeva 2016 | Autosalon Ženeva 2015 |
P.S.: Blog stažen, neměl již dále smysl
Ferrari má za tuhle káru :yes: :-)
Pokud by si kdy četl cokoliv o prohlášeních Ferrari v minulosti k pohonu 4X4, tak vždy se komentáře týkaly neopodstatněného navýšení hmotnosti. Uznávám, Ferrari není koncern, tak se v tom pravděpodobně neorientuješ.
A já předpokládám (nemám však relevantní podklady, ale i z tohoto článku to vyznívá), že Ferrari má řešení pohonu 4x4 o 50% lehčí než je např. v Bugatti a nebo v tom Lambu, tedy nasadili ho až po tom co se jim největší problém (tedy hmotnost) podařilo vyřešit.
PROČ máš proboha potřebu ze sebe dělat hlupáka a ještě si tam nabíhat ... nechápu.
P.S. Jediné yvsvtlení yb bylo, že by si snad za koankurenci považoval pro Ferrari Octavii s Haldexem a ne to lambo. Ale u tebe by mě to nepřekvapilo.
Ale jinak sem píšu už po třetí, že pokud by se to Ferrari podařilo, bylo by to skoro na "Nobelovku"...
Nezapomeň, že toto nemá s Fiatem společného vůbec nic. U tohoto modelu sice jde o cenu - ale o to, aby byla co nejvyšší, takže na vývoji se rozhodně nešetří. Tomu potenciálu z koncernu VW může konkurovat leda tak Bugatti, nanejvýš ještě nástupce Murcielaga.