Automobilka Hyundai si podobně jako řada dalších společností připravila pro nedělní přímým přenos finálového zápasu Super Bowl řadu nových reklamních spotů.
Kdepak mistře, toto já samozřejmě vím a dřívější korejská auta neřeším, ty měly design občas hodně povedený. Např. co vím tak Italové pro Daewoo dělali Leganzu, Matiz, snad i první Aveo. Ty auta vypadají ještě dnes dobře a měly i ve své době skvělý design a třeba Leganza je vysloveně hezká. Řeším ty jejich dnešní překomplikované hnusy. Všechny tvary jsou nekonkrétní, je to taková slátanina všech stylů kde je plno nehodících se prvků a často málem nejde poznat kde to má předek. Prostě si myslím, že si už dnes moc věří a šetří na špatném místě.
Korejci (např. Daewoo) dřív měli vše z designerského pera Italů (Italdesign, Bertone, IDEA design) a tobě podobní tu kňourali úplně stejně, takže design zjevně nebude ten hlavní problém s Korejci... ;-)
Korejci by si měli nechat dělat design u Italů. Potom by možná nevznikaly tak esteticky zvrácená auta. Tohle se nemůže líbit nikomu, to už je snad horší než ten strašný nový Spark.
To auto vypadá hrozně obtloustle. Když je vidět jen silueta, tak to vypadá jak krtina. Ze siluety by člověk ani nepoznal, kde to má předek a kde zadek. Připomíná mi to kinetický design Fordu. Snaha o dinamický tvar pak vypadala jak kinutý knedlík, nebo ocucaný bonbon. ALe výsledek byl ten že i když vše přecházelo, jak když se to rozteklo na sluníčku, tak to vypadlo neskutečně nabubřrele, nafoukle(viz fiesta). Tohle má stejný problém. Kdyby zapracovali ne optickém odlehčení a odpustili si některé linky a přední překombinovanou část, tak by to nemuselo být špatný.