Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
shark11
Vrtuľník nemám, tetovať sa nechcem, nie som požiarnik a rozkopané okolo baráku nemáme ...
Takže Yetiho nepotebujem 😉
Yeti nevyzerá zle, len tie svetlá mi nejako neladia do prednej masky ...
Takže Yetiho nepotebujem 😉
Yeti nevyzerá zle, len tie svetlá mi nejako neladia do prednej masky ...
saldy
se yettimu by ani nebylo fér, moc fajn testík ale líbilo se mi jak si v jednom dílu dělali srandu z x6, ta má sebevědomí na rozdávání a tak to musí v pohodě ustát.
shark11
[odkaz]
Toto "testovanie autobusov" sa mi i tak páčilo najviac >😁
Toto "testovanie autobusov" sa mi i tak páčilo najviac >😁
Ondore
Kopec zábavy, je fun mať prácu, kde môžeš takto zabaviť seba i ľudí okolo 😉
Len by ma zaujímalo, akú histériu by tu predvádzal náš jedinečný jedinec, keby spravili podobný test, v ktorom by Sedici porazil ikonu 911 😉 >😁
Len by ma zaujímalo, akú histériu by tu predvádzal náš jedinečný jedinec, keby spravili podobný test, v ktorom by Sedici porazil ikonu 911 😉 >😁
pitrys
Děkujeme chlapcům, zájem o Yetiho se hned zvýšil. Na serveru Whatcar byl Yeti dodneška nejvyhledávanější auto, dneska ho sundal Golf... [odkaz]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
do špičky jaké třídy? malé SUV s mini kufrem? .. taková není ... zařazení tohoto auta mezi SUV je jen marketingovej tah škodovky, protože o tuhle třídu je ted enormní zájem ... ale Yeti nesplňuje základní parametry třídy SUV ... zařad´te Yetiho mezi crossover ... ano, tam se bude pohybovat na špici třídy ..
P.S. stejně tak mezi SUV nepatří sportage,ix35,duster, sx4 atd. ..
P.S. stejně tak mezi SUV nepatří sportage,ix35,duster, sx4 atd. ..
Moc Ti nerozumím, jaká je definice SUV nebo v čem Yeti nespadá do SUV??? Proč sem taháš malý kufr, to jako že nový Focus nebude nižší střední, protože třída nižší střední s minikufrem neexistuje?
proč nespadá do kategorie SUV? .. protože nesplňuje jednu ze základních podmínek této kategorie, mezi které patří velikost kufru ... pokud do kufru "SUVčka" dám tak akorát nákup na víkend, ale nenacpu tam věci pro čtyčlenou rodinu , když vyrážím sportovat nebo na dovču, tak to auto pro mě "sportovně užitkové" není ...
P.S: to nic nemění na tom, že se mě to auto líbí (i když koncepce byla o dost lepší) a chtěl jsem ho koupit ... ale po otevření kufru bylo jasný, že Yeti se rodinným autem nestane ... jen nesouhlasím s tím, do které kategorie je zařazovaný a s čím je následně srovnávaný ... v devíti srovnání z deseti je to s typickým crossoverem Quashai ... pokud je to tedy SUV, proč se neporovnává, at zůstaneme u stejného výrobce, s nisanáckým SUV - X-trailem? ..nikde v žádné diskuzi jsem toto srovnání nenašel ... stejně jako srovnání se dalšími auty, která mezi SUV patří - Vitarou, RAV4 atd.
P.S: to nic nemění na tom, že se mě to auto líbí (i když koncepce byla o dost lepší) a chtěl jsem ho koupit ... ale po otevření kufru bylo jasný, že Yeti se rodinným autem nestane ... jen nesouhlasím s tím, do které kategorie je zařazovaný a s čím je následně srovnávaný ... v devíti srovnání z deseti je to s typickým crossoverem Quashai ... pokud je to tedy SUV, proč se neporovnává, at zůstaneme u stejného výrobce, s nisanáckým SUV - X-trailem? ..nikde v žádné diskuzi jsem toto srovnání nenašel ... stejně jako srovnání se dalšími auty, která mezi SUV patří - Vitarou, RAV4 atd.
Mně by zajímalo co v těch autech na dovolenou všichni vozíte? Jední mí známí když jedou na dovolenou tak doma nechávají pouze nábytek když vidím jejich oktávku klečet na dorazech. Já to mám jinak, na střechu kola, vzadu dětská sedačka a přepravka se psem a v kufru řekněme 4 sportovní tašky z oblečením+základní potřeby,nějaké boty navíc+něco k pití (2 baterie minerálek v pet lahvích 1,5l), řekněme,že mám kufr v Yetim plný ale ještě něco bych tam dal. V zimě je to podobné, akorat na střeše je box s lyžema a lyžákama a kufr je plný,protože lyžařské oblečení je přeci jen objemnější. Kdysi jsme se nasoukali 4 dospěli do staré škodovky na dovolenou a kapacita kufru byla podstatně omezenější a šlo to.
Nevím, že by parametrem pro zařazení mezi SUV byla velikost kufru, tam jde asi o něco jiného...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No, je vidět že hodně kritiků kritizuje, aniž má základní info o produktu. Kufr je u 4x2 a 4x4 stejný, akorát Yeti má posuvnou zadní lavici jako třeba Yaris. Při posunu vzad pro co největší prostor pro posádku má kufr tu menší hodnotu, v opačné situaci je větší.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A jaké třeba? To je strašný že ta nekvalitní Škodovka má samé ocenění... ...jako třeba nejluxusnější auto roku 2010 Škoda Superb Combi v Top Gearu. 😉 Škoda jede 😄
Neznám toto TG hodnocení, ale opravdu věříš spojení luxusní auto a Škoda ? To snad netvrdí ani ti největší fandové. Co jsou asi prémiovky? Superextramegaultraluxus?
Jo před lidovej tribunal s nimi nebo raději rovnou ke zdi, vidím, že ty bys s nimi zatočil přímo a po bolševicku......
EmilBuisson
Nevím, jestli to dělali tak, aby to vyznělo tak úplně ironicky. Podle mě je ten test docela dost podobný těm, který dělal Jezza o Twingu, nebo Fiestě. Z těchto testů vyšlo, že to jsou dobrá auta. Až na to, že Twingo skončilo na dně moře tam, kde se přistavují ferry, a fiesta prošla přes test výsadku Britské armády na pláž, takže projela ze člunu mořem na pláž, kde se z ní střílelo 😊.
A mylíš že po těch testech Amící a Frantíci řvali, že to bylo zaplacený? Nebo je to jenom naše česká specialita?
No já nevím, ale mě se zdá, že bychom měli být rádi, přesto že Škoda není dávno česká, je vidět na BBC, hlavně v Top Gearu. A vzhledem k tomu že Ford a Renault jsou dobrá auta, což tam taky vyzvedli, tak si myslím, že Francouzi a Angličani (myslím, že Fiesta, jak jí známe je výmysl evropské odnože Fordu) neměli proti čemu protestovat. Samozřejmě, testy Top Gearu nejsou o objektivitě a o customer advice, ale proto máme přece Top Gear rádi ne?
Ne, ale angličtí fanoušci Vauxhallu řvali, že to Ford zaplatil.
Mimochodem, Ford tehdy nabízel GT40 a Jeremy jej moc chtěl, tak dělal reklamu 😉
Mimochodem, Ford tehdy nabízel GT40 a Jeremy jej moc chtěl, tak dělal reklamu 😉
Krispos
... tak by se tady půlka našich virtuálních závodníků strhala, jak by ty "profíky" z TG chválili, že potvrdili tu starou známou pravdu, že Škoda je šmejd 😄 Takhle to není vtipné, ale podplacené a přehnané video...
podplacene to rozhodne neni. top gear nedela pravou recenzi auta. chce spis pobavit a ukazat na jine vlastnosti nez je prakticnost a velikost kufru. yeti neni spatne auto a taky to o nem nerekli. jen udelali par veci, co lidi pobavilo a kvuli kterym se na ten porad kazdej kouka 😄
Konečně nějaký normální racionální názor... :yes:
Nejvíc v Topgearu chválí majitele Audi >😁
Jo jasně, je to show.
Topgear není klasický, vážný motoristický pořad ve stylu Autorevue či německých pořadů jako MotorVision atd.
Je to show na pobavení diváků a vše je třeba brát s určitou rezervou.
Ale dělaj to dobře chlapci :yes:
Clarkson i May sou super.
Jo jasně, je to show.
Topgear není klasický, vážný motoristický pořad ve stylu Autorevue či německých pořadů jako MotorVision atd.
Je to show na pobavení diváků a vše je třeba brát s určitou rezervou.
Ale dělaj to dobře chlapci :yes:
Clarkson i May sou super.
gld
Ó, aký zázrak to nastal..tučný ujo clarkson, ktorý ešte prednedávnom neskrývane prezentoval svoju nenávisť voči všetkému, čo nieslo znak škoda zrazu velebí yetiho na nebesia...
hm, čo ho asi motivovalo zmeniť tak radikálne svoje názory..niečo mi vraví, že kvality škody yeti to asi neboli :-!
hm, čo ho asi motivovalo zmeniť tak radikálne svoje názory..niečo mi vraví, že kvality škody yeti to asi neboli :-!
specifikuj, co je nedávno? Škoda 120? Protože tady máš od "tučného uja" pochvalný test na Scouta a je to říjen 2009 [odkaz] . Nečekám, že by ses za ty lži omluvil, tak jsme zvědav co nám tu zas nakydáš 😄
Dúfam, že si pochopil, že to nie je výčitka škodovke, ale top gearu..
A nie z dôb škody 120...nepozerám síce ani zďaleka všetky časti top gearu (nemám ten program rád), ale nedávno som videl časť, kde majú nástenku s "cool" a "necool" autami a "tučný ujo" pripol na cool nástenku fiestu (bez logického vysvetlenia) a na necool nástenku hodil škodu octaviu II RS s vysvetlením, že čokoľvek od škodovky je rubbish (voľný preklad smeti..?)
A nie z dôb škody 120...nepozerám síce ani zďaleka všetky časti top gearu (nemám ten program rád), ale nedávno som videl časť, kde majú nástenku s "cool" a "necool" autami a "tučný ujo" pripol na cool nástenku fiestu (bez logického vysvetlenia) a na necool nástenku hodil škodu octaviu II RS s vysvetlením, že čokoľvek od škodovky je rubbish (voľný preklad smeti..?)
Takže na TG nekoukáš, články od Jeremyho nečteš ale přesto jsi odborník na Jeremyho názory 😄 Nebýt lidí jako GTI nebo Wolff, pokládal bych jasnovidce za vzácnost, ale tady se jich schází neobvyklé množství...
Chytáš za slovíčka.."zďaleka nie všetky časti"...to znamená dosť veľa na utvorenie si názoru...a taký magor, aby som kupoval predražené časopisové mutácie zo subjektívnymi názormi anglických tárajov, nie som
Takže niečo k téme by si nemal? Alebo chceš pokračovať v zahrávaní do autu..
Takže niečo k téme by si nemal? Alebo chceš pokračovať v zahrávaní do autu..
"K téme" už jsem se vyjádřil.... TG rozhodně není nejobjektivnější motoristickýpořad na světě, ale je nejzábavnější. To, že ty tady nemůžeš vydýchat, že jednou pochválili Škodu v testu, který smrdí nadsázkou jako naši politici korupcí, není problém Top Gearu 😄
Nechápeš lebo nemôžeš alebo nechceš?
Nevadí mi, že top gear pochválil škodovku...vadí mi, že človek ktorý sa v nedávnej minulosti prezentoval ako prvoplánový odporca všetkých škodoviek zrazu vychvaľuje jeden z jej modelov lepšie ako PR oddelenie boleslavských..
Nevadí mi, že top gear pochválil škodovku...vadí mi, že človek ktorý sa v nedávnej minulosti prezentoval ako prvoplánový odporca všetkých škodoviek zrazu vychvaľuje jeden z jej modelov lepšie ako PR oddelenie boleslavských..
A zas a znova, specifikuj "nedávnou minulost"..... dal jsem ti tam článek z roku 2009, kde to je opačně než ty tvrdíš.... náš anglický učitel na Maltě byl nedávno, tj. před 20 lety, taky odpůrcem Škodovek, a dneska jednu jezdí... a jak jsem říkal, to co ti kluci v TG povídaj, nesmíš brát doslovně....
Octavia II RS...naozaj 20 rokov dozadu ;-\
A bolo by to ok, ak by povedal že sa mu nepáči táto oktávia a že pre neho je "rubbish"...ale on tak počastoval všetky škodovky, preto že sú to škodovky
Preto mi skoro spadla sánka, keď som toho istého pacienta videl skladať oslavné báje na yetiho, dobreže nie ruka v gatiach :-!
A bolo by to ok, ak by povedal že sa mu nepáči táto oktávia a že pre neho je "rubbish"...ale on tak počastoval všetky škodovky, preto že sú to škodovky
Preto mi skoro spadla sánka, keď som toho istého pacienta videl skladať oslavné báje na yetiho, dobreže nie ruka v gatiach :-!
Myslím, že opožděný je tu fakt někdo jiný. Vy slováci musíte mít ze škodovky fakt děsné komplexy...
Počuj ty máš z tých "slovákov" nejaký komplex >😁 Už si to tu napísal minimálne 2 krát, a takým primitívnym zovšeobecnením sa radíš k tej istej skupine, na ktorú upozorňuješ. :no:
A odpůrci Škodovky to nemůžou rozdejchat >😒] ať to je reklama nebo ne mě se to líbí 😉
O to jde, je to sranda... >😁 Pokud někdo nerozdejchá srandu s evidentní nadsázkou, pak je to vážně špatný...
....žádnej z nás nebere platy jako oni, dostávám jednou ročně ten seznam těch umělců co dostávaj platy nad těch sto tisíc korun, no tak třeba takový Jeremy Clarkson, je to milej kluk, nojo ale on už bere třetí rok po sobě šetset tisíc liber a další a jiní, May pět set nebo ten Hammond a teď si klidně podepíšou, že Yeti je nejlepší auto světa....(Milis Jackesch general secretary of BBC)
vrkuboy
TG je takovej automobilovej bulvár a tak je potřeba k tomu přistupovat. Já se u toho pobavil 😄 :yes: Až budu chtít odbornej testík se vší vážností tak mrknu na DMOTOR nebo FIFTH GEAR.
P.S. Držme palce Kubicovi 😒
P.S. Držme palce Kubicovi 😒
white label
...T.G. (teď nemyslím tatíčka Masaryka) si vybral Yetiho, potažmo Škodu, hlavně proto, že se jedná především o zábavný pořad, a když takové Ferrari (Maybach, RR...) porazí zrovna bývalý "Trabant" (což za totáče Škodovka v Angli v podstatě byla, viz anglické vtipy na ni), tak je to asi větší senzace/zábava, než kdyby ji porazil VW, Ford, Renault, nebo třeba Mazda...
Navíc chválu na současné produkty Škodovky nepěje v Anglii zdaleka jen T.G., ale i přes nesporný posun tamních prodejů Škodovek, nelze v dohledné době očekávat, že by konzervativní angláni začali kupovat dříve posměvované škodovky podobně jako třeba "domácí" Fordy...
Navíc chválu na současné produkty Škodovky nepěje v Anglii zdaleka jen T.G., ale i přes nesporný posun tamních prodejů Škodovek, nelze v dohledné době očekávat, že by konzervativní angláni začali kupovat dříve posměvované škodovky podobně jako třeba "domácí" Fordy...
Ale oni už na to přišli taky že už tady komunismus skončil a škodovky jsou někde jinde. I TG dělal průzkum něco na způsob JD Powera a v první desítce jim skončil jeden Jaguár, sedm japonců a dvě škodovky. A Hammond řekl že to už dneska nikoho nepřekvapí... Takže kvality škodovek jsou jim známy.
To ano, ale srovnej současné prodeje Škodovek v Anglii s hlavními hráči na trhu, třeba s Fordem... 😉
A ty se divíš? To je firma, která je tam zavedená a nemusela měnit názor na vlastní auta, způsobený 40-ti lety komunismu. Tohleto půjde jen pomalu ale pokrok vidíme z vývoje prodejů. Stačí si porovnat prodeje Lady a Škody třeba v osumdesátých letech a teď. V zemích jako Francie a VB prodávala Lada 10 x více aut než Škoda. Podívej se na to dneska. VB: Škoda leze k 40 tisícům a kde je Lada. Německo je přes 100 000. Za komuny škodovka vyráběla asi 170 000 aut, takže by to bylo tak pro Německo a VB. Nedávno tu byl článek o Ladě a byly tam i obrázky....nestačil jsem čumět, oni jsou v těch osumdesátkách stále! To teprve vidíš jakou cestu škodovka urazila, v devadesátých letech začínali prakticky z nuly.
Kde si přišel na to, že se tomu (případně) divím..., myslím, že podle mých příspěvků k tomu je vidět, že se tomu nedivím vůbec, jen to konstatuju. 😉 😄
Tady máš pořadí v Německu, tam je Škoda na úrovni Fordu [odkaz]
No jo, v Německu je dnes Škoda skoro podobně "doma", jako Ford v Anglii..., Ford sice vyrábí i v Německu, ale přímo jako domácí značku ho tam většina lidí nebere...
Hlavní hráč GB trhu sou japonci + vauxhall - srovnej s nimi.
To ti vyjde hned zajímavější srovnání.
To ti vyjde hned zajímavější srovnání.
Slavek-TDM
Vidim, ze skoro nikdo (az na par vyjimek) nepochopil jemny anglicky humor >😁 :yes: Nicmene i tak je to vyborna reklama! Ja na TG koukam ze dvou duvodu. Jednak mam rad jejich Anglictinu (nic nema treba proti Americanum, ale tohle je pro me zkratka jina liga) a druhak ukazujou auta, se kteryma se nikdy nesvezu....
Pravda, angličtina tam je opravdu pěkná a ač jsem mizerný angličtinář, na díl s Yetim ty titulky ani nebyly potřeba :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
XTad
Cilem Clarksona nebylo ukazat, ze je Yeti rychlejsi, nez Ferrari, nebo snad ze je Achilles pomalejsi, nez zelva. Chtel jenom rict, ze je Yeti dobre auto, coz vzhledem ke stylu poradu nelze rict tak, ze vyleze z Atomu s pomackanym ksichtem, vezme do ruky metr a zacne premerovat kufr Yetiho a potom udela okruzni jizdu kvuli spotrebe. Pokud dela test obycejneho auta, musi ho udelat neobycejne. Kdyz si sedne do Skylinu, tak staci, kdyz ho prozene po okruhu, nafinguje ulomeni hlavy a jde domu. Kdyz testuje normalni auto musi udrzet latku, kterou ma porad za dobu sveho vysilani dost vysoko. A to vrtulnikem, ohnem a Maybachem dokazal. Kdyby test pojal seriozne, tak by sice dosel ke stejnemu zaveru, ale to, co odlisuje Top Gear od ostatnich poradu by tam chybelo. Proto mu tedy odpustte jeho snahu rict, ze je Yeti dobre auto pomoci nadsazky a ironie, diky cemu ho vnimal i deseti lety kluk divajici se na TG kvuli rychlym autum. Jinak Clarkson skodu celkem uznava, jelikoz nekdy na zacatku, tusim rok 2002 zjistovali, ktere nabozenstvi ma nejrychlejsi ridice a jakysi ind mu rekl, ze jezdi Octavii RS, nacez Clarkson pochvalne zabrucel a pronesl "Fást kchá". Jindy zase zburcoval cele publikum k potlesku pro skodu kvuli hezkemu vanocnimu prani, ktere automobilka zaslala.
Neměla by teď někdy vydat škodovka výroční zprávu?
Navíc by jim ten úplatek asi nestačil na odškodné pro Ferrari, Maybach, RR..., které Yeti v tomto regulérním testu tak hanebně porazila... >😒]
mission acomplished >😒]
Top Gear je typický tým, že si permanentne robí zo všetkého srandu (viď najnovší spor, ktorý možno bude mať dohru aj na súde s Mexikom, keď narážali na mexický spôsob života, a nepriamo na ich Mastrettu MTX)
Takže škodovkári brzdite 😉 😉 To neznamená, že podceňujem Yetiho (práve naopak) ale nepreháňajte to s predceňovaním...Micinka to presne vystihol/la.
Docela se těším, až tyto pokálený CZ_SK státy budou ve všech oblastech konkurence schopné se světem jako vysmívaná šáde v autařině. Pak budou všichni jezdit BMW/M-B/AUDI...zatím musí do Kije/Hyudaj/Dacia.Pro rejpaly: hodlám kupovat BMW, ale klidně bych s Yeti jezdil a neměl ani komplex,ani pocit,že je to něco extra.Prostě auto,nic víc. :-!
V anglii bych ji naopak klidně vzal. Tak profláknutá (nebo spíš rozšířená) tam není a mají je za lepší ceny... Takže proč ne.
PS.: obrovsky se bavim, když se někdo přijde pochlubit s Fabií 1.2 HTP že si jí právě koupil a že je to to nejlepší, co se dalo koupit. Myslim, že ta by u mě neměla úspěch ani v Anglii.
Objektivní novinář asi nikdy nebudeš. To co pro tvoje potřeby nestačí, jiným vyhovuje. Kdysi se lidi chlubily i trabantem. Cena se řídí podle trhu, takže je to i možný holt se tam nemají špatně >😁
to James: tak jistě, snažím se to brát v rámci kategorie, také existují pomalejší auta. Ale přecijen motor kterej je svižnej do max 50 km/h... Bál bych se předjíždět, nebo bych to radši vůbec nedělal. Vidím, jak to vypadá, 1.2 HTP má soused. I když on s tím víc kilometrů naleští než najezdí, tak je sranda ho předjíždět s Coltem.
Objektivní novinář bych mohl být, kdybych chtěl. Ale tady můžu říct i svoje subjektivní názory a tak toho náležitě využívám.
Nicméně soused je spokojen. V čecháh je to o finanční stránce v zahraničí můžou více přemýšlet a nemají žádné předsudky o HTP jako tady. Policie na západ není taky tak umírněná v pokutách. : )) Jako rodinému auto bych volil TSI na které je pěna óda nebo 1.4 jako osvětšenou klasiku ale autu na popojíždění nebo dojíždění do zaměstnání stačí přece HTP. Vychvaloval hlavně tedy prostornost a to tady taky hodně lidí by kritizovalo.
O ty díře jsem někde četl ale myslím, že to má i nová fabie. Ale nikdy jsem nečetl, že by si na to někdo stěžoval. Fabii doma máme z roku 2000 s 1,4 74kw a žádná vážná závada. Občas zazloběj spínače oken a teď se hejbou obě zrcátka naráz. : )) Teda kdyby ji otec nepřetočil přes boudu >😁 Na nějakou dirku jsem nikdy nekoukal >😁
A když to vyzdobí kobercem na střeše, je to dokonalý >😁
to James: předsudky jsou u každé automobilky, ale mnohdy se stává, že jsou založeny i na pravdě. Nebudu ti popírat (i když někde už je to jen předsudek) že někteří japonci mají drahé náhradní díly. Nebudu ti popírat, že Renaulty se řadí k těm více poruchovým autům.
90-ku se snažím dodržovat, ale když člověk často narazí na lidi, kteří jedou jak s hnojem a jakmile zřou, že jsou předjížděni, tak zrychlí. Proto je výhoda mít rychlé auto. Rozhodně se nehodlám někde s někým honit. Jinak vnímání rychlosti je v každém autě jiné - opravdu se může zdát, že Fabia je rychlá. (navíc jestli si jel také ve Fabii... 1.4 není až tak velký rozdíl) Sám to znám, máme Outlandera turbo a v něm se zdá jízda absolutně klidná a pomalá, až když přijedeme do Prahy o 10 minut rychleji, tak nás to zarazí. >😁 Tam je opačný efekt. Jinak kamiony mi nepřipomínej, nemáme zrcátko.... a hádej kvůli komu. 8-s
Jinak jako rodiné auto bych Fabii nevolil, i když je to také řešení. Aktuální nabídka mi nedává moc vybrat - diesel pro malé auto je na nic a tak zbývá 1.2 TSI a HTP. Takže bych vzal klidně i slabší verzi TSI. A k čemu prostornost na popojíždění do práce? K čemu velký kufr? Nechápu. Místo toho mohli udělat více místa pro řidiče. Ale ta 1.4 by byla asi ideální, jak řikáš. Jinak je mi líto tvé Fabie, sice se nehody stávají běžně, ale zamrzí to..