Profil

Zpět na článek

Alfa Romeo v Ženevě 2009

8 komentářů

dk2006
Nemozem sa ubranit dojmu, ze novinari na Auto cz su opakovaci papagaji, ktorych to ako jedinych este nepreslo. Niekto niekedy povedal ze AR 159 je tazka a papagaji typu Auto CZ to ako jediny opakuju dodnes, co nieje a ani nebola pravda uz na zaciatku. Porovnaval som si automobilky s rovnakym motorom rovnakou triedou a rovnakou vybavou a vysledok bol, ze Alfa Romeo 159 bola este o par kg lahsia ako konkurenti. Skutocne ma to uz nebavi citat nezmysli typu velka hmotnost.V tomto pripade primitivny nazov obludna!!! Dalej k obstaroznym motorom. Co tym autor myslel? Obstarozny je asi on sam. Ked si niekto mysli o Common railu s normou Euro 5, ze je obstarozny motor, tak nema co robit v tomto fachu. Este pripominam, ze Alfa spolu s Fiatom vymyslela system common rail. a zacali ho pouzivat vsetky automobilky aj zaslepeny koncern Volkswagen, ktory ako jediny mal skutocne obstarozny diesel, rovnajuci sa traktoru. Ale to bol VW, tak preto sa hovorilo o tychto motoroch len v superlativoch. Ze? Ked je niekto zaujaty nejakou znackou nema pravo pisat a nie ju este hodnotit. Mam taky dojem, ze autora niekto za to plati. A ked nie, tak je dvojnasobny blb a robi to len pre svoje vlastne potesenie. Alfa Romeo dala motoristickemu svetu tolko co maloktora automobilka.
jen doplnim malickost ze system Commonrail vymysleli ve Fiatu ve spolupraci s Mercedem...jinak souhlasim se vsim 😄
Dobrý den, musim se přidat a napsat svou část pravdy.
Alfa Romeo vlastním, vlastnil jsem a proto můžu porovnat jejich vývoj. To co tu někdo sepsal za pomocí technických tabulek od výrobce a považuje to za článek hodný novináře je snůška nesmyslů vypovídající o jeho znalostech a inteligenci..
Tak často zmiňovaná váha vozu 159 neni nijak obzvlášť vyjímečná oproti konkurenci, navíc vozy Alfa mají na stejnou váhu vyšší výkon a nic z jejich pružnosti a eleganci při průjezdu zatáčkou nezmizelo! To co je zdrojem těchto kritik není srovnání s konkurencí nýbrž srovnání s vlastní starší sestrou, tedy- 156( to byl velice vyjímečný vůz, který přinesl spoustu nového do motorizmu, sám můžu potvrdit, vlastnil jsem dvě!) Jeho váha byla oproti tehdejší konkurenci nižší, ve srovnání s dnešními vozy je to velice lehké auto!! Když k tomu přidáte silný motor a kvalitní podvozek máte sportovně naladěné auto, které se krásně řídí! Z tohodle pohledu by každý čekal podobného nástupce, jenže trend je jiný a automobilka ani nezamýšlela vytvořit nástupce 156!! Jak již z názvu vyplívá je to 159 ( mezitřída 156 a 166) něco jako 5 bmw mezi 7 a 3. Konkurence pro luxusní sedany, ale ne limuzíny, zároveň to není malý sportovní sedan. Toto auto typově patří mezi passaty, pětky, MB E a audi A6.. mezi nimi to žádný obludný tlouštík rozhodně neni! Vyprošuji si proto aby někdo takto psal o mém vozu a snažil se mást veřejnost, žvásty tohoto typu! ;-\
Redakci bych doporučil aby nechávala psát jen odborníky na slovo vzaté a ne kde jaké vymáčklé blbouny
...mi neostava nic ine len suhlasit panove 😉 na alfy som obzvlast zatazeny (mal som 146ku) a nemam rad ked ju niekto ponizuje a uz vobec nie na ukor inych, maximalne nudnych a tuctovych znaciek. su to vynikajuce a spolahlive auta a urcite budem este nejaku tu alficku vlastnit!
Mr.Murphy_
.... hmotnost AR159 je často omílané téma, nedávno se to tady řešilo na jednom ubohém blogu... Prostě to auto je úplně stejně těžké jako všechny další v dané kategorii...

O "obstarožním" motoru 2.2JTS od GM tady jeden poměrně uznávaný přispěvatel napsal, že to je velice povedený motor (tuším napsal výborný, ale nechce se mi to dohledávat tak volím raději mírnější slova....).

Holt ale ty největší blbosti vždycky vyvolají tu největší diskusi, takže proč si nerýpnout že.... Bravo redakce, jestli vám nevadí že vypadáte jako totální analfabeti.... 8-s
redakce zřejmě chtěla rychle zpostředkovat ženevský autosalon....výsledek však u AR stojí za ***....opravdu nepochopím jak si redakce vůbec může vypustit takovou věc....nikdo není neomylný ale toto....škoda mluvit
Avatar - ethicon
ethicon
mne to už pripadá napriek tisícom argumentom a priamym porovnaniam hmotností s konkurenciou písanie týchto blábolov ako programové...predtým to boli frázy o zlom dielenskom spracovaní, nekvalite a teraz ked tieto dva hlavné "argumenty" odpadli tak tunajší papagáji bez overenia púšťajú do sveta takéto "perličky" asi so zámerom, že stokrát opakovaná lož sa stáva nakoniec pravdou....porovnajme napr. údajný etalon jazdných vlastností Ford Mondeo so 159, alebo BMW3...na konkurenčnom serveri dokonca bývalý redaktor Radek Ondrášik napísal, že 159 je o cca 200-300kg ťažšia ako konkurencia...tomu už hovorím silný kaliber.... :no:
Avatar - truckercech
truckercech
že auto váží o něco víc než ostatní je hrozné???? blbost vykompenzuje se to výkonem a bytelností, zas na druhou stranu když je auto těžší ale dobře nastavené jak výkonově tak podvozkem a dobře ta váha rozložena ku poměru rozměrů vozu tak klidně může být možná rychlejší (proč ne) ale stabilnější kvůli težišti vozu a např na českých cestách bytelnější auto které ještě docela dobře bude sedět je takřka nutnost....

jo a nemluvě o cenocých relacích (nevím sic jak pořizovací ale spíše nd a servisy)