Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - TS141
no jo
| 21. 3. 2011 14:01
no jo pro superb dostatečny motor.myslím že pro auto jiné značky by byl slabý, jak jinak
Avatar - Ronault.
no jo
| 21. 3. 2011 16:22
A ty považuješ za logické dělat úspornou verzi z třílitrového zážehového šestiválce? Navíc má výkon 77 kW, 508 e-HDI 82 kW, 1,5 dCi v Laguně 81 kW, 2,0 Duratorq v Mondeu 85. Ano, má nejméně, ale o kolik kW? Mizivý rozdíl.
no jo
| 21. 3. 2011 16:45
ano z takovejch velkejch motou se nejlip delaj uspornejsi, proste se da lip stahovat spotreba z 15 litru treba na 8, nez z 5 na 3

greenline je model za jedinym ucelem, snizit emise pro celou automobilku a jeste natom vydelat za to same auto s par upravama poradnej balik navic :-)
Avatar - Ronault.
no jo
| 21. 3. 2011 17:21
Úspory se dělají u všech kubatur. Ale komu jde primárně o spotřebu, tak si nebude kupovat ten šestiválec, ale musí se smířit s trochu dýchavičnější (i když pro většinu konkurence na silnicích typu Felicií a Fábii bude stejně nedostižný) 1,6 TDI. Důležitá je spotřeba a ta, i když malinko tomu testu nevěřím (někde vnitřně ve mně hlodá, že to bude tak o litr více, navíc Kroměříž Brno jsem teď se stejně velkým autem na benzín v plném naložení jel pod 7 litrů, takže až takový výkon to není), tak se cíl podařil. A kdo říká, že ne, ať zkusí jezdit za méně.
no jo
| 21. 3. 2011 21:17
sak si zajed s malou kubaturou na dalnici abys videl jak je mala kubatura usporna >:D

proto se me libi treba Panamera Hybrid :-)
Avatar - Ronault.
no jo
| 21. 3. 2011 21:27
Však ti to tady pan redaktor píše kolik Superb na dálnici papká a jelikož je na dálnici 130, tak ta spotřeba rozhodně není nikterak vysoká. Superb prostě čerpá z prodloužených převodů.
no jo
| 21. 3. 2011 23:10
ja nejezdim jen ceske dalnice a 130 beru spis jako doporucenou, Superb je jeden z mich kandidatu na dalsi auto

radsi sahnu i po tom nevetsim motoru co superb muze mit a dopreju mu LPG, porad to bude financne uspornejsi reseni nez tahle chcipla bila mys (bila se me libi) :-)
Avatar - Ronault.
no jo
| 21. 3. 2011 23:37
Ber si co chceš, ale i ve 160 to nežere moc.

No jo, LPG je fajn, ale do nového motoru jen sekvenční. Navíc obávám se, že do Suberbu to bude problém kvůli TSI.
Avatar - petrumr
no jo
| 31. 7. 2011 10:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - TS141
no jo
| 21. 3. 2011 19:26
měl sem na mysli že do tak těžkého auta je ten motor prostě slabej.vždyt je to superb ne? ten musí bejt na dálnici pořád v levo jak jsem si všimnul
Avatar - Atlis
no jo
| 21. 3. 2011 16:56
77kW/250Nm a 85kW/270Nm nie je mizivy rozdiel...
Avatar - Ronault.
no jo
| 21. 3. 2011 17:17
DObrá, porovnej tedy s Lagunou a 508. A pro mne to mizivý rozdíl je, poznat je opravdu u takového auta až rozdíl alespoň 20 kW a hlavně naladění motoru a jak je vidno 1,6 TDI se povedla. Navíc jak je známo, ta papírová čísla nemusí odpovídat reálu
testy
| 21. 3. 2011 14:39
vazena redakcia, zaujimalo by ma akym spôsobom ziskavate auta pre svoje testy a preco netestujete v prvom rade motorizacie a vybavy dostupne beznemu zakaznikovi? mate obavy z pripadnej negativnej odozvy vami dosiahnutych vysledkov u vyrobcu? dakujem a ocakavam aspon z casti uprimnu odpoved
Avatar - iudex
testy
| 21. 3. 2011 14:44
A ktorý importér by bol taký samovrah/bl.bec, aby dal na testovanie napr. najslabší motor v holobyte? Vždy vyznie lepšie, keď sa testuje napr. Golf vo verzii Highline a s twin-chargerom 1,4 - 118 kW, ako základný Trendline s dýchavičnou atmo 1,4. ;-) To by si importér moc dobrú reklamu nespravil. A redakcia testuje v štýle "akú mala, takú dala". >:-[]
testy
| 21. 3. 2011 16:42
aždopádně tento model Superbu za komentář ani nestojí.
Avatar - Ronault.
testy
| 21. 3. 2011 17:22
Já bych to zase tak tragicky neviděl, sice bych si odmyslel tu Greenline verzi, konkrétně ty letní gumy a pro klidného řidiče to nemusí být vůbec špatná volba.
testy
| 21. 3. 2011 17:45
Položit na dřevo třičtvrtě milionu za tohle, to už chce opravdu klidného a psychicky vyrovnaného řidiče.
Avatar - Ronault.
testy
| 21. 3. 2011 18:36
Přiznám se, že na cenu jsem se ani raději nedíval >:-[] >:D Takže to stojí přes 499 000, jo? Fůha >:-[]

Takže přeformulujeme to: Je to auto pro klidného a vyrovnaného řidiče vyznávajícího tu jedinou a "právnou" VWíru >:D
Avatar - dr.biker
testy
| 21. 3. 2011 18:52
Je to slušné auto, jak píšeš ideální pro klidného řidiče, který sice rád spoří za naftu, ale klidně utratí 700 tis. za auto! Ta cena je fakt vysoká, vždyť můj otec má služebního Superba rok starého s 2,0 TDi PD za stejnou cenu ve stejné výbavě Ambition, akorát nemá tu navigaci a asistent rozjezdu do kopce. A tady už je dost velký rozdíl mezi 77 a 103 kW a spotřeba se pohybuje průměrně do 6,5 l/100km. a pokud jede klidným tempem po okreskách, tak se dostane spotřeba k hranici 5 l/100 km. Greenline mi moc nedává smysl.
Avatar - Nerez
testy
| 21. 3. 2011 21:45
Na tom něco je, já bych si např. rád přečetl test Golfu s atmo 1.4 nebo nové Astry s atmo 1.4. Ty motory sou nejčastěji kupované a spousta lidí by si o tom ráda přečetla :yes:
Zařazení
| 21. 3. 2011 19:19
Superb máte na konci testu zařazen do vyšší střední. Nechtělo by to malou opravu? ;-)
Avatar - dicky
Zařazení
| 21. 3. 2011 22:56
je to fakt komedie tento test a cele ty reci okolo spotreby >:D jeje spotreba byla 5,6 a v minulem testu 6,2 dvoulitr >:-[]
dete nekam s takovymi nesmysli snizili kapotu prodlouzily prevody a podobne kecy k nicemu..gumy usporne nebo co jeste ...jo a valastne vy jste meli zimni a odervanej kryt ze takze jinak by to jelo urco za 2 litry TESTEŘI
jestli to zere litr tam nebo litr sem je uplne jedno 90% lidi
a jestli ne tak at si koupi kolo..
ALE JINAK DOBRA REKLAMA NA SKODU ZAS JESTE CEKAM ZAS NOSOVICE TENTO TYDEN JAKO OBVYKLE >:-[]
NEBO ZE BY NEBYLY?
Avatar - gld
Zařazení
| 22. 3. 2011 07:35
90% motoristov v Európe RIEŠI spotrebu pár litrov hore dole..

Z poza pultu u mekáča to asi nevidíš, ale je to tak.
Zařazení
| 22. 3. 2011 13:45
Asi tady nejsi tak dlouho
Zařazení
| 22. 3. 2011 15:56
Hlavně nebyl dlouho na ZŠ podle pravopisu :-)
Avatar - petrumr
Zařazení
| 31. 7. 2011 11:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Trošku zvrátená logika ...
| 21. 3. 2011 20:39
Ak chcem šetriť/resp. na to nemám - tak si kúpim "normálne" auto nižšej strednej triedy s porovnateľnou spotrebou a ešte ušetrím pri nákupe ..

Ak sa chcem voziť na aute strednej triedy tak musím mať i na jeho prevádzku a údržbu ...a nie je to len o palive ...

Ale zas musím uznať, že je to menšia hlúposť ako "ekologická" hybridná 2,5 tonová X6-tka ...
Trošku zvrátená logika ...
| 21. 3. 2011 20:51
vacsina vozidiel strednej triedy tankuje naftu, je to holy fakt...tento model pomoze skor automobilke pri ratani priemeru co2 ako kupcovi s usporenym palivom. Existuje dost kupcov, ktori kupia velke a priestorne vozidlo o riedu vyssie, ako lacnejsie o triedu nizsie. Pre tych je to urcene. Automobilky to nepredavaju a neponukaju bez racionalnych dovodov.....
Avatar - gld
Len tak si hodiť vlasmi
| 22. 3. 2011 07:39
..na na na za starými časmi >:D

A mne sa to páči, jedna z málo "eko" verzií, ktorá skutočne funguje. Nie ako, hodíme do trojvalcovej fábie (corsy, etc etc) ťažké prevody aby to malo problém odlepiť sa od semafórov a job well done..

Veľké auto zo "zázračne" nízkou spotrebou, to je až tak zlý nápad? ;-) Nehovoriac, že frantovia z hospody budú mať novú generáciu historiek o nízkej spotrebe k debatám pri pive. Jediné, čo by som z toho greenlinu vyhodil, je ten športový podvozok. Dobre, aerodynamika a pod., ale úsporná verzia by mala byť vyladená na komfortnú a pohodovú jazdu, nie kostitras.

A tiež nemám rád stop-start, ale keď sa dá vypnúť..
Avatar - Ada je zase tady
1,6TDI
| 22. 3. 2011 08:47
1,6TDI je dobry motor - ale tak do VW Polo. Pro Superb ma slaby zatah. Ono je treba nezapomenout, ze obecne plati, ze cim nizsi kompresni pomer, tim mensi energeticka ucinnost a tim padem vyssi spotreba. Navic mi u 1,6TDI chybi ta dravost, se kterou se dralo dopredu auto s 1,9TDI PD. Zatimco u 1,9TDI pro predjizdeni stacilo trochu prislapnout plyn a clovek toho smrduteho rendlika pred sebou prakticky preskocil(coz zkratilo cas nutny k predjizdeni na minimum a bylo to velmi bezpecne), u 1,6TDI se stejne, jako u motoru na petrolej musi nejprve podradit, motor vytocit a teprve potom se pustit do predjizdeni. Celkovy subjektivni zaver (jezdil jsem Octavii s timto motorem) tedy je, ze oproti 1,9 TDI PD to auto s motorem 1,6TDI hur jede a vic zere.
Osobne si myslim, ze ekonomove ve vedeni VW udelali velkou chybu tim, ze vyvoj unikatniho dieseloveho motoru s vysokym kompresnim pomerem a nezavislym vysokotlakym vstrikovanim prozatim odlozili ad acta jen z duvodu nizsich vyrobnich nakladu motoru CR. Tim mnozi lide ztratili duvod si kupovat novy vuz z vyrobni nabidky koncernu a mohou si koupit hure jedouciho a vice zraveho korejce (byt se stejnymi papirovymi hodnotami oproti jejich stare 1,9TDI PD).
1,6TDI
| 22. 3. 2011 12:03
Najel jsem pár desítek km s Octavii 1.9 TDI 77kW a nedovedu si představit ten motor jezdit v Superbu. Ani s Octou se v podstatě nedalo předjíždět jinde než na dlouhém a hodně přehledném úseku. Superb s 2.0 TDI mi přijde na hraně toho, co bych označil za rozumně svižné auto.
Superb 1.6 TDI je podle mě vhodný pro starší movitý pár v důchodovém věku, který jezdí s vnukama na chatu ;-)
1,6TDI
| 22. 3. 2011 12:16
nic osobne ale musis mat iny problem ked s 1.9 TDI vies obiehat len na dlhom rovnom useku...
co potom Renault laguna v kombiku 72kw, Marea 1,6 benzin, Fabia 55kW, Peugeot 406 66kw,
????? milujem tieto fabulacie
1,6TDI
| 22. 3. 2011 12:27
On je to spis obecnej problem v tom, ze kdyz nejako udobu budes jezdit autem se silnejsim dieselem a pak budes jezdit se stejnym modelem ,ale slabsim "uspornym dieselem", tak jakekoliv reci a dobrem zatahu a ze to auto jede i s tim slabsim, jsou bezpredmetne, protoze proste nejede. Samozrejme kdo v zivote nemel Superb a pak si koupi neco jako greenline, no tak mu to jede, protoze to nema s cim srovnat. Ovsem realita je , ze dvoulitr TDI 103 kW na auto velikosti Superbu neni zadna strela na predjizdeni, co teprve 1.6 TDI. Ale jak rikam, kdyz clovek nikdy neridi silnejsi verze, tak mu to subjektivne jede samozrejme. To je uplne normalni.
1,6TDI
| 22. 3. 2011 13:52
Mně přišla Octa 1.9 TDI PD 77 kW dynamicky ještě celkem slušně použitelná, s jistou předvídavostí se s tím předjíždět dalo.
Horší problém bylo velmi úzké pásmo využitelných otáček (mj. proto si ten motor moc nerozuměl s DSG), typický "kopanec" při nástupu turba a zejména nepříjemný a hlasitý zvuk.
S novou 1.6 TDI jsem nejel, ale prý už je alespoň část těch problémů vyřešená. Ovšem Supa s takhle slabým motorem bych určitě nebral, to už raději 1.4 TSI.
1,6TDI
| 22. 3. 2011 14:44
tak ja dsg nemam vobec rad a Octa TDI 77kw a dsg - je najhorsia kombinacia podla mna
jasne tiez jazdim s roznymi autami a je jasne, ze ked si clovek zvykne na 150kw, tak 77 je malo...ale trochu sudnosti, mam stastie jazdit s rozne vykonnymi autami a dokazem presadnut s 210 kW a 2,5 tony zbytocnosti do fabie 50kw a zabavit sa. Nemam problem s predbiehanim...a moje auto ma benzin 100kw a 1200kg a nehnusi sa mi z neho presadnut do Octavie SDI a aj s tym sa da predbiehat...samoska, ze nie v hustej premavke ale to ani s 210 kw....
Avatar - Ronault.
1,6TDI
| 22. 3. 2011 15:17
Aleluja, alespon nekdo s rozumnym nazorem.
Tady si clovek pripada jako v na diskuzi v Bahrajnu se sejky, co vsichni maji alespon 300 koni
1,6TDI
| 22. 3. 2011 16:05
Přesně tak jsem to myslel :yes:
Já mám Octavii s 1.8 TSI a jezdí se s ní příjemně. Neříkám, že se 77kW autem velikosti Superbu budeš jezdit za traktorama. Tak to v žádném případě nemyslím. Ale kopce kde normálně předjíždím kolonu aut jsem s tímhle motorem rád, že udržím 80 km/h. To je prostě fakt.
Mě pak výroky o zátahu a tlačení do sedaček ve spojení s tímto motrem vždy kapku pobaví ;-)
1,6TDI
| 22. 3. 2011 16:26
asi budem konzerva, ale sice som sa ani neviezol - aj tak moc nedoverujem tej 1.6tdi...
proste CR - celkovo moc nemusim az na nejake viacvalce mi to pride ako babsky dizel-sorry...
a ani neviem ci by som si to kupil - vlastne asi by som nechcel ziadne auto narysovane po roku 2001...Dostat 1.6TDI ako firemne by nemusel byt zly udel, podla mna je to dostacujuce aj do rodiny, len ci to vobec este budu tie klasicke klady nafty alebo uz len zotrvacnost?
Avatar - gld
1,6TDI
| 22. 3. 2011 17:31
"babský dízel" >:D

toto je dízel pre chlapa: [odkaz]
1,6TDI
| 22. 3. 2011 17:45
[odkaz]

Spis tohle. Ada schvaluje. >:-[]
Avatar - gld
1,6TDI
| 22. 3. 2011 19:35
čo je to za motor, keď nemá vo vnútri rebrík..

[odkaz]
1,6TDI
| 22. 3. 2011 22:36
ta dravost 1,9 tdi bola vykupena uzkym rozsahom pouzitelnych otacok, narozdiel od 1,6 tdi ;-) . Panboh zaplat za koniec tdi pd, postupom casu bude na mestkych parkoviskach menej kravalu :-!
Avatar - ManInBlack
Není to nic jiného...
| 22. 3. 2011 15:34
...než nástavec na ego. Čumte, já mám superba, heč! Ale že to má v tý nejnižší výbavě, o tom radši pomlčí. Hlavně že mu to táhne vocpoda, voe a jede za 5,24l na sto :-!
Není to nic jiného...
| 22. 3. 2011 22:37
skutocne hodnotny prispevok. Skus vysvetlit preco je tento superb nadstavcom na ego
Avatar - blowik
Není to nic jiného...
| 23. 3. 2011 00:02
tak tak chápal bych to u základního oholenýho MB E v základu, ale kdo by si prooha zvyšoval ego superbem? To je jako by si někdo zvyšoval ego hodinkama od Festiny za 5k...
mondeo
neregistrovaný "malson"
| 30. 3. 2011 00:38
Na 103kW TDCI Mondeu dělám dlouhodobě spotřebu 5,7l/100km .. pěkně píánko, ať toho dám na daních Kalouskovi co nejmíň. ;-)
Avatar - petrumr
mondeo
| 31. 7. 2011 11:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
TSI
| 23. 4. 2011 20:50
No než Greenline, tak se mi spíš líbí tohle:

[odkaz]
Avatar - petrumr
TSI
| 31. 7. 2011 11:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lháři něměčtí
| 25. 12. 2011 16:34
>:D Tak to teda jo, ty fašisti jsou neprolhanější lidi, skůtr který váží 150kg má průměrnou spotřebu 6l na 100km, a tadle obluda o litr mémě, :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku