Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Opel Antara 2011: První jízdní dojmy

28 komentářů

Navtech
Pořád nechápu, stejně, jako u saabu SUV, ten dementní nárazník níž, než zbytek auta. Když jsem to registroval u pseudotunigářů mustanga, tak jsem si říkal, že jsou to prostě "amíci" a ostatní vyznavači US aut bez vkusu, ale tady je něco divně.
Cara Binieri
To je jen guma, kterou urveš při prvním najetí k obrubníku. 😄
Prej to pomáhá aerodynamice...
Klaudius
Súhlas, na SUV to vyzerá fakt dementne, miernejší výraz by nebol dostatočne výstižný. Väčšia svetlá výška auta je tým pádom docela k ničomu.
Avatar - pallas
pallas
s tym prednym spolierom tak nizko nad zemou to vyzera ako kolajova drezina ;-\
Avatar - ryman
ryman
asi tak :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Prvním varováním při výběru auta by měla být i velmi nízká prodejní čísla Oplu....to nevypovídá moc o kvalitě, uživatelské přívětivosti atp.
Hvarcz
G 3.0l Petrol 197 kW / 264 k, 6-stupňová automatická
by měl být později

mně se to auto nelíbí - když nemá teď opel saab bude zase dělat hnusný věci
Avatar - Bubáq
Bubáq
Už mě opravdu nebaví, jak všichni novináři zužují první dojmy na popis toho, co je na fotkách vidět, a toho, co normální řidič nemá šanci vyzkoušet (jízdní vlastnosti v mezním zacházení). To není podstatné. Vůbec nehodnotíte to, co je při výběru auta nejdůležitější: akustický komfort včetně izolace rázů od kol, pozici za volantem, výhled z vozu, poloměr otáčení, kvalita materiálů (ne jenom horní části přístrojové desky), kvalita sezení a seřízení sedadla, funkčnost topení/klimatizace, funkčnost ovládání jednotlivých funkcí atd atd. Vaše testy, a nejenom na Auto.cz, prostě úplně všude, jsou tupým popisem chování vozu v zatáčkách, ale neumožňují čtenáři provést zúžený výběr aut pro finální rozhodnutí, jaké si vlastně koupím! Snad alespoň Auto.cz se mohlo jít příkladem a jeho redaktoři by mohli zohlednit, že píší pro motoristy, a ne pro závodníky...
zino
Viac-menej súhlasím! V dnešných testoch (a to kdekoľvek) sa spomenie len či auto má alebo nemá športové jazdné vlastnosti (najmä keď ide o SUV alebo nejaké rodinné kombi, tak komfortne nastavený podvozok je automaticky na pipku, lebo sa nechová jak športové coupe a nevytriasa platničky z chrbtice) alebo že nejaké malé auto (najlepšie ešte dvojmiestny roadster) má malý kufor a to je zle, lebo "oktávka" má skoro 600 l. Napríklad nikde som nečítal, že by testovali napríklad aj odolnosť materiálov na poťahoch sedadiel alebo u výplní dverí (čo je pre mňa jeden podstatný aspekt kvality). Určite by sa dala napríklad veľká časť toho čo si ty spomenul podrobnejšie rozpísať. Napríklad kvalita sedenia a rozsah nastavenia sedadiel atď atď.
puko
tiez mi to uz zacina liezt na nervy ;-\
Avatar - salamoon
salamoon
na toto su e😜erti najme na konkurencom autorevue.... 8-s 8-s 8-s
Avatar - dicky
dicky
trefils hrebicek na hlavicku za takoveto testy by na zapad od hranic ceska letel na hodinu :no: rychle odflaknute jako vsechno zde v teto zemi......
ale nainstalovat otravnou reklamu aby poradne uzivateli vadila na to je casu a napadu dost
Avatar - pallas
pallas
neleteli
Auto.cz po novom patri Ringieru, tak ako aj Blesk a Aha! .. 😒
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Vůbec taky nikdo nehodnotí jak auto funguje při rozjezdu. U některých aut sedneš a jedeš bez zvykání. U některých se musíš snažit, aby to nezdechlo a nebo neškublo.
Gangrel
Chapu tve rozhorceni, ale nezapomen ze minimalne 80% zdejsich diskuteru dostava svuj vuz kazdy den na "hranu" a tak je pro ne dulezite vedet, ze Focus drzi v zatackach o cca 5% lepe nez Golf a Golf ma zase o 60% mekci plasty... 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Mám úctu k názoru druhých a mnohokrát získám i nový náhled na věc. Musím ale opakovat, že jízda na hraně je výjimečná situace (hodnocení chování vozu v takové situaci se mi hodí), ale vše ostatní je důležitější pro převažující styl používání vozu. A právě to mi chybí! Já neprotestuji proti hodnocení chování na hraně, ale proti chybějícím dalším hodnocením ...
Frantizsekk
Navic, chovani na hrane si musis na svym aute osahat sam. Casak nebo internet Ti moc nepomuze >😁 Trefils to, taky pohodli pro nohy ridice je dulezita vec nebo treba snadnost pouziti rucni brzdy. Nektery auta jdou lehoucce a brzdi na fleku a nektery opacne.
LudaBaxa
Naprostý souhlas, v tomhle ohledu jsou zdejší testy(a ne jen zdejší) opravdu k pláči a sou tak nějak nicneříkající. Každopádně víme kdo tě kde veme "v dlouhý táhlý" 😉
Johnnn
Bohužel je to tak. Směruje se tak mnoho automobilových periodik. Jen jak to vypadá a jak se s tím jezdí a zda a jak si řidič užije. Motor musí mít takový a takový výkon, plochou křivku toč. momentu, blablabla...Dřevo v interiéru prý patří do kamen, když není dokonalá odezva kola - řidič je to na houby.Popis dalších částí je stejně povrchní. Už se někoukají třeba na to, z čeho je motor složen, kdo je dodavetelem komponent atd, stejně tak plochý zájem o zbytek automobilu.
Avatar - Bubáq
Bubáq
mně se Antara nyní opravdu líbí. I když je pravda, že panel autorádia a klimatizace měl být v tomto faceliftu realizován, Opel i Chevy má nyní velmi dobré příklady jak materiálového, tak kvalitativně vysokého standardu.
Frantizsekk
Ja v ni vidim vic vectry nez insignie a nelibi se mi ten predni aerokit. Takova sportage je o dost hezci.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
tak to ani náhodou 😄
Frantizsekk
Pche, to teda nahodou jo.
Avatar - Nerez
Nerez
Sportage je dle mě jedno z neošklivějších SUV posledních let :no:
Frantizsekk
Me se SUV nelibi vubec a sportage jako jedna z mala ano >😁
Avatar - gld
gld
To auto vyzerá už teraz rovno na odpis..v konkurencii aká dnes vládne v triede je to márna snaha..bezpohlavný gm wagen
blowiik
a pochybuju, že tomu facelift nějak pomůže
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
...nad tímhle autem opravdu pláču. Takovou sbírku všech možných dílů z vetešnictví koncenu GM aby člověk pohledal. Po povedené Insignii, Astře, Merivě a faceliftu Corsy, je tohle opravdu k pláči. Ta záplava dílů původem snad z roku 2004 se nedá přehlédnout !