Pořád nechápu, stejně, jako u saabu SUV, ten dementní nárazník níž, než zbytek auta. Když jsem to registroval u pseudotunigářů mustanga, tak jsem si říkal, že jsou to prostě "amíci" a ostatní vyznavači US aut bez vkusu, ale tady je něco divně.
Už mě opravdu nebaví, jak všichni novináři zužují první dojmy na popis toho, co je na fotkách vidět, a toho, co normální řidič nemá šanci vyzkoušet (jízdní vlastnosti v mezním zacházení). To není podstatné. Vůbec nehodnotíte to, co je při výběru auta nejdůležitější: akustický komfort včetně izolace rázů od kol, pozici za volantem, výhled z vozu, poloměr otáčení, kvalita materiálů (ne jenom horní části přístrojové desky), kvalita sezení a seřízení sedadla, funkčnost topení/klimatizace, funkčnost ovládání jednotlivých funkcí atd atd. Vaše testy, a nejenom na Auto.cz, prostě úplně všude, jsou tupým popisem chování vozu v zatáčkách, ale neumožňují čtenáři provést zúžený výběr aut pro finální rozhodnutí, jaké si vlastně koupím! Snad alespoň Auto.cz se mohlo jít příkladem a jeho redaktoři by mohli zohlednit, že píší pro motoristy, a ne pro závodníky...
Viac-menej súhlasím! V dnešných testoch (a to kdekoľvek) sa spomenie len či auto má alebo nemá športové jazdné vlastnosti (najmä keď ide o SUV alebo nejaké rodinné kombi, tak komfortne nastavený podvozok je automaticky na pipku, lebo sa nechová jak športové coupe a nevytriasa platničky z chrbtice) alebo že nejaké malé auto (najlepšie ešte dvojmiestny roadster) má malý kufor a to je zle, lebo "oktávka" má skoro 600 l. Napríklad nikde som nečítal, že by testovali napríklad aj odolnosť materiálov na poťahoch sedadiel alebo u výplní dverí (čo je pre mňa jeden podstatný aspekt kvality). Určite by sa dala napríklad veľká časť toho čo si ty spomenul podrobnejšie rozpísať. Napríklad kvalita sedenia a rozsah nastavenia sedadiel atď atď.
trefils hrebicek na hlavicku za takoveto testy by na zapad od hranic ceska letel na hodinu :no: rychle odflaknute jako vsechno zde v teto zemi......
ale nainstalovat otravnou reklamu aby poradne uzivateli vadila na to je casu a napadu dost
Vůbec taky nikdo nehodnotí jak auto funguje při rozjezdu. U některých aut sedneš a jedeš bez zvykání. U některých se musíš snažit, aby to nezdechlo a nebo neškublo.
Chapu tve rozhorceni, ale nezapomen ze minimalne 80% zdejsich diskuteru dostava svuj vuz kazdy den na "hranu" a tak je pro ne dulezite vedet, ze Focus drzi v zatackach o cca 5% lepe nez Golf a Golf ma zase o 60% mekci plasty... ;-)
Mám úctu k názoru druhých a mnohokrát získám i nový náhled na věc. Musím ale opakovat, že jízda na hraně je výjimečná situace (hodnocení chování vozu v takové situaci se mi hodí), ale vše ostatní je důležitější pro převažující styl používání vozu. A právě to mi chybí! Já neprotestuji proti hodnocení chování na hraně, ale proti chybějícím dalším hodnocením ...
Navic, chovani na hrane si musis na svym aute osahat sam. Casak nebo internet Ti moc nepomuze >:D Trefils to, taky pohodli pro nohy ridice je dulezita vec nebo treba snadnost pouziti rucni brzdy. Nektery auta jdou lehoucce a brzdi na fleku a nektery opacne.
Naprostý souhlas, v tomhle ohledu jsou zdejší testy(a ne jen zdejší) opravdu k pláči a sou tak nějak nicneříkající. Každopádně víme kdo tě kde veme "v dlouhý táhlý" ;-)
Bohužel je to tak. Směruje se tak mnoho automobilových periodik. Jen jak to vypadá a jak se s tím jezdí a zda a jak si řidič užije. Motor musí mít takový a takový výkon, plochou křivku toč. momentu, blablabla...Dřevo v interiéru prý patří do kamen, když není dokonalá odezva kola - řidič je to na houby.Popis dalších částí je stejně povrchní. Už se někoukají třeba na to, z čeho je motor složen, kdo je dodavetelem komponent atd, stejně tak plochý zájem o zbytek automobilu.
mně se Antara nyní opravdu líbí. I když je pravda, že panel autorádia a klimatizace měl být v tomto faceliftu realizován, Opel i Chevy má nyní velmi dobré příklady jak materiálového, tak kvalitativně vysokého standardu.
...nad tímhle autem opravdu pláču. Takovou sbírku všech možných dílů z vetešnictví koncenu GM aby člověk pohledal. Po povedené Insignii, Astře, Merivě a faceliftu Corsy, je tohle opravdu k pláči. Ta záplava dílů původem snad z roku 2004 se nedá přehlédnout !