Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Antara 2011: První jízdní dojmy

Nové motory, šestistupňové převodovky, přepracovaný podvozek a nižší ceny – změn u Opelu Antara je víc, než bývá u faceliftu zvykem.
Zpět na článek
23. 3. 2011 00:21
23. 3. 2011 10:03
24. 3. 2011 15:05
23. 3. 2011 11:02
23. 3. 2011 16:03
23. 3. 2011 01:20
23. 3. 2011 08:26
23. 3. 2011 16:01
23. 3. 2011 00:21
Almara
Pořád nechápu, stejně, jako u saabu SUV, ten dementní nárazník níž, než zbytek auta. Když jsem to registroval u pseudotunigářů mustanga, tak jsem si říkal, že jsou to prostě "amíci" a ostatní vyznavači US aut bez vkusu, ale tady je něco divně.
Rozbalit vlákno
5
23. 3. 2011 07:08
Re: Almara
To je jen guma, kterou urveš při prvním najetí k obrubníku. :-)
Prej to pomáhá aerodynamice...
23. 3. 2011 10:03
Re: Almara
Súhlas, na SUV to vyzerá fakt dementne, miernejší výraz by nebol dostatočne výstižný. Väčšia svetlá výška auta je tým pádom docela k ničomu.
Avatar - pallas
24. 3. 2011 15:05
Re: Almara
s tym prednym spolierom tak nizko nad zemou to vyzera ako kolajova drezina ;-\
Avatar - CHerokee
23. 3. 2011 16:03
Re: Almara
Prvním varováním při výběru auta by měla být i velmi nízká prodejní čísla Oplu....to nevypovídá moc o kvalitě, uživatelské přívětivosti atp.
23. 3. 2011 01:20
motory
G 3.0l Petrol 197 kW / 264 k, 6-stupňová automatická
by měl být později

mně se to auto nelíbí - když nemá teď opel saab bude zase dělat hnusný věci
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
23. 3. 2011 08:23
Co je to za první dojmy?
Už mě opravdu nebaví, jak všichni novináři zužují první dojmy na popis toho, co je na fotkách vidět, a toho, co normální řidič nemá šanci vyzkoušet (jízdní vlastnosti v mezním zacházení). To není podstatné. Vůbec nehodnotíte to, co je při výběru auta nejdůležitější: akustický komfort včetně izolace rázů od kol, pozici za volantem, výhled z vozu, poloměr otáčení, kvalita materiálů (ne jenom horní části přístrojové desky), kvalita sezení a seřízení sedadla, funkčnost topení/klimatizace, funkčnost ovládání jednotlivých funkcí atd atd. Vaše testy, a nejenom na Auto.cz, prostě úplně všude, jsou tupým popisem chování vozu v zatáčkách, ale neumožňují čtenáři provést zúžený výběr aut pro finální rozhodnutí, jaké si vlastně koupím! Snad alespoň Auto.cz se mohlo jít příkladem a jeho redaktoři by mohli zohlednit, že píší pro motoristy, a ne pro závodníky...
Rozbalit vlákno
11
23. 3. 2011 08:43
Re: Co je to za první dojmy?
Viac-menej súhlasím! V dnešných testoch (a to kdekoľvek) sa spomenie len či auto má alebo nemá športové jazdné vlastnosti (najmä keď ide o SUV alebo nejaké rodinné kombi, tak komfortne nastavený podvozok je automaticky na pipku, lebo sa nechová jak športové coupe a nevytriasa platničky z chrbtice) alebo že nejaké malé auto (najlepšie ešte dvojmiestny roadster) má malý kufor a to je zle, lebo "oktávka" má skoro 600 l. Napríklad nikde som nečítal, že by testovali napríklad aj odolnosť materiálov na poťahoch sedadiel alebo u výplní dverí (čo je pre mňa jeden podstatný aspekt kvality). Určite by sa dala napríklad veľká časť toho čo si ty spomenul podrobnejšie rozpísať. Napríklad kvalita sedenia a rozsah nastavenia sedadiel atď atď.
23. 3. 2011 14:55
Re: Co je to za první dojmy?
tiez mi to uz zacina liezt na nervy ;-\
Avatar - salamoon
23. 3. 2011 16:12
Re: Co je to za první dojmy?
na toto su experti najme na konkurencom autorevue.... 8-s 8-s 8-s
Avatar - dicky
23. 3. 2011 08:44
Re: Co je to za první dojmy?
trefils hrebicek na hlavicku za takoveto testy by na zapad od hranic ceska letel na hodinu :no: rychle odflaknute jako vsechno zde v teto zemi......
ale nainstalovat otravnou reklamu aby poradne uzivateli vadila na to je casu a napadu dost
Avatar - pallas
24. 3. 2011 15:01
Re: Co je to za první dojmy?
neleteli
Auto.cz po novom patri Ringieru, tak ako aj Blesk a Aha! .. :-(
Avatar - KANKUNEN
23. 3. 2011 08:51
Re: Co je to za první dojmy?
Vůbec taky nikdo nehodnotí jak auto funguje při rozjezdu. U některých aut sedneš a jedeš bez zvykání. U některých se musíš snažit, aby to nezdechlo a nebo neškublo.
23. 3. 2011 10:35
Re: Co je to za první dojmy?
Chapu tve rozhorceni, ale nezapomen ze minimalne 80% zdejsich diskuteru dostava svuj vuz kazdy den na "hranu" a tak je pro ne dulezite vedet, ze Focus drzi v zatackach o cca 5% lepe nez Golf a Golf ma zase o 60% mekci plasty... ;-)
Avatar - Bubáq
23. 3. 2011 12:37
Re: Co je to za první dojmy?
Mám úctu k názoru druhých a mnohokrát získám i nový náhled na věc. Musím ale opakovat, že jízda na hraně je výjimečná situace (hodnocení chování vozu v takové situaci se mi hodí), ale vše ostatní je důležitější pro převažující styl používání vozu. A právě to mi chybí! Já neprotestuji proti hodnocení chování na hraně, ale proti chybějícím dalším hodnocením ...
23. 3. 2011 14:35
Re: Co je to za první dojmy?
Navic, chovani na hrane si musis na svym aute osahat sam. Casak nebo internet Ti moc nepomuze >:D Trefils to, taky pohodli pro nohy ridice je dulezita vec nebo treba snadnost pouziti rucni brzdy. Nektery auta jdou lehoucce a brzdi na fleku a nektery opacne.
23. 3. 2011 17:24
Re: Co je to za první dojmy?
Naprostý souhlas, v tomhle ohledu jsou zdejší testy(a ne jen zdejší) opravdu k pláči a sou tak nějak nicneříkající. Každopádně víme kdo tě kde veme "v dlouhý táhlý" ;-)
23. 3. 2011 19:12
Re: Co je to za první dojmy?
Bohužel je to tak. Směruje se tak mnoho automobilových periodik. Jen jak to vypadá a jak se s tím jezdí a zda a jak si řidič užije. Motor musí mít takový a takový výkon, plochou křivku toč. momentu, blablabla...Dřevo v interiéru prý patří do kamen, když není dokonalá odezva kola - řidič je to na houby.Popis dalších částí je stejně povrchní. Už se někoukají třeba na to, z čeho je motor složen, kdo je dodavetelem komponent atd, stejně tak plochý zájem o zbytek automobilu.
Avatar - Bubáq
23. 3. 2011 08:26
... a navíc,
mně se Antara nyní opravdu líbí. I když je pravda, že panel autorádia a klimatizace měl být v tomto faceliftu realizován, Opel i Chevy má nyní velmi dobré příklady jak materiálového, tak kvalitativně vysokého standardu.
Rozbalit vlákno
5
23. 3. 2011 14:37
Re: ... a navíc,
Ja v ni vidim vic vectry nez insignie a nelibi se mi ten predni aerokit. Takova sportage je o dost hezci.
Avatar - twistedTSD
23. 3. 2011 15:09
Re: ... a navíc,
tak to ani náhodou :-)
23. 3. 2011 21:57
Re: ... a navíc,
Pche, to teda nahodou jo.
Avatar - Nerez
24. 3. 2011 13:18
Re: ... a navíc,
Sportage je dle mě jedno z neošklivějších SUV posledních let :no:
24. 3. 2011 14:53
Re: ... a navíc,
Me se SUV nelibi vubec a sportage jako jedna z mala ano >:D
Avatar - gld
23. 3. 2011 16:01
hrúza
To auto vyzerá už teraz rovno na odpis..v konkurencii aká dnes vládne v triede je to márna snaha..bezpohlavný gm wagen
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2011 18:22
Tohe byl pro Opela krok vedle
a pochybuju, že tomu facelift nějak pomůže
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hombre_71
25. 3. 2011 17:28
Jako fanda Opelu...
...nad tímhle autem opravdu pláču. Takovou sbírku všech možných dílů z vetešnictví koncenu GM aby člověk pohledal. Po povedené Insignii, Astře, Merivě a faceliftu Corsy, je tohle opravdu k pláči. Ta záplava dílů původem snad z roku 2004 se nedá přehlédnout !
Rozbalit vlákno
0