Testy
G 3.0l Petrol 197 kW / 264 k, 6-stupňová automatická
by měl být později
mně se to auto nelíbí - když nemá teď opel saab bude zase dělat hnusný věci
by měl být později
mně se to auto nelíbí - když nemá teď opel saab bude zase dělat hnusný věci
Už mě opravdu nebaví, jak všichni novináři zužují první dojmy na popis toho, co je na fotkách vidět, a toho, co normální řidič nemá šanci vyzkoušet (jízdní vlastnosti v mezním zacházení). To není podstatné. Vůbec nehodnotíte to, co je při výběru auta nejdůležitější: akustický komfort včetně izolace rázů od kol, pozici za volantem, výhled z vozu, poloměr otáčení, kvalita materiálů (ne jenom horní části přístrojové desky), kvalita sezení a seřízení sedadla, funkčnost topení/klimatizace, funkčnost ovládání jednotlivých funkcí atd atd. Vaše testy, a nejenom na Auto.cz, prostě úplně všude, jsou tupým popisem chování vozu v zatáčkách, ale neumožňují čtenáři provést zúžený výběr aut pro finální rozhodnutí, jaké si vlastně koupím! Snad alespoň Auto.cz se mohlo jít příkladem a jeho redaktoři by mohli zohlednit, že píší pro motoristy, a ne pro závodníky...
Viac-menej súhlasím! V dnešných testoch (a to kdekoľvek) sa spomenie len či auto má alebo nemá športové jazdné vlastnosti (najmä keď ide o SUV alebo nejaké rodinné kombi, tak komfortne nastavený podvozok je automaticky na pipku, lebo sa nechová jak športové coupe a nevytriasa platničky z chrbtice) alebo že nejaké malé auto (najlepšie ešte dvojmiestny roadster) má malý kufor a to je zle, lebo "oktávka" má skoro 600 l. Napríklad nikde som nečítal, že by testovali napríklad aj odolnosť materiálov na poťahoch sedadiel alebo u výplní dverí (čo je pre mňa jeden podstatný aspekt kvality). Určite by sa dala napríklad veľká časť toho čo si ty spomenul podrobnejšie rozpísať. Napríklad kvalita sedenia a rozsah nastavenia sedadiel atď atď.
trefils hrebicek na hlavicku za takoveto testy by na zapad od hranic ceska letel na hodinu :no: rychle odflaknute jako vsechno zde v teto zemi......
ale nainstalovat otravnou reklamu aby poradne uzivateli vadila na to je casu a napadu dost
ale nainstalovat otravnou reklamu aby poradne uzivateli vadila na to je casu a napadu dost
Vůbec taky nikdo nehodnotí jak auto funguje při rozjezdu. U některých aut sedneš a jedeš bez zvykání. U některých se musíš snažit, aby to nezdechlo a nebo neškublo.
Chapu tve rozhorceni, ale nezapomen ze minimalne 80% zdejsich diskuteru dostava svuj vuz kazdy den na "hranu" a tak je pro ne dulezite vedet, ze Focus drzi v zatackach o cca 5% lepe nez Golf a Golf ma zase o 60% mekci plasty... 😉
Mám úctu k názoru druhých a mnohokrát získám i nový náhled na věc. Musím ale opakovat, že jízda na hraně je výjimečná situace (hodnocení chování vozu v takové situaci se mi hodí), ale vše ostatní je důležitější pro převažující styl používání vozu. A právě to mi chybí! Já neprotestuji proti hodnocení chování na hraně, ale proti chybějícím dalším hodnocením ...
Naprostý souhlas, v tomhle ohledu jsou zdejší testy(a ne jen zdejší) opravdu k pláči a sou tak nějak nicneříkající. Každopádně víme kdo tě kde veme "v dlouhý táhlý" 😉
Bohužel je to tak. Směruje se tak mnoho automobilových periodik. Jen jak to vypadá a jak se s tím jezdí a zda a jak si řidič užije. Motor musí mít takový a takový výkon, plochou křivku toč. momentu, blablabla...Dřevo v interiéru prý patří do kamen, když není dokonalá odezva kola - řidič je to na houby.Popis dalších částí je stejně povrchní. Už se někoukají třeba na to, z čeho je motor složen, kdo je dodavetelem komponent atd, stejně tak plochý zájem o zbytek automobilu.
mně se Antara nyní opravdu líbí. I když je pravda, že panel autorádia a klimatizace měl být v tomto faceliftu realizován, Opel i Chevy má nyní velmi dobré příklady jak materiálového, tak kvalitativně vysokého standardu.
Ja v ni vidim vic vectry nez insignie a nelibi se mi ten predni aerokit. Takova sportage je o dost hezci.
To auto vyzerá už teraz rovno na odpis..v konkurencii aká dnes vládne v triede je to márna snaha..bezpohlavný gm wagen
...nad tímhle autem opravdu pláču. Takovou sbírku všech možných dílů z vetešnictví koncenu GM aby člověk pohledal. Po povedené Insignii, Astře, Merivě a faceliftu Corsy, je tohle opravdu k pláči. Ta záplava dílů původem snad z roku 2004 se nedá přehlédnout !
Prej to pomáhá aerodynamice...