Pro řidiče, kteří za celý žívot neujedou víc, jak 100 tisíc
by to mohla být levnější a méně kvalitní alternativa k nějakému opravdovému autu. Pokud bych si však už musel koupit něco levného a nechtěl vypadat jak blb, asi bych raději zajel do Sadské a koupil Ladu.
Re: Pro řidiče, kteří za celý žívot neujedou víc, jak 100 ti
O mne nejde, ja si podruhe v zivote rendlika nekoupim. Jde o zobecneni toho, jak vypadaji na silnici ridici rendliku. Zkratka znak damskeho prirozeni na kapote, na volante i za volantem. :-!
Re: Pro řidiče, kteří za celý žívot neujedou víc, jak 100 ti
Hm, tak to je podle tebe asi dost „blbců“ za volantem, když si Renault Clio pořídilo v minulém roce 348 921 zákazníků, což vyneslo Clio na 4. nejprodávanější auto v Evropě.
[odkaz]
Jak nám to vysvětlíš, to jsou všichni Evropané podle tebe blbci?
Re: Pro řidiče, kteří za celý žívot neujedou víc, jak 100 ti
Vzhledem k tomu, ze Evropa ma cca 350 milionu obyvatel, tak pokud si Clio koupilo 350 tisic zakazniku, je to jedno promile. To znamena, ze 99.9 % obyvatelu Evropy si Blijo nekoupili. :yes:
BTW: Obavam se vsak, ze v bezne populaci je blbcu vic, nez jedno promile. Treba ti, kteri tu nemoc uz jednou meli a poridili si ji presto podruhe >:D
K tomu, ze sam jsem jednou spadl do toho nestesti, mohu pouze rici, ze ja jsem se poucil (ostatne podobne jako i jini drivejsi majitele toho nestesti). A ten kdo se nepoucil, nebo kdo tyhle kreatury dokonce obhajuje, toho mohu s plnou odpovednosti prohlasit za mamlase. Ostatne z chovani majitelu tohoto zazraku na nasich silnicich je to jasne a zretelne. :no:
Re: Pro řidiče, kteří za celý žívot neujedou víc, jak 100 ti
Milý Ádo, mám Renault, najedu s ním ročně cca 40tkm a jsem spokojen...nemám poruchy ani vážné závady.Třeba proto, že kupuji nové vozy, dostávají pravidelný servis a nejsem prase.....možná hoďte okem do zrcadla,bohužel tam uvidíte velkého......BLBCE a nejspíš i velké prase, které se neumí vyjadřovat ani chovat. Jak jinak se vyjádřit na adresu někoho, kdo nazývá majitele čehokoli blbci a podobně...
Re: Pro řidiče, kteří za celý žívot neujedou víc, jak 100 ti
Ádo, nechtěl by ses někdy stavit ke mně. Právě se věnuji studiu psychiatrie s kamarády a potřebovali bychom nějaký studijní materiál. Myslím to zcela vážně, opravdu.
Tohle už není ani jemnocitné prodejní tulení, tady jde o doslovnou cenovou tsunami. Koho tahle vlna však smete, to domýšlej sám...
Subkompakt za pod dvě kila, to snad už i ten letecký rodinný prodloužený víkend v evropské metropoli přijde dráž. Inu což, odnemapěti platí poměrně průhledná zásada - cena odráží postavení produktu na trhu. Nebo jsi snad už někdy někde viděl, že by za třipade vyprodávali caymany?
Caymany zatím ne, ale za dvěpade plus pade vyprodávali Golfy..
Ale máš pravdu, lepší jeden prodlouženej víkend než Fabii za dvě.. (nebo dokonce pod dvě?)
Teď jsem kouknul na automodul.com, a nabízejí tam Fabku s haťapkou za 196 litříků. Sice to asi není ceníková cena, ale je to tomu Cliu dost blízko.
A ostatně za podobnou cenu koupíte třeba i Hyu i20, Kia Rio, Fiat Punto nebo Peugeot 207. Chevrolet Aveo dokonce levněji. To vše samozřejmě v základu...
Takže o nějakou revolučně nízkou cenu rozhodně nejde.
Vždyť to Clio je dražší než konkurenční Škoda Fabia Magic!
[odkaz]
Základní cena Fabie Magic je o 7000 vyšší, ale Fabia nabízí navíc litá kola, prodlouženou záruku na 4 roky a speciální barvu v ceně, čili výbava je v ní MINIMÁLNĚ o 25 000 větší než v případě LS Extreme, takže i srovnatelný motor s 51 kW by se cenu stejně vybaveného Clia dal pořídit