Napriek tomu, že som dlhoročný fanúšik a aj spokojný majiteľ áut tejto značky, pri demencii, ktorá aktuálne vládne v marketingu a riadení firmy, musím pesimisticky konštatovať, že toto auto nikdy neuvidí svetlo sveta. Každý deň existencie AR pod vedením Sergia Marchionneho je len stratou času, energie a možností tejto značky. Mimochodom, máte niekto predajné výsledky modelu Giulietta v IT, prípadne v celej EU od začiatku predaja?
EU Alfa 3/11 vs 3/10 +65%, 1-3/11 vs 1-3/10 +50%. Takže má dobře našlápnuto..ještě to doplnit novými modely a nemám o ní strach...Teď už jsou prodeje na úrovni Mazdy...
tieto výsledky som už niekde videl, skôr by ma zaujímal konkrétny predaj modelu Giulietta za celý cca rok od uvedenia na trh. Zatiaľ som sa k tomu nikde nedopracoval. Plánovaný predaj za rok bol na úrovni cca 100 000ks, podľa predbežných odhadov sa to pravdepodobne nepodarí, ale ďaleko od tohto čísla nebudú, čo treba objektívne pochváliť. Úprimne, radšej uvidím za týždeň 3 Giulietty ako 100 Golfov :-)
Jenom v Itálii to bylo 14 399 ks - [odkaz]
Prodej začal v polovině roku a do června 2011 to na 100 000 ks bezpečně vypadá - za první 3 měsíce 12 000 ks v Itálii - [odkaz]
synu, za první kvartál Alfa prodala 40 tisíc aut, což je meziročně o 50% víc aut než vloni touto dobou a dělá z Alfy nejrychleji rostoucí značku v Evropě. Najdi si to tady: [odkaz]
(a to se tam podívej, že domácí italský trh je v totálním útlumu, takže ten růst je o to cennější!)
Giuliett se vloni prodalo ca 40 tisíc kusů, byla v prodeji necelý půlrok a to ještě výroba teprv nabíhala. Letos je pro ni výsledek kolem 90-100 tis. ks zcela reálný (viz to, co ti tady už psal někdo jiný).
Takže se nabízí otázka, proč je "Každý deň existencie AR pod vedením Sergia Marchionneho je len stratou času, energie a možností tejto značky." .... jestli tou ztrátou času není spíš psaní evidentních blbostí na net....
Jinak jestli projde ta 4C, tak Sergio pošle alfistům nejsportovnější auto za posledních 20 let.... blbec, co? 8-s