Testy
Nechápu co se vám na tom líbí... to že facelift "pomohl" neznamená, že je co chválit. Ze všech stran je to absolutní designová katastrofa, není to ani svalovec, ani krasavec, ani sportovec. Spíš nepovedená studie, která měla zůstat v propadlišti dějin.
HAHA.
jenom detail, korejci v roce 1991 moc SUV nedělali, já teda o žádným nevím.
narozdíl od Jeepu který už v té době měl GrandCherokee.
Jo a pokud chceš vidět předchůdce BMW X6, tak doporučuju zadat do google AMC Eagle AWD 😄
Abys tak zhruba byl v obraze kdo dělal kdy SUV a offroady atd. a kdo v té době ještě vyráběl šlapací autíčka.....
jenom detail, korejci v roce 1991 moc SUV nedělali, já teda o žádným nevím.
narozdíl od Jeepu který už v té době měl GrandCherokee.
Jo a pokud chceš vidět předchůdce BMW X6, tak doporučuju zadat do google AMC Eagle AWD 😄
Abys tak zhruba byl v obraze kdo dělal kdy SUV a offroady atd. a kdo v té době ještě vyráběl šlapací autíčka.....
Proč do toho motáš BMW?
No že BMW opravdu nebyl zkladatel segmentu 😄
Stejně jako to nebyl Passat CC (postav si vedle toho Chrysler LHS nebo Concorde druhé generace a najdi 5 rozdílů v základním designu karoserie) a stejně jako většina techncikých vynálezů byla použita vpoprvé ve vozech z druhé strany oceánu.
Že to vždy nefungovala úplně jak by mělo bylo dáno tím, že byli průkopníci.
Vymyslet to je nejsložitější, vylepšit a uvést na trh za 15 let kdy pokročily technologie už tak zázračné není.
Posmívané rusko taky vždycky vylepšilo to, co jinde obšlohli nebo na to koupili licenci. A čínani to taky uměj 😄))
Stejně jako to nebyl Passat CC (postav si vedle toho Chrysler LHS nebo Concorde druhé generace a najdi 5 rozdílů v základním designu karoserie) a stejně jako většina techncikých vynálezů byla použita vpoprvé ve vozech z druhé strany oceánu.
Že to vždy nefungovala úplně jak by mělo bylo dáno tím, že byli průkopníci.
Vymyslet to je nejsložitější, vylepšit a uvést na trh za 15 let kdy pokročily technologie už tak zázračné není.
Posmívané rusko taky vždycky vylepšilo to, co jinde obšlohli nebo na to koupili licenci. A čínani to taky uměj 😄))
Ale on nikde nic nepsal o BMW ani o tom, že bylo s X6 první. Nikdo nikde nepsal, že Passat CC byl první. Tak nechápu, proč to sem motáš?
Aka je kvalita a spolahlivost JEEPov ?
Normální.
Motor je Mercedes, elektronika tudíž nemecká.
Benzíny sou osvědčené motory GEMA 2,4 a 20, které se používají v řadě modelů a vzniky za společného vyývoje s Hyundai a Mitsubishi.
Podovozek trpí akorát kvalitou českých silnic.
Jak je na tom s kvalitou, resp. s vydrží interiér nikdo neví, to ukáže čas, ale jsou tam použity kvlaitní materiály vč. měkčených plastů.
Motor je Mercedes, elektronika tudíž nemecká.
Benzíny sou osvědčené motory GEMA 2,4 a 20, které se používají v řadě modelů a vzniky za společného vyývoje s Hyundai a Mitsubishi.
Podovozek trpí akorát kvalitou českých silnic.
Jak je na tom s kvalitou, resp. s vydrží interiér nikdo neví, to ukáže čas, ale jsou tam použity kvlaitní materiály vč. měkčených plastů.
Proč tam Fiat nechává motor Mercedes a nedá tam multiJet? Ne že by mě to vadil, spíš naopak >😁 ale Daimler-Chrysler se přece rozpadl už několik let zpátky... je to zvláštní
Velmi jednoduché. Vývoj trvá nějakou dobu a věci se nedají změnit během pár měsíců. Daimler (Mercedes) díky zástavbě těchto motorů je označuje "globálními motory" včetnš dieselu.
Navíc smlouvy mezi Daimlerem a Chryslerem (Dodge, Jeep) vylučují montáž jiných motorů. To ovšem neplatí pro převlečence v kábátu Fiatu potažmo Lancie.
Takže bude asi velmi zajímavé srovnávat výdrž a poruchovost např. Fiat Freemont s 2,0 JTD verus Jeep Compass 2,2 CRD a další.
Navíc smlouvy mezi Daimlerem a Chryslerem (Dodge, Jeep) vylučují montáž jiných motorů. To ovšem neplatí pro převlečence v kábátu Fiatu potažmo Lancie.
Takže bude asi velmi zajímavé srovnávat výdrž a poruchovost např. Fiat Freemont s 2,0 JTD verus Jeep Compass 2,2 CRD a další.
Takže Jeepy budou muset mít i pod Fiatem motory Mercedes? A kdyby byl nějaký Fiat Compass tak mu můžou normálně dát JTD z Fiatu/Alfy?
Ano, budou muset. Daimler z toho spolku vycouval s dost velkými ztrátami, musí se nějak zhojit. A Fiat nemá problém, vydělá na prodeji tak jako tak a ještě si do určité části vozidel hodí svoje motory.
Vidím to asi tak - v Itálii dobrý prodej převlečených Lancií a Fiatů, mimo Itálii nic. Ovšem mimo Itálii se budou docela dobře prodávyt Jeepy, Chryslery a Dodge, specielně v UK, kde se ani nebudou pokoušet "Lancie" a "Jeepy" prodávat - tam rozumí jen značkám jako je Jeep, Chrysler a Dodge.
Myslím že to má Fiat docela dobře promyšlené - vlastní prodeje nic moc, ale prodeje amerických značek jdou nahoru, jak v USA tak mimo. Už jsem tady někde řekl že se Fiat bude zachra%novat na zádech Amíků, což už se jim jednou podařilo, když vydřeli z GM při rozvodu 3 mld USD.
Vidím to asi tak - v Itálii dobrý prodej převlečených Lancií a Fiatů, mimo Itálii nic. Ovšem mimo Itálii se budou docela dobře prodávyt Jeepy, Chryslery a Dodge, specielně v UK, kde se ani nebudou pokoušet "Lancie" a "Jeepy" prodávat - tam rozumí jen značkám jako je Jeep, Chrysler a Dodge.
Myslím že to má Fiat docela dobře promyšlené - vlastní prodeje nic moc, ale prodeje amerických značek jdou nahoru, jak v USA tak mimo. Už jsem tady někde řekl že se Fiat bude zachra%novat na zádech Amíků, což už se jim jednou podařilo, když vydřeli z GM při rozvodu 3 mld USD.
Az teraz som si vsimol, ze rychlomer je v MPH a KMH je len drobnym pismom pod tym. To je standard pre Europu? 😲
Edit: Aha, tak pozrel som na nemeckej stranke Jeepu a rychlomer tam je v KMH a drobnym v MPH. 😉 Takze v Brne ste asi mali nejake americke verzie este.
Edit: Aha, tak pozrel som na nemeckej stranke Jeepu a rychlomer tam je v KMH a drobnym v MPH. 😉 Takze v Brne ste asi mali nejake americke verzie este.
Větší bráška Patriot se tu neprodával a neprodává vůbec zle (ve srovnání s ostatními modely Jeepu) takže Compass má šanci mít stejně dobré prodeje.
Navíc oproti předchozí generaci bude i za výrazně lepší cenu. :yes:
A první vlaštovkou s novým interirem už byl 2009 Dodge RAM 1500 Laramie, ten interiér dělal nemecký designér.
Prodej Leden až duben 2010: 6 376 ks
Prodej Leden až Duben 2011: 11 443 ks
Docela přesvědčivé, nárůst 79% je vcelku solidní.