Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Freemont: Nové foto, technická data, italské ceny

Dvojče amerického Dodge Journey se začíná prodávat na italském trhu se dvěma verzemi turbodieselu Multijet.
Zpět na článek
31. 5. 2011 10:37
31. 5. 2011 10:49
neregistrovaný "RayBan"
31. 5. 2011 11:26
31. 5. 2011 12:15
31. 5. 2011 13:21
31. 5. 2011 13:52
31. 5. 2011 16:15
31. 5. 2011 16:27
31. 5. 2011 13:04
neregistrovaný "Extraterrestria"
31. 5. 2011 16:23
1. 6. 2011 14:51
Avatar - kari.laz
31. 5. 2011 10:15
Vypadá dobře
Věru nevypadá yle. Z venku se povedl, uvnitř taky až na dvě věci, který mi hodně vadí a to je ta hnusná stříbrmá líšta přes celou palubovku a ošklivý zakulacený rámeček kolem navigace. Tím to fakt pohnojili. Ale jinak super :yes:
Rozbalit vlákno
55
Avatar - gld
31. 5. 2011 10:37
Re: Vypadá dobře
Hm, aj mne sa začína čím ďalej tým viac páčiť. Ani tú cenu príliš nepohnojili. Dúfam ale, že v rámci "zeurópšťovania" podvozku z toho nespravili hot hatch >:D
31. 5. 2011 10:38
Re: Vypadá dobře
hlavně ceny jsou podle mě velice slušné.... 600 tyček za 7-mi místné MPV s moderní 2.0 naftou a slušnou výbavou je velice schopná nabídka....
31. 5. 2011 10:47
Re: Vypadá dobře
No...
Ale jo.
Zajímavé bude srovnání se Scudem v osobní verzi. To je mimochodem možné mít také jako 4x4. Samotného mě to bude možná za pár let zajímat. >:D

Nevypadá to věru zle. :yes:

EDIT... Scudo ve verzi kombi, ve srovnatelné výbavě s 140 koňovým dvoulitrem vychází na 650 000 s DPH...

A babo raď ta možnost slušného auta tu je už teď... A k tomu většího a s možností volby i slabších motorů (ale na rodinné ježdění dostatečných) a tedy i výhodnější ceny
Avatar - Ricardo
31. 5. 2011 11:06
Re: Vypadá dobře
Auto a dodávka... to nejsou alternativy v pravém slova smyslu
31. 5. 2011 11:09
Re: Vypadá dobře
Scudem ani Freemontem jsem nejel, nicméně Scudo je prostě furt jen "lepší" dodávka, ten Amík je prostě osobní auto. Interiér Scuda už taky má svoje roky a je to vidět. Takže jako rodinné auto je určitě lepší Freemont. Scudo má výhodu asi ve větší nosnosti, skladnosti atd. (prostě ty dodávkovité parametry).

Jsem zvědavý na jízdní testy - takhle na první pohled to vypadá slibně, ceny jsou podle mě velice korektní.... ;-)

Jinak Scudo můžeš mít s nějakým 1.6TD, ale to už je fakt spíš jen na pojížďky atd., v pěti lidech bych s tím na dovču do Alp jet nechtěl....

Já budu v dohledné době shánět velké kombi, ale do tohodle asi nepůjdu. Jednak chci auto na benzín a druhak se Freemont nějak nelíbí skoro-manželce.... Uvidíme na živo, bohužel mě trošku tlačí čas, tak nevím, jestli se to stihne do uvedení tohoto modelu v ČR.... Nebude náhodou o víkendu v Brně???
31. 5. 2011 11:18
Re: Vypadá dobře
To nevím, Fiat oficiálně vystavovat nebude, jen prostřednictvím delara Motortec Brno. Uvidíme co přivezou.
31. 5. 2011 12:27
Re: Vypadá dobře
Freemont v Brně bude...
31. 5. 2011 11:47
Re: Vypadá dobře
V Brně asi nebude. Mám pocit, že tam bdue to stejné, co Motortec vystavoval na svých otevřených dnech. Bude tam vystavovat Motortec, ale doufám, že nějaká podpora importéra tam bude (aby to nebyla ostuda).

Jinak za sebe... Zatím větší auto než je Bravo nepotřebuju. Nicméně sám pro sebe to s autama budu už řešit tak, že budu mít jedno něco většího (delší dobu, dokud se to nerozpadne) a pak každý doma bude mít jedno menší auto (do nižší střední), které se tak nějak bude pravidelně obnovovat.

Pokud už potřebuju něco odvést, tak to do kombíku a do Brava už vůbec nedám, tak je to jedno. V podobě nábytku, či něčeho podobného už to můžeš řešit jedině autem alá to Scudo... a mě se třeba zrovna to Scudo líbí... A jako rodinné auto si to ve finále dovedu představit i s tou 1,6, nebo´t na pohodovu jízdu s rodinným auutem to bohatě stačí (a jistě projde modernizací).. ale jestli to nakonec bude i ten Freemont... Nevím teď. Není to aktuální.

P.S. Měl sem teď k dispozici Ducato a i to Ducato si dovedu v osobní verzi představ it jako "rodinné auto".

Pseudo MPV problém skutečně rodinného auta bez omezení neřeší... a za sebe nevidím rozdíl v tomto směru mezi kombíkem střední třídy a Bravem. Takže moje další rodinné auto bude do osobního auta vymazlená dodávka (max něco ve stylu Freemont).
31. 5. 2011 11:59
Re: Vypadá dobře
Tady prrr pánové. podle mě úplně nevíte o čem je jízda v dodávce. Před rokem jsem byl obšťastněn při servisu náhradním vozem Caddy Life. Nemyslím, že bude Scudo o moc lepší, takže píšu, že z hlediska rodinného využití nevyhovuje:
-odhlučnění
-otřesný komfort jízdy s nevytíženým vozem
-celkové zpracování interiéru, včetně 2 hektarů holých plechů
-potahy, plasty

Tím neříkám, že jako užitkový firemní vůz nebude sloužit parádně.
31. 5. 2011 12:39
Re: Vypadá dobře
Souhlas jen na půl.
Holých plechů moc není a ty co sou se dají za rozumný peníz přetapecírovat.
Hluk problém není (v porovnání s osobní naftovou Octavií)
Design interiéru se dá přežít
Dá se pořídit přímo čalouněný interiér (za cca 10 000 Kč)

Jediné s čím souhlasím bez výhrad je, že jízdní projev zatíženého auta je po zatížení jiná liga... a v případě zatíženého auta se dá hovořit o komfortní limůzíně. u nezatíženého je to hold krapet uskákané, ale třeba osobně bych s tím mautem orpavdu jezdil jen v případě zatížení.. na všechno ostatní mám poskakovadlo po městě.
31. 5. 2011 12:45
Re: Vypadá dobře
S čalouněním nesouhlasím, snad si nikdo nebude pořizovat DoDo. Také srovnání s naftovou Octavií, pokud nebereš první generaci je naprosto irelevantní.
Scudo je prostě dodávka a v osobní verzi pro ty, kteří z různých důvodů právě typ dodávky potřebují.
31. 5. 2011 12:50
Re: Vypadá dobře
JÁ NETVRDÍM, že to není dodávka... Jen zase neříkám, že to je tak mimo mísu. Jinak Caddyna je určitě uskákanější než Scudo, či Doblo... ;-)
31. 5. 2011 13:04
Re: Vypadá dobře
Nevím, ale domnívám se, že to bude +- to samé. Zvlášť jestli mají vzadu pevnou nápravu.
31. 5. 2011 13:08
Re: Vypadá dobře
Doblo má v zadu víceprvek a podle zdejších testů i velmi dobré jízdní vlastnosti.
31. 5. 2011 13:26
Re: Vypadá dobře
Doblo je možná vyspělé, ale je to pořád dodávka ;-) . Navíc to nemůže být rodinné auto, děti by se ho bály :-)
31. 5. 2011 13:33
Re: Vypadá dobře
No to nevím..., jestli by se ho bály... Je celkem roztommilé...
[odkaz]

A ještě pro představu:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Žádné tuny ocely a totálně hnusného plastu nevidím. A omlouvám se, ale mě se to líbí.
31. 5. 2011 13:36
Re: Vypadá dobře
Tak Doblo je pro mě vším, jen ne hezkým, nebo nedejbože roztomilým autem ;-)

Scudo je dle snímků minimálně v zakrytování plechů dále než Caddy to bez diskuzí, ale cenu neošálíš a kvalitu obkladů z fotek nerozeznáš ;-)
31. 5. 2011 13:45
Re: Vypadá dobře
z mojho pohladu vyzera doblo horsie nazivo ako na fotkach....civilne scudo som mal moznost obzriet a chvilu pojazdit. Treba sa nan pozriet zblizka, nazivo. Webpaja to povedal presne, cena s-maxa nie je velmi vzdialena, takze ak nepotrebujes ten velky kufor, tak stoji za zvazenie ina alternativa. So scudom s 1.6 som isiel, jazdit sa s tym da, ale tyreba sa vyhnut slabsiej verzii
31. 5. 2011 13:35
Re: Vypadá dobře
:yes: >:-[] budes strasit vlastne deti.....
31. 5. 2011 13:38
Re: Vypadá dobře
Dát do toho sladký, přestanou to děti jíst ;-)
31. 5. 2011 13:45
Re: Vypadá dobře
ked nebudes posluchat, pojdem ta povozit doblom >:-[]
31. 5. 2011 13:49
Re: Vypadá dobře
Trest nejvyšší, ustelu ti v něm :-)
31. 5. 2011 13:56
Re: Vypadá dobře
prestahujem ti tam stol, stolicku a pakuj sa ucit do dobla ;-)
31. 5. 2011 13:08
Re: Vypadá dobře
No právě..

Doblo má vzadu multilink a mám pocit že Scudo má taky něco podobného (ale tady si 100% jistý nejsem), ale studoval jsem možnosti instalace pohonu 4x4 a mám pocit, že se tam něco podobného psalo právě v souvislosti s tímto pohonem přes spojku...

Mimoto má Scudo i Doblo proti Caddyně výrazně delší rozvor..., což je an jízdě taky znát.

Jak říkám... je potřeba to vyzkoušet.. já osobně sem byl MILE překvapen a vůbec bych tyto osobní dodávky od Fiatu pro rodinné účely nezatracoval. Já sem na tuto oblast teď v poslední době diametrálně změnil pohled a jak říkám, ta absence kombi ve střední a nižší střední mě už tak (vnitně) netrápí, neb využitelnost těchto aut je nepoměrně širší (byť se na ni zapomíná). Ale uznávám, pro někoho se sportovními ambicemi a nemožnost mít ještě další menší osobní auto může pořízení takového auta posunout jinam. Mě osobně se to ale jeví jako min. zvážitelná kombinace.
31. 5. 2011 13:28
Re: Vypadá dobře
V době, kdy je za lehce přes 700k nový zíkladní S-Max je cokoliv jiného pasé. Pro mě letos jedno z největších osobních překvapení. Nebýt (jak mě Andromeda vtipně nazval) narcis, vzal jsem ho z fleku a bez jakýchkoliv diskuzí (i když ne základ a ne naftu).
31. 5. 2011 13:51
Re: Vypadá dobře
že je S-max mimořádně povedené auto uznají všichni, ale těch "lehce přes 700" je řekněme o 100 tyček nad tím Fiatem a výbavu a motor to auto asi lepší mít nebude, spíš naopak, co? (študovat to nebudu, to nemá cenu, dokud nevyleze ofiko český ceník).
Jestli mají u Fiatu trošku koule, dají Freemonta od začátku v akci za 599 ;-)
31. 5. 2011 13:53
Re: Vypadá dobře
Fordí naftu znám jen z firemního Mondea, které jsem si před rokem osáhnul, ale Ecoboost je famozní a to nemluvím o dvouspojce ;-)
31. 5. 2011 13:56
Re: Vypadá dobře
tak ano, S-max 2.0T s dvojspojkou asi nebude špatný, ale to už jsme někde kolem 900 tisíc.... Za tyhle prachy bude časem Freemont V6 a i toho automatu se dočkáš.... ;-)
31. 5. 2011 14:01
Re: Vypadá dobře
Nabídli mi cenu ještě výrazně nižší a to v kompletní extras výbavě. ;-)

A o tom, jak se chová S-Max a jak se bude chovat (při vší úctě) Freemont není potřeba diskutovat.
31. 5. 2011 14:06
Re: Vypadá dobře
tak to je slušná cena.... jinak samo, jízdní vlastnosti nemá cenu řešit.... ;-)
Avatar - Righ
31. 5. 2011 16:03
Re: Vypadá dobře
Ford dneska snad dava na vse slevu pres 20%, naposledy prisel v tatovy firme jeden servisak, ze chce Mondeo misto Oktavky - dostal za ukol prijit s kombikem v dvoulitrovym dyzlu a slusny vybave, aniz by byla splatka vyssi nez na tu oktu. Mno a ve Fordu mu dali na popisovanej model ve vybave Enterprise slevu 23% - tak ted ceka na Modeo a ostatni servisaci mu uz predem zavidej. :-) Podotykam, ze slo o objednavku do vyroby a nikoliv skladovku. Neni to pritom jedinej podobnej pripad, kterej jsem v posledni dobe v pripade Fordu zaznamenal.
Avatar - Dinar
31. 5. 2011 14:18
Re: Vypadá dobře
To je zas humoru na jednom fleku. >:D Vůbec nechápu, co vymýšlíš, pětky, s-maxe, když máš řešení před očima, dobló se zavěšením ze závoďáku, sametovým motorem a komfortem s-klasse. A to ta eskláda nemá vzadu ani sklápěcí stolky. Jinými slovy, jestli tohle nevemeš, jsi u mě skutečně narcis. >:-[] >:-[] ;-)
31. 5. 2011 15:31
Re: Vypadá dobře
>:-[] >:D ne že nééé :-)

Dnes jsem znova drandil v XF a pokud neberu takový věci jako je velikost interiéru, tak mi sedne do ruky podstatně líp než Ečko. Ale potřeboval bych si na to ježdění vzít týden volna. Mít klid, projet, posedět....a na konci týdne podepsat ;-)
31. 5. 2011 14:20
Re: Vypadá dobře
Je to o preferencích a penězích...
Já pokud se rozhodnu jít do něčeho "RODINNÉHO", tak nemusím mít extra silný motor. Znovu opakuji, vždycky si nechám nějaký malý hatch na ježdění po městě. Přiznám se že finance nekradu, tedy investiční náklad je pro mě dost podstatný. tedy za S-MAX s benzinovým 85 kW S-maxem bych se asi nesžil.. Tohle to Scudo by mi s 1,6 a nesrovnatelnou výbavou (osobní verze) vyšlo o cca 100 000 levněji a mimoto nabídne 1,5 x tolik prostoru.

;-)
Avatar - Dinar
31. 5. 2011 14:38
Re: Vypadá dobře
Rozdíl mezi jízdními vlastnostmi scuda a smaxe je v rozměru galaxií. Je to tak, že smax si koupí někdo, kdo chce dobře jezdící osobák s prostorem navíc, scudo někdo, kdo potřebuje čistě prostor, jízdní vlastnosti jsou pro něj abstraktním pojmem, a stačí mu, že plechy v dodávce olepili filcem a přidali držáky na lahve. Ano, je to otázka preferencí.
31. 5. 2011 15:33
Re: Vypadá dobře
Jel jsi Scudo? Nejel! Tak co to tu píšeš!!! Má ještě lepší vlastnosti na silnici než Dobló! A v tom nejradši jezdí Alonso! ...Marchionne povídal.

;-) :-) >:D >:-[]
Avatar - Righ
31. 5. 2011 15:53
Re: Vypadá dobře
Wolff o voze, a ty o koze. Nikoho by asi nenapadlo porovnavat jizdni vlastnosti S-Maxe a Scuda, Wolff zminuje jiny faktory podobnych vozu, a to prostor a cenu. V nich se muze klidne Scudo ukazat jako podstatne lepsi a ve vysledku tak prevazit vahy vyberu na svou stranu. A mimochodem, mozna by ses divil, jak nizko lezi prah rozlisitelnosti kvalit jizdnich vlastnosti u prumernyho auto-uzivatele. Drtiva vetsina Cechu zna jenom "spatny" ("moje stary favo") a "dobry" ("moje sluzebni oktavka" a de facto vsechno ostatni mladsi 10ti let). U opravdovych fajnsmekru se pridava jeste "mekky" (Francouz) a "tvrdy" (Nemec), ale tim to v 90% procentech pripadu konci.
31. 5. 2011 16:00
Re: Vypadá dobře
Ani ne, ta dvě auta jsou až na nabídku prostoru naprosto odlišná.
Avatar - Righ
31. 5. 2011 16:07
Re: Vypadá dobře
Odlisna urcite jsou, stejne tak jako treba maly civilni dodavky vs. maly MPV. A jak jsme na to narazili nize, staci se podivat, kolik Cechu da vcelku ze stejnych duvodu, o jakych psal Wolff, prednost ruznym Berlingum, Kangoo apod. Klidne to muze v urcitych pripadech zafungovat i o kategorii vys.
31. 5. 2011 16:07
Re: Vypadá dobře
Základní motor pro S-MAX je 2.0 Duratec 107 kW. ;-)
Avatar - Andromeda
31. 5. 2011 16:18
Re: Vypadá dobře
>:D ... a vůbec jsi se nečílil >:-[] . Všichni si ho kousek nosíme...
Avatar - DRBNUTY
31. 5. 2011 14:03
Re: Vypadá dobře
Vyuzitelnost tychto aut mozno je sirsia, ale ma aj svoje nevyhody oproti kombi.Vyssim autam ako Scudo, alebo Caddy geometricky rastie spotreba vo vyssich rychlostiach, kvoli vacsej vyske.Viem to, mam totiz podobne auto... :-(
Avatar - Righ
31. 5. 2011 13:14
Re: Vypadá dobře
Mam podobnou zkusenost, pro zmenu s Fordem Tourneo Connect. Nikdy bych nerekl, jak muze byt mala dodavka, sic v osobni verzi, vzdalena beznym osobakum. Motor 1.8TDCi nebyl v podstate nijak odhlucnen, coz v kombinaci s jeho prirozenou "kulturou" chodu vytvarelo v kabine vskutku nesnesitelny hluk (od ty doby nad narky na ucet koncernovych PDcek jen mavam rukou). Cely auto se vyznacovalo mizernou kvalitou zpracovani projevujici se neustalym vrzanim a skripanim (slo o novy vuz) ci nelicujicimi plasty z materialu ala Ziguli. O mnozstvi holyho plechu ci "kvalite" sedacek (predevsim ty zadni prycny) ani nemluve. Kapitolou samou o sobe pak byly pro beznyho jezdce zcela nevyzpytatelny jizdni vlastnosti - tim mam na mysli predevsim chovani v zatackach, zvlast na mizernym povrchu. Zpusob, jakym dokaze tohle auto s veskerou vahou na predku, vysokou stavbou a zadni tuhou napravou s listovymi pery ustrelit, je skutecne adrenalinovy. Kam se hrabe 911 GT2, to mala dyzlova dodavka je pravej widowmaker! >:-[]
31. 5. 2011 13:24
Re: Vypadá dobře
Tak znovu reaguji... Fiatí dodávky mají podvozky přeci jen někde jinde než Connect... Ale např. Fiorino je ale také jen takové poskakovadlo... Skladba motorové palety tomu také odpovídá... Tam je myslím nesjilnější motor 75 koní... ;-)

Scudo a Doblo jsou přeci jen jiná liga a ty pakety dělající z toho osobáky jsou hodně účinné... Ono je přeprava osob v podobě dělňasů v montérkách na stavbu a rodinu rozdíl... A ty auta to umí (za rozumný peníz)...
Avatar - Righ
31. 5. 2011 13:38
Re: Vypadá dobře
Verim, priznam se, ze dodavky od Fiatu neznam. Pokud maji napriklad onen viceprvek, jak pises vyse, mohlo by to skutecne byt o necem jinem. Zaroven si samozrejme uvedomuju, ze pro radu vetsich rodin s nizkym rozpoctem je "civilni" dodavka zajimavou volbou - proto tolik Berling, Partneru, Kangoo apod.

Nic to ale nemeni na tom, ze jizda s popisovanym Fordem je ukazkovou lekci sadomasochismu. :-)
31. 5. 2011 13:55
Re: Vypadá dobře
ono ta civilna dodavka nemusi byt len nedostatocnym rozpoctom, ale aj kombinaciou pracovnej pomocky (auta) a osobaku. Ak sa pozries na ceny civilnych uzitkacov a porovnatelnych mpv, napr. kangoo vs. scenic, berlingo vs. c4picasso, rozdiel nie extra velky
1. 6. 2011 18:22
Re: Vypadá dobře
Doblo za rozumný peniaz je tak s dieslom 1.3. A každá blbosť navrch stojí majland. Za 15 tisíc som dostal takmer full vybavené Kangoo s dieslom 105 k a 6-kvaltom. Doblo za tie peniaze nestojí za veľa chvály. Skriňa veľká, to treba uznať, ale kompaktnosť je už tá tam.Navyše v osobnej verzii priestor veľký, ale v kabíne dosť slabo využitý. Kufor asi najväčší v triede, ale aj najviac prázdneho vzduchu nad hlavou.
31. 5. 2011 13:30
Re: Vypadá dobře
Po jízdě s Caddym na D1 jsem preventivně volal zubařce a naléhal telefonem na manželku, ať mi najde památeční špunty do uší z VC Monzy ;-)
31. 5. 2011 13:34
Re: Vypadá dobře
tak kdyby bylo jen na mě tak si Bravo taky nechám, protože nic většího nepotřebuju (pro sebe). Bohužel ve frimě občas tahám hodně krámů a na to prostě kufr Brava nestačí, takže bude nějaké kombi.... A najezdím docela dost a zároveň z 99% sám, takže dodávka je nesmysl, to bych jen převážel vzduch... ;-)
No uvidíme, snad by v Brně ten Freemont být mohl, tak ho omrknu....
31. 5. 2011 13:37
Re: Vypadá dobře
Freemontu chybí jediné...automaty pro naftu.
31. 5. 2011 13:42
Re: Vypadá dobře
těžko říct, jaký je podíl automatů na prodejích.... tak určitě by se něco hodilo, o tom žádná....
Jinak z mého pohledu chybí spíš 1.8Tbi.... Ikdyž kolik by to v 1800kg těžkém autě bralo, že....

No uvidíme, každopádně na to, že tenhle projekt působí přecejen "nouzovým" dojmem, se z toho zatím klube docela zajímavé auto :yes:
31. 5. 2011 13:48
Re: Vypadá dobře
Manuál do dostavníku nepatří ;-) Ano, díky téměř inkognitoznímu bytí Dodge v EU je to vlastně originál :-)
Avatar - Barrichello
1. 6. 2011 11:24
Re: Vypadá dobře
Těch dodge tu jezdí celkem dovoz, halvně Calibery a pak šedý dovoz Caravan, charger, challenger, a RAMky...
neregistrovaný "RayBan"
31. 5. 2011 10:49
Re: Vypadá dobře
Vypadá velmi dobře, ten rámeček se dá vyměnit.
Avatar - Guttalax
31. 5. 2011 11:26
Velmi hezké
Toto je vydařený kousek. Je dobré ,že začínají čelit přílivu od těch Asijských dvojek,kteří mají stejnou velikost obleku pro 90% národa a klánějí se jak přiblblí.Amerika v Italském podání.Čas ukáže jak na tom tento typ je. Myslím si ,že se moc prodávat nebude,ale najde si své příznivce. :yes:
Rozbalit vlákno
3
31. 5. 2011 11:55
Re: Velmi hezké
Tvoje druhé souvětí mě nutí přemýšlet nad tím, zda-li se poslední slovo v něm nehodí jako přídavné jméno pro tvůj příspěvek.
Avatar - Guttalax
31. 5. 2011 14:37
Re: Velmi hezké
Vůbec jsem nepředpokládal,že nad tím budeš uvažovat >:D
31. 5. 2011 15:34
Re: Velmi hezké
To jsou věci, viď :-)
31. 5. 2011 12:15
proč ne
Fiat celkem rozumě nastavil výchozí cenu za kterou lze dostat solidní kus auta. Silnější verze mi v rozdílu ceny přijde už trochu moc.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Righ
31. 5. 2011 13:21
Re: proč ne
Vidim to podobne. Pokud ceskej importer dokaze vypotit nejakou akcni verzi ve vybave Urban se zakladnim dvoulitrovym dyzlem a cenou kolem 600 tisic, nebude mit o zajem nouzi. Naopak by to mohl byt prodejni tahak, neb takovy vuz by ve svy tride jen tezko hledal konkurenci.
31. 5. 2011 13:52
Re: proč ne
S tou cenou to vidím spíš na italské úrovni. Větší auta jsou tam místy levnější než u nás. Nedávno jsi říkal, že kupuješ F10 a třeba zrovna v It vyjde základní cena na úrovni prodejcem upravené v ČR.
To ale neznamená jet tam nakupovat
;-)
Avatar - Righ
31. 5. 2011 16:15
Re: proč ne
Vsak ta italska uroven cen by v pohode stacila - vzdyt za 610 tam dostanes mnou popisovanej model i s kuzi. Tak at vyhodej kuzi, kterou vetsina potencialnich zakazniku urcite ozeli, daj cenu na obligatnich 599 tisic a zadani je splneno.

Jinak v cenach velkych (ani jakychkoliv jinych) aut v Italii se pranic nevyznam, nicmene verim, ze ty sis asi pruzkum delal. I kdyby ale byl rozdil takovy, jaky pises (tj. nejakych 15%), nestalo by mi to za to - precejenom je to daleko a navic v italstine bych ze sebe nevymack vubec nic. Taky nevim, co by mi rekl Leaseplan na to, az bych mu ukazal na petkovyho bavoraka nekde u Sergia v Turine. :-)
31. 5. 2011 16:27
Re: proč ne
Nevyznám, mám tam příbuzenstvo, tak jsme jen porovnávali ;-)
neregistrovaný "Extraterrestria"
31. 5. 2011 13:04
System pohonu 4x4
Muze mi nekdo rici, jak je reseny system pohonu 4x4? Permanent nebo pripojitelny zadek? A nejak vice to rozvest (pomer, diferaky nebo coco?)
Rozbalit vlákno
2
31. 5. 2011 14:15
Re: System pohonu 4x4
bude to podle mne alá dodge journey hnaný na čtyři - takže připojitelný přes automatickou spojku - v podstatě zjednodušeně Haldex - jukni na Dodge.com. Když si vyjedeš tady články o freemontu, tak jsem to někde už překládal......
Avatar - Barrichello
1. 6. 2011 11:25
Re: System pohonu 4x4
Už se to tu řešilo před měsícem, hledej popříadě www.dodge.com a najdi si popis modelu AWD :-)
31. 5. 2011 14:20
Všímáte si, jak se k Fiatu přistupuje v diskuzích?
buď názory, že je to v podstatě plečka nebo spokojení(v menšině), kteří mají rádi italská auta. Fiat - a nekamenujte mne - není špatné auto - je to auto poplatné své ceně a účelu. Fiat byl "první", kdo sem dostal auta za lidovou cenu - v době, kdy daewoo nexia stála 370000, stála Bravo/a v mnohem lepší výbavě stejně....Pokud posuzujeme vozy podle naší kotliny, kdy auto má "vydržet" pokud možno plně funkční bez zásahu 15 let - tak drtivá většina současné produkce neprojde.... Morální cyklus vozu je max 4-5let. Freemont vypadá hezky. Jen mi zase přijde evropsky cenově natažený, ale co už. Jeho cena bude padat velmi rychle - právě díky neoprávněné pověsti a tak za dva roky bude skoro na 60%původní ceny - a to už bude zajímavá volba........
Rozbalit vlákno
6
31. 5. 2011 19:27
Re: Všímáte si, jak se k Fiatu přistupuje v diskuzích?
Fiat, to sú dobré malé autá. A mal dobré malé športové autá. Načo sa pchá tam, kde nemá veľa šancí na úspech? A ešte s vozom, ktorý ani v originále neláme rekordy v predajoch. Čokoľvek z Ameriky nie je pr Európu dosť dobré, to je už známe. Freemont nie je pekný a nie je európsky. A nie je to ani Fiat.
Aj keď technicky to nemusí byť zlé, pohodlie, praktickosť, všetko beriem. Ale sú tam tie "ale".
31. 5. 2011 19:42
Re: Všímáte si, jak se k Fiatu přistupuje v diskuzích?
no vývoj nového je drahý a poslední jejich vlastní byl Ulysee? Takže chtějí zpeněžit to, co mají jinde - a sází na to, že Italové se na značku Fiat chytnou - jinde to bude o ceně
31. 5. 2011 19:56
Re: Všímáte si, jak se k Fiatu přistupuje v diskuzích?
Čo je jeden trh pre takú značku? Síce investície minimálne v porovnaní s vývojom auta, ale zmeškaný vlak tým len tak ľahko nechytia. Nie že by som im to neprial.

Ullyse - nebol to náhodou vývoj PSA? Peugeot 807 a Citroen C8. A talianski súrodenci Fiat a Lancia.

Mimochodom, dnes som mal šťastie na F500 s dvojvalcom....ten zvuk bol tak famózny, a tak vie chytiť za srdce, že by som snáď malú Fiatku s iným motorom ani nedokázal kúpiť. Za takéto počiny Fiatu tlieskam, presne za takéto. Výborne Fiat!
1. 6. 2011 07:56
Re: Všímáte si, jak se k Fiatu přistupuje v diskuzích?
To muzu potvrdit.
Mne zvuk petistovky s dvouhrnkem vratil do detstvi, kdy na silnicich jezdily Maluchy s otevrenou zadi kvuli chlazeni dvouhrnkove 650, ktera vydavala nezamenitelny prdivy zvuk...
Asi jako dnes zahradni traktorek Vari z Bauhausu >:D
Avatar - Barrichello
1. 6. 2011 11:27
Re: Všímáte si, jak se k Fiatu přistupuje v diskuzích?
Joruney se prodává velmi dobře, je to nejrpdávanější model mimo severoamerický trh. Oblíben zejména v Mexiku, Kanadě, jižní americe, arábii atd.
1. 6. 2011 18:17
Re: Všímáte si, jak se k Fiatu přistupuje v diskuzích?
A? Niektorá z tých krajín je v Európe? Alebo sa Fiat presťahoval do Južnej Ameriky?
31. 5. 2011 16:23
AMERICKÝ GIGOLO
Trpké, tak trpké, až to hořkne na jazyku. Absolutní rezignace na italskou designovou školu. Domnívám se, že s touto filosofií bude do deseti let s fiatem konec. To nejcennější co každá automobilka stráží jako oko v hlavě, tedy ten genetický klíč, to vše je minulostí, zůstává jen realita. A tou realitou je to, že Fiat, legendární evropská automobilka nemá sama na to aby stvořila překrásnou, úchvatnou italskou lehkonohou crossku pro evropské řidiče.

S Koleosem si naběhl Renault, s Freemontem si holt musí naběhnout i fiat.

Avšak copak ti, pro něž fiat není inspirací do garáže, představme si fanoušky fiatu, fanoušky, kteří roky zaklínají italskou školu designu, do nebes vynášejí Bravo, Punto, pětistovku... ti si musí dnes připadat jak v... palečnicích.

Ale pokud jsem dobře četl diskusi, fandové fiatu jásají. Myslím, že ten jásot je přímo osudově příslověčný... 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
10
31. 5. 2011 17:24
Re: AMERICKÝ GIGOLO
vzhledem k tomu, že třída velkých MPV už delší dobu hledá sama sebe (a v jejím revíru velmi úspěšně loví velká SUV), není nic divného na tom, že Fiat jde cestou minimalizace nákladů na vývoj a půjčuje si model od automobilky, kterou již defacto vlastní.....

Jinak originální italské MPV bude příští rok (nebude měřit 5m jako Freemont ale bude menší, čili jako S-Max a spol).
31. 5. 2011 19:22
Re: AMERICKÝ GIGOLO
Čiže nástupca Multiply....tiež si dávajú pekne načas.
Freemont, to je tragédia. Ktorý prečančaný americký voz dosiahol v Európe solídny úspech?
Už sa asi opakujem, ale ono zrejme nestačí ani opakovať to permanentne: Niektorí ľudia sú vážne blbí, že sa chcú učiť zásadne na vlastných chybách, nie na tých cudzích...
31. 5. 2011 20:32
Re: AMERICKÝ GIGOLO
prodeje amerických aut skoro vždy skončily v EU katastrofou, nicméně zrovna tenhle konkrétní vůz má jisté naděje. Napiš mi jakékoliv konkurenční MPV s délkou k 5m, které ti za 600 tyček nabídne 17" alu, třízónovou klimu, tempomat, dotykový display na rádiu a moderní, ryze evropský turbodiesel....

Obligátní Sharan začíná na 720, má o 30 koní míň, manuální klimu,nemá tempomat a je na plecháčích....

Espace v naftě začíná za 730 a tam už je ta výbava +/- srovnatelná....

I nějaká blbá Kia Carens která je mnohem menší stojí v dvoulitrové naftě 570tkč, zajímavé jsou snad jen ceny naftové Zafiry, která pomalu dobíhá a tam má akce a dá se sehnat kolem 500 tisíc.... (ale taky je to auto o třídu míň).

Takže ten pokus s Freemontem rozhodně dává smysl a nemusí se jich hned prodat 50.000 ročně a i tak se to vyplatí....
1. 6. 2011 08:25
Re: AMERICKÝ GIGOLO
Je úplne fuk, čo ponúka, veľa ponúka aj Ssangyong Rodius, a za vynikajúcu cenu, a pozri predaje. Pozri Grand Voyager, ako sa predáva.
A či sa vyplatí - podľa mňa image Fiatu nezvýši, ale práve naopak. A pre pár zarobených Eur si kaziť meno...ja teda neviem. Happy by som z toho určite nebol.
1. 6. 2011 09:01
Re: AMERICKÝ GIGOLO
nemá cenu to rozporovat.... Jestli si myslíš, že Freemont je to samé co Rodius, že Fiatu kazí image představení převzatého auta ve třídě, kde už nějakou dobu nic neprodává atd., tak se není o čem bavit.... To samé Voyager, ten byl cenově někde úplně jinde než Freemont, nikdy se nenabízel s dvoulitrovou naftou atd. atd....
Avatar - Barrichello
1. 6. 2011 11:30
Re: AMERICKÝ GIGOLO
GrandVoyager se na to, že na auta byla nulová reklama prodával velmi sluešn, nyní už se neprodává, pouze doprodávaj poslední kusy modelů 2010.
Takže letošní prodeje už nesrovnávej, když se podáváš na lonské, tak na konkurenční Espace teda moc neztrácel...
1. 6. 2011 18:25
Re: AMERICKÝ GIGOLO
Tak vzhľadom na to, že GrandVoyager bol vlastne novým modelom a Espace už za horizontom, tak je aj tesné víťazstvo Renaultu pre GrandVoyager hanbou.
Amerika je amerika, aj keď ju premaľuješ. Týka sa to aj Freemontu. Žiadny slušnejší úspech nečakám. Niet prečo.
Avatar - pumpkin
31. 5. 2011 23:29
Re: AMERICKÝ GIGOLO
Freemont ešte prekusnem ale tie zvrhlosti čo sa dejú pri Lancii...to je pravý kopanec talianského dizajnu do zadku. 8-s
1. 6. 2011 08:27
Re: AMERICKÝ GIGOLO
Freemont bohvieako nevyzerá, a prekúsnutý bude vyzerať fakt tragicky. >:D
Čo sa Lancie týka, súhlas. Taliani si sami kopú hrob.
Avatar - Barrichello
1. 6. 2011 11:33
Re: AMERICKÝ GIGOLO
byly jen 2 možnosti: značku Lancia zrušit a zavřít fabriky anebo prodávat Chryslery s jiným logem.
Zvykejte si pánové - Lancia - Preimum italian luxury - Imported form Brampton and Detroit :-) >:D >:-[] :-)
Avatar - Barrichello
1. 6. 2011 11:21
Tohle už tu bylo před měsícem
další reinkarnace článku ze záhrobí? že by nebylo o čem psát?
A zas úplně stejné příspěvky v diskuzi jako minule, faakt hodně trapný...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rojin
1. 6. 2011 14:51
...
Vždycky jsem si chtěl koupit Italské auto ala Amerika >:D
Pravá Italská krása ...... BOŽE BOŽE .... !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DoubleSix
2. 6. 2011 09:16
Praktičnost ?
Design auta hodnotit nebudu, to je dost subjektivní věc. Ale mám dvě připomínky k praktičnosti:
1. na tak velké auto to má dost malý kufr
2. kde jsou 3 samostatná sedadla ve druhé řadě, jak se na MPV této třídy sluší?
Za tohle má u mě Fiat :no:
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2011 10:24
První prodejní čísla....
Kdyby vás to někoho zajímalo, tak v květnu, kdy se prodeje nejspíš teprv rozbíhaly, se Freemontů v Itálii prodalo 486. Pro srovnání: Sharan 270, Galaxy 230, Voyager 100, Doblo (verze "pro lidi") 660. Čili odezva domácího trhu je zdá se velmi dobrá.... ;-) Uvidí se v dalších měsících, až se prodeje nějak zajedou.... ale první reakce je slibná....
Rozbalit vlákno
0