Testy
Takhle si představuji alternativu a protiváhu k německé produkci. Ne pouze soustředění se na postavení "přesného" konkurenta, ale vlastní přístup. Nijak se také netajím tím, že Citroen je mi (obecně) nejsympatičtější z francouzských značek. Nicméně DS3 mi příjde vyváženější, šmrncovnější....
Rozhodně patří k těm líbivějším na trhu.Auto působí zajímavým dojmem a kdybych hledal něco v této kategorií ,tak bych si ho šel určo proklepnout.Dávám za 1 :yes:
som zvedavy co v recenzii napisu o zadnych oknach 😄
Co by psali? Stejně 80% času tráví v autě jeden, nejvýše dva lidé. Ten zbytek už klimatizace dokáže obstarat.
no chválit je asi nebudou 😄 Že nejdou otevírat mi nepřijde jako problém, víc mi vadí to, že docela překážejí při otevření dveří. Na druhou stranu nemyslím, že DS4 bude jezdit často obsazená více lidmi.
Auto je v prvom rade spotrebný materiál, dopravný prostriedok, ktorý má posádku dostať z bodu A do bodu B. Okrem toho však môže majiteľovi ponúknuť pocit výnimočnosti (nemyslím na cenu), kopec emócií a punc originality....teda všetko (okrem tej ceny), čo ani z ďaleka nedokážu ponúknuť napr. Nemecké automobilky. Prvú ligu v dizajne vždy hrali Taliani a tento status im stále patrí, ale v poslednom čase aj Francúzi a predovšetkým Citroen dokazuje, že "prémiovosť" auta nie je o cene a znaku na kapote. Z tohto pohľadu je DS4 jedno z najkrajších áut nižšej strednej triedy a zároveň jedným z najkrajších áut vôbec. Pri pohľade na BMW1, prípadne Golfa skutočne nechápem, na akých školách študovali dizajn ich tvorcovia. Navrhnúť varnú kanvicu je jedna vec, ale auto druhá. Pri pohľade na motorizácie a ich ceny v podstate opodstatnenosť existencie spomínanej dvojice ani nechápem. Prípadné komentáre na genialitu zadného náhonu si poprosím odpustiť, majiteľky BMW1 ( podľa štatistík cca 70😖 ani nevedia, či tam majú diesel, alebo benzín 😄
"NEvedia či tam majú diesel alebo benzín"??? No to se mi NEchce věřit!
PS: A prosím vás, ten "diesel" to je to samé co nafta? 😉
Pěkný den 😄
PS: A prosím vás, ten "diesel" to je to samé co nafta? 😉
Pěkný den 😄
st.Paul si to trošku popletl. 70% uživatelů BMW 1 neví, že má náhon na zadek. To je taky nářez...😄
Proč proboha dali tak škaredý volant do poměrně pekného interiéru? Asi první Citroen o kterém můžu říci, že se mi opravdu líbí jak zvenku tak i zevnitř. Ale ten volant, to je hrůza :no:
Mě se třeba zrovna líbí, to je otázka osobního vkusu. Hlavně se mi skvěle drží. Spíše zaznívá kritika ne na design , ale jeho velikost. Mě osobně taky velký nepříjde, asi mám velký ruce 😉
... také mi NEpřijde nějak "problematický" (snad dokonce i docela pěkný 😄
no nechtěl jsem to tady naplno říct, protože jsem trošku zaujatý, ale tak dobře...je prostě skvělý!!!! >😁
Já mám raději klasické tříramenné volanty. Pro mě je tento volant nepřijatelný, stejně jak ten v minulé generaci C4 :no:
V minulé generaci C4 (a současné C5) je volant s PEVNÝM středem - to je něco jiného, tam se DÁ pochopit že někomu NEvyhovuje (i když je to jen o pár dnech/týdnu praxe - pak vám to už ani nepříjde), tady je to (víceméně) "normální" volant 😉
Vím, že tam měl pevný střed. Teď řeším jen čistě jak to vypadá, ne jak to funguje. Mně se líbí volanty, jak má třeba Golf, prostě tříramenná klasika :yes:
Ok, tak KDYŽ už, tak co eMkový volant od BMW? 😉
Jo, přesně něco takovýho 😉
Tak na tom se SHODNEME 😉
PS: A ty jejich (příplatkové) sportovní sedačky, ty mají také "za jedna" :yes: 😄
PS: A ty jejich (příplatkové) sportovní sedačky, ty mají také "za jedna" :yes: 😄
V těch jsem neseděl, takže nemůžu soudit. Co byl zatím vrchol v čem jsem seděl, tak byly sedačky v Opel Insignia OPC :yes:
... své kategorie by DS4 bylo, kdyby ke všem verzím byla použita patentovaná "dvoukuličková" 6tistupňová převodovka (kterou najdete u nejvyšší verze THP 200). Jinak design i motory i zpracování i tlumiče a pružiny i materiály i disky a pneu ... prostě VŠE "za jedna" :yes: 😄
PS: Jsem docela zvědava na (české) prodeje 😉
Pěkný den (s DS4 i přes drobnou výtku takový myslím JE 😄
PS: Jsem docela zvědava na (české) prodeje 😉
Pěkný den (s DS4 i přes drobnou výtku takový myslím JE 😄
I když se mi DS4 moc líbí, velký úspěch v CZ/SK neočekávám. Myslím, že u nás zůstane nepochopena. Stačí se podívat na nízké prodeje DS3 ;-\
A přitom DS3 je jak pěkné tak hlavně testy VYHRÁVAJÍCí auto - jak v Británii tak Německu - naposledy jsem četla (v AutoBild(u?) srovnávací test Mini, DS3 a Clio RS Gordini a DS3 (opět) VYHRÁLO :yes: 😄
Tak vzhled je čistě subjektivní, mně se třeba DS3 nelíbí, ten protiběžnej středovej sloupek 8-s
Myslím že to NENí špatný nápad, ale hlavně to je "celkově" povedené auto (i když podle toho lidé až tak NEvybírají... 😉
PS: a CO se v kategorii DS3 (případně DS4) líbí vám (a co byste si koupil - to někdy bývá rozdíl 😄
PS: a CO se v kategorii DS3 (případně DS4) líbí vám (a co byste si koupil - to někdy bývá rozdíl 😄
Ono hlavně je to na francouze tuuuze draheee, takze naprosto minimalni prodeje, sam ted resim vuz nizsi stredni tridy a C4 se mi moc libi, bohuzel to razeni....to je hruuza, rupe to a ty vuule. Ale cena :yes:
Zase taková hrůza to prosím není.
Je to hruza, mel jsem ho pujceny 1 den najel tedy vice nez bezna predvadecka.
I jeden den je málo, jak se shodují i místní majitelé na MACZ, chce to trochu "natrénovat", není to sice špička, ale že by se nedalo trefit rychlost, to rozhodně ne.
Pak je tady ještě možnost volit HDI.
Mimochodem s 2,0 HDI jsme jeli a hlučnost je to poslední, co bych vnímal, spíše naopak.
Pak je tady ještě možnost volit HDI.
Mimochodem s 2,0 HDI jsme jeli a hlučnost je to poslední, co bych vnímal, spíše naopak.
Tu nejde jenom o "trefeni" rychlosti, ale take o pazvuky co z toho jdou, kdyz se radi...., ale neni to zadny blocker jakoze tohle je spatny a do toho auta z tohoto duvodu nejdu - ma jine prednosti. Naftu nechci ze dvou duvodu a) citovy odpor k naftovym motorum b) ekonomicky kalkul - najezdim soukromym autem cca 20K rocne, ta 1.6 by mohla byt mene nachylnejsi na poruchy.
Tak 20 tis. už je taková hranice, kdy by to bylo na zvážení, ale chápu, taky jsem spíše benzíňák.
To řazení se ještě může a je to dost pravděpodobné "rozchodit". Celkově jediný problém s C4 mám s tím, že k THP (z pochopitelných marketingových důvodů) není k mání manuál a robotika má jediný plus - velkou přihrádku místo mechanismu řazení, jinak je to bída.
To řazení se ještě může a je to dost pravděpodobné "rozchodit". Celkově jediný problém s C4 mám s tím, že k THP (z pochopitelných marketingových důvodů) není k mání manuál a robotika má jediný plus - velkou přihrádku místo mechanismu řazení, jinak je to bída.
Záleží jaký plánujete motor (i levné varianty mají povedené motory, celkové naladění a použité materiály nejsou špatné - vzledem k ceně snad dokonce až velmi dobré, tedy hlavně ty motory 😉 ), šetřilo se "holt" na té převodovce 😐
PS: Nicméně i tak "zbytek/celek" za ty peníze (asi) spíš STOJí 😉
PPS: A verze THP 200 má patentovanou "mňamkovou" dvoukuličkovou převodovku - tam opravdu NEní problém :yes: 😄
PS: Nicméně i tak "zbytek/celek" za ty peníze (asi) spíš STOJí 😉
PPS: A verze THP 200 má patentovanou "mňamkovou" dvoukuličkovou převodovku - tam opravdu NEní problém :yes: 😄
Uvazuji o 1.6, co mi jeste vadi je absence 6ky, mel jsem pujceny novy model na 1 den, sice byl nezajety, ale desila mne spotreba pri dalnicni rychlosti cca 130-140 nebo jinak lehce nad limit.....spotrebu jsem mel kolem 9 litru..., hluk celkem velky. V mem sirsim vyberu je jeste Astra (140 k) a Guiletta (119 k)....ale do Alfy mam tedy strach jit. O THP bych uvazoval kdyby byl manual....
Mám 3tis km. 135 - 145 dle tacho (130-140 GPS) jsem měl průměr 7,5 litrů. (klima zaplá)
Šestka by se hodila kvůli hlučnosti, to je pravda. Na druhou stranu, auto od cca 140km/h výše překvapivě svižně akceleruje díky krátké pětce 😄
Šestka by se hodila kvůli hlučnosti, to je pravda. Na druhou stranu, auto od cca 140km/h výše překvapivě svižně akceleruje díky krátké pětce 😄
k tomu strachu s Alfy....nech už pramení z čohokoľvek, nedá mi spomenúť moju skúsenosť. Na dvore mám viac menej bezporuchovú AR 33, 1.5 boxer, ročník 1992, na ktorej som od vlastníctva nabehal cca 80 000 km, ktorú si nechám pre zábavu, model 147 s bezporuchovým vlastníctvom som predal a aktuálne si užívam bezstarostnosť modelu 159. Len toľko k poruchovosti značky AR 😄
Táta se dneska projel verzí THP 200 a musel konstatovat, že motor sice táhne pěkně, ale má menší turbodíru. Podvozek na naši M-paketovou E91 teda fakt nestačí... Ale prý celkově docela povedené auto, jen je tu menší problém. Nikdy by jsme si to nekoupili, protože nemám(e) rád(i) francouzská auta. Sice DS3 Racing nebo takový Megane RS je dobrý náčiní >😁
Výborné srovnávat zadokolku s předokolkou ze sedadla spolujezdce s vytetovaným znáčkem BMW na zadku :yes:
Rozdělujete (kvalitu) auta podle "národnosti"? 😉
Takže
FRANCOUZSKÉ Bugatti tedy NEeeee :no: ;-\
ITALSKÉ Ferrari asi taky NEeeee 8-s
JAPONSKÉ Daihatsu možná ANO 😄
ČÍNSKÉ VOLVO nejspíš také NEeee 😐
PS: A co třeba MAĎARSKÉ Audi - to ano-nee? 😉
A co indicko-česko-německá Škoda nebo korejsko-český Hyundai či kuvajtsko britský Aston nebo japonsko-francouzská Toyota - ty by byly po chuti? 😄
PPS: Na mne je tohle vybírání podle národnosti PŘÍLIŠ "složité" - já raději zůstanu u svých "starých způsobů" 😉
Pěkný den (a kdybyste (nebo někdo jiný) mi "osvětlil" které národnosti automobilů ano a které NEee - byla bych MOC RÁDA 😄
Takže
FRANCOUZSKÉ Bugatti tedy NEeeee :no: ;-\
ITALSKÉ Ferrari asi taky NEeeee 8-s
JAPONSKÉ Daihatsu možná ANO 😄
ČÍNSKÉ VOLVO nejspíš také NEeee 😐
PS: A co třeba MAĎARSKÉ Audi - to ano-nee? 😉
A co indicko-česko-německá Škoda nebo korejsko-český Hyundai či kuvajtsko britský Aston nebo japonsko-francouzská Toyota - ty by byly po chuti? 😄
PPS: Na mne je tohle vybírání podle národnosti PŘÍLIŠ "složité" - já raději zůstanu u svých "starých způsobů" 😉
Pěkný den (a kdybyste (nebo někdo jiný) mi "osvětlil" které národnosti automobilů ano a které NEee - byla bych MOC RÁDA 😄
To jsou buhužel ty předsudky bez sebemenší snahy zkusit něco "jiného".
Trochu OT: Teď tak přemýšlím, že se v mém oku posouvá vnímání současného Ferrari. Nejvíce u mne bodují "praktické" ( >😁 ) modely California, FF a GTB (vím GTO je prakticky nejrychlejší Ferrari) a naopak klasický zástupce 458 mi zatím příliš nesedl byť nemám nejmenší pochyby o genialitě toho auta. Proti tomu Lamborghini mi přijde stále stejné, stejně brutální, dokonale automobilově arogantní. Vlastně už od dob Miury a hlavně Countache (který i dnes vypadá jak UFO, natož v 70tých). Tím nechci říct, která ze značek je "lepší". Zde toto nelze. Rozdílné přístupy, rozdílná auta.
Trochu OT: Teď tak přemýšlím, že se v mém oku posouvá vnímání současného Ferrari. Nejvíce u mne bodují "praktické" ( >😁 ) modely California, FF a GTB (vím GTO je prakticky nejrychlejší Ferrari) a naopak klasický zástupce 458 mi zatím příliš nesedl byť nemám nejmenší pochyby o genialitě toho auta. Proti tomu Lamborghini mi přijde stále stejné, stejně brutální, dokonale automobilově arogantní. Vlastně už od dob Miury a hlavně Countache (který i dnes vypadá jak UFO, natož v 70tých). Tím nechci říct, která ze značek je "lepší". Zde toto nelze. Rozdílné přístupy, rozdílná auta.
Osobně si myslím, že v DS4 bude řazení stejné jako v C4, tam se asi větší technické úpravy nedělaly.
Většina prodejů DS4 bude stejně s vyššími motorizacemi a ty mají 6ti kvalt. Údajně je mnohem přesnější, ale z vlastní zkušenosti nevím.
jak napsal Brutus70, řazení v DS4 200 THP je přesné, ale nad konkurencí nevyniká. Nejedná se o žádný extrém pozitivním ani negativním směrem. Hlubších poznatků se samozřejmě dočkáte v klasickém testu, tentokrát šlo jen o rychlé seznámení s novým autem.
Navíc na rozdíl od standardních novinářských prezentací nebyl Citroën schopen poskytnout víc než jednu motorizaci.
LV
Inak 6-stupňový manuál, ktorý PSA kombinuje s THP 200, je odlišný od ostatných prevodoviek, oproti 5st. man. PSA je to veľký rozdiel a i oproti 6st. manuálu, ktorý sa kombinuje s HDI motormi, je to odlišná prevodovka.
Pěkný den (s DS4 spíše ANO :yes: 😄