Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X1: První jízdní dojmy

Druhá nejlevnější řada mnichovské automobilky sice má v názvu "terénní" písmeno X, nejpřirozeněji se ale bude cítit na asfaltových silnicích.
Zpět na článek
1. 10. 2009 11:43
1. 10. 2009 15:13
1. 10. 2009 18:15
1. 10. 2009 18:38
1. 10. 2009 22:05
neregistrovaný "maxo"
2. 10. 2009 07:23
1. 10. 2009 19:59
neregistrovaný "Carsmannnn"
2. 10. 2009 08:48
neregistrovaný "Kripa"
4. 10. 2009 14:55
1. 10. 2009 11:43
PRÉMIOVÉ DOJMY
Prémiové auto, prémiový textík. Očekávání se naplnila. Opět další skvěle odladěnej kousek z Mnichova. Stylaři nemusí váhat.

Ty plasty... to je vskutku zajímavé vysvětlení. Ono, důležitější než měkčený plast na místě dotyku pravého kolena resp. holeně je jeho správné vytvarování. Myslím toho plastu. Jde o to, aby noha odpočívala na ploše nikoliv na hraně.

P.S Ixjednička bude trhák, to je jasné už dnes :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2009 13:35
Cost cutting v praxi
Další auto od BMW, kterému nerozumím a které mi naprosto nic neříká. Ale na to už si zvykám.

Nicméně napsat, že "Tkanina, kterou byla sedadla testovacích vozů potažena, totiž nepůsobila příliš prémiovým dojmem" je asi podobné, jako napsat že Džingischán byl důstojník jezdectva... :-) Ta látka je totiž opravdu na úrovni nižších výbav Loganu. No a to povídání o plastech na palubovce je z mého pohledu prostě výsměch a pohrdání zákazníky a jejich inteligencí.

Bohužel i na to si u BMW musíme zvykat. Jen si člověk říká PROČ, když i nejlevnější trojky v 70. letech měly pohlednější vnitřky z hodnotnějších materiálů... ;-\
Rozbalit vlákno
3
1. 10. 2009 15:35
Re: Cost cutting v praxi
Látka už sama o sobě, moc prémiová není. Důležité je, že lze objednat i něco jiného, než látková sedadla. A na to BMW evidentně sází.
Avatar - Ghostyx
1. 10. 2009 20:46
Re: Cost cutting v praxi
U te "Tkaniny" se to taky mozna da rici i takhle: potahova latka sedacek dnesniho mainstreamu dosahla jiz takovych kvalit, ze je plne srovnatelna s premii... ;-)
Avatar - Andromeda
1. 10. 2009 22:41
Re: Cost cutting v praxi
Jooo,fajn glosa ;-) :yes:
Avatar - 12Eagle
1. 10. 2009 15:13
Kríza
No všade sa šetrí a aj BMW to postihlo - plasty, textílie, odchod z F1...
Ale X1 bude perfektné auto. Prečo? Mne nevadí lacnejší plast či textília ak je kvalitná a plne funkčná. Na čo si potrpím v aute, je super motor, ešte lepší podvozok a kvalitné brzdy. A to BMW vie najlepšie. Navyše už v základe sú všetky bezpečnostné prvky.
Takže - Výborne X!!! :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - positivemind
1. 10. 2009 17:47
Re: Kríza
Zadek si vozíš v interiéru. Jak často využiješ maximální hranici podvozku toho auta? Kvalita BMW podvozků se projeví totiž buď v krajní situaci, kdy prostě drží, nebo v situaci, kdy ti vytřásá pozadí na kostkách.

Každopádně exteriér je bomba, ta první barva je nejhezčí a prodávat se, prodávat se hold bude :-)
Avatar - 12Eagle
1. 10. 2009 18:15
Re: Kríza
To je pravda. Ja ale idem do každej druhej zákruty tak, aby som mal radosť z jazdy... a tá sa prejaví, keď ideš blízko dorazu... :-)
Avatar - white label
1. 10. 2009 18:38
Re: Kríza
Ale nemyslíš si snad, že zrovna tohle BMW je dělané hlavně z důrazem na radost ze zatáčky jeté "blízko dorazu"... :*) 8-s
neregistrovaný "maxo"
1. 10. 2009 22:05
Re: Kríza
dufajme, ze si to nemysli! ;-)
Avatar - 12Eagle
2. 10. 2009 07:23
Re: Kríza
nie to si nemyslím, ma to je M3
neregistrovaný "Carsmannnn"
1. 10. 2009 19:59
podvozek
pane Jungmann,

jak je odhlučněný podvozek? a celkově auto? Je podvozek dobře odhlučněň jako E90?Děkuji
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2009 08:15
Re: podvozek
Odhlučnění je naprosto bez výhrad.
neregistrovaný "Kripa"
2. 10. 2009 08:48
Lepší, než jsem čekal
Neotesaná, nebo lépe řečeno, prachbídně otesaná postarší X3 mohla znamenat potenciální hrozbu podobně zmršeného menšího bratrského pseudoteréňáku, ale i když nejsem fanda esjůví, esejví, esejsí či krosouvrů, tak tenhle kousek mi padl do oka. Dokonce víc než XC60. Sorry, to jsem se mozná unáhlil, navíc XC60 je o fous jiná kategorie. Tak dobře, docela líbí... Jen nesmí mít na sobě tu hnědku >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2009 10:02
A příště X0,5?
Nechápu, co BMW sleduje těmi svými SUV. Proč jich mají zbytečně tolik? Vždycky jsem tuhle značku bral hlavně jako výrobce sportovně laděných sedanů a kupé. A teď už nevědí, kam všude se vrtnout. Osobně se mi vzhledově líbí jen X5. X6 moc ne, ale je to hodně zajímavé. Ale tohle je fakt nicneříkající a zbytečné auto, navíc s designem se taky moc nepředvedli...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - www.skodaoctavia.cz
2. 10. 2009 12:23
Re: A příště X0,5?
Takováto auta se velice dobře prodávají prostě jsou dnes in.
2. 10. 2009 14:13
Re: A příště X0,5?
Co konkrétně znamená výzraz "zbytečně tolik"? Vždyť pro zákazníka je jedině plus, pokud si může vybírat z pěti modelů namísto jednoho nebo dvou. Taktéž pro BMW to nejsou ZBYTEČNÉ projekty, jinak by se tak neangažovalo. Že je to zrovna ve třídě SUV? BMW přesvedčeno, že tyto vozy mají stále prodejní potenciál.
Avatar - R32
2. 10. 2009 15:35
Re: A příště X0,5?
A ešte sa na tejto kategórií dá aj slušne zarobiť... čo je pre firmu asi to najpodstatnejšie. :-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
2. 10. 2009 22:48
Re: A příště X0,5?
protože konkurence je dnes velká a ikdyž višchni těžce nesou, že BMW opustilo svůj původní vzhled a mainstream jako je řízení z jízdy. Proto u E90 už neni podvozek tak dobře přizpůsoben na sportovni jízdu ale i na komfortní oproti E46....Jenže automobilka co si pujde svoji cestičkou s minimem modelu musi byt bud luxusní a nebo supersportovní. Bmw by se při dnešni konkurenci neuživilo a prodejnost by byla ta tam s takovým tlakem na záda(jen od M-B třídy GLK,ML,G,GL). A komu se to nelíbí bmw kupovat nemusí...

Pokud my chceme BMW tak oni se musí přizpůsobit širší veřejnosti protože by ty ceny měli tak vysoké že ani za rize perfektní "sportovní" jízdu by se to nevyplatilo kupovat a to už oproti konkurenci nejsou žádní svatoušci. Přiznejme si ale, že pro radost z jízdy, nic než BMW líp neposlouží.

Bmw jsou vozy pro řidiče a řidiču je dnes mnohem víc a proto je třeba se věnovat větším skupinám, aby nám občas mohli ještě přinést něco, z čeho budou mít radost i opravdoví řidiči...
Avatar - Ronault.
4. 10. 2009 14:55
Pan redaktor
To dnes napsal velmi pěkně. Žádný nesystémový guláš jako v testu Urban x Soul.
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0