Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Moc pěkné ....
| 28. 6. 2011 10:09
Až budu velký manager, tak si ho za firemní prachy koupím :-)
Avatar - Flash666
Moc pěkné ....
| 28. 6. 2011 10:21
az budu ja manager tak si koupim nejlepsi teleportacni prostredek >:D

jinak prvni generece se mi liby proste vic :-(
Moc pěkné ....
| 28. 6. 2011 10:32
Mě se naopak líbí mnohem více tato generace. U první jsem nějak nepřekousl ty přední světlomety.
Avatar - CHerokee
Moc pěkné ....
| 28. 6. 2011 10:38
:yes:
Avatar - boost.
Moc pěkné ....
| 28. 6. 2011 13:01
:yes:
Moc pěkné ....
| 28. 6. 2011 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MAP2009
Moc pěkné ....
| 29. 6. 2011 21:32
Manažeři jezdí v Segway
RevoluCLSe
| 28. 6. 2011 10:38
Ne všem a přiznám i mě samotnému připadala nová generace na prvních obrázcích jako revoluční, ovšem naživo je to úplně jiná káva. Nevtíravá a místy až příliš jemná elegance předchozího modelu je ta tam. CLS ukázalo vyrýsované svaly, které budou podle mě postupem času jen zrát. Stejně jako BMW u řady 5 a 7 dokáže M-B nádherně pracovat s boky a na rozdíl od Audi umí i obutí o rozměru 18" působit naprosto dospělým dojmem. Za to určitě palec nahoru.
Interiér je natolik odlišný od třídy E, jakoby sama automobilka uznala místy až nevzhlednou hranatost "éčka". Pro někoho nepřekousnutelná pozice voliče jízdních režimů je reálně výborně dostupná a ještě dlouho po přesednutí do vozů jiných značek se snažíte mačkat páčku stěračů ve snaze zařadit nebo parkovat. Jak snadné Watsone (o mechanických voličích ani nemluvě).
Poslední věcí je motor...po zkoušce jednotky 350CGI v zásadě padá i poslední argument "nás" naftařů. Pánové, při zkušební jízdě (občas svižně, občas klídek) jsem měl po 40km průměr 8,5l/100km. určitě nepůjde jezdit za 6 litrů, ale to stejně většina nebude ani u modelu s přídomkem CDI.
Závěr tedy...zatímco A7 vypadá jako liftback modelu A6, CLS zůstává rádoby samostatným modelem s puncí exkluzivity.
Avatar - Dinar
RevoluCLSe
| 28. 6. 2011 10:56
Jezdil jsem den s éčkem 350cgi a nemít to auto ten taxikářský interier, nemělo by chybu. Sice s amg paketem tvrdší než pětka, ale ve světle modré metle vypadalo velmi velmi. :-) Ideální kombinace by byla tenhle motor s bavoráckým osmikvaltem, přece jen ta mercedesí převodovka je horší. Ale kolem a kolem, CLS s tímhle motorem se musí hodně blížit ideálu cestovního auta. ;-)
RevoluCLSe
| 28. 6. 2011 11:10
Ta převodovka je tak trochu vořech, ale je cítit že úpravou poršla. V eRku mi třeba nešlo při sešlápnutém plynu (i trochu) řadit manuálně nahoru, tady v pohodě. Celkově jsou reakce o něco málo pomalejší, ale... ;-)

Jinak CGI je vážně klenot!
RevoluCLSe
| 28. 6. 2011 12:32
hmm ani ma nenapadlo si odsledovat ci mi moze radit hore/dole pod plynom... ale je pravda, ze v Mercedesoch nie som doma...
RevoluCLSe
| 28. 6. 2011 12:10
Musím potvrdit rozpaky nad prvími fotkami a uznalé pokývání nad reálným pohledem.
Avatar - Ronault.
RevoluCLSe
| 28. 6. 2011 19:25
Před chvíli jsem ho viděl poprvé na živo, přesně v tomto barevném provedení, jak je zde v testu... A nezbývá mi ještě stále opakovat slovo MERCEDES, MERCEDES, MERCEDES... Nádherný kus auta :yes:
Avatar - boost.
RevoluCLSe
| 28. 6. 2011 21:12
Mercedes, Mercedéés, Mercedééééés, jsi ta nejjasnější hvězda, co září hvězdně už 125 let! :yes:
Charakter
| 28. 6. 2011 10:52
Jsem srdcem baworář, ale tohle auto má pro Mercedes charakteristický a nenapodobytelný charakter a proto Stuttgartu tleskám a dávám :yes:
LED
| 28. 6. 2011 11:06
Krásné. :yes:
Jen se znovu ptám, proč ty ohavné LEDky? To nedokáže nikdo vystoupit z davu a začít používat neonové trubice jako mělo BMW Z8 a "částečně" mají nová Audi? Vždyť tohle je absolutně neestetické. :'-(
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
LED
| 28. 6. 2011 11:54
Bodové diody jsou efektní, moderní a pro automobilky je snadné takto ukázat, ža tam LED opravdu jsou - ať je to Mercedes, Audi nebo třeba Land Rover. BMW dnes používá vpředu i vzadu trubicové diody a právě proto, že nejsou bodové, je mnoho lidí schopných se hádat, že BMW diody nemá...
LED
| 28. 6. 2011 12:23
To asi ano, ale jen kvůli tomu si mi líbit nezačnou... :'-(
Jak jsem koukal třeba na A7, ta má diody skryté pod mléčně zabarveným krytem, což hned vypadá snesitelněji. :-)
Avatar - Dinar
LED
| 28. 6. 2011 12:31
Taky se mi ty "tečkované" didodové proužky moc nelíbí, poslední audi to mají ještě docela o.k., světlo se slévá a dělá dojem celistvého pruhu, bmw řešení je asi nejlepší, hrůza jsou naopak RR po faceliftu, zepředu vypadají jak domek před vánoci. ;-)
LED
| 28. 6. 2011 16:05
Stylový je v tomto jen BMW, ta osvětlená okruží, to je fantastické.
LED
| 28. 6. 2011 20:37
A co Passat? >:-[]
LED
| 28. 6. 2011 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ryman
LED
| 28. 6. 2011 21:07
:yes:
LED
| 6. 7. 2011 11:20
a kolko koni tie super diody pridavaju? Lebo tu sa prave stretava myslienka, preco si ludia kupuju BMW a preco audi..
Avatar - MAP2009
LED
| 29. 6. 2011 16:34
Živě vypadají ledky výborně. Ale hlavně jsou perfektně vidět a špičkově svítí. Svítí podstatně lépe než xenony. Používám od té doby co mám CLS ledky i na motorce. :yes:
Avatar - Johny.Rico
Otázka:
| 28. 6. 2011 11:36
Znamená tato věta "Na dálnici je pak z ekonomického hlediska rozumné držet se do 200 km/h, vyšší rychlost už automaticky znamená dvoucifernou spotřebu" to, že i ve 199km/h to žere nejvýše 9,9 litrů? Jinými slovy že až nad 200km/h to začne žrát 10? Asi překlep, ne? Nebo ten motor je tak úsporný? Nějak mi to nesedí.

A pak by mě zajímala svítivost těch LED v noci. Jde jimi opravdu osvětlit prostor tak, jako s xen. výbojkami? U audi A6 tomu zatím tak není, xenony jsou lepší. Jak je tomu zde prosím?
Otázka:
| 28. 6. 2011 11:43
Jel jsem s CLS 350CDI předváděčku v podvečer, a diodová světla mi přišla přibližně stejně výkonná jako adaptivní bixenony na otcově E 320 CDI w211.
Jen mám pocit že diody jsou barvou ještě víc do modra než xenony a moc mě nenadchly.

Co se týká spotřeby, tak to bude asi podobné jako na éčku, kde se do cca 180-190 dá jet za spotřebu úměrnou rychlosti. Potom už spotřeba roste exponencielně. Dá se to tedy vysvětlit tak, že při 130 má CLS zde psanou spotřebu 6.4, při 180 to bude třeba něco přes 8. Při rychlostech nad 200 už ale hraje obrovskou roli odpor vzduchu. Například rozdíl ve spotřebě mezi 220 a 230 bude mnohonásobně větší než rozdíl mezi 160 a 170.
Avatar - Emel
Otázka:
| 28. 6. 2011 13:15
Spotřeba roste exponenciálně pořád, stejně jako čelní odpor vzduchu a výkon potřebný k jeho překonání. Jen v malých rychlostech se to tak neprojevuje, protože se přidávají i jiné faktory (třecí ztráty apod.). Ale nárůst 110-130 je taky mnohem menší než 160-180.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Otázka:
| 28. 6. 2011 11:52
Takto exaktně vám to říct nedovedu, při rychlosti 200 km/h se ale průměrná spotřeba na palubním počítači pohybovala mezi 10 až 11 l/100 km.

Světla srovnávat s xenony nemůžu, protože je to první CLS, jaké se nám dostalo do redakce. Nicméně v rovině absolutního srovnání jsou perfektní - jak intenzitou světla, tak dosahem a opravdu propracovaným nastavení adaptivních funkcí.
Avatar - Johny.Rico
Otázka:
| 28. 6. 2011 20:04
Dost dobrá spotřeba!!!
Avatar - Dinar
Otázka:
| 28. 6. 2011 12:18
Najel jsem s éčkem s tímto motorem necelých 500km v mixu dálnice (150 - 200km/h s jedním dvěma Vmax) a města zhruba 30km. Spotřeba 10,3 s 535i bych tipnul na chlup stejně, s S80 2,5t je to za min. o litr více při horší dynamice. Tohle je opravdu vydařený motor, naprosto bez problémů se s ním dlouhodobě dá jezdit do deseti litrů. ;-)
Avatar - Johny.Rico
Otázka:
| 28. 6. 2011 20:06
Počki počki... nevěřím tomu, že u 535i bude stejná spotřeba v takovém mixu tak jako u 350 CDI.
Avatar - Dinar
Otázka:
| 29. 6. 2011 08:14
Omluva, přehlédl jsem, že je řeč o 350 CDI a ne 350 CGI, který jsem měl na mysli já. ;-)
Otázka:
| 28. 6. 2011 15:05
No mě to v mém BMW 325d žere např. při rychlosti cca 160-190 v průměru 7,5 nafty, takže 200 do 10l bude s 3litrem reálné.
Avatar - Johny.Rico
Otázka:
| 28. 6. 2011 20:07
Hm, diesel je diesel...
Otázka:
| 28. 6. 2011 17:27
[odkaz]
Avatar - Johny.Rico
Otázka:
| 28. 6. 2011 20:04
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Otázka:
| 28. 6. 2011 20:41
Nejaky link? Videl som par testov novej A6 - vsetky mali pozitivne reakcie na LED vpredu a v jednom dokonca odznelo nadsene "lepsie svetlomety zatial v seriovej automobilovej produkcii neexistuju"
Otázka:
| 13. 12. 2011 09:24
Mam LED v A7 a je to naozaj obrovsky pokrok v svietivosti oproti bixenonom v A6.
Avatar - deolator
Slícování!
| 28. 6. 2011 12:05
Mně tedy připadá úplně katastrofální slícování jednotlivých dílů karosérie! Přední pravé světlo má oproti levému neuvěřitelné "fuky" a zadní levé společně s víkem zavazadlového prostoru taky. No za dvě mega, nevím... Pokud ovšem u zkoušeného exepláře už nedošlo k někému ťukanci.
Slícování!
| 28. 6. 2011 12:24
Mě to příjde, že je to jen hra stínů a slícování bude OK, ale to jsem fotky jen tak rychle projel.
Slícování!
| 28. 6. 2011 20:01
Presne toho jsem si vsiml pri testu tohoto auta v Autosalonu na Prime v sobotu 18.6. Jsem myslel ze maji spatne zavrenou kapotu, protoze na jedne strane byla mezera o hodne vetsi nez na druhe. Tu na fotce to neni tak kriticke ale rozdil tam vidim taky. Schvalne se na ten test na webu primy podivejte:
[odkaz]
v case od 13:40 je to videt nejvic
Avatar - boost.
Slícování!
| 28. 6. 2011 20:40
Nedovřeli kapotu, na webu Autosalonu to redaktor napsal ;-)
Slícování!
| 29. 6. 2011 15:30
Jako sorry a to nema kontrolku nezavrenych dveri a kapoty?
Avatar - boost.
Slícování!
| 29. 6. 2011 20:12
Dveří určitě, ale jestli to má senzor i na kapotu, to nevím. Nám se to u BMW taky stalo a nic netůtalo. Nevím 8-s
asi stárnu
| 28. 6. 2011 12:19
a nebo M-B tak "mládne", ale to auto mě opravdu bere za...srdíčko :-)
není to to co bejvalo
| 28. 6. 2011 16:09
Nevím ale nejsem nadšen z nového CLS, to staré to je jiné kafé nevím čím to je ale není to taková senzace jako když přišla první generace to byla bomba když jsem to vídal na silnicích a nové A7 teda nic moc v katalogu vypadá pěkně ale naživo nic moc to bude asi barvou a kolama přece jen ty R20 dělaj svoje a bílá ta už je dávno aut :no:
Avatar - MAP2009
není to to co bejvalo
| 29. 6. 2011 21:30
Já vím čí mto je. Předešlé CLS přece bylo první svého druhu. Vzpomeneš si na svou první holku? Asi jo ne? A na holku číslo 23? Hm? ;-)
Avatar - boost.
jakej tomu mám dát předmět, když chci napsat, že to je úžasn
| 28. 6. 2011 16:33
Zase se budu opakovat, je to krásný auto! Až budu velkej..... >:D
Krásné auto....
| 2. 7. 2011 15:47
ale dá se to objednat bez toho starožitného dřeva? Asik nééé, co?
Avatar - MAP2009
Krásné auto....
| 2. 7. 2011 20:05
Můžeš si objednat klavírní lak a nebo carbon v paketu edice1
Nádrž
| 26. 7. 2011 15:22
Co jsem se díval,tak 350 CDI má standartně 80 litrů.Těch 59 je u nižších motorizací.Viz ceník: [odkaz]
Avatar - MAP2009
Nádrž
| 10. 10. 2011 16:46
Tak ten ceník lže...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku