Uvidíme v reálu, ale že se to vyrovná dvojspojce nevěřím.
Co ukáže v praxi sky benzín na to jsem hodně zvědavý. Jesli bude mít 250 Nm a reálnou spotřebu 8 litrů není důvod chtít diesla co mi bude brát 7.
Současnému 2,0i se bez podřazování do kopců moc zrychlovat nechce.
asi zalezi co ocakavate; tento system vyzera byt skrizenim klasiky a 1 spojky => vyhody oboch => nebude mat rychlost 2spojky, ale ani problemy suchych a mokrych spojek pri pohynani sa a parkovani...
No ja bych dvoulitr se spotrebou 8 litru nechtel (kdyz ted jezdim s dvoulitrem stredni tridy kolem 7,5 :-) ) Predpokladam, ze 2,0 Sky-G bude mit na papire neco kolem 6-6,2 litru (kdyz ma byt o 15% uspornejsi a dnes ma 2,0 MZR v papirech 6,9 litru). Tezko rict, jak tezko bude tato papirova hodnota dosazitelna, ale obecne s atmosferickymi benziny nemam problem jezdit na urovni nebo lehce pod urovni techto hodnot. Jo, jezdit s 2,0 Sky-G treba za 5,8, to by se mi hodne libilo :-) Ale nepredpokladam, ze by to nejak obecne slo. Sam jsem hodne zvedav.