Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Mazda: Převodovky Skyactiv-Drive a Skyactiv-MT

5 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Uvidíme v reálu, ale že se to vyrovná dvojspojce nevěřím.

Co ukáže v praxi sky benzín na to jsem hodně zvědavý. Jesli bude mít 250 Nm a reálnou spotřebu 8 litrů není důvod chtít diesla co mi bude brát 7.
Současnému 2,0i se bez podřazování do kopců moc zrychlovat nechce.
Mino 1
No tak podla predtym uverejnenych udajov by mal mat 2.0 Sky G nejakych 165 koni a 210 Nm. Realna spotreba je velka neznama.
martin.tuky
asi zalezi co ocakavate; tento system vyzera byt skrizenim klasiky a 1 spojky => vyhody oboch => nebude mat rychlost 2spojky, ale ani problemy suchych a mokrych spojek pri pohynani sa a parkovani...
Mino21
No ja bych dvoulitr se spotrebou 8 litru nechtel (kdyz ted jezdim s dvoulitrem stredni tridy kolem 7,5 😄 ) Predpokladam, ze 2,0 Sky-G bude mit na papire neco kolem 6-6,2 litru (kdyz ma byt o 15% uspornejsi a dnes ma 2,0 MZR v papirech 6,9 litru). Tezko rict, jak tezko bude tato papirova hodnota dosazitelna, ale obecne s atmosferickymi benziny nemam problem jezdit na urovni nebo lehce pod urovni techto hodnot. Jo, jezdit s 2,0 Sky-G treba za 5,8, to by se mi hodne libilo 😄 Ale nepredpokladam, ze by to nejak obecne slo. Sam jsem hodne zvedav.
martin.tuky
Po precitani clanku som absolutne nechapal co ti JP urobili...

Zbytocne citat, ak rozumiete po AJ, pozrite si video a nemusite patrat po suvislostich v pisanom texte.