Auto je to velmi povedené, jak po stránce designu, tak i techniky, ale osobně neveřím tomu, že by se tato karbonová stíhačka s 850 kg dala koupit za cenu kolem jednoho milionu.
No vzhledem k tomu, že to má být uvodní model pro přístup Alfy na U.S. trhy... tak ta cena je možná..., ale jen na trhu tam...
Tady to bdue o 20% víc si myslím. Ale i tak to bdue hoooodně dobré.
Myslím, že osud tohohle auta potká totéž co 8C... bud vyprodaná hned v prvním roce po uvedení na trh..
s tim melounem pouze pro U.S. trh mě to taky napadlo....
No, upřímně, budu rád pokud se uvedení této věci na trh vůbec zdaří (známe ty sliby, ikdyž poslední dobou se daří plnit, co se naslibuje.... ikdyž třeba v pozdějších termínech).
Jinak 8C byla limitka s pevně stanoveným počtem vyrobených kusů. Tohle by měla být normální sériová produkce, takže pojem "vyprodáno" by neměl hrozit.... Maximálně budou dlouhé čekací lhůty.... ;-)
5000 ks je strašně málo. Prodali by odhaduji podstatně více za tu cenu.
Pak mě taky napadá, aby produkci neskoupili spekulanti a pak ty 4C neprodávali za nestoudné prachy.
Co mám psolední zprávy, tak cílem je cca 20 000 ks aut ročně po odbu tří let, tedy limit 60 000 ks a víc ani chlup. Z toho pohledu se dá o vyprodání mluvit. Ale... pokud yb se to prodávalo dobře... Tak asi enní problém spolus Dallarou výrobu navýšit.. ;-)
Uvidíme...
Bojím se, aby to nedopadlo jako s Brerou. Nádherný koncept, vyklápěcí dveře, podélný osmiválec do V 400 koní, pohon spíš zadní (to si přesně nepamatuji) s možností 4x4. A skutečnost všichni známe. Paradoxně zvenku se Brera konceptu docela podobala. To bylo asi všechno. Nezůstal ani náznak charakteru konceptu a jen s hodně přivřenýma očima, ucpanýma ušima, svázanýma rukama a vyříznutým jazykem by se dala označit jako sportovní auto. :'-(
Myslím, že koncept 4C má blíž ke konceptu Brery, než k 8C. S Italy si člověk nemůže být nikdy úplně jistý. Motor bych věřil, ten existuje, ale k ostatním údajům včeně karbonu, výkonům a i ceně doporučuji přistupovat s rezervou. ;-\
Aby nedošlo k mýlce, patřím sice k příznivcům italských aut a Alfy zvlášť i se všemi plusy a mínusy, ale přesto se obávám, že mile překvapen sériovou 4C se všemi uvedenými údaji, budu asi těžko. Šanci vidím tak 25 - 30%. (Věčný optimista.)
No a nadpis "Detailní prohlídka konceptu (video)" skoro považuji za nepovedený žert. Příspěvek nic nového, co jsem již několikrát viděl, nepřinesl. Snad jedině to video je možná nové, ale zato se nedozvíte nového vůbec nic navíc než, dejme tomu, z fotogalerie, pouze image. Takže příště alespoň bez toho "detailní". 8-s
ikdyby to auto ve finále vážilo o 150kg víc a mělo o 50 koní míň, tak pořád to bude vozítko kolem 1 tuny a 200 koní, což s motorem uprostřed vystačí na pořádný zážitek.... ;-)
U tohoto konceptu se jednoduše nedá přehodit poháněná náprava atd., jak se tomu stalo u Brery.... :*)
Uvidíme, času dost....
Poměrně slušné zprávy z italského trhu za červenec.... Trh klesá, ale prodeje FGA klesají pomaleji, takže tržní podíl roste....
I přes pokles trhu rostou prodeje F500, Giulietta je ve své třídě druhá hned za Golfem (velice těsně), "Y" je ve své třídě druhá hned za Puntem a Freemontu se prodalo 2.000ks, což jej poslalo na první místo ve střední třídě, kam jej italské statistiky řadí. Docela zajímavé, že přebouchaného Dodge se v Itálii prodá ca o 50% víc než Passatu, který je v dané třídě na druhém místě....
Takže zatím se zdá, že novinky Freemont a "Y" se chytají dobře....
Chleba levnější nebude, ale i tak.... :yes:
S tím Freemontem se ukáže až časem, zdali se zákazníci "nevyčerpají" a dalších nových už nebude méně. U toho Passatu se dá říci s téměř 100% jistotou, že ta čísla jsou "trvalá".
v taliansku sa veľmi dobre predával Nissan Quasquai a taliani nemali k nemu ekvivalent ako všeobecne ku žiadnemu SUV..možno Freemont "zalovil" zrovna v týchto vodách...a Giulietta prvý krát preskočila Golf v mesiaci júl..viď.www.unrae.it