Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
zlysoused
obkreslili podle naší sousedky? 😲
Náhodou přesně v téhle barvě parkuje u nás v ulici a vypadá luxusně.. Ale jedná se samozřejmě o subjektivní dojem.. :yes:
No ony dneska mladý holky mají otřesně velký zadky, takže jste kucí asi zvyklí, mě to přijde zezadu, i když vlastně z kteréhokoliv úhlu, obludně nateklý. 😉
...tys vyrostl na Twiggy, že? 😉 >😁
Vo.e... na Marlene Dirtrich. >😁 😉
já myslel na Lídě Baarové >😒] 😄
To byl obecně ostatně i idol samotných nemců v té době >😒] 😄 >😒]
To byl obecně ostatně i idol samotných nemců v té době >😒] 😄 >😒]
Tomas_2002
Ty mínusy jsou brutální >😁 Podvozek je nekomfortní, nestabilní a jízdní výkony nepřesvědčivé. Co nám tedy zůstalo ? To samé co staré Hyundai Coupé - naleštěný prd ! >😁
strýček BOB
Ale odborníci z Hyundai se o to usilovně snaží. Veloster je po všech stránkách mizerný křáp, motor, převodovka, podvozek. Za bratru 600k Kč, panečku, to je dobrá volba. O exteriéru a interiéru je zbytečné se bavit. Toto [odkaz] je pro evropského motoristu naprosto nepřijatelné.
Velmi mě pobavil test i40 u konkurence. Reakce motoru 1.7CRDi při otáčkách pod 2000ot/min, na jedničku nic, na dvojku nic, na trojku nic a tendence ke zhasínání motoru >😁
Tak snad jenom, výborně Huyndai :yes:
Velmi mě pobavil test i40 u konkurence. Reakce motoru 1.7CRDi při otáčkách pod 2000ot/min, na jedničku nic, na dvojku nic, na trojku nic a tendence ke zhasínání motoru >😁
Tak snad jenom, výborně Huyndai :yes:
Tedy málo kdy, asi prakticky nikdy s tebou nemohu souhlasit, ale z uveřejněných testů jízdních kvalit tohoto vozu jsem zklamán též. Čekal jsem lidového dravečka z předměstí. Jen bych se vyjádřil jinak, nechci říci, že slušněji - prostě jinak. Je-li to realita, tak Hyundai promeškal velkou šanci, alespoň v Evropě. Měl to nechat jen v Asii a Americe, kde to bude šlágr. Na druhou stranu je třeba férově přiznat, že pořekadlo o tom, že kdo nic nezkusí-nic neskazí, není moc progresivní a tedy za pokus přeci jenom chválím. BTW ta fotečka zadku, co jsi tam dal jako odkaz, je designově právě jedna z nejnej+.
jj, Bob sice vede svá obvyklá drožkářská moudra ze štaflu, ale to nic nemění na zklamání, které čiší z prvních recenzí Velosteru. Jestli nějaký model byl očekávaný jako zásadní pro sebepotvrzení Hyundaie, tak právě tenhle. Čekalo se, že Hyundai dá dohromady své dosavadní vývojářské zkušenosti a pokusí se poprvé vážně o - když ne hot - tak aspoň svižný, sportovně střižený hatch. Jinudy cesta na špici mainstreamu nevede - podvozek musí jezdit a působit řidičovi radost. Omílám tady už dlouhá léta, že právě v ladění podvozků je slabina Hyundaie a že si to žádá čas a trpělivost, stejně jako anglický trávník. Čekal jsem ale tentokrát přecejen už nějaký jasný solidní pokrok.
Těžko říct, co se (ne)stalo. Víme, že vývoj velmi silně tlačila americká odnož Hyundaie s Krafcikem v čele. Právě on si dost velikášsky pouštěl pusu na špacír a mluvil jedním dechem o Hondě CRX, resp. aktuálně o CR-Z, Mazdě MX-5 a dokonce o Caterhamu Super 7 (řízení). Jestli se nepříznivé první dojmy dál potvrdí, dá mu tohle redaktorská i fandovská obec sežrat i s volantem. Krafcik přitom není žádný jouda, o autech ví opravdu hodně a ten Caterham má v garáži... nechápu. Tady je odkaz na hodně autoritativní US zin Edmunds - jednak svezení s Krafcikem [odkaz] , jednak first drive redakce [odkaz] - v zásadě shodné dojmy jako redakce AutoCZ.
Pokud jde o podvozek, ten je přepracovaný z Elantry, čili teoreticky žádný skok do neznáma. Motor je dobře známé GDI, samo o sobě jako základ žádný problém. Recenze manuálu ukazuje, že možná zůstalo zpřevodování 6kvaltu z Elantry nebo snad dokonce bylo nastaveno ještě pomaleji - po tom sice kvůli úsporám paliva voláme u běžných přesouvacích modelů (i30), ale určitě ne u malého ďáblíka, který má spíš trhat asfalt. Problém číslo dva nastane, až Hyundai osadí podle plánu do Velosteru toto GDI v turbo verzi 155 kW/265 Nm: nechci si ani představovat, co by to udělalo ve spojení s neklidným a zřejmě disharmonickým podvozkem.
Máš bohužel pravdu, Hyundai podle všeho promeškal velkou šanci. Těžko tomu pomůže, že si Millenovci přestaví Veloster na rally verzi, to už je jen na kyselý úsměv.
Těžko říct, co se (ne)stalo. Víme, že vývoj velmi silně tlačila americká odnož Hyundaie s Krafcikem v čele. Právě on si dost velikášsky pouštěl pusu na špacír a mluvil jedním dechem o Hondě CRX, resp. aktuálně o CR-Z, Mazdě MX-5 a dokonce o Caterhamu Super 7 (řízení). Jestli se nepříznivé první dojmy dál potvrdí, dá mu tohle redaktorská i fandovská obec sežrat i s volantem. Krafcik přitom není žádný jouda, o autech ví opravdu hodně a ten Caterham má v garáži... nechápu. Tady je odkaz na hodně autoritativní US zin Edmunds - jednak svezení s Krafcikem [odkaz] , jednak first drive redakce [odkaz] - v zásadě shodné dojmy jako redakce AutoCZ.
Pokud jde o podvozek, ten je přepracovaný z Elantry, čili teoreticky žádný skok do neznáma. Motor je dobře známé GDI, samo o sobě jako základ žádný problém. Recenze manuálu ukazuje, že možná zůstalo zpřevodování 6kvaltu z Elantry nebo snad dokonce bylo nastaveno ještě pomaleji - po tom sice kvůli úsporám paliva voláme u běžných přesouvacích modelů (i30), ale určitě ne u malého ďáblíka, který má spíš trhat asfalt. Problém číslo dva nastane, až Hyundai osadí podle plánu do Velosteru toto GDI v turbo verzi 155 kW/265 Nm: nechci si ani představovat, co by to udělalo ve spojení s neklidným a zřejmě disharmonickým podvozkem.
Máš bohužel pravdu, Hyundai podle všeho promeškal velkou šanci. Těžko tomu pomůže, že si Millenovci přestaví Veloster na rally verzi, to už je jen na kyselý úsměv.
Ono to Millenovo auto na rallycross (což má do rally pořádně daleko) není Veloster, ale starý Accent WRC s kastlí Velosteru.
Hyundai a Kia jen potvrzují, že jejich agresivita a sportovnost vždy končí jen u designu. je to daň za to, že si na na vše jen hrají. Design by měl vyjadřovat charakter auta a značky. Proto je třeba design Kie zcela mimo. U značky, která se v motorsportu nijak neangažuje a není schopná udělat pořádný podvozek, je tato hra na sportovnost čím dál víc trapnější.
bohuzial, je vidno, kde to auto vznikalo a kto "nastavoval" podvozok, tento (americky) setup do EU jednoducho nemoze stacit a odozvy su hned tu. Zlozenie podvozka je standard, urcite sa da nastavit kvalitne aj priecka vzadu, treba iba chciet (pouzit kvalitnejsie komponenty), poriadne to poladit a vysledok sa dostavi (mali na to dostatok casu). Skoda, takto je pre mna Veloster sklamanim (aj ked vyzera dobre).
pockal by som s tym definitivnym hodnotenim - prikladam 2 testy z Auto bildu a Autocaru
[odkaz]
[odkaz]
Anglicania a nemci hodnotia podvozok ako slusny a zvladajuci aj vacsiu zataz
Naviac test v aktualnom Svete motoru je tiez podstane zhovievavejsi.
Pridavam este citat z testu Citroenu DS3, kde redaktor auto.cz popisuje podvozok😒br /> A to je opravdu velká škoda, protože DS3 funguje překvapivě dobře i podvozkově. Je sice pravda, že se musíte připravit na poněkud drncavější jízdu, doprovázenou častým rázováním od nerovností a odskakováním, což je zásluha nejen 17palcových kol, ale i tvrdého nastavení podvozku (a máme tu další deja vu z Milána). Tohle všechno je ale podřízeno jedinému – jízdním vlastnostem. Za ty se totiž DS3 rozhodně stydět nemusí – a to je něco, co už jsme o citroënech dlouho říci nemohli.
Zhrnme si to: to co odpustia Citroenu a ospravedlnia drncavejsi jizdu, s razovanim od nerovnosti a odskakovaním sposobene 17 palcovymi kolami a podriadenostou jazdynm vlastnostiam pri Hyundaii hodnotia ako negativum.
Predstava ze taketo auto na 18-kach bude zaroven aj extra komfortne sa uplne bije a nedokaze to ani specialista na rallye auta Citroen so 17-kami
Cele to davam za vinu malemu imidzu znacky a je to aj ista dan za odvahu.
Vo Velosteri som zatial len sedel, cize sa k podvozku vyjadrit neviem - odviest sa pre zaujimavost chystam najblizsie tyzdne a som velmi zvedavy uz aj kvoli tomuto akoze testu (doporucenie pre novinarov: to co odpustim jednej znacke by som mal ak chcem byt objektivny odpustit aj druhej)
Z toho pozitivneho prekvapenia z jazdy z i40 co som zazil sa stale spamatavam, preto neverim, ze Veloster je az tak zly ako sa pise v tomto teste.
[odkaz]
[odkaz]
Anglicania a nemci hodnotia podvozok ako slusny a zvladajuci aj vacsiu zataz
Naviac test v aktualnom Svete motoru je tiez podstane zhovievavejsi.
Pridavam este citat z testu Citroenu DS3, kde redaktor auto.cz popisuje podvozok😒br /> A to je opravdu velká škoda, protože DS3 funguje překvapivě dobře i podvozkově. Je sice pravda, že se musíte připravit na poněkud drncavější jízdu, doprovázenou častým rázováním od nerovností a odskakováním, což je zásluha nejen 17palcových kol, ale i tvrdého nastavení podvozku (a máme tu další deja vu z Milána). Tohle všechno je ale podřízeno jedinému – jízdním vlastnostem. Za ty se totiž DS3 rozhodně stydět nemusí – a to je něco, co už jsme o citroënech dlouho říci nemohli.
Zhrnme si to: to co odpustia Citroenu a ospravedlnia drncavejsi jizdu, s razovanim od nerovnosti a odskakovaním sposobene 17 palcovymi kolami a podriadenostou jazdynm vlastnostiam pri Hyundaii hodnotia ako negativum.
Predstava ze taketo auto na 18-kach bude zaroven aj extra komfortne sa uplne bije a nedokaze to ani specialista na rallye auta Citroen so 17-kami
Cele to davam za vinu malemu imidzu znacky a je to aj ista dan za odvahu.
Vo Velosteri som zatial len sedel, cize sa k podvozku vyjadrit neviem - odviest sa pre zaujimavost chystam najblizsie tyzdne a som velmi zvedavy uz aj kvoli tomuto akoze testu (doporucenie pre novinarov: to co odpustim jednej znacke by som mal ak chcem byt objektivny odpustit aj druhej)
Z toho pozitivneho prekvapenia z jazdy z i40 co som zazil sa stale spamatavam, preto neverim, ze Veloster je az tak zly ako sa pise v tomto teste.
dikes za odkazy :yes: (su rovnake)
predpokladam, ze autor vie o com pise a podla jeho dojmov to nieje ziadna slava, ale asi mas pravdu, mozno treba pockat na viac testov (najlepsia by bola osobna skusenost)
predpokladam, ze autor vie o com pise a podla jeho dojmov to nieje ziadna slava, ale asi mas pravdu, mozno treba pockat na viac testov (najlepsia by bola osobna skusenost)
Andy, tolerance a rovnost soudu je fajn správná zásada, ale v reálném světě si ji každý ohne podle gusta. Problém Hyundaie je v tom, že je v mnoha očích stále podezřelý otrapa odněkud z Asie, který se drze tlačí do evropského klubu, výrobce bez ušlechtilé historie. Je to úplně stejné, jako když jsme byli kluci - jseš novej, musíš se předvést líp, výš a silněji, abychom tě vzali do party. A od Velosteru se očekával naprosto jednoznačný první dojem, který měl mít na konci verdikt "sakra, vodí se to skoro stejně dobře jako šíro", nebo "po Genesis další přesvědčivý krok Hyundaie směrem ke sportovním autům". A ne verdikt "no, jako běžné přibližovadlo by to celkem šlo, ale radost nečekejte". Ano, projekt má silnou americkou (ale i korejskou) vývojářskou pečeť, základní nastavení asi probíhalo v US, ale když při prototypových jízdách redaktoři (tuším Autocaru) vrtěli hlavou, dostalo se jim ujištění, že se na dolaďování pro Evropu pracuje a všechno bude tip top (vždyť přece před pár lety nakoupili lidi z podvozkového vývoje Opelu...). Tip top v tomto případě musí znamenat, že tě kára po pěti minutách pohltí a nechceš ji zastavit a už vůbec ne vrátit dealerovi. A ne že ji budeš omlouvat. Já Hyundaii celkem fandím, ale tohle je prostě špatně. Co v pohodě můžeme tolerovat Elantře nebo i30ce, nebo i ix20ce, tady neplatí. Tím větší škoda, že se zřejmě povedlo velmi slušně evropsky naladit i40. A příklad Elantry přitom ukazuje, že výchozí platforma je jako průměr slušná, ale ukazuje taky, že při ostřejší jízdě brzy dochází na své meze (SM 31/2011) - a protože Veloster stojí na stejné platformě ("silně přepracované" informovala média), nemohlo být inženýrům tohle čertovo kopyto neznámé a měli se právě tomuhle problému naprosto vážně věnovat a hlavně ho přesvědčivě vyřešit. Řekl bych, že přesně od toho Hyundai draze živí své centrum v Rüsselsheimu. Navíc je tady opravdové bezpečnostní riziko do budoucna, pokud Hyundai na takto limitovaný podvozek posadí 155kW motor pro infantilní testosterony. Budu každopádně zvědav na tvoje dojmy, až se svezeš!
suhlas, este tu vsak ostava moznost, ze spolu s tym fukanym motorom pride aj iny setup pre veloster. na i40-ku su dobre ohlasy a Hyu ukazuje, ze ked sa chce, tak to ide a predovsetkym, ladili to nemci ako si spominal. eliska je primarne urcena pre ine trhy a aj napriek tomu sa im ten (americko-korejsky) setup celkom slusne podaril na podmienky EU (myslim, ze sa urcite nerobil origo setup pre EU)
Ano, bez přijatelného naladění podvozku to prostě s tím silným motorem nepůjde. To by bylo definitivně na ručník do ringu.
Jen abych tě potěšil, tak nová i30 má podvozek lepší než stará (víceprvek zůstal), takže po svezení mi je nějaký Veloster ukradený >😁 Navíc bude i 3dv, takže proti Velosteru jasná volba :yes:
Ale ale: "po všech stránkách mizerný křáp" - toto už je primitivní, neobjektivní... Už jen v tomto článku: "Celkový dojem (design) je přesto MAXIMÁLNĚ pozitivní... V kolonách nás ostatní řidiči pouštěli před sebe, aby si auto mohli prohlédnout za všech stran..." >😁 A nyní mé oblíbené ukázky recenzí; Svět motorů: "originální... kupé s PERFEKTNÍM designem." iDnes-auto: "Celkově působí design velosteru vyváženě." CARmagazine.uk: "The Veloster has striking looks, a distinctively attractive cabin, and it’s good to drive too..." (má akčně půvabný vzhled, výrazně atraktivní kabinu a taky se dobře řídí...); CARadvice.au: "The Hyundai Veloster is very much portraying a sporty and aggressive look." (velmi sportovní a agresivní vzhled) a další a další 😄
K motoru: ač-li nejsilnější atmosférická šestnáctistovka na trhu (140 koní); pořád se zdá slabší, ovšem POZOR! Chystá se 2012 nový motor 1.6 T-GDI s výkonem 155kW (přes 200 koní) - tam by to již byl rozdíl! [odkaz] .
Pocity z řízení, chování podvozku - tak asi je ještě na čem pracovat, ovšem zaujalo mě, že u jiných zahraničních drive-testů hodnoceno vše daleko pozitivněji... AutoE😜ress.au: "Out on the road, the Veloster is surprisingly good." (Venku na cestě je překvapivě dobrý) - [odkaz] i jinde...
Tak snad onen rok 2012 bude pro Veloster ještě zajímavější... já mu to přeju!
😉
K motoru: ač-li nejsilnější atmosférická šestnáctistovka na trhu (140 koní); pořád se zdá slabší, ovšem POZOR! Chystá se 2012 nový motor 1.6 T-GDI s výkonem 155kW (přes 200 koní) - tam by to již byl rozdíl! [odkaz] .
Pocity z řízení, chování podvozku - tak asi je ještě na čem pracovat, ovšem zaujalo mě, že u jiných zahraničních drive-testů hodnoceno vše daleko pozitivněji... AutoE😜ress.au: "Out on the road, the Veloster is surprisingly good." (Venku na cestě je překvapivě dobrý) - [odkaz] i jinde...
Tak snad onen rok 2012 bude pro Veloster ještě zajímavější... já mu to přeju!
😉
Musim povedat, ze dizajn sa mi paci...zvlast exterier. Ani sa mi ale nechce verit, ze by Hyudai vyrobil tak zle auto ako to vyslo s testu. Pockam si na ine testy a potom uvidime, ale Hyundai urcite nerobi krok spät, to ma nikto nepresvedci 😄 . Pockame si este par tyzdnov a budeme mudrejsi. Uz neraz sme v testoch citali ake dobre alebo ake zle je to, ci ono auto a hla....zrazu to bolo inak. 😄
kari.laz
Tak to máme auto, které vzhledem nesedne každému. Interiérem nepřesvědčí, jízdní výkony podprůměrné a motor tak na běžný přesun. Kde má těch 140Hp nevím. Takže tu máme podivné auto, tvářící se rádoby sportovně, bez jakýchkoliv sportovních vlastností. Jestli je ten podvozek opravdu tak ne zcela povedený, dá se předpokládat, že ho dostane i nová i30 a z toho plyne že i nová i30 bude jen ukázka šetření.
No jo, seredny auto, jehoz nejvetsi devizou ma byt design. >😒] Prestoze na zaklade vzhledu jsem auto odsoudil uz davno, necekal jsem, ze Hundaj takhle zasadne pokazi i jiny aspekty auta. Nakonec nelze Hyundaii S Kii uprit nesmirnej pokrok behem poslednich cca 10 let a v dusledku dosazenej status plnopravnyho mainstreamovyho vyrobce, ktery ty tradicni v rade ohledech prevysuje. Ale vzhledem k tomu, ze v ceskych testech se auta v podstate nikdy nekritizuji, musi stat Veloster skutecne za prd, kdyz se do nej redaktori na autofunu i acz takhle zostra pustili.
Musim taky rict, ze mi je protivny, jak uz i redaktori zamenuji vystredni a kvalitni design. Pokud si pan Vaverka (nebo kdokoliv jiny) mysli, ze ma treba Veloster hodnotny a povedeny design, mel by aspon napsat proc - misto toho si muzem pouze precist popis vozu a konstatovani, ze vypada skvele, protoze je extravagantni... To neberu, protoze extravagantni muze taky ve vysledku znamenat ohyzdny a lidi se tak muzou otacet treba za Pontiacem Aztec, jakkoliv urcite s nikterak obdivnym vyrazem. A na zvazeni je vubec fakt, jestli davat design jako plus u testu, kterej by se mel snazit byt maximalne objektivni - vzdyt design toho kteryho auta si umi kazdy ctenar posoudit sam, kvuli tomu se testy nectou. Ty cteme treba proto, abysme se dozvedeli, jak nektery auta mizerne jezdi. 😄
Musim taky rict, ze mi je protivny, jak uz i redaktori zamenuji vystredni a kvalitni design. Pokud si pan Vaverka (nebo kdokoliv jiny) mysli, ze ma treba Veloster hodnotny a povedeny design, mel by aspon napsat proc - misto toho si muzem pouze precist popis vozu a konstatovani, ze vypada skvele, protoze je extravagantni... To neberu, protoze extravagantni muze taky ve vysledku znamenat ohyzdny a lidi se tak muzou otacet treba za Pontiacem Aztec, jakkoliv urcite s nikterak obdivnym vyrazem. A na zvazeni je vubec fakt, jestli davat design jako plus u testu, kterej by se mel snazit byt maximalne objektivni - vzdyt design toho kteryho auta si umi kazdy ctenar posoudit sam, kvuli tomu se testy nectou. Ty cteme treba proto, abysme se dozvedeli, jak nektery auta mizerne jezdi. 😄
"Celkový dojem je přesto maximálně pozitivní. Veloster rozhodně není krásný v pravém slova smyslu, ale dokáže zaujmout prakticky každého." - nevím, jak konkrétněji to vyjádřit
Pane Vaverko, příjmy z inzerce a PR článků teď již nezachráníte 😄 nebo jak tomu máme rozumět.
No to je prave ono - design hodnotis "maximalne pozitivne", ale zduvodnujes to pouze tim, ze je extravagantni, takze zaujme prakticky kazdyho.
Ale zase; opravdu design tady jaksi s neporozuměním jest hodnocen... 😄 Už jen v tomto článku: "Celkový dojem (design) je přesto MAXIMÁLNĚ pozitivní... V kolonách nás ostatní řidiči pouštěli před sebe, aby si auto mohli prohlédnout za všech stran..." A nyní mé oblíbené ukázky recenzí; Svět motorů: "originální... kupé s PERFEKTNÍM designem." iDnes-auto: "Celkově působí design velosteru vyváženě." CARmagazine.uk: "The Veloster has striking looks, a distinctively attractive cabin, and it’s good to drive too..." (má akčně půvabný vzhled, výrazně atraktivní kabinu a taky se dobře řídí...); CARadvice.au: "The Hyundai Veloster is very much portraying a sporty and aggressive look." (velmi sportovní a agresivní vzhled) a další a další
K motoru: ač-li nejsilnější atmosférická šestnáctistovka na trhu (140 koní); pořád se zdá slabší, ovšem POZOR! Chystá se 2012 nový motor 1.6 T-GDI s výkonem 155kW (přes 200 koní) - tam by to již byl rozdíl!
Pocity z řízení, chování podvozku - tak asi je ještě na čem pracovat, ovšem zaujalo mě, že u jiných zahraničních drive-testů hodnoceno vše daleko pozitivněji... AutoE😜ress.au: "Out on the road, the Veloster is surprisingly good." (Venku na cestě je překvapivě dobrý) - i jinde...
Tak snad onen rok 2012 bude pro Veloster ještě zajímavější... já mu to přeju!
K motoru: ač-li nejsilnější atmosférická šestnáctistovka na trhu (140 koní); pořád se zdá slabší, ovšem POZOR! Chystá se 2012 nový motor 1.6 T-GDI s výkonem 155kW (přes 200 koní) - tam by to již byl rozdíl!
Pocity z řízení, chování podvozku - tak asi je ještě na čem pracovat, ovšem zaujalo mě, že u jiných zahraničních drive-testů hodnoceno vše daleko pozitivněji... AutoE😜ress.au: "Out on the road, the Veloster is surprisingly good." (Venku na cestě je překvapivě dobrý) - i jinde...
Tak snad onen rok 2012 bude pro Veloster ještě zajímavější... já mu to přeju!
K motoru: ač-li nejsilnější atmosférická šestnáctistovka na trhu (140 koní); pořád se zdá slabší, ovšem POZOR! Chystá se 2012 nový motor 1.6 T-GDI s výkonem 155kW (přes 200 koní) - tam by to již byl rozdíl... uvidíme... [odkaz] >😁
Anonym
Nabídka je vskutku pestrá, výkon 140 HP je na ten dravý design ponkud málo, chtělo by to ještě silnější motor aleson se 180 HP.
Ale design není fádní a interiér taky nevypadá tak tragicky.
Ale auto jako celek má své ALE.
Ale design není fádní a interiér taky nevypadá tak tragicky.
Ale auto jako celek má své ALE.
K motoru: ač-li nejsilnější atmosférická šestnáctistovka na trhu (140 koní); pořád se zdá slabší, ovšem POZOR! Chystá se 2012 nový motor 1.6 T-GDI s výkonem 155kW (přes 200 koní) - tam by to již byl rozdíl... uvidíme... [odkaz] 😄
No tak s tím to bude přeci jen zajímavější.
Sice turbo nemusím, ale do týhle motokáry se hodí.....
Tak uvidíme.
Sice turbo nemusím, ale do týhle motokáry se hodí.....
Tak uvidíme.
Dinar
jak to vypadá, mohla redakce prezentovat rovnou v rámci článků "neúspěšné modely".
ale ale... Už jen v tomto článku: "Celkový dojem (design) je přesto MAXIMÁLNĚ pozitivní... V kolonách nás ostatní řidiči pouštěli před sebe, aby si auto mohli prohlédnout za všech stran..." A nyní mé oblíbené ukázky recenzí; Svět motorů: "originální... kupé s PERFEKTNÍM designem." iDnes-auto: "Celkově působí design velosteru vyváženě." CARmagazine.uk: "The Veloster has striking looks, a distinctively attractive cabin, and it’s good to drive too..." (má akčně půvabný vzhled, výrazně atraktivní kabinu a taky se dobře řídí...); CARadvice.au: "The Hyundai Veloster is very much portraying a sporty and aggressive look." (velmi sportovní a agresivní vzhled) a další a další
K motoru: ač-li nejsilnější atmosférická šestnáctistovka na trhu (140 koní); pořád se zdá slabší, ovšem POZOR! Chystá se 2012 nový motor 1.6 T-GDI s výkonem 155kW (přes 200 koní) - tam by to již byl rozdíl!
Pocity z řízení, chování podvozku - tak asi je ještě na čem pracovat, ovšem zaujalo mě, že u jiných zahraničních drive-testů hodnoceno vše daleko pozitivněji... AutoE😜ress.au: "Out on the road, the Veloster is surprisingly good." (Venku na cestě je překvapivě dobrý) - i jinde...
Tak snad onen rok 2012 bude pro Veloster ještě zajímavější... já mu to přeju! 😄
K motoru: ač-li nejsilnější atmosférická šestnáctistovka na trhu (140 koní); pořád se zdá slabší, ovšem POZOR! Chystá se 2012 nový motor 1.6 T-GDI s výkonem 155kW (přes 200 koní) - tam by to již byl rozdíl!
Pocity z řízení, chování podvozku - tak asi je ještě na čem pracovat, ovšem zaujalo mě, že u jiných zahraničních drive-testů hodnoceno vše daleko pozitivněji... AutoE😜ress.au: "Out on the road, the Veloster is surprisingly good." (Venku na cestě je překvapivě dobrý) - i jinde...
Tak snad onen rok 2012 bude pro Veloster ještě zajímavější... já mu to přeju! 😄
zino
Nie som extra fanúšik VW, ale v tomto prípade Hyundai môže len závistlivo pozerať ďalej. Veď nakoniec:
[odkaz] vs. [odkaz]
[odkaz] vs. [odkaz]
- tu nie je o čom... Hyundai by teoreticky mohol nalákať na nižšiu cenu a dizajn je tiež subjektívna záležitosť. Pre mňa je však víťaz jasný. Uvidíme ešte či vody nerozvíri pripravovaná Astra GTC.
[odkaz] vs. [odkaz]
[odkaz] vs. [odkaz]
- tu nie je o čom... Hyundai by teoreticky mohol nalákať na nižšiu cenu a dizajn je tiež subjektívna záležitosť. Pre mňa je však víťaz jasný. Uvidíme ešte či vody nerozvíri pripravovaná Astra GTC.
AUDIRS6
Jeden krok vpred, dva kroky vzad... respektive v zed 8-s
tak mi to cele pripada, pravdu - povediac, a ono je to asi tym ze som zo Ziliny a tu vyrabame ProCeedy, mi to pride ako len kroky vzad😒br /> Motor-slaby, zadna naprava- H-cko miesto multilinku, a ten dizajn celkovo... :no: Nooo, tazky chlebicek budu mat predajcovia :-!
Len ma desii este 1 vec: pomerne vydareny podvozok na Cedniku -vdaka multilinku, je ta-tam aj pre novu generaciu ???!!! to snad nieee!!!
tak mi to cele pripada, pravdu - povediac, a ono je to asi tym ze som zo Ziliny a tu vyrabame ProCeedy, mi to pride ako len kroky vzad😒br /> Motor-slaby, zadna naprava- H-cko miesto multilinku, a ten dizajn celkovo... :no: Nooo, tazky chlebicek budu mat predajcovia :-!
Len ma desii este 1 vec: pomerne vydareny podvozok na Cedniku -vdaka multilinku, je ta-tam aj pre novu generaciu ???!!! to snad nieee!!!
Guttalax
😉 Tyto motory jsou cholostivé na čistotu paliva. Což u našich pump je někdy problém.Jináč z bočního pohledu to vypadá jako by na to spadlo něco těžkého,nebo to podjelo pod malým mostkem.Prý dlouhé převody a na6 při 130 točí 3400. :no: :no: :no: :no: To se Korci moc nevycajchlovali >😁
Všechny dnešní motory jsou citlivé na kvalitu paliva. Zejména přímovstřikové.
Jestli si je nepleteš se starými GDI od Mitsubishi, které byly vůbec prvními přímovstřikovými motory v sériovém nasazení. Pravda, aspoň jely i na N95, na rozdíl od prvních FSI...
Jestli si je nepleteš se starými GDI od Mitsubishi, které byly vůbec prvními přímovstřikovými motory v sériovém nasazení. Pravda, aspoň jely i na N95, na rozdíl od prvních FSI...
Starfighter
Proč si interně neříct, že tohle auto je fiasko. Motor nic, podvozek nic, design strašnej, interiér plasťáček a cena šílená. Do toho image značky Hyundai.
Nemůžu si pomoct, ale mně přijde, jako kdyby byla ve skutečnosti cílová skupina 18-21 let, vytunit, dozadu přišroubovat křídlo z nejkvalitnější překližky a na kapotu nalepit hustokrutopřísnou nálepku Monster Energy. Pak jen luxusní kočičku a jedem, kámo.
Problém ale je, že brotha na to nemá love 😲
Nemůžu si pomoct, ale mně přijde, jako kdyby byla ve skutečnosti cílová skupina 18-21 let, vytunit, dozadu přišroubovat křídlo z nejkvalitnější překližky a na kapotu nalepit hustokrutopřísnou nálepku Monster Energy. Pak jen luxusní kočičku a jedem, kámo.
Problém ale je, že brotha na to nemá love 😲
😉 Kdo chce sportovní auto,tak nejde k této značce. :-! Symbolem sporťáků jsou zcela jiné firmy :-!
Frantizsekk
Zvenci se na tom toho moc delat neda, tak se muzou vlastnici vrhnout na podvozek a upravit si to k obrazu svemu.
salamoon
na to tu maju predsa genesis coupe,ktore nestoji az o tolko viac ako toto.... veloster je skor stylovka,ako sportiacik :yes:
Provocateur
Koukám, že kluci z Korea klubu si dneska radši vzali volno, ale ani se jim nedivím. Tento korejský velocipéd nejen že blbě vypadá, ale navíc ještě jako pravej velocipéd jede >😁
A cena 500 tis. je hodně velkej úlet...
A cena 500 tis. je hodně velkej úlet...
overnight
Za tohle monstrum dávám Korejcům :no😒br />
Scirocco se už jistě třese strachy >😁 i když tohle auto vlastně ani nemůže mít žádnou konkurenci >😒]
Scirocco se už jistě třese strachy >😁 i když tohle auto vlastně ani nemůže mít žádnou konkurenci >😒]
Dušan10
Očakávať od tejto cenovej kategórie superšporťák je dosť naivné, ale na balenie báb to jednoducho stačí 😉
Preliezol som si ho celý a musím povedať, že vyzerá vynikajúco. Na trhu je kopu kvázišportových aút s podstatne slabšími motormi a nájdu si svojich zákazníkov ... takže o odbyt sa nebojím ...
Preliezol som si ho celý a musím povedať, že vyzerá vynikajúco. Na trhu je kopu kvázišportových aút s podstatne slabšími motormi a nájdu si svojich zákazníkov ... takže o odbyt sa nebojím ...
Pekelná Micinka
Dnes, u obchodního centra Eden, jsem zcela neplánovaně potkal malou výstavku. A mohu jen potvrdit slova pana Vaverky. Má to vady na kráse, ale celkový dojem z exteriéru je určitě pozitivní.
Nejprve bych se rád zmínil o předku vozidla. Ten si nic nezadá s Citroëny C3 a C4 a celkový dojem z něj je o něco slabší jen díky jedné věci, která ostatně kazí dojem i vzadu a tou je, jak možná tušíte, logo automobilky (a to i v přeneseném významu). Pokud by maska byla vytvořena lištami s dvojitým šípem, možná byste ani zepředu nepoznali, že se opravdu nejdená o nový Citroën.
Ke kontroverzní zadní části, světla, stejně jako vybrání na ně. mohla být méně oblá, s více ostrými úhly a zajímavější optikou. Pokud pominete tuto skutečnost a světla vám příjdou akorát, tak největším nedostatkem, který ale opravdu "pije krev" je logo Hyundai, zasazené do skorokruhové prohlubně. Že logo Hyundai samotné, není příliš estetické, to je můj subjektivní názor, ovšem právě jeho ovál umístěný nahoru do jiného, nekruhového tvaru, působí na zádi velmi rušivě, což ve skutečnosti vyniká daleko palčivěji, než na fotografiích. Pokud bych mohl, tohle by byla určitě ta jedna věc, co bych určitě na autě změnil, např. za trojúhelník nebo zkrátka lichoběžník, s oblými vrcholy a širší stranou nahoře. K zadní části ještě tolik, že zajímavým a veskrze pohledným detailem jsou světla zasazená do široce vytažených blatníků.
Bočnímu profilu toho není moc co vytknout, je zajímavý a působí moderně. Kola s elementem v barvě karoserie jsou zajímavá, přesto bych dal přednost kolům bez něj.
Interiér nechci hodnotit, viděl jsem jen přes sklo.
Nevím, zda tam vozidla budou k vidění i zítra, nebyl k nim žádný doprovod, takže pokud máte cestu, stavte se tam (parking v garážích OC) . Pokud ne, můžete si prohlédnout několik fotografií (z mobilu).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Nejprve bych se rád zmínil o předku vozidla. Ten si nic nezadá s Citroëny C3 a C4 a celkový dojem z něj je o něco slabší jen díky jedné věci, která ostatně kazí dojem i vzadu a tou je, jak možná tušíte, logo automobilky (a to i v přeneseném významu). Pokud by maska byla vytvořena lištami s dvojitým šípem, možná byste ani zepředu nepoznali, že se opravdu nejdená o nový Citroën.
Ke kontroverzní zadní části, světla, stejně jako vybrání na ně. mohla být méně oblá, s více ostrými úhly a zajímavější optikou. Pokud pominete tuto skutečnost a světla vám příjdou akorát, tak největším nedostatkem, který ale opravdu "pije krev" je logo Hyundai, zasazené do skorokruhové prohlubně. Že logo Hyundai samotné, není příliš estetické, to je můj subjektivní názor, ovšem právě jeho ovál umístěný nahoru do jiného, nekruhového tvaru, působí na zádi velmi rušivě, což ve skutečnosti vyniká daleko palčivěji, než na fotografiích. Pokud bych mohl, tohle by byla určitě ta jedna věc, co bych určitě na autě změnil, např. za trojúhelník nebo zkrátka lichoběžník, s oblými vrcholy a širší stranou nahoře. K zadní části ještě tolik, že zajímavým a veskrze pohledným detailem jsou světla zasazená do široce vytažených blatníků.
Bočnímu profilu toho není moc co vytknout, je zajímavý a působí moderně. Kola s elementem v barvě karoserie jsou zajímavá, přesto bych dal přednost kolům bez něj.
Interiér nechci hodnotit, viděl jsem jen přes sklo.
Nevím, zda tam vozidla budou k vidění i zítra, nebyl k nim žádný doprovod, takže pokud máte cestu, stavte se tam (parking v garážích OC) . Pokud ne, můžete si prohlédnout několik fotografií (z mobilu).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Prima fotky, díky :yes: Omalovánky na kolech (a falešné nasávací otvory na kapotě) se moc nezamlouvaly ani redakci SM... Jinak ten design moc neřeším, po těch letech, co je v oběhu, už jsem si na něj zvykl. Logo Hyundaie na velké kulaté/šišaté placce, podobně jako na i20, opravdu není velká paráda, ale samotné logo mi nepřijde jako problém, o nic větší než u řady jiných automobilek. Ty vytažené blatníky se světly se mi taky dost líbí, ba i bych uvítal jejich větší zdůraznění na předku (nevím jak, nepromýšlel jsem to, jde jen o pocit).
Potíž pro případné majitele bude v tom, že se budou muset každé ráno přesvědčovat, že se jim Veloster vlastně líbí. Bavilo by tě to? Mě ne.
Jak design rychle zastará si můžeme připomenout třeba zde [odkaz]
Jak design rychle zastará si můžeme připomenout třeba zde [odkaz]
Rychle? Panejo... jak staré je tohle auto?? Myslím konstrukčně, ne rokem výroby... A jak dnes působí auta z té doby? :no:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Mám pokračovat? Prostě Veloster dopadne stejně [odkaz] [odkaz] 8-s
[odkaz]
[odkaz]
Mám pokračovat? Prostě Veloster dopadne stejně [odkaz] [odkaz] 8-s
Tak to si nemyslím. Hyundai Coupé je opravdu paskvil, který nebyl hezký snad ani zespoda, a to už v době uvedení na trh (jak model, tak facelift). Veloster je jiný, zepředu docela hezký, zadek je věc názoru. Hyundai, udělal za těch 10 - 12 let velký krok ku předu směrem Evropa, a to říkám jako člověk, který tuhle značku vyloženě nesnášel. Ač nadále bych o pořízení Hyundai neuvažoval, ten pokrok nelze pominout. Ještě odpověď na tvou otázku z předešlého příspěvku. Ne, nebavilo, ale myslím, že ten, kdo si Veloster pořídí, bude mít v tomhle jasno.
riesit otazku ako budu buduci majitelia velostera vnimat svoje vozidlo a uz vediet aj vysledok, to moze skutocne iba internetovy dizajn majster ako ty :yes:
rohYpnol
Tak si to shrňme😒br />
1) design - někoho oslovuje, mě naopak zcela odrazuje, objektivně vzato postádá jakoukoliv eleganci a nadčasovost
2) kvalita interiéru - no podle mě jeden veliký bakelitový průšvih, všude samý nevzhledný plast a šeď
3) praktičnost NULA (velmi mizerné nastupování na zadní sedadla skrze zadní dveře, přitom do značné míry naprosto zbytečně kvůli příliš širokému plechovému lemu u těsnění podél opěradla
riziko poranění hlavy při zavření víka kufru u vyšších postav!
4) jízdní projev - nezáživné, nemastné neslané
5) cena - velmi ambiciözní
6) nabídka motorů - nikde nic
Pro koho je tedy vůz určen? Vlastně kromě kontroverzního vzhledu nenabízí vůbec nic. Tohle se Hyundai vážně nepovedlo :no: :no: :no:
Být cena někde na 350 tis., pak by se možná bylo o čem bavit. Myslím, že za tuhle cenu se nedočkají úspěchu ani vytištěné katalogy.
2) kvalita interiéru - no podle mě jeden veliký bakelitový průšvih, všude samý nevzhledný plast a šeď
3) praktičnost NULA (velmi mizerné nastupování na zadní sedadla skrze zadní dveře, přitom do značné míry naprosto zbytečně kvůli příliš širokému plechovému lemu u těsnění podél opěradla
riziko poranění hlavy při zavření víka kufru u vyšších postav!
4) jízdní projev - nezáživné, nemastné neslané
5) cena - velmi ambiciözní
6) nabídka motorů - nikde nic
Pro koho je tedy vůz určen? Vlastně kromě kontroverzního vzhledu nenabízí vůbec nic. Tohle se Hyundai vážně nepovedlo :no: :no: :no:
Být cena někde na 350 tis., pak by se možná bylo o čem bavit. Myslím, že za tuhle cenu se nedočkají úspěchu ani vytištěné katalogy.
XTad
Takhle to dopada, kdyz motor vybira zena, barvu muz, auto dite a maji za ukol dokazat, ze ceske vozy nemohou byt svetove.
honysek
Když jsem viděl obrázky z testu, nějak jsem nemohl pochopit, z čeho je většina čtenářů tak unešených. Celé auto mi připomínalo rozteklou ropuchu. Ještě štěstí, že sem Pekelná Micinka dala fotky Velosteru v bílé barvě, která poněkud vylepšila můj dojem z Velosteru... Křiklavě zelený Veloster "zakázat" >😒]
Scirocco si muzes koupit se sportovnimi motory, to je pravda, same TDI v nabidce. 2.0 turbobenzin zase stoji 800 tisic a za to mam jaksi jine stroje. Hyundai ma na vyblbnuti zadokolku Genesis coupe (vw nic). Veloster je stejne jako scirocco jen stylovka a ze to nemohou mistni kapacity pochopit, je vec jina.
Podstatny je, ze z hlediska sportovnich vlastnosti (tj. predevsim co do podvozku a rizeni, viz vyse) nelze 3-er ani Siro s Velosterem vubec srovnovat, pricemz v motorech muzes u obou jmenovanych volit z siroky skaly predevsim benzinovych motoru. Tech 800 hadru, ktery uvadis jako cenu Sira, je pritom cena za R verzi, u niz je srovnani se "stylovkou" Velosterem uplne mimo misu. Siro zadupe Veloster ve vsech ohledech do zeme snad i se zakladni oturbenou 1.4kou (500 koliku), v pripade dvojite oturbenyho motoru, se slusnou vybavu ve specialni edici za 550 tisic, pak neni vubec co resit.
Zato Veloster má koncepčně velmi blízkého mainstreamového konkurenta, navíc celkem ikonu. A její reinkarnace nejezdí vůbec špatně.
😉
i když to je vlastně jenom předohrab..
Předchozí Šíro je pro mě kupé současný mi přijde spíš jako hatch 😢
spíš jsem zvědavej za pár let na passata kupe .. jenže toho zase s největší pravděpodobností potopí váha...