tak proč ne, ceny vypadají velmi reálně... :-) oproti minulé generaci vypadá hezky...a motor od MB je rozhodně plus pro lidi co chtěj prověřený, moderní a spolehlivý motor v trochu netuctovém kabátě za přijatelnou cenu, pro mě compass :yes:
pro lidi co jsou znuděni německou produkcí mají další možnost výběru...
auto vypadá velmi hezky - jen, čistě teoreticky - by to chtělo - dát mu větší schopnosti mimo cesty - a přitom je to tak jednoduché - v USA existuje u CVT možnost objednat i "redukci" a hillstart s downhill asistencí, což zlepšuje možnosti tohoto vozu. Navíc - aniž bych chtěl komukoliv sahat do svědomí, stačí najet na konfigurátor na www.jeep.com a zjistíme, že zkrátka v Evropě platíme už za ten pocit -mít doma auto, ale to bychom byli v jiné diskuzi. Takže, pokud by to šlo, tak rozšířit nabídku.......a mírně snížit cenu... no jo - jdu spolknout prášek ;-)
Prvé čo ma napadlo pri tvojich požiadavkách na lepšie schopnosti v teréne- NAČO preboha.. >:D
Konkurencia sa rozloží na súčiastky a odošle k výrobcovi na reklamáciu len pri pohľade na poľnú cestu a ty tu riešiš redukcie. Tieto autá sa nekupujú do terénu. Vyjsť na chatu alebo do hôr v zime bez reťazí je maximum čo tieto autá potrebujú zvládnuť.
Btw dizajn. Som velice divný, ale mne sa pôvodný compass páčil viac. Asi najviac z "nových jeepov" (čo bol prepadák až strach). Bol akosi viac "jeepovitý". Navyše po tomto facelifte mi GC predok nepasuje k zvyšku auta.
proč? už pro ten pocit:-)Pro možnost volby - když už to tam montují ve Státech. Navíc redukci využiješ při tahání těžších vleků(když si nekoupíš něco jiného samozřejmě) a samozřejmě - 90% na to ani nepomyslí, takže jim možná bude stačit i předokolka - ale pro mne - k Jeepu jaksi schopnosti zvládat větší terén, než jen sjezd do garáže, patří.....
podívej - S Tebou se nedá diskutovat - protože máš pravdu ;-):yes: . Jo souhlas. Ale pokud by se někdo rozhodl pro auto této velikosti a chtěl-li by ty schopnosti, tak zrovna nemusí pořizovat pata, nebo Liberty. Samozřejmě, že pokud bych doma nedostal přes držku a kapsa by mi to dovolila, tak je volbou Wrangler Rubicon...
to je fakt,tohle do terenu neni,mas pravdu,ze by se to tam hned rosypalo.do terenu jedine land cruiser a na tahani ford F-350 :-) vydel sem minulej tejden tady v americe G-classe,myslim trosku starsi,petidverak,diesel,manual......nad… :-! skoda,ze uz se takovy auta nevyrabi.a pro tyhle starsi kdyz vydis ceny nahradnich dilu......u will * your self >:D
takový hlod už jsem v testu dlouho nečetl ;-)
Jak se to jako pozná - je snad v motoru více chromu a místo oleje se do něj leje šampaňské ;-) Nebo jako ten čtyřálec klepe jinak než lowendové diesely a zaručí mi zvednuté palce ostatních řidičů a toužebné pohledy žen?
"Prémiovost" je čistě marketnigový pojem, který u ryze technické věci, jakou motor bezesporu je, jaksi nemá žádný obsah.
A ani parametrama tam jaksi nic "prémiového" nevidím.... 120kW z dvoulitru už dnes umí snad každý.....
tim bylo myšleno že tam je 220CDi(nebo 200?? ted nevím) z mercedesu přejmenovaný na CRD takže je to motor od premiové značky...čiže je "premiový" naopak autor to označil velice trefně...tak jistěže motor neni z vzácného kovu a spaluje naftu jako každý jiný diesel...ale srovnávat CDi od benzu třeba s motory mainstreamové produkce samozřejmě nejde...taky proto platíme za Cčko přes mega a za frantíky nebo octávky polovic... :-)
ta vykopávka TDI PD že je(byl) motor na světové prémiové úrovni?
Prosim tě už to nehul, že to byl sen českého národa je sice hezký, ale v roce 2010 to byla překonanaá prehistorická vykopávka, tedy vše JEN NE špičkový a moderní prémiový motor....
Najednou nikomu nevadi tvrde plasty v interieru a zejmena jejich vrzani a skripeni, a to hlavne tech na oobou zadnich dverich? Podivuhodne... U auta za vic jako 800tisic a novinar si toho nevsimne. Ale u auta nizsi tridy za 200tisic by kolem toho bylo pohadek az az...