Zatím to vypadá nadějně...
Italský motor v italském autě s italskou převodovkou... :yes:
A to bylo keců....
Už se těším na výsledek... ty obrázky vypadají reálně... a popavdě... je to sice něco co už tady tak nějak nějaký pátek (Cayenne, Infiniti) je..., ale je to dotažené, elegantní, smyslné a skutečně a nepokrytě silné.
Hezký obrázek. Takový... citroenovsky čtyř-deesovský... Jak je to tedy ve Frankfurtu, stojí tam alespoň papundeklová prostorová studie, nebo tam jen dychtivejm školákům rozdávaj omálovánky?
P.S. Sázky o to, zda bude produkční verze v roce 2013 nebo 2113 se uzavírají vlevo, hned vedle hlavní brány. Zatímní kurs je 1:97.
>:D Konečně taky z tebe vypadne něco vtipného. Jo, vypadá to moc dobře, a ty inspirace, ať už to vezemne od Giulietty, přes Cayenne, DS4 až někam k Mazdě CX7 jsou v tom umně skloubené do opravdu hezkého celku. Jenomže jak je to? Zatím jen omalovánky?
určite nezatopí, cielová skupina už len vzhľadom k použitej motorizácii bude asi užšia ako pri Cayenne, ale myslím, že sa môžeme tešiť na krásne SUV[odkaz] tým trapným posmeškom nerozumiem..
No mluví se o něm fakt dlouho a pořád nic, ted výroba od 2013??? no tak 2015 a to možná :-( . Nějak moc to prostě natahujou. Nijak nepochybuju, že by to auto bylo špatný...
je to vložené uplne štandartne, asi to majú bloknuté...inak je to hned na prvej strane...a myslím, že si ti tam oplatí ísť je tam aj 5 dverový UP..tvoje vysnívané autíčko ;-)
Posilal jsem ti ohledne tech linku soukromou zpravu - asi nedorazila. Skutecne je sem vkladas blbe, a to proto, ze hned za link davas interpunkcni znamenka (tecky). Ty se pak spoji s odkazem a vznikne z toho neexistujici link. Odkazy je zkratka potreba odsazovat mezernikem. ;-)
Ano 2013 mi přijde reálné. Není na co čekat. Nákup Chrysleru je dokončen (ano stálo to hodně sil - evidentně), te´d je potřeba začít chrlit modely. dle fotek z frankfurtu to auto nabírá na reálných rysech. Sáms e osobně do frnakfurtu těším. Až ho uvidím naživo napíšu víc.
Ad tvoje oči.. To není vtipné, to je popis reality. JE TO MASERATI se vším všudy..., základní rysy SUV (k tomu sportovního) jsou celkem dané... A je jedno kdo je charakterizoval, podstatné je, že fyzika platí pro všechny značky.
A časový prostor na finalizování vzhledu zde je. Takže... Ať Maserati do toho šlape, jistě to bdue skvělý vůz, který obohatí automobilovou (nejen) historii.
Není jedno, kdo daná karosářská řešení definoval jako první, protože od takové značky, jakou je Maserati každý právem očekává přínos ke světovému designu, nikoliv to, že bude na karoserii viditelně nacházet předznačené inspirace, ausgerechnet ze světa na hony vzdáleného prémiovému resp. lux segmentu. Maserati nemůže příjit "jen" s verzí SUV, Maserati musí přijít s příznačným a jedinečným karosářským řešením.
Osobně však i přes to všechno ten horní počin hodnotím kladně (v rovině malůvky, samozřejmě.)
Tak buďmě optimisté. Pořád ale čekám na další motorizace, které musejí přijít pokud chtějí udělat panu účetnímu radost a roční produkci mase směřovat k číslu 50 tis. Nutno ale ocenit vlastní motor. Tedy vlastně nutno ocenit, že řekli, že bude vlastní motor.
Mě tedy nijak zvlášť pohledný nepřijde a předfaceliftový FX se mi jeví jako podařenější. Kupovat se to pokud, bude asi hlavně kvůli erbu, motoru a doufejme jízdním vlastnostem,
Čekal jsem ve Frankfurtu seriový model, možná ale přijede až na lednovou show v LA, kde bude hlavní trh.
Každopádně vzhled velmi důstojně konkurující 2.generaci Cayenne dává naději na slušná prodejní čísla.
Sergio, kdy uvidíme malé a velké Q-Porte?