nieje mi sympaticke riešenie v štyla octavie scout,chcelo by to niečo originalne ...inak nemam problem ked sa nevie rozhybať škoda,iny radi pomožu. :yes:
Zrovna včera jsem na tohle stvoření koukal v České Lípě. Stálo tam, jak jinak než v bílé barvě. Trochu jsem nechápal, co je to za typ Superbu a ejhle nějaký soukromník. :-) Auto jako celek nevypadá nejhůř, ale co mě dostalo, byly koncovky výfuku. Vůbec tam nebyly ty hezký z obrázku, ale nějaký dvě oblý elipsy, který do sebe navzájem pronikaly. Jako když v první třídě uděláte průnik dvou množin. A ve výsledku to na mě dělalo dojem, že nějaký sockotuner koupil dvě plechové koncovky za 500,- a šroubkem je připevnil na každou stranu k vývodům tlumiče výfuku. Byl to OPRAVDU hnus 8-s:no: !! Píšu to proto, že i když auto nevypadá špatně, tak si při vzpomínce na něj vždycky vybavím jen ty dvě hnusný koncovky ;-\
Ano, viděl jste vůz s naší úpravou BT Cross. Ale je samozřejmě zcela na majiteli, jakým způsobem si vůz dodatečně upraví. Na tyto úpravy my již nemáme žádný vliv.
A tmavší plasty byste tam k tomu černému laku neměli? Světle šedé plasty k tmavým lakům je asi jediná věc, kterou bych se u allroadu naopak vůbec neinspiroval...
Pokud firma dělá originální plasty na Scouta, tak se vůbec nebojím o kvalitu těchto na Superba. Mimochodem, za cenu nějakých 85 tis člověk dostane "scout" verzi Superbu, za výbornou cenu. Orginální plasty na Scouta stojí snad 3x víc.
Akorát tu prezentaci zvolili velmi nerozumě, šedé plasty na černém autě jsou hnus. Neřku-li, že ani Superb kombi v černé není žádné terno a navíc je černá do terénu i nepraktická, takže to už jsou tři důvody, proč si měli vybrat jinou - červenou, stříbrnou, metalickou "sky" modrou...
Co tu furt máte s tim terénem? Tohle je auto na silnice... V terénu (do kerýho mimochodem v ČR autem nesmíš, pokud to neni zrovna tvuj vlastní pozemek) si Superb stejně hned kvůli dlouhýmu rozvoru sedne na břicho.
Ježiš měj trochu nadhledu, terénem mám na mysli různý štěrkocesty, polní cesty atd. Zkrátka vše mimo asfaltek, nebo respektive vzhledem jejichz stavu i ty. Stačí s tím vyjet pár větších kaluží při krajnici a nechat zaschnout.
Přesně, je to stejná optická chyba jako u ještě aktuální A6 allroad, kdy se k tmavým lakům (pokud si zákazník neobjedná celolakování) dává kontrastnější světlejší šedý plast , než k lakům světlým. A výsledek je podobně "katastrofální" (zvlášť u černé). Působí to spíš lacině, trochu jako polotovar - plast nachystaný ke konečné uprávě (lakování), a evokuje to někdejší Fabii Junior. Hlavně na starším neudržovaném/nevyčištěném plastu.
[odkaz]
[odkaz]
Barva je v tuto chvíli volena univerzální, tak aby co nejlépe ladila ke všem nabízeným barvám karoserie. Není to však pouze surový plast, díly jsou lakované, barva je matná šedá metalická.
Jj, samozřejmě Allroad se mi vybavil okamžitě... Problém je právě to lakování, díky tomu to dle mého názoru vypadá ještě víc tuningově - lacině. Nelakovaný, kvalitní a výborně opracovaný plast s typickou strukturou; by vypadal lépe, také by měl být tmavší jak u Supa, tak u A6. U té, s ohledem na fakt, že se jedná o tovární variantu, by to mělo být samozřejmostí. Docela nechápu, že se u Audi odhodlali udělat takový kompromis, když předchozí Allroad byl naprosto suverénní.
No právě, buď přiznaný klasický, opravdu tmavý (černý, nebo antracitově šedý), plast se strukturou, nebo celolakování v odstínu zbytku karoserie pouze s matným finišem (což má allroad za příplatek), ale nic mezi tím.
Ne nadarmo při prezentacích A6 allroad pravidelně chyběla právě varianta tmavý lak/světlejší plast.
[odkaz]
... určitě :yes: , cena za exteriér bych řekl že je přiměřené, ale jsem zvědavý kolik procent zákazníků si přikoupí ten kožený interiér, tam už je to s cenou horší.. ale zřejmě to bude mít své důvody.
Pro představu Superb BT Cross v bílém provedení naleznete v naší galerii www.bt-desing.cz. Jak je vidět, při stejné barvě plastů vypadá kontrast zase úplně jinak.
Tato sada plastových dílů je samozřejmě testována dle kvalitativních standardů pro automobilový průmysl a schválena pro provoz evropskou homologací.
Na tomto jste to měli odprezentovat. K dokonalosti by to pak chtělo i jiná kola, ideálně o palec větší, s menším počtem paprsků o hranatějším průřezu; nejlépe tedy sedm, nebo pět dvojitých.
Jeste cernou strechu, tmava skla a "danovy unik" wagen jak vysitej. Dle meho teda vypada nejlip v te hnede, ve ktere je momentale na oficialnich strankach na prodej.
Jednoznačná a zřetelná pochvala :yes: Opticky se Superb usadil k silnici, získal jakýsi nadrzlejší, respektuhodnější charakter. A i pohled na interier doslova vyráží dech. Ano ano, pro prostší garážové jedince - toto je škodovka, kterou můžeš mít. No... to jsem asi přehnal. Asi hodně. Prostě, tohle je škodovka, která se ti děsně líbí, a bojíš se to veřejně přiznat. Možná proto, že budeš celý život jezdit v polovičním autě. No... autě, to jsem asi také přehnal...
Díra na trhu je zaplněna.... Tak především hlubokosklon před těmi, kteří se do této úpravy pustili a prokázali tolik taktu a schopnosti využít potenciál auta, že to nezbastlili... Odměnou jim budiž výsledný produkt, který je více než důstojnou alternativou různým Xcrossům, Allroadům atd. atd...... Jasně - CrossS nebude brázdit brázdy v čerstvé oranici a nebude se proplétat mezi mladými břízkami - ale své plastové brnění předvede někde úplně jinde...
Abych jen nechválil - Proč pořád nafta? Proč zase jenom nafta? A co 3,6 benzínek? No? Co? Aha? No už jsem se uklidnil - však je to sada na kterýkoliv Sub - už jsem klidný no.... A pak ještě drobnost - možná kdyby místo pouhách plastových lišt nad podběhy byly větší panely - alá Outback - kde je nejdřív panel a až pak lišta - vypadalo by to možná lépěji(to jsem musel ;-) )
Ale jinak - opakuji - klobouček z hlavičky pánové - hezké dílko.......