Novinky
srovnávat se s Italii no to by mohli mít trochu vyšší cíle. Co takhle došlápnout si na LFA, ZR1 nebo GT2?
Jestli u McLaren postaví vůz cenově motorem, prostě "celkově" konkurující LFA, bylo by to "fajn", ale to už je skoro "okrajově" prodávaná kategorie (a vývoj takového vozu je VELMi drahý a návratnost ...) - myslím že "ROZUMNĚ" zvolili třídu vozu, kde se prodá "násobek" vozů typu LFA..
PS: Ale nějaká silnější verze TÉHOŽ vozu prý má ještě přijít (NE jako soupeř LFA apod. jen "silnější" varianta tohoto..
PS: Ale nějaká silnější verze TÉHOŽ vozu prý má ještě přijít (NE jako soupeř LFA apod. jen "silnější" varianta tohoto..
LFA i MP4 jsou oba stejně okrajové, dosud se vyrobilo o dost více LFA než MP4 (cca jen 60 ks a výroba se zpomaluje viz nedávný článek) takže návratnost je zatím lepší u LFA i když v obou případech to bude asi ztrátový podnik. Ale ZR1 nebo 911 nejsou žádné speciály ale skoro tuctovky a pokud na ně MP4 nestačí tak je něco špatně.
Já to myslela tak, že třeba LFA je (i cenově) kategorie "výš", tedy že McLaren MP4-12C je soupeřem Ferrari Italia, NIKOLI Ferrari 599 (v této kategorii asi prozatím NIC NEplánují..
911 GT trošičku "speciál" je, a hlavně je to roky "cizelovaný" model - na ten se těžko hledá konkurence ... i když (automobilový) "zjev z nového světa" ZR1 je také ZNAČNĚ mimořádný. Všichni tři (ten 3tí je MP4-12C) jdou "na věc" (jsou pojaté) hodně "jinak" - což je dobře a zajistí to myslím prodejnost všem třem a připravovaná silnější verze McLaren(u) na ně třebu BUDE "stačit"
PS: Samozřejmě když porovnáte prodeje LFA a MP4-12C (poněkud "vytrženě") k dnešnímu dni, tak "zvítězí" LFA, ale celkově pak budou prodeje McLaren doslova "násobně" větší..
911 GT trošičku "speciál" je, a hlavně je to roky "cizelovaný" model - na ten se těžko hledá konkurence ... i když (automobilový) "zjev z nového světa" ZR1 je také ZNAČNĚ mimořádný. Všichni tři (ten 3tí je MP4-12C) jdou "na věc" (jsou pojaté) hodně "jinak" - což je dobře a zajistí to myslím prodejnost všem třem a připravovaná silnější verze McLaren(u) na ně třebu BUDE "stačit"
PS: Samozřejmě když porovnáte prodeje LFA a MP4-12C (poněkud "vytrženě") k dnešnímu dni, tak "zvítězí" LFA, ale celkově pak budou prodeje McLaren doslova "násobně" větší..
ZR1 má výhodu v tom, že je na tomto okruhu vyvíjena. Nová 911 Carrera S prý zajela v nejlepší čas 7😁7 a to zdaleka není Turbo nebo GT2. I relativně sériové Porsche umí v zeleném pekle pořádně zatopit 😄
(OBROVSKOU) výhodou 911 je, že je to geniálně vymyšlený základ celá desetiletí vlastně jen dál a dál "cizelovaný" (i když mám pocit, že možná už přece jen malinko "narážející" na limity své konstrukce 😉
ZR1 je krásná ukázka toho, že dívat se na americká auta "zvrchu" NEní zrovna nejrozumější. On ten víc jak 50 let vylaďovaný "small block" má něco do sebe - což ostatně dokazují i vynikající časy "jen" obyčejného (levného) Camaro..
ZR1 je krásná ukázka toho, že dívat se na americká auta "zvrchu" NEní zrovna nejrozumější. On ten víc jak 50 let vylaďovaný "small block" má něco do sebe - což ostatně dokazují i vynikající časy "jen" obyčejného (levného) Camaro..
Jeden příklad za všechny... skloňování být ne dobrý pro autor?
PS: to auto NEmá "duši" jako třeba Ferrari, ale jinak je FAMÓZNí :yes: 😄