MP4-12C byl již dříve ozkoušen na testovací trati Top Gearu na letišti Dunsfold v anglickém Surrey, kterou s tajemným jezdcem The Stig za volantem objel s časem 1:16,2...
Jeden příklad za všechny... skloňování být ne dobrý pro autor?
To se člověku někdy stát, když třeba "déle překládat" a pak už se NE"soustředit" (tedy MNĚ se to občas stane ;-)
PS: to auto NEmá "duši" jako třeba Ferrari, ale jinak je FAMÓZNí :yes::-)
Jestli u McLaren postaví vůz cenově motorem, prostě "celkově" konkurující LFA, bylo by to "fajn", ale to už je skoro "okrajově" prodávaná kategorie (a vývoj takového vozu je VELMi drahý a návratnost ...) - myslím že "ROZUMNĚ" zvolili třídu vozu, kde se prodá "násobek" vozů typu LFA..
PS: Ale nějaká silnější verze TÉHOŽ vozu prý má ještě přijít (NE jako soupeř LFA apod. jen "silnější" varianta tohoto..
LFA i MP4 jsou oba stejně okrajové, dosud se vyrobilo o dost více LFA než MP4 (cca jen 60 ks a výroba se zpomaluje viz nedávný článek) takže návratnost je zatím lepší u LFA i když v obou případech to bude asi ztrátový podnik. Ale ZR1 nebo 911 nejsou žádné speciály ale skoro tuctovky a pokud na ně MP4 nestačí tak je něco špatně.
Já to myslela tak, že třeba LFA je (i cenově) kategorie "výš", tedy že McLaren MP4-12C je soupeřem Ferrari Italia, NIKOLI Ferrari 599 (v této kategorii asi prozatím NIC NEplánují..
911 GT trošičku "speciál" je, a hlavně je to roky "cizelovaný" model - na ten se těžko hledá konkurence ... i když (automobilový) "zjev z nového světa" ZR1 je také ZNAČNĚ mimořádný. Všichni tři (ten 3tí je MP4-12C) jdou "na věc" (jsou pojaté) hodně "jinak" - což je dobře a zajistí to myslím prodejnost všem třem a připravovaná silnější verze McLaren(u) na ně třebu BUDE "stačit"
PS: Samozřejmě když porovnáte prodeje LFA a MP4-12C (poněkud "vytrženě") k dnešnímu dni, tak "zvítězí" LFA, ale celkově pak budou prodeje McLaren doslova "násobně" větší..
ZR1 má výhodu v tom, že je na tomto okruhu vyvíjena. Nová 911 Carrera S prý zajela v nejlepší čas 7:37 a to zdaleka není Turbo nebo GT2. I relativně sériové Porsche umí v zeleném pekle pořádně zatopit :-)
(OBROVSKOU) výhodou 911 je, že je to geniálně vymyšlený základ celá desetiletí vlastně jen dál a dál "cizelovaný" (i když mám pocit, že možná už přece jen malinko "narážející" na limity své konstrukce ;-)
ZR1 je krásná ukázka toho, že dívat se na americká auta "zvrchu" NEní zrovna nejrozumější. On ten víc jak 50 let vylaďovaný "small block" má něco do sebe - což ostatně dokazují i vynikající časy "jen" obyčejného (levného) Camaro..