diablo je najvacsou legendou to je fakt, mne sa este pacia aj countach a miura to su tiez velke mena talianskych bykov :yes:
naopak, nove lambo ako murcielago sa mi teda vobec nepaci posobi az moc brutalne a nasilne skoda, vytratila sa tam ista davka elegancie a jednoduchosti, gallardo este ako tak vyzera ale tiez to uz nie je ono ;-)
S tím uplně nemohu souhlasit. Po shlédnutí prvního Countache a uvědomění si doby, kdy se objevilo na silnici jsou dnešní lamba včetně Reventonu velmi uhlazená a zapadající do rodiny supersportů.
cls nie je konkurentom lamba ale audi A7micky a nanajvys nejakej zakladnej panamery alebo maserati quattroporte, lambo je inde cenou aj imidzom aj poctom vyrobenych kusov
to ako keby som napisal ze hyundai genesis coupe je konkurent bmw radu 6 >:D - somarina ze?
Ale opäť mám zas tú jednu a stále rovnakú pripomienku: vážne je tak ťažké pridať k fotkám riadok s popisom? Nie všetko človek od pohľadu alebo z článku hneď spozná. Hŕba obrázkov v galérii je fajn, ale veľká galéria s anonymnými fotkami
STOJÍ ZA HOWNO!!!! 8-s8-s8-s
Koľkokrát to treba v diskusiách písať, aby si to konečne niekto všimol? Hlavne, že je pod fotkami odkaz na facebook, ten je strašne dôležitý... :no:
Diablo předfaceliftem - nejošklivější velké Lamborghini. Stačilo by tak málo - vyměnit oblý přední nárazník a způsob zasazení směrových světel - bohužel, je to symptomatické době jeho vzniku a navázat na "astrální" Countach muselo být velmi těžké. Ale barvu má ten Diablo Roadster udělanou úžasně.
PS. Vemte Miuru Concept, přidejte špetku Estoque, nechte 20 minut povařit, ukrojte zadní část a servírujte - A7 zadečky.
Návštívil som museum Ferarri aj Lambo a kôň je na tom kvalitou prezentácie 100x lepšie ako býk, ale zasa je fakt že majú väčšiu históriu aj v motorsporte atď
Ale rozhodne sa oplatí vidieť aj jedno aj druhé :-) Cestou do Rimini skvelá zastávka