Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Renault Fluence: Plošná sleva dalších 20.000,-Kč, základ za 259.900,- Kč

147 komentářů

lulinak
mno at je to jak je, sedan nizsi stredni se solidni zakladni vybavou i rozumnym motorem za 259 to uz je velmi pekne, ale jiste zase pisalkove prijdou s tim, ze auta uz jsou jako pred 2 i 3 lety na dne a pujde se jenom a jenom nahoru, nikoli, pomyslne dno se odklada na velmi dlouho....
Xawier
...Tak jistě! Ještě můžou přijít číňani s něčím podobně vybaveným za 249.900,- Kč.... >😁 >😁 >😁
Avatar - white label
white label
Jakápak nižší střední, tohle je přece neuvěřitelně luxusní limuzína za ještě neuvěřitelnější cenu! No jo..., ale co je potom takový Latitude? Mám pocit, že Renault tyhle vozy stylizuje do něčeho, co pak sám popře jejich cenovkou. 😉
Cara Binieri
To koncern si s Jettou servítky nedělá...v USA ji rovnou jako lowend inzeruje. 😉
Podle reklam soudit auto...to mají Fluence sekat po půl mega kus? ;-\
Avatar - Katikakus
Katikakus
Stylizuje je tak marketing Renaultu, coz je take jeho primarni uloha - vytvorit obraz, ktery dany produkt v ocich cilove skupiny vykresluje v co nejatraktivnejsim svetle - konkretne tady se rozhodli prezentovat auto s cenou nizsi stredni jako limuzinu. Co si o tom myslis ty nebo ja je uplne jedno. Cilova skupina na to zjevne slysi a to je pro Renault rozhodujici. 😉
figurka
Jde o to, kdo má být (podle Renaultu) cílová skupina. Mě to přijde, že míří na ty, kteří ani netuší, proč by měl někdo někomu otevírat zadní dveře. To dle mne nejsou ti správní, kteří vytvoří přirozený obraz auta.
Avatar - Katikakus
Katikakus
To mas fuk, kazdopadne na filmy koukaji, tak neco o otevirani dveri uz videli. Jak rikam, zatim to funguje, takze to maji zrejme vymyslene dobre. Je to nakonec jenom reklama, tak proc z toho delat kovbojku.
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes: A kdyby to dělali jako jediní. Hyundai kousek vedle taky dělá reklamu na luxusní vůz, který můžete vyhrát... 😉
Podobně se asi těžko figurka nebo WL rozplývají nad pravou babiččinou polévkou od Vitany... 😉
Avatar - white label
white label
Nerozplývají, těch "blbých" reklam je převaha, ale to ještě neznamená, že je nemůžu jednotlivě kritizovat a snad nečekáš, že budu na autowebu řešit i polévky od Vitany. 😉
Avatar - white label
white label
Přesně tak...
A2
Větší hovadinu jsem nečetl, máš mozek?
Kup si triko v tržnici, já ti tam dám cenovku s nulou navíc a můžeš rovnou do Hollywoodu..
Čím větší cenovka, tím víc addidas, viď.. >😁
figurka
Spíš kup "adidasku" na té tržnici, běž si stoupnout před origo Adidas a za 1/3 ceny se snaž namluvit potencionálním zákazníkům, že nabízíš to samé.
Xawier
Dobře řečeno 😄 :yes:
Avatar - white label
white label
Díky, aspoň někdo to tu pochopil! :yes: 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
On má figurka sice pravdu, le to přirovnání zrovna k autům nesedí. On totiž Renault není no name čínský výrobce a vyrábí tady auta déle než třeba kdokoliv z koncernu 😉
zino
Súhlas. A nech si hovorí kto che, čo chce (a to nie som nejaký extra fanúšik Renaultu), tak ten Fluence je za tú cenu výnimočne dobrý "kauf". Momentálne najlepší na trhu. Nikto dnes za tú cenu neponúkne auto takej veľkosti, tak pohodlné a tak vybavené ako je tomu u Fluence. Za cca 12-tis. € auto, ku ktorému ak by ste chceli postaviť od konkurencie porovnateľný model čo sa veľkosti, výbavy a kvality týka, tak ste v pohode na 18 až 20-tis. €. A to je teda už poriadny rozdiel v cene. Pre ľudí, ktorí neriešia financie je to nepodstatný faktor, ale pre ľudí, ktorých poteší každá ušetrená koruna (a to je väčšina obyvateľov ČR a SR), je to faktor rozhodujúci o kúpe brutálny. A za tie peniaze si myslím už pôjde aj bokom akákoľvek sympatia ku tej-ktorej značke...

Tak napríkla😜 Skúste zobrať z cenníka Renaultu Fluence vo výbave Advantage. Skúste si podobne nakonfigurovať výbavu a motorizáciu u Jetty alebo Octavie. Porovnajte si výsledné ceny... Neviem ako vy, ale ja by som si za ušetrené prachy asi radšej kúpil napríklad už poriadne hi-fi k domácemu kinu... A ešte by mi ostalo aj na novú chladničku, sporák... 😉
figurka
Ono to samozřejmě není až tak jednoduché, jak jsem popsal. Reakce byla hlavně reakcí na na hloupost A2ky.
To, co píšeš je samozřejmě pravda, ale o to je to vlastně ještě horší. Znamená to totiž, že za "běžné" ceny zavedené konkurence trh Renaultu to auto "nevěří". Za tu "nízkou" cenu mu ho ale věří opět jen někdo, pro koho je ta nízká cena strop. Tzn. Renault si vlastně vytváří vlastní třídy. Je to dobře ? No, v současné situaci jim asi nic jiného nezbývá, takže ano. Z tohoto pohledu je to asi dobře. Z pohledu vývoje značky žádná sláva.
Pro ilustraci z opačného pohledu lze pohlížet na korejce, kdy třeba s Velosterem a i40 nasadili poměrně seběvědomé ceny, které jim ZATÍM (pardo za ten kyliismus) trh celkově nevěří, ale posouvají se k tomu, aby tomu v budoucnu bylo jinak. Tam vidím ten zásadní a pro Renault alarmující rozdíl.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Od počátku tvrdím, že to cenové podbízení Renaultu nic dobrého nepřinese, otázkou by však bylo, co by prodávali bez cenového podbízení díky pošramocené pověsti z přelomu tisíciletí, třeba by toho prodali podobné množství jako Fiat, v lepším případě jako Opel... a to Renault už rozhodně nechce.
Druhým pohledem by měl býtten reálný pohled. Renault na rovinu nabídne cenu, kterou už opravdu v těchto případech jde těžce smlouvat.
Včera jsem se díval na reálné ceny konkurenčního Golfu... a s 1,2 TSI 63 kw v bílé barvě pakety All in a Comfort s dvěmi sadmi Alu kol (léto + zima) 320 000 Kč u Helera v Ostravě, ostatní jsou na tom podobně. S Metalízou o 8t dražší.
Základní 1,4 je tu za 290t se solidní výbavou.
A teď zkus podobně vybavit Megana mimo generation a dostáváš se na cenu stejnou, ne-li i vyšší, s tím, že 1,6ka podle mě na běžné ježdění nedosahuje na přívětivost 1,2 TSI a 1,4 TCe je dražší než TSI...
A kde je tedy to cenové podbízení 😉

[odkaz]
figurka
Souhlas. Cenové podbízení vidím hlavně ve spojení otevření dveří řidičem a následným již od... To lze chápat jako "limuzína pro chudé". Není to tak trochu urážlivá nálepka. (?) Tam je dle mne největší chyba.
Naopak velmi se mi zamlouvá kampaň na Lagunu a nyní na Megane, kdy je pointa, že zákazník auto nepotřebuje, ale chce ho. Emoce dle mne k francouzské produkci prostě patří a důraz na ně mi přijde jako správné odlišení od německého přístupu. Navíc na konci se sloganem tuším "quality made"
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jak se to veme, oni i ti "chudí" dnes chtějí za své peníze dostat co nejvíce a na ně reklama míří. Pro ty opravdu bohaté nemá Renault co nabídnout a těžko někdy v dohledné budoucnosti bude mít.

Pro porovnání jsi dobře naznačil Hyundai, ten s novým Velosterem a i i40 vstoupil na docela odvážnou politiku, kdy po generaci i30, čili levného a spolehlivého (v interiéru ne zrovna luxusně vyhlížejícího) auta přichází s cenou srovnatelnou, ne-li vyšší, s etalony. Podle mě to přinese úspěch, protože co jsem tak sondoval ve známých, tak z i40 rozpaky nemají. Inu politika prodloužené záruky a "českého"auta zabrala.
Pokud Renault tohle provede stejně, má šanci. V různých forech jde třeba vidět, že Laguna III se povedla, nářků je málo, resp. ne více než u konkurece. Megane při množství prodaných kusů taky přehnaně moc kritiky nesbírá. Přidal bych tedy k jejich snahám (s tebou tedy souhlasím) proklamovat více kvalitu nad luxusem a klidně bych šel do 5-7 leté záruky jako H/K, to je jediná šance.

Uvidíme za cca 5-10 let s čtrvtou generací Laguny a Meganu, rozhodně ale věštím menší úspěch "pokroku" image než u H/K.
A2
Ta tvá reakce nahoře je úplně mimo, chceš snad tvrdit, že Fluence je na úrovni bot z tržnice vůči třeba Octavii Tour? Sám teď vidíš, že je to nesmysl.
Mně se naopak tato politika líbí, alespoň nutí konkurenci zbytečně nedržet ceny vysoko.
figurka
Proto jsem také psal, že to přirovnání k botám není tak jednoduché.
Ty nevidíš ten paradox ? Renault sám stavíš k produktu značky, které se ještě před 20ti lety mohli u Renaultu s klidem smát. Tam je ta pointa. Postupná ztráta kreditu značky, kdy se to snaží (snažili) zachránit důrazem na cenu. Proto také cením posun u kampaně na Lagunu a nyní Megane.
Cara Binieri
Renault má nízkou cenu jen ve střední a východní Evropě.
V civilizovaných zemích si v ničem nezadá s koncernem nebo Fordem.
Avatar - white label
white label
Ale článek je o české ceně a reklama je vysílaná v českých televizích. 😄
Cara Binieri
Reklama je vysílána i v českých televizích.
Třeba v UK razí Rendl heslo Drive Upgraded a srandu z toho mají podobnou, jako my tady z limuzíny.
Avatar - white label
white label
Ale tu nejsi na UK diskusi a diskutjeme pod českou cenou a o české verzi reklamy. Francouzi to jistě vidí jinak, stejně tak Němci atd., tady jsou to ale argumenty o ničem. Jak bych asi pochodil já, kdybych na těchto zahraniních diskusích argumentoval českými cenami a českými verzemi reklam? 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nemusíš to brát jako argument, když nechceš, ale můžeš se na to podívat tak, že třeba tak jako ty se směješ tomu, že Renault nadneseně reklamuje Fluence jako limuzínu, tak stejně se francouzi budou smát nad supersportovním snu GTI.
Avatar - white label
white label
Ses nakazil od CB, ne? >😒] Jedná se o sen a v tom je možné kdeco, ale i tak se slovo supersportovní nikde neobjevuje ani v tom snu, ani v té reklamě!
Čemu se smějí francouzi na francouzských diskusích je mi absolutně šumák, to mi můžeš opravdu věřit... >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Však ono to je možná pro tebe jedno, ale globálně ani ne.
Dole máš reklamu na opravdovou limuzínu Jettu 😉
Avatar - white label
white label
Ano, reklamy typu "Alberte..." vyznívají jako reklamy na limuzíny pro chudé, což je spíš trapně směšné a v důsledku to vyznívá kontraproduktivně.
Samozřejmě, že zdaleka ne všechny reklamy Renaultu jsou takové...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jako to jako trapně směšné nevidím. Snaha nabídnou to nejlepší za dané peníze a touha chtít to nejlepší za dané peníze je stará jako motorismus sám.
Proč tedy reklamně nevyužít ten potenciál a zákazníkovi nabídnout jistou míru luxusu odpovídající ceně a na rovinu to neříct.
Chápu, že majitel drahého auta se možná směje pojmu luxus ve spojení s Fluence (i když k tomu nejsou až tak velké důvody, stačí se podívat v čem jezdí obrovské procento lidí), ale pro kupující to často luxus je, hlvaně v porovnání, co za to mohou dostat i jinde.
Kontraproduktivně to tak nakonec vyznívá pro tebe, čili někoho, kdo si auto nekoupí, ale prodeje ukazují, že pro kupující ta reklama minimálně znamená, že si auta všimli, přišli do showroomu, prohlédli a nemalé množství z nich si to auta koupilo.
Cara Binieri
To samé ale platí i pro známé reklamy na GTI, kde z něj dělají supersport. Taky inzerují něco, co ve výsledku nedostaneš.
Avatar - white label
white label
Ale ta reklama o GGTI ani nepřímo netvrdí, že je to nějaký ss, to co popisuješ ty, jsou pocity, které může reklama navodit, že si je zrovna ty spojuješ s pojmem ss je věc jiná... 😉
Cara Binieri
Stejně tak nikde Renaultí reklama netvrdí, že je Fluence ekvivalentem S-klasse. Vźdyť ta celá reklama je ironií...to, že ji kupci nových Audin vnímají jinak, nijak nesnižuje její dopad na cílovku.

Tady máš UK verzi, o limuzíně ani slovo. To jen Češi potřebujou mít pocit, že mají něco víc, než sousedi.
[odkaz]

Manželčini rodiče Fluence jezdí a když jsem se ptal proboha proč, dostalo se mi odpovědi, že to auto vypadá tak jako "důstojněji", než třeba můj kombík.
Mezi absurdnost pojmů "limuzína Fluence" a "supersport GTI" můžeme směle vložit rovnítko. 😄

Je to jen reklama, má za úkol klamat. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes:
Avatar - white label
white label
Spojení pojmu supersport a Golf GTI je pouze tvůj momentální výmysl, ale to, že Renault ty produkty ve zmiňovaných reklamách stylizuje do do luxusních sedanů/"limuzín" (nikdo tu nic nepsal o ekvivalentu s S¨-klasou, to je zase tvůj výmysl) a korunuje to důrazem na nízkou cenu, je věc objektivně známá.
Pokud by někdo v reklamě na GTI jezdil na silničním závodním okruhu a bylo to nějak kometováno ve smyslu, že zažijete to co v ss, ale za velmi nízkou cenu, pak by to bylo podobně směšné... 😉
Cara Binieri
Jo to je můj momentální výmysl, jo?
[odkaz]
A co tahle reklama? No jo vlastně, takhle se s GTI dá normálně jezdit...pravděpodobnost toho, že ti po podobném skoku motor neskončí na silnici je asi stejná, jako že si manažer splete Fluence s limuzínou.

Někdy sundej brýle a uvědom si, že reklama je stejně blbá/manipulativní, ať přichází od VW anebo Renaultu. PR agentury dělají rozsáhlé a naprosto objektivní průzkumy napříč obecenstem, takže ten spot jistý velice pozitivní dopad na cílovku má. Komu se to nelíbí, zasměje se, zakroutí hlavou a život jde dál, netřeba to prožívat.

[odkaz]

[odkaz]
Nebo tohle, hezká reklama, ale jen a jen v humorné rovině. Nebo ty snad máš dojem, že by GTI V bylo nějak moc rychlé auto? A podívej, páni policisté honičku ze strachu rovnou vzdali a dědečkovi se po dvaceti letech opět postavil.

Najednou Fluence není tak absurdní...jen má špatné logo, viď?
Avatar - white label
white label
Hned první odkaz je na video s názvem sen a zcela jasně se o sen celou dobu jedná, takže pokud chceš někomu (hlavně sobě) dokázat, že reklamy na GTI jsou stejné, jako "Alberte...", tak zbytečně neplýtvej časem..
Jinak ano, Golf GTI je v běžném provozu relativně velmi rychlé auto, na které by ani u nás běžné policejni vozy (Fabie/Octavie) nestačily.
Pokud se chceš něco reálného dozvědět o kvalitách GGTI, zkus třeba nedávné říjnové číslo časopisu TopGear, kde vzali GGTI mezi vybranou společnost skutečných ss a sportovních aut a přesto, že stojí zlomek ceny co většina z nich (o tom se ovšem, zaplaťpánbů, v žádné reklamě na GTI nedozvíš), vůbec si nevedl špatně...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Takže by to ti policajti rovnou globálně vzdali, jo? >😒]
Avatar - white label
white label
Nevím jestli rovnou globálně, ale možná jo, jediné co se v té raklamě ke GTI uvádí, není "překvapivě" cena, ale zrychlení, a to je objektivně pravdivé a na rozdíl od případné ceny i "globální"... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Počkat, cena Fluence je smyšlená? To mi vyprávěj. 😉
Avatar - white label
white label
Já snad něco takového napsal? Psal jsem přece, že zrychlení je globálnější parametr, než cena.
Ale, když už jsi o tom začal, tak to zrychlení je určitý objektivní parametr, který něco říká o reálné rychlosti Golfu GTI, co říká o "luxusnosti" Fluence jeho cena si doplň sám...
😲 :😉 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Napsal jsi, že je objektivně pravdivé, jako by cena Fluence nebyla...
A na kolik sportovních aut jsi viděl v reklamě cenu a na kolik cenově dostupných sedanů jsi viděl v reklamě zrychlení? Jak myslíš, že by vypadala reklama nebo třeba billboard na Jettu?
Cara Binieri
Takhle.
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Bude něco lepšího, mrkni dole >😁
Avatar - white label
white label
Pokud bude reklama na Jettu postavena tak, že je to luxusní limuzína "za pár šestek", bude to v principu úplně stejný nesmysl. Nejde přece o značku, ale o princip...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pokud? Je.
Avatar - white label
white label
Pokud je, tak samozřejmě, že je! Nevím jak ty, ale já mám dole nějaké reklamy na Fordy, takže se na ni podívat nemůžu...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak si to dej stromu a nevymlouvej se.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pravdou je, že se GGTI v RÁMCI SVÉ TŘÍDY (sorry za Kylieismus) chválí, sice o něco méně než třeba M RS, ale chválí. Nicméně kdyby jsi před ty redaktory postavil třeba, co já vím, nové Ferrari 458 Italia, což je taky sportovní vůz, hned vedle něj postavil Golfa GTI, tak kolik těch redaktorů, kdyby si měli vybrat auto, které zdarma dostanou, by si vzalo Golf GTI? 1? 0?

A stejně před Sarkozyho postavme A8 a Fluence a při všem maďarsko-francouzském nacionalismu nepředpokládejme, že si vybere Fluence, i když je to taky limuzína (v některých jazycích je to synonymum pro sedan).

Ale zpět... A chceš říct, že vůbec, ani malinko, jsi u té reklamy někde v podvědomí neměl hláseček "Renault a limuzína, to si dělají *" 😉

Podle mě to je trochu zbytečný posměch reklamě, i když není o tolik horší než ostatní.
Cara Binieri
Top Gear je opravdu hodnotné měřítko, jen co je pravda... 😉
Stejně tak se můžu ohánět Renaultsportem...
[odkaz]

Kdyby tedy byl na počátku Renaultí reklamy záběr na klimbajícího řidiče, hned by to byl majstrštyk, viď? Zbylé dvě reklamy snem nejsou.
Avatar - white label
white label
A co je pro tebe měřítko, tak sem dej lepší příklad místo prázdných žvástů, to není první ani poslední podobné hodnocení GGTI, jestli nutně potřebuješ stále dokola řešit GGTI, tak to zkus pod příhodnějším nadpisem. 😉
Pokud nejsi schopen přiznat nespornou kvalitu GGTI, je to je a jen tvůj problém, názor na něj zrovna k vůli tobě opravdu nezměním...
S GGTI ses tu začal ohánět ty, takže klidně pokračuj s Renaultsportem o kterém tu zatím nepadlo jediné slovo, hlavně tu ale za nikoho nedělej předčasné závěry. Vůbec začni psát především za sebe, na vyjádření toho, jak to vidím já, si vystačím sám. Mám takový pocit, že máš dneska "své dny"... 8-s 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
A je ten Golf tak super truper, že udělá erekci dědkovi? To podle mě chtě CB naznačit, ne pohrdat GTI 😉
Avatar - white label
white label
Reagoval jsem na jeho reakci ohledně hodnocení TopGearu, takže zkus nemíchat jabka a veverky. 😄
Cara Binieri
Daleko objektivnější měřítko pro mě je, když se sejde pár fandů na sraz a navzájem si proházejí auta. Jak to funguje s testy v této branži všichni víme, není třeba si nic nalhávat. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Top Gear u mě skončil v tu dobu, kdy začali ničit auta s jistou historickou hodnotou...viz AR75 V6, rozmázlé Biturbo nebo polejvání nádherné 911 kyselinou.
Tímhle se pro mě Top Gear degradoval do pozice šou z filmu Absurdistán, jak tam v budoucnosti zdegenerovaní lidé koukaji na show "Au moje koule!" A divák vždycky vykřikne, "He he, dostal to rovnou do koulí". Je to už vyčpělý a plný stereotypů.

A Ronault nahoře přesně vystihl, co jsem chtěl říct 😉
GTI je prima auto, ale osmnáct Ti nevrátí...
Avatar - white label
white label
Achceš snad tvrdit, že Megane III si kupují hlavně ti, co ho nepotřebují, protože to tak je v reklamě? Á přesto je ta reklama velmi dobrá. Už jsem tu napsal jednou, že reklama se obvykle snaží lidi nějak nalákat/oklamat a jde především o to jak, respektivě na jaké úrovni...
Cara Binieri
Psal jsem o něčem takovém?
Kupují si GTI hlavně yi, kteří chtějí zlepšit sexuální život svých rodičů? Ne. A přesto je ta reklama velmi dobrá.
Už vidíš tu paralelu?
Avatar - white label
white label
Já jo, ale ty evidentně stále nechápeš. Já typ reklamy na Megane III chválím (bez ohledu na značku/typ), naopak typ reklamy na Fluence nikoli (zase bez ohledu na značku/typ). Obě reklamy se snaží na něco nalákat, ale každá na něco jiného, ale hlavně každá na jiné úrovni. Už ti to docvaklo?
Čti i to, co píše Pogo, naprosto s ním souhlasím a jeho snad lacině z averze vůči logu Renaultu podezírat nebudeš.
😉
Cara Binieri
Ale já to chápu, mě se reklama na Fluence taky nelíbí.
Rozhodně mám ale diametrálně rozdílný názor na její vliv na cílovku. Komparativně není zase tak špatná, jak Ti dole ukázal Ronault (jo, jedná se o stejnou agenturu).

Ty reklamy apelují na stejné pudy, ta na Megoše ukazuje nonkonformního chlápka, který i přes svůj výborný příjem jde k Frantíkům a koupí si Mégana v kombíku jen proto, že ho chce. Tohle je sen mladejch.
To samý v bleděmodrym máš u Fluence, kdy ukazujou "luxusní" káru za "lidový peníze", tedy sen velké části lidí v ČR.
Obě dvě reklamy jsou příšerné, ale fungují.
pogo26
Ta reklama vliv na cílovku má. Pár lidí si Fluence nebo Thálii koupí. Tato reklama a marketing zaměřený jen na cenu má však nechtěně i jinou cílovku. A to tu, která si kvůli tomu Renaulta nekoupí. A tato cílovka je mnohem početnější. Hodně lidí pak nedá 400 000,- za Megana nebo 500 000,- za Scenica, když každý v reklamě vidí, že je to auto za 200 000,-. To je problém Renaultu u nás.
Avatar - white label
white label
Přesně tak, každá akce má i reakci, a každé pro má i své proti a naopak..., podstané je, co ve finále převáží, kdo uvažuje příliš krátkozrace, obvykle na to (časem) dojede....
Avatar - Ronault.
Ronault.
A chceš mi říct, že by ti, co nedaj za Megana 400 by za něj dali, kdyby na něj nebyly reklamy za 400?

To je na ventilek roku! To přece nemyslíte vážně pánové!

Koho odláká reklama na cena od?
Více lidí odláká pověst, kterou tahle reklama objektivně nezmění.
Avatar - white label
white label
Jak ty reklamy reálně fungují (kolik lidí nějak ovlivní ke koupi produktu) nemůžeš vědět ty ani já! Takže to není argument, stejně tak kvalitní reklama nemusí být vždy komerčně úspěšnější, než méně kvalitní, takže to jako argument taky neberu. Já řeším kvalitu reklamy (ze svého pohledu) jako takovou (viz ta zmínka o úrovni "lákání"), nehraju si při tom na jasnovidce, který přesně ví, která reklama na kolik lidí ze sta zabere.
Právě, že obě reklamy příšerné nejsou, ta na Megan III (bílý 5dv. hb, případně černé kombi) příšerná rozhodně není...
Avatar - Ronault.
Ronault.
A kolik by toho Renault bez té ceny prodal? Na to tady jaksi ti, co prvně dbají na image a pak na pověst neodpověděl. Já říkám, že tolik, co Opel, možná daleko méně, protože Opel ještě může hovořit o štěstí, že je německý.

Takový Áda je perfektní předobraz naší společnosti...
Avatar - white label
white label
Už jsem psal (23:47), že jedna věc jsou příjemně nízké ceny pro zákazníka, na kterých ovšem nemusí být vystavěna primárně reklama. Jak sám píšeš i Golf se dá dnes pořídít za relativně nízkou cenu, ale v reklamách na něj není akcent na nízkou cenu takový, jako třeba u toho Fluence.
Když pomineme lowend (třeba u Dacie je to v pořádku), tak mi napiš, která automobilka (v novodobé historii) udělala v dlouhodobějším horizontu "díru do světa" (ohledně prodejů a zisku) s podobným "cenovým" marketingem a vytváření image "levné" značky?
Avatar - white label
white label
Zajímala by mě jedna věc, ty tvrdíš, že by se Renault bez důrazu na nižší ceny zřejmě "neuživil", ale často tady slýchám argument, že cenové podbízení Renaultu je pouze jakási anomálie českého trhu a jinde v Evropě jsou ceny prakticky srovnatelné s konkurencí. To co si jinde Renault dovolit může, si u nás nedovolí? Měl snad v minulosti problémy s kvalitou jen na našem trhu? To asi těžko..., něco tu evidentně nesedí. 😉
Avatar - white label
white label
Kdyby bych měl problém pouze s logem, tak tu nechválím žádné! reklamy Renaultu, takže začni přemýšlet hlavou a svoje bulvární poznámky šetři pro toppera, deadlifta, Adu, marianka a jim podobné..., děkuji za případné přemýšlení a následné pochopení.
Avatar - white label
white label
Reklama se obvykle pokouší klamat, ale jde o to, na jaké úrovni to dělá. Je reklama a reklama, když dva dělají totéž, není to totéž a tady platí, že i když jeden (Renault) dělá totéž, není to toéž. Viz vzpomínaná retro reklama, nebo aktuální reklama na Megane III, která je lepší, než auto samo, u Fluence/Latitude je tomu přesně naopak...
Cara Binieri
Jo jo, reklamy na GTI jsou taky obvykle lepší, než auto samo. Třeba ta s důchodcem, ta je vypointovaná úplně dokonale. 😄
Avatar - white label
white label
Dobrá reklama by měla být lepší, než auto, pokud je to naopak, je na ní něco špatně...
Avatar - King of the road.
King of the road.
Jenze ten Golf je 3-dverovy,pokud se nemylim. Takze 5-dverovy je tak o dalsich 15tis.drazsi.Takze jsme na nejakych 335 000,- a to je skoro 100 000,-rozdil.A to uz je pro vetsinu Cechu docela dost penez.Krom tech co pisou (ne vseci) na techto diskuzich.Ty by v jinych nez v nemeckych drahych vozech nejezdily (podle toho co pisou) a do prace jezdi 15let starou Hondou.A kdyz jsme u tech reklam,tak ta na ten Gof taky neni moc presvedciva.Ta jak ho tam testuji a rozsype se jim udajne ten testovaci stroj.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ale kdeže: [odkaz]
Pětidvéřový, duální klima, 2xsada Alu kol, kožený paket atd. Zkus tohle nakonfigurovat na Fluence a nebudeš o moc níže. A ještě připočti prodejní cenu za cca 5 let a je Golf dobrá nabídka.
Taky jsem se divil, že bych kupoval Golfa kvůli ceně a ejhle, on se vyloženě cenově podbízí...
Cara Binieri
To je jen jemnocit, pomoc v nouzi zbloudilcům s kosočtvercem na haubně. 😉
Avatar - white label
white label
To sice ano, ale jeho reakce byla spíš na tu hova.dinu co napsal A2, no a já přece značkovost Renaultu (jako značky) nezpochybňuju, co zpochybňuju je stavění marketingu Renaultu na určité "luxusnosti" konkrétních produktů, a i když se jedná o jistý druh nadsázky, vyznívá mi to přesto spíš trapně, než vtipně... 😉
Marketing Renault rozhodně dělá líp, když staví na té tradici značky (klidně i vtipně), jako v případě reklamy na svůj užitkový model.
Avatar - Ronault.
Ronault.
První odstavec viz výše.
Renault aktuálně nemůže stavět na tradici značky zrovna v ČR. Kdo jej měli před revolucí a pamatují si je jako dobrá auta, tak jsou mrtví nebo je nikdo neposlouchá.
Těch, co znají historii Renaultu a vše, co do motorismu přinesl, je žalostně málo a ještě méně je těch, co si kvůli tomu Renault koupí.
Proto je třeba stavět na něčem, co osloví ty aktuální a budovat znovu to ztracené. A pokud se to bude budovat stylem Fiatu nebo Opelu, tak dopadne Renault přesně stejně.
Avatar - white label
white label
Souhlasím s figurkou. Pointa s holčičkou sice svým způsobem vtipná je, ale při finálním akcentu na cenu ta reklama vyznívá směšně.
Právě o této souvislosti mezi podobně vystavěnou reklamou a k ní propagovanou nízkou cenou byla má první reakce v diskusi.
Avatar - white label
white label
Stavět marketing na tradici, přece naznamená připomínat nějaké nevydařené nedávné období.
A že spousta lidí netuší, jak tradiční značka Renault ve skutečnosti je? O důvod víc, jim to šikovně připomenout a využít toho při propagaci značky a jejich produktů, viz vzpomínaná výborná na užitkový Renault.
Pracovat na povědomém spojení značky s dloudobou tradicí je mnohem lepší investice, než to dělat ve spojení s nízkými cenami.
Nízká cena je pro zákazníky příjemná, ale stavět na ní "marketingově", může být dost zrádné..
Avatar - Ronault.
Ronault.
Máš pravdu, že je to daleko hezčí na pohled a tak vůbec, prostě to zahřeje, vit ta reklama na užitkové Renaulty, ta byla pěkná.
Jenže kolik těch běžných zákazníků je ochotno si připlatit nebo zaplatit za tu historii Renaultu...? Vem si mě, kdybych kupoval teď kompakt a měl cca 320t, tak si koupím tohle: [odkaz] ... a to mám v nick Ronault a historii a úspěchy mám zmapované víc než kdo jiný 😉
Jo, kdyby za stejné peníze byl Megane s 1,4 Tce, tak bych volil možná jinak...
Avatar - white label
white label
Kolik běžných zákazníků by bylo ochotno připlatit si za tradici značky Renault (v případě, že by o ní věděli) přesně nevím, ale vím, že po reklamě ala "Alberte...", si za propagovaný product značky Renault nebude ochoten připlatit (logicky) nikdo... Nehledě na to, že vysíání té kvalitní retro užitkové reklamy, není dražší, než ten "Albert".
A tržní úspěch konkurence by měl být pro značku (a její marketin¨) spíš motivující, než demotivující.
Tradice VW je nepoměrně kratší/menší, než u Renaultu, přesto z ní VW dokáže vytěžit víc, viz třeba reklamy na Golfa.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Dobře víš, že s tím se nedá nesouhlasit... 😉 Jen mám obavy, že by Renault dopadl hůře než Opel... 😉
Avatar - white label
white label
Hůř? Proč si to myslíš?
Avatar - Ronault.
Ronault.
Protože Renault nemůže lákat zákazníky jako VW na image, nemůže nabídnout naprůměrné vlastnosti, jen průměr normální pro mainstream, takže musí lákat na cenu.
Ještě k tomu si přidej do jisté míry lehce napadnutelné logo, což pro obrovskou skupinu lidí (neříkám, že to je výkvět inteligence, spíše naopak) je taky odrazující fakt.
A tak zatím jedou na nízkou cenu, až přesvědčí o znovunabyté kvalitě, tak přidají i jí. Jak to udělá třeba Fiat, když toho prodá tak málo, to netuším... a Opel je na tom podobně...
Avatar - white label
white label
Zrovna to logo jim přece nikdo nediktuje, můžou ho upravit, změnit... >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
No vw má tu image jen v naší roklince plus Německa... u frantíků a plus minus blíž a dál je to jinak.
pogo26
Musím s tebou souhlasit. České reklamy Renaultu jsou tragické. Všude tlačí jen nízkou cenu a nejsou schopni pochopit fakt, že lidé sice požadují co nejnižší cenu, ale zároveň jim jde o to, aby o tom nikdo jiný nevěděl. Renault ČR je tragédie, ale mně značku Renault nezprotiví. Jsem totiž tvrďák.
Avatar - white label
white label
Jo, vystihl jsi to přesně! Díky, další co pochopil, co tím chtěl "básník říct. :yes: 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Řekl bych, že to (nejen ty) moc hrotíš, ostatně je to jen reklama. Nebo znáš někoho, kdo šel do Renaultu a koupil si Fluence proto, že je to limuzína a chce aby mu někdo otevíral dveře? 😉 Stejně k tomu přistupuje určitě i zastoupení Renaultu.
Avatar - white label
white label
A kde proboha něco hrotím (viz smajlík na konci), čekal bych, že to ty zrovna pochopíš, u "bezmozků" typu A2 to chápu.
Sám píšeš, že je to jen reklama (píšu snad někde opak) a je udělaná tak, žes si z ní lidi logicky dělají srandu (včetně mě), nebo to se tu nesmí? 😉
třeba reklama na superlevného Dustera je trefná, ale reklamy typu "Alberte..." apod. nejsou ani vtipné, jsou jen směšné, podobně směšné, jako kdyby v Evropě stavěl marketing Hyundai/Kia na své dlouholeté tradici v tomto regionu...
A2
Já myslím, že směšnej jsi byl hlavně ty. Tvá myšlenka, že auto znehodnocuje cenovka aspiruje na titul blábol roku.
Takže když bude stát základ 399.000,- bude to ok. Hm, inteligence n a d e v š e..
figurka
Ano, "podstřelená" cena může znehodnotit/znedůvěryhodnit výrobek.
A2
Mně zas tak podstřelená nepřipadá. Jak vůbec můžeš určit, co je podstřelený a co nadhodnocený, těžko by něco vyráběli, kdyby to nebylo ziskový. Všechno je pořádně natažený, aby pak tady mohli někteří on..... nad ziskem VW, kde se asi bere.
Renault těžko může jít s nějakým modelem do mínusu, nemá nic na čem by tu přidanou hodnotu získal zpět. Takže ta cena zcela reálná. Pak si až uvědomíš jak si nechávají zaplatit jinde, jasně musím to akceptovat, i já třeba, protože ojetinu nechci, ale přesto lze těžko hovořit o tom, že by Renault nějak znehodnocoval cenovou hladinu.
figurka
To je právě ono. Je generovat zisk a generovat zisk. Ano, můžeš pracovat se ziskem, který není - , ale u atomobilového průmyslu je obrovskou zátěží vývoj a bez vývoje. Celkem logicky, čím větší zisk vygeneruješ, tím větší rizika si můžeš dovolit při vývoji a nějaká ta slepá ulička tě příliš nerozhází.
Zde nejde ani tak o + nebo -, jde o vnímání značky. Přijde ti, že by Fluence nějak zamával trhem ? Mě tedy ne. A to ukazuje na to, že ani přes příznivou cenu tento produkt této značky nechává potencionální zákaznáky v klidu.
Avatar - white label
white label
Poslouchej ty intelegente, máš aspoň základní vzdělání? Samozřejmě, že přehnaně nízká cena může "znehodnotit" produkt na trhu, stejně jako nevhodně udělaná/zaměřená reklama o které byl můj první příspěvek především, ale čekat zrovna od tebe, že bys podobné souvilsti pochopil, je evidentně marné. 😉
A2
"Souvilsti" fakt nechápu.. ale tkaničky u bot si zavázat umím.
Avatar - white label
white label
To je dobře, aspoň nejsi odkázaný jen na mokasíny a suché zipy... 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
A ta reklama s holčičkou, která chce po otci otevřít dveře je směšná nebo vtipná? Rád bych viděl, kde je ten rozdíl.
figurka
Nevim jak u white labela, ale v mém oku směšná. Kdyby v té reklamě nikde nebyla zmíněna cena, vyznělo by to uplně jinak (v mém oku lépe).
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Ronault.
To, že tys tu reklamu nepochopil, nikoho tady nepřekvapuje.
Avatar - white label
white label
Jak čtu tvůj slovosled, tak jsi zatím nepochopil ani svůj mateřský jazyk... >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Jenže ani po zpátku ti to "neštymuje"... >😒]
Tu druhou větu na tebe volala mamka, nebo taťka? >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Ronault.
A tys ji neposlechnul a proto jsi odpoledne nevyspalý a nepálí ti to...
Avatar - white label
white label
Nevěřím, že bys to s těma piktogramama zvládl.
A nemáš už pomalu věk na to, jít konečně do první třídy, kolik těch odkladů ještě potřebuješ?
>😒]
Avatar - Rojin
Rojin
>😁 díky borci, >😁 hned je mi líp ... Takhle mě rozesmát - myslím to v dobrém :yes:
Mirasr
Co víc si za ty prachy přát, pro ty co denně nestěhujou celej barák super auto. O kvalitě mluvit nebudu všechny auta jsou na tom stejně, náhoda je blbec :yes:
P 407
Tak, tak. Jako druhé auto do rodiny na vesnici ideální.
Avatar - JGucci
JGucci
Sice je to Renault, ale cena uz je dost zajimava. Jsem zvedavej, kolik bude chtit Skodovka za MissionL s 1,2 htp motorem.

V Nemecku chteji za Fluence kolem 18 000,- euro a taky ty prodeje podle toho vypadaji - v zari se jich v celem Nemecku prodalo 18 !!!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pogo26
I ve Francii se Fluence v podstatě neprodává. Je to auto pro východní trhy a mě docela štve, že tam řadí i nás. Na druhou stranu se tam možná řadíme i my sami, když tato auta kupujeme. Dalším příkladem je třeba Thalia, která není ve Francii ani v nabídce.
P 407
Když jsem minulý týden vyložil 273 na stole v českých, myslel jsem si jaký jsem to udělal dobrý kup. Ho...no na botě. Měl jsem 14 s objednávkou tři týdny počkat. 😄 No, co už. Že to pude dolů jsem čekal, ale tohle bleskové tempo ne. To auto je velké, prostorné, pohodlné, na tu cenu už v základu sakra dobře vybavené, dnes jednoznačně ta nejlepší nabídka na českém trhu vzhledem ve vztahu value for money.
Avatar - saldy
saldy
Neboj, za půl roku budou tyhle limuzíny přidávat k velkýmu nákupu v Lídlu >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
grifith
Svatá pravda, sedanům v Čechách pšenka nekvete a tak čím chcete útočit na "slevuchtivý" národ jako jsme my? Pro ty, kteří chtějí velké auto za férovou cenu, to může být velice solidní nabídka 😉 Stačí se podívat na prodeje i30ky či Ceedu, u kterých gró prodejů budou tvořit akční nabídky jako Trikolor s cenou velmi podobnou Fluenci 😄
Avatar - grifith
grifith
Vážení diskutující, celkem mě překvapilo co dokáží dvě reklamy vyvolat za ohlas 😄 A co je jedním z úkolů reklamy? Zaujmout? Pokud ano, pak vidím, že u zde diskutujících se to úžasně povedlo... A kdo z Vás si své auto vybíral podle toho, že na ten či onen model viděl skvělou reklamu? Ať je reklama jákoliv, velká většina potenciálních zákazníků bude za své peníze žádat co největší kus auta s co největší porcí výbavy a to u Fluence najdou...
Avatar - white label
white label
Podle toho co píšeš, byla ta reklama na Fluence vlastně zbytečná (a nejen ta) a úplně by stačila informace o nízké ceně... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
a o velikosti, pohodlí a designu a jiných přednostech Fluence...
Avatar - white label
white label
Napsal jsem mu: "podle toho co píšeš", takže tahle tvá reakce je spíš pro něj...
Avatar - grifith
grifith
Ty myslíš, že lidem záleží na obsahu reklamy pro rozhodnutí něco koupit? Reklama zbytečná není, ať je jakákoliv, ale podle ní přece nemůžu hodnotit celé auto nebo nedej bože celou značku... A to, že v reklamě je cena, je na škodu věci?
Avatar - white label
white label
Pokud máš pocit, že tu někdo, jen podle určité reklamy, hodnotí celé auto, nebo dokonce celou značku, tak máš zřejmě problémy s chápáním psaného textu... 😉
Klaudius
Toľko rečí kvôli reklame...
Záver je jasný - u Renaultu dostaneš viac, ako si zaplatíš. Kto ešte niečo také ponúka? 😉
Avatar - grifith
grifith
Souhlasím, celé se to tu zvrtlo v hodnocení reklamy a ne auto samotného... 😉
Avatar - white label
white label
On ani ten nadpis není o hodnocení auta samotného, ale především o jeho ceně na našem trhu...
Klaudius
Však nepáči sa, nekupuj. >😒]
Je tu plno ľudí, ktorí by si Fluence ani za tú cenu ani za žiadnu inú proste nekúpili, a sú aj takí, ktorých poteší, že za dobré peniaze dostanú dobré a veľké auto. Určite lepšia voľba ako Dacia, nie? 😉
Podľa mňa v našich domovinách dumpingová cena Renaultu rozhodne neublíži. Najmä keď Fluence bol od začiatku prezentovaný ako "veľa auta za málo peňazí", čiže ako lacné auto.
Avatar - white label
white label
Nízka cena logicky potěší toho, kdo platí, třeba taková Thalia je za velmi nízkou cenu, ale měla by se prodávat spíš jako Dacia, podobný lowend nedělá Renaultu zrovna nejlepší reklamu...
Klaudius
To je vec na polemiku, každopádne my to neovplyvníme, môžeme byť iba ak zvedaví, čo to s Renaultom spraví. Importér je jeden pre Čechy aj Slovensko.
U nás je najnižšia cena (za hotovosť) 10.990,-. Cenníková zľava 200,-€.
Ja som istý čas na Fluence pozeral, ale som rád, že som nakoniec vzal Kangoo.
Cara Binieri
Pochop, že Ty, kupec Audi A6 už z principu na věc máš jiný názor, než zbylých 90% potenciálních kupců.
Cílová skupina naopak potřebuje šlupku cenovkou přimo do nosu, aby si uvědomili, že místo popelnice z třetí ruky můžou mít nové auto. A že to nebude holobyt ale něco, za co se není třeba stydět je jen přidaná hodnota.
Ti lidé v marketingových agenturách opravdu nejsou tupci. 😉
pogo26
Já si naopak myslím, že markeťáci z českého Renaultu tupci jsou. Krátkodobě budou mít možné nějaké výsledky, ale postupně zničí image Renaultu. A až nebude prostor pro další slevy, tak už jiného králíka z klobouku těžko vytáhnou. I nový šéf Renaultu Tavares slibuje mnohem větší odstup od Dacie, tak ho snad poslechne i někdo u nás.
Avatar - white label
white label
Jenže ono to tak jednoduše, jak o tom teď zrovna píšeš, nefunguje, to by to prodeje vypadla trošku jinak.
Já se na to nedívám jen jako nějaký kupec vyšší střední (tak se díváš spíš ty na mě), snažím se na to dívat z pohledu Renaultu jako firmy/značky na trhu, která někam směřuje, nebo aspoń směřovat chce...
Cara Binieri
Renault kormidluje tak, jak musí.
Mezi cílovkou má pověst příšernou, protože Golf v TeDeIčku a Laguna po třetím majiteli, dvou karambolech a s rozvodama z výroby se sere. Kdyby nasadil ceny tak, aby dorovnal konkurenci, mohli by to rovnou zabalit. A podívej se do showroomů, na Zličíně se dveře netrhnou.
Avatar - white label
white label
Jedna věc jsou přijatelné ceny pro zákazníky a druhá je image Renaultu postavená (u nás!) primárně na ceně, což je velká "zásluha" právě marketingu a je to něco, co je pro budoucnost Renaultu (u nás) velmi nevýhodné zejména pro něj... a čas v tomto ohledu hraje ("díky" tomu) proti Renaultu.
Cara Binieri
Kdyby na tom bylo český zastoupení nějak špatně, zabalili by to nebo alespoň přehodnotili strategii.
Bohužel nikoho od Renaultu neznám, nemohu se zeptat proč to vedou takhle.
Jinak souhlas, jen na ceně se stavět nedá. Renault má ale tu nevýhodu, že zákazníky velmi polarizuje, podobně jako Alfa a VW. A zatímco motyky z toho těží, AR a Renault to marketingově vedou od desíti k pěti. 😐
Avatar - white label
white label
Něco skutečně takového (jak to pisuješ) opravdu nabízí hlavně někdo, kdo nepotřebuje prosperovat, a to ani Renault určitě není... 😉
Klaudius
Hovoríme snáď o reklame, nie o reálnych číslach. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
[odkaz]

Ehm, kde jsem jen ten námět viděl, kde to jen bylo...
Sakra, sakra, co to bylo za auto s podobnou reklamou jako tahle Jetta?
Ne a ne si zpomenout

NE, už vím, Fluence! No jo, ale kam se Fluence hrabe na pravou limuzíno Jettu! >😁
Cara Binieri
>😁 Super nález.
Dneska získáváš zlatého bludišťáka a půl internetu k tomu. Aneb "Řekne víc, než tisíc slov"...
:yes:
Klaudius
Dobré, ale originál zo života je lepšia reklama... 😉
[odkaz]
Avatar - white label
white label
:yes: >😁
Avatar - white label
white label
Aha, takže Renault ten "originální" nápad vlastně jen zkopíroval... >😁
Tak to je zrovna výjimečně něco, z čeho by si od VW příklad brát opravdu nemusel.

P.S. Jinak si myslí, že zrovna ty moc dobře víš, jaký já jsem "fanoušek" Jetty/Venta/Bory a podobných "hybridních" sedanů z Golfu (včetně verze kombi) a všech sedanů od nižší střední dolů, takže asi nečekáš, že tu budu kopat zrovna za Jettu. 8-s 😉
Klaudius
Prečo, účel svätí prostriedky. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nejde vůbec o to, jestli se ti sedan líbí nebo nelíbí, v podstatě ani nejde o to, jestli je to VW nebo Ssangyong.
Podstatou je tvé nepochopení toho, jak vznikají reklamy.
Reklamy dělají pro automobilky na to určené firmy. Ta firma si prvně vytipuje cílovou skupinu. Cílová skupina pro Fluence jsou starší lidé a ti, co chtějí mít klasický a reprezentativní vzhled auta. A kterépak autajsou ta nejvíce reprezentativní? Limuzíny. Takže ji připodobníme logicky k limuzíně. Ono GTI taky skáče a lítá ve snech a reálně by to asi řidič zkoušet neměl, stejně tak nezpůsobí erekci.

No a ejhle se dvě automobilky měly stejný nápad. Jen u Renaultu, protože ta reklama běžela u nás, to vzbuzuje nevoli. Je to škoda, že tady neběžela prvně reklama s Jettou, rád bych viděl, jestli by třeba tvé reakce byly úplně totožné 😉 Možná jo, ale nevsadil bych se tedy vůbec.

Ono to chce mít trochu pochopení pro reklamu.

PS: Když jsme u toho pochopení reklamy, mohl bys taky více reklamovat svůj podnik... co nějaké stránky, nic? 😉
Avatar - white label
white label
Přesto u té reklamy chybí to, co jsme kritzovali skoro nejvíc, a to je kontrast na akcent určitého luxusu se současným konkrétním vypíchnutím nízké ceny. U Jetty v tomto videu nikde zmínku a nízké ceně nevidím. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nahoře máš odkaz na reklamu na Jettu i s cenou. Jestli na konci ještě naskočila cena, to těžko říct. U nás by to tak jistě bylo.
Cara Binieri
U nás dává cenu již od i Mercedes, pamatuju si ty obrovský billboardy všude na Jižňáku.
4x4, 150 kW, hvězda na kapotě. Již od 889.900 Kč. ;-\
Avatar - white label
white label
Pokud k ceně neslibuješ něco, co za ní nemůžeš reálně dostat je to v pořádku. Hvězdu na masce/kapotě nesporně dostaneš, ale nikdo ti za tu základní cenu "od" žádný větší luxus neslibuje.
figurka
To ano. Když se ale vrátím zpět k té reklamě Renaultu a připočítám k ní i výše zmíněnou reklamu na Jettu, tak u obou mám osobně problém s tím otevíráním dveří "sluhou" a evokování standartů na úrovni pomalu královské rodiny. V této třídě dle mne směšné. U řady S, 7er, A8, jagu by to vypadalo úsměvně a "sedělo" by to u RR, Bentley. Jenže jaksi u těchto aut není třeba opakovat to, co všichni ví.
Renault na toto prostě nemá a v naší kotlině o to víc. V této cenové hladině se u této kategorie dá narazit na to, že lidé chtějí ukázat, že koupili něco echt a mám dojem, že alternativa zde bude Passat z AAA. ;-\