Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRenault Fluence: Plošná sleva dalších 20.000,-Kč, základ za 259.900,- Kč
147 komentářů
Mirasr
Co víc si za ty prachy přát, pro ty co denně nestěhujou celej barák super auto. O kvalitě mluvit nebudu všechny auta jsou na tom stejně, náhoda je blbec :yes:
Tak, tak. Jako druhé auto do rodiny na vesnici ideální.
Sice je to Renault, ale cena uz je dost zajimava. Jsem zvedavej, kolik bude chtit Skodovka za MissionL s 1,2 htp motorem.
V Nemecku chteji za Fluence kolem 18 000,- euro a taky ty prodeje podle toho vypadaji - v zari se jich v celem Nemecku prodalo 18 !!!
V Nemecku chteji za Fluence kolem 18 000,- euro a taky ty prodeje podle toho vypadaji - v zari se jich v celem Nemecku prodalo 18 !!!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
I ve Francii se Fluence v podstatě neprodává. Je to auto pro východní trhy a mě docela štve, že tam řadí i nás. Na druhou stranu se tam možná řadíme i my sami, když tato auta kupujeme. Dalším příkladem je třeba Thalia, která není ve Francii ani v nabídce.
P 407
Když jsem minulý týden vyložil 273 na stole v českých, myslel jsem si jaký jsem to udělal dobrý kup. Ho...no na botě. Měl jsem 14 s objednávkou tři týdny počkat. 😄 No, co už. Že to pude dolů jsem čekal, ale tohle bleskové tempo ne. To auto je velké, prostorné, pohodlné, na tu cenu už v základu sakra dobře vybavené, dnes jednoznačně ta nejlepší nabídka na českém trhu vzhledem ve vztahu value for money.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Svatá pravda, sedanům v Čechách pšenka nekvete a tak čím chcete útočit na "slevuchtivý" národ jako jsme my? Pro ty, kteří chtějí velké auto za férovou cenu, to může být velice solidní nabídka 😉 Stačí se podívat na prodeje i30ky či Ceedu, u kterých gró prodejů budou tvořit akční nabídky jako Trikolor s cenou velmi podobnou Fluenci 😄
grifith
Vážení diskutující, celkem mě překvapilo co dokáží dvě reklamy vyvolat za ohlas 😄 A co je jedním z úkolů reklamy? Zaujmout? Pokud ano, pak vidím, že u zde diskutujících se to úžasně povedlo... A kdo z Vás si své auto vybíral podle toho, že na ten či onen model viděl skvělou reklamu? Ať je reklama jákoliv, velká většina potenciálních zákazníků bude za své peníze žádat co největší kus auta s co největší porcí výbavy a to u Fluence najdou...
Podle toho co píšeš, byla ta reklama na Fluence vlastně zbytečná (a nejen ta) a úplně by stačila informace o nízké ceně... 😉
a o velikosti, pohodlí a designu a jiných přednostech Fluence...
Ty myslíš, že lidem záleží na obsahu reklamy pro rozhodnutí něco koupit? Reklama zbytečná není, ať je jakákoliv, ale podle ní přece nemůžu hodnotit celé auto nebo nedej bože celou značku... A to, že v reklamě je cena, je na škodu věci?
Pokud máš pocit, že tu někdo, jen podle určité reklamy, hodnotí celé auto, nebo dokonce celou značku, tak máš zřejmě problémy s chápáním psaného textu... 😉
Klaudius
Toľko rečí kvôli reklame...
Záver je jasný - u Renaultu dostaneš viac, ako si zaplatíš. Kto ešte niečo také ponúka? 😉
Záver je jasný - u Renaultu dostaneš viac, ako si zaplatíš. Kto ešte niečo také ponúka? 😉
Souhlasím, celé se to tu zvrtlo v hodnocení reklamy a ne auto samotného... 😉
On ani ten nadpis není o hodnocení auta samotného, ale především o jeho ceně na našem trhu...
Však nepáči sa, nekupuj. >😒]
Je tu plno ľudí, ktorí by si Fluence ani za tú cenu ani za žiadnu inú proste nekúpili, a sú aj takí, ktorých poteší, že za dobré peniaze dostanú dobré a veľké auto. Určite lepšia voľba ako Dacia, nie? 😉
Podľa mňa v našich domovinách dumpingová cena Renaultu rozhodne neublíži. Najmä keď Fluence bol od začiatku prezentovaný ako "veľa auta za málo peňazí", čiže ako lacné auto.
Je tu plno ľudí, ktorí by si Fluence ani za tú cenu ani za žiadnu inú proste nekúpili, a sú aj takí, ktorých poteší, že za dobré peniaze dostanú dobré a veľké auto. Určite lepšia voľba ako Dacia, nie? 😉
Podľa mňa v našich domovinách dumpingová cena Renaultu rozhodne neublíži. Najmä keď Fluence bol od začiatku prezentovaný ako "veľa auta za málo peňazí", čiže ako lacné auto.
Nízka cena logicky potěší toho, kdo platí, třeba taková Thalia je za velmi nízkou cenu, ale měla by se prodávat spíš jako Dacia, podobný lowend nedělá Renaultu zrovna nejlepší reklamu...
To je vec na polemiku, každopádne my to neovplyvníme, môžeme byť iba ak zvedaví, čo to s Renaultom spraví. Importér je jeden pre Čechy aj Slovensko.
U nás je najnižšia cena (za hotovosť) 10.990,-. Cenníková zľava 200,-€.
Ja som istý čas na Fluence pozeral, ale som rád, že som nakoniec vzal Kangoo.
U nás je najnižšia cena (za hotovosť) 10.990,-. Cenníková zľava 200,-€.
Ja som istý čas na Fluence pozeral, ale som rád, že som nakoniec vzal Kangoo.
Pochop, že Ty, kupec Audi A6 už z principu na věc máš jiný názor, než zbylých 90% potenciálních kupců.
Cílová skupina naopak potřebuje šlupku cenovkou přimo do nosu, aby si uvědomili, že místo popelnice z třetí ruky můžou mít nové auto. A že to nebude holobyt ale něco, za co se není třeba stydět je jen přidaná hodnota.
Ti lidé v marketingových agenturách opravdu nejsou tupci. 😉
Cílová skupina naopak potřebuje šlupku cenovkou přimo do nosu, aby si uvědomili, že místo popelnice z třetí ruky můžou mít nové auto. A že to nebude holobyt ale něco, za co se není třeba stydět je jen přidaná hodnota.
Ti lidé v marketingových agenturách opravdu nejsou tupci. 😉
Já si naopak myslím, že markeťáci z českého Renaultu tupci jsou. Krátkodobě budou mít možné nějaké výsledky, ale postupně zničí image Renaultu. A až nebude prostor pro další slevy, tak už jiného králíka z klobouku těžko vytáhnou. I nový šéf Renaultu Tavares slibuje mnohem větší odstup od Dacie, tak ho snad poslechne i někdo u nás.
Jenže ono to tak jednoduše, jak o tom teď zrovna píšeš, nefunguje, to by to prodeje vypadla trošku jinak.
Já se na to nedívám jen jako nějaký kupec vyšší střední (tak se díváš spíš ty na mě), snažím se na to dívat z pohledu Renaultu jako firmy/značky na trhu, která někam směřuje, nebo aspoń směřovat chce...
Já se na to nedívám jen jako nějaký kupec vyšší střední (tak se díváš spíš ty na mě), snažím se na to dívat z pohledu Renaultu jako firmy/značky na trhu, která někam směřuje, nebo aspoń směřovat chce...
Renault kormidluje tak, jak musí.
Mezi cílovkou má pověst příšernou, protože Golf v TeDeIčku a Laguna po třetím majiteli, dvou karambolech a s rozvodama z výroby se sere. Kdyby nasadil ceny tak, aby dorovnal konkurenci, mohli by to rovnou zabalit. A podívej se do showroomů, na Zličíně se dveře netrhnou.
Mezi cílovkou má pověst příšernou, protože Golf v TeDeIčku a Laguna po třetím majiteli, dvou karambolech a s rozvodama z výroby se sere. Kdyby nasadil ceny tak, aby dorovnal konkurenci, mohli by to rovnou zabalit. A podívej se do showroomů, na Zličíně se dveře netrhnou.
Jedna věc jsou přijatelné ceny pro zákazníky a druhá je image Renaultu postavená (u nás!) primárně na ceně, což je velká "zásluha" právě marketingu a je to něco, co je pro budoucnost Renaultu (u nás) velmi nevýhodné zejména pro něj... a čas v tomto ohledu hraje ("díky" tomu) proti Renaultu.
Kdyby na tom bylo český zastoupení nějak špatně, zabalili by to nebo alespoň přehodnotili strategii.
Bohužel nikoho od Renaultu neznám, nemohu se zeptat proč to vedou takhle.
Jinak souhlas, jen na ceně se stavět nedá. Renault má ale tu nevýhodu, že zákazníky velmi polarizuje, podobně jako Alfa a VW. A zatímco motyky z toho těží, AR a Renault to marketingově vedou od desíti k pěti. 😐
Bohužel nikoho od Renaultu neznám, nemohu se zeptat proč to vedou takhle.
Jinak souhlas, jen na ceně se stavět nedá. Renault má ale tu nevýhodu, že zákazníky velmi polarizuje, podobně jako Alfa a VW. A zatímco motyky z toho těží, AR a Renault to marketingově vedou od desíti k pěti. 😐
Ronault.
[odkaz]
Ehm, kde jsem jen ten námět viděl, kde to jen bylo...
Sakra, sakra, co to bylo za auto s podobnou reklamou jako tahle Jetta?
Ne a ne si zpomenout
NE, už vím, Fluence! No jo, ale kam se Fluence hrabe na pravou limuzíno Jettu! >😁
Ehm, kde jsem jen ten námět viděl, kde to jen bylo...
Sakra, sakra, co to bylo za auto s podobnou reklamou jako tahle Jetta?
Ne a ne si zpomenout
NE, už vím, Fluence! No jo, ale kam se Fluence hrabe na pravou limuzíno Jettu! >😁
>😁 Super nález.
Dneska získáváš zlatého bludišťáka a půl internetu k tomu. Aneb "Řekne víc, než tisíc slov"...
:yes:
Dneska získáváš zlatého bludišťáka a půl internetu k tomu. Aneb "Řekne víc, než tisíc slov"...
:yes:
Aha, takže Renault ten "originální" nápad vlastně jen zkopíroval... >😁
Tak to je zrovna výjimečně něco, z čeho by si od VW příklad brát opravdu nemusel.
P.S. Jinak si myslí, že zrovna ty moc dobře víš, jaký já jsem "fanoušek" Jetty/Venta/Bory a podobných "hybridních" sedanů z Golfu (včetně verze kombi) a všech sedanů od nižší střední dolů, takže asi nečekáš, že tu budu kopat zrovna za Jettu. 8-s 😉
Tak to je zrovna výjimečně něco, z čeho by si od VW příklad brát opravdu nemusel.
P.S. Jinak si myslí, že zrovna ty moc dobře víš, jaký já jsem "fanoušek" Jetty/Venta/Bory a podobných "hybridních" sedanů z Golfu (včetně verze kombi) a všech sedanů od nižší střední dolů, takže asi nečekáš, že tu budu kopat zrovna za Jettu. 8-s 😉
Nejde vůbec o to, jestli se ti sedan líbí nebo nelíbí, v podstatě ani nejde o to, jestli je to VW nebo Ssangyong.
Podstatou je tvé nepochopení toho, jak vznikají reklamy.
Reklamy dělají pro automobilky na to určené firmy. Ta firma si prvně vytipuje cílovou skupinu. Cílová skupina pro Fluence jsou starší lidé a ti, co chtějí mít klasický a reprezentativní vzhled auta. A kterépak autajsou ta nejvíce reprezentativní? Limuzíny. Takže ji připodobníme logicky k limuzíně. Ono GTI taky skáče a lítá ve snech a reálně by to asi řidič zkoušet neměl, stejně tak nezpůsobí erekci.
No a ejhle se dvě automobilky měly stejný nápad. Jen u Renaultu, protože ta reklama běžela u nás, to vzbuzuje nevoli. Je to škoda, že tady neběžela prvně reklama s Jettou, rád bych viděl, jestli by třeba tvé reakce byly úplně totožné 😉 Možná jo, ale nevsadil bych se tedy vůbec.
Ono to chce mít trochu pochopení pro reklamu.
PS: Když jsme u toho pochopení reklamy, mohl bys taky více reklamovat svůj podnik... co nějaké stránky, nic? 😉
Podstatou je tvé nepochopení toho, jak vznikají reklamy.
Reklamy dělají pro automobilky na to určené firmy. Ta firma si prvně vytipuje cílovou skupinu. Cílová skupina pro Fluence jsou starší lidé a ti, co chtějí mít klasický a reprezentativní vzhled auta. A kterépak autajsou ta nejvíce reprezentativní? Limuzíny. Takže ji připodobníme logicky k limuzíně. Ono GTI taky skáče a lítá ve snech a reálně by to asi řidič zkoušet neměl, stejně tak nezpůsobí erekci.
No a ejhle se dvě automobilky měly stejný nápad. Jen u Renaultu, protože ta reklama běžela u nás, to vzbuzuje nevoli. Je to škoda, že tady neběžela prvně reklama s Jettou, rád bych viděl, jestli by třeba tvé reakce byly úplně totožné 😉 Možná jo, ale nevsadil bych se tedy vůbec.
Ono to chce mít trochu pochopení pro reklamu.
PS: Když jsme u toho pochopení reklamy, mohl bys taky více reklamovat svůj podnik... co nějaké stránky, nic? 😉
Přesto u té reklamy chybí to, co jsme kritzovali skoro nejvíc, a to je kontrast na akcent určitého luxusu se současným konkrétním vypíchnutím nízké ceny. U Jetty v tomto videu nikde zmínku a nízké ceně nevidím. 😉
Nahoře máš odkaz na reklamu na Jettu i s cenou. Jestli na konci ještě naskočila cena, to těžko říct. U nás by to tak jistě bylo.
U nás dává cenu již od i Mercedes, pamatuju si ty obrovský billboardy všude na Jižňáku.
4x4, 150 kW, hvězda na kapotě. Již od 889.900 Kč. ;-\
4x4, 150 kW, hvězda na kapotě. Již od 889.900 Kč. ;-\
Pokud k ceně neslibuješ něco, co za ní nemůžeš reálně dostat je to v pořádku. Hvězdu na masce/kapotě nesporně dostaneš, ale nikdo ti za tu základní cenu "od" žádný větší luxus neslibuje.
To ano. Když se ale vrátím zpět k té reklamě Renaultu a připočítám k ní i výše zmíněnou reklamu na Jettu, tak u obou mám osobně problém s tím otevíráním dveří "sluhou" a evokování standartů na úrovni pomalu královské rodiny. V této třídě dle mne směšné. U řady S, 7er, A8, jagu by to vypadalo úsměvně a "sedělo" by to u RR, Bentley. Jenže jaksi u těchto aut není třeba opakovat to, co všichni ví.
Renault na toto prostě nemá a v naší kotlině o to víc. V této cenové hladině se u této kategorie dá narazit na to, že lidé chtějí ukázat, že koupili něco echt a mám dojem, že alternativa zde bude Passat z AAA. ;-\
Renault na toto prostě nemá a v naší kotlině o to víc. V této cenové hladině se u této kategorie dá narazit na to, že lidé chtějí ukázat, že koupili něco echt a mám dojem, že alternativa zde bude Passat z AAA. ;-\
Podle reklam soudit auto...to mají Fluence sekat po půl mega kus? ;-\
Podobně se asi těžko figurka nebo WL rozplývají nad pravou babiččinou polévkou od Vitany... 😉
Kup si triko v tržnici, já ti tam dám cenovku s nulou navíc a můžeš rovnou do Hollywoodu..
Čím větší cenovka, tím víc addidas, viď.. >😁
Tak napríkla😜 Skúste zobrať z cenníka Renaultu Fluence vo výbave Advantage. Skúste si podobne nakonfigurovať výbavu a motorizáciu u Jetty alebo Octavie. Porovnajte si výsledné ceny... Neviem ako vy, ale ja by som si za ušetrené prachy asi radšej kúpil napríklad už poriadne hi-fi k domácemu kinu... A ešte by mi ostalo aj na novú chladničku, sporák... 😉
To, co píšeš je samozřejmě pravda, ale o to je to vlastně ještě horší. Znamená to totiž, že za "běžné" ceny zavedené konkurence trh Renaultu to auto "nevěří". Za tu "nízkou" cenu mu ho ale věří opět jen někdo, pro koho je ta nízká cena strop. Tzn. Renault si vlastně vytváří vlastní třídy. Je to dobře ? No, v současné situaci jim asi nic jiného nezbývá, takže ano. Z tohoto pohledu je to asi dobře. Z pohledu vývoje značky žádná sláva.
Pro ilustraci z opačného pohledu lze pohlížet na korejce, kdy třeba s Velosterem a i40 nasadili poměrně seběvědomé ceny, které jim ZATÍM (pardo za ten kyliismus) trh celkově nevěří, ale posouvají se k tomu, aby tomu v budoucnu bylo jinak. Tam vidím ten zásadní a pro Renault alarmující rozdíl.
Druhým pohledem by měl býtten reálný pohled. Renault na rovinu nabídne cenu, kterou už opravdu v těchto případech jde těžce smlouvat.
Včera jsem se díval na reálné ceny konkurenčního Golfu... a s 1,2 TSI 63 kw v bílé barvě pakety All in a Comfort s dvěmi sadmi Alu kol (léto + zima) 320 000 Kč u Helera v Ostravě, ostatní jsou na tom podobně. S Metalízou o 8t dražší.
Základní 1,4 je tu za 290t se solidní výbavou.
A teď zkus podobně vybavit Megana mimo generation a dostáváš se na cenu stejnou, ne-li i vyšší, s tím, že 1,6ka podle mě na běžné ježdění nedosahuje na přívětivost 1,2 TSI a 1,4 TCe je dražší než TSI...
A kde je tedy to cenové podbízení 😉
[odkaz]
Naopak velmi se mi zamlouvá kampaň na Lagunu a nyní na Megane, kdy je pointa, že zákazník auto nepotřebuje, ale chce ho. Emoce dle mne k francouzské produkci prostě patří a důraz na ně mi přijde jako správné odlišení od německého přístupu. Navíc na konci se sloganem tuším "quality made"
Pro porovnání jsi dobře naznačil Hyundai, ten s novým Velosterem a i i40 vstoupil na docela odvážnou politiku, kdy po generaci i30, čili levného a spolehlivého (v interiéru ne zrovna luxusně vyhlížejícího) auta přichází s cenou srovnatelnou, ne-li vyšší, s etalony. Podle mě to přinese úspěch, protože co jsem tak sondoval ve známých, tak z i40 rozpaky nemají. Inu politika prodloužené záruky a "českého"auta zabrala.
Pokud Renault tohle provede stejně, má šanci. V různých forech jde třeba vidět, že Laguna III se povedla, nářků je málo, resp. ne více než u konkurece. Megane při množství prodaných kusů taky přehnaně moc kritiky nesbírá. Přidal bych tedy k jejich snahám (s tebou tedy souhlasím) proklamovat více kvalitu nad luxusem a klidně bych šel do 5-7 leté záruky jako H/K, to je jediná šance.
Uvidíme za cca 5-10 let s čtrvtou generací Laguny a Meganu, rozhodně ale věštím menší úspěch "pokroku" image než u H/K.
Mně se naopak tato politika líbí, alespoň nutí konkurenci zbytečně nedržet ceny vysoko.
Ty nevidíš ten paradox ? Renault sám stavíš k produktu značky, které se ještě před 20ti lety mohli u Renaultu s klidem smát. Tam je ta pointa. Postupná ztráta kreditu značky, kdy se to snaží (snažili) zachránit důrazem na cenu. Proto také cením posun u kampaně na Lagunu a nyní Megane.
V civilizovaných zemích si v ničem nezadá s koncernem nebo Fordem.
Třeba v UK razí Rendl heslo Drive Upgraded a srandu z toho mají podobnou, jako my tady z limuzíny.
Čemu se smějí francouzi na francouzských diskusích je mi absolutně šumák, to mi můžeš opravdu věřit... >😁
Dole máš reklamu na opravdovou limuzínu Jettu 😉
Samozřejmě, že zdaleka ne všechny reklamy Renaultu jsou takové...
Proč tedy reklamně nevyužít ten potenciál a zákazníkovi nabídnout jistou míru luxusu odpovídající ceně a na rovinu to neříct.
Chápu, že majitel drahého auta se možná směje pojmu luxus ve spojení s Fluence (i když k tomu nejsou až tak velké důvody, stačí se podívat v čem jezdí obrovské procento lidí), ale pro kupující to často luxus je, hlvaně v porovnání, co za to mohou dostat i jinde.
Kontraproduktivně to tak nakonec vyznívá pro tebe, čili někoho, kdo si auto nekoupí, ale prodeje ukazují, že pro kupující ta reklama minimálně znamená, že si auta všimli, přišli do showroomu, prohlédli a nemalé množství z nich si to auta koupilo.
Tady máš UK verzi, o limuzíně ani slovo. To jen Češi potřebujou mít pocit, že mají něco víc, než sousedi.
[odkaz]
Manželčini rodiče Fluence jezdí a když jsem se ptal proboha proč, dostalo se mi odpovědi, že to auto vypadá tak jako "důstojněji", než třeba můj kombík.
Mezi absurdnost pojmů "limuzína Fluence" a "supersport GTI" můžeme směle vložit rovnítko. 😄
Je to jen reklama, má za úkol klamat. 😉
Pokud by někdo v reklamě na GTI jezdil na silničním závodním okruhu a bylo to nějak kometováno ve smyslu, že zažijete to co v ss, ale za velmi nízkou cenu, pak by to bylo podobně směšné... 😉
[odkaz]
A co tahle reklama? No jo vlastně, takhle se s GTI dá normálně jezdit...pravděpodobnost toho, že ti po podobném skoku motor neskončí na silnici je asi stejná, jako že si manažer splete Fluence s limuzínou.
Někdy sundej brýle a uvědom si, že reklama je stejně blbá/manipulativní, ať přichází od VW anebo Renaultu. PR agentury dělají rozsáhlé a naprosto objektivní průzkumy napříč obecenstem, takže ten spot jistý velice pozitivní dopad na cílovku má. Komu se to nelíbí, zasměje se, zakroutí hlavou a život jde dál, netřeba to prožívat.
[odkaz]
[odkaz]
Nebo tohle, hezká reklama, ale jen a jen v humorné rovině. Nebo ty snad máš dojem, že by GTI V bylo nějak moc rychlé auto? A podívej, páni policisté honičku ze strachu rovnou vzdali a dědečkovi se po dvaceti letech opět postavil.
Najednou Fluence není tak absurdní...jen má špatné logo, viď?
Jinak ano, Golf GTI je v běžném provozu relativně velmi rychlé auto, na které by ani u nás běžné policejni vozy (Fabie/Octavie) nestačily.
Pokud se chceš něco reálného dozvědět o kvalitách GGTI, zkus třeba nedávné říjnové číslo časopisu TopGear, kde vzali GGTI mezi vybranou společnost skutečných ss a sportovních aut a přesto, že stojí zlomek ceny co většina z nich (o tom se ovšem, zaplaťpánbů, v žádné reklamě na GTI nedozvíš), vůbec si nevedl špatně...
Ale, když už jsi o tom začal, tak to zrychlení je určitý objektivní parametr, který něco říká o reálné rychlosti Golfu GTI, co říká o "luxusnosti" Fluence jeho cena si doplň sám...
😲 :😉 😉
A na kolik sportovních aut jsi viděl v reklamě cenu a na kolik cenově dostupných sedanů jsi viděl v reklamě zrychlení? Jak myslíš, že by vypadala reklama nebo třeba billboard na Jettu?
[odkaz]
[odkaz]
A stejně před Sarkozyho postavme A8 a Fluence a při všem maďarsko-francouzském nacionalismu nepředpokládejme, že si vybere Fluence, i když je to taky limuzína (v některých jazycích je to synonymum pro sedan).
Ale zpět... A chceš říct, že vůbec, ani malinko, jsi u té reklamy někde v podvědomí neměl hláseček "Renault a limuzína, to si dělají *" 😉
Podle mě to je trochu zbytečný posměch reklamě, i když není o tolik horší než ostatní.
Stejně tak se můžu ohánět Renaultsportem...
[odkaz]
Kdyby tedy byl na počátku Renaultí reklamy záběr na klimbajícího řidiče, hned by to byl majstrštyk, viď? Zbylé dvě reklamy snem nejsou.
Pokud nejsi schopen přiznat nespornou kvalitu GGTI, je to je a jen tvůj problém, názor na něj zrovna k vůli tobě opravdu nezměním...
S GGTI ses tu začal ohánět ty, takže klidně pokračuj s Renaultsportem o kterém tu zatím nepadlo jediné slovo, hlavně tu ale za nikoho nedělej předčasné závěry. Vůbec začni psát především za sebe, na vyjádření toho, jak to vidím já, si vystačím sám. Mám takový pocit, že máš dneska "své dny"... 8-s 😄
Top Gear u mě skončil v tu dobu, kdy začali ničit auta s jistou historickou hodnotou...viz AR75 V6, rozmázlé Biturbo nebo polejvání nádherné 911 kyselinou.
Tímhle se pro mě Top Gear degradoval do pozice šou z filmu Absurdistán, jak tam v budoucnosti zdegenerovaní lidé koukaji na show "Au moje koule!" A divák vždycky vykřikne, "He he, dostal to rovnou do koulí". Je to už vyčpělý a plný stereotypů.
A Ronault nahoře přesně vystihl, co jsem chtěl říct 😉
GTI je prima auto, ale osmnáct Ti nevrátí...
Kupují si GTI hlavně yi, kteří chtějí zlepšit sexuální život svých rodičů? Ne. A přesto je ta reklama velmi dobrá.
Už vidíš tu paralelu?
Čti i to, co píše Pogo, naprosto s ním souhlasím a jeho snad lacině z averze vůči logu Renaultu podezírat nebudeš.
😉
Rozhodně mám ale diametrálně rozdílný názor na její vliv na cílovku. Komparativně není zase tak špatná, jak Ti dole ukázal Ronault (jo, jedná se o stejnou agenturu).
Ty reklamy apelují na stejné pudy, ta na Megoše ukazuje nonkonformního chlápka, který i přes svůj výborný příjem jde k Frantíkům a koupí si Mégana v kombíku jen proto, že ho chce. Tohle je sen mladejch.
To samý v bleděmodrym máš u Fluence, kdy ukazujou "luxusní" káru za "lidový peníze", tedy sen velké části lidí v ČR.
Obě dvě reklamy jsou příšerné, ale fungují.
To je na ventilek roku! To přece nemyslíte vážně pánové!
Koho odláká reklama na cena od?
Více lidí odláká pověst, kterou tahle reklama objektivně nezmění.
Právě, že obě reklamy příšerné nejsou, ta na Megan III (bílý 5dv. hb, případně černé kombi) příšerná rozhodně není...
Takový Áda je perfektní předobraz naší společnosti...
Když pomineme lowend (třeba u Dacie je to v pořádku), tak mi napiš, která automobilka (v novodobé historii) udělala v dlouhodobějším horizontu "díru do světa" (ohledně prodejů a zisku) s podobným "cenovým" marketingem a vytváření image "levné" značky?
Pětidvéřový, duální klima, 2xsada Alu kol, kožený paket atd. Zkus tohle nakonfigurovat na Fluence a nebudeš o moc níže. A ještě připočti prodejní cenu za cca 5 let a je Golf dobrá nabídka.
Taky jsem se divil, že bych kupoval Golfa kvůli ceně a ejhle, on se vyloženě cenově podbízí...
Marketing Renault rozhodně dělá líp, když staví na té tradici značky (klidně i vtipně), jako v případě reklamy na svůj užitkový model.
Renault aktuálně nemůže stavět na tradici značky zrovna v ČR. Kdo jej měli před revolucí a pamatují si je jako dobrá auta, tak jsou mrtví nebo je nikdo neposlouchá.
Těch, co znají historii Renaultu a vše, co do motorismu přinesl, je žalostně málo a ještě méně je těch, co si kvůli tomu Renault koupí.
Proto je třeba stavět na něčem, co osloví ty aktuální a budovat znovu to ztracené. A pokud se to bude budovat stylem Fiatu nebo Opelu, tak dopadne Renault přesně stejně.
Právě o této souvislosti mezi podobně vystavěnou reklamou a k ní propagovanou nízkou cenou byla má první reakce v diskusi.
A že spousta lidí netuší, jak tradiční značka Renault ve skutečnosti je? O důvod víc, jim to šikovně připomenout a využít toho při propagaci značky a jejich produktů, viz vzpomínaná výborná na užitkový Renault.
Pracovat na povědomém spojení značky s dloudobou tradicí je mnohem lepší investice, než to dělat ve spojení s nízkými cenami.
Nízká cena je pro zákazníky příjemná, ale stavět na ní "marketingově", může být dost zrádné..
Jenže kolik těch běžných zákazníků je ochotno si připlatit nebo zaplatit za tu historii Renaultu...? Vem si mě, kdybych kupoval teď kompakt a měl cca 320t, tak si koupím tohle: [odkaz] ... a to mám v nick Ronault a historii a úspěchy mám zmapované víc než kdo jiný 😉
Jo, kdyby za stejné peníze byl Megane s 1,4 Tce, tak bych volil možná jinak...
A tržní úspěch konkurence by měl být pro značku (a její marketin¨) spíš motivující, než demotivující.
Tradice VW je nepoměrně kratší/menší, než u Renaultu, přesto z ní VW dokáže vytěžit víc, viz třeba reklamy na Golfa.
Ještě k tomu si přidej do jisté míry lehce napadnutelné logo, což pro obrovskou skupinu lidí (neříkám, že to je výkvět inteligence, spíše naopak) je taky odrazující fakt.
A tak zatím jedou na nízkou cenu, až přesvědčí o znovunabyté kvalitě, tak přidají i jí. Jak to udělá třeba Fiat, když toho prodá tak málo, to netuším... a Opel je na tom podobně...
Sám píšeš, že je to jen reklama (píšu snad někde opak) a je udělaná tak, žes si z ní lidi logicky dělají srandu (včetně mě), nebo to se tu nesmí? 😉
třeba reklama na superlevného Dustera je trefná, ale reklamy typu "Alberte..." apod. nejsou ani vtipné, jsou jen směšné, podobně směšné, jako kdyby v Evropě stavěl marketing Hyundai/Kia na své dlouholeté tradici v tomto regionu...
Takže když bude stát základ 399.000,- bude to ok. Hm, inteligence n a d e v š e..
Renault těžko může jít s nějakým modelem do mínusu, nemá nic na čem by tu přidanou hodnotu získal zpět. Takže ta cena zcela reálná. Pak si až uvědomíš jak si nechávají zaplatit jinde, jasně musím to akceptovat, i já třeba, protože ojetinu nechci, ale přesto lze těžko hovořit o tom, že by Renault nějak znehodnocoval cenovou hladinu.
Zde nejde ani tak o + nebo -, jde o vnímání značky. Přijde ti, že by Fluence nějak zamával trhem ? Mě tedy ne. A to ukazuje na to, že ani přes příznivou cenu tento produkt této značky nechává potencionální zákaznáky v klidu.
Tu druhou větu na tebe volala mamka, nebo taťka? >😁
A nemáš už pomalu věk na to, jít konečně do první třídy, kolik těch odkladů ještě potřebuješ?
>😒]