Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Ach jo to byly časy... Nemůžu si pomoct ale třeba na ten design interiéru-o kvalitě materiálů nemluvě, už třeba dnešní Céčko nemá..elegantní jednoduchý nepřekombinovaný a dlouhověký..
GTI
Představuji si tak, jak by asi dopadla stopětka se zabudovaným dvěstěkoňovým turbem od VW... každopádně se ukazuje, že Mercedes-Benz patří k těm, kteří auta uměli a stále umí. Ještě dnes je stará stodevadesátka vizuálně zcela regulerním autem. Je důkazem prémiového designového mistrovství. Za třicet let tu někdo zase bude psát, že současné céčko je stále nádherné. Jistě, vždyť je to dnes snad nejkrásnější střední karoserie světa.
Z praktického pohledu pak lze než doporučit exkurzi do musea MB ve Stuttgartu. Psal jsem o tom nedávno na blogu. Tam si člověk naplno uvědomí, kdo tvoří elitu automobilového světa.
Esteticky pak Mercedes působí jako barometr vkusu. Nevnímáš krásu Mercedesů? Jsi vjemově zanedbaný, než panák bez estetického zázemí.
No... BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Z praktického pohledu pak lze než doporučit exkurzi do musea MB ve Stuttgartu. Psal jsem o tom nedávno na blogu. Tam si člověk naplno uvědomí, kdo tvoří elitu automobilového světa.
Esteticky pak Mercedes působí jako barometr vkusu. Nevnímáš krásu Mercedesů? Jsi vjemově zanedbaný, než panák bez estetického zázemí.
No... BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Dovoluji si tipovat, že "stopětka se zabudovaným dvěstěkoňovým turbem od VW" by dopadla poměrně tvrdě do nějaké škarpy nedaleko místa startu 😉
"Nejkrásnější střední karoserie světa" u Céčka má silného soupeře v Alfě 159, ale budiž, tvary C-Klasse si rozhodně zaslouží :yes😒br />
A ano, Mercedesu sice taky občas v designu ujela ruka (třeba první "masařka" místo W124 byla pro mě tvarově dost velké zklamání), ale lepší měřítko konzervativní elegance v průřezu mnoha desetiletí bychom hledali těžko.
:yes:
"Nejkrásnější střední karoserie světa" u Céčka má silného soupeře v Alfě 159, ale budiž, tvary C-Klasse si rozhodně zaslouží :yes😒br />
A ano, Mercedesu sice taky občas v designu ujela ruka (třeba první "masařka" místo W124 byla pro mě tvarově dost velké zklamání), ale lepší měřítko konzervativní elegance v průřezu mnoha desetiletí bychom hledali těžko.
:yes:
vrkuboy
schválně kolika lidem z vás zdobil tento plakát ze SM zeď
[odkaz] 😄
[odkaz] 😄
no já jsem měl spíš plakáty tady těchto skvostů :-! [odkaz] :yes: Tatrováka tipuju,že měl [odkaz] >😒] Pierro nejspíš [odkaz] >😒]
djtola
je hezký, že v dokladech mají psánu spotřebu přes 7l, ale se 124kou, která je těžší o cca 300kg mam dlouhodobou spotřebu (16tis km) 5,7 a delší trasy jezdim za 5,1, takže čtvrtstoletí vývoje na spotřeba teda nic moc... Výkon je druhá věc >😁
Ale při pohledu do fotogalerie si nemohu pomoct. Vnějšími tvary lehce přebíjí důchodce současnou generaci. ;-\
My friends all drive porsches, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So lord, wont you buy me a mercedes benz ?
Oh lord, wont you buy me a color tv ?
Dialing for dollars is trying to find me.
I wait for delivery each day until three,
So oh lord, wont you buy me a color tv ?
Oh lord, wont you buy me a night on the town ?
Im counting on you, lord, please dont let me down.
Prove that you love me and buy the next round,
Oh lord, wont you buy me a night on the town ?
Everybody!
Oh lord, wont you buy me a mercedes benz ?
My friends all drive porsches, I must make amends,
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So oh lord, wont you buy me a mercedes benz ?
Thats it!
😉
Škoda že toho nestihla nazpívat víc...
😢
A sxamozřejmě šlo i o podařenou reklamu nového 4 válce OM651 CDI250.
Mám známého který byl u toho a prý bylo skvělým zážitkem, když se skoro 20 let starým autem předjížděli na Německých dálnicích nová auta rychlostí přes 200 km/hod. Velmi udivené obličeje ale velice pozitivní reakce. Palce nahoru. :yes: