je krásny.. len v autobild.sk písali že bi-xenony budú štandard a denné LED-ky za príplatok.. to je trošku fake.. ale to už aj v Touaregovi sú s bi-xenonmi aj Led-ky
Nesmíš všemu (zvlášť s příponou .sk) hned věřit, stačí se podívat na německý konfigurátor:
"Xenon-Scheinwerfer mit Kurvenfahrlicht und LED-Tagfahrlicht 750,00 € "
750€? No ještě že jsou automobilky kde jsou Bi-XENON Scheinwerfer již "v ceně" (a bylo to tak i u minulé generace - od roku 2001 Xenon, od faceliftu na podzim 2004 Bi-Xenon) - nojo, ale zase to nemá znáček "lidovwé auto", tak to nic.. :-)
Že jsou to BI-Xenony (navíc adaptivní) je u těchto "lidovwých aut" samozřejmostí, na kterou se dnes zbytečně neupozorňuje..., možná si jen trošku zaspala dobu, BI-Xenony měl už i Golf páté generace a R32 je měla sériově. ;-)
Existují i značky/produkty, které si příplatek za (BI)Xenony nemůžou dovolit, ovšem taková D3, ale i tahle "lidovwá auta", k nim evidentně nepatří..., že by na tom "lidovwém supermeinstreamu" nakonec přece jen něco bylo? :-O:*) >:-[]
Jako že s rokem 2004 a "sériově" a "v ceně" jsem "zaspala dobu"? :-)
..když v "lepším" PASSATu (kterému pravda, už Passat prý NEmáme říkat ;-) ) jsou i v modelovém roce 2012 stále ještě (jen) za PŘÍPLATEK?!? :-)
No když myslíte.. ;-)
PS: Já s těmi generacemi GOLFů a PASSATů mám trochu "problém", myslíte pátou GENERACI, nebo pátou (jako)generaci? :-)
PPS: A jak to teď "obohatili" o další "novinku", že při faceliftu se mění i JMÉNO - je to skoro "nad mé schopnosti" - vy to "zvládáte", vy se "v tom orientujete"? Začíná to být "jen pro vwyvolené" ;-)
PPPS: Ta snaha z PŘÍPLATKU za "běžnou věc" - navíc do konstrukčně tak JEDNODUCHÉHO (čti "výrobně levného") vozu (který se navíc vyrábí ve "slušných množstvích" = zákazníka FAKT "odrbávají na doraz") udělat KLAD je ... je "hodna" ctitele/fanouška značky VW :yes::-)
Zaspala si dobu v tom, že (nejen) u lidovwých vozů jsou xenony automaticky bixenony... ;-)
To víš, kdyby se prodávlao tolik VW jako Citroenů, bylo by to s těmi příplatky zase naopak.
Trh je prostě nejdemokratičtější tvůrce cen, na tom (chvála Bohu) nikdo nic nezmění... :yes:
ad vaše 1. věta - ??? (viz výše - napsala jsem že "samozatáčecí" Bi- jsou, u Citroën, od roku 2004 :-|
A jestli ještě někdo dneska nabízí "ne-bi" to fakt NEtuším - doufám že NE :-)
ad 2. + 3. - na tom že jsou i dnes XENONy za příplatem není NIC "kladného" - to je "urážka" (čti "odrbávání zákazníka") BEZ ohledu na (jakýkoli) znáček na kapotě ;-)
PS: Samozřejmě vím, že se i u aut VÝRAZNĚ vyšší cen (a tříd) často doplácí za ... ještě DALEKO "samozřejmější" věci ... nicméně to NEpovažuji za "důkaz" ULTRAdemokratičnosti cen (to je "hezká" teorie, ale nějak ZAPOMÍNÁTE, že VĚTŠINA zákazníků "se nevyzná" = je to spíš důkaz "co ti bubci ještě unesou" - to je citát z tajného marketingového materirálu nejmenovaného vwýrobce - ale abych "nepomlouvala", dělají to /skoro/ všichni ;-)
PPS: Není tu dnes nějak "pusto prázdno"? Ne"bojíte se" trochu? :-)
Golfu i Passatu stačí i ta půl generace k tomu, aby v Evropě prodejně přejeli konkurenci i s těmi příplatky za xenony, což není dobrá vizitka především pro tu jejich konkurenci, samozřejmě včetně "tvého sofistikovaného" a téměř bezpříplatkového/bezurážkového Citroenu... :*) >:-[]
Konkurence prostě musí přidat, pak se možná nebudou tolik prodávat VW ani ve "fullu" v základu! ;-)
Napsat na jeden (můj) příspěvek dvě (své) odpovědi? Odkud vy máte takovwé "taktiky/praktiky" :-)
(opět) ARGUMENTace "prodeji"? No já PSALA, že snad VĚTŠINA zákazníků "se nevyzná", autům NErozumí ;-)
PS: A i když vám ta přirovnání NE"vyhovují", tak v hudbě je to úúúúúúplně STEJNÉ :-)
PPS: Já NEřekla že je "bezpříplatkový"! Já řekla že "samozřejmosti" jako jsou bi-xenony jsou BEZ příplatku - to je (velký) ROZDÍL ;-)
(ale je fakt že k verzi Exclusive /nebo "by Carlsson"/ už moc příplatků NENí - když se budete opravdu HODNĚ snažit - tak možná tak za/do +10 t. € :-)
Tak jsem to teď "narychlo" prolétla - a když si objednáte opravdu VŠECHNO (včetně wifi na palubě) tak je to cca +11.100 € - a "samozřejmosti" jako jsou bi-xenony jsou už skoro deset let V CENĚ ;-)
Já třeba u CC odkaz na Passat moc nechápal, ta auta vizuálně (a koncepčně) neměla moc společného. Pokud bych v tom měl vidět nějakou logiku, pak Eos měl být zřejmě Golf Eos. S vyčleněním souhlasím, mělo to být od začátku.
Také bych radši viděl auta v základu víc vybavená (a tedy za vyšší základní ceny), ale někteří zákazníci prostě chtějí odrbané verze v nabídce. Pro tvou informaci, bi-xenony jsou u CC v základu. 750 € je za LED a natáčení. To relativně odpovídá koncernové politice, natáčení xenonů stojí u Porsche 700 € a u Audi 380 €. Za to za xenony dáš přes tisíc € - CC je má v základu, A5 Sb má halogeny (pravda, její xenony mají rovnou LED a celkově budou vymakanější). Určitě se někdo najde, kdo natáčení světlometů nebude chtít - a ne kvůli tomu, aby ušetřil.
Predok maximálne nudný(čím viac chrómu tým viac adidas namňa neplatí) a to usporiadanie LED diód vo svetlách strašné, zadok pekný a podarený. Z boku nič nové. Starší CC bol premňa krajší. :no: