Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PSA Peugeot Citroën: Provozní ztráta u automobilových aktivit.

Společnost PSA Peugeot Citroën uvedla, že čeká výraznou provozní ztrátu z automobilových aktivit.
Zpět na článek
Avatar - matii
16. 12. 2011 05:56
Re: Jejky...
U PSA jsou dle mého názoru tyto zásadní problémy:

1) Po celkem úspěšné generaci vozů 306, 106 atd přišla 307, 206, C4 atd. jež byly sice designově úspěšné, avšak co do kvality udělaly PSA na dlouhá léta renomé nekvalitních vozů ... se stejným problémem se dlouhodobě potýká FIAT

2) Právě u minivozů PSA zaspal, bo sice 107 je levná, ale konkurence je dnes úplně jinde.

3) Investují horentní sumy do nových technologií a nápadů, ale pak je nedokáží dostatečně ochránit, tj. konkurence je za zlomek nákladů "okopčí" zejména korejci.
15. 12. 2011 21:49
Re: Jejky...
Ty vole, tebe VW platí? VW vede jedině v marketingu, tak už se přes to přenes.
15. 12. 2011 14:02
Re: Jejky...
osobne si myslim ze PSA pred par rokmi urobilo chybu v ramci unifikacii modelov a dielov
aktualne z toho tazi VW kde su rovnake diely od citigo cez passat az po a8
a VW velmi dobre zaraba na velkych autach (hlavne audi) - vyhoda je spominana unifikacia a moznost vyssej marze
PSA predava predovsetkym male auta a na nich sa zaraba malo a este k tomu straca trhovy podiel (vid 207 a C3)
a cenova vojna je neuprosna - staci si porovnat o kolko zlacnel golf a co pre predajnost musel urobit peugeot s 308, podobne C4
a s tym pravdepodobne suvisi aj rezerva medzi vyrobnou a predajnou cenou - kde tato rezerva bola pri VW lepsia :D
15. 12. 2011 11:48
Re: Jejky...
S tím co píšeš začal u VW a vůbec celého automobilového průmyslu geniální Piech už začátkem devadesátých let... Tehdy se mu všichni ostatní automobiloví bossové smáli,že stejná auta pod různým kabátem nikdo nebude kupovat... Dnes to dělají všichni! Musí,kdyby nedělali,tak už tady nejsou. K elektroautíčkům je ještě dlouhá cesta, to už by do té doby tady taky nemusely některé automobilky být...
15. 12. 2011 09:48
Re: Jejky...
VW Groupe dokáže udělat jedno auto a prodávat jej v mnoha kabátech. V jedné diskuzi zde jsem četl zajímavý názor, a to že Audi se dnes prodává na metry - všechny vozy jsou téměř stejné, liší se pouze délkou... Nehodnotím, zda je to pro zákazníka dobře nebo špatně, ale rozhodně to funguje... PSA dneska valí peníze do hybridů, elektroautíček (i když ve spolupráci), u Citroenu je to celá řada DS atd., myslím, že právě tady se PSA připravuje na budoucnost...
15. 12. 2011 09:36
Re: Jejky...
To jednoznačně není! Když si to vezmeš kolem a kolem, tak na vzestupu jsou dnes jen Mercedes, BMW, Hyundai/KIA a pak koncern Volkswagen... Myslíš, že to bude jen marketingem??? Já si to tedy nemyslím! Ale i kdyby ano, tak by s tím marketingem mělo začít PSA a jiní okamžitě něco dělat. Určitě to není práce na rok,ale na desetiletí... Tak aby jsme časem po Saabu nepřišli i o jiné tradiční evropské automobilky ;-\
15. 12. 2011 09:19
Re: Jejky...
Že by v marketingu? To je jediné, v čem VW vede. VW zřejmě neinvestuje tolik peněz do vývoje, nechá ostatní automobilky něco vymyslet a o několik let později to zdokonalí... Přiznávám, že zdokonalí...

Nemyslím, že by PSA byla jediná společnost, která má dneska problémy...
15. 12. 2011 09:16
Staré dobré časy
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
15. 12. 2011 08:57
Jejky...
...kdepak udělali soudruzi z Francie chybu, když se koncernu Volkswagen teď tak mimořádně daří? :-O :'-(