Hezké výsledky a dominance A7 ve své třídě/netřídě 4dv coupé. S novým šumem svistu 3.0 Bi-TDI náskok na CLS ještě znásobí. Uvidíme, zda nová 6GC dokáže důstojně konkurovat.
Když se sečtou prodeje modelů (A6+A7) jako třeba u Volva tak už prohání. A samozřejmě plný náběh avantu a v CZ zbožňovaného allroadu na který dost fandů čeká a nekupuje limošku bude v prodejích určitě masakr.
Ono se to už dělá. Do čísel 5er je započítáno i GT. Stejně jako to vypadá, že do čísel 3er je započítáno i kupé. allroad býval zvlášť. SDA nemá zrovna nejlepší strukturu dat.
Možná by se to mělo tedy i "podobně" rozdělovat v TEXTu (nejen BMW 5 x audi A6/Allroad - ale asi BMW 5/GT ... :-)
PS: No a když se A7 uvádí zvlášť, tak pak asi i BMW 6GC zvlášť..
PPS: To opravdu NEmá ;-)
Tohle záleží na importérovi. Jak to zařadí, tak to je. Třeba M5 bývala zvlášť od klasické 5. Název vozu identický, ale každý v jiné kategorii, ani to M tam neuvedou - člověk si to jen domyslí podle kategorie "sportovní vozy" a počtu kusů. Třeba kabriolety mívají zvlášť. Ale jinak je to nějak někam zahrnuté. Je v tom slušný bordel. Už jsem to kritizoval dříve, že jde o snůžku čísel s nulovou vypovídající hodnotou, nebo tak nějak. >:-[] Prostě data na dvě věci, ze kterých nezjistím nic, co mě zajímá, jen nějaké obecné a přibližné informace. Pro přesná data bych se musel obrátit na tiskové oddělení patřičného importéra. Ale to je místní redakci zřejmě za těžko.
Asi se shodneme, že zjistit (bezchybná konkrétní) data by asi NEměl být problém - nicméně to je (bohužel) "obecný trend". Myslím tím "nízkou úroveň informací" (rsp. případně info "vytržená z kontextu" BEZ odpovídajících souvislostí"...
.. prostě INFOrmací je všude :yes: jejich hodnota je ale spíš :no:
Pěkný den (a pěkné Vánoce a pěkný Nový rok a pěkný nový rok - přeji :-)
allroad (protože na něj řada lidí čeká) a plný náběh prodejů, to je to rozhodující. BiTDI je taková třešnička na dortu, která má potenciál prodávat se líp než obdoba u konkurence díky použité převodovce, která nejednoho zájemce o klasický 3.0 TDI zaujme.
No ale to se dá klidně říci, že A7 leze do zelí A6/A8 a CLS do zelí E/S. Jsou to prostě auta, kde zákaznici nemají potřebu se dohadovat zda jdou koupit 4dv. coupé, snížený sedan, fastback nebo cokoliv jiného z čistě karosářského pohledu ale jsou to auta, která mají nižší siluetu než klasické A6/5er/E nebo dokonce A8/7er/S, preferují přední dvě místa, zadní jsou použitelná ale nejsou to klasická místa o kterých by se řeklo to je to pravé pro majitele s řidičem. Kombinují luxus z nejvyšší řady, který by si sám movitý řidič rád zvolil ale protože si řídí sám a nechce jít do velkých limošek tak lux. třídu by nezvolil kvůli přerostlosti vnějších rozměrů. Takže já si myslím, že A7, CLS a 6GC si konkuruji, a to docela sakramentsky, docela bych řekl, že v nadcházející letech je to takový uhelný kámen prémie kde se láme pohled na celou prémii a na postavení jejich členů.
Nestřílí a asi záleží na každém jednotlivě, ale právě sedanovistost 6GC mi přijde zezadu jako nejhezčí z dané trojky (A7 moc seklá a řekněme taková smutná, CLS moc obtloustlá a přetékající s evidentně chybějící boční prosklenou plochou), [odkaz]
a pokud má 6GC čistě subjektivně podle mě nějaký estetický problém tak je to čumák, je moc, no nevím jak to říci, prostě odulý, trošku připomínající 1er a ta se mi dost zepředu nelíbí.
[odkaz] Takže kdyby 6GC ještě trochu "přisedanovatěli" i zepředu, nejlépe podle nové 3er tak by to bylo tip, ťop. :-)
Tenhle úhel sedí hodně 5er, vypadá v něm neskutečně sexy. Dokonalost klasického sedanu. Nicméně nejostřeji podle mě A7 působí přímo zepředu, jak to má být. Působí placatě, široce a vůbec vypadá, že tě sežere, pokud neuhneš. A to hlavně za tmy.
Vůbec, pohledům na zadek A7 pomůže "reálný úhel pohledu." Tedy ne ze země, jak má někdo ve zvyku fotit, ale z vrchu, jak se dívá běžný stojící člověk.
No jo, to je něco na tebe, když Audi má něco, co nemá MB. :*) >:-[]
Očekávám, že tu teď budeš dokola vypisovat, že MB takový motor chybí. Myslím podobně jak tu stále vypisuješ, že Audi nemá obdobu 250 CDI. >:D
Tak v naftě to CLS proti A7 ještě nějak uplácává i když 350 CDI lehce zaostává i za obyč. 3.0 TDI, ale hlavně v benzínu je to bída, V8 TFSI to je ten pravý vorsprung.
Tak 6.3 AMG "je klasa"? :yes:;-)
PS: Také jsem slyšela... (asi před hodinou mne nějaký ... jeden takový ... přesvědčoval že bych v něm/s ním mohla jet teď na svátky do Marbelly - ale STRIKTNĚ jsem ho ODMÍTLA! :-)
S tou kulturou chodu musím souhlasit, to mám potvrzeno osobním srovnáním.
Ta trocha ve zrychlení je už spíš o stopkách, ale i pocitově jsem čekal (podle papíru) od 350 CDI víc.
Tuhle srovnávačku fastbacků už jsem vlastně viděl na papíře, ty výsledky se zase Kylie nebudou vůbec líbit, Audi první Citroen poslední! A co ztrácí C6 (se shodnou motorizací) na XF v maximálce, to dohání na ceně... :-O >:D
P.S. Jaguar i C6 "propadli" jak v jízdním komfortu, tak v jízdní dynamice, což je docela síla...
Ale docela LÍBÍ :-)
PS: Vás (tedy NEjen VÁS osobně ;-) ) by ANI NEnapadlo srovnávat skoro 7 let starý model Citroën s naprostou novinkou od Audi (a dalšími "prémiovými" vozy/značkami.. >:-[]
... z tohoto pohledu dostáváte "na pudel" spíš VY ("znalci/diskutéři" z auto.cz;-)
PĚKNÝ den (a "hezké" sny - o špičkových vozech jako je MB CLS, audi A7 nebo Citroën C6 :-)
Vám se ta REALITA NE"tráví" nejlépe/nejsnáz - že? :-)
RÁDA vám vaše autoNEznalosti "napravím" - a ODPOVÍM ;-)
a) starší JE (ale i tak o pár let NOVĚJŠí než Citroën C6 :-)
a) PRÉMIOVÝ byl JAGuar dáááááávno PŘED ... au aU Au AU au au ;-)
b) je LEVNĚJŠí protože je LEVNĚJŠí konstrukce (ale špatné auto to věru NENí - znám(e) testy kde nad "prémiovými" soupeři NAOPAK VYHRÁVÁ... :-)
... záleží hlavně CO hodnotíme (rsp. KOLIK čemu při hodnocení přiřadíme "bodů" - ať "imaginárních", nebo jako zde "konkrétních" ...
... jak to zde OPAKOVANĚ píši - TO ("nastavení" hodnot/bodů) přece ZCELA ZÁSADNĚ ovlivňuje jak test dopadne ... mezi vozy jsou dnes možná MENŠí rozdíly - než jaké dokáží "zařídit" řekněme JINÉ způsoby hodnocení :-)
PS: JÁ třeba absolutně "kašlu" na ... a na ... a na ... (prostě MNĚ pro MÉ ježdění je to v reálu vpodstatě JEDNO) a někdo zas VELMi preferuje ... a také ... a důležité pro něj je ....
No a TESTY se to vždy snaží nějak "zprůměrovat" = tedy "oceňují" něco jako "solidní" výsledky ale NEumí už docenit řekněme "mimořádné" výsledky ;-)
PPS: Myslím že STÁLE ještě je NEJ"lepší" si projít NAMĚŘENÁ DATA (zřejmě z nějakého německého magazínu), pročíst nějaký (v reálu asi nejlépe britský) text o jízdních vlastnostech a dojmech a pocitech z vozu a ... a trocha vlastní praxe - "promíchat/protřepat" a ... jít nakoupit :-)
Takže když ten Jag nestačí ani v jízdním komfortu ani v jízdní dynamice, tak je třeba to nějak okecat, samozřejmě nejlépe bez měření, tak to jde totiž nejlíp... ;-) >:-[]
Kloníte se k HAMově názoru že NIC jako pocity a dojmy z vozu NEexistují (a že VŠE lze "změřit")? :-)
Rozhodně je POTŘEBA obé - jak měřit, tak hodnotit - jedno bez druhého je "nic" (málo) k ničemu ... to tvrdím JÁ ;-)
PS: Tak "ruku v ruce" s HAMem říkáte: "JEN měřit, jinak NEhodnotit?" A já (bubka) myslela, že tohle je server pro FANDY do aut (pro které jsou v reálu důležitější spíše "pocity" z vozu :-)
PPS: Ale ti by spíše věděli, že starší vozy se většinou NEvyrovnají novinkám.. :-)
PPPS: Myslím že NEJ"drsnější" realita pro některé "takéznalce" je, že Citroën C6 je plněsrovnatelný ... s JAGuarem, MERCEDESem či s novinkou audi A7
(troufla bych si říci, že "to jim mozek NEbere" ;-)
(jo a "přepočet komfortu na body" - to OBZVLÁŠTĚ "miluji".. :yes::-)
.. a neb jsem BLONDýna - NEmohl by mi někdo vysvětlit v JAKÝCH se to měří jednotkách? ;-)
Tak ta C6 se do té společnosti moc nehodí, je to taková ta kategorie testů kdy proti prémii nasadí outsidera asi tak jako když srovnávali Supa s A6 a Ečkem, i když tam ten Sup dostal nějakých 140 bodů takže z toho vyšel alespoň se vztyčenou hlavou kdežto toto je debakl.
No, když byl NOVÝ tak to dopadlo obráceně - což ale u aut "tak bývá" ;-)
PS: A srovnání C6 s těmito vozy je "naprosto ok" (technicky jsou to STEJNÁ auta) ... srovnávat škodu SUPerb (technicky golf) s MB E-Klasse nebo audi A6 je naprostá (technická) "bubost" :-)
PPS: V čem jste vymyslel "debakl"?? PŘIZNEJTE (si) - že většinu místních diskutujících (a dost možná ani vás) by brát Citroën jako PLNOHODNOTNÝ vůz kategorie MB CLS a audi A7 a .. ani vůbec NEnapadlo
(a jediná OPRAVDOVÁ slabina C6 je "nenaftová" japonská převodovka, která "způsobuje" limity/bohužel určitá OMEZENí motoru - v testu se tomu čemu se říká "Fahrdynamik" - ale i přes ta "omezení" je při normálním předjíždění SROVNATELNÝ třeba s GOLFem GTi ... to jen pro představu "o jaké se bavíme FAHRDYNAMICe ;-)
Bez těch :*) >:-[] >:D bych NAPROSTO SOUHLASila ;-)
1) jasně že CHYBí - motor který má roky BMW, JAG ... Citroën, no a teď už i audi :-)
2) jasně že CHYBí - motor který má roky Mercedes, BMW, JAG, Land/Range Rover ... Citroën ... jen to audi NE ;-)
Tak je to definitivně tady, velká 4coupé začínají významně zakrojovat do prodejů. Estéti jásají, vždyť jsou to nádherné vozy. A7 samozřejmě těží z cenové přívětivější náruče, než je tomu v případě CLS, který si drží status elity i ve vztahu k ceně.
Dokonalá třída, co? Sedni si, zaparkuj kopyta na stůl a vyber si model, následně ho nakonfiguruj a napiš pak své rozhodnutí. Čím to asi tak je, že si někdo raději koupí latitůdu a přehlédne takový třídní skvost, jako právě třeba to CLS? Já vím, že víš... ;-)
Ano, toto je vizuální rozpětí třídy - od "hvězdy" - [odkaz] 8-s8-s po HVĚZDU - [odkaz] :yes::yes: