Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2011: Audi A6 před BMW, celý rok ale vede Mnichov

Kdo hledá na vrcholu listopadového žebříčku vyšší střední pětkové BMW, bude zklamán. Triumf mu vyrvali ti druzí Bavoři. Z Ingolstadtu.
Zpět na článek
19. 12. 2011 10:41
19. 12. 2011 11:04
19. 12. 2011 11:17
19. 12. 2011 15:17
19. 12. 2011 17:18
19. 12. 2011 21:26
20. 12. 2011 01:25
20. 12. 2011 10:43
21. 12. 2011 21:13
19. 12. 2011 11:28
19. 12. 2011 15:24
19. 12. 2011 18:20
19. 12. 2011 17:29
19. 12. 2011 11:17
19. 12. 2011 11:47
19. 12. 2011 12:21
19. 12. 2011 12:38
19. 12. 2011 12:45
19. 12. 2011 12:50
19. 12. 2011 13:14
19. 12. 2011 17:39
19. 12. 2011 12:10
19. 12. 2011 12:20
19. 12. 2011 15:15
19. 12. 2011 18:17
19. 12. 2011 18:31
19. 12. 2011 18:49
19. 12. 2011 19:24
19. 12. 2011 22:37
19. 12. 2011 18:49
19. 12. 2011 18:58
19. 12. 2011 20:43
19. 12. 2011 21:17
19. 12. 2011 21:57
19. 12. 2011 22:43
19. 12. 2011 22:57
20. 12. 2011 00:11
20. 12. 2011 09:55
20. 12. 2011 10:35
19. 12. 2011 23:05
20. 12. 2011 00:02
19. 12. 2011 22:33
19. 12. 2011 20:00
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 10:41
A7
Hezké výsledky a dominance A7 ve své třídě/netřídě 4dv coupé. S novým šumem svistu 3.0 Bi-TDI náskok na CLS ještě znásobí. Uvidíme, zda nová 6GC dokáže důstojně konkurovat.
Rozbalit vlákno
41
19. 12. 2011 11:04
Re: A7
K tomu ještě allroad, plný náběh prodejů. Příští rok Audi nejspíš BMW pořádně prožene.
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 11:17
Re: A7
Když se sečtou prodeje modelů (A6+A7) jako třeba u Volva tak už prohání. A samozřejmě plný náběh avantu a v CZ zbožňovaného allroadu na který dost fandů čeká a nekupuje limošku bude v prodejích určitě masakr.
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2011 15:17
Re: A7
A když se sečte A6 + A6 Allroad + A7 ... nemělo by se něco PODOBNÉHO dělat i s BMW?
(BMW 5 + BMW 5GT + BMW 6GC)? :-)
19. 12. 2011 17:18
Re: A7
Ono se to už dělá. Do čísel 5er je započítáno i GT. Stejně jako to vypadá, že do čísel 3er je započítáno i kupé. allroad býval zvlášť. SDA nemá zrovna nejlepší strukturu dat.
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2011 21:26
Re: A7
Možná by se to mělo tedy i "podobně" rozdělovat v TEXTu (nejen BMW 5 x audi A6/Allroad - ale asi BMW 5/GT ... :-)
PS: No a když se A7 uvádí zvlášť, tak pak asi i BMW 6GC zvlášť..
PPS: To opravdu NEmá ;-)
20. 12. 2011 01:25
Re: A7
Tohle záleží na importérovi. Jak to zařadí, tak to je. Třeba M5 bývala zvlášť od klasické 5. Název vozu identický, ale každý v jiné kategorii, ani to M tam neuvedou - člověk si to jen domyslí podle kategorie "sportovní vozy" a počtu kusů. Třeba kabriolety mívají zvlášť. Ale jinak je to nějak někam zahrnuté. Je v tom slušný bordel. Už jsem to kritizoval dříve, že jde o snůžku čísel s nulovou vypovídající hodnotou, nebo tak nějak. >:-[] Prostě data na dvě věci, ze kterých nezjistím nic, co mě zajímá, jen nějaké obecné a přibližné informace. Pro přesná data bych se musel obrátit na tiskové oddělení patřičného importéra. Ale to je místní redakci zřejmě za těžko.
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2011 10:43
Re: A7
Asi se shodneme, že zjistit (bezchybná konkrétní) data by asi NEměl být problém - nicméně to je (bohužel) "obecný trend". Myslím tím "nízkou úroveň informací" (rsp. případně info "vytržená z kontextu" BEZ odpovídajících souvislostí"...
.. prostě INFOrmací je všude :yes: jejich hodnota je ale spíš :no:
Pěkný den (a pěkné Vánoce a pěkný Nový rok a pěkný nový rok - přeji :-)
21. 12. 2011 21:13
Re: A7
Děkuji. Vám také šťastné a veselé. :-)
Avatar - white label
19. 12. 2011 11:28
Re: A7
Jj, k Avantu ještě Allroad k tomu příchod V6 biTDI a jak to u nás dopadne je jasné už teď....
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2011 15:24
Re: A7
... že lidé co si 6 let nazpátky kupovali R6 Bi přejdou na V6 bi? :-)
PS: Nebo přejdou na R6 Tri - to je také varianta ;-)
Avatar - white label
19. 12. 2011 18:20
Re: A7
Lidí, co si tu kupovali 35d zas tolik nebylo, víc bylo těch s 30d a ještě víc těch s 3,0 TDI. ;-)
19. 12. 2011 17:29
Re: A7
allroad (protože na něj řada lidí čeká) a plný náběh prodejů, to je to rozhodující. BiTDI je taková třešnička na dortu, která má potenciál prodávat se líp než obdoba u konkurence díky použité převodovce, která nejednoho zájemce o klasický 3.0 TDI zaujme.
19. 12. 2011 11:17
Re: A7
Já si osobně myslím, že 6GC poleze do zelí hlavně 7er a 5er. Jako nějaká konkurence pro CLS a A7 mi to nepřijde. Je až moc sedanovitá.
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 11:47
Re: A7
No ale to se dá klidně říci, že A7 leze do zelí A6/A8 a CLS do zelí E/S. Jsou to prostě auta, kde zákaznici nemají potřebu se dohadovat zda jdou koupit 4dv. coupé, snížený sedan, fastback nebo cokoliv jiného z čistě karosářského pohledu ale jsou to auta, která mají nižší siluetu než klasické A6/5er/E nebo dokonce A8/7er/S, preferují přední dvě místa, zadní jsou použitelná ale nejsou to klasická místa o kterých by se řeklo to je to pravé pro majitele s řidičem. Kombinují luxus z nejvyšší řady, který by si sám movitý řidič rád zvolil ale protože si řídí sám a nechce jít do velkých limošek tak lux. třídu by nezvolil kvůli přerostlosti vnějších rozměrů. Takže já si myslím, že A7, CLS a 6GC si konkuruji, a to docela sakramentsky, docela bych řekl, že v nadcházející letech je to takový uhelný kámen prémie kde se láme pohled na celou prémii a na postavení jejich členů.
19. 12. 2011 12:21
Re: A7
Uvidíme podle prodejů. Já jsem napsal jen můj tip. A když se spletu? Z toho se přece nestřílí. ;-)
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 12:38
Re: A7
Nestřílí a asi záleží na každém jednotlivě, ale právě sedanovistost 6GC mi přijde zezadu jako nejhezčí z dané trojky (A7 moc seklá a řekněme taková smutná, CLS moc obtloustlá a přetékající s evidentně chybějící boční prosklenou plochou), [odkaz]
a pokud má 6GC čistě subjektivně podle mě nějaký estetický problém tak je to čumák, je moc, no nevím jak to říci, prostě odulý, trošku připomínající 1er a ta se mi dost zepředu nelíbí.
[odkaz] Takže kdyby 6GC ještě trochu "přisedanovatěli" i zepředu, nejlépe podle nové 3er tak by to bylo tip, ťop. :-)
19. 12. 2011 12:45
Re: A7
Já když vidím A7, tak mě vždy naprosto nadchne. Má neskutečný postoj na cestě. Dominuje. ;-)
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 12:50
Re: A7
Když na ní koukáš přímo zezadu tak souhlasím, že je to velmi dobré.
[odkaz]

Ale tento zadopřední pohled je proti 6GC slabší, dokonce i taxikář z tohoto úhlu vypadá celkem k světu.
[odkaz]
19. 12. 2011 13:14
Re: A7
To je jediný pohled, kde si mi 6GC líbí. Možná ještě přímo zadek. Jinak ale raději A7. ;-)
19. 12. 2011 17:39
Re: A7
Tenhle úhel sedí hodně 5er, vypadá v něm neskutečně sexy. Dokonalost klasického sedanu. Nicméně nejostřeji podle mě A7 působí přímo zepředu, jak to má být. Působí placatě, široce a vůbec vypadá, že tě sežere, pokud neuhneš. A to hlavně za tmy.

Vůbec, pohledům na zadek A7 pomůže "reálný úhel pohledu." Tedy ne ze země, jak má někdo ve zvyku fotit, ale z vrchu, jak se dívá běžný stojící člověk.
19. 12. 2011 12:10
Re: A7
Sedanovitá? To jo, obzvláště proti zřejmě hatchbacku CLS :-)
19. 12. 2011 12:20
Re: A7
Mě prostě přijde 6GC jako málo "cupé".
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2011 15:15
Re: A7
Nojo, už aby tu bylo 3.0 Bi-CDi 245 kW
Avatar - white label
19. 12. 2011 18:17
Re: A7
No jo, to je něco na tebe, když Audi má něco, co nemá MB. :*) >:-[]
Očekávám, že tu teď budeš dokola vypisovat, že MB takový motor chybí. Myslím podobně jak tu stále vypisuješ, že Audi nemá obdobu 250 CDI. >:D
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 18:31
Re: A7
Tak v naftě to CLS proti A7 ještě nějak uplácává i když 350 CDI lehce zaostává i za obyč. 3.0 TDI, ale hlavně v benzínu je to bída, V8 TFSI to je ten pravý vorsprung.
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 19:24
Re: A7
na AMG jsem zapomněl, ten je klasa. Musíme počkat na RS7 :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2011 22:37
Re: A7
Tak 6.3 AMG "je klasa"? :yes: ;-)
PS: Také jsem slyšela... (asi před hodinou mne nějaký ... jeden takový ... přesvědčoval že bych v něm/s ním mohla jet teď na svátky do Marbelly - ale STRIKTNĚ jsem ho ODMÍTLA! :-)
Avatar - white label
19. 12. 2011 18:49
Re: A7
350 CDI v CLS má teď 195kW, v čem tedy za tím "obyč." 3.0 TDI lehce zaostává?
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 18:58
Re: A7
Trochu ve zrychlení, trochu v kultuře chodu, trochu v odstupňování převodovky....
[odkaz]
Avatar - white label
19. 12. 2011 20:43
Re: A7
S tou kulturou chodu musím souhlasit, to mám potvrzeno osobním srovnáním.
Ta trocha ve zrychlení je už spíš o stopkách, ale i pocitově jsem čekal (podle papíru) od 350 CDI víc.
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 21:17
Re: A7
Koukám, že jsem dal špatný odkaz, zajímavé je i hodnocení komfortu
[odkaz]
Avatar - white label
19. 12. 2011 21:57
Re: A7
Tuhle srovnávačku fastbacků už jsem vlastně viděl na papíře, ty výsledky se zase Kylie nebudou vůbec líbit, Audi první Citroen poslední! A co ztrácí C6 (se shodnou motorizací) na XF v maximálce, to dohání na ceně... :-O >:D
P.S. Jaguar i C6 "propadli" jak v jízdním komfortu, tak v jízdní dynamice, což je docela síla...
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2011 22:43
Re: A7
Ale docela LÍBÍ :-)
PS: Vás (tedy NEjen VÁS osobně ;-) ) by ANI NEnapadlo srovnávat skoro 7 let starý model Citroën s naprostou novinkou od Audi (a dalšími "prémiovými" vozy/značkami.. >:-[]
... z tohoto pohledu dostáváte "na pudel" spíš VY ("znalci/diskutéři" z auto.cz ;-)
PĚKNÝ den (a "hezké" sny - o špičkových vozech jako je MB CLS, audi A7 nebo Citroën C6 :-)
Avatar - white label
19. 12. 2011 22:57
Re: A7
A co to XF, to je taky "starý" neprémiový model...? >:-[]
Takže proto je XF levnější, než ještě starší a neprémiovější C6? >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2011 00:11
Re: A7
Vám se ta REALITA NE"tráví" nejlépe/nejsnáz - že? :-)
RÁDA vám vaše autoNEznalosti "napravím" - a ODPOVÍM ;-)
a) starší JE (ale i tak o pár let NOVĚJŠí než Citroën C6 :-)
a) PRÉMIOVÝ byl JAGuar dáááááávno PŘED ... au aU Au AU au au ;-)
b) je LEVNĚJŠí protože je LEVNĚJŠí konstrukce (ale špatné auto to věru NENí - znám(e) testy kde nad "prémiovými" soupeři NAOPAK VYHRÁVÁ... :-)
... záleží hlavně CO hodnotíme (rsp. KOLIK čemu při hodnocení přiřadíme "bodů" - ať "imaginárních", nebo jako zde "konkrétních" ...
... jak to zde OPAKOVANĚ píši - TO ("nastavení" hodnot/bodů) přece ZCELA ZÁSADNĚ ovlivňuje jak test dopadne ... mezi vozy jsou dnes možná MENŠí rozdíly - než jaké dokáží "zařídit" řekněme JINÉ způsoby hodnocení :-)
PS: JÁ třeba absolutně "kašlu" na ... a na ... a na ... (prostě MNĚ pro MÉ ježdění je to v reálu vpodstatě JEDNO) a někdo zas VELMi preferuje ... a také ... a důležité pro něj je ....
No a TESTY se to vždy snaží nějak "zprůměrovat" = tedy "oceňují" něco jako "solidní" výsledky ale NEumí už docenit řekněme "mimořádné" výsledky ;-)
PPS: Myslím že STÁLE ještě je NEJ"lepší" si projít NAMĚŘENÁ DATA (zřejmě z nějakého německého magazínu), pročíst nějaký (v reálu asi nejlépe britský) text o jízdních vlastnostech a dojmech a pocitech z vozu a ... a trocha vlastní praxe - "promíchat/protřepat" a ... jít nakoupit :-)
Avatar - white label
20. 12. 2011 09:55
Re: A7
Takže když ten Jag nestačí ani v jízdním komfortu ani v jízdní dynamice, tak je třeba to nějak okecat, samozřejmě nejlépe bez měření, tak to jde totiž nejlíp...
;-) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2011 10:35
Re: A7
Kloníte se k HAMově názoru že NIC jako pocity a dojmy z vozu NEexistují (a že VŠE lze "změřit")? :-)
Rozhodně je POTŘEBA obé - jak měřit, tak hodnotit - jedno bez druhého je "nic" (málo) k ničemu ... to tvrdím JÁ ;-)
PS: Tak "ruku v ruce" s HAMem říkáte: "JEN měřit, jinak NEhodnotit?" A já (bubka) myslela, že tohle je server pro FANDY do aut (pro které jsou v reálu důležitější spíše "pocity" z vozu :-)
PPS: Ale ti by spíše věděli, že starší vozy se většinou NEvyrovnají novinkám.. :-)
PPPS: Myslím že NEJ"drsnější" realita pro některé "takéznalce" je, že Citroën C6 je plněsrovnatelný ... s JAGuarem, MERCEDESem či s novinkou audi A7
(troufla bych si říci, že "to jim mozek NEbere" ;-)
(jo a "přepočet komfortu na body" - to OBZVLÁŠTĚ "miluji".. :yes: :-)
.. a neb jsem BLONDýna - NEmohl by mi někdo vysvětlit v JAKÝCH se to měří jednotkách?
;-)
Avatar - Ham.
19. 12. 2011 23:05
Re: A7
Tak ta C6 se do té společnosti moc nehodí, je to taková ta kategorie testů kdy proti prémii nasadí outsidera asi tak jako když srovnávali Supa s A6 a Ečkem, i když tam ten Sup dostal nějakých 140 bodů takže z toho vyšel alespoň se vztyčenou hlavou kdežto toto je debakl.
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2011 00:02
Re: A7
No, když byl NOVÝ tak to dopadlo obráceně - což ale u aut "tak bývá" ;-)
PS: A srovnání C6 s těmito vozy je "naprosto ok" (technicky jsou to STEJNÁ auta) ... srovnávat škodu SUPerb (technicky golf) s MB E-Klasse nebo audi A6 je naprostá (technická) "bubost" :-)
PPS: V čem jste vymyslel "debakl"?? PŘIZNEJTE (si) - že většinu místních diskutujících (a dost možná ani vás) by brát Citroën jako PLNOHODNOTNÝ vůz kategorie MB CLS a audi A7 a .. ani vůbec NEnapadlo
(a jediná OPRAVDOVÁ slabina C6 je "nenaftová" japonská převodovka, která "způsobuje" limity/bohužel určitá OMEZENí motoru - v testu se tomu čemu se říká "Fahrdynamik" - ale i přes ta "omezení" je při normálním předjíždění SROVNATELNÝ třeba s GOLFem GTi ... to jen pro představu "o jaké se bavíme FAHRDYNAMICe ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 12. 2011 22:33
Re: A7
Bez těch :*) >:-[] >:D bych NAPROSTO SOUHLASila ;-)
1) jasně že CHYBí - motor který má roky BMW, JAG ... Citroën, no a teď už i audi :-)
2) jasně že CHYBí - motor který má roky Mercedes, BMW, JAG, Land/Range Rover ... Citroën ... jen to audi NE ;-)
19. 12. 2011 20:00
4COUPÉ
Tak je to definitivně tady, velká 4coupé začínají významně zakrojovat do prodejů. Estéti jásají, vždyť jsou to nádherné vozy. A7 samozřejmě těží z cenové přívětivější náruče, než je tomu v případě CLS, který si drží status elity i ve vztahu k ceně.

Dokonalá třída, co? Sedni si, zaparkuj kopyta na stůl a vyber si model, následně ho nakonfiguruj a napiš pak své rozhodnutí. Čím to asi tak je, že si někdo raději koupí latitůdu a přehlédne takový třídní skvost, jako právě třeba to CLS? Já vím, že víš... ;-)

Ano, toto je vizuální rozpětí třídy - od "hvězdy" - [odkaz] 8-s 8-s po HVĚZDU - [odkaz] :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0