Nafta je ok,ale hybrid je hybrid.. nízké provozní náklady a do servisu jenom na kontrolu či výměna filtrů a oleje.. kdyby byla dotaze v ČR na hybridní/LPG či alternativní technologie při spalování paliva,která omezí emise a CO2,tak by půlka z těch lidí u Tesca chtěla hybrid nebo jiný druh spalování motoru.. proč asi tak Němci přecházejí houfně na CNG/LPG? Protože si to dokážou jednoduše spočítat,že se jim to vyplatí než klasická nafta a benzín...
Celkový výkon soustavy 136 koní. Pohotovostní hmotnost přes 1,4 tuny.
Ale dostanete tlumiče Kaybába, 17ti palcová kola (hur, hur), agresivněji tvarované nárazníky, prahové nástavce a voštinovou masku chladiče! A jako vrchol - volant obšitý perforovanou kůží s reliéfním logem F SPORT!!!
Probůh, takhle "zbytečné" auto jsem na našem trhu dlouho neviděl.
Při slově hybrid se mi jež nesrstí. Minimálně po technické stránce jsou to zajímavé vozy. Jež se mi srstí při sousloví "sportovní hybrid, výkon 100kw" ;-)
rad bych se setkal s majitelem tohoto vozu-musi to byt velmi zajimavy clovek, nevsedni povaha? dobrodruh? bylo by fajn vedet, co ho vedlo k "akvizici". je to mineno vazne, nikoliv jako ironie...