Detroit 2012
Přihlásit pro přidání komentáře
Bubáq
0
Jsem rád, ze 2,5-litrové motory nezemřely úplně! Proč se jen vytrácí tahle kategorie? Chápu emisní limity, ale 2,0 diesely se 190 koňma mi fakt nepřijdou ani rozumné, ani trvanlivé a už vůbec ne více spořivé, než 2,5 litr s 210 koňma. Všichni přeci vědí, že down-sized motory maji lepší spotřebu pouze při stálém (neměnném) zatížení, zatímco běžný provoz auta je samé zrychlování a brždění! Pro auta jako Q5, Q3, X3, S60 by 2,5 litr byl přece optimální... a zase tak drahý, jako V6, určitě nebude. Sláva Audi!
RS
0
Nemyslím, že mezi 5 a 6 válci je co do spotřeby zásadní rozdíl. U nafty bych řekl, že vlastně vůbec žádný. Každopádně je škoda, že pomalu začínají být jen samé vyhoněné dvoulitry R4 a někdy ani to ne.
ericn
0
Jo ten motor je asi tak to jediný zajímavý na téhle Q3 😉