Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
strýček BOB
"...poskakuje, odskakuje, mlátí, tluče, tancuje, zakopává..." Podvozky jim opravdu jdou, to se musí uznat :yes😒br />
Tohoto pohledu se nemohu nabažit [odkaz] 8-s
Tohoto pohledu se nemohu nabažit [odkaz] 8-s
Ronault.
Nemůžu si pomoci, ale ať se koukám na Velostera z různých pohledů, tak nějak nemůžu najít ty jeho světlé stránky.
Pokud přistoupím na fakt, že se jízdně nevyrovná Sciroccu nebo Focusu, nedejbože Meganu Coupé RS (pravda, cena je o 200t vyšší), tak se jej snažím dát alespoň do roviny auta designově zajímavého a přitom dostupného, čili třeba Megane Coupé... Ale co pak ta cena s 1,6 GDI 496t? To je ta záruka tak drahá? Jinde stojí od 15 do 25t na 5 let...
Trochu mě mrzí, že Hyundai dokázal evidentně vyrobit povedený podvozek i30, který atakuje špičku třídy, dokázal do rodinného vozu dát drahý multilink, i když jej ne každý ocení, ale když měl udělat zábavné coupé, tak nabídne jen vlečku, která je ještě bídně odladěná:
"Hyundai sice na nerovnostech stále předvádí psí kusy – poskakuje, odskakuje, mlátí, tluče, tancuje, zakopává, ale s řadou silničních pastí se vypořádává o poznání lépe než posledně. "
a jako vrchol atmosférickou jednašestku za bratru půl milionu 8-s
Zapomněl jsem na dveře, to bude ten příplatek.
Reálně bych za to auto byl ochoten s tím motorem dát v základu cca 360-400t, více ne. Že je cena nadnesená nad kvalitu auta hovoří i docela široký výběr docela slušně slevněných skladovek na stránkách Hyundaie. Na coupé nebývale velký výběr.
i30 :yes:
Veloster 😐 :no😒br />
Škoda...
Pokud přistoupím na fakt, že se jízdně nevyrovná Sciroccu nebo Focusu, nedejbože Meganu Coupé RS (pravda, cena je o 200t vyšší), tak se jej snažím dát alespoň do roviny auta designově zajímavého a přitom dostupného, čili třeba Megane Coupé... Ale co pak ta cena s 1,6 GDI 496t? To je ta záruka tak drahá? Jinde stojí od 15 do 25t na 5 let...
Trochu mě mrzí, že Hyundai dokázal evidentně vyrobit povedený podvozek i30, který atakuje špičku třídy, dokázal do rodinného vozu dát drahý multilink, i když jej ne každý ocení, ale když měl udělat zábavné coupé, tak nabídne jen vlečku, která je ještě bídně odladěná:
"Hyundai sice na nerovnostech stále předvádí psí kusy – poskakuje, odskakuje, mlátí, tluče, tancuje, zakopává, ale s řadou silničních pastí se vypořádává o poznání lépe než posledně. "
a jako vrchol atmosférickou jednašestku za bratru půl milionu 8-s
Zapomněl jsem na dveře, to bude ten příplatek.
Reálně bych za to auto byl ochoten s tím motorem dát v základu cca 360-400t, více ne. Že je cena nadnesená nad kvalitu auta hovoří i docela široký výběr docela slušně slevněných skladovek na stránkách Hyundaie. Na coupé nebývale velký výběr.
i30 :yes:
Veloster 😐 :no😒br />
Škoda...
Souhlas. Absolutně nechápu kdo tohle auto vymyslel a nacenil, odporný design (nesnáším kombinaci zaoblených tvarů a hranatých A sloupků ala Fabia 2; zadek tomu taky moc nepřidává... vypadá to stejně hnusně jak Scirocco), zdechlý atmosférický motor, jen dvoje dveře...
Za 480 tisíc můžu mít oktávku s 1.8TSi, za 390 Cruze se 120kW dieslem... proč bych si proboha kupoval tohle?!
Za 480 tisíc můžu mít oktávku s 1.8TSi, za 390 Cruze se 120kW dieslem... proč bych si proboha kupoval tohle?!
Tak nemůžu bohužel souhlasit, resp. kdybych souhlasil, tak bych se dostal na úroveň, že souhlasím se vším.
Octavia nebo Cruze s dieselem jsou určitě zajímavé volby (obzvlášť ten Cruze za ty peníze je hodně zajímavá volba pro dálniční lety, dlouhé převody k tomu vyloženě vybízejí), ale nejsou to konkurenti pro Veloster. Stejně tak nehodnotím design. Někomu se tohle třeba líbit může, neříkám, že mně, ale není to zcela vyloučeno.
Octavia nebo Cruze s dieselem jsou určitě zajímavé volby (obzvlášť ten Cruze za ty peníze je hodně zajímavá volba pro dálniční lety, dlouhé převody k tomu vyloženě vybízejí), ale nejsou to konkurenti pro Veloster. Stejně tak nehodnotím design. Někomu se tohle třeba líbit může, neříkám, že mně, ale není to zcela vyloučeno.
To je tím, že i30 vyvinuli v Evropě proti evropským hatchbackům, Velostera vyvinuli v USA proti Mini Cooperu. Je to zvláštní paradox a krásně ilustruje nenáročnost tamního trhu.
Je to tak. Jen přitom, co stojí Genesis a že tam může být jo výkonnější motor, tak Veloster by mohli nabídnout za stejných podmínek a nehrát si tady na konkurenta Scirocca či Focusu ST/RS atd., určitě by zaznamenali prodejní úspěch. Pro mladé to za třeba 320t se základní 1,6 může být hodně zajímavé, ta 400t s 1,6 GDI a něco se prodá.
Normálně bych napsal, aby to prodávali za trochu vyšší cenu než i30. Stylová třídveřová varianta. Ale to by to muselo mít kvalitu i30. Člověk to musí vidět v kontextu cen i30. Těch 400 tisíc za GDI by mohlo být zajímavých, ale neporovnával jsem výbavy. Vzhledem k cenám i30 možná ještě o něco méně, ale to opravdu záleží na výbavách. Příplatek za Coupé u Megane je nějakých 10 tisíc (1.4 TCe Dynamique).
No, já myslím, že tím podvozkem to začíná - a taky bohužel končí. Tohle sliboval Velký Krafcik (viz Starfighterovu poznámku nahoře) loni v květnu😒br />
"The most important part has to be the way it drives," he says. "It has to be fun to drive." = Nejdůležitější, jak to jezdí...musí s tím být zábava"
A nebo ještě: "I think the Caterham Super 7 has the best steering of any car ever made," ponders Krafcik. "That was my own personal reference point [for the Veloster] from the steering point of view. We didn't quite get to Caterham levels, but no car ever has." = Podle mě má nejlepší řízení za celou dobu ze všech aut Caterham Super 7. Pro mě to bylo osobní měřítko pro Veloster. Sice jsme nedosáhli úplně úrovně Caterhamu, ale to se ještě nepodařilo nikomu.
A ještě tahle: ""Early in the program, our engineers knew what the development brief was, and they got to work to make the most sporty torsion beam ever," boasts the CEO." = Když jsme začínali s vývojem, technici znali zadání, a to bylo, že mají udělat nejsportovnější zkrutnou tyč v historii.
A tak dál, tady je odkaz: [odkaz]
Co byste asi na základě takových řečí čekali za auto? Určitě ne tohle. Kdyby se aspoň zastyděli a - jak říkáš - pro Evropu do toho začali montovat ten multilink, nebo si dali práci a vlečenou zadní pro Evropu dali přeladit nějakému Evropanovi (a nemluvili mu do toho), aby to jezdilo aspoň klidně, když ne "zábavně". Bohužel, nestalo se, a tohle lajdáctví (nebo snad zaslepenost jednoho muže) znehodnocuje celý zbytek auta. Osobně se spíš děsím chvíle, kdy tam začnou osazovat oturbenou 1,6 GDI, která poskakujícího janka lehce shodí ze silnice. Takže ano, škoda...
"The most important part has to be the way it drives," he says. "It has to be fun to drive." = Nejdůležitější, jak to jezdí...musí s tím být zábava"
A nebo ještě: "I think the Caterham Super 7 has the best steering of any car ever made," ponders Krafcik. "That was my own personal reference point [for the Veloster] from the steering point of view. We didn't quite get to Caterham levels, but no car ever has." = Podle mě má nejlepší řízení za celou dobu ze všech aut Caterham Super 7. Pro mě to bylo osobní měřítko pro Veloster. Sice jsme nedosáhli úplně úrovně Caterhamu, ale to se ještě nepodařilo nikomu.
A ještě tahle: ""Early in the program, our engineers knew what the development brief was, and they got to work to make the most sporty torsion beam ever," boasts the CEO." = Když jsme začínali s vývojem, technici znali zadání, a to bylo, že mají udělat nejsportovnější zkrutnou tyč v historii.
A tak dál, tady je odkaz: [odkaz]
Co byste asi na základě takových řečí čekali za auto? Určitě ne tohle. Kdyby se aspoň zastyděli a - jak říkáš - pro Evropu do toho začali montovat ten multilink, nebo si dali práci a vlečenou zadní pro Evropu dali přeladit nějakému Evropanovi (a nemluvili mu do toho), aby to jezdilo aspoň klidně, když ne "zábavně". Bohužel, nestalo se, a tohle lajdáctví (nebo snad zaslepenost jednoho muže) znehodnocuje celý zbytek auta. Osobně se spíš děsím chvíle, kdy tam začnou osazovat oturbenou 1,6 GDI, která poskakujícího janka lehce shodí ze silnice. Takže ano, škoda...
twistedTSD
Jsem asi výjimka, ale nevybavuji si na dnešním trhu moc aut ošklivějších než Veloster. 8-s
das_autos
Nesmyslný auto za nesmyslný peníze s nesmyslným motorem,který vlastně nedává vůbec smysl a celý je to vlastně nesmysl a blázen kterej to koupí bude jedině zbaven smyslů,jinak ten výmysl není nikdo schopen smyslně koupit.
no hlavne je to auto "jine".
kocicka a pejsek pekli dort a narvali tam co je napadlo, a podle toho to tez dopadlo
kocicka a pejsek pekli dort a narvali tam co je napadlo, a podle toho to tez dopadlo
Nagano
Když už se tu výří vášně...aktuální Veloster asi nebude nikdy sporťák, už vůbec ne na našich silnicích...nicméně cca v polovině roku by mělo dorazit Turbo GDi a proto bude docházet k výraznému snížení ceny stávající verze, která by mohla být pro mladšíhp zájemce o hezký netuctový kousek zajímavá...já osobně jsem zvědav na to turbo, bohužel se obávám, že na českých silních bude takto nastavený podvozek se silným motorem k ničemu...
Dvojspojka by rozhodně neměla zhoršovat dynamické parametry (spíše naopak), takže tady by zakopaný pes být neměl....
Výkon 103 kW (paráda) ..supeeer
Pohotovostní hmotnost 1311 kg 😒
zrychlení 10,3 s (WTF ?)
V max: 200 km/h (WTF?)
A já se ptám, kde udělali soudruzi z Koreje chybu....?
To jen, aby potenciální zákazníci nepropadli iluzi falešných sobů... Tyto parametry odpovídají hodnotám (a v něčem jsou i horší), jako má Fiat u 1,4 T-Jet 88 kW. Srovnání se 103 kW multiairem a nebo dkonce 110 kW T-jetem je pak už srovnání s jinou ligou... Podobně by tento motor dopadl při srovnání s TSI....
Taže buď nás soudruzi z Koreje šidí (což považuji osobně za nejpravděpodobnější po zkušenostech s Riem) a nebo hold korejský kůň není ve stejné formě jako kůň evropský... A kůň a kW by měl být vždy ten samý...
Proboha vždyť to má zrychlení 0-100 jako Golf 1.2TSI ([odkaz] který asi nabídne i lepší podvozek a vyváženější chování na silnici....
Navíc to auto je za cenu aut typu Mito QV, FRS apod., která jsou někde úplně, ale opravdu úplně jinde....
Nevim, tohle je asi fakt jen projekt, který má ukázat že "děláme i jiné auta než nudné plečky s průměrnou kvalitou a dlouhou zárukou".... Ambice na prodejní úspěchy to asi fakt nemá.....
Veloster rad prirovnavam k Honde Civic 80. let. Skvele vypadajici kupatko s uplne normalnimi vlastnostmi. Hodnoty zrychleni a maximalni rychlosti zasadne prehlizim, nejsou pro me nijak dulezite. Staci, ze je zrychleni kolem 10s. Uvedena max. rychlost je pro me uplne zbytecna. Nejvyssi povolena rychlost na dalnici je 130km/h a to mi staci. Osobne si myslim, ze by vsechny automobily mely mit omezovac serizeny na 150km/h.
Co se tyce motoru, 1.4T-Jet je samozrejme jednim z nejlepsich motoru evropske produkce. Do Velosteru by se opravdu hodil. Jenze 1,6 GDI je uplne o necem jinem. Bez turba, verim, ze jeho zivotnost bude delsi. Tim samozrejme nijak nechci shazovat T-Jet, pouze vime, ze zivotnost atm. motoru je zpravidla delsi. Timto take navazuji na srovnani se starsim Civicem.
Osobne vidim Veloster s touto motorizaci a prevodovkou jako optimalni nacini pro toho, kdo se nechce ztratit v monotonim davu ev. produkce a zaroven netouzi po zbrklem zavodeni (ceskych) silnic.
Jinak ten zbytek co píšeš, dá se defacto souhlasit, ale je tam jedno ALE: vzhledem ke svým reálným kvalitám by Veloster měl stát tak maximálně 500 tisíc.... A bohužel, jeho cena ho posouvá někam, kde jsou nároky již mnohem vyšší a na ty korejec prostě vůbec nestačí....
A k 7000 rpm bych ho nehonil, pokud má krouťákovou i výkonovou špičku o dost níž, že?
I kdyz by to melo byt sportovnji ladene auto, to prece neznamena, ze veskere rozjezdy budes delat s plynem na podlaze a radit az v "cervenem pasmu".
Ano... tak proto si budu kupovat takové auto.
A nebo je tu možnost ještě třeba Meganu Coupé s 1,4 TCe za hodně dobrou cenu a výsledek bude stejný, jen auto bude rychlejší...
Nevím nevím koho přesvědčí.
Kolik se jich u nás loni prodalo?
Veloster 1.6 0-100 km/h 9.5s
😄
Megane navíc stojí s 1,4 TCe 396 000 Kč, za cenu Velosteru 1,6 GDI je Megane GT s 2,0 TCe 7,8 s 😉
Si vyber :-!
Ptám se na ty objektivní důvody, které mě povedou právě k docela drahému Velosteru krom toho, že má vzadu jedny dveře navíc?
Objektivni duvod c2. Vzhled
Objektivni duvod c3. Spolehlivost znacky
Ale to jsou pouze me vlastni duvody pro pripadny nakup. Verim, ze dokazes napsat 3 objektivni duvody pro pripadny nakup Scirocca.
2. lepší výběr motorů
3. nižší ztráta ceny
4. záruku si mohu připlatit, když budu chtít
5. nižší servisní náklady
6. podobná ne-li stejná cena
2. Kolik, ze si tech motoru pod kapotu vyberes?
3. prvni objektivni duvod (pro me vsak nedulezity)
4. To same mas u Hyundaie v cene
5. Ty znas servisni naklady Velosteru? (naklady na opravy budou vyssi u Volkswagenu, diky horsi spolehlivosti a kratsi zaruce)
6. podobna cena je objektivnim duvodm ke koupi?
2. 1,4 TSI 118 kW, 2,0 TSI 147 kW, R, diesely atd. Prostě silnější, co je na tom k nepochopení?
3. Pokud pro tebe nejsou důležité peníze. Co je na motoru neobjektivního a na jízdních vlastnostech?
4. V ceně 500t v základu.
5. Vyšší, servsiní prohlídky jsou po kratších vzdálenostech a za vyšší peníze, stačí se podívat do recenzí majitelů, viz MACZ.
6. Ano, proč připlácet za slabší a horší auto?
To jen k tve "objektivni" poznamce kolem penez.
P.S. Nikdy never redaktorum. Projed se sam.
Aha, takže mám věřit Mariankovi raději, jo? >😒] Kdyby to byl jeden redaktor, neřeknu, ale několik po sobě a různých?
Možná tohle najdeš u běžného Meganu Coupé...
Takze pro to tvoje auto "o level vyse" (k smichu) neni mnoho objektivnich duvodu.
Ronalte, nikde jsem nepsal, ze mi mas verit. Radil jsem ti, abys neveril redaktorum, ale sam sobe a vlastnim zkusenostem.
Takže třídveřový Golf 1,4 TSI DSG 476 800 Kč a pořád máme vzadu multilink.
A teď k motoru. Já znám jen spokojené majitele 1,4 TSI 90 kW, ale pokud poskytneš něco jiného než jedna baba povídala, tak si to rád přečtu. Stejně tak já mohu ale najít reznoucí ani ne dva roky staré i30. 😉
Je zajímavé, že jízdně se s redaktory nemám problém u Scirocca shodnout, že bych se neshodl u Velosteru? Proč? Chceš říct, že budou i30 chválit a Veloster zatracovat? Z jakého důvodu?
Jinak k tvému porovnávání Velostra k třídveřáku Golfu, to jsi trochu ujel. Golf je masovka, což Veloster nikdy nebude. To je auto pro jiné zaměření více índividualisticky.
Já sice preferuji úplně jinou třídu, ale počin jménem Veloster vítám.
Třídveřový Golf je pro někoho masovka, pro jiného to může být jen plus, zase tolik individuality a stylu ve Velosteru při odmyšlení jedněch dveří není. Navíc i třídveřový Golf se dá nakonfigurovat natolik vkusně, že se spoustě lidí může daleko více líbit než tady Veloster.
Takže zkusme spíše diskutovat objektivně a ne jen líbí/nelíbí, což se snažím tady v diskuzi dělat a jak si můžeš všimnout, tak jsem dokonce ani design Velosteru nijak nekritizoval.
Ještě k nenávisti. Ono to není nenávist, spíše se bavím na bezhlavém fanouškovství korea fan klubu, který tady za poslední tři roky značně vyrostl. A to je podstatný rozdíl 😉
PS: A to už ani nebudu po tobě chtít omluvu za to označení. 😉
Jinak,chtěl jsem Ti napsat ohledně stavby HY v Nošovicích. V Ostravě to postavit nešlo, ono totiž tady chybí....dostatek elektřiny! Divné co? Tak dlouho se jednalo o výstavbě přenosových sítí, až bylo pozdě. To byl jeden z významných důvodů. A teprve nyní se to začíná měnit.- jistě sis všiml výstavby nové rozvodny u Nového Jičína, je vidět z dálnice. Ale i tak je to málo.
To jen pro zajímavost.
Spíše šlo o názor na nás, že jsme nebyli schopni přesvědčit investory a realizovat stavbu jinde. Třeba i proto, co jsem netušil, ohledně elektřiny 😉
Muzika tu podle mě byla vždy tvrdá, na všech stranách. Já třeba nemám rád sprosté nadávky, srandu ale z kohokoliv neodmítám, i ze sebe. 😉
O Golfu si děláš zvláštní iluze. Ať si ho nakonfiguruješ jak chceš, vždycky to bude jen ten Golf. Skvělěj bourák, v kompromisech asi to nejlepší, co si v daný třídě můžeš koupit. Ale furt jen ten nudnej Golf.
Ronaulte, Ronaulte....už se tady profiluješ jako to jelito nebo WL. Za chvíli tě už taky nikdo nebude brát vážně.
Takže můžeme k tomu přistupovat dvojím způsobem.
1. Můžu ti napsat, že jsem s autem ujel třeba 200 km, na to, že to byla vrcholná motorizace, tak jela nic moc, asi tak dynamická jako ta u konkurence, jenže pro konkurenci je to základní motorizace, pro tohle kupé je to vrchol. Podvozek odsakoval, tuhý, nepoddajný, na sportovní kupé opravdu bída.
A vlastně nemůžeš nic vytknout, nemám problém to opřít o výsledky testů.
2. Můžu na rovinu napsat, že jsem s tím nejel, jako snad každý diskutér, resp. jako každý diskutér zde na diskuzi a opírám se o výsledek testu, který jasně naznačuje, že se jízda s vrcholnou motorizací Velosteru spíše hodí na pohodičku a ne na žádné sportovní zážitky, navíc i tak z člověka vytřese duši. Tak dopadl test.
Co je upřímnější, to posuď sám. Prvni verzi tady většinou předvádí Marianek, druhou jsem dal na jevo já.
Považovat každopádne pana Fokta za pár pisálků je urážka. Co jsi dokázal ty? Tyhle výsledky nejsou jen z úst něj, ale i dalších. Můžeme tady samozřejmě zpochybnit každý test, každé výsledky a napsat, že nejrychlejší, nejzábavnější a nejlepší malé kupé je Veloster s 1,6 GDI. Jo, kde je pravda, to už je hyrysysymu jedno.
Ano, pořád to bude jen ten Golf, až na to, že i "jen ten Golf" pořád lépe pojede. A třeba mě osobně se líbí designově několikanásobně více než Veloster. Co s tím uděláš?
Takže si tady to své profilování nech pro sebe, čti pořádně a pokud tě čtení nezajímá, tak sem nechoď, nač bys četl názory pisálků, když všechno víš sám nejlépe. :no:
Ať si koupí každý to, co se mu líbí, což o to, ale to jaksi nejsou objektivní důvody. Napíšu to jinak níže.
Kam chodím na moudrost? To se musíš narodit s predispozicemi k inteligenci a pak se vzdělávat. Tak na sobě makej ať nejsi pořád jen diskuzní ometák. 😉
Nenapada mne ani jediny duvod, proc se zabyvat timhle predrazenym korejskym hnusem...